بسیار خوب
عالیییی
مشکل روده
دکتر خوبی هستن
اوکی بود
عالی هستند
عالیه عالیه
همه چی عالی
بیماری اچ پی وی
دکتر فوق العاده عالی
عالی بودند و تمام اقوام را هم بردم نزد ایشان
عالی بودن
خیلی دکتر خوبی هستن و از همه ی بیماری ها سر در میارن
عفونتداشتمخوبشدم.
عالی عااااالی
حساسیت های فصلی و غذایی و دارویی درمان شدم به صورت کامل
فوق العاده است
ایشون دکتر حاذق و باتجربه ای هستن ولی خیلی وقته ازشون خبر ندارن
در تشخیص بیماری بینظیر هستند
دکخر بسیهر خوبی هستن
عاااااااااالی هستند بسیار دانا
کرونا بهبود
تجربه خیلی خوبی داشتم مشکلم عفونت ریه ومجاری تنفسی وچربی وقند نتیجه خوب بود ولی من به خاطره پاره از مشکلات خیلی وقت خدمت آقای دکتر نرفتم
در حال مداوا
بسیاار عالی
دکتر بسار
دکتر خیلی عالیه بسیار کمک میکنه
دکتر حاذق حادق حاذق حرف ندارن ایشون واقعا دست خدا روی زمین هستن ایشون
مشکل عفونی
عالی و بدون نقص
باسلام و احترام. بسیار دکتر دانایی هستن
بسیار عالی
انصافا بی نظیره
واقعا کارشون درسته
مشکل عاسم
تشخیص فوقالعاده ای داشتند
خدا خیرشون بده فقط من نوبت گرفتن مشکل دارم
بسیار حاذق و همراه هستند. وبیماری را ریشه یابی میکنند.
عالی هستن
گوارش و در حال درمان هستم
کیست داشتم،عمل کردم و خوب شدم
کارش حرف نداره
بهترین دکتری که میشناسم به شدت با دقت ویزیت میکنن آدم احساس میکنه بنده مخصوص خدای واسه حال خوب بیمار
هرچقدر بگم عالی کم گفتم
عدم رضایت
عااااالی
نوبت دارم
دوستان برای
بسیار دکتر خوبی
عالی بوده برای من
بیماری دیابت
کارش واقعا عالیه
عالی بود
درخصوص یکی از بستگان که جواب مثبت گرفته اند از مراجعه به دکتر
دکتر خیلی خوبی هستن و از همه بیماری ها سر در میارن
فوق العادس
پدرم روپیش ایشون بردیم
در درجه اول یک انسان به تمام معنا بسیار،و در ثانی دکتر حاذق و با سوادی هستن دکتر به معنای واقعی
عالی سرفه های شدید
من حالم خوش نبود
خیلی عالی
عالی وعشق
عالی و خوش اخلاق
به مشکل حافظه برخورده بودم که کامل درمان شدم
دکتر حاذق و متبهری است و در کارش وارد است.
عفونت معده داشتم بهبود یافتم
عالی است
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوی نهم، پلاک ۱۳، واحد ۴، طبقه اول
بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۲/۰۵بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۲/۰۵عالیییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶مشکل روده
۱۴۰۴/۰۳/۰۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۳اوکی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۹بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۲/۰۵عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عالیه عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۲/۰۵بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۲/۰۵بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۲/۰۵همه چی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بیماری اچ پی وی
۱۴۰۰/۰۵/۰۷دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۸عالی بودند و تمام اقوام را هم بردم نزد ایشان
۱۴۰۴/۰۱/۱۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۰۹خیلی دکتر خوبی هستن و از همه ی بیماری ها سر در میارن
۱۴۰۱/۰۱/۰۲عفونتداشتمخوبشدم.
۱۴۰۱/۰۵/۲۴عالی عااااالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۸حساسیت های فصلی و غذایی و دارویی درمان شدم به صورت کامل
۱۴۰۰/۰۹/۲۶فوق العاده است
۱۴۰۱/۰۵/۱۸ایشون دکتر حاذق و باتجربه ای هستن ولی خیلی وقته ازشون خبر ندارن
۱۳۹۹/۱۲/۱۲در تشخیص بیماری بینظیر هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۲دکخر بسیهر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۵عاااااااااالی هستند بسیار دانا
۱۴۰۳/۰۸/۰۹کرونا بهبود
۱۴۰۰/۰۷/۰۴تجربه خیلی خوبی داشتم مشکلم عفونت ریه ومجاری تنفسی وچربی وقند نتیجه خوب بود ولی من به خاطره پاره از مشکلات خیلی وقت خدمت آقای دکتر نرفتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷در حال مداوا
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بسیاار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۳دکتر بسار
۱۴۰۱/۰۹/۰۲دکتر خیلی عالیه بسیار کمک میکنه
۱۴۰۰/۰۲/۱۸دکتر حاذق حادق حاذق حرف ندارن ایشون واقعا دست خدا روی زمین هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۷مشکل عفونی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عالی و بدون نقص
۱۴۰۰/۱۰/۰۸باسلام و احترام. بسیار دکتر دانایی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۳انصافا بی نظیره
۱۴۰۰/۰۷/۱۷واقعا کارشون درسته
۱۴۰۱/۰۹/۰۶مشکل عاسم
۱۴۰۳/۱۰/۱۵تشخیص فوقالعاده ای داشتند
۱۴۰۰/۰۸/۰۷خدا خیرشون بده فقط من نوبت گرفتن مشکل دارم
۱۴۰۱/۰۸/۱۰بسیار حاذق و همراه هستند. وبیماری را ریشه یابی میکنند.
۱۴۰۳/۱۰/۲۴عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۴گوارش و در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶کیست داشتم،عمل کردم و خوب شدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۱کارش حرف نداره
۱۴۰۰/۰۲/۰۶بهترین دکتری که میشناسم به شدت با دقت ویزیت میکنن آدم احساس میکنه بنده مخصوص خدای واسه حال خوب بیمار
۱۴۰۱/۰۶/۰۵هرچقدر بگم عالی کم گفتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۲عااااالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰نوبت دارم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶دوستان برای
۱۴۰۰/۰۱/۲۰بسیار دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عالی بوده برای من
۱۳۹۹/۱۲/۱۴بیماری دیابت
۱۴۰۴/۰۱/۱۲کارش واقعا عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۰۱درخصوص یکی از بستگان که جواب مثبت گرفته اند از مراجعه به دکتر
۱۳۹۹/۱۱/۱۸دکتر خیلی خوبی هستن و از همه بیماری ها سر در میارن
۱۴۰۰/۱۰/۰۶فوق العادس
۱۴۰۱/۰۱/۱۱پدرم روپیش ایشون بردیم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶در درجه اول یک انسان به تمام معنا بسیار،و در ثانی دکتر حاذق و با سوادی هستن دکتر به معنای واقعی
۱۴۰۳/۱۰/۰۴عالی سرفه های شدید
۱۴۰۴/۰۲/۱۲بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۲/۰۵من حالم خوش نبود
۱۴۰۰/۱۲/۱۶خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰عالی وعشق
۱۴۰۱/۰۹/۲۶عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۱۵به مشکل حافظه برخورده بودم که کامل درمان شدم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۲/۰۵دکتر حاذق و متبهری است و در کارش وارد است.
۱۴۰۴/۰۲/۲۹عفونت معده داشتم بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۷عالی است
۱۴۰۰/۰۳/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴