سلام لوزه های دخترم را ایشون جراحی کردند دکتر فوق العاده مهربون و کاربلد هستند
دکتر مجرب و خوبی هستند.
سلام پسرم دچارعفونت شدیدسینوس وعفونت گوش شده بود که 10روزه تحت درمانه من تا این لحظه از درمان ایشان راضی هستم ونهایت تشکر را دارم
بسیار عالی
دکتر فوق العاده
انحراف بینی داشتم و ایشان برام عمل کردند، خیلی عالی و هیچ مشکلی نداشتم
دکتر بسیار عالی
عالی بودن
دخترم آبسه زی گوش داشت.عملش کردن خیلی راضی بودم از همه نظر
بسیار دکتر باوجدان و عالی هستند
جراحی لوزه دخترم در 6 سالگی بوده وحالا میخواهم به اقای دکتر مراجعه کنم تا دختر کوچکم را نیز مثل خواهرش عمل کند اوهم لوزه سوم دارد
خیلی خوب
دکتر خیلی خوبی هستن
لوزه وتوسط ایشان جراحی کردیم
هبسیار عالی
تورم لوزه.و برای عمل نوبت میخواهم
مشگل شنوایی داشتم عمل جراحی کردم بسیار عالی بود
جراحی بینی بود
غده لنفاوی عفونت کرده بود شکرخدا بهتره
عمل انحراف بینی شدید داشتم پیششون و خیلی راضی ام. الان 6 سال از اون زمان میگذره
گوش درد شدیدی داشتم و درمان شدم
فعلا درحال معالجه هستم.
مشکل گوش پسرم.یه دکتر گفت باید حتما باید عمل بشه ولی ایشون با دو دوره دارو مشکل پسرم رو حل کردند. همیشه ممنون دار ایشون هستم
خوب بود
عفونت گوش و خوب شدم دکتر خوش اخلاق و خوبی هستند
سلام تشخیص عالی و با اخلاق
جراحی انحراف بینی
بسیار خوب
من تا به حال برای مشکلات زیادی به این دکتر مراجعه کردم و هر سری نتیجه ای عالی حاصل شده
عفونت گوش ودرمان شد
خوبهغثقفغصثقفصثبلفصثفلصث
عالی و کار درست
عمل لوزه داشتیم هم سریع و هم بدون عارضه پشت سر گذاشتیم شکر خدا
عالییییی
بسیار دکتر خوبی هستن من حدود 27 ساله که مریض ایشون هستم
عمل گوش و لوزه
خارش گوش داشتم وبا یک بار ویزیت خوب شدم خوب هستند ایشون
دکتر خوش اخلاق و باسوادی هستند
عمل لوزه.
عالی هستند.
فوق العاده است
خانوادم در مورد مشکلات مختلف مراجعه کرده و رضایت کامل داشته اند
ویزیت شدیم
عمل کردن لوزه سوم خوب بود
عفونت گوش.خیلی دکتر مهربونی هستن و نوبت دهی عالی
عالی بود
بسیار عالی هستن
من راضی بودم
بسیاردکترخوب وخوش اخلاق هستن
دخترم عمل لوزه انجام داد
انسان شریف و دکتر متخصص به معنای واقعی و بسیار با اخلاق و مسول ....
تخصص خوب برخورد خوب
بااینکه بار اولم بود ولی حرف نداشتن ...ازنظر تخصص ومعاینه
احساس باد درگوش ..فعلا ک نتیجه ای نداشته
تحت درمان هستم
مشکل درد شدید در فک داشتم بحمد الله با تحویز داروی مناسب مشکلم بر طرف گردید
شست و شو گوش... کارشون عالی بود
سرگیجه داشتم و سریع خوب شدم
دقت خوبی دارند
دخترم خیلی زود به زود سرما میخورد وای شدید میکرد با یه ویزیت خوب شد یعنی اگه ماهی دوبار مریض میشد شد سالی دو بار خوب بودن
ننیجه خوبی گرفتم
با عرض ادب و احترام جناب دکتر واقعا تشخیص خوبی دارند و رفتار ایشان واقعا شایسته است
عمل لوزه
خوب بودند
خیلی عالی
عالی بودند
بیماری گوش
بهترین دکتر. چند ساله مریضش ن هستم و به همه معرفی کردم و همه راضی بودن. خدا خیرشون بده انشاالله
حساسیت شدید فصلی داشتم که کاملا برطرف شد و تشخیص دقیق و به موقع آسم پسرم
لوزه سوم
عالی هستن
پسرم جراحی لوزه داشتند و آقای دکتر عالی و بااخلاق
عمل لوزه و گوش
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شمس آبادی - چهارراه قصر - ساختمان رازی - روبروی داروخانه زیتون - طبقه سوم
سلام لوزه های دخترم را ایشون جراحی کردند دکتر فوق العاده مهربون و کاربلد هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۳دکتر مجرب و خوبی هستند.
۱۳۹۹/۱۱/۰۵سلام پسرم دچارعفونت شدیدسینوس وعفونت گوش شده بود که 10روزه تحت درمانه من تا این لحظه از درمان ایشان راضی هستم ونهایت تشکر را دارم
۱۳۹۸/۰۴/۳۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۵دکتر فوق العاده
۱۳۹۸/۰۸/۱۶انحراف بینی داشتم و ایشان برام عمل کردند، خیلی عالی و هیچ مشکلی نداشتم
۱۳۹۸/۰۶/۰۹دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۹دخترم آبسه زی گوش داشت.عملش کردن خیلی راضی بودم از همه نظر
۱۳۹۸/۰۱/۱۶بسیار دکتر باوجدان و عالی هستند
۱۳۹۸/۰۸/۱۸جراحی لوزه دخترم در 6 سالگی بوده وحالا میخواهم به اقای دکتر مراجعه کنم تا دختر کوچکم را نیز مثل خواهرش عمل کند اوهم لوزه سوم دارد
۱۳۹۹/۱۰/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۱۷دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۵لوزه وتوسط ایشان جراحی کردیم
۱۳۹۸/۰۲/۳۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۲هبسیار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۲تورم لوزه.و برای عمل نوبت میخواهم
۱۳۹۷/۰۳/۲۰مشگل شنوایی داشتم عمل جراحی کردم بسیار عالی بود
۱۳۹۷/۱۰/۲۴جراحی بینی بود
۱۳۹۹/۰۳/۲۱غده لنفاوی عفونت کرده بود شکرخدا بهتره
۱۳۹۷/۰۶/۲۳عمل انحراف بینی شدید داشتم پیششون و خیلی راضی ام. الان 6 سال از اون زمان میگذره
۱۳۹۷/۱۲/۲۷گوش درد شدیدی داشتم و درمان شدم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲فعلا درحال معالجه هستم.
۱۳۹۸/۰۳/۲۵مشکل گوش پسرم.یه دکتر گفت باید حتما باید عمل بشه ولی ایشون با دو دوره دارو مشکل پسرم رو حل کردند. همیشه ممنون دار ایشون هستم
۱۳۹۹/۱۰/۰۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۱عفونت گوش و خوب شدم دکتر خوش اخلاق و خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۱سلام تشخیص عالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۱۳جراحی انحراف بینی
۱۳۹۸/۰۲/۱۰بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۳من تا به حال برای مشکلات زیادی به این دکتر مراجعه کردم و هر سری نتیجه ای عالی حاصل شده
۱۴۰۰/۰۱/۳۰عفونت گوش ودرمان شد
۱۳۹۸/۰۶/۰۲خوبهغثقفغصثقفصثبلفصثفلصث
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عالی و کار درست
۱۴۰۰/۰۲/۱۹عمل لوزه داشتیم هم سریع و هم بدون عارضه پشت سر گذاشتیم شکر خدا
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عالییییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۴بسیار دکتر خوبی هستن من حدود 27 ساله که مریض ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰عمل گوش و لوزه
۱۴۰۰/۰۴/۲۷خارش گوش داشتم وبا یک بار ویزیت خوب شدم خوب هستند ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۱۰دکتر خوش اخلاق و باسوادی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عمل لوزه.
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عالی هستند.
۱۳۹۸/۰۷/۰۱فوق العاده است
۱۳۹۹/۰۴/۰۲خانوادم در مورد مشکلات مختلف مراجعه کرده و رضایت کامل داشته اند
۱۴۰۰/۰۳/۱۸ویزیت شدیم
۱۳۹۸/۰۳/۲۳عمل کردن لوزه سوم خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۲۸عفونت گوش.خیلی دکتر مهربونی هستن و نوبت دهی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۳بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۷من راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴بسیاردکترخوب وخوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۸دخترم عمل لوزه انجام داد
۱۳۹۸/۰۴/۳۰انسان شریف و دکتر متخصص به معنای واقعی و بسیار با اخلاق و مسول ....
۱۳۹۸/۰۳/۲۰تخصص خوب برخورد خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۳بااینکه بار اولم بود ولی حرف نداشتن ...ازنظر تخصص ومعاینه
۱۳۹۸/۱۱/۲۹احساس باد درگوش ..فعلا ک نتیجه ای نداشته
۱۳۹۹/۱۲/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۳۰تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۳/۲۶مشکل درد شدید در فک داشتم بحمد الله با تحویز داروی مناسب مشکلم بر طرف گردید
۱۴۰۰/۰۴/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵شست و شو گوش... کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۲سرگیجه داشتم و سریع خوب شدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸دقت خوبی دارند
۱۴۰۰/۰۲/۱۱دخترم خیلی زود به زود سرما میخورد وای شدید میکرد با یه ویزیت خوب شد یعنی اگه ماهی دوبار مریض میشد شد سالی دو بار خوب بودن
۱۴۰۰/۰۵/۳۰ننیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۱۰/۳۰با عرض ادب و احترام جناب دکتر واقعا تشخیص خوبی دارند و رفتار ایشان واقعا شایسته است
۱۴۰۰/۰۴/۳۰عمل لوزه
۱۴۰۰/۱۰/۱۰خوب بودند
۱۴۰۰/۱۲/۱۷خیلی عالی
۱۳۹۸/۱۲/۱۱عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۲۱بیماری گوش
۱۳۹۸/۰۷/۱۷بهترین دکتر. چند ساله مریضش ن هستم و به همه معرفی کردم و همه راضی بودن. خدا خیرشون بده انشاالله
۱۴۰۰/۰۹/۲۰حساسیت شدید فصلی داشتم که کاملا برطرف شد و تشخیص دقیق و به موقع آسم پسرم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴لوزه سوم
۱۴۰۰/۰۳/۱۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۷پسرم جراحی لوزه داشتند و آقای دکتر عالی و بااخلاق
۱۳۹۸/۰۵/۱۵عمل لوزه و گوش
۱۴۰۰/۰۲/۰۶