درخصوص تشخیص بیماری بسیار حاذق و دقیق می باشد و دارای اخلاق نیکو می باشد.
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
عالی بود. خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
مشکل حالب داشتم رفع شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
بسیار عالی و خوش برخورد،با تشخیص عالی و دقیق...بیماری متابولیک
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
برگشت ادرار
۱۳۹۹/۰۲/۰۴
در حال پیگیری درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
در حال حاضر تحت نظر دکتر میباشد دکتر با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
پسرم درحال درمان هست هنوز نتیجه خاصی نگرفتیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
سلام من راضی بودم توصیه میکنم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
هنوز تحت درمان هستیم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
ایشون فوق العاده هستن در طبابت و اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
برادرم مشکل کیه داشت و با تجویز ایشان خداروشکر رو به بهبودی است
۱۳۹۸/۰۶/۰۴
عالی هنوز
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
برای چکاب بچه میرم پیششون،خداییش من راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
دختر 1ساله من سنگ داشت
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
فعلانظری ندارم تحت درمان است بیمارمان
۱۳۹۸/۰۲/۲۵
کاملا مسلط و دلسوز و تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۵/۰۳
دخترم مشکل برگشت ادرار داشت و خداروشکر کاملا درمان شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
هنوز درمان به اتمام نرسیده
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
با سلام نوزاد ما از بدو تولد سنگ کلیه داشت با مراجعه به آقای دکتر الحمدالله بهتر شده
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
ئوئدئد
۱۳۹۹/۰۸/۲۷
سلام می دانم ایشان دکتر با تجربه ای است
۱۳۹۸/۰۲/۲۴
عفونت ادرار
برای بار اول بنظرم دکتر حاذقی بودند درحال ادامه راه درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
من دخترم مشکل داره و راضی هستم
۱۳۹۹/۰۱/۲۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
بسیار با خوصله وبا تجربه
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
برگشت ادرار دخترم را معالجه کردند
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
با سلا م دکتر خیلی خوبی هستند من دخترم مشکل برگشت ادرار وعفونت کلیه ومثتانه داشتند الان الحمدالله خوبن دکتر دو ماهی یه چکاب براشون مینویسند
۱۳۹۷/۰۷/۲۷
مشکل برگشت ادرار
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
دکترخوبی هستن
۱۳۹۸/۰۳/۲۴
پسر من در 7ماهگی دچار سنگ کلیه بود با دارویی که دکتر تجویز کردن سنگ دفع شد یکبار هم در 2سالگی این مشگل رو داشتند الان 3ساله هست و تحت نظر دکتر دلیرانی
۱۳۹۹/۰۳/۲۸
عالی بودن عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
پسرم دفع کلسیم داره و سنگ کلیه که خدا رو شکر خیلی بهتر شده
۱۳۹۸/۰۳/۱۴
عالی من برای سلامتی پسرم مدیون ایشون هستم
۱۳۹۸/۰۵/۰۸
عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
عالی است
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
خیلیخوبه
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
تشخیص دقیق و داروهای عالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۲
بسیار عالی وخوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
خیلی با حوصله ودانش عالی دارند
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
الکی دخترم بیمارستان بستری شد ایشون دیدن گفتن مشکلی نداره مرخص شد از اون به بعد پیش خودشون میبرم عالیه
۱۳۹۸/۰۳/۰۷
حساسیت پسرم
۱۳۹۹/۰۴/۰۸
مشکل. کلیه... عالین آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
دکتر فوقالعاده خوب
۱۳۹۸/۰۹/۱۰
دکتر خیلی خوبی هستن پسرم ناراحتی کلیه داشتن بهتر شدن الان تحت نظر دکتر هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۷
پزشک عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
تشخیص فوق العاده
۱۳۹۸/۰۹/۰۷
تحت درمان هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
بسیارعالیباحوصله وباتجربه
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
سندروم نفروتیک که الان دارو مصرف میکنم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
عفونت ادراری عالی بود
عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
پزشک خوبی هستن، هم خوشاخلاقن هم باتجربه
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
برای عفونت ادراری دخترم مراجعه کردم فعلاآزمایش دادم ولی ازلحاظ معاینه وبرخوردخیلی راضیم
۱۳۹۸/۰۵/۱۲
تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
پزشک دقیق، خوشاخلاق و باتجربه
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
دکتر حاذق
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
عالی بهتریند
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
خیلی دکتر خوب و خوش برخوردی بود.
۱۳۹۷/۰۶/۲۳
پسر نوزادم یکی از کلیه های 12درصد کار میکنه و توضیحات لازم دادن
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
سندروم نفروتیک
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
در مراحل اولیه بدنبودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
مثانه کامل تخلیه نمی شد و کلیه ها سنگسازی مداوم داشتن شر خدا پس از دو چهار سال تقریبا مشکل حل شده و فقط تحت مراقبت میباشد
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
خیلی خوب بود
۱۳۹۸/۱۲/۲۴
ایشون جوابی که والدین رو از وضعیت دقیق مطلع کنه با وضوح نمیده یعنی موضعی که داره هیچ معلوم نیست که آیا بیمار خوب میشه با دارو یا اگه قرار هست جراحی بشه آیا بعدش خوب میشه
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
دکتر خیلی خوبین
مریضی کلیه
رفع شد
۱۳۹۷/۰۹/۱۸
مشکل کلیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
عالی بودن خوش اخلاق شکلات هم میدادند ذوالقدر هستم قزوین
۱۳۹۷/۰۵/۱۹
عفونت ادراری
۱۳۹۷/۰۶/۰۹
سلام برای دومین بار است دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
فعلا درحال درمانیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
عاااااالی
۱۳۹۷/۱۱/۰۸
شب ادراری پسرم بایک ویزیت مشکل شب ادراریش حل شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
خیلی دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
من مشکل دایوردیکول دارم 15سالمه حدود5سال هست که میام پیش دکتر خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
دخترم آبسه کلیه داشت که درشهرخودمان تشخیص به عمل داده بودن اما ایشان فقط باتجویز دارو این موضوع را حل کردند
۱۳۹۸/۰۶/۲۵
تحت درمان هست فرزندم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
پسر من دفع پروتئین کلیه داشتن کلیه بخوبی کارنمیکردباکمک آقای دکتر خیلی بهتره
۱۳۹۸/۰۱/۲۴
با حوصله و دقت معاینه میکنند. تشخیص خوبی دارند. الکی هم دارو نمیدن.
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
درحال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
عالییی
عالییی
۱۳۹۹/۰۸/۳۰
دکترخوب وموفق
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
دکتر با حوصله ای هستند و بسیار با اعتماد به نفس این باعث درمان بهتر بچه هامون میشه
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
دکتر باوجدان
۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مشکل برگشت ادرار خیلیم راضی هستم باتجربه هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
دکتر خیلی خوبی است.
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
فوقالعاده
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
فوقالعاده عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
دکتر خیلی خوب و با تجربه ای هست،داروی الکی و اضافی نمیده
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
مشکل بچه من خاص نبود ولی آقای دکترسریع تشخیص دادن وبا یک داروی معمولی بهبود پیدا کردو از مشکلات بعدی جلوگیری کرد.
واقعا عالین
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
فعلا دوره درمان کامل نشده
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
عالی هستین ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
رو دست نداره...فوق العاده
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
استاد خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
درمان آلرژی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
دکتری دلسوز و باعلم بسیار
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
من دختر بزرگم مشکل کلیوی و عفونت ادراری داشت .کاملا حل شده. دکتر رو دستش متخصص کودکان از هر حیث ندیدم.
۱۳۹۹/۰۸/۲۱
سنگ کلیه فرزندم وراضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
دختره دفع پروتیین داشت آقا دکتر طبابت کرد عالی هست
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
دکتر بسیار با تجربه و عاااالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
مشکل مثانه عصبی
در حال درمان
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
نفخ پسرم
۱۳۹۸/۰۲/۱۷
هنور نتجهنگرفتم
۱۳۹۹/۰۲/۲۲
دکتری بسیار متعهد دلسوز و با دانش و تجربه
۱۳۹۸/۰۵/۲۸
پسرم درحال درمانه امیدوارم نتیجه بگیریم
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
تحت درمانه دخترم
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
پزشکی مهربان و دلسوز هستن و در کارشون بسیار تبحر دارن
درخصوص تشخیص بیماری بسیار حاذق و دقیق می باشد و دارای اخلاق نیکو می باشد.
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۸عالی بود. خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۱۱/۱۸مشکل حالب داشتم رفع شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۱بسیار عالی و خوش برخورد،با تشخیص عالی و دقیق...بیماری متابولیک
۱۴۰۰/۰۶/۲۰برگشت ادرار
۱۳۹۹/۰۲/۰۴در حال پیگیری درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۰در حال حاضر تحت نظر دکتر میباشد دکتر با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۷پسرم درحال درمان هست هنوز نتیجه خاصی نگرفتیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹سلام من راضی بودم توصیه میکنم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴هنوز تحت درمان هستیم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴ایشون فوق العاده هستن در طبابت و اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۱۴برادرم مشکل کیه داشت و با تجویز ایشان خداروشکر رو به بهبودی است
۱۳۹۸/۰۶/۰۴عالی هنوز
۱۳۹۹/۱۱/۰۵برای چکاب بچه میرم پیششون،خداییش من راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷دختر 1ساله من سنگ داشت
۱۳۹۹/۱۰/۲۸فعلانظری ندارم تحت درمان است بیمارمان
۱۳۹۸/۰۲/۲۵کاملا مسلط و دلسوز و تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۵/۰۳دخترم مشکل برگشت ادرار داشت و خداروشکر کاملا درمان شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۲هنوز درمان به اتمام نرسیده
۱۳۹۹/۰۹/۱۸با سلام نوزاد ما از بدو تولد سنگ کلیه داشت با مراجعه به آقای دکتر الحمدالله بهتر شده
۱۴۰۰/۱۱/۲۲نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ئوئدئد
۱۳۹۹/۰۸/۲۷سلام می دانم ایشان دکتر با تجربه ای است
۱۳۹۸/۰۲/۲۴عفونت ادرار برای بار اول بنظرم دکتر حاذقی بودند درحال ادامه راه درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶من دخترم مشکل داره و راضی هستم
۱۳۹۹/۰۱/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۹بسیار با خوصله وبا تجربه
۱۴۰۰/۰۸/۰۱برگشت ادرار دخترم را معالجه کردند
۱۴۰۰/۰۶/۱۸با سلا م دکتر خیلی خوبی هستند من دخترم مشکل برگشت ادرار وعفونت کلیه ومثتانه داشتند الان الحمدالله خوبن دکتر دو ماهی یه چکاب براشون مینویسند
۱۳۹۷/۰۷/۲۷مشکل برگشت ادرار
۱۴۰۰/۰۲/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳دکترخوبی هستن
۱۳۹۸/۰۳/۲۴پسر من در 7ماهگی دچار سنگ کلیه بود با دارویی که دکتر تجویز کردن سنگ دفع شد یکبار هم در 2سالگی این مشگل رو داشتند الان 3ساله هست و تحت نظر دکتر دلیرانی
۱۳۹۹/۰۳/۲۸عالی بودن عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷پسرم دفع کلسیم داره و سنگ کلیه که خدا رو شکر خیلی بهتر شده
۱۳۹۸/۰۳/۱۴عالی من برای سلامتی پسرم مدیون ایشون هستم
۱۳۹۸/۰۵/۰۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عالی است
۱۴۰۰/۰۶/۱۸خیلیخوبه
۱۳۹۹/۱۱/۲۱تشخیص دقیق و داروهای عالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۲بسیار عالی وخوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۱۷خیلی با حوصله ودانش عالی دارند
۱۴۰۰/۱۱/۱۰الکی دخترم بیمارستان بستری شد ایشون دیدن گفتن مشکلی نداره مرخص شد از اون به بعد پیش خودشون میبرم عالیه
۱۳۹۸/۰۳/۰۷حساسیت پسرم
۱۳۹۹/۰۴/۰۸مشکل. کلیه... عالین آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۰۳دکتر فوقالعاده خوب
۱۳۹۸/۰۹/۱۰دکتر خیلی خوبی هستن پسرم ناراحتی کلیه داشتن بهتر شدن الان تحت نظر دکتر هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۷پزشک عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۶تشخیص فوق العاده
۱۳۹۸/۰۹/۰۷تحت درمان هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۲عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بسیارعالیباحوصله وباتجربه
۱۴۰۰/۱۲/۲۵سندروم نفروتیک که الان دارو مصرف میکنم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷عفونت ادراری عالی بود عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۳پزشک خوبی هستن، هم خوشاخلاقن هم باتجربه
۱۴۰۰/۰۸/۰۴برای عفونت ادراری دخترم مراجعه کردم فعلاآزمایش دادم ولی ازلحاظ معاینه وبرخوردخیلی راضیم
۱۳۹۸/۰۵/۱۲تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶پزشک دقیق، خوشاخلاق و باتجربه
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دکتر حاذق
۱۴۰۰/۰۸/۱۲عالی بهتریند
۱۴۰۰/۱۲/۱۴فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خیلی دکتر خوب و خوش برخوردی بود.
۱۳۹۷/۰۶/۲۳پسر نوزادم یکی از کلیه های 12درصد کار میکنه و توضیحات لازم دادن
۱۳۹۹/۱۲/۱۹سندروم نفروتیک
۱۳۹۹/۰۷/۱۹در مراحل اولیه بدنبودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹مثانه کامل تخلیه نمی شد و کلیه ها سنگسازی مداوم داشتن شر خدا پس از دو چهار سال تقریبا مشکل حل شده و فقط تحت مراقبت میباشد
۱۴۰۰/۰۲/۲۷عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶خیلی خوب بود
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ایشون جوابی که والدین رو از وضعیت دقیق مطلع کنه با وضوح نمیده یعنی موضعی که داره هیچ معلوم نیست که آیا بیمار خوب میشه با دارو یا اگه قرار هست جراحی بشه آیا بعدش خوب میشه
۱۴۰۰/۰۳/۲۹دکتر خیلی خوبین مریضی کلیه رفع شد
۱۳۹۷/۰۹/۱۸مشکل کلیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۸عالی بودن خوش اخلاق شکلات هم میدادند ذوالقدر هستم قزوین
۱۳۹۷/۰۵/۱۹عفونت ادراری
۱۳۹۷/۰۶/۰۹سلام برای دومین بار است دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۹/۲۴فعلا درحال درمانیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عاااااالی
۱۳۹۷/۱۱/۰۸شب ادراری پسرم بایک ویزیت مشکل شب ادراریش حل شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۶خیلی دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۱من مشکل دایوردیکول دارم 15سالمه حدود5سال هست که میام پیش دکتر خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۰۳دخترم آبسه کلیه داشت که درشهرخودمان تشخیص به عمل داده بودن اما ایشان فقط باتجویز دارو این موضوع را حل کردند
۱۳۹۸/۰۶/۲۵تحت درمان هست فرزندم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۶پسر من دفع پروتئین کلیه داشتن کلیه بخوبی کارنمیکردباکمک آقای دکتر خیلی بهتره
۱۳۹۸/۰۱/۲۴با حوصله و دقت معاینه میکنند. تشخیص خوبی دارند. الکی هم دارو نمیدن.
۱۴۰۰/۰۲/۲۱درحال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عالییی عالییی
۱۳۹۹/۰۸/۳۰دکترخوب وموفق
۱۴۰۰/۰۳/۰۸دکتر با حوصله ای هستند و بسیار با اعتماد به نفس این باعث درمان بهتر بچه هامون میشه
۱۴۰۰/۰۱/۲۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۲دکتر باوجدان
۱۳۹۸/۰۵/۰۱مشکل برگشت ادرار خیلیم راضی هستم باتجربه هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۹دکتر خیلی خوبی است.
۱۴۰۰/۰۷/۰۸فوقالعاده
۱۴۰۰/۱۰/۲۶فوقالعاده عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳دکتر خیلی خوب و با تجربه ای هست،داروی الکی و اضافی نمیده
۱۴۰۰/۱۱/۰۶مشکل بچه من خاص نبود ولی آقای دکترسریع تشخیص دادن وبا یک داروی معمولی بهبود پیدا کردو از مشکلات بعدی جلوگیری کرد. واقعا عالین
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۰۱فعلا دوره درمان کامل نشده
۱۳۹۹/۱۱/۲۵عالی هستین ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۲رو دست نداره...فوق العاده
۱۴۰۰/۰۸/۱۷استاد خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۲درمان آلرژی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳دکتری دلسوز و باعلم بسیار
۱۴۰۰/۰۶/۰۱من دختر بزرگم مشکل کلیوی و عفونت ادراری داشت .کاملا حل شده. دکتر رو دستش متخصص کودکان از هر حیث ندیدم.
۱۳۹۹/۰۸/۲۱سنگ کلیه فرزندم وراضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸دختره دفع پروتیین داشت آقا دکتر طبابت کرد عالی هست
۱۳۹۹/۰۴/۱۴دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰دکتر بسیار با تجربه و عاااالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۵مشکل مثانه عصبی در حال درمان
۱۳۹۹/۱۱/۰۴نفخ پسرم
۱۳۹۸/۰۲/۱۷هنور نتجهنگرفتم
۱۳۹۹/۰۲/۲۲دکتری بسیار متعهد دلسوز و با دانش و تجربه
۱۳۹۸/۰۵/۲۸پسرم درحال درمانه امیدوارم نتیجه بگیریم
۱۴۰۰/۰۲/۱۴تحت درمانه دخترم
۱۴۰۱/۰۱/۱۶پزشکی مهربان و دلسوز هستن و در کارشون بسیار تبحر دارن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲