دکتر سارا آقائی متخصص پوست، مو، لیزر و زیبایی با شماره نظام پزشکی 141138 در شهر تهران فعالیت دارد. مطب دکتر آقائی در زعفرانیه، مقدس اردبیلی نبش خیابان شادآور، پلاک ۱۵، ساختمان شادآور، طبقه اول، واحد ۵ قرار گرفته و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر سارا آقائی متخصص پوست، مو، لیزر و زیبایی با شماره نظام پزشکی 141138 از جمله پزشکان شناختهشده در حوزه بیماریهای پوست در شهر تهران است. ایشان دارای مدرک تخصصی بیماریهای پوست (درماتولوژی) از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند و پیش از آن نیز دوره دکترای عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران گذراندهاند. دکتر سارا آقائی رتبه برتر آزمون بورد تخصصی کشور در سال 1396 را کسب کردهاند و با بیش از یازده سال سابقه طبابت، به عنوان یکی از متخصصان باتجربه پوست و مو در منطقه زعفرانیه تهران فعالیت میکنند.
حوزه تخصصی دکتر سارا آقائی شامل درمان بیماریهای حاد و مزمن پوستی، مشکلات مو و ناخن، بیماریهای دهان و ضایعات پوستی است. همچنین، ایشان در زمینه اقدامات زیبایی، لیزر درمانی، جوانسازی پوست صورت، دست و گردن با مزوتراپی و پیآرپی، درمان انواع لک و اسکارهای پوستی، لیزر co2 فرکشنال برای درمان جای بخیه و سوختگی، میکرودرم و میکرونیدلینگ تخصص دارند. درمان ریزش مو با روشهای نوین، تزریق بوتاکس و فیلر جهت کاهش چروک و فرمدهی صورت و دست نیز از دیگر خدمات دکتر سارا آقائی است.
مطب دکتر سارا آقائی در منطقه زعفرانیه تهران، مقدس اردبیلی، نبش خیابان شادآور، پلاک ۱۵، ساختمان شادآور، طبقه اول، واحد ۵ قرار دارد. بیماران برای دریافت خدمات تشخیصی و درمانی پوست و مو میتوانند به این مطب مراجعه کنند. با فعال بودن امکان نوبتدهی اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر، مراجعهکنندگان به راحتی میتوانند نوبت خود را به صورت آنلاین رزرو کنند.
بر اساس نظرات بیماران، دکتر سارا آقائی به دلیل تشخیص دقیق، برخورد حرفهای و ارائه راهکارهای علمی در درمان مشکلات پوست و مو مورد رضایت مراجعین قرار گرفته است. دکتر سارا آقائی متخصص پوست، مو و لیزر در تهران است که فعالیت حرفهای خود را با تمرکز بر درمان و زیبایی پوست ادامه میدهد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مقدس اردبیلی، نبش خیابان شادآور، پلاک ۱۵، ساختمان شادآور، طبقه اول، واحد ۵
خانم دکتر بسیار متین و محترم. تشخیص و درمان بسیار دقیق و موثر.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۸یکی از بهترین دکتر های که دیدم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶پزشکی جوان و خوش برخورد و در کارشون تبحرودانش فراوان دارند
۱۴۰۱/۱۱/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸در حال درمان
۱۴۰۲/۰۴/۱۱بد نیست
۱۴۰۰/۱۲/۲۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۱رزاسه داشتم که جوش های زیاد میزدم، خانم دکتر با داروهایی که دادن تقریبا میشه گفت تا حد زیادی مشکلم رفع سده
۱۴۰۳/۱۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۸مطب خیلی زیبا و خانم دکتر و پرسنل هم عالی ، من برای منافذباز و تیرگی زیرچشم رفتم و خداروشکر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱خوب و علل
۱۴۰۰/۰۹/۰۳بسیار با اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۲/۰۳/۲۱حساسیت پوستی داشتم که هیچ دکتری نتونسته بود دلیلش رو بهم بگه ایشون گفتن و الان دو ماهه که دیگه دچار اون ضایعات پوستی نشدم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۹سلام عالی بودن از همه لحا ظ
۱۴۰۵/۰۲/۲۵پیش ایشون لیزر انجام دادم
۱۴۰۲/۰۹/۱۱بسیار کار بلد
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عالیه کارش
۱۴۰۰/۰۹/۲۲خیلی با مهربونه
۱۴۰۳/۱۱/۲۸خیلی پزشک خوب و با حوصله ای هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۸بسیار مهربان و کاردرست
۱۳۹۹/۱۲/۱۴دکتر بسیار خوش اخلاق حاذق و تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۳۱سلام. دکتر آرام و متینی هستند. با حوصله هستند. دخترم هنوز در پروسه درمان است و انشالله منتظر نتیجه هستیم. ایرادی که می شود بر کار ایشان گرفت که از این ماه، نسخه الکترونیک ثبت نمی کنند و معتقدند که مربوط به زیبایی است. در صورتیکه ما هر ماه برای بیمه تکمیلی هزینه پرداخت می کنیم و شرط استفاده از بیمه، ثبت نسخه الکترونیک است. که عدم ثبت آن به ضرر بیمار است.
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۸مشکل پوستی داشتم و هر پزشکی رفتم خوب نشدم ایشون عالی درمان کردن و دیگه برنگشت
۱۴۰۴/۰۶/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۹ایشون بسیار خوش برخورد و ماهر هستند
۱۴۰۳/۰۴/۲۰ریزش مو داشتم و رفع شد. بسیار عالی هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۷من جلسه اول رفتم هنوز جلسات بعدم نرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲برای ریزش موهام رفتم دارو دادند و مزوتراپی کردند خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶حساسیت پوستی و درمان
۱۳۹۹/۱۲/۲۶عالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۹مشکل قارچ داشتم به مدت سه سال خوب شد بعد شروع کرد
۱۴۰۱/۰۹/۱۱بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۷/۱۴برای لیزررفتم بعدش دیگه نموند تومریوان
۱۴۰۳/۱۲/۱۳ریزش مو بهتر شدم اما دوباره برگشته
۱۴۰۲/۰۹/۱۷هنوز جواب نگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳خشکی شدید پوست باداروهایی که تجویز کردند خیلی بهتر هستم. ممنونم از خانم دکتر خوب وبسیار مهربان
۱۴۰۴/۰۷/۱۳مشکل جوش صورت داشتم کاملا حل شده و بدون برگشت بوده جاهای دیگه برای درمان رفته بودم بعد از یک مدت مجدد جوش ها برمیگشت. دکتر اقایی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۵کاملا حرفه ای خوش اخلاق و صبور و با حوصله
۱۴۰۱/۰۲/۱۴پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عالی و دقیق
۱۴۰۲/۱۰/۲۲در حال تداوی
۱۴۰۱/۰۳/۲۳ویزیت انجام شد و نتیجه خوبی داشت
۱۴۰۱/۰۵/۱۹سلام خدمت همه دوستان ریزش مو سکه ای داشتم که کاملا درمان شد وتشکر میکنم از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۲/۰۹/۱۸تشخیص عالی برخورد عالی تر
۱۴۰۴/۱۲/۰۳خیلی خوب نبودند.بیشتر از روی علامت های گفته شده تجویز کردند و ازمایش ندادند.
۱۳۹۹/۱۱/۲۶واقعا دکتر خوش اخلاق و حرفه ای هستن.
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بسیار با صداقت و عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۷فعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۷/۱۵مشکل جوش صورت نتیجه عااااالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۰۳عالی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۱۹عالی هستن دکتر جانم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷درمان موثری داشتند.
۱۴۰۱/۱۰/۰۴دکتر خوب و با حوصله ای بود و به نظر تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۴/۰۷/۱۶بسیار دکتر با اخلاق و با صداقت و دلسوزی هستند خدا بهشون سلامتی و عزت بده
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بسیارحاذق و خوش برخورد و با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۰۲درمان رو ادامه
۱۴۰۲/۰۳/۱۰دکتر فوق العاده
۱۴۰۰/۰۸/۱۹بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۱/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۲حرفه ای
۱۴۰۴/۰۲/۰۸به نظر من ایشون بهترین دکتر پوست و مو هستن خیلی وقت برای بیمار ها میزارن خیلی با احترام برخورد می کنند
۱۴۰۰/۰۴/۰۲دخترم ریزش شدید مو داشتند شکر خدا درمان شدن
۱۴۰۳/۰۱/۲۵من صورتم جوش میزد وازموقعی که ایشون من و ویزیت کردن خیلی بهتر شدم واقعا راضیم
۱۴۰۱/۰۲/۲۲شروع راه هستیم
۱۴۰۱/۰۹/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۳۰بهترین و کاربلدترین. واقا ممنونم ازشون
۱۴۰۲/۰۱/۲۹برای جوش و جای جوش مراجعه کردم پیش خیلی از دکتر های به نام رفتم ولی ایشون به شدت دکتر منصف و باسوادی هستن واقعا خیلی رضایت داشتم
۱۴۰۵/۰۲/۱۳الحق پزشک ماهریست
۱۴۰۱/۱۱/۰۲بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۴لکه پوستی
۱۴۰۴/۰۴/۰۹ریزش مو
۱۴۰۰/۰۵/۱۸ریزش مو
۱۴۰۴/۰۷/۰۱مشکل مو
۱۴۰۱/۱۱/۱۷بهترین دکتر هستن واقعا مهربون و دلسوز هستن من با 2 جلسه تمامی لک های روی صورتم از بین رفت
۱۴۰۰/۰۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۱تشخیص ها و دقتشون عالی هست کارهای زیبایی شون هم بسیار خوبه
۱۳۹۹/۱۰/۲۶خوب هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۱خیلی باحوصله و با سواد و دوست داشتنی
۱۴۰۳/۰۲/۱۶قارچ ناخن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷مشکل جوش صورت دارم ونتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۱/۰۲/۳۱فوق العاده
۱۴۰۳/۰۸/۱۰بسیار عالی و کار بلد
۱۳۹۹/۱۲/۲۸خیلی رفتار خوب وعالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵فوق العاده.
۱۳۹۹/۱۲/۱۶فیلر زدم خیلی طبیعی و عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۵بهترین دکتر پوست در دنیا بینظیره
۱۴۰۰/۰۱/۱۶بسیار حاذق هستند.
۱۴۰۱/۰۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۱خیلی دکتر خوب و صبور و با حوصله برای بیمار وقت میگذارد ممنونم از ایشون
۱۳۹۹/۱۲/۲۹در حال درمان ، فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۱/۰۲/۱۹عالی بود من خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۲/۲۳لسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۴قاارچ پوستی و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۹بله کمک میکند
۱۴۰۳/۱۱/۰۳خوبهشسیشسیشسی
۱۳۹۹/۱۱/۰۷بسیار عالی و خوش برخورد و تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۴فعلا تحت درمان هستم ، اما در کل دکتر خوش برخورد و خبی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۸برای جوش صورت مراجعه کردم و فعلا نتیجه گرفتم خیلی دکتر مهربان و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۹هنوز حضوری مراجعه نکردم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲خیلی با صبر و حوصله ویزیت میکنن و کامل توضیح میدن.
۱۴۰۲/۰۸/۱۱تشخیص خوب بود اخلاق عالی و با حوصله تحت درمانم
۱۴۰۵/۰۲/۳۱نمیدانم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰برای ریزش مو و دانه های پیشانی پیششون رفتم، دوره درمان اول که تا الان انجام دادم ریزش مو کم شده ولی رشد مجدد اصلا نداشتم پوستمم کمی بهتر شده در کل درمان نشدم.
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۴/۳۰ریزش مو
۱۴۰۴/۰۶/۰۴دخترم بردم
۱۴۰۳/۰۴/۳۱لیزر جای جوش خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲دکتر با ادب و خوبی است و اطلاعات عالی میده
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۲۸من بیماری پوستی پورپوریا داشتم و دکتر بهم کرم داد و واقعا خوب شدم با اینکه این بیماری طول درمانش زیاده ولی من در عرض 1هفته کاملا خوب شدم و واقعا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۲۸قارچ پوستی و نتیجه
۱۴۰۳/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۰بسیار دکتر متین و با حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۶راضی هستم
۱۴۰۱/۱۱/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۲۷در مورد پوست نتیجه گرفتم و خوب بودند ولی در مورد ریزش مو نه هنوز و دوباره می خوام بهشون مراجعه کنم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹مشکل خشکی پوست داشتم که با یه نسخه برطرف شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۶ریزش مو
۱۴۰۳/۰۷/۰۷نتیجەخوب خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۲/۰۵شناخت کاملی ندارم
۱۴۰۰/۰۵/۲۲اگزما داشتم ویکم خوب شد ولی زیاد نه
۱۴۰۱/۰۴/۱۶برای ریزش مو کارش عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۶باسواد و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۱۲عااااالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۱بسیار محترم و مسلط. ممنون
۱۴۰۴/۰۵/۰۲عالی بودن برای کیست چربی
۱۴۰۱/۰۴/۱۳پورپوریا داشتم و سریع درمان شدم و واقعا راضی هستم
۱۴۰۱/۰۴/۰۲عالی موهامخیلی بهتر شد
۱۴۰۱/۰۸/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۸سلام خوب هستین واقعاعالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۵مشکل پوستی
۱۴۰۰/۰۲/۱۲جوش شدید صورت داشتم که درمان شد و نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۲۵عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۹بهبود در ریزش مو
۱۴۰۲/۱۲/۱۲تحت درمان
۱۴۰۱/۰۳/۲۲دکتر خوبی هستن.
۱۴۰۰/۰۴/۱۸دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶جوش صورت
۱۴۰۱/۱۲/۱۵فعلا تحت درمان هستم ولی برخوردشون عالی بود راجع به ریزش مو و حسنی که نسبت به بقیه دارند خودشون همه کارهای مربوط به مزوتراپی و پی آر پی رو انجام میدن و اینطور نیست که دستیاراشون انجام بدن
۱۴۰۲/۰۹/۱۲بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۴ریزش شدید مو
۱۴۰۲/۰۶/۱۱با حوصله زمان می گذارند و در حرفه خود مجرب هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۴اولین باره نوبت
۱۴۰۰/۰۲/۲۱عالی بودن
۱۴۰۱/۰۸/۰۲پوست یکی از دوستانم درمان شد.
۱۴۰۴/۰۶/۰۷عالی بودند و خیلی با دقت و حوصله ویزیت کردند
۱۴۰۳/۱۱/۲۷جوش صورت
۱۴۰۱/۰۸/۲۱فیلر زاویه فک و چانه زدم عالیه عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۸جوش صورت نتیجه بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴دختر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۴دکتر خوبی خوش رفتارم هست
۱۴۰۴/۱۰/۰۹برخورد عالی تشخیص درست و گذاشتن وقت برای مراجعه کننده
۱۴۰۵/۰۲/۰۷جوش و جای جوش داشتم و موشکلات هورمونی ک برطرف شد الان برای ادامه و کنترل میرم پیششون دکتر خوب و دلسوزی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۱فعلا زیاد شناختی ندارم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰خیلی دکتر خوبی هست واقعا خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۲۰لیزر اسکار
۱۴۰۱/۰۹/۰۴مشکل آکنه داشتم و بسیار عالی مشاوره کردند و مشکلم را حل کردند.
۱۴۰۳/۰۶/۱۹