لیلا داودی، کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانگر با بیش از ۲۴ سال سابقه رژیم درمانی در کلینیک ها، مدارس، باشگاه ها، درمانگاه ها، بیمارستان ها، ارگان های دولتی و صنعتی در زمینه دیابت، فشار خون، کبد چرب، چاقی، لاغری، بارداری، شیردهی، نوجوانان، ورزشکاران و...
تهرانتهرانپارس، ضلع شمال غربی فلکه سوم، ساختمان پزشکان پارسیان، جنب کافه پیتو و داروخانه لقمان، طبقه ۵، واحد ۱۷
با توجه به شرایط جنگ لطفا جهت نوبت دهی با شمارههای زیر تماس بگیرید. پیج اینستاگرام: davoudidiet. بخش رژیم درمانی همراه با دستگاه کمک لاغری فعال می باشد.
کارشون خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۹وزن کم کردم
۱۴۰۲/۰۸/۰۸عالی نتیجه هم عالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۴عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹سلام خیلی با حوصله و دقیق به صحبت های بیمار گوش میده و بعد برنامه رژیم رو خودشون دستی می نویسن عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳از طریق اشنا میسناشم
۱۴۰۳/۱۰/۱۶برای اضافه وزن مراجه کردم و هنوز تهت درمان هستن
۱۴۰۳/۰۹/۲۹از ایشون رژیم لاغری گرفتم و راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۳۱سلام خیلی خوب وعالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲فعلا یه جلسه رفتیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰۱۰۶کیلوهستممیخاهم موزن کم کنم
۱۴۰۳/۱۰/۰۴راضی بودم
۱۴۰۴/۰۱/۰۵من تا الان ۲ جلسه در مدت ۵ هفته مراجعه کردم عالی بودن ، از ۷۳ کیلو به ۶۷ رسیدم رژیم غذایی سالم و خوبی بهم دادن
۱۴۰۴/۱۰/۰۹بهترین نتیجه در کوتاهترین زمان
۱۴۰۳/۱۱/۳۰نتیجه بسیار خوبی گرفتم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار عالی وباسواد ،با حوصله و مهربون
۱۴۰۴/۱۲/۱۳واقعا ایشون بی نظیر هستن.من با کمک ایشون 15 کیلو لاغر شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عالی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۱۰یکی از بستگان معرفی کردن راضی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲وزن کم کردم عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۱برای چاقی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱سلام تازه رفتم پیش خانم داودی
۱۴۰۲/۰۸/۰۷عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۰خوبه راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عالی و از همه مهمتر علمی که خیلی ارزشمنده این موضوع
۱۴۰۵/۰۲/۱۳به نظرم خیلی خوبی بودن و تجربه قوی داشتن در زمینه لاغری
۱۳۹۹/۰۶/۱۱کاهش وزن
۱۴۰۴/۰۷/۱۸اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۸من در حال کاهش وزن هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۳۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۸خیلی خوب بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷اضاف وزن
۱۴۰۴/۰۴/۲۸عالی بینظیر
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۷بسیار عالی بودن حرف ندارن بهترین راهنمایی و کردن
۱۴۰۳/۰۸/۲۸اضافه وزن
۱۴۰۳/۱۲/۰۶مشاوری خوبی هستن؛ دستگاه اسکن و آنالیزی که در مطب دارن خیلی خوب و کمک کننده به تشخیص مشکلات هست
۱۴۰۱/۰۹/۱۸اگر بهشون اعتماد کنید و همت داشته باشید حتما نتیجه میگیرید
۱۴۰۴/۰۸/۱۶اضافه وزن داشتم و با رژیم خانم به وزن ایده آل رسیدم خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۸/۲۲من چاق بودم کمکم کرد رژیمش بی نهایت عالیه
۱۴۰۳/۰۵/۱۷راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷چاقی و
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۱اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۷/۱۰فعلا در حال رژیم هستم
۱۴۰۳/۰۵/۲۷حدود دو سال نیم هست تحت نظرشون هستم و ۱۵ کیلو کم کردم و وزنم برنگشت.رژیم خیلی منطقی و راحتی میدن اخلاق و برخورد خودشون و تیمشون هم عاااااالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵من یک جلسه پیش ایشون رفتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۹خیلی
۱۴۰۱/۰۹/۲۹بسیار عالی و با تجربه با وجود زخم معده رژیم عالی بهم دادن عزیزم
۱۴۰۴/۱۱/۱۳برای لاغری مراجعه کردم
۱۴۰۲/۰۵/۰۷اصافه وزن
۱۴۰۴/۰۶/۰۸اضافه وزن داشتم 6 کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۳/۰۴/۳۱خوب و عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۵بسیار خوشرو و بااخلاق هستند من برای لاغری مراجعه میکنم از دستورات و ویزیت ایشون بسیار راضیم
۱۴۰۴/۱۲/۰۶خوبی هستند با حوصله پاسخگو هستند،وپیام هم بهشون بدید در سریعترین زمان وبا حوصله پاسخگو هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۹عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۴محترم با اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۰۳خوبی است. برای کاهش وزن مراجعه کردم
۱۳۹۹/۰۷/۰۷عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۳کپیتیشن پشت کمر
۱۴۰۴/۰۸/۱۱من از ایشان رژیم گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۰۳چاقی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۸سلام با رژیم که داد وزن کم کردم
۱۴۰۳/۰۶/۱۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۳۰برای رژیم کاهش وزن میرم فعلا که راضی هستم. رژیم هاشون اصلا سخت نیست
۱۴۰۳/۰۸/۰۵سلام خودم پیگیر نشدم وگرنه ایشون عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عالی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶سلام فعلا تازه شروع به رژیم گرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴