کارشون عالیه حرف نداره
عمل پلک
جراحی بینی
کارشون فوق العاده تمیز و بی نقص بود
نداشتم
واقعا کار دکتر حرف نداره و در اصفهان حرف اول و میزنن
عالی عمل پلک
عمل پلک وکار ایشون عالی بود
گوشم قارچ گرفته بود با ی ویزیت خوب شدم
بسیار سریع و دقیق عمل می کنند
جراحی پلک
باسلام ، من بینی عمل کردم در تاریخ 98/8 بسیار راضی بودم و نظر همه اشنایان این بوده که خیلی قشنگ شده
عمل بینی زیادی طبیعی در اورده
خوب بوو
عدم رضایت
من عمل بلفارو پلک بالا انجام دادم و خیلی از کار ایشون راضی هستم و به دوستانم هم ایشون رو برای عمل زیبایی معرفی کردم
برای جراحی پلک
قبلا یک بار ویزیت شدم
آدرس و شماره تلفن دقیق
عالی بوده
عالی هستن
همسرم جراحی پلک انجام دادن عالی بود
بد نیست
بسیار راضی
خوب و عالی
خواهرم عمل پلک انجام داد
چیز خواسی نبود
جراحی پلک بالایی و راضی هستم البته هزینه جراحی ایشون به نسبت بقیه دکتر ها بالا تره
جراحی پلک عالی
حدود11سال پیش همسرم پیش دکتر پلک عمل کرد بسیار عالی بود
عمل بینی عالیییییی
عالی هستند
جراحی پوست اضافه پلک و کارشون عالی وهزینه کم
من عمل پلک کروم و خیلی راضی هستم
دکتر خیلی با تجربه ای هستن
خوب بود
10 روز پیش جراحی پلک پیششون انجام دادم..کارشون عالی بوده
من از بوکان رفتم خدمتش در بیمارستان شهدا و در حال حاضر مریض ایشان هستم
بله.عمل پلک و نتیجه بسیارعالی بود
عمل بینی 10 سال پیش راضی هستم
اکی بور
بسیار عالی
عمل پلک انجام دادم ... کارشون فوق العادست
دکتر خوبیه
جراحی پلک تچانجام دادم ده سال پیش، بسیااااار عالی بود و راضی بودم
دکتر به نامی هستند
خوب بودن
راضی نبودم
عالی بود عمل بینیم
هنوز اقدامی انجام نداده ام
جراحی بلفاروستی
بسیار عالی من عمل پلک انجام دادم بی نهایت از زحمات جناب کیقبادی سپاس گزارم
عمل طبیعی ، دوام کوتاه مدت
دکتر صبور و باتجربهای هستن
عمل بینی
بینی عمل کردم
جراحی افتادگی پلک داشتم و کارشون بسیار عالی بود سه نفر از دوستانم معرفی کردم و ایشانم هم بسیار راضی بودن
افتادگی پلک بسیار عالی هستن
بسیار دکتر متین و، بسیار دکتر حاذق
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان بزرگمهر - خیابان هشت بهشت غربی - ساختمان سروش - طبقه ۴
کارشون عالیه حرف نداره
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عمل پلک
۱۴۰۰/۰۵/۱۹جراحی بینی
۱۳۹۹/۰۷/۲۴عمل پلک
۱۴۰۰/۰۱/۳۰کارشون فوق العاده تمیز و بی نقص بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۲نداشتم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷واقعا کار دکتر حرف نداره و در اصفهان حرف اول و میزنن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عالی عمل پلک
۱۳۹۹/۱۱/۱۶عمل پلک وکار ایشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۹گوشم قارچ گرفته بود با ی ویزیت خوب شدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۹بسیار سریع و دقیق عمل می کنند
۱۴۰۰/۰۶/۰۷جراحی پلک
۱۳۹۸/۰۹/۰۹باسلام ، من بینی عمل کردم در تاریخ 98/8 بسیار راضی بودم و نظر همه اشنایان این بوده که خیلی قشنگ شده
۱۳۹۸/۱۰/۰۷عمل بینی زیادی طبیعی در اورده
۱۳۹۸/۱۱/۱۰خوب بوو
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۲۸من عمل بلفارو پلک بالا انجام دادم و خیلی از کار ایشون راضی هستم و به دوستانم هم ایشون رو برای عمل زیبایی معرفی کردم
۱۴۰۰/۰۲/۰۳برای جراحی پلک
۱۴۰۰/۰۴/۲۸قبلا یک بار ویزیت شدم
۱۳۹۸/۰۹/۱۲عمل پلک
۱۴۰۰/۱۲/۲۶آدرس و شماره تلفن دقیق
۱۴۰۰/۰۷/۲۰عالی بوده
۱۴۰۱/۰۱/۱۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۱همسرم جراحی پلک انجام دادن عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۳بد نیست
۱۴۰۰/۰۲/۲۹بسیار راضی
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عمل پلک
۱۳۹۹/۰۹/۱۴خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۸خواهرم عمل پلک انجام داد
۱۳۹۹/۱۱/۲۱چیز خواسی نبود
۱۴۰۰/۰۷/۱۶جراحی پلک بالایی و راضی هستم البته هزینه جراحی ایشون به نسبت بقیه دکتر ها بالا تره
۱۴۰۰/۱۲/۰۶جراحی پلک عالی
۱۳۹۸/۱۰/۰۵حدود11سال پیش همسرم پیش دکتر پلک عمل کرد بسیار عالی بود
۱۳۹۸/۱۲/۰۳عمل بینی عالیییییی
۱۴۰۰/۰۲/۱۴عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۲جراحی پوست اضافه پلک و کارشون عالی وهزینه کم
۱۳۹۹/۰۸/۲۶من عمل پلک کروم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹دکتر خیلی با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۴10 روز پیش جراحی پلک پیششون انجام دادم..کارشون عالی بوده
۱۳۹۹/۰۸/۱۰من از بوکان رفتم خدمتش در بیمارستان شهدا و در حال حاضر مریض ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۳۰بله.عمل پلک و نتیجه بسیارعالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۸عمل بینی 10 سال پیش راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۳۰اکی بور
۱۳۹۹/۱۲/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱عمل پلک انجام دادم ... کارشون فوق العادست
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۵دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۴جراحی پلک تچانجام دادم ده سال پیش، بسیااااار عالی بود و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۱۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۳۰دکتر به نامی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵خوب بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۳راضی نبودم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالی بود عمل بینیم
۱۳۹۹/۱۱/۲۹هنوز اقدامی انجام نداده ام
۱۴۰۰/۰۸/۲۹جراحی بلفاروستی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بسیار عالی من عمل پلک انجام دادم بی نهایت از زحمات جناب کیقبادی سپاس گزارم
۱۳۹۸/۰۷/۲۸عمل طبیعی ، دوام کوتاه مدت
۱۴۰۰/۱۱/۲۰دکتر صبور و باتجربهای هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۱عمل بینی
۱۴۰۰/۰۱/۱۳بینی عمل کردم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عمل پلک
۱۴۰۰/۰۴/۲۵جراحی افتادگی پلک داشتم و کارشون بسیار عالی بود سه نفر از دوستانم معرفی کردم و ایشانم هم بسیار راضی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۸عمل پلک
۱۳۹۷/۰۶/۰۵افتادگی پلک بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بسیار دکتر متین و، بسیار دکتر حاذق
۱۴۰۰/۰۷/۲۷