دکتر خیلی خوب و حاذقی هستن
بسیار عالی و تشخیص درست
با سواد و با تجربه است
نسبتا خوب شدم
بسیار خوب ا
مناسفانه معالجه رو به دلایل شخصی ادامه ندادم
بسیار عالی بودن و باحوصله
بسیار عالی
چند سال پیش میکروب معده داشتم خوب شدم
میکروب معده راضی بودم
دخترم دل درد های شدید داشت با یک جلسه کلونوسکوپی و یک دوره درمان توسط خانم دکتر کاملا خوب شد
عااالی
مشکل گوارش ولی ادامه ندادم
سلام.مشکل معده داشتم وبا یکبار ویزیت مشکلم حل شد.کارشون بیسته
سلام عالیه کار خانم دکتر
در نوجوانی مشکل معده داشتم که چند سال درگیر نسخه های مختلف بودم اما صرفا با یک نسخه از خانم دکتر خرم الحمدلله مشکل برطرف شد
من.مشکل.معده.دارم.سوزش.تنگی.نفس.بالا.میاورم..چی.خوب.خانم.دکتر.
مشکل روده داشتم و فعلا تحت درمانم تا اینجای کار خوب بوده
خوب است
زخممعدهداشتمازایشوننتیجهگرفتمعالیکارشون
ایشان بسیار پزشک خوبی هستند
کلیت روده
مشکل کبدوانجام سی تی اسکن
خوب بودند برای من تشخیص و ارجاع به متخصص .الان در حال درمان هستم
یبوست و عالی بود
مشکل پانکراتیک و کولیت روده داشتم نتیجه خوبی گرفتم
دکتر خوبی هستند
یبوست داشتم خوب شد
دکتر بسیار مجرب و باسوادی هستند
دکترخوب وباتجربه ای هستن
عالی هستن ..مشکل گوارش مادرم که خیلی بهتر شد
خوب بود
یک بار بیشتر ویزیت نشدم
مشکل کبد دارم تحت نظرم تا الان ازش راض ی هستم
مشگل گوارش .نتیجه درمان خوب بوده
بیماری گوارش
مشکلات گوارشی.یکبار توسط ایشون چند سال قبل معاینه و دارو دادند و خیلی عالی بود
سلام التهاب روده داشتم بهتر شدم دکتر خوبی
دکتر صبوری هستند
دکتر خوب و صبوری هستند
نتیجه نگرفتم
دردمعده
دل درد بهتر شدم
مشکل معده
روده عالی بود
توی اون دوره درمان شدم ولی الان دوباره مریضی برگشته
مشکل معده .نتیجه عالی بود
یه دفعه بیشتر نرفتم خیلی خوب بود تعریفش را از فامیل شنیدم خیلی راضی بودند
دکترخوبی هست..
تحرک روده ها
عالی بوده
کولیت روده
پدرم سالهای پیش مشکل گوارش داشتند که بهبود پیدا کردن. وایشون درقابلی هستن
خوب بودن
دکتر خوبی است
مشکل معده داشتم عالی بود
در تشخیص بیماری بسیار عالی هستند
مشکلات گوارشی داشتم خوب سدم
بسیار عالی هستن توی درمان و اینکه برای بیمار وقت میزارن
دکتر عالی هستن و من به ایشون اعتماد دارم
خیلی خوب هستن
مشگل گوارشی داشتم و حلشد
خواهرم و برادرم تحت مداوای ایشون بودن
عدم رضایت
به نظرم تشخیصشون درست بود وبایک نسخه خوب شدم
مشکل گوارشی داشتم ، نسبت به گذشته خیلی بهتر شدم
مشکل کبد.بهبود پیدا کردم
خیلی خوب بودن برامنو مامانم وخواهرم وفامیلای دیگه
عالی بود
خیلی خوب
سلام یبوست داشتم خیلی نا آرام بودم خداروشکر بهترم
دکتر عالیه
بسیار عالی هستن بسیار تجربه دارن و من دارم داروهاشون رو استفاده میکنن من کبد چرب داشتم که خداروشکر خیلی بهترم
واقعا دکتر خوب خوش اخلاق وبا گذشتی هستن کاش همه دکترا مثل ایشون باشن
باسلام فعلا آزمایش نوشته بودن ازمایش هارو انجام دادم باید الان بیارم ببینن.
دکتر بسیار هوشمندانه در تشخیص عمل میکند
بسیار عالی و دلسوز
عالی عالی
دکتر خوبیه
خوب هستن
دلسوز عالی و دقت بالا
مشکل گوارش
عالی عالی عالی
دختر خوبی هستن
معده درد داشتم تازه میخوام مراجعه کنم
دکتر بااخلاق وباتجربه که ببماری مادرم زود تشخیص داد
دکتر خوبی
عالی بسیار خوب
نارحت گوارش داشتم وروده خیلی بهترشدم
گوارشی
من مشکیل معده داشتم چهار سال پیش دارو دادن خوب شدم الان دوباره مشکیل معده دارم
تا وقتی از داروهاشون استفاده میکردم خب بود
مشکل معده داشتم هرجا رفتم گفتند باید آندوسکوپی بشی.. پیش خانم خرم که اومدم با دوبار تجویز نسخه خوب شدم
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان استانداری - مجتمع پزشکی خورشید
خیابان آمادگاه - ساختمان آژند - بلوک B - طبقه چهارم
دکتر خیلی خوب و حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۲بسیار عالی و تشخیص درست
۱۳۹۹/۱۱/۰۵با سواد و با تجربه است
۱۴۰۰/۰۵/۱۶نسبتا خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲بسیار خوب ا
۱۳۹۷/۰۸/۱۹مناسفانه معالجه رو به دلایل شخصی ادامه ندادم
۱۳۹۸/۰۲/۲۳بسیار عالی بودن و باحوصله
۱۴۰۰/۰۷/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹چند سال پیش میکروب معده داشتم خوب شدم
۱۳۹۹/۰۶/۰۸میکروب معده راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸دخترم دل درد های شدید داشت با یک جلسه کلونوسکوپی و یک دوره درمان توسط خانم دکتر کاملا خوب شد
۱۴۰۰/۰۴/۳۱عااالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۶مشکل گوارش ولی ادامه ندادم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸سلام.مشکل معده داشتم وبا یکبار ویزیت مشکلم حل شد.کارشون بیسته
۱۳۹۷/۰۸/۲۱سلام عالیه کار خانم دکتر
۱۳۹۹/۱۱/۰۵در نوجوانی مشکل معده داشتم که چند سال درگیر نسخه های مختلف بودم اما صرفا با یک نسخه از خانم دکتر خرم الحمدلله مشکل برطرف شد
۱۳۹۹/۱۰/۰۹من.مشکل.معده.دارم.سوزش.تنگی.نفس.بالا.میاورم..چی.خوب.خانم.دکتر.
۱۳۹۷/۰۸/۲۴مشکل روده داشتم و فعلا تحت درمانم تا اینجای کار خوب بوده
۱۴۰۰/۰۸/۰۹خوب است
۱۳۹۷/۰۴/۳۱زخممعدهداشتمازایشوننتیجهگرفتمعالیکارشون
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ایشان بسیار پزشک خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۶کلیت روده
۱۳۹۸/۰۱/۲۶مشکل کبدوانجام سی تی اسکن
۱۳۹۸/۰۸/۱۳خوب بودند برای من تشخیص و ارجاع به متخصص .الان در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۰یبوست و عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۴مشکل پانکراتیک و کولیت روده داشتم نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱دکتر خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۴/۲۳یبوست داشتم خوب شد
۱۳۹۸/۰۹/۱۷دکتر بسیار مجرب و باسوادی هستند
۱۳۹۸/۰۸/۲۲دکترخوب وباتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عالی هستن ..مشکل گوارش مادرم که خیلی بهتر شد
۱۳۹۸/۰۹/۰۵خوب بود
۱۳۹۷/۰۶/۱۷یک بار بیشتر ویزیت نشدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱مشکل کبد دارم تحت نظرم تا الان ازش راض ی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲مشگل گوارش .نتیجه درمان خوب بوده
۱۳۹۷/۰۹/۱۸بیماری گوارش
۱۳۹۹/۰۲/۰۱مشکلات گوارشی.یکبار توسط ایشون چند سال قبل معاینه و دارو دادند و خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۳۰سلام التهاب روده داشتم بهتر شدم دکتر خوبی
۱۳۹۹/۰۴/۱۷دکتر صبوری هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۳دکتر خوب و صبوری هستند
۱۴۰۱/۰۲/۰۵نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دردمعده
۱۴۰۰/۰۷/۰۹دل درد بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۹مشکل معده
۱۴۰۰/۰۸/۱۵روده عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۰توی اون دوره درمان شدم ولی الان دوباره مریضی برگشته
۱۳۹۹/۰۷/۲۷مشکل معده .نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۱یه دفعه بیشتر نرفتم خیلی خوب بود تعریفش را از فامیل شنیدم خیلی راضی بودند
۱۴۰۰/۰۱/۱۴دکترخوبی هست..
۱۴۰۰/۱۰/۱۸تحرک روده ها
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عالی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۰۶کولیت روده
۱۴۰۰/۰۵/۰۴پدرم سالهای پیش مشکل گوارش داشتند که بهبود پیدا کردن. وایشون درقابلی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۲خوب بودن
۱۳۹۹/۰۸/۱۴دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۰۶/۱۴مشکل معده داشتم عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۷در تشخیص بیماری بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۰مشکلات گوارشی داشتم خوب سدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸بسیار عالی هستن توی درمان و اینکه برای بیمار وقت میزارن
۱۳۹۹/۰۶/۱۲دکتر عالی هستن و من به ایشون اعتماد دارم
۱۴۰۰/۰۲/۰۲خیلی خوب هستن
۱۳۹۸/۰۳/۱۸مشگل گوارشی داشتم و حلشد
۱۴۰۰/۰۹/۲۰خواهرم و برادرم تحت مداوای ایشون بودن
۱۳۹۸/۱۰/۲۲عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۹/۱۶به نظرم تشخیصشون درست بود وبایک نسخه خوب شدم
۱۳۹۹/۰۲/۲۱مشکل گوارشی داشتم ، نسبت به گذشته خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴مشکل کبد.بهبود پیدا کردم
۱۳۹۷/۰۸/۲۱خیلی خوب بودن برامنو مامانم وخواهرم وفامیلای دیگه
۱۳۹۹/۰۵/۰۸عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۱خیلی خوب
۱۳۹۷/۱۲/۰۸سلام یبوست داشتم خیلی نا آرام بودم خداروشکر بهترم
۱۳۹۹/۱۱/۰۲دکتر عالیه
۱۳۹۹/۱۰/۰۱بسیار عالی هستن بسیار تجربه دارن و من دارم داروهاشون رو استفاده میکنن من کبد چرب داشتم که خداروشکر خیلی بهترم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵واقعا دکتر خوب خوش اخلاق وبا گذشتی هستن کاش همه دکترا مثل ایشون باشن
۱۳۹۷/۰۶/۰۳باسلام فعلا آزمایش نوشته بودن ازمایش هارو انجام دادم باید الان بیارم ببینن.
۱۳۹۷/۰۵/۱۴خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۳دکتر بسیار هوشمندانه در تشخیص عمل میکند
۱۳۹۹/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۳/۲۲بسیار عالی و دلسوز
۱۳۹۹/۰۵/۲۱عالی عالی
۱۳۹۷/۰۱/۲۵دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۳خوب هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۴دلسوز عالی و دقت بالا
۱۴۰۰/۰۳/۰۳مشکل گوارش
۱۴۰۰/۰۳/۰۵عالی عالی عالی
۱۳۹۷/۱۰/۲۴دختر خوبی هستن
۱۳۹۷/۱۰/۱۲عااالی
۱۳۹۷/۰۷/۰۳معده درد داشتم تازه میخوام مراجعه کنم
۱۳۹۹/۰۵/۱۹دکتر بااخلاق وباتجربه که ببماری مادرم زود تشخیص داد
۱۴۰۰/۰۷/۱۳دکتر خوبی
۱۳۹۸/۰۳/۲۰عالی بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۴/۱۶نارحت گوارش داشتم وروده خیلی بهترشدم
۱۳۹۸/۱۰/۱۴گوارشی
۱۴۰۰/۰۷/۱۱من مشکیل معده داشتم چهار سال پیش دارو دادن خوب شدم الان دوباره مشکیل معده دارم
۱۴۰۰/۰۹/۳۰تا وقتی از داروهاشون استفاده میکردم خب بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۸مشکل معده داشتم هرجا رفتم گفتند باید آندوسکوپی بشی.. پیش خانم خرم که اومدم با دوبار تجویز نسخه خوب شدم
۱۳۹۸/۱۱/۰۲