۲۶۶ نفر
دکتر پونه یزدانی

دکتر پونه یزدانی

متخصص پوست ، مو ، زیبایی

لیزر و جراحی پوست

متخصص شماره نظام: ۱۶۴۸۹۰
سه شنبه۰۲ تیر
امروز
شنبه۰۶ تیر
۴ روز دیگر
یکشنبه۰۷ تیر
۵ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۶ روز دیگر
۲۸۵ نفر

دارویی تجویز کردن ک ربطی ب مشکل من نداشت

۱۴۰۵/۰۳/۲۸

مشکل اگزما پوستی داشتم، خانم دکتر با یک ویزیت کوتاه دارو نوشتند و در عرض یک هفته پوست من خوب شد. خانم دکتر خوش برخوردی هستند و مسلط به کارشون.

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

خوش اخلاق و با حوصله بودن

۱۴۰۴/۰۶/۱۹

خانم دکتر عشقه عشق

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

بسیار باسواد دلسوز مهربان

۱۴۰۳/۰۸/۲۹

دکتر مهربان و خوش برخورد و خوبی هستند .

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

برای انگشت های دستم که زگیل داشتند رفتم پیش خانم دکتر الان هم ۱۰ روز گذشته کامل خوب شد دستم، واقعا کارشون خیلی خوبه.

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

فیلر هیپ دیپ و جراحی پلک انجام دادم خیلی راضیم از نتیجه کار خانم دکتر با تجربه و کار درستی هستن هیچ ردی از بخیه ها نمونده خیلی ممنونم و خوشحالم که ایشونو پیدا کردم

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

برای لیزر خال رفتم ، دکتر مهربون و خیلی خوش برخوردی هستن حتی استرس داشتم ولی خیلی خوب راهنمایی کردن

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

من پیشتون لیزر انجام دادم خیلی راضی ام ممنونم ازتون

۱۴۰۴/۱۱/۱۷

برداشتندخال

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

بد نبود

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

یک جلسه،برای رفع جای بخیه بالای لب لیزر کردم

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

من به بیماری ویروسی پوستی مبتلا شده بودم و با تجویز داروهای خانم دکتر طی یک هفته خوب شدم و لک های پوستم کامل از بین رفت. خانم دکتر عالی هستن و ازشون ممنونم.

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

من و خواهرم جراحی پلک انجام دادیم بسیارراضی هستیم به همه معرفی کردمشون هیچ ردی از بخیه نمونده بسیار خوش برخوردو با سواد هستن واقعن ممنونم

۱۴۰۴/۱۰/۲۹

واقعا کارشون فوق العادس خیلی راضی بودم.

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

ژل لب زدو بسیار طبیعی شد ممنون از خانم دکتر عزیز

۱۴۰۵/۰۱/۰۷

ما خانوادگی هم در درمان و هم در کارهای زیبایی و جوانسازی مدت هاست تحت نظر خانم دکتر هستیم بسیار حرفه ای

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

Dr yazdani vaghan karesho aliwe

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

بابت سوختگی دستم مراجعه کردم، برخوردشون خیلی خوب و باحوصله بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

فوق العاده با سواد و عالی در تشخیص

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

خوب بودن ولی آنچنان

۱۴۰۴/۰۳/۱۵

بابت. پوست رفتم راضی بودم

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

خارش بدن

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

دکتر عالی و رفع بیماری پوستی توسط دکتر خوش اخلاق

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

کار خانم دکتر بسیار عالی واخلاق خوب سپاس بیکران از خانم دکتر

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

من دخترم برای لک پیشانی آوردم و نتیجه فوقالعاده ای گرفتیم واقعا خانوم دختر با شخصیت و کاربلدی هستن خودمم از خدمات لیزر مو زاعدشون استفاده کردم و نتیجه اونم واقعا خوب بود

۱۴۰۵/۰۳/۲۵

سلام با یک نسخه ویزیت برای درمان قارچ وجوش صورت پیش خانم دکتر رفتم نتیجه گرفتم وخیلی دکتر با اخلاق ومهربان میباشد توصیه میکنم حتما هر عزیزی مشکل داره حضوری وقت گرفته ونتیجه خواهد گرفت

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

شما بهترین هستین عالی نتیجه خوب گرفتم از خانم دکتر مهربان

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

به نظر من که برخوردشون خیلی عالی بود و محیط دلنشینی داشتن ممنون از خانم دکتر

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

سلام ، ممنون از برخورد محترمانه کادر مطب و پاسخگویی مناسب ایشان . اولین مراجعه ام بود . خانم دکتر فرد بسیار محترم و خوش برخورد و با حوصله ای بودند . جوانساز دور چشم انجام دادم و لیزر خال لب . فعلا منتظر نتیجه هستم .

۱۴۰۵/۰۳/۲۷

پیش خانم دکتر تدریق ژل انجام دادم وبسیاررازی هستم

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

دکتربسیارخوش اخلاق ودر کارشون عالی و دقیق هستند ممنونم که باعث شدن اعتماد کنم

۱۴۰۵/۰۲/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

کاشت ابرو خانم دکتر انقدر عالی بود که همسرم برای کاشت مو هفته ی لینده وقت داره ممنون ازتون که انقدر کارتون حرفه ایه

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

دارو گران قیمت تجویز میکنه ربط ب بیماری نداره

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

خال های صورتمو برداشتن راضی بودم انشالله برای اسکار آکنه هم بهشون مراجعه میکنم

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

بااخلاق

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

برای دستم ک پوسش التهاب داشته چندتا جا رفتم ولی پیش خانم دکتر جواب گرفتم خیلی راضی هستم از شما

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

دخترم دستاش زگیل داشت هر جا میرفتم خوب نمیشد دخترم با یک نسخه درمان شد خیلی ممنون از دکتر محترم .

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

لیزر موهای زائد انجام دادم خیلی راضی ام

۱۴۰۵/۰۳/۲۸

مزوژل انجام دادم واقعا نتیجه ی خوبی داد مرسی از خانم دکتر عزیز

۱۴۰۵/۰۱/۱۰

برای جوش صورتم پیش خانم دکتر رفتم کارشون خیلی درست بود بهتون پیشنهاد میکنم ممنونم

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

من پیششون لیزر مو زائد انجام دادم و نتیجه واقعا عالی بود و کاملا بهداشتیه همه چیز

۱۴۰۴/۱۱/۲۳

من پیش دکتر یزدانی ویزیت شدم،لیزر واریس و جراحی پلک پایین انجام داد.خیلی عالی سده همه بهم میگن واقعن ممنون از خانم دکتر مهربون و خوش برخورد

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

سلام با افتخار میتونم بگم بهترینن

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

سلام روزتون بخیر دکتر مهربون، کارشون هم خوب بود برای برداشتن خال رفته بود، خیلی با حوصله کار انجام میدادن

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

عالی دکتر باحوصله .

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

جراحی پلک انجام دادم و بسیار راضی هستم و از خانم دکتر تشکر میکنم

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

بابت پوست خدمت خانم دکتر رفتم خیلی راضی بودم

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

خوش اخلاق و کار بلد

۱۴۰۵/۰۳/۲۶

من صورتم جوش میزانه

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

ممنون ازشون به شدت راضی بودم و جواب گرفتم

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

برای زگیل چشمم رفتم کارش خیلی خوب و عالی بود راضی بودم اولین بار درمان شدم باتشکر....

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

عالی بودن

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

متعهد و با حوصله

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

قارچ دارم در حال بهبود هستم

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

سلام من پیش خانم دکتر یزدانی رفتم و از کارشون راضی بودم و نتیجه خوبی از درمانم گرفتم

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

بسیار بسیار بی نظیر .. خانم دکتر خوش اخلاق و باسواد ایران

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

جراحی پیش خانم دکتر انجام دادم و خیلی راضی هستم

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

برای تزریق فیلر پیششون رفتم بسیار متبحر و خوش رفتار و دوست داشتنی هستن . متخصص به این جوانی و کاربلدی واقعا کم هست.

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

من کاشت مو انجام دادم خیلی راضی ام لیزر هم واقعا راضی بودم

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

برای چشم رفتم عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

عالی بودن از همه نظر

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

برای پوست رفتم پیش خانم دکتر بسیار از کارش راضی بودم با دوجلسه ویزیت به نتیجه مطلوب خودم رسیدم بسار کار بلد وحرفه ای ممنونم خانم دکتر

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

من کاشت مو انجام دادم پیش خانم دکتر خیلی راضی هستم ، همش پیگیری میکنن واقعا کارشون حرف نداره خیلی ممنون از تیم خوبتون

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

نت پیش خانم دکتر فریز انجام دادم خیلی راضی هستم

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

برای دریافت کرم جهت برطرف نمودن لک صورت نزدخانم دکتررفتم واز درمانم راضی هستم ولک صورتم برطرف شد

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

مشکل پوست سر

۱۴۰۴/۰۵/۱۷

من پیششون لیزر co2انجام دادم عالییی بود بی نهایت راضیم از نتیجه و پیشنهاد میکنم

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

من کاشت مو انجام دادم پیش شما و خیلی راضی ام، ممنون از خانم دکتر یزدانی و تیم حرفه ای ایشون

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

دکتری متبحر و خوش اخلاق با تیم حرفه ای کاشت ابرو

۱۴۰۴/۱۱/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۲۱

خوش برخورد و تشخیص خوب

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

من برای بیماری قارچ خیلی جاها رفتم جواب نگرفتم ولی پیش خانم دکتر رفتم واقعا کارش عالیه

۱۴۰۵/۰۳/۰۸

برای جراحی پلک رفتم کارش عالی بود خیلی عالی بود

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

خوب عالی

۱۴۰۵/۰۳/۲۶

ایشون هم تو لاین درمانی ماهر هستن وهم تو لاین زیبایی

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

برخوردشون خوبه

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

ویزیت و

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

دکتر بیشتر با داروخانه پایین مطب تعامل داره یعنی دارویی تجویز میشه که گاها فقط داروخانه پایین مطب موجود داره .

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

پیش خانم دکتر جراحی هنزمان پلک بالا پایین انجام دادم عالی بود.بخیه ها بسیار ظریف ممنون از خانگ دکتر

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

خانم دکتر پونه یزدانی فوقالعاده باحوصله دقیق و حرفهای هستن برای هر مرحله از درمانم توضیح کامل دادن و نتیجهای که گرفتم خیلی رضایتبخش بود واقعا ممنونم از برخورد محترمانه و تخصص بالاشون

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

داروی تجویزی ایشان بیماری پوستی مرا کاهش داد اما یک جعبه قرص کلاژن ساز گرانقیمت هم تجویز کردند که ربطی به بیماری من نداشت.ظاهرا به نفع داروخانه کار می کنند! نه بیمار

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

با تشکر از خانم دکتر .بابت خاله برداری آمدم. و از درمانشان راضی هستم

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

بسیار مهربان

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

من برای جای جوش و لیزر موهای زائد پیش خانم دکتر رفتم و خیلی راضی بودم

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

رفتم پیش خانم دکتر کارشون عالی بود کارشون توی پوست عالی بود من که راضی بودم

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

برای ریش موی سر رفتم با یک دارو معجزه کرد ممنونم خانوم دکتر

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

باسلام خیلی رازی بودم

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

واقعا دکتر بسیار خوب و کارشون بسیار عالی وبهترین هستن

۱۴۰۵/۰۳/۰۱

تشخیص عاااالی

۱۴۰۵/۰۳/۲۶

من خدمت خانم دکتر رسیدم و خال های صورت من رو برداشتن. خیلی عالی. دست خانم دکتر درد نکنه.

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

من پیش خانم دکتر تزریق جربی و لیزر فرکشنال انجام دادم بسیار راضیم و از مراجعین همیشگی ایشون هستم ممنون از اخلاق خوبشون

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

برای جوش های صورت مراجعه کردم . بسیار عالی بودن .

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

برای ریزش مو خدمت رسیدم و بسیار راضی هستم

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

بسیار بسیار بی نظیر .. خانم دکتر خوش اخلاق و باسواد ایران

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

خیلی عالی با پرسنل نایس و خوش برخورد

۱۴۰۵/۰۲/۱۷

به شدت اثر بخش بود امیدوارم هموار پر انرژی باشند و موفق

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

درحال درمان هستم

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

ویزیت شدم

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

من جوش زیادی درصورتم داشتم با اینکه چندین جایی مراجعه کردم... نتیجه نگرفتم سپاس ازخانم دکتر پونه یزدانی بهبود کامل یافتم ️️️

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

خانم دکتر کارشون بینظره من خیلی راضی بودم

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

تشخیص خوب و درمان خوب

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

لیزر مو زائد انجام دادم نتیجه ی عالی داشت مادرم هم بلفارو پلک بالا انجام دادم عالی بود ممنون از خانم دکتر عزیز

۱۴۰۵/۰۱/۰۷

مزو ژل پروفایلو زدم به همراه لیزر فرکشنال خیلی راضی بودم از همه چیز

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

از نظر اخلاق و کار حرفه ای هستن

۱۴۰۵/۰۳/۰۸

برای مزوتراپی ودرمان ریزش مو مراجعه کردم راضی بودم

۱۴۰۵/۰۳/۲۵

باسلام ،خیلی خانم دکتر خوش برخورد و با حوصله

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

من لیزر موزائدو اومدم پیششون و واقعا همه چیز منظم و تمیز با رعایت بهداشت بود و نتیجه خیلی خوبی گرفتم

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

جراحی پلک کارشون بینظیره

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

معمولی بود همه چی

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

من کاشت ابرو انجام دادم خیلی راضی ام ممنون از خانم دکتر یزدانی و تیم خوبشون

۱۴۰۴/۱۱/۱۷

ریزش موی شدید داشتم و کاملا درمان شد

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

خلی خوب

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

لک صورت داشتم

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

من پیش خانم دکتر بلفارو انجام دادم و خیلی راضی ام

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

من پیش ایشون prp و برداشت خال صورت با لیزر انجام دادم، کارشون عالیه و prp روی روشن کردن صورتم تاثیر به سزایی داشت. دستگاه لیزر موی زائدشون خیلی خوب نتیجه میده و با اینکه قبلا رفته بودم با دستگاه کندلا انجام دادم ولی نتیجه ش با این قابل مقایسه نیست

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

سلام همسرم روی سطح پوست زخمهایی همراه با خارش واسش ایجاد شده بود که خیلی تشخیص عالی داشتن و با یک هفته استفاده دارو خوب شد

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

دکتر بسیار خوش برخورد و کاربلد هستن. من. برای جوانسازی بهشون مراجعه کردم خیلی راضی بودم.

۱۴۰۴/۱۱/۰۲

بسیار عالی

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

درماتیت سبوروییک

۱۴۰۳/۰۹/۰۳

کارشون عالیههه مخصوصا لیزر مو زائدشون حرف نداره

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

کار دکتر بسیار عالی راضی بودم تشکر فراوان از خانم دکتر

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

حاذق و کاردرست

۱۴۰۳/۰۸/۲۹

من پسرم پیش ایشون لیزر سئتو انجام دادن برای جای زخمشون عالی بوده و همچنین لیزر مو زاعدشون خیلیی تمیز و با رعایت بهداشت بوده

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

من و دوستم پیش شما لیزر مو زائد انجام میدیم و واقعا راضیمم

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

کارشون عالیه

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

برای زگیل پام رفتم پیش خانم دکتر بادو بار وزیت درمان شدم ودکتر خوش اخلاق خوبی بود رفتم پیش خانم دکتر برای زگیل پام با دوبار وزیت خوب شدم دکتر خیلی خوش اخلاق بود

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

ایشان دکتری مجرب هستند و تشخیص ایشان بسیار موثر و اثرگذار بود. به علت حساسیت پوستی نزد ایشان رفتم و با تشخیص بسیار درست پس از یک هفته استفاده از داروی تجویز شده، بهبودی حاصل شد.

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

مشکل جوش پشت گردن داشتم الان بهترم

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

نظر من مثبت است، درمان خوبی داشتم

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

من لک داره صورتم

۱۴۰۳/۰۹/۰۲

ممنون از خانم دکتر عزیز بخاطر صبوری و اخلاق حرفه ای تزریق فیلر کانتورینگ انجام دادم بسیار نچرال و عالی خانم دکتر از اساتید بیمارستان رازی هستن بسیار در امر طبابت حرفه ای

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

مشکل پوستی

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

با حوصله و حاذق، برای درمان قارچ پوستی مراجعه داشتم و درمان شد

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

لیزر موی زائد انجام دادم دستگاهشون عالی بود ممنونم

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

من تزریق ژل پیششون انجام دادم بسیار با دقت و طبیعی هستش از برندهای خوب استفاده میکنند.

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

بنده مشکل شدید پوستی داشتم،این دکتر نابغه و البته خوش اخلاق...طی ۲ مرحله این مشکل رو برام کامل رفع نموده و لازم دانستم که با ثبت نمودن نظرم اینگونه از ایشان تشکر نمایم.

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

برای ریزش مو پیش خانم دکتر پی آر پی انجام دادم خیلی راضی بودم

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

پسرم رو اوردم برای ضایعه روی صورتش، قبلا چندتا دکتر برده بودم و نتیجه نگرفتم،ولی طی یک جلسه خانم دکتر درمان کردن،متشکرم از دکتر عزیز

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

دکتر خوب و حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

ممنون همه چی عالی بود مخصوصا لیزر موهای زائد

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

من و خواهرم از کرمانشاه برای درمان پوست اومدیم و واقعا ارزش داشت ممنون خانوم دکتر.

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

واقعا نتیجه خوبی داشت ،من خیلی از دستگاهارو امتحان کرده بودم ولی این دستگاه و صدالبته این مجموعه عالی بود مخصوصا اپراتور صبورم

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

واقعا کارخانم دکتر خیلی عالی بود بعد اینهمه دمت رفتن خانم دکتر مشکل منوحل کرد

۱۴۰۵/۰۳/۲۸

خال و زگیل داشتم و خانم دکتر برام برداشت کارشون بسیار عالی بود

۱۴۰۵/۰۱/۰۷

بسیار عالی.تشکر از خانوم دکتر یزدانی و پرسنل محترمشان

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

خیلی خوشکه

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

واقعا دکتر با حوصله و دقیق و ماهری هستند

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

خیلی راضی بودم ممنونم

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

برخورد، تشخیص و تجویز عالی بود.

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۳

خیلی حرفه ای و دقیق با تشخیص دقیق

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

رفتم پیش خانم دکتر، بابت پوست، از کارشون راضی بودم،

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

من چند مرتبه پیش ایشون رفته ام. راضی بودم. کارشونو بلد بودن. فقط یکم هزینه هاشون یکم رفته بالا.

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

برای شوره سرم نزد خانم دکتر رفتم خیلی راضی هستم

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

مشکل پوستی داشتم برای کفه دستم خیلی جاها رفتم ولی شما تونستین درمان کنین بسیار سپاس گذارم

۱۴۰۵/۰۳/۰۱

بلفارو انجام دادم پیش خانم دکتر خیلی راضی بودم ممنونم

۱۴۰۴/۱۲/۰۸

خیلی راضی هستم پیش خانم دکتر لیفت با نخ انجام دادم

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

عالی مهربان بهترین

۱۴۰۳/۰۸/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

دستم زگیل بزرگ داشت رفتم پیش خانم دکتر تو یک جلسه خوب شدم ضمنا خیلی خوش اخلاق هست

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

جوش در ناحیه گردن . در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

بخاطر خارش پا رفتم راضی بودم.مرسی از زحماتشان.

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

بار اولی بود که رفتیم مطب ایشون و نحوه برخوردشان خوب بود و امیدوارم کارشون هم تجربه خوبی برامون باشه

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

بسیار با حوصله و محترم هستن کاردرمانی هم به خوبی انجام شد

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

من برای پوست دستهام رفته بودم با دو جلسه رفتن پیش خانم دکتر ومصرف دارو دستهامم خوب خوب شد

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

سلام دخترم مشکل قارچ پوستی سر داشته با بکجلسه ویزیت خانم دکتر کاملا برطرف شده عمرشون عالیه

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

عالی و حرفه ای، تاثر داروهایی که تجویز کردن رو دیدم و همچنان تحت درمانم

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

سپاس از خانم دکتر یزدانی بابت رفتار حرفه ای، صبر و حوصله زیاد در ویزیت و تجویز عالی و همین طور فضای بسیار زیبا و حس خوب مطب. براشون آرزوی موفقیت دارم

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

رفتم پیش خانوم دکتر زیگل سر داشتم درمان شدم خیلی عالی

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

برای مشکل ناخن دخترم پماد ساختنی دادند استفاده کردم خیلی راضی بودم ممنون ازشون

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

التهاب پوست داشتم پماد استفاده کردم خوب

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

جراحی پلک انجام دادم پیش دکتر یزدانی خیلی راضی بودم و بعد یماه رد بخیه هم نموند اصلا

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

خیلی راضی ام

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

من لیزر میام پیشتون عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

نامبروان خدا نگهدار خودشو خانوادهش باشه

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

من زمان جنگ رفتم پیش خانم دکتر.اگزما شدید داشتم تجویز داروها عالی بود.بعدش انقدر بهشون اعتماد دارم که هم بلفارو انجام دادم عنل پلک بالا و پایین همزمان.خال های روی دستم و کمرم رو با لیزر برداشتن و همینطور پیش ایشون تا به امروز شش جلسه مانجارو تزریق کردم...بسیار حرفه ای و کاربلد خوش اخلاق....من ایشون رو به تمام همکارهام معرفی کردم....

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

خیلی کارشون عالیه من لیزر صورت انجام دادم پیششون با ۱ بار انجام راضیم واقعا از نتیجه اش

۱۴۰۴/۱۱/۰۲

من برای بیماری پوستی پیش خانم دکتر رفتم واقعا کارش عالیه

۱۴۰۵/۰۳/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

من چند بار برای کار درمانی پیش خانم دکتر اومدم خیلی راضی بودم اینبار برای لیزر پوست مرغی اومدم و خیلی راضی بودم عالی هستین

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

سابسیژن و میکرودرم به همراه مزوژل انجام دادم کارشون خیلی عالیه بهتون پیشنهاد میکنم کار خانم دکتر عالیه

۱۴۰۵/۰۱/۰۹

مشکل میخچه پا

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

من دو جلسه پیش دکتر پونه یزدانی میام کارشون خیلی خوبه برای جوش و اسکار میام. جوش های صورتم درمان شده فقط مونده اسکار خیلی با حوصله و توی کارشون حرفه ای هستن

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

ضیاالدین وحیدی

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

لک پوستی

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

با سلام من عمل افتادگی پلک انجام دادم و از عمل خود پیش خانم دکتر بسیار راضی هستم . و از خانم دکتر بسیار تشکر میکنم.

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

من برای لیزر میام قبلا جاهای دیگه هم رفته بودم ولی واقعا هیچ جا مثل اینجا نتیجه نگرفتم واقعا عالیه

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

کیست داشتم و عالی بودن دکتر

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

پوستی خدمت خانوم دکتر رفتم خیلی راضی بودم

۱۴۰۵/۰۳/۲۱

بهترین دکتر هستش

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

خانم دکتر مهربان و کاردان است

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

برای درمان بیماری ریزش مو رفتم خیلی خیلی راضی هستم تشخیص و درمان شود عالیه همسرم هم پیش ایشون جراحی پلک انجام دادند خیلی راضی هستیم هم درمان و هم در جراحی و کارهای زیبایی نامبر وان هستن نهایت سپاس دارم

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

مشکل پوست و در حال ادامه درمان

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

بسیار بسیار حرفه ای

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

دخترم بابت زخم زیر بغل مراجعه کرد و جواب گرفت

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

بسیار حاذق و خوش برخورد وهستند وباصبوری به سوالات ماسخ میدهند

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

برای قارچ دستم رفتم خدمت خانم دکتر بسیار راضی بودم هم بابت طبابت و مداوای پوست دستم و هم از اخلاق نیکوی خانم دکتر گرامی.

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

خانم دکتر با احترام بر خورد کردن برای بیماری پوستی مراجعه کردم دارو دادن در حال درمان هستم رو به بهبود هستم ..

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

دل سوز و عالی

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

ان تایم تشخیص درست تجویز داروی مناسب صبور و در یک کلام درجه یک

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

بثورات پوستی، بدون علت شناخته شده.

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

برای ریزش مو و جوش مراجعه کردم و تحت نظر هستم

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

تشخیص عالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

خانم دکتر عالی هستند بسیار دکتر با تجربه و با سواد کارشون خیلی عالیه

۱۴۰۵/۰۲/۱۷
اطلاعات تکمیلی
بورد تخصصی از دانشگاه تهران، بیمارستان رازی. ساعات کاری: روزهای فرد از ۱۰:۳۰ الی ۲۱، روزهای زوج از ۱۶ الی ۲۱. سایت: drpoonehyazdani.com. اینستاگرام: dr_pooneh_yazdani. بله: @drpoonehyazdani
مطب تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر سعادت آباد
تهرانسعادت آباد، سرو غربی، بین چهارراه سرو و میدان کتاب، روبه روی داروخانه نیرومند، ساختمان نگین سرو (پلاک ۹۸)، طبقه ۲، واحد ۱۸
شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، ۱۶ الی ۲۱
  • مطب در روز ۳ تیر تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۴ تیر تعطیل می باشد.
نقشه مطب
لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
امروز
۲ تیر (امروز)از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۲۱
۴ روز دیگر
۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۱
۵ روز دیگر
۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۲۱
۶ روز دیگر
۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۱
اینستاگرام دکتر پونه یزدانی

دکتر پونه یزدانی، متخصص پوست، مو و زیبایی در تهران، خدمات درمانی و زیبایی پوست و لیزر را با رویکرد تخصصی ارائه می‌دهد.

دکتر پونه یزدانی، متخصص پوست، مو و زیبایی با بورد تخصصی از دانشگاه تهران، در منطقه سعادت‌آباد تهران فعالیت می‌کند. ایشان با تمرکز بر درمان بیماری‌های پوستی و ارائه خدمات زیبایی و لیزر، به بیماران کمک می‌کنند تا مشکلات پوستی خود را با روش‌های علمی و نوین برطرف کنند. مطب دکتر یزدانی مجهز به امکانات مدرن برای انجام انواع درمان‌های پوستی، لیزر و مراقبت‌های زیبایی است و مراجعه‌کنندگان می‌توانند از مشاوره تخصصی و راهکارهای متناسب با نوع پوست خود بهره‌مند شوند.

درمان بیماری‌هایی مانند آکنه، لک‌های پوستی، ریزش مو و اگزما از جمله خدمات اصلی دکتر یزدانی است. همچنین، انجام پروسیجرهایی نظیر لیزر موهای زائد، جوان‌سازی پوست، تزریق بوتاکس و فیلر و برداشتن خال با تکنیک‌های به‌روز در این مطب انجام می‌شود. با توجه به امکان نوبت‌دهی آنلاین، بیماران می‌توانند به راحتی وقت خود را رزرو کرده و از خدمات تخصصی پوست و زیبایی در تهران بهره‌مند شوند.

زمینه‌های درمانی:
خدمات:
چه مشکلات پوستی در مطب دکتر پونه یزدانی درمان می‌شود؟

در این مطب انواع بیماری‌های پوستی مانند آکنه، لک، اگزما و ریزش مو درمان می‌شود.

آیا امکان دریافت نوبت آنلاین برای ویزیت وجود دارد؟

بله، بیماران می‌توانند از طریق سامانه نوبت‌دهی آنلاین وقت ویزیت دریافت کنند.

چه خدمات زیبایی در مطب دکتر یزدانی ارائه می‌شود؟

خدماتی نظیر لیزر موهای زائد، تزریق بوتاکس و فیلر، جوان‌سازی و برداشتن خال ارائه می‌شود.

این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

مسیریابی
مطب تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر سعادت آباد

سعادت آباد، سرو غربی، بین چهارراه سرو و میدان کتاب، روبه روی داروخانه نیرومند، ساختمان نگین سرو (پلاک ۹۸)، طبقه ۲، واحد ۱۸

مطب تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر سعادت آباد

سعادت آباد، سرو غربی، بین چهارراه سرو و میدان کتاب، روبه روی داروخانه نیرومند، ساختمان نگین سرو (پلاک ۹۸)، طبقه ۲، واحد ۱۸