این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان پیروزی - ایستگاه چهارصد دستگاه - ابتدای خیابان پیچک - پلاک ۶ - طبقه اول
-----
ساعات کار مطب: ۵ الی ۸ عصر باستثنای روزهای دوشنبه و پنجشنبه
-------
سلام روز بخیر بنده وخواهرزاده ام ریزش شدید مو داشتیم دوسال پیش مراجعه کردیم نتیجه مثبت داشتم
۱۴۰۲/۰۹/۲۹مشکل جوش صورت داشتم تحت درمانم و کمی بهتر شده ام
۱۴۰۴/۰۶/۰۴تشخیص سریع و صحیح دادن و تحت درمان هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶خیلی خوبه
۱۴۰۲/۰۶/۱۸بسیار آرام و متین. از دادن هرگونه استرس به بیمار خودداری کرده و در کمال آرامش درمان موثری را انتخاب و به بیمار کمک میکنند
۱۴۰۰/۰۳/۱۰چند سال تحت درمان بودم برای جوش صورتم که جواب مثبت گرفتم در نهایت و راضی هستم از تجویزاتشون
۱۴۰۲/۱۱/۰۸تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۲/۲۲جوش صورت عالی بودن مشکل حل شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۳خیلی خوبب
۱۴۰۳/۰۹/۲۷بسیار دکتر با تجربه و با حوصله ای هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۶وقتی وارد شدم حدودا ۱ ساعت معطلی داشتم برای اینکه اول یک بیماری اومد با بچه بود گفتن بزارید این بره با بچه هست بیمار بعدی با خانواده بود گفتن بزارید این بره با خانوادس به خانم منشی هم که معترض شدم گفتن حالا شما یکم بیشتر منتظر بمونی چی میشه مگه؟! در کل عملکرد منشی و نوبت دهی بسیار ضعیف اما آقای دکتر خوب بودند
۱۴۰۵/۰۳/۰۲بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸تا الان خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۲لیزر سرعت
۱۴۰۴/۰۳/۰۷برای لک پوستی دخترم مراجعه کردم که کارشون عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۲من ریزش مو داشتم خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳خوب عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۱۵زگیل زیر ناخن.تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۱۰/۲۰سلام من صورتم پوسته پوسته میشد که توسط مادرم که ایشون هم از درمانجو های ایشان بودند معرفی شدم.
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۱خیلی بادقت معاینه میکنند و برخورد خوبی دارن
۱۴۰۵/۰۲/۱۶تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۷خیلی دکتر خوبی هستن و قبلا مشکل من حل شد
۱۳۹۹/۰۹/۲۵در حد عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۷سوختگی پوست صورت
۱۴۰۳/۱۰/۲۴هنوز به نتیجه نرسیدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۸/۰۱دکتر بدی نیست
۱۴۰۰/۰۳/۱۷با مشکلات پوستی مراجعه کردم وخیلی زود بهبودی حلصل شد
۱۴۰۳/۰۹/۰۸من اولین ویزیت پیش ایشون رفتم فکرش و نمیکردم خارش سرم خوب شد اگزما دارم و کلی درمان کرده بودم اصلا جواب نمیگرفتم حتی یک روز ولی الان خیلی خیلی بهترم ممنونم از ایشون
۱۴۰۲/۱۰/۲۱درود تشخیص درست خارش بدن ودرمان عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۸برای پوستم مراجعه کردم و نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالی بود ولی وقت برای صحبت و گفتن مشکل به بیمار نمیده
۱۴۰۳/۰۷/۰۷دکتر باحوصله و بادقت؛ لک های پوستی داشتم و در مرحله اول به طور محسوسی بهتر شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۴بیمارشان
۱۴۰۳/۱۰/۲۹بهترین دکتر پوست از نظرمن
۱۴۰۱/۰۳/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۶ایشون خیلی با بیمار صحبت نمیکنن ولی کار و تشخیصشون عالیه
۱۳۹۸/۰۹/۲۱عالی . جوش میزدم و الان جوشم کنترل شده
۱۴۰۳/۱۲/۲۱ریزش مو
۱۴۰۲/۱۱/۰۴تشخیص خوب
۱۴۰۳/۰۲/۰۲فعلا دارم درمان میشم.راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۵خوب بودن
۱۴۰۲/۰۳/۱۰برای جوش های صورت مراجعه کرده بودم خیلیی عالی درمان شد
۱۴۰۲/۱۲/۱۲راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۲۰برای ریزش مو مراجعه کردم هنوز دوران درمانم تموم نشده
۱۴۰۴/۰۲/۰۴ویزیت کردم نتیجه ازمایش را باید رویت کند و هنوز درمانی اغاز نشده
۱۴۰۰/۱۱/۲۰تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱دکتر باتجربه
۱۴۰۰/۰۷/۱۲مشکل آکنه داشتم حل شده
۱۴۰۳/۱۲/۲۰خارش کف سر
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بی نظیر
۱۴۰۰/۰۸/۱۵اگزما و خارش پوست که با دو جلسه رفع شد
۱۴۰۳/۰۷/۰۵ریزش موهام خیلی کم شد
۱۴۰۱/۱۲/۲۱بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۶بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۸/۰۴تشخیص ایشان خیلی خوب بود ممنون
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۶برای جوش صورت رفتم عالی بودن
۱۴۰۱/۱۰/۱۵مشکل اگزما راضی بودیم
۱۴۰۲/۱۱/۰۶تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۲ریزش مو تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۵فعلا در دوره درمان هستم مشکلم هم جای جوش هست
۱۴۰۳/۰۷/۱۹دکتری صبور و واقعا متخصص
۱۴۰۵/۰۳/۱۱بلاه بسیاردکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۷مشکل پوستی داشتم با یک جلسه ویزیت برطرف شد
۱۴۰۰/۰۶/۱۷دکتری با تجربه عالیییی
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بسیار باتجربه بودند و برای بیمار زمان کافی میگذاشتند. نتیجه کارشون هم عالی بود.
۱۴۰۳/۰۸/۲۷دریک کلام عاااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۴عالی حرف ندارند
۱۴۰۳/۱۰/۰۵بسیار با دقت و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۲۷عالی جوش صورت
۱۴۰۴/۰۲/۲۰مشکلم جوشای صورتم بود ک طی ی دوره درمان 6ماهه صورتم فوق العاده شد
۱۳۹۹/۰۹/۲۳دکتر بسیار عالی کار بلدیه
۱۴۰۴/۰۲/۳۱بسیار عالی لودند
۱۴۰۳/۰۸/۱۶بهترین پزشک درمان بیماری پوست هستند عالی بودند
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عالی بود من برای اگزما رفتم تو جلسه اول داریوش جواب داد تشخیصش خیلی عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۷پزشک حاذق
۱۴۰۳/۰۳/۰۹دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱شیش داشتم.عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۶خیلی راضی هستم بیماری سخت پوستی خودم وخانواده ام حل شد امیدوارم ۱۲۰ سال سلامت باشن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۷مشاوره
۱۴۰۰/۰۳/۲۷رو صورت نوزادشون یه هاله صورتی بود رفع شد
۱۳۹۷/۰۳/۰۷خیلی دکترخوبی هستند تشخیص خوب باحوصله وویزیت بسیارمناسب ازهرنظر عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خارش بدن
۱۴۰۳/۰۶/۳۱خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۳۰با سلام دکتر با حوصله ای هستند و سروقت گرفته شده ویزیت شدم در حال ادامه درمان هستم و با همین یکهفته مصرف دارو خیلی بهتر شدم.
۱۴۰۴/۱۱/۱۸تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۶/۲۴دکتر بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۱بیخیال
۱۴۰۲/۰۹/۱۲بیماری پوستی گال داشتم داروهای ایشان خیلی عالی بودش
۱۴۰۳/۱۰/۰۸کهیرمیزدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بسیارمجرب هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۵درمان کاملا تخصصی و حرفه ای تجویز شد و اثر بخش بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بیماری پوستی خیلی حاد داشتم تمام سرم التهاب داشته و پوسته پوسته شده بود و دکتر ددمان کردن
۱۴۰۰/۰۵/۰۴عااااااااالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶ازمایش برام نوشتن
۱۴۰۴/۰۶/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۳جوش صورت
۱۴۰۳/۰۸/۱۵جوش صورت داشتم کامل صورتم خوب شده
۱۴۰۴/۰۲/۰۷بسیاربسیار عالی و منحصربه فرد
۱۴۰۰/۰۳/۲۷برای پوست رفتم و واقعا با یه تجویز مشکل پوستیم خوب شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۱با سلام چندتا پزشک رفته بودیم برای پسرم اما خوب نشد با یک نسخه پیش ایشون درمان شد تشخیص شوم بسیار دقیق هست
۱۴۰۵/۰۳/۰۶خارش پوست و ایشان با حوصله و آرامش بررسی کردند
۱۴۰۴/۰۲/۳۰جواب خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۲۳تشخیص و درمان خوب
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بی شک یکی از بهترین دکترای پوست هستن و تشخیصشون کاملا درست بود در حال حاضر تحت درمان ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱تحتدرمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱دکتر بسیار باتجربهای هستند بیماری را به سرعت تشخیص دادند و دارو دادند که بهبودی کامل حاصل شد
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ریزش مو ، همچنان ادامه دارد
۱۴۰۰/۰۱/۳۱بسیار پزشک حاذق در عین حال متین و انسان
۱۴۰۴/۱۰/۱۵فعلا تازه درمان را شروع کرده ایم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۸عالی درمورد جوشهای صورت
۱۴۰۴/۰۵/۲۴دکتر خوبی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بسیار خوش برخورد و در کارشان بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۹مشکلم تا حدود زیادی رفع شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۳بسیار متین و با حوصله شرح حال بیمار را گوش میدهند
۱۴۰۳/۰۳/۰۶عالی بودند
۱۴۰۱/۰۵/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۹صورتم ورم کرده بود و با اولین ویزیت خوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دکتر خو
۱۴۰۳/۰۳/۱۶دارو دادن هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۳/۰۱/۰۹جوش صورت و الا بهترم
۱۴۰۲/۰۳/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۶جوش زیاد داشتم درمان گردید
۱۴۰۰/۰۷/۰۴عالی نحوه تخیصشون حرف نداره
۱۴۰۴/۰۴/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۸ریزش مو دارم و در حال درمان هستم فعلا
۱۴۰۱/۱۲/۱۳پوست تشخیص
۱۴۰۲/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۵خیلی دکتر خوبی بود ولی به شد بی حوصله و بی اعصاب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۷سلام و خداقوت پزشک با حوصله ای هستند و با آرامش کار تشخیص رو انجام میدن در حال حاضر در حال درمان هستم نوبت دهی هم خوب بود و حتی چند دقیقه زودتر از نوبتی که گرفتم پذیرش شدم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷