لوزه پسرم را عمل کردند عالی بود دکتر فوقالعاده ایی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
تشخیص ایشون عالی است
۱۳۹۹/۰۹/۲۶
جراحی لوزه وعالی بودن
۱۳۹۸/۰۴/۱۶
خوب بود
۱۳۹۸/۰۳/۲۰
عمل جراحی گوش.وخیلی ازشون راضی ام
۱۳۹۹/۱۲/۰۷
جراحی لوزه سوم عالی
۱۳۹۹/۰۵/۳۰
عالی بودن
۱۳۹۷/۰۲/۰۸
دوستم گوشش را عمل کرده راضی بوده
۱۳۹۷/۰۶/۱۶
لوزه عمل کردم وبسیارراضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
پسرم لوزه هاش بزرگ بود وبراش عمل انجام دادن وکارشون بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
دکتربسیارخوب وباسوادی هست
۱۳۹۹/۰۷/۲۸
فعلا نه
۱۳۹۷/۰۹/۰۵
پسرم لوزه داشت عمل کردندخوب شد
۱۳۹۷/۱۰/۳۰
عالییییی
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
عمل لوزه ی سوم داشتم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
سرگیجه های شدید داشتم و با یکبار ویزیت کاملا خوب شد
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
عفونت گوش میانی
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
سلام عمل بینی
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
سرگیجه خانم بخاطر اب گوش میانی وانجام عمل مانورچندین سال پیش مجدد مشکل پیدا کرده خانمم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
از بچگی لوزه هام سوراخ بودن.دکترا تشخیص نمیدادن.فکرمیکردن عفونته.و مرتب آنتی بیوتیک استفاده کردم.دکتر پورمیدانی تشخیص داد و عملم کرد.در سن 29 سالگی
۱۳۹۹/۰۸/۱۸
صبور و متخصص
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
بله
انحراف تیغه بینی مشگل حل شد
۱۳۹۷/۱۱/۱۳
در سن37سالگی عمل لوزه انجام دادم ،دست اقای دکتر عالیه ،سه روزه از عملم میگذره و درد خیلی کمی دارم ،نصف دکترای اصفهان و رفتم همه گفتن باید عمل بشی و انتخاب من اقای دکتر پورمیدانی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
خیلی عالیه
۱۳۹۹/۰۲/۲۰
تعادل آب میانی:گوش
و عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
واقعا کارشون عااااالیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
فعلا اولین ویزیت
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
بسیارعالی
۱۳۹۸/۰۵/۲۸
نمیدونم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
برای لوزه پسرم مراجعه کردم
۱۳۹۸/۰۱/۱۰
دکتر بسیار وارد و خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
عمل گوش بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
عالی بود ممنون
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
خوب بود
۱۳۹۷/۱۰/۲۷
جراحی بینی .نتیجه نسبتا خوب
۱۳۹۹/۰۲/۱۴
لوزه سوم داشتم و یه زایده گوشتی پشت لوزم خیلی سال پیش ازنتیجه عملمم راضی ام
۱۳۹۷/۰۷/۱۶
جراحی زیبایی بینی تقریبا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
همه لوزه پسرم عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
عمل زیبایی و انحراف بینی.عااااااالی
۱۳۹۷/۰۸/۰۱
بنده عمل بینی انجام دادم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
لوزه سوم .... عالی بود کارشئن
۱۳۹۷/۰۲/۲۴
خب
است
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
عمل لوزه دخترم را انجام دادند
۱۳۹۹/۰۹/۲۶
دکتر عالی هستند
۱۳۹۸/۰۲/۰۴
دکتر فوق العادی هستش
۱۳۹۹/۰۷/۲۸
تجربه ای عالیییییی
آقای دکتر،دکتر خانوادگیمون هستن یعنی کل خانواده و فامیل مشکلی پیدا کنیم حتما به ایشون مراجعه می کنیم.
بهترین تجربمون عمل زیبایی بینی من و خواهرم بود سال 84،که به بهترین نحو انجام دادن و هنوز که هنوزه مشکلی خداروشکر نداریم و عاشق فرم و مدل بینی عملیمون هستیم
ممنون آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
مشکلم گوشم بود عفونت کرده بود و درد داشتم پیش ایشون رفتم خوب شدم راضی بود از ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
لوزه عمل کردم خیلی خوب بود
۱۳۹۷/۰۸/۱۹
عاالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۷
عمل لوزه بسیار سخت داشتم ایشون عالی هست تو کارشون حرف ندارن
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
عمل روزه بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
راضی بودم ازشون
۱۳۹۷/۰۱/۲۳
بنده عمل بینی گوشتی انجام دادم دردسال 83 و بسبار ازداین عمل راضی هستم
۱۳۹۷/۰۶/۲۵
پسرم لوزه سوم رو عمل کرد و بسیاار راضی بودیم
۱۳۹۷/۱۱/۰۹
پسرم عمل کرد خوب شده
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
فوق العاده دکتر بااخلاق و کارش واقعا حرف نداره عللی عالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۲
عمل زیبایی و انحراف بینی .عااااااالی
۱۳۹۷/۰۲/۰۳
سال 1383جراحی انحراف بینی وسینوزیت انجام دادم.تاحالا خوب بودم یه سالیه دوباره سینوسام عفونت شدید دارند، مدام سر درد دارم.
۱۳۹۸/۰۲/۲۱
مورد تایید است
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
دکتر با تجربه و خوبی هستند
۱۳۹۷/۱۱/۱۰
عمل لوزه سوم پسرم
نتیجه عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۷
تشخیص دکتر عالیه
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
ایشون از شاگردان دکتر براتی از برجسته ترین دکتراهای گوش و حلق و بینی کشور هستند. کارشون عالیه.
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
سلام من پلیپ و انحراف داشتم عمل کردم کارشون عالی بود بیمارستان غرضی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
بسیار دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
پسرم مرتب گوش درد داشت تشخیص خوب ایشون که ویتی توی گوشش بزاره و لوزه عمل کرد خیلی کمک کرد کاملا خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
دکتر بسیار خوب وباسواد بودن..پسرم لوزه سوم داشت وعملش کردن و پسرم دیگه هیچ مشکلی تو نفس کشیدن وخوابیدن ندارد..خداخیرشون بده
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
مشکل بینی
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
عمل بینی داشتم ده سال پیش استخوان اضافه آورده
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
سلام سرگیجه داشتم و ایشون برام مانور سرگیجه انجام دادند که بسیار مفید بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
عمل کردن لوزه های دخترم ازعمل رضایت دارم
۱۳۹۷/۰۲/۰۲
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۱/۳۰
پسرسه ساله ام عمل لوزه انجام دادن
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
عمل گوش راست خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
کار تخصصی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
مشگل گوش
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
درد کوش داشتم خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
عفونت لوزه، بهبود یافت
۱۳۹۹/۰۲/۰۳
الرژی
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
جراحی گوش نتیجه عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۲
عمل بینی
۱۳۹۷/۱۰/۲۶
گوش میانیم مشکل داره هر دفعه سر گیجه بد و سر درد دارم و پیش ایشون رفتم نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
لوزه پسرم رو عمل کردن و بسیار عالی بود کارشون
۱۳۹۷/۱۰/۱۷
عمل لوزه بچه م خیلی خوب بود و همچنین دکتر با انصافی هستند
۱۳۹۸/۰۸/۱۲
عالی بود
۱۳۹۷/۱۰/۰۶
تانسیلیت
درمان طبی
۱۳۹۹/۰۷/۲۹
جراحی زیبایی بینی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
بسیار عالی بود من راضی بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۹
جراحی زیبایی بینی , بسیار از کارکرد ایشون و نتیجه عمل راضی هستم
۱۳۹۷/۱۲/۱۲
پلیپ بینی داشتم در کودکی گفتن وقتی بزرگ بشی خوب میشه و نیاز به عمل نیست با یه اسپری که دادن خوب شدم کاملا
۱۴۰۰/۰۸/۰۷
خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۴/۲۸
فوق العادن
جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
عالی بود
۱۳۹۷/۱۱/۰۹
انحراف داشتم عالی بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۰
عمل بینی از کارشان راضیم دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
خوب بوده
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
نظری ندارم
۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بینی برادرم را عمل کردند . بینهایت زیبا شده
۱۳۹۸/۰۲/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
عمل لوزه در سن 23 سالگی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
خوب و متعهد
۱۳۹۸/۰۱/۱۳
با سلام من حساسیت فصلی داشتم که با یک نسخه مشکلم حل شد
۱۳۹۹/۰۳/۲۸
من لوزه سوم خودم را عمل کردم و خیلی راضی هستم و می خواهم لوزه اول و دوم را هم عمل کنم دکتر بسیار عالی هستند
۱۳۹۷/۰۲/۲۰
برای گوش میانی دخترم مراجعه کردم و نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
انحراف بینی داشتم عمل کردم و عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
فوق العاده دکتر عالی هستن گوش های من رو عمل کردن هیچ دکتری علت رو متوجه نشدن جز دکتر پورمیدانی واقعا ازشون ممنونم
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
تشخیص دکتر واقعا خوبه
۱۳۹۹/۰۷/۱۰
بنده عمل زیبایی بینی پیش ایشون انجام دادم و حدودا 16سال میگذره و بسیار راضی هستم
لوزه پسرم را عمل کردند عالی بود دکتر فوقالعاده ایی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۶تشخیص ایشون عالی است
۱۳۹۹/۰۹/۲۶جراحی لوزه وعالی بودن
۱۳۹۸/۰۴/۱۶خوب بود
۱۳۹۸/۰۳/۲۰عمل جراحی گوش.وخیلی ازشون راضی ام
۱۳۹۹/۱۲/۰۷جراحی لوزه سوم عالی
۱۳۹۹/۰۵/۳۰عالی بودن
۱۳۹۷/۰۲/۰۸دوستم گوشش را عمل کرده راضی بوده
۱۳۹۷/۰۶/۱۶لوزه عمل کردم وبسیارراضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳پسرم لوزه هاش بزرگ بود وبراش عمل انجام دادن وکارشون بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۶دکتربسیارخوب وباسوادی هست
۱۳۹۹/۰۷/۲۸فعلا نه
۱۳۹۷/۰۹/۰۵پسرم لوزه داشت عمل کردندخوب شد
۱۳۹۷/۱۰/۳۰عالییییی
۱۳۹۹/۱۲/۰۵عمل لوزه ی سوم داشتم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲سرگیجه های شدید داشتم و با یکبار ویزیت کاملا خوب شد
۱۳۹۸/۱۰/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۵بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۴عفونت گوش میانی
۱۳۹۹/۱۲/۱۳سلام عمل بینی
۱۳۹۹/۱۱/۰۱سرگیجه خانم بخاطر اب گوش میانی وانجام عمل مانورچندین سال پیش مجدد مشکل پیدا کرده خانمم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۷از بچگی لوزه هام سوراخ بودن.دکترا تشخیص نمیدادن.فکرمیکردن عفونته.و مرتب آنتی بیوتیک استفاده کردم.دکتر پورمیدانی تشخیص داد و عملم کرد.در سن 29 سالگی
۱۳۹۹/۰۸/۱۸صبور و متخصص
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بله انحراف تیغه بینی مشگل حل شد
۱۳۹۷/۱۱/۱۳در سن37سالگی عمل لوزه انجام دادم ،دست اقای دکتر عالیه ،سه روزه از عملم میگذره و درد خیلی کمی دارم ،نصف دکترای اصفهان و رفتم همه گفتن باید عمل بشی و انتخاب من اقای دکتر پورمیدانی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱خیلی عالیه
۱۳۹۹/۰۲/۲۰تعادل آب میانی:گوش و عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۵واقعا کارشون عااااالیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۳فعلا اولین ویزیت
۱۴۰۰/۰۳/۲۳بسیارعالی
۱۳۹۸/۰۵/۲۸نمیدونم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸برای لوزه پسرم مراجعه کردم
۱۳۹۸/۰۱/۱۰دکتر بسیار وارد و خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عمل گوش بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۵عالی بود ممنون
۱۴۰۰/۰۵/۰۴خوب بود
۱۳۹۷/۱۰/۲۷جراحی بینی .نتیجه نسبتا خوب
۱۳۹۹/۰۲/۱۴لوزه سوم داشتم و یه زایده گوشتی پشت لوزم خیلی سال پیش ازنتیجه عملمم راضی ام
۱۳۹۷/۰۷/۱۶جراحی زیبایی بینی تقریبا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵همه لوزه پسرم عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۸عمل زیبایی و انحراف بینی.عااااااالی
۱۳۹۷/۰۸/۰۱بنده عمل بینی انجام دادم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۲۰لوزه سوم .... عالی بود کارشئن
۱۳۹۷/۰۲/۲۴خب است
۱۳۹۹/۱۲/۲۴عمل لوزه دخترم را انجام دادند
۱۳۹۹/۰۹/۲۶دکتر عالی هستند
۱۳۹۸/۰۲/۰۴دکتر فوق العادی هستش
۱۳۹۹/۰۷/۲۸تجربه ای عالیییییی آقای دکتر،دکتر خانوادگیمون هستن یعنی کل خانواده و فامیل مشکلی پیدا کنیم حتما به ایشون مراجعه می کنیم. بهترین تجربمون عمل زیبایی بینی من و خواهرم بود سال 84،که به بهترین نحو انجام دادن و هنوز که هنوزه مشکلی خداروشکر نداریم و عاشق فرم و مدل بینی عملیمون هستیم ممنون آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۳۰مشکلم گوشم بود عفونت کرده بود و درد داشتم پیش ایشون رفتم خوب شدم راضی بود از ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۰۴لوزه عمل کردم خیلی خوب بود
۱۳۹۷/۰۸/۱۹عاالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۷عمل لوزه بسیار سخت داشتم ایشون عالی هست تو کارشون حرف ندارن
۱۳۹۹/۱۱/۰۹عالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۱۰عمل روزه بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۷راضی بودم ازشون
۱۳۹۷/۰۱/۲۳بنده عمل بینی گوشتی انجام دادم دردسال 83 و بسبار ازداین عمل راضی هستم
۱۳۹۷/۰۶/۲۵پسرم لوزه سوم رو عمل کرد و بسیاار راضی بودیم
۱۳۹۷/۱۱/۰۹پسرم عمل کرد خوب شده
۱۴۰۰/۱۲/۲۲فوق العاده دکتر بااخلاق و کارش واقعا حرف نداره عللی عالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۲عمل زیبایی و انحراف بینی .عااااااالی
۱۳۹۷/۰۲/۰۳سال 1383جراحی انحراف بینی وسینوزیت انجام دادم.تاحالا خوب بودم یه سالیه دوباره سینوسام عفونت شدید دارند، مدام سر درد دارم.
۱۳۹۸/۰۲/۲۱مورد تایید است
۱۴۰۰/۰۶/۱۶دکتر با تجربه و خوبی هستند
۱۳۹۷/۱۱/۱۰عمل لوزه سوم پسرم نتیجه عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۷تشخیص دکتر عالیه
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ایشون از شاگردان دکتر براتی از برجسته ترین دکتراهای گوش و حلق و بینی کشور هستند. کارشون عالیه.
۱۴۰۰/۰۱/۳۰سلام من پلیپ و انحراف داشتم عمل کردم کارشون عالی بود بیمارستان غرضی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶بسیار دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۲۴پسرم مرتب گوش درد داشت تشخیص خوب ایشون که ویتی توی گوشش بزاره و لوزه عمل کرد خیلی کمک کرد کاملا خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۱دکتر بسیار خوب وباسواد بودن..پسرم لوزه سوم داشت وعملش کردن و پسرم دیگه هیچ مشکلی تو نفس کشیدن وخوابیدن ندارد..خداخیرشون بده
۱۴۰۰/۰۵/۱۸مشکل بینی
۱۳۹۹/۰۶/۱۵عمل بینی داشتم ده سال پیش استخوان اضافه آورده
۱۴۰۰/۰۶/۰۵سلام سرگیجه داشتم و ایشون برام مانور سرگیجه انجام دادند که بسیار مفید بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عمل کردن لوزه های دخترم ازعمل رضایت دارم
۱۳۹۷/۰۲/۰۲عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۱/۳۰پسرسه ساله ام عمل لوزه انجام دادن
۱۴۰۰/۰۳/۱۵عمل گوش راست خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸کار تخصصی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴مشگل گوش
۱۳۹۹/۱۰/۱۴درد کوش داشتم خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۶عفونت لوزه، بهبود یافت
۱۳۹۹/۰۲/۰۳الرژی عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸جراحی گوش نتیجه عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۲عمل بینی
۱۳۹۷/۱۰/۲۶گوش میانیم مشکل داره هر دفعه سر گیجه بد و سر درد دارم و پیش ایشون رفتم نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶لوزه پسرم رو عمل کردن و بسیار عالی بود کارشون
۱۳۹۷/۱۰/۱۷عمل لوزه بچه م خیلی خوب بود و همچنین دکتر با انصافی هستند
۱۳۹۸/۰۸/۱۲عالی بود
۱۳۹۷/۱۰/۰۶تانسیلیت درمان طبی
۱۳۹۹/۰۷/۲۹جراحی زیبایی بینی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۸بسیار عالی بود من راضی بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۹جراحی زیبایی بینی , بسیار از کارکرد ایشون و نتیجه عمل راضی هستم
۱۳۹۷/۱۲/۱۲پلیپ بینی داشتم در کودکی گفتن وقتی بزرگ بشی خوب میشه و نیاز به عمل نیست با یه اسپری که دادن خوب شدم کاملا
۱۴۰۰/۰۸/۰۷خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۴/۲۸فوق العادن جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عالی بود
۱۳۹۷/۱۱/۰۹انحراف داشتم عالی بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۰عمل بینی از کارشان راضیم دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۰۲خوب بوده
۱۳۹۹/۱۰/۲۸نظری ندارم
۱۳۹۸/۱۱/۱۴بینی برادرم را عمل کردند . بینهایت زیبا شده
۱۳۹۸/۰۲/۰۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عمل لوزه در سن 23 سالگی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۹خوب و متعهد
۱۳۹۸/۰۱/۱۳با سلام من حساسیت فصلی داشتم که با یک نسخه مشکلم حل شد
۱۳۹۹/۰۳/۲۸من لوزه سوم خودم را عمل کردم و خیلی راضی هستم و می خواهم لوزه اول و دوم را هم عمل کنم دکتر بسیار عالی هستند
۱۳۹۷/۰۲/۲۰برای گوش میانی دخترم مراجعه کردم و نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱انحراف بینی داشتم عمل کردم و عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۲فوق العاده دکتر عالی هستن گوش های من رو عمل کردن هیچ دکتری علت رو متوجه نشدن جز دکتر پورمیدانی واقعا ازشون ممنونم
۱۳۹۹/۱۰/۰۹تشخیص دکتر واقعا خوبه
۱۳۹۹/۰۷/۱۰بنده عمل زیبایی بینی پیش ایشون انجام دادم و حدودا 16سال میگذره و بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۵/۲۹تشخیصشون توبیماری حرف نداره
۱۳۹۷/۱۰/۰۹سینوساهم مشکل داشت کامل برطرف شد عالی هستن دکتر
۱۳۹۸/۱۱/۱۲سسینوسم عفونت شدید داشت
۱۳۹۸/۰۵/۰۱دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹من عمل انحراف بینی داشتم خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ویزیت معمولی
۱۳۹۷/۱۱/۱۴