دکتر پونه یزدانی، متخصص پوست، مو و زیبایی در تهران، خدمات درمانی و زیبایی پوست و لیزر را با رویکرد تخصصی ارائه میدهد.
دکتر پونه یزدانی، متخصص پوست، مو و زیبایی با بورد تخصصی از دانشگاه تهران، در منطقه سعادتآباد تهران فعالیت میکند. ایشان با تمرکز بر درمان بیماریهای پوستی و ارائه خدمات زیبایی و لیزر، به بیماران کمک میکنند تا مشکلات پوستی خود را با روشهای علمی و نوین برطرف کنند. مطب دکتر یزدانی مجهز به امکانات مدرن برای انجام انواع درمانهای پوستی، لیزر و مراقبتهای زیبایی است و مراجعهکنندگان میتوانند از مشاوره تخصصی و راهکارهای متناسب با نوع پوست خود بهرهمند شوند.
درمان بیماریهایی مانند آکنه، لکهای پوستی، ریزش مو و اگزما از جمله خدمات اصلی دکتر یزدانی است. همچنین، انجام پروسیجرهایی نظیر لیزر موهای زائد، جوانسازی پوست، تزریق بوتاکس و فیلر و برداشتن خال با تکنیکهای بهروز در این مطب انجام میشود. با توجه به امکان نوبتدهی آنلاین، بیماران میتوانند به راحتی وقت خود را رزرو کرده و از خدمات تخصصی پوست و زیبایی در تهران بهرهمند شوند.
در این مطب انواع بیماریهای پوستی مانند آکنه، لک، اگزما و ریزش مو درمان میشود.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبتدهی آنلاین وقت ویزیت دریافت کنند.
خدماتی نظیر لیزر موهای زائد، تزریق بوتاکس و فیلر، جوانسازی و برداشتن خال ارائه میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد، سرو غربی، بین چهارراه سرو و میدان کتاب، روبه روی داروخانه نیرومند، ساختمان نگین سرو (پلاک ۹۸)، طبقه ۲، واحد ۱۸
دارویی تجویز کردن ک ربطی ب مشکل من نداشت
۱۴۰۵/۰۳/۲۸مشکل اگزما پوستی داشتم، خانم دکتر با یک ویزیت کوتاه دارو نوشتند و در عرض یک هفته پوست من خوب شد. خانم دکتر خوش برخوردی هستند و مسلط به کارشون.
۱۴۰۴/۰۷/۲۴خوش اخلاق و با حوصله بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۹خانم دکتر عشقه عشق
۱۴۰۵/۰۲/۲۹بسیار باسواد دلسوز مهربان
۱۴۰۳/۰۸/۲۹دکتر مهربان و خوش برخورد و خوبی هستند .
۱۴۰۳/۱۱/۰۷برای انگشت های دستم که زگیل داشتند رفتم پیش خانم دکتر الان هم ۱۰ روز گذشته کامل خوب شد دستم، واقعا کارشون خیلی خوبه.
۱۴۰۵/۰۲/۳۰فیلر هیپ دیپ و جراحی پلک انجام دادم خیلی راضیم از نتیجه کار خانم دکتر با تجربه و کار درستی هستن هیچ ردی از بخیه ها نمونده خیلی ممنونم و خوشحالم که ایشونو پیدا کردم
۱۴۰۴/۱۱/۰۸برای لیزر خال رفتم ، دکتر مهربون و خیلی خوش برخوردی هستن حتی استرس داشتم ولی خیلی خوب راهنمایی کردن
۱۴۰۵/۰۲/۱۹من پیشتون لیزر انجام دادم خیلی راضی ام ممنونم ازتون
۱۴۰۴/۱۱/۱۷برداشتندخال
۱۴۰۳/۱۱/۲۷بد نبود
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۲یک جلسه،برای رفع جای بخیه بالای لب لیزر کردم
۱۴۰۳/۱۱/۰۳من به بیماری ویروسی پوستی مبتلا شده بودم و با تجویز داروهای خانم دکتر طی یک هفته خوب شدم و لک های پوستم کامل از بین رفت. خانم دکتر عالی هستن و ازشون ممنونم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۲من و خواهرم جراحی پلک انجام دادیم بسیارراضی هستیم به همه معرفی کردمشون هیچ ردی از بخیه نمونده بسیار خوش برخوردو با سواد هستن واقعن ممنونم
۱۴۰۴/۱۰/۲۹واقعا کارشون فوق العادس خیلی راضی بودم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۳ژل لب زدو بسیار طبیعی شد ممنون از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۵/۰۱/۰۷ما خانوادگی هم در درمان و هم در کارهای زیبایی و جوانسازی مدت هاست تحت نظر خانم دکتر هستیم بسیار حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۲۴Dr yazdani vaghan karesho aliwe
۱۴۰۴/۱۱/۱۳بابت سوختگی دستم مراجعه کردم، برخوردشون خیلی خوب و باحوصله بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴فوق العاده با سواد و عالی در تشخیص
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خوب بودن ولی آنچنان
۱۴۰۴/۰۳/۱۵بابت. پوست رفتم راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۷خارش بدن
۱۴۰۵/۰۲/۱۸دکتر عالی و رفع بیماری پوستی توسط دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۲۴کار خانم دکتر بسیار عالی واخلاق خوب سپاس بیکران از خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۲۳من دخترم برای لک پیشانی آوردم و نتیجه فوقالعاده ای گرفتیم واقعا خانوم دختر با شخصیت و کاربلدی هستن خودمم از خدمات لیزر مو زاعدشون استفاده کردم و نتیجه اونم واقعا خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۲۵سلام با یک نسخه ویزیت برای درمان قارچ وجوش صورت پیش خانم دکتر رفتم نتیجه گرفتم وخیلی دکتر با اخلاق ومهربان میباشد توصیه میکنم حتما هر عزیزی مشکل داره حضوری وقت گرفته ونتیجه خواهد گرفت
۱۴۰۵/۰۳/۰۵شما بهترین هستین عالی نتیجه خوب گرفتم از خانم دکتر مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۲۳به نظر من که برخوردشون خیلی عالی بود و محیط دلنشینی داشتن ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۲۶سلام ، ممنون از برخورد محترمانه کادر مطب و پاسخگویی مناسب ایشان . اولین مراجعه ام بود . خانم دکتر فرد بسیار محترم و خوش برخورد و با حوصله ای بودند . جوانساز دور چشم انجام دادم و لیزر خال لب . فعلا منتظر نتیجه هستم .
۱۴۰۵/۰۳/۲۷پیش خانم دکتر تدریق ژل انجام دادم وبسیاررازی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶دکتربسیارخوش اخلاق ودر کارشون عالی و دقیق هستند ممنونم که باعث شدن اعتماد کنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۷کاشت ابرو خانم دکتر انقدر عالی بود که همسرم برای کاشت مو هفته ی لینده وقت داره ممنون ازتون که انقدر کارتون حرفه ایه
۱۴۰۴/۱۱/۱۰دارو گران قیمت تجویز میکنه ربط ب بیماری نداره
۱۴۰۴/۱۲/۰۵خال های صورتمو برداشتن راضی بودم انشالله برای اسکار آکنه هم بهشون مراجعه میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بااخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۱۰برای دستم ک پوسش التهاب داشته چندتا جا رفتم ولی پیش خانم دکتر جواب گرفتم خیلی راضی هستم از شما
۱۴۰۵/۰۲/۲۳دخترم دستاش زگیل داشت هر جا میرفتم خوب نمیشد دخترم با یک نسخه درمان شد خیلی ممنون از دکتر محترم .
۱۴۰۵/۰۲/۲۳لیزر موهای زائد انجام دادم خیلی راضی ام
۱۴۰۵/۰۳/۲۸مزوژل انجام دادم واقعا نتیجه ی خوبی داد مرسی از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۵/۰۱/۱۰برای جوش صورتم پیش خانم دکتر رفتم کارشون خیلی درست بود بهتون پیشنهاد میکنم ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸من پیششون لیزر مو زائد انجام دادم و نتیجه واقعا عالی بود و کاملا بهداشتیه همه چیز
۱۴۰۴/۱۱/۲۳من پیش دکتر یزدانی ویزیت شدم،لیزر واریس و جراحی پلک پایین انجام داد.خیلی عالی سده همه بهم میگن واقعن ممنون از خانم دکتر مهربون و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۱/۱۴سلام با افتخار میتونم بگم بهترینن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰سلام روزتون بخیر دکتر مهربون، کارشون هم خوب بود برای برداشتن خال رفته بود، خیلی با حوصله کار انجام میدادن
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عالی دکتر باحوصله .
۱۴۰۵/۰۲/۱۲جراحی پلک انجام دادم و بسیار راضی هستم و از خانم دکتر تشکر میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸بابت پوست خدمت خانم دکتر رفتم خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۳۱خوش اخلاق و کار بلد
۱۴۰۵/۰۳/۲۶من صورتم جوش میزانه
۱۴۰۳/۱۱/۰۴ممنون ازشون به شدت راضی بودم و جواب گرفتم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰برای زگیل چشمم رفتم کارش خیلی خوب و عالی بود راضی بودم اولین بار درمان شدم باتشکر....
۱۴۰۵/۰۲/۱۹عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۳متعهد و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۰قارچ دارم در حال بهبود هستم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷سلام من پیش خانم دکتر یزدانی رفتم و از کارشون راضی بودم و نتیجه خوبی از درمانم گرفتم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲بسیار بسیار بی نظیر .. خانم دکتر خوش اخلاق و باسواد ایران
۱۴۰۵/۰۲/۲۹جراحی پیش خانم دکتر انجام دادم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹برای تزریق فیلر پیششون رفتم بسیار متبحر و خوش رفتار و دوست داشتنی هستن . متخصص به این جوانی و کاربلدی واقعا کم هست.
۱۴۰۳/۰۹/۱۸من کاشت مو انجام دادم خیلی راضی ام لیزر هم واقعا راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲برای چشم رفتم عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۹عالی بودن از همه نظر
۱۴۰۴/۰۸/۱۷برای پوست رفتم پیش خانم دکتر بسیار از کارش راضی بودم با دوجلسه ویزیت به نتیجه مطلوب خودم رسیدم بسار کار بلد وحرفه ای ممنونم خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۲۱من کاشت مو انجام دادم پیش خانم دکتر خیلی راضی هستم ، همش پیگیری میکنن واقعا کارشون حرف نداره خیلی ممنون از تیم خوبتون
۱۴۰۵/۰۳/۱۸نت پیش خانم دکتر فریز انجام دادم خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲برای دریافت کرم جهت برطرف نمودن لک صورت نزدخانم دکتررفتم واز درمانم راضی هستم ولک صورتم برطرف شد
۱۴۰۵/۰۲/۲۴مشکل پوست سر
۱۴۰۴/۰۵/۱۷من پیششون لیزر co2انجام دادم عالییی بود بی نهایت راضیم از نتیجه و پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱من کاشت مو انجام دادم پیش شما و خیلی راضی ام، ممنون از خانم دکتر یزدانی و تیم حرفه ای ایشون
۱۴۰۴/۱۱/۱۰دکتری متبحر و خوش اخلاق با تیم حرفه ای کاشت ابرو
۱۴۰۴/۱۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۱خوش برخورد و تشخیص خوب
۱۴۰۵/۰۳/۱۷من برای بیماری قارچ خیلی جاها رفتم جواب نگرفتم ولی پیش خانم دکتر رفتم واقعا کارش عالیه
۱۴۰۵/۰۳/۰۸برای جراحی پلک رفتم کارش عالی بود خیلی عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۲خوب عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۶ایشون هم تو لاین درمانی ماهر هستن وهم تو لاین زیبایی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷برخوردشون خوبه
۱۴۰۴/۰۹/۰۸ویزیت و
۱۴۰۳/۱۱/۰۷دکتر بیشتر با داروخانه پایین مطب تعامل داره یعنی دارویی تجویز میشه که گاها فقط داروخانه پایین مطب موجود داره .
۱۴۰۴/۰۵/۲۶پیش خانم دکتر جراحی هنزمان پلک بالا پایین انجام دادم عالی بود.بخیه ها بسیار ظریف ممنون از خانگ دکتر
۱۴۰۴/۱۲/۰۵خانم دکتر پونه یزدانی فوقالعاده باحوصله دقیق و حرفهای هستن برای هر مرحله از درمانم توضیح کامل دادن و نتیجهای که گرفتم خیلی رضایتبخش بود واقعا ممنونم از برخورد محترمانه و تخصص بالاشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۰داروی تجویزی ایشان بیماری پوستی مرا کاهش داد اما یک جعبه قرص کلاژن ساز گرانقیمت هم تجویز کردند که ربطی به بیماری من نداشت.ظاهرا به نفع داروخانه کار می کنند! نه بیمار
۱۴۰۳/۱۲/۱۲با تشکر از خانم دکتر .بابت خاله برداری آمدم. و از درمانشان راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷بسیار مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۱۲من برای جای جوش و لیزر موهای زائد پیش خانم دکتر رفتم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹رفتم پیش خانم دکتر کارشون عالی بود کارشون توی پوست عالی بود من که راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹برای ریش موی سر رفتم با یک دارو معجزه کرد ممنونم خانوم دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۱۹باسلام خیلی رازی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲واقعا دکتر بسیار خوب و کارشون بسیار عالی وبهترین هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۱تشخیص عاااالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۶من خدمت خانم دکتر رسیدم و خال های صورت من رو برداشتن. خیلی عالی. دست خانم دکتر درد نکنه.
۱۴۰۵/۰۲/۳۰من پیش خانم دکتر تزریق جربی و لیزر فرکشنال انجام دادم بسیار راضیم و از مراجعین همیشگی ایشون هستم ممنون از اخلاق خوبشون
۱۴۰۴/۱۱/۰۸برای جوش های صورت مراجعه کردم . بسیار عالی بودن .
۱۴۰۴/۰۶/۱۳برای ریزش مو خدمت رسیدم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۲بسیار بسیار بی نظیر .. خانم دکتر خوش اخلاق و باسواد ایران
۱۴۰۵/۰۲/۲۹خیلی عالی با پرسنل نایس و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۱۷به شدت اثر بخش بود امیدوارم هموار پر انرژی باشند و موفق
۱۴۰۵/۰۲/۰۷درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۹ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶من جوش زیادی درصورتم داشتم با اینکه چندین جایی مراجعه کردم... نتیجه نگرفتم سپاس ازخانم دکتر پونه یزدانی بهبود کامل یافتم ️️️
۱۴۰۵/۰۲/۲۳خانم دکتر کارشون بینظره من خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۱۳تشخیص خوب و درمان خوب
۱۴۰۴/۱۱/۰۹لیزر مو زائد انجام دادم نتیجه ی عالی داشت مادرم هم بلفارو پلک بالا انجام دادم عالی بود ممنون از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۵/۰۱/۰۷مزو ژل پروفایلو زدم به همراه لیزر فرکشنال خیلی راضی بودم از همه چیز
۱۴۰۵/۰۳/۲۴از نظر اخلاق و کار حرفه ای هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۸برای مزوتراپی ودرمان ریزش مو مراجعه کردم راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۲۵باسلام ،خیلی خانم دکتر خوش برخورد و با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۳۰من لیزر موزائدو اومدم پیششون و واقعا همه چیز منظم و تمیز با رعایت بهداشت بود و نتیجه خیلی خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۱۲/۰۴جراحی پلک کارشون بینظیره
۱۴۰۵/۰۲/۱۸معمولی بود همه چی
۱۴۰۵/۰۳/۲۳من کاشت ابرو انجام دادم خیلی راضی ام ممنون از خانم دکتر یزدانی و تیم خوبشون
۱۴۰۴/۱۱/۱۷ریزش موی شدید داشتم و کاملا درمان شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۸خلی خوب
۱۴۰۵/۰۳/۰۳لک صورت داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۳من پیش خانم دکتر بلفارو انجام دادم و خیلی راضی ام
۱۴۰۵/۰۲/۰۸من پیش ایشون prp و برداشت خال صورت با لیزر انجام دادم، کارشون عالیه و prp روی روشن کردن صورتم تاثیر به سزایی داشت. دستگاه لیزر موی زائدشون خیلی خوب نتیجه میده و با اینکه قبلا رفته بودم با دستگاه کندلا انجام دادم ولی نتیجه ش با این قابل مقایسه نیست
۱۴۰۴/۱۱/۱۳سلام همسرم روی سطح پوست زخمهایی همراه با خارش واسش ایجاد شده بود که خیلی تشخیص عالی داشتن و با یک هفته استفاده دارو خوب شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۲دکتر بسیار خوش برخورد و کاربلد هستن. من. برای جوانسازی بهشون مراجعه کردم خیلی راضی بودم.
۱۴۰۴/۱۱/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۲درماتیت سبوروییک
۱۴۰۳/۰۹/۰۳کارشون عالیههه مخصوصا لیزر مو زائدشون حرف نداره
۱۴۰۵/۰۲/۱۹کار دکتر بسیار عالی راضی بودم تشکر فراوان از خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۱۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۲حاذق و کاردرست
۱۴۰۳/۰۸/۲۹من پسرم پیش ایشون لیزر سئتو انجام دادن برای جای زخمشون عالی بوده و همچنین لیزر مو زاعدشون خیلیی تمیز و با رعایت بهداشت بوده
۱۴۰۴/۱۱/۱۶من و دوستم پیش شما لیزر مو زائد انجام میدیم و واقعا راضیمم
۱۴۰۴/۱۱/۱۰کارشون عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۱۶برای زگیل پام رفتم پیش خانم دکتر بادو بار وزیت درمان شدم ودکتر خوش اخلاق خوبی بود رفتم پیش خانم دکتر برای زگیل پام با دوبار وزیت خوب شدم دکتر خیلی خوش اخلاق بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۲ایشان دکتری مجرب هستند و تشخیص ایشان بسیار موثر و اثرگذار بود. به علت حساسیت پوستی نزد ایشان رفتم و با تشخیص بسیار درست پس از یک هفته استفاده از داروی تجویز شده، بهبودی حاصل شد.
۱۴۰۴/۰۶/۲۵مشکل جوش پشت گردن داشتم الان بهترم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵نظر من مثبت است، درمان خوبی داشتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۸من لک داره صورتم
۱۴۰۳/۰۹/۰۲ممنون از خانم دکتر عزیز بخاطر صبوری و اخلاق حرفه ای تزریق فیلر کانتورینگ انجام دادم بسیار نچرال و عالی خانم دکتر از اساتید بیمارستان رازی هستن بسیار در امر طبابت حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۲۴مشکل پوستی
۱۴۰۳/۱۲/۰۹با حوصله و حاذق، برای درمان قارچ پوستی مراجعه داشتم و درمان شد
۱۴۰۵/۰۳/۰۲لیزر موی زائد انجام دادم دستگاهشون عالی بود ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲من تزریق ژل پیششون انجام دادم بسیار با دقت و طبیعی هستش از برندهای خوب استفاده میکنند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۴بنده مشکل شدید پوستی داشتم،این دکتر نابغه و البته خوش اخلاق...طی ۲ مرحله این مشکل رو برام کامل رفع نموده و لازم دانستم که با ثبت نمودن نظرم اینگونه از ایشان تشکر نمایم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۳برای ریزش مو پیش خانم دکتر پی آر پی انجام دادم خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸پسرم رو اوردم برای ضایعه روی صورتش، قبلا چندتا دکتر برده بودم و نتیجه نگرفتم،ولی طی یک جلسه خانم دکتر درمان کردن،متشکرم از دکتر عزیز
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دکتر خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۸ممنون همه چی عالی بود مخصوصا لیزر موهای زائد
۱۴۰۵/۰۳/۱۸من و خواهرم از کرمانشاه برای درمان پوست اومدیم و واقعا ارزش داشت ممنون خانوم دکتر.
۱۴۰۵/۰۳/۱۶واقعا نتیجه خوبی داشت ،من خیلی از دستگاهارو امتحان کرده بودم ولی این دستگاه و صدالبته این مجموعه عالی بود مخصوصا اپراتور صبورم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵واقعا کارخانم دکتر خیلی عالی بود بعد اینهمه دمت رفتن خانم دکتر مشکل منوحل کرد
۱۴۰۵/۰۳/۲۸خال و زگیل داشتم و خانم دکتر برام برداشت کارشون بسیار عالی بود
۱۴۰۵/۰۱/۰۷بسیار عالی.تشکر از خانوم دکتر یزدانی و پرسنل محترمشان
۱۴۰۵/۰۳/۱۳خیلی خوشکه
۱۴۰۴/۰۴/۱۴واقعا دکتر با حوصله و دقیق و ماهری هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۹خیلی راضی بودم ممنونم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷برخورد، تشخیص و تجویز عالی بود.
۱۴۰۴/۰۷/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۳خیلی حرفه ای و دقیق با تشخیص دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۱۷رفتم پیش خانم دکتر، بابت پوست، از کارشون راضی بودم،
۱۴۰۵/۰۳/۱۳من چند مرتبه پیش ایشون رفته ام. راضی بودم. کارشونو بلد بودن. فقط یکم هزینه هاشون یکم رفته بالا.
۱۴۰۴/۱۰/۰۹برای شوره سرم نزد خانم دکتر رفتم خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۳۱مشکل پوستی داشتم برای کفه دستم خیلی جاها رفتم ولی شما تونستین درمان کنین بسیار سپاس گذارم
۱۴۰۵/۰۳/۰۱بلفارو انجام دادم پیش خانم دکتر خیلی راضی بودم ممنونم
۱۴۰۴/۱۲/۰۸خیلی راضی هستم پیش خانم دکتر لیفت با نخ انجام دادم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی مهربان بهترین
۱۴۰۳/۰۸/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۶دستم زگیل بزرگ داشت رفتم پیش خانم دکتر تو یک جلسه خوب شدم ضمنا خیلی خوش اخلاق هست
۱۴۰۵/۰۳/۰۶جوش در ناحیه گردن . در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹بخاطر خارش پا رفتم راضی بودم.مرسی از زحماتشان.
۱۴۰۵/۰۲/۲۴بار اولی بود که رفتیم مطب ایشون و نحوه برخوردشان خوب بود و امیدوارم کارشون هم تجربه خوبی برامون باشه
۱۴۰۵/۰۲/۱۰بسیار با حوصله و محترم هستن کاردرمانی هم به خوبی انجام شد
۱۴۰۵/۰۲/۰۸من برای پوست دستهام رفته بودم با دو جلسه رفتن پیش خانم دکتر ومصرف دارو دستهامم خوب خوب شد
۱۴۰۵/۰۲/۱۹سلام دخترم مشکل قارچ پوستی سر داشته با بکجلسه ویزیت خانم دکتر کاملا برطرف شده عمرشون عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۱۹عالی و حرفه ای، تاثر داروهایی که تجویز کردن رو دیدم و همچنان تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸سپاس از خانم دکتر یزدانی بابت رفتار حرفه ای، صبر و حوصله زیاد در ویزیت و تجویز عالی و همین طور فضای بسیار زیبا و حس خوب مطب. براشون آرزوی موفقیت دارم
۱۴۰۵/۰۳/۲۴رفتم پیش خانوم دکتر زیگل سر داشتم درمان شدم خیلی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۳۱برای مشکل ناخن دخترم پماد ساختنی دادند استفاده کردم خیلی راضی بودم ممنون ازشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۶التهاب پوست داشتم پماد استفاده کردم خوب
۱۴۰۴/۰۳/۲۰جراحی پلک انجام دادم پیش دکتر یزدانی خیلی راضی بودم و بعد یماه رد بخیه هم نموند اصلا
۱۴۰۵/۰۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۵خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۰۸/۱۹من لیزر میام پیشتون عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۳نامبروان خدا نگهدار خودشو خانوادهش باشه
۱۴۰۵/۰۳/۱۰من زمان جنگ رفتم پیش خانم دکتر.اگزما شدید داشتم تجویز داروها عالی بود.بعدش انقدر بهشون اعتماد دارم که هم بلفارو انجام دادم عنل پلک بالا و پایین همزمان.خال های روی دستم و کمرم رو با لیزر برداشتن و همینطور پیش ایشون تا به امروز شش جلسه مانجارو تزریق کردم...بسیار حرفه ای و کاربلد خوش اخلاق....من ایشون رو به تمام همکارهام معرفی کردم....
۱۴۰۵/۰۲/۱۲خیلی کارشون عالیه من لیزر صورت انجام دادم پیششون با ۱ بار انجام راضیم واقعا از نتیجه اش
۱۴۰۴/۱۱/۰۲من برای بیماری پوستی پیش خانم دکتر رفتم واقعا کارش عالیه
۱۴۰۵/۰۳/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۲من چند بار برای کار درمانی پیش خانم دکتر اومدم خیلی راضی بودم اینبار برای لیزر پوست مرغی اومدم و خیلی راضی بودم عالی هستین
۱۴۰۵/۰۳/۲۴سابسیژن و میکرودرم به همراه مزوژل انجام دادم کارشون خیلی عالیه بهتون پیشنهاد میکنم کار خانم دکتر عالیه
۱۴۰۵/۰۱/۰۹مشکل میخچه پا
۱۴۰۴/۰۱/۲۸من دو جلسه پیش دکتر پونه یزدانی میام کارشون خیلی خوبه برای جوش و اسکار میام. جوش های صورتم درمان شده فقط مونده اسکار خیلی با حوصله و توی کارشون حرفه ای هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲ضیاالدین وحیدی
۱۴۰۴/۰۱/۰۲لک پوستی
۱۴۰۴/۰۹/۲۷با سلام من عمل افتادگی پلک انجام دادم و از عمل خود پیش خانم دکتر بسیار راضی هستم . و از خانم دکتر بسیار تشکر میکنم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶من برای لیزر میام قبلا جاهای دیگه هم رفته بودم ولی واقعا هیچ جا مثل اینجا نتیجه نگرفتم واقعا عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۳۰کیست داشتم و عالی بودن دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۰۹پوستی خدمت خانوم دکتر رفتم خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۲۱بهترین دکتر هستش
۱۴۰۴/۰۹/۱۲خانم دکتر مهربان و کاردان است
۱۴۰۳/۱۱/۰۷برای درمان بیماری ریزش مو رفتم خیلی خیلی راضی هستم تشخیص و درمان شود عالیه همسرم هم پیش ایشون جراحی پلک انجام دادند خیلی راضی هستیم هم درمان و هم در جراحی و کارهای زیبایی نامبر وان هستن نهایت سپاس دارم
۱۴۰۴/۱۱/۱۱مشکل پوست و در حال ادامه درمان
۱۴۰۴/۰۵/۰۷بسیار بسیار حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۱۷دخترم بابت زخم زیر بغل مراجعه کرد و جواب گرفت
۱۴۰۴/۰۴/۰۶بسیار حاذق و خوش برخورد وهستند وباصبوری به سوالات ماسخ میدهند
۱۴۰۵/۰۲/۱۲برای قارچ دستم رفتم خدمت خانم دکتر بسیار راضی بودم هم بابت طبابت و مداوای پوست دستم و هم از اخلاق نیکوی خانم دکتر گرامی.
۱۴۰۵/۰۲/۲۴خانم دکتر با احترام بر خورد کردن برای بیماری پوستی مراجعه کردم دارو دادن در حال درمان هستم رو به بهبود هستم ..
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دل سوز و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷ان تایم تشخیص درست تجویز داروی مناسب صبور و در یک کلام درجه یک
۱۴۰۵/۰۳/۱۸بثورات پوستی، بدون علت شناخته شده.
۱۴۰۴/۰۲/۲۱برای ریزش مو و جوش مراجعه کردم و تحت نظر هستم
۱۴۰۴/۰۳/۲۵تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خانم دکتر عالی هستند بسیار دکتر با تجربه و با سواد کارشون خیلی عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۱۷