ایشون بهترین پزشکن دختر من زخم معده داشت الان خداروشکر خیلی بهترشدن
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
من مشکل شدید معده داشتم و فقط با یه نسخه همه ی مشکلم حل شد
۱۳۹۹/۰۷/۲۸
کم کاری تیروئید
۱۳۹۹/۰۷/۱۶
یه نسخه رفتم و راضی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
همسرم مشکل معده داشتن خوب شدن
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
خیلی دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
بیماری زخم معده داشتم الان خیلی بهتر شده ام
۱۳۹۸/۱۱/۰۶
دکتر عالی.متخصص وارد با هوش بالا تشخیص بینظیر و انسانی شریف خدا نگهدار وجود ایشان باد
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
مشکل معده
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
دل درد داشتم و هنوز درمانم ادامه داره
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
دکتر خوبی هست
۱۳۹۹/۰۵/۱۱
سلام ایشون دکتر خوبی هستند ودر تشخیص بیماری تبحر دارند
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
مشکل ورم و نفخ و درد معده
۱۳۹۹/۰۵/۲۱
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۰
درد معده
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
پزشک بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
ایشان در مداوای همکارانم و خانواده های ایشان موفق بوده اند.
۱۳۹۷/۰۸/۲۸
دکترواقعاخوبی هستن دخترم مشکل تیرویید دارن که تحت نظرآقای دکترهستن وخداروشکرراضی ام
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
همسر و پسرم مشکل داشتند عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۰۱
خیلی وکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
بسیار دکتر خوب و متخصص
۱۳۹۷/۱۰/۲۶
بسیار دکتر خوب وعالی وخوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
تهوع داشتم و ایشان هلیکوباکتر تشخیص دادن با اینکه جواب هلیکو مثبت بود و تحت درمان قرار گرفتن ولی علت تهوع هلیکو نبود و همچنان تهوع دارم نبود بعد از درمات هلیکو همچنات تهوع داشتم
۱۳۹۸/۰۵/۱۷
تیروئید داشتم فعلا خوب شده
۱۳۹۷/۰۹/۰۷
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
مشکل تیروئید
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
خیلی عالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۰
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
دکتر ف
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
خسته نباشید برادرم مشگل کوارش داشت با معرفی یکی از بستگان توسط ایشون ویزیت شد و خدا رو شکر با ی نسخه بهبود پیدا کرد
۱۳۹۸/۰۵/۰۵
نفخ شکم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
من بدنم داغ میکرد هچ دکتری نفهمید چرا اینجوری شدم ولی آقای دکتر رستمی بایه ویزیت منو درمان کردن
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
خوب بودن من راضی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۰۵
من مشکل معده داشتم والان حالم خوبه
۱۳۹۷/۰۵/۱۵
کرونا داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
مشکل گوارش داشتم حل نشد
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
مشکل معده مادرم و بسیار راضی کننده بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
مشکل گوارش
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
نتیجه عالی گرغتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
مشکل تیرویید
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
مشکلم معده هستش هنوزم درگیرشم
۱۳۹۸/۱۱/۲۷
مشکل روده عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
مشکل معده داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
قندداشتم
۱۳۹۹/۰۷/۰۲
مشکل معده داشتم و با یکبار مراجعه مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۴/۳۰
مشکل تیروئید داشتم خیلی بهترشدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
سلام نتیجه معاینه اول خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
مشکل دستگاه گوارش داشتم خب شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
مشکل معده
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
کارشون خیلی عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
عالی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
کار دکتر واقعا بیسته، هم تشخیصشون و هم درمانی که ارائه میدن
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
بیماری معده وخوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
هلیکو باکتری داشتم دکتر رستمی در جلسه اول تشخیص دادند وعمده ناراحتیم که شامل معده درد سوزش سر دل و دلدرد و نفخ شدید ظرف ده روز بر طرف شد من از برخورد و تشخیص و درمان ایشون خیلی راضیم و به افرادی که در سیستم گوارش مشکل دارند پیشنهاد میکنم.عالی هستند.
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
بسیار دکتر خوب وپنجه طلا
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
مشکل گوارش داشتم و بعد از چند باز ملاقات ایشون و مصرف دارو ها حالم خییلی بهار شده
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
مشکل کبد چرب و معده که معالجه شد ایشون بهترین هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۴/۲۴
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
ایشون واقعا خوش اخلاق هستند و برخورد عالی در ازمایش معده بنده فرمودند میکروب هست و فعلا تحت درمان هستم
بهترین دکتر هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۱فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲ایشون بهترین پزشکن دختر من زخم معده داشت الان خداروشکر خیلی بهترشدن
۱۴۰۰/۱۰/۰۵من مشکل شدید معده داشتم و فقط با یه نسخه همه ی مشکلم حل شد
۱۳۹۹/۰۷/۲۸کم کاری تیروئید
۱۳۹۹/۰۷/۱۶یه نسخه رفتم و راضی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۰۷همسرم مشکل معده داشتن خوب شدن
۱۴۰۰/۱۱/۲۲خیلی دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷بیماری زخم معده داشتم الان خیلی بهتر شده ام
۱۳۹۸/۱۱/۰۶دکتر عالی.متخصص وارد با هوش بالا تشخیص بینظیر و انسانی شریف خدا نگهدار وجود ایشان باد
۱۳۹۹/۱۱/۰۸مشکل معده
۱۴۰۰/۱۱/۱۹تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۳دل درد داشتم و هنوز درمانم ادامه داره
۱۳۹۹/۱۲/۰۹دکتر خوبی هست
۱۳۹۹/۰۵/۱۱سلام ایشون دکتر خوبی هستند ودر تشخیص بیماری تبحر دارند
۱۴۰۰/۰۵/۰۵مشکل ورم و نفخ و درد معده
۱۳۹۹/۰۵/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۰درد معده
۱۳۹۹/۱۱/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷پزشک بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۸/۱۸ایشان در مداوای همکارانم و خانواده های ایشان موفق بوده اند.
۱۳۹۷/۰۸/۲۸دکترواقعاخوبی هستن دخترم مشکل تیرویید دارن که تحت نظرآقای دکترهستن وخداروشکرراضی ام
۱۴۰۰/۰۸/۲۴همسر و پسرم مشکل داشتند عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۰۱خیلی وکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۹تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۱بسیار دکتر خوب و متخصص
۱۳۹۷/۱۰/۲۶بسیار دکتر خوب وعالی وخوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۸تهوع داشتم و ایشان هلیکوباکتر تشخیص دادن با اینکه جواب هلیکو مثبت بود و تحت درمان قرار گرفتن ولی علت تهوع هلیکو نبود و همچنان تهوع دارم نبود بعد از درمات هلیکو همچنات تهوع داشتم
۱۳۹۸/۰۵/۱۷تیروئید داشتم فعلا خوب شده
۱۳۹۷/۰۹/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۵مشکل تیروئید
۱۴۰۳/۱۱/۱۵خیلی عالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲دکتر ف
۱۳۹۹/۱۰/۲۹خسته نباشید برادرم مشگل کوارش داشت با معرفی یکی از بستگان توسط ایشون ویزیت شد و خدا رو شکر با ی نسخه بهبود پیدا کرد
۱۳۹۸/۰۵/۰۵نفخ شکم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲من بدنم داغ میکرد هچ دکتری نفهمید چرا اینجوری شدم ولی آقای دکتر رستمی بایه ویزیت منو درمان کردن
۱۴۰۰/۰۲/۲۲خوب بودن من راضی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۰۵من مشکل معده داشتم والان حالم خوبه
۱۳۹۷/۰۵/۱۵کرونا داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰مشکل گوارش داشتم حل نشد
۱۴۰۰/۰۶/۱۵مشکل معده مادرم و بسیار راضی کننده بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۳مشکل گوارش
۱۴۰۰/۱۱/۰۲نتیجه عالی گرغتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵مشکل تیرویید
۱۴۰۳/۱۲/۲۳مشکلم معده هستش هنوزم درگیرشم
۱۳۹۸/۱۱/۲۷مشکل روده عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۱مشکل معده داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷قندداشتم
۱۳۹۹/۰۷/۰۲مشکل معده داشتم و با یکبار مراجعه مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۳خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۴/۳۰مشکل تیروئید داشتم خیلی بهترشدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۷سلام نتیجه معاینه اول خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹مشکل دستگاه گوارش داشتم خب شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۵مشکل معده
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۱کارشون خیلی عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عالی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۰کار دکتر واقعا بیسته، هم تشخیصشون و هم درمانی که ارائه میدن
۱۳۹۸/۱۲/۱۰بیماری معده وخوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹هلیکو باکتری داشتم دکتر رستمی در جلسه اول تشخیص دادند وعمده ناراحتیم که شامل معده درد سوزش سر دل و دلدرد و نفخ شدید ظرف ده روز بر طرف شد من از برخورد و تشخیص و درمان ایشون خیلی راضیم و به افرادی که در سیستم گوارش مشکل دارند پیشنهاد میکنم.عالی هستند.
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بسیار دکتر خوب وپنجه طلا
۱۴۰۰/۰۹/۰۲مشکل گوارش داشتم و بعد از چند باز ملاقات ایشون و مصرف دارو ها حالم خییلی بهار شده
۱۴۰۰/۰۶/۲۳مشکل کبد چرب و معده که معالجه شد ایشون بهترین هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۴/۲۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ایشون واقعا خوش اخلاق هستند و برخورد عالی در ازمایش معده بنده فرمودند میکروب هست و فعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۲/۰۸خوب بودن
۱۳۹۸/۰۷/۰۳