بسیار عالی و راضی بودم ممنون از زحماتشون الان اومدم برای مادرم وقت اینترنتی بگیرم
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
عالی بوده
۱۴۰۳/۰۵/۰۴
تغذیه لاغری بی نظیرن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
برگانه
۱۴۰۳/۱۰/۱۱
فعلا جلسه دوم است هنوز نتیجه ای نگرفتیم
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
دکاربسیارخوبی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
باسلام
من چربی خون داشتم
۱۴۰۲/۰۱/۲۹
کاهش وزن بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
راضی بودم
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
رژیم درمانی
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
خیلی خوبین
۱۴۰۲/۰۴/۱۴
با سلام من و دخترم و همسرم پیش ایشون رفتیم ما سالها بود که اضافه وزن داشتیم همه راهها رو امتحان کردیم ولی وزنمون کم نمیشد با اخلاق خوبی که دارن و وقتی که برای مراجعه کنندگانشون میزارن باعث شد در طول دو ماه 15 کیلو کم کنیم و این روند ادامه داره واقعا از ایشون ممنون هستم
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
کبد چرب عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
اضافه وزن داشتم وپیش ایشون به نتیجه خوبی رسیدم
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۶
چآقی ک خداروشکر خیلی جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
هنوز دوسه روزه ویزیت شدم الان نمیتونم نظر بدم ایشالا بعدا نظرمو اعلام میکنم
۱۴۰۲/۰۴/۱۵
۱۵کیلو کاهش وزن پیدا کردم با کمک ایشون
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
چاق بودم
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
دوستم هه بسیار عالی لاغر شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۷
خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
دکاربسیارخوبی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
عالی بوده
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
سلام خیلی عالی من توی۱۴ روزه رژیم ۷کیلو کم کردم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
من با رژیم خوب ایشون 14 کیلو کم کردم خیلی راهارو امتحان کرده بودم نتیجه نگرفته بودم تا با ایشون آشنا شدم خدا نگهدارشون باشه
۱۳۹۸/۰۴/۱۳
بسیارعالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
دکاربسیارخوبی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
مشکل اضافه وزن داشتم الان درحال وزن کم کردن هستم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
سلام من وزنم بالا بود ولی با رژیم ایشون مدت ۲ماه حدود ۱۰ کیلو کم کردم
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
خیلی کارشون عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
رژیم فوق العاده
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
بسیار حاذق و خوش برخورد وتا نتیجه مورد نظر کارو دنبال میکنه،،
اضافه وزن داشتم و با توجه به رژیم و توصیه های به وزن ایدالم رسیدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
عالی بود نتیجه
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
اول اراده خود شخص ولی ایشون بسیار عالی هستش هم برخورد و هم مطب و هم اطلاعاتشون
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
عالی هستش
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
خیلی خوبی عستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
رژیم کاهش وزن عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۰۶
فعلا خوب بودن نمیدونم یه دوره رفتم پیششون توی سه هفته 6 کم کردم
۱۴۰۰/۰۲/۳۱
چاق بودم
۱۴۰۲/۰۱/۱۸
عالی یک کلام
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
عالی لایک داره
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
عالی بود چاق بودم رژیم گرفتم
۱۴۰۲/۰۸/۱۹
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
لاغر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
خیلی خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۶
فعلا زوده نظر بدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
خیلی خوب بودن،من برای لاغری پیششون رفتم
۱۳۹۹/۰۸/۲۹
فوق العاده
من تو مدت ۳ هفته ۵/۵ کیلو کم کردم
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
عالی..
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
من اضافه وزن داشتم 27 کیلو کم کردم خیلی راضی بودم ممنونم ازشون
۱۳۹۹/۰۱/۳۰
من واقعا جواب گرفتم بدون هیچ مشکلی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
چاقو بودم لاغر شدن
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
هنوز چندروزی هست که تحت نظر ایش ن هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
اضافه وزن بعد از بارداری الحمدالله توی ۵ ماه ۲۰ کیلو کم کردم خیلی راضی ام. خدا خیرشون بده. برنامه غذاییشون متنوع و بی نظیره
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اضافه وزن
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
اولین بار ک رفتم پیشش با ی ویزیت عالی سایز کم کردم فعلا ک راضیم
۱۴۰۱/۰۷/۲۸
نتیجه خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
دکاربسیارخوبی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
چاقی ادامه ندادم
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
بسیار خوبی هستند و رژیم های مطابق سفره ایرانی ارائه میکنند
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
چاقی لاغر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
فوق العاده عالی و با تجربه
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۶
کمبود وزن داشتم و هر کاری کردم زیاد غذا خوردم ولی وزنم بالا نرفت تا اینکه پیش ایشون اومدم و وزنم و از 60 به 67 رسوندم
۱۳۹۹/۰۸/۱۷
دکاربسیارخوبی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
سلام من خیلی رژیم ها گرفتم اما واقعا با جهانگیری جواب گرفتم از 10 5 کیلو خودم به 90 کیلو رسوندم
۱۳۹۸/۰۴/۱۷
کاربلد .
۱۴۰۲/۰۹/۱۳
بهترین ه با رژیم ایشون خیلی لاغر شدم
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
اضافه وزن داشتم
۱۴۰۱/۱۱/۰۲
مهربان ب
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
تازه مراجعه داشتم
۱۳۹۸/۰۵/۱۶
عالی بودن.راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
دکاربسیارخوبی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
ایشون فوقالعادن
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
سلام من چاق بودم و همینطور قند خون بالا داشتم که ایشون به من کمک کردند بدون دارو قندخونم پایین اومد و همینطور 8 کیلو وزن کم کردم. امیدوارم همیشه موفق باشن جوان.
۱۳۹۸/۰۲/۳۰
با حوصله خوب
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
سلام من 15 کیلو با رژیم وزن کم کردم بسیار باحوصله هستند و واقعا برای مراجعه کننده وقت میذارند و به سوالات بخوبی جواب میدن رژیمشون هم واقعا خیلی راحته کارشون عالیه به همه پیشنهاد میدم و از زحماتشون ممنونم
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
مشکل چاقی داشتم خیلی راحت به وزن ایده عالم رسیدم
۱۴۰۳/۰۴/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
تونستم پیش ایشون به وزن ایده آلم برسم.کادر درمان عالی دارن
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
عاالی بود ، از آبان تا بهمن ماه 15 کیلو کاهش وزن داشتم ، واااقعا راضی ام
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
عالییییییییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
چاق بودم لاغر شدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۹
چاقی و اضافه وزن بعد از بارداری داشتم با کمک ماهی 5کیلو با رژیم شیردهی کم کردم
۱۳۹۸/۰۷/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
برای کاهش وزن دخترم مراجعه کردم و خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
مشکل اضافه وزن داشتم خیلی خوب جواب گرفتم
۱۴۰۳/۰۵/۰۱
دکاربسیارخوبی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
بیمار ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
چآقی، و دارم ب وزن ایده الم میرسم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
برای لاغری مراجعه کردم و جواب گرفتم.
۱۳۹۹/۰۷/۰۴
لاغری بود
۱۴۰۲/۰۶/۱۸
نمیدونم چرا از وقتی پودر یوتامو میخورم ضربان قلبمتندو کند میشه در صورتی که مشکل قلبی نداشتم
۱۳۹۹/۰۸/۱۷
عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۱۲
سلام. من با ایشون 18 کیلو کم کردم. جز آرزوهام بود خیلی راهارو امتحان کرده بودم ولی ایشون خیلی کمکم کردن و ازشون خیلی ممنونم. به همه پیشنهاد میکنم. اخلاق هم بییییییییست.
۱۳۹۸/۰۴/۲۰
بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
اضافه وزن داشتم خداروشکر دارم جواب میگیرم با تشکر فراوان از جهانگیری
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
ماهن ماه من ب هیچ روشی لاغر نمیشدم فقط خاتم تونست منو ب نتیجه برسونه
۱۴۰۲/۰۳/۰۶
بنده مشکل چاقی ناحیه شکم داشتم همه جام لاغر بود فقط شکم داشتم که با لطف خاتم و پرسنل خوبشون و دستگاه های لاغری خوبشون شکمم کوچیک شد و مثل 15 سال پیشم شدم که تقریبا برام آرزو و محال بود
کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی درمان چاقی و لاغری مجهز به بروزترین دستگاه های لاغری جهت درمان چاقی های موضعی و کاهش سایز و فرم دهی بدن مجهز به بروزترین دستگاه آنالیز بدنی ارائه رژیم های بیماری های دیابت، کبد چرب، کلیه و... تغذیه ورزشکاران تغذیه دوران بارداری و شیردهی
عالی بود راضی بودم
۱۴۰۱/۰۷/۰۴رژ یم برای دخترم بودعالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳خیلی کاربلد و مهربان بودن ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۱۸عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۴بسیار عالی و راضی بودم ممنون از زحماتشون الان اومدم برای مادرم وقت اینترنتی بگیرم
۱۴۰۳/۰۳/۰۸عالی بوده
۱۴۰۳/۰۵/۰۴تغذیه لاغری بی نظیرن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱برگانه
۱۴۰۳/۱۰/۱۱فعلا جلسه دوم است هنوز نتیجه ای نگرفتیم
۱۴۰۰/۰۲/۱۹دکاربسیارخوبی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۰اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۲/۰۹باسلام من چربی خون داشتم
۱۴۰۲/۰۱/۲۹کاهش وزن بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۹راضی بودم
۱۴۰۱/۰۷/۱۹رژیم درمانی
۱۴۰۳/۰۶/۱۸خیلی خوبین
۱۴۰۲/۰۴/۱۴با سلام من و دخترم و همسرم پیش ایشون رفتیم ما سالها بود که اضافه وزن داشتیم همه راهها رو امتحان کردیم ولی وزنمون کم نمیشد با اخلاق خوبی که دارن و وقتی که برای مراجعه کنندگانشون میزارن باعث شد در طول دو ماه 15 کیلو کم کنیم و این روند ادامه داره واقعا از ایشون ممنون هستم
۱۳۹۹/۱۱/۰۵کبد چرب عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱اضافه وزن داشتم وپیش ایشون به نتیجه خوبی رسیدم
۱۴۰۲/۰۱/۱۹خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۶چآقی ک خداروشکر خیلی جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳هنوز دوسه روزه ویزیت شدم الان نمیتونم نظر بدم ایشالا بعدا نظرمو اعلام میکنم
۱۴۰۲/۰۴/۱۵۱۵کیلو کاهش وزن پیدا کردم با کمک ایشون
۱۴۰۲/۱۱/۰۹چاق بودم
۱۴۰۳/۱۰/۰۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۲دوستم هه بسیار عالی لاغر شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۷خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۲اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷دکاربسیارخوبی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۰عالی بوده
۱۳۹۸/۱۰/۱۰سلام خیلی عالی من توی۱۴ روزه رژیم ۷کیلو کم کردم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰من با رژیم خوب ایشون 14 کیلو کم کردم خیلی راهارو امتحان کرده بودم نتیجه نگرفته بودم تا با ایشون آشنا شدم خدا نگهدارشون باشه
۱۳۹۸/۰۴/۱۳بسیارعالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۷دکاربسیارخوبی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۰مشکل اضافه وزن داشتم الان درحال وزن کم کردن هستم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷سلام من وزنم بالا بود ولی با رژیم ایشون مدت ۲ماه حدود ۱۰ کیلو کم کردم
۱۴۰۳/۰۱/۲۸خیلی کارشون عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۵رژیم فوق العاده
۱۳۹۹/۰۴/۱۴بسیار حاذق و خوش برخورد وتا نتیجه مورد نظر کارو دنبال میکنه،،
۱۳۹۸/۱۱/۱۹سلام کارشون خیلی عالیه من خیلی لاغر بودم 12 کیلو چاق شدم اعتماد بنفسم خیلی رفته بالا. ممنونم ازشون. خیلی بااخلاقند و کاردرست.
۱۳۹۸/۰۷/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۰۱اضافه وزن داشتم و با توجه به رژیم و توصیه های به وزن ایدالم رسیدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۹عالی بود نتیجه
۱۴۰۳/۰۷/۰۵عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۷عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۷اول اراده خود شخص ولی ایشون بسیار عالی هستش هم برخورد و هم مطب و هم اطلاعاتشون
۱۳۹۹/۱۱/۰۶عالی هستش
۱۴۰۴/۰۲/۲۶خیلی خوبی عستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۱رژیم کاهش وزن عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۰۶فعلا خوب بودن نمیدونم یه دوره رفتم پیششون توی سه هفته 6 کم کردم
۱۴۰۰/۰۲/۳۱چاق بودم
۱۴۰۲/۰۱/۱۸عالی یک کلام
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عالی لایک داره
۱۴۰۱/۰۵/۲۴عالی بود چاق بودم رژیم گرفتم
۱۴۰۲/۰۸/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۵/۲۱لاغر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶خیلی خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۶فعلا زوده نظر بدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹خیلی خوب بودن،من برای لاغری پیششون رفتم
۱۳۹۹/۰۸/۲۹فوق العاده من تو مدت ۳ هفته ۵/۵ کیلو کم کردم
۱۴۰۳/۰۳/۲۳عالی..
۱۴۰۳/۰۶/۲۰من اضافه وزن داشتم 27 کیلو کم کردم خیلی راضی بودم ممنونم ازشون
۱۳۹۹/۰۱/۳۰من واقعا جواب گرفتم بدون هیچ مشکلی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶چاقو بودم لاغر شدن
۱۴۰۰/۰۲/۱۳هنوز چندروزی هست که تحت نظر ایش ن هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۶اضافه وزن بعد از بارداری الحمدالله توی ۵ ماه ۲۰ کیلو کم کردم خیلی راضی ام. خدا خیرشون بده. برنامه غذاییشون متنوع و بی نظیره
۱۴۰۳/۰۱/۲۸اضافه وزن
۱۴۰۲/۰۱/۱۹اولین بار ک رفتم پیشش با ی ویزیت عالی سایز کم کردم فعلا ک راضیم
۱۴۰۱/۰۷/۲۸نتیجه خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دکاربسیارخوبی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۰چاقی ادامه ندادم
۱۴۰۳/۱۰/۱۶بسیار خوبی هستند و رژیم های مطابق سفره ایرانی ارائه میکنند
۱۴۰۴/۰۵/۰۳چاقی لاغر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰فوق العاده عالی و با تجربه
۱۴۰۱/۱۲/۲۶بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۶کمبود وزن داشتم و هر کاری کردم زیاد غذا خوردم ولی وزنم بالا نرفت تا اینکه پیش ایشون اومدم و وزنم و از 60 به 67 رسوندم
۱۳۹۹/۰۸/۱۷دکاربسیارخوبی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۰سلام من خیلی رژیم ها گرفتم اما واقعا با جهانگیری جواب گرفتم از 10 5 کیلو خودم به 90 کیلو رسوندم
۱۳۹۸/۰۴/۱۷کاربلد .
۱۴۰۲/۰۹/۱۳بهترین ه با رژیم ایشون خیلی لاغر شدم
۱۴۰۳/۱۰/۱۶اضافه وزن داشتم
۱۴۰۱/۱۱/۰۲مهربان ب
۱۴۰۴/۰۵/۰۵تازه مراجعه داشتم
۱۳۹۸/۰۵/۱۶عالی بودن.راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۷دکاربسیارخوبی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۰ایشون فوقالعادن
۱۴۰۰/۰۴/۱۵سلام من چاق بودم و همینطور قند خون بالا داشتم که ایشون به من کمک کردند بدون دارو قندخونم پایین اومد و همینطور 8 کیلو وزن کم کردم. امیدوارم همیشه موفق باشن جوان.
۱۳۹۸/۰۲/۳۰با حوصله خوب
۱۴۰۴/۰۳/۰۷سلام من 15 کیلو با رژیم وزن کم کردم بسیار باحوصله هستند و واقعا برای مراجعه کننده وقت میذارند و به سوالات بخوبی جواب میدن رژیمشون هم واقعا خیلی راحته کارشون عالیه به همه پیشنهاد میدم و از زحماتشون ممنونم
۱۳۹۹/۰۵/۲۸مشکل چاقی داشتم خیلی راحت به وزن ایده عالم رسیدم
۱۴۰۳/۰۴/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۲تونستم پیش ایشون به وزن ایده آلم برسم.کادر درمان عالی دارن
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عاالی بود ، از آبان تا بهمن ماه 15 کیلو کاهش وزن داشتم ، واااقعا راضی ام
۱۴۰۰/۱۲/۱۰عالییییییییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲چاق بودم لاغر شدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۹چاقی و اضافه وزن بعد از بارداری داشتم با کمک ماهی 5کیلو با رژیم شیردهی کم کردم
۱۳۹۸/۰۷/۰۷عالی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۰۵برای کاهش وزن دخترم مراجعه کردم و خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۱۰مشکل اضافه وزن داشتم خیلی خوب جواب گرفتم
۱۴۰۳/۰۵/۰۱دکاربسیارخوبی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۰بیمار ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۴چآقی، و دارم ب وزن ایده الم میرسم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱خوب بوده
۱۴۰۰/۰۲/۲۱برای لاغری مراجعه کردم و جواب گرفتم.
۱۳۹۹/۰۷/۰۴لاغری بود
۱۴۰۲/۰۶/۱۸نمیدونم چرا از وقتی پودر یوتامو میخورم ضربان قلبمتندو کند میشه در صورتی که مشکل قلبی نداشتم
۱۳۹۹/۰۸/۱۷عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۱۲سلام. من با ایشون 18 کیلو کم کردم. جز آرزوهام بود خیلی راهارو امتحان کرده بودم ولی ایشون خیلی کمکم کردن و ازشون خیلی ممنونم. به همه پیشنهاد میکنم. اخلاق هم بییییییییست.
۱۳۹۸/۰۴/۲۰بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۰اضافه وزن داشتم خداروشکر دارم جواب میگیرم با تشکر فراوان از جهانگیری
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ماهن ماه من ب هیچ روشی لاغر نمیشدم فقط خاتم تونست منو ب نتیجه برسونه
۱۴۰۲/۰۳/۰۶بنده مشکل چاقی ناحیه شکم داشتم همه جام لاغر بود فقط شکم داشتم که با لطف خاتم و پرسنل خوبشون و دستگاه های لاغری خوبشون شکمم کوچیک شد و مثل 15 سال پیشم شدم که تقریبا برام آرزو و محال بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۹عالی بود لاغر شدن
۱۴۰۳/۰۴/۱۳مشکل اضافه وزن عالی بودن عالی
۱۴۰۲/۰۴/۱۶چاق بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲اضافه وزن
۱۴۰۲/۰۱/۱۹بسیار حاذق و ارزشمندی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۷برای لاغری پیشون رفتم نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۳/۳۱بی نهایت عالی و تاثیر گزار
۱۴۰۱/۰۹/۰۲