این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شهریار -خیابان ولیعصر -برج سعدی،(روبروی بیمارستان امام سجاد (ع))- طبقه ۳- واحد ۱
شنبه تا ۴ شنبه بجز روزهای تعطیل رسمی
۰۲۱-۶۵۲۲۷۴۳۸
خیلی دکتر خوبی بود دارو کمتر بچه بهتر
۱۴۰۴/۰۷/۱۵برای ورم معده پسرم دارو دادن،خوب شد شکر خدا و دکتر عمومی گفت لوزه داره باید عمل شه،ایشون با دوتا اسپری درمانی کردن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۸پسرم لوزه سومش به شدت عود کرده بود هرجا بردیم تشخیص ندادن، دکتر بیگی تشخیص عمل دادن، خدا خیرشون بده پسرم خیلی حالش بد بود. همیشه دعاشون میکنم
۱۴۰۴/۰۱/۲۸عالی هستن ایشون
۱۴۰۲/۱۰/۱۶دوقلوهای من نارس بودن و زیر نظر دکتر. ایشون خیلی با دقت ب بچه های من رسیدگی میردن
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بسیارباحوصله ودقیق به تمام سوالاتم دررابطه بانوزادم جواب دادن ممنونم ازشون
۱۴۰۲/۱۰/۲۸خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۵عالیییی
۱۴۰۴/۰۴/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۱خیلی دکتر
۱۴۰۱/۱۱/۳۰عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۱/۰۷/۲۳دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۱۲تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۰بسیار پزشک صبور و حاذق هستند و ما از ایشون خیلی راضی هستیم
۱۴۰۲/۰۷/۱۷عالییییییی
۱۴۰۱/۰۴/۰۷دکتر عال
۱۴۰۳/۰۴/۰۸دکتر بسیار با تجربه و صبوری هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۶بهترین دکتر منطقه
۱۴۰۳/۰۲/۳۱خیلی دکتر
۱۴۰۱/۰۵/۱۲یه دکتر عالی وخوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۰۱مشکل تیروئید
۱۳۹۹/۰۷/۲۹دکتر خیلی خوبیه واقعا پیشنهاد میکنم به این جا بروید مشکل حل میشود
۱۴۰۳/۰۷/۲۷دخترم نفخ
۱۴۰۴/۰۵/۳۰بسیار عالی و با دانش
۱۴۰۲/۰۷/۰۶معاینه اولیه
۱۴۰۲/۱۰/۱۷بسیار دکتر باحوصله ای هستن،کاملا ب صحبت های ما گوشن میدهند و ب تمام سوالات پاسخ میدهند.خداروشکر در رابطه با دختر من تشخیصشون و تجویزشون همیشه خوب بوده..انشاالله همیشه سلامت باشن
۱۴۰۴/۰۴/۰۵سلام وقت گذاشتند و معاینه کردند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خوب بود من ازش راضیم
۱۴۰۱/۰۳/۱۸خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۷از هر لحاظ عالی هستند آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۲۷سرماخوردگی بود که با یک نسخه دخترم درمان شد.ایشون بسیار صبور و ماهر هستن
۱۳۹۸/۱۱/۱۰دکتر بسیار خوب و صبور و با حوصله
۱۴۰۰/۰۶/۱۲دکتر خوبیه من از کارشون راضیم
۱۳۹۹/۰۸/۱۷عالی بادانش متعحد
۱۴۰۱/۱۲/۱۸خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۳برای زردی دخترم و وزن گیری و ...میبرم راضیم خیلی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲مشکل خاصی نبود.دل درد داشت
۱۴۰۳/۰۷/۲۳تشخیصشون بسیار عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۳۰دکتر خیلی خوبی است من برای ترید اومده بودم ولی از قبل خوب شده
۱۴۰۳/۱۱/۲۷پسرم زیر نظر اقای دکتر هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۵زردی،خوب
۱۳۹۸/۰۷/۲۸عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۸بسیار عالی با حوصله
۱۴۰۱/۱۲/۰۶عالییییی هستن فوقالعاده صبور و با حوصله به آدم خیلی شریفی هستن پاینده باشید آقای دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۷واقعا عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۷خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۷سلام خیلی دکتر با تجربه
۱۴۰۲/۱۱/۱۱دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵دکتر پسرم هستن عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عالی هستن دکتر
۱۴۰۲/۰۳/۰۹ایشون یک پزشک بسیار با اخلاق ،باحوصلهو حاذق هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۷با حوصله هستند و می گن تمام مشکلات بیمار رو بگید.بسیار حاذق هستند و با یکی دو دوره دارو هم مشکل لوزه و هم معده فرزندم رو خوب کردند شکر خدا.
۱۴۰۰/۱۰/۲۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۰واقعا عالی هستن آقای دکتر.
۱۴۰۱/۱۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۲۲کودکم دچار خس خس سینه بودن که ایشان گفتن گرفتگی بینی هست و مشکلی ندارن و بدون هیچ گومه دارویی خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۷دکتر خوبی هستن پسر من زردی داشت و تشخیص به موقع ایشون باعث که پسرم زیاد اذیت نشه و زود خوب بشه
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بسیار دکتر حرفه ای هستند، اصلا الکی استرس نمیدن و دنبال مریضی نمیگردن،
۱۴۰۴/۰۸/۱۶دکتر خوب و با تشخیص درست فقط این که پذیرش بیماران افغانیشون خیلی زیاده تنها چیزی که باعث ناراحتیم میشه میرم مطب همینه کاش فکری به حالش کنن دکتر انگار ادم وارد کابل شده
۱۴۰۵/۰۲/۰۹پرکاری تیروئید داشتم و با دوبار ویزیت برگشتم به حالت نرمال
۱۴۰۰/۰۴/۱۵تعریف شنیده ام عالی هستن
۱۳۹۷/۰۹/۱۸واقعا عاااالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۳دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۵/۱۰برای چکاپ نوزادی میرفتم کارشون فوب العاده بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۳ایشان پزشک عالی هستند.کودکم از 2 ماهگی تحت نظر ایشان هستن
۱۳۹۸/۱۱/۰۹سرماخوردگی
۱۴۰۳/۰۶/۰۱خواهرم پسرشون رو پیش آقای دکتر ویزیت میکردن و به توصیه ایشون منم دخترم رو میبرم در کل میگفتن کارشون دقیق و عالیه
۱۴۰۲/۰۹/۱۲دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۴خیلی خوب ه
۱۴۰۳/۱۱/۲۷بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۲سرما خوردگی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عالیییییی
۱۴۰۲/۰۳/۳۱کار بلد و مهربان
۱۴۰۲/۰۴/۲۱دکتری بسیار عالی و با تجربه هستن تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۹بخاطر زردی نوزاد مراجعه کردمفقط نامه بستری نوشت .
۱۴۰۱/۰۱/۱۲خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۶/۰۵دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۴زردی نوزاد بستری شد و بهترشد
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۱خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۱۸واقعا دکتر خیلی خوبی هستن.تشخییصش حرف ندار
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خیلی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۳دکتر بسیار بسیار عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عالی هستن ایشون بهترینن
۱۴۰۰/۰۳/۱۹دکتور خوبی است
۱۴۰۳/۱۲/۱۹زردی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۰ایشون بسیار دلسوز،مهربان و با وجدان هستن.با اخلاق و هیچ گونه محدودیت زمانی برای بیمار قائل نیستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۷بچم سرفه میکنه
۱۴۰۴/۰۶/۰۹زیر گلو
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار پزشک عالی رتبه و با تجربه نسبتا بالا هستند،مورد اعتماد.
۱۴۰۵/۰۳/۰۵دکتر فوق العاده باتجربه و مهارتی هستند عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۰عالی حرف ندار
۱۴۰۱/۰۸/۰۷بسیار باحوصله و عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷بهترین متخصص کودکان هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹با حوصله و دلسوز، دقیق توضیح میدن و وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۳/۰۸خوب بودن.
۱۴۰۴/۰۲/۰۶بسیار پزشک حاذق و خوش برخورد و دانایی هستن همچنین بسیار صبور
۱۴۰۵/۰۲/۲۶مراقبت نوزاد
۱۴۰۲/۰۷/۰۴دکتر خ
۱۴۰۳/۱۱/۲۸دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عالی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۰دکتر خوبی هستندو نتیجه بسیار عالی گرفتم فقط بیماران دوتا دوتا داخ اتاق میشوند
۱۴۰۴/۰۱/۲۵تیرویید دخترم خوب شد خداروشکر
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۲خیلی عالی با صبر حوصله
۱۴۰۱/۱۲/۰۸دکتر خوبیه،پسرم حساسیت داشت پوستش قرمز و خشک بود پماد دادن خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۶برای ختنه پسرم و معاینه ی ماهیانه پیش دکتر رفتم واقعا کارشون عالیه و به تمام دوستام معرفی کردم
۱۳۹۸/۰۶/۳۰فوق العاده
۱۴۰۳/۰۹/۰۵چکاب بچه
۱۴۰۴/۰۵/۲۰عالی واقعا گفته
۱۴۰۴/۰۳/۲۰کارشونو
۱۴۰۰/۰۵/۲۸پسرم بیماری خروسک گرفته بودپیش ایشون رفتم ایشون دکتر خیلی خوب هستند به مادران استرس اضافی نمیدن وباحوصله راهنمایی میکنه
۱۴۰۳/۱۰/۱۳مشکل تیروید داشتم الان خوب شود
۱۴۰۳/۰۲/۲۵کم کاری تیروئید داره خوب پیش میره
۱۴۰۳/۱۲/۲۳سلام برای زردی نوزاد عالی هست
۱۴۰۴/۰۲/۰۲خیلی عالی حرف ندارد این دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۳پزشک فوقالعاده عالی. من باایشون کارکردم
۱۴۰۰/۰۸/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۰خیلی دکتر خوبی هستن برای بچه های من که نوزاد و ۵ ساله هستن تجویزاشون عالی بوده خدا خیرشون بده خیلی دکتر با انصافی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۹بسیار عالی مشکل زردی نوزاد
۱۳۹۷/۱۱/۰۴مشکل تنفسی داشت
۱۳۹۹/۱۱/۱۵خوب عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۷دکتر خیلی خوبی هستن واقعا
۱۴۰۳/۱۰/۲۲پسرم سرما خورده بود با تجویز دکتر زود خوب شد خداروشکر
۱۳۹۸/۰۸/۰۲دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۱۰/۰۶عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۵/۱۲باتجربه صبور چکار بلد
۱۴۰۴/۰۴/۱۴عالی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۵تشخیص شون.صبر و حوصله و حاذق بودنشون قابل تحسینه
۱۴۰۰/۱۱/۰۹خوب است
۱۳۹۸/۰۴/۱۶دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دکتر خوب وباتجربه ای هستن پسرم به شیرخشک حساسیت داشتن تشخیصشون خوب و به موقع بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۹تشخیص و وقتی که میذارن برا بیماران عالیه
۱۴۰۱/۰۱/۱۶در حال پرمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۸بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۰۳/۲۳فعلا تازه ویزیت شده
۱۴۰۲/۱۲/۲۱واقعا عالیست پسرم مشکل تیرویید داره و ای کاش که اول میومدم پیشش بخاطر ازمایشگاه بیمارستان امام سجاد که واقعا نمیشه بهش گفت ازمایشگاه الان مجبورم 3 سال به پسرم قرص تیرویید بدم اگه از اول میرفتم پیشه اقای دکتر بیگی ازمایش رو تکرار میکردم و شاید این مشکل پیش نمیومد
۱۳۹۸/۰۱/۲۴بی شک بهترین برای دوقلو هام همیشه پیش ایشون میرم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۷دکتر بسیار
۱۴۰۱/۰۸/۰۸نه هنوز
۱۴۰۳/۰۷/۰۷دکتر پسرم هستن از نوزادی تا الان که ۴ سالش هست...دکتر خوش اخلاق و با تجربه ای هستن
۱۴۰۲/۰۱/۳۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۵برای دخترم که نوزاد بود رفتم. ایشون بسیار با دقت و حوصله همه چیز رو چک کردن.
۱۴۰۱/۰۸/۱۸عالی بهترین دکتر واقعا عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۲برای تیروئیدنوزادبردم خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۹عالی .
۱۴۰۲/۰۱/۲۶دکتر بسیار خوب ومهربان ک تیروعید فرزندم با کمانشان خوب شد ممنونم از آقای دکتر انشاالله دست ب خاک بزنن طلا بشه براشون
۱۴۰۳/۱۲/۲۸من برای چکاب رفتم خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۲خیلی خوب وقت میگذارند تشخیص و تخصص عالی اما نوبت دهی جالب نیست
۱۴۰۴/۰۹/۰۲دکتر خوبه ای
۱۴۰۳/۰۵/۲۸دکتر خوبی هست
۱۳۹۹/۱۱/۱۳بله واقعا دکترخداشناس وکاردرستی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۶بسیار دکتر حاذق و خوش اخلاق عالی هستند و بی نظیر در تشخیص
۱۴۰۰/۰۵/۲۵عالییییی.بسیار با سواد.دقیق خوش برخورد و دارای وجدان کاری بسیار بالا،سلامتی جانانمونو از ایشون داریم
۱۳۹۹/۰۵/۱۳بهترین دکتر خیلی دستش سبک و کار بلد خدا خیرش بده ۳ ساله بچم فقط پیش ایشون میبرم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹بینظیرند
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خوش برخور
۱۴۰۰/۱۱/۱۰همه مشکلات کودک رو میگه مطرح کنید. با حوصله و صبورن. برای فرزند بنده تشخیص شون هم درست بود.
۱۴۰۰/۰۸/۲۹بهترین و با تجربه ترین دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عالی عالی
۱۳۹۷/۱۱/۲۵عتلی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۸تشخیصدرست
۱۴۰۳/۱۲/۱۷دکتر خیلی خوب وصبور و مهربونی هستند. خیلی وقت میزارن واسه معاینه کددک
۱۳۹۹/۱۰/۱۸سلام.دختر من نازنین زهرا 10 روز مشکل تنفسی داشت و به دستگاه وصل بود و همه کادر پزشکی به ما گفتن امیدی به زنده موندن دخترتون نیست.ولی آقای دکتر با مهارت و شجاعت خودشون دختر منو از دستگاه جدا کردن و اونو دوباره به ما برگردوندند.واقعا تا آخر عمرم مدیونشون هستیم.
۱۳۹۹/۰۸/۲۰دکتر خیلی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰دکتربیگی برا پسرم همیشه عین معجزه بوده،خدا خیرشون بده حرف ندارن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸دکتر خیلی خوبی هستن من نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۰۳/۱۶خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۲۵دکتر فوق العاده خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عالی بهترین متخصص نوزادان
۱۳۹۹/۰۶/۱۲عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ایشون بهترین هستند خدا خیرشون بده
۱۴۰۱/۱۱/۱۵خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۷بسیار دکتر باتجربه وخوش برخوردی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۶دکتر خوبی هست فقط هزینه ویزیت زیاد میشه
۱۴۰۴/۰۶/۲۱پزشک فوق
۱۴۰۳/۰۷/۰۶دکتر خوب و خونسردی است
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۵/۰۲/۲۶دکتر با حوصله و صبور
۱۴۰۳/۱۱/۱۴باحوصله و متخصص
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۰بچه من 705 ماهه بدنیا اومد و زیر نظر رکتر تو بیمارستان بستری بود و رازی هستیم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱دخترم تب شدیدوخس خس سینه داشت بایک بار مراجعه درمان شد
۱۴۰۲/۰۴/۳۱از نوزادی دخترم تحت نظر ایشون هیتیم.فوووووق العاده هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۸ایشون بسیار حاذق و دلسوز هستن،با منش عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۷دکتر بسیار خوبی هستن تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۸دکترخوبی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۱دکتر بسیار حاذق و باحوصله ای هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۶کودکان
۱۴۰۱/۰۷/۲۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکترخیلی خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۱عالیییییی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عالی بودن
۱۴۰۱/۱۲/۲۱بینهایت عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۳برای زردی نوزادم رفته بودم خداروشکر خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۱ازایشان خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰سرماخوردگی کودکم
۱۳۹۸/۰۱/۰۶پزشک متعهد و هزینه تراش نیستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۰دکتر خیلی خوبی هستش هروقت نوزاد ما مشکل داشته خداروشکر با معاینه دکتر خوب شده
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دکتر خوب و با تجربه ای هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۲پسرم آن ای سیو بستری بود بعد ترخیص تحت نظر ایشان بود،فوقالعاده دکتر مهربان و باتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۸مشکل تیرویید
۱۴۰۴/۰۸/۲۳تیرویید .
۱۴۰۱/۰۸/۱۱چکاپ ماهانه فرزندم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹دقت بالا
۱۴۰۵/۰۲/۱۶پزشک فوق العاده ای هستن و با یک نسخه نوزاد من حالش خوب شد
۱۴۰۵/۰۲/۲۶خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۰۵تیروئید نوزادی
۱۴۰۴/۰۴/۰۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۲دکتر خوب وبا حوصله ایه بنظرم کارش درسته
۱۴۰۳/۰۸/۰۸دکتری صبور و آرام هستن با تشخیص درست .دخترم یک هفته بستری بودن ایشون با صبوری معالجه ش کردن
۱۴۰۵/۰۲/۱۲دکتر خوبی هستن دخترم موقع تولد تپش داشت زیر نظر آقای دکتر بیگی بودن من راضیام خدا خیرتون بده
۱۴۰۳/۰۷/۰۳نسبت به سایرین بهتر بوده
۱۴۰۳/۰۹/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر خسلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۳دکتر خوب و با تجربه ای هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۱برای تب بچم رفتم راضی بودم خیلی خوب بچه رو معاینه میکنه
۱۴۰۴/۱۰/۱۱امتیاز عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بله بچه ام کرونا داشت عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵خیلی دکتر خوبیه. تشخیص عالی.
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دخترم خیلی بدسرما میخورد که آقای دکتر با یه نسخه حالش خوب میکرد
۱۴۰۳/۰۷/۲۰خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۹/۳۰من برای پسرم به ایشون مراجعه میکنم دکتر بسیار خوبی هستن نکته ی جالبی که درمورد ایشون هست اینه که داروی زیاد و بی جهت به بچه نمیدن حتی مواردی بوده که تجویز داروی ایشون فقط یه قطره بینی بوده ممنون از دکتر بیگی عزیز
۱۴۰۴/۰۷/۰۴دکتر خیلی حاذقی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۳