عااالی.مراقب های ماهانه از نوزادی تاالان که دخترم ۵سالشه راضی راضی ام
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
خیلی خیلی آ
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
خیلی عالی.
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
واقعا دکتر خیلی خوبی هستن دخترم تشنج کرد سه سال تحت نظر ایشون هستن الان داروهاشون کمتر شده دیگ تشنج نداشتن سپاس از شما جناب دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
پسرم مشکل تشنج داره از دکتر قبلیش راضی نبودم فعلا تحت درمان هست خیلی راضی هستم به نظرم دستش سبکه
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
خیلی خوب بود وپسرمن تحت نظر ایشون
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
برای مشکل تشنج بچه م پیششون میرم خیلی دکتر خوبی هستند و خیلی خوشرو و خوش برخورد هستند و به همه سوالات جواب میدهند.
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
دکتر خیلی عالی و با اخلاق هستن
فرزندم مشکل صرع داشتند که الان خیلی بهترن
۱۳۹۹/۰۶/۱۲
تاالان راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
از همه لحاظ عالی وتشخیصش بیسته
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
من فعلا یه جلسه برای ویزیت لکنت پسرم مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
بسیار عالی خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
تازه مراجعه کردم. بیماران قبلب تعریف کردن از ایشان. ضمنا فردی متدین و خوش اخلاق هستند
۱۳۹۹/۰۴/۳۰
راضی بودم
۱۳۹۷/۰۹/۰۱
در حال درمان هستیم.
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
در بیمارستان تهرانپارس خیلی دکتر خوب و با تجربه و مهربانی هستند
۱۳۹۷/۱۰/۱۰
سردرد میگرنی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
دکتر خوبین،عالین،اما بخاطر شرایط کرونا درمان نیمه کاره رها کردم
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
سلام من تازه دوماهه با این دکتر اشنا شدم و هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
پزشک حاذق و مسئولیت پذیر و پیگیر در مورد بیمار که با اطمینان میشه ایشون رو بعنوان پزشک معالج انتخاب کرد
۱۳۹۷/۰۳/۳۰
راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
صرع دخترم و نتیجه خوبی داشت
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
تومور مغزی و پیگیری فوق العاده ایشون خیلی ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
بیماری دخترم و بهبود یافت
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
فرزند 18 ماهه بنده طب داره هنوز در مرحله درمان هست امید به خدا که با دستان توانمند دکتر بهبودی کامل حاصل شود انشاالله
۱۳۹۷/۰۲/۱۰
خوب بودراضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
پسرم صرع مقاوم به درمان دارن و ۱۸ سال هست که تحت نظر پزشک هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۸/۰۸
با سلام
من هروقت بچمون بیمار میشه به ایشون مراجعه میکنم.
و واقعا جواب عالی میگیرم
خیلی با تجربه ، خیلی مهربون اند و دلسوزن.
۱۳۹۸/۰۴/۱۴
دخترم تشنج داره بیمار ایشون هستیم
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
صرع درمان کامل
۱۳۹۷/۱۲/۱۱
خوب و عالی
۱۳۹۷/۱۰/۰۹
دکترعالی هستن .خیلی از ایشون راضی هستیم
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
عالی وپسرم تحت درمان
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
خیلی عالی بچه ما سرما خورده بود برآورد سرماخوردگی عفونت شدید گلبولهای سفیدش یکم بالا رفته بود سه تا پزشک متخصص بیمارستان تهرانپارس والغدیر گفتن باید آپاندیسیت بچه در بیاورند خدا خیرش بدهد پیش اقای دکتر بردم گفت عفونت شدید دارو داد شکر خدا خوب شد من تشکر می کنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
عالیست
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
مشکل پسر 12 ساله ام تشنج بدون تب داشتند دارو مصرف می کنند. وراضی هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۹
تشنج عالی
۱۳۹۹/۰۹/۳۰
بسیار خوب
۱۳۹۸/۱۱/۰۴
دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
دخترم رو از نوزادی پیش ایشون میبردم هر موقع مریض میشد،واقعا کارشون عالیه
پسرم تشنج داشت وبا درمان دکتر خوب شده
۱۴۰۰/۰۳/۲۱کارشون عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۱مشکل تشنج نتیجه عالی خداروشکر
۱۴۰۰/۰۴/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۲الحمدلله که با ایشون آشنا شدم. تشخیص دقیق و درمان مناسب . خدا حفظشان کند
۱۳۹۹/۰۵/۳۱تشنژ داشتم ک خداروشکر دارم ب بهبود کامل میرسم
۱۳۹۹/۰۹/۳۰صبور و با اخلاق هست در اتجام وضعیت اگر موفق نباشد به پزشکان بهتر هدایت میکند
۱۳۹۹/۱۲/۰۴بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۹عالی من جفت بچه هامواینجا میبرم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶دارم مشکل اعصاب داره
۱۴۰۰/۰۱/۱۵معالجه فرزندم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱مشکل تشنج داشتم شکر خدا بدستور پزشکی ایشون عالیم الان
۱۴۰۰/۰۳/۰۶خیلی دکتر خوب و حاذقی هست خیلی هم خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۱۳دکتر حسن یکی ازبهترین دکترای ایران است عالیه
۱۴۰۲/۰۹/۰۵برای سردرد پسرم مراجعه کردم آزمایش دادند
۱۴۰۳/۱۲/۱۱عااالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۱سرماخوردگی وعالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عالللللیییییییی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹دکتر خوب و با تجربه
۱۴۰۴/۰۲/۲۹بسیار خو
۱۴۰۴/۰۹/۲۴دکتر حاذق متدین کاربلدی هستن بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴بسیار دکتر با ایمان و خوش برخورد و باتجربه و پیگیر حال بیمار تا حصول نتیجه.خداوند حفظش کنند.
۱۳۹۷/۰۸/۰۸در حال مداوا و تشخیص هستیم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹برای ریزش مو دخترم مراجعه کردم.ازمایش خون نوشتن...مراجعه بعدی تشخیص ایشون مشخص میشه
۱۴۰۴/۰۷/۲۵خوب است
۱۳۹۷/۱۲/۱۱مشکل مغز خداردشکر فعلا خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۱۶فوقالعاده
۱۴۰۰/۰۵/۰۳عالییی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶برای بیش فعالی کودکم مراجعه کرده بودم
۱۳۹۸/۰۷/۱۴یادم نیست
۱۴۰۴/۰۲/۲۴عااالی.مراقب های ماهانه از نوزادی تاالان که دخترم ۵سالشه راضی راضی ام
۱۴۰۱/۰۲/۰۵خیلی خیلی آ
۱۴۰۳/۱۲/۱۷خیلی عالی.
۱۴۰۵/۰۲/۲۱واقعا دکتر خیلی خوبی هستن دخترم تشنج کرد سه سال تحت نظر ایشون هستن الان داروهاشون کمتر شده دیگ تشنج نداشتن سپاس از شما جناب دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۰۴پسرم مشکل تشنج داره از دکتر قبلیش راضی نبودم فعلا تحت درمان هست خیلی راضی هستم به نظرم دستش سبکه
۱۴۰۰/۰۷/۲۶خیلی خوب بود وپسرمن تحت نظر ایشون
۱۴۰۴/۰۶/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۵برای مشکل تشنج بچه م پیششون میرم خیلی دکتر خوبی هستند و خیلی خوشرو و خوش برخورد هستند و به همه سوالات جواب میدهند.
۱۴۰۰/۰۳/۰۲دکتر خیلی عالی و با اخلاق هستن فرزندم مشکل صرع داشتند که الان خیلی بهترن
۱۳۹۹/۰۶/۱۲تاالان راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳از همه لحاظ عالی وتشخیصش بیسته
۱۴۰۴/۰۹/۰۹من فعلا یه جلسه برای ویزیت لکنت پسرم مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بسیار عالی خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۳/۰۳تازه مراجعه کردم. بیماران قبلب تعریف کردن از ایشان. ضمنا فردی متدین و خوش اخلاق هستند
۱۳۹۹/۰۴/۳۰راضی بودم
۱۳۹۷/۰۹/۰۱در حال درمان هستیم.
۱۴۰۴/۰۹/۰۳در بیمارستان تهرانپارس خیلی دکتر خوب و با تجربه و مهربانی هستند
۱۳۹۷/۱۰/۱۰سردرد میگرنی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دکتر خوبین،عالین،اما بخاطر شرایط کرونا درمان نیمه کاره رها کردم
۱۳۹۹/۱۰/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۷سلام من تازه دوماهه با این دکتر اشنا شدم و هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸پزشک حاذق و مسئولیت پذیر و پیگیر در مورد بیمار که با اطمینان میشه ایشون رو بعنوان پزشک معالج انتخاب کرد
۱۳۹۷/۰۳/۳۰راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴صرع دخترم و نتیجه خوبی داشت
۱۴۰۳/۱۲/۱۸تومور مغزی و پیگیری فوق العاده ایشون خیلی ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۵/۰۸بیماری دخترم و بهبود یافت
۱۳۹۹/۱۰/۰۲فرزند 18 ماهه بنده طب داره هنوز در مرحله درمان هست امید به خدا که با دستان توانمند دکتر بهبودی کامل حاصل شود انشاالله
۱۳۹۷/۰۲/۱۰خوب بودراضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۲پسرم صرع مقاوم به درمان دارن و ۱۸ سال هست که تحت نظر پزشک هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۸/۰۸با سلام من هروقت بچمون بیمار میشه به ایشون مراجعه میکنم. و واقعا جواب عالی میگیرم خیلی با تجربه ، خیلی مهربون اند و دلسوزن.
۱۳۹۸/۰۴/۱۴دخترم تشنج داره بیمار ایشون هستیم
۱۳۹۹/۱۱/۲۷صرع درمان کامل
۱۳۹۷/۱۲/۱۱خوب و عالی
۱۳۹۷/۱۰/۰۹دکترعالی هستن .خیلی از ایشون راضی هستیم
۱۳۹۹/۰۴/۱۴عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عالی وپسرم تحت درمان
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴خیلی عالی بچه ما سرما خورده بود برآورد سرماخوردگی عفونت شدید گلبولهای سفیدش یکم بالا رفته بود سه تا پزشک متخصص بیمارستان تهرانپارس والغدیر گفتن باید آپاندیسیت بچه در بیاورند خدا خیرش بدهد پیش اقای دکتر بردم گفت عفونت شدید دارو داد شکر خدا خوب شد من تشکر می کنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عالیست
۱۴۰۰/۰۴/۰۱مشکل پسر 12 ساله ام تشنج بدون تب داشتند دارو مصرف می کنند. وراضی هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۹تشنج عالی
۱۳۹۹/۰۹/۳۰بسیار خوب
۱۳۹۸/۱۱/۰۴دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴دخترم رو از نوزادی پیش ایشون میبردم هر موقع مریض میشد،واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۵