۶۵۵ نفر
دکتر مهتاب امینی

دکتر مهتاب امینی

متخصص پوست ، مو ، زیبایی و لیزر

متخصص شماره نظام: ۱۱۳۳۱۳
دوشنبه۰۱ تیر
امروز
سه شنبه۰۲ تیر
فردا
شنبه۰۶ تیر
۵ روز دیگر
یکشنبه۰۷ تیر
۶ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۷ روز دیگر
۵۴۷ نفر

از سایت نوبت گرفته بودم خیلی راضیام همیشه به روز قبل یادآوری میکنند بسیار پرسنل صبور و خوشاخلاق فقط شلوغه که با توجه به کار حرفهای دکتر معقوله

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۰۷

اخلاق عالی معطلی دارند نتیجه رو هنوز ندیدم چون تازه شروع کردم جهت کنترل ریزش مو ارثی ولی بسیار خوش بینم

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

ریزش مو شدید بعد از رژیم غذایی داشتم و دوره درمان مو میگذرونم بعد از یک ماه ریزش موهام خیلی کمتر شده، با تشکر از خانوم دکتر عزیز

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

دکتر خیلی خوبی هست ریزش مو داشتم کامل رفع شد ده تا از دوستام هم آمدن کامل راضی بودن از خانم دکتر

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

برای جای جوش

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

پزشک کاربلد، وظیفه شناس، خوش اخلاق و وقت شناس و از وقتی که به ایشان مراجعه کردم مشکل شوره سر و ریزش مو و خارش کف سر بنده برطرف شد.

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

برای درمان جای جوش مراجعه داشتم،پیشنهاد انجام co2 دادن و میتونم بگم بسیار بسیار موثر بود.

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

مشکلم کاملا برطرف شد

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

خیلی خوب بودن کاملا درمان شد جوشهای صورتم

۱۴۰۵/۰۳/۲۲

سلام من تازه میخام باخانم دکتر اشنا شوم

۱۴۰۱/۰۸/۱۷

معاینه با دقت و جزییات تحویز عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

مرسی از مجموعه خوبتون من لیزر میام و جواب گرفتم

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

دستگاه آپوجی و دستگاه پرایم استفاده کردم عالی بود ممنون از خانم دکتر

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

خوب بودن

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

تجربه ویزیت داشتم برای درمان اگزما جند جا رفتم نتیجه نگرفتم ولی جند وقته زیر نظر ایشون و نتیجه عالی بوده مرسی بابت زحماتشون

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

ایشان پزشک. حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

دکتر خوبی است

۱۴۰۲/۰۹/۱۵

سلام مشکل اگزما داشتم وبا مراجعه به خانم دکتر بهبود پیدا کردم ودرحال حاضر تحت نظر ایشون هستم

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

راضی بودم

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

اگزما شدید داشتم تحت درمانم بسیار عالی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

صورتم پر جوش شده بود و درمان عالی بود

۱۴۰۳/۰۶/۱۴

بسیار بادقت و باسواد هستند بااینکه خیلی شلوغه ولی باصبر و حوصله چک میکنن

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

خارش پوستی داشتم تشخیص صحیح داشتن و الان خیلی بهتر شدم و تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

خیلی خوب بودن

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

مشکل لک داشتم رو به بهبود هستش

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

ایشون حاذق هستند.

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

دکتر با دقت و مهربونی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

من اومدم بابت ریزش مو بسیار باسواد و صبور بودن و واقعا هم ریزشم قطع شد

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

من توسط خانم دکتر ویزیت شدم بسیار با اخلاق و کار بلد تو زمینه ی کار های زیبایی و تشخیص مشکلات پوستی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

لیزر co2 انجام دادم پیششون و خیلی تاثیر داشت

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

من به پیشنهاد یکی از دوستانم از طریق سایت مراجعه کردم مطب بهشتیشون، خیلی شلوغ بود ولی واقعا برای مریضشون وقت میذارن. مشکل ریزش موم کامل حل شده ولی برای جای جوش گفتن باید تا یک سال تحت درمان باشم. تا الان راضی هستم

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

خیلی با حوصله و دلسوزانه جواب گو هستن

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

اخلاق عالی،نتیجه فوق العاده از درمان ریزیم ک کامل قطعه شد عالی مرسی

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

سیاهی و گودی زیرچشم به توصیه دکتر فیلر زدم چند ساله گذشته هنوز موندگار بوده

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

تشخیص عالی بسیار خوش برخورد من برای درمان زونا خدمت ایشون رفتم . و واقعا داروهای که تجویز کردند به من کمک کرد

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

من از بچگی مشکل خشکی پوست بدن و مو رو دارم ولی درمان خانم دکتز خیلی خوب بود و رو به بهبود ام

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

تشخیصشون عالیه

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

راهنمایی درستی ارائه نمیدن به بیمار

۱۴۰۵/۰۳/۳۱

برای ریزش سکه ای مراجعه کرده ام و مشکلم برطرف شد خیلی رضایت دارم

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

دوتر امینی بسیار خوش برخورد و با حوصله در ویزیت بیماران هستن. همچنین خدمات لیزر مطب ایشان و اپراتورها بسیار عالی است.

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

با دقت خوش برخورد وار بلد

۱۴۰۱/۰۹/۱۰

بسیار دکتر حاذق و محترمی هستند و با یک جلسه نتیجه عالی گرفتم

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

عالیییی

۱۴۰۲/۱۱/۲۴

برای خشکی پوست و جای جوش مراجعه کردم بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

عالی بودن عالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

التهاب و جوش پوست داشتم. در حال درمان هستم و تشخیص ایشان درست بود

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

اگر زمان ناهار وقت داشته باشین بیچاره این ، دو ساعت منتظر باید بمونید چون خانم دکتر یواش غذا میخورن

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

ویزیت اولم بود داروهایی که گفتن رو مصرف میکنم ولی فکر میکنم طول درمان بلند باشه و الان نتونم نظر قطعی راجع به ایشون بدم

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

سلام بسیار با سواد و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

بسیار دکتر خو

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

انجام پی آرپی بسیار عالی با کادری مجرب

۱۴۰۵/۰۱/۲۶

من همیشه شوره سر اذیتم میکنه ولی خانم دکتر با تجویز خوبشون درمان کردن ممنونم

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

خیلیبرخورد عالی بود ممنون ازپیگیری من چند ساله مشکل ریزش مو داشتم

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

خشکی پوست داشتم که بهتر شد

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

ریزش موهام قطع شده با چهارجلسه مزوتراپی راضیام

۱۴۰۵/۰۳/۲۸

تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

درمان لک

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

خیلی با حوصله و صبر هستند

۱۴۰۳/۰۱/۲۱

خیلی خوب بود. برخورد پرسنل خیلی خوب بود و سمانه جان برای پیگیری کار خیلی زحمت کشیدن. واقعا ممنونم ازشون

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

ریزش موی سر

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

مشکل اصلیم پسوریازیس هستش ولی شوره سرم هم درمان شدش پیش خانم دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

عالی پی ار پی مو بابت ریزش مو شدید انجام دادم تشخیص عالی و لیزر بدن کادر فوق العاده

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

ب پیشنهاد دوستم رفتم دکتر فوق العاده باتجربه و عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

درمان ریزش مو ،تقریبا موثر بود ولی به شدت پر هزینه بود

۱۴۰۳/۰۹/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

برای ریزش مو مراجعه کردم به دکتر امینی با تشخیص خوبشون خداروشکر برطرف شد مشکلم

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

دکتری هستن که برای مریضشون وقت میذارن و بهترین تشخیص و راه حل رو میدن

۱۴۰۳/۰۶/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

پسوریازس خیلی اذیتم میکرد خیلی ممنونم از خانم دکتر

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

برای زائده روی پوست مراجعه کردم بسیار دکتر باسواد هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

دکتر حرفه ای و با دقتی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

خوب ولی

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

من دچار بیماری پسوریازیس بودم و بعد از چند بار ویزیت و گرفتن نسخه از خانم دکتر درمان شدم و بسار از روند درمان راضی بودم.

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

برای ریزش مو پیش خانم دکتر رفتم و با تجویز قرص و دارو های پیشنهادی ایشان ریز مو رفع شد.

۱۴۰۴/۰۷/۱۰

عالی نتیجه خیلی خوبی گرفتم چندساله دارم میرم پیششون

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

مشکل پسوریازیس داشتم ، بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

پیش اشون مزو سر انجام دادم و نتیجه خوبی گرفتم

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

بسیارعالی

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

ویزیت شدم و عالی بوده

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

درماسبوره داشتم زیر نظذ ایشون هستم. واقعا بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

همه چیز عالی بود به همه سوالام صبورانه جواب دادن

۱۴۰۵/۰۳/۲۲

دکترخوبی هستین

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

ریزش مو

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

خیلی پوست خشکی داشتم با کرم هایی که نسخه کردند بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

خوب بود و من مدت هاس میام و راضیم

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

جای جوش

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

کاربلد اخلاق عالی

۱۴۰۴/۰۴/۱۳

ریزش مو داشتم با پی آر پی توسط ایشون خییییلی بهتر شد. ممنونم از ایشون

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

همه چی بسیار خوب بود مشکلم برطرف شد

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

خیلی خانم دکتر خوب و تشخیص عالی دادن ممنون ازشون منشیشونم خیلی خوش برخورد و گل بودن

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

من چندبار به خانم دکتر مراجعه کردم و از نتیجه کاملا راضی بودم

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

حساسیت پوستی بسیار تشخیص ب موقع وزود درمان شدم

۱۴۰۱/۱۰/۲۵

خیلی دکتر مهربونم هستند من ریزش مو پیش ایشون درمان کردم

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

برای ریزش مو مراجعه کردم خیلی عالی بود خانم دکتر بسیار حرفه ای و خوش برخورد هستند

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

برای درمان جای جوش نتیجه عالی و مطلوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

لیزر انجام دادم و بسیار راضی ام

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

برای مشکل پوستی مراجعه کردم و درمان شدم

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

خیلی محیط دوستانه و خوبی دارین و برخورد عالی پرسنل که جذب میکنن ادمو من مزو ژل تزریق کردم و راضی بودم

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

من جای جوش داشتم ک با تشخیص ایشون و داروها عالی شد و جواب خیلی خوبی گرفتم

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

سلام من درحال درمان هستم ولی خانم دکترخیلی خیلی با حوصله چک کردن. من دوسه تا مورد هم داشتم صورت سر و شکم همه چیزو با حوصله کامل چک کردن و درکل محیط و پرسنل و دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

با سلام و خسته نباشید خدمات عالی بود .خیلی راضی بودم .

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

خشکی دوستم زیاد بودش هر کاری میکردم درست نمیشد الان تحت درمانم داره بهتر میشه

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

برای لیزر مراجعه کردم و بسیار عالی بود.

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

من پسیو داشتم هر جا رفتم ج نگرفتم ولی داروهای ایشون عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

جوش صورت داشتم تحت درمانم فعلا رلضیام

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

ریزش موی شدید داشتم رفتم پیش ایشون درمانم کردن و بسیار صبور بودن

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

مزو ژل اسلاین زدم پوستم خیلی شفاف شده

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

برای ریزش مو مراجعه کردم و با انجام چند جلسه پی از پی و تزریق مو بهبود پیدا کردم و خیلی راضیم ازشون و پزشک فوق العاده مهربونم و صبوری هستند

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۵/۲۴

مشکل جوش صورت داشتم که بعد دوره درمان مشکلم حل سد

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

از خدمات لیزر راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

راهنمایی های عالی کردن و درحال حاضر تحت درمان هستم ولی درکل درحال نتیجه دادن هست دارو های دادن

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

خوش برخورد حاذق ارائه توضیح کامل

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

شعبه عباس آباد خیلی شلوغه اما دکتر خوبی هستن صبور و خوش اخلاق

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

چند سال بود درگیر اگزما بودم که خانم دکتر با دارو درمانی کردن مرسی از صبوریشون که با حوصله کار منو انجام دادن

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

خانم دکتر پزشک بسیار حاذقی هستن برای لک پوستی مراجعه کردم و نتیجه مطلوب گرفتم با تشکر از خانم دکتر مهربان و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

پوست صورتم قرمز شده بود به طور کلی اعتماد به نفس منو گرفته بود طی یه دوره 20 روزه نتیجه گرفتم البته که فعلا دوره درمان رو طی میکنم تا بهبودی کامل در کل خیلی راضی بودم خداخیرشون بده.

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

برای کدری پوست رفتم مزو انجام دادم عالی بود عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

درمان جوش

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

ریزش و تقویت مو و نتیجه بخش هم بوده

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

خودم ناراحتی پوستی شدیدی داشتم که دوسال درگیرش بودم و خوب نمی شد .ایشون با تشخیص درست و فقط یک نسخه باعث درمان قطعی این ناراحتی شدند .به تازگی هم مادرم تحت نظر ایشون قرار گرفتند که بعد از مصرف چند روز دارو درمان شدند .اخلاق و برخورد ایشون و همکاران مطب هم بسیار عالی .واقعا ممنون

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

اخلاق خوب پرسنل . نظافت عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

برای خارش ویزیت شدم راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

خوب هستند

۱۴۰۲/۰۱/۱۹

عالی عالی

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۲/۱۹

من مراجعه کردم دکتر عالی بود تشخیصشون هم عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

پذیرش عالی بود و تشخیص خانم دکتر هم عالی بود

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

عالی خوب

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

به فکر بیمار هستند

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

برای خشکی مو ویزیت شدم راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

برای مشکل پوستی مراجعه کردم با چندبار مصرف کرم و پماد تجویزی ایشون مشکلم برطرف شد.

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

سه ساله که تحت نظر ایشون هستم، واقعا که عالین

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

ریزش موهام کاملا برطرف شد

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

لک های صورتم خیلی اذیتم میکرد خیلی بهتر شده ممنون از تشخیص خوبتون

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

برای جوش صورت مراجعه کردم نتیجه گرفتم

۱۴۰۲/۰۶/۱۹

خوب بود

۱۴۰۴/۰۱/۱۵

مشکل ریزش مو داشتم مزوتراپی کردم و راضی بودم

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

دخترم رو بردم ویزیت،حساسیت پوستی داره،در حال درمانه

۱۴۰۴/۰۷/۰۴

ممنون از برخورد خوبشون مشکل ریزش مو داشتم که برطرف شد

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

من برای لیزر صورت و بدن پیششون میرم بسیار اپراتور حرفه ای و دستگاه عالی دارن

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

بسیار دکتر عالی ریزش مو هام کامل درمان شد من که راضی هستم

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

تیرگی زیرچشمی داشتم مزوتراپی انجام دادم راضیام

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

تا الان خپ

۱۴۰۲/۱۲/۱۸

در مطب ایشون کار لیزر انجام دادم. به آشنایان هم معرفی کردم

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

خیلی دکتر خوبیه برای خشکی دست مادرم مراجعه کردیم نتیجه داشت

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

منافذ پوست ولیزبدن

۱۴۰۱/۱۱/۱۸

عالییییی

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

برای شوره سر مراجعه کردم، بهم دارو دادن و بعد از تقریبا دو هفته درمان شدم

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

تزریق زیبایی انجام دادم راضی بودم

۱۴۰۱/۰۹/۱۶

من برای ریزش مو رفتم پیششون ریزشم قطع شده بسیار عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

من کار لیزر انجام دادم بینهایت عالی و راضی هستم هم از نظافت هم از پرسنل

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

مطبشون شلوغه اما دکتر و پرسنل بشدت عالی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

هر دفعه میرم خیلی شلوغه اما خوب دکتر خیلی خوبی هستن جوشهای صورتم کاملا تا الان تز بین رفته الان برای جای جوش لیزر صورت انجام دادم خیلی خوب بود

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

دکتر فوق العاده کاردان

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

من مشکل لک داشتم با درمان ایشون خیلی خیلی پوستم بهتر شد مرسی

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

دقیق و درست

۱۴۰۱/۱۱/۲۳

پیگیری خوب بیمار که توسط تیمشون انجام میشه

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

مشکل ریزش مو داشتم که برطرف شد

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

ریزش سکه ای داشتم و خیلی خوب به نتیجه رسیدم

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

عاااالی و پاسخگویی سریع

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

برای مزو سر پیش خانم دکتر مراجعه کردم وراضی بودم

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

برای درمان لک صورت

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

کار ایشان عالیه

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

دکتره خوبیه تنها ایرادی که دارن اینکه هرسری من رفتم ۴۵دقیق الی یک ساعت ادمو منتظر نگه میدارن

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

خوب بودن

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

چندساله لیزر و مزون تراپی برای صورت و مو میام خیلی راضی ام از همهچی ممنونم

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

دکتر با دقت و مودبی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

برای جوش صورت رفتم پیش ایشون. بد نبودن.

۱۴۰۲/۰۷/۱۶

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

پوست پوست شدن صورت داشتم، با تجویز اول خوب شدم.

۱۴۰۳/۰۴/۲۹

لک پوستی داشتم با لیزر و دارو درمان شد خیلی باسواد و صبور هستن

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

سلام من مشکل اگزما و پسیو با خارش وحشتناک داشتم با تعریف دوستم رفتم مطبشون و درمانم عالی پیش رف

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

ریزش موی شدید داشتم معاینه کردن بخاطر کاهش وزن بود، دارو دادن و تزریق کردن، مشکل رفع شد

۱۴۰۵/۰۳/۰۱

عصب کشی

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

برای زخم پا مراجعه کردم راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

تشخیص درستی دادن ولی خیلی گرون بود همه چی به نسبت بقیه پزشکا

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

برای قارچ پوست مراجعه کردم خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

خیلی راضی بودم

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

کم تجربه هستند و جزیی نگر نیستند، در مجموع دکتر بدی نبود اما برای مشکلات تخصصی مناسب نیست

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

مشکل ریزش مو داشتم که درمان شدم

۱۴۰۲/۰۸/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

من برای درمان لکه های پوستی پیش ایشان مراجعه کردم

۱۴۰۳/۰۸/۲۲

دکتر بسیار خوب تشخیص دادن مشکل پوست سرم را الان یک هفته هست دارم از داروها استفاده می کنم و خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

ریزش مو داشتم که با یک نسخه درست شد ممنون از تشخیص درستشون

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

چقدر برخورد خانم دکتر خوب بود خیلی صبورانه کارمو انجام دادن

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

ضایعه ی پوستی روی ساق پا داشتم. با تشخیص و تجویز ایشون خوب شد.

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

راضی بودم محیط و کادر بسیار عالی

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

خوب بودن

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

سلام وقت بخیر من الان نزدیک یک سال و نیم تحت نظرخانم دکتر امینی لیزر کردم و کاملا راضی ام ، مخصوصا اوپراتورهای دقیق و خوش برخودشون

۱۴۰۴/۰۷/۱۰

چند ساله ریزش مو دارم و با داروها بهتر شدم ممنون از خانم دکتر عزیز

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

با سلام..خانم دکتر و تمامی پرسنل رفتار بسیار خوب و عالی دارند.با تشکر

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

لیزر موهای زائد میام همه دوستانم میان چند ساله و همه راضی اند

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

سلام من از کار لیزر مو و هایفو بسیار راضی بودم

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

تشخیصشون عالیه و در حال درمان هستم همچنان

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

دکتر خوب و با حوصله ای هستند و تشخیص دقیقی هم دارند

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

مشکل حساسیت پوستی من رو فورا تشخیص دادن و درمان شدم

۱۴۰۲/۰۵/۲۴

خیلی برخوردشون خوب بود خیلی شلوغه همیشه ولی کارشون عالیه

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

واقعا ماهر و دلسوز هستن

۱۴۰۵/۰۳/۰۱

عالی-چند جلسه لیزر موهای زائد داشتم....

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

پاهام خیلی خوارش دارن و هیچ نتیجه ایی نگرفتم

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

چندین بار مراجعه کردم برای چند توع مشکلی ک داستم و هر دفه جواب عالی گرفتن مرسی

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

پیارپی مو داشتم تا به الان راضی هستم توصیه میکنم

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

خانم دکتر جوان هستند ولی بسیار در کارشون مهارت دارن و عالی هستن

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

برای ریزش مو و اکنه مراجعه کردم کمی تاثیر داشته ولی خوب نشده وبرای همین میخوام ویزیت مجدد بشم

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

۱.عدم تعهد به ساعت نوبت درج شده ۲.تجویز دارو های صرفا قابل ارائه از یک داروخانه خاص (روبروی مطب) و قیمت بالا

۱۴۰۵/۰۳/۲۷

بابت پوست پیش ایشون ویزیت شدم و از روش درمان ایشون بسیار راضی هستم، تا ۸۰ درصد مشکل پوستم حل شده البته هنوز درمان ادامه داره

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

همیشه جوش های فعال داشتم که اسکار آکنه هم شده بود، با داروهایی که دکتر برام تجویز کرد صورتم خیلی خوب شد انشالله میرم برای درمان جای اسکارها

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

بسیار کاربلدن

۱۴۰۲/۰۹/۱۰

برام آزمایش نوشتن هنوز دارو تجویز نشده

۱۴۰۳/۱۰/۰۱

تشخیص ایشون خیلی دقیق و خوب بود.

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

ریزش موداشتم ک ب لطف خانم دکتر مشکلم حل شد

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

خارش پوست شدید داشتم با تجویز درست خانم دکتر خوب شدم

۱۴۰۲/۰۶/۱۹

کارشون فوق العاده است

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

چقدر تشخیصشون خوب بود برای من که هرجا رفتم نتیجه نداشت واسه ریزش مو

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

من از خدمات لیزر استفاده کردم عالی بود ممنون از پرسنل خوبشون

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

سلام من مشکل پسیو داشتم ک خیلی اریت بودم مراجعه کردم ب این دکتر داروهاش عالی بم جواب داد

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

برای لک پوستی مراجعه کردم راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

برای تیرگی دورچشم اومدم و جواب گرفتم و پوستم عالی شده

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

من برای ریزش مو مراجعه کردم بسیار عالی و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

فعلا نتیجه ای حاصل نشده

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

من برای مشکل سیاهی دور چشم به ایشون مراجعه کردم و ایشون روش مزو رو پیشنهاد دادن و بعد از چهدر جلسه تغییرات به وضوح قابل مشاهده است و خیلی راضی هستم.

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

عالی بودند بینظیر

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

داشتت اگزما

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

من مراجعه کردم درمانم نتیجه بخش و خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

این ریزش مو خیلی اذیتم میکرد دارو گرفتم بهترم

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

مشکل پوستی داشتم خدارو شکر برطرف شد ممنون از خانوم دکتر

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

پرسنل و محییط عالی به بهترین نحو و با زمان بالا و و صبر و حوصله انجام شد کارم

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

من ویزیت شدم و تحت نظر هستم ریزش مو داشتم الان بهتر شده ولی هنوز باید تحت نظر باشم

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

مرسی از اخلاق خوب خانم دکتر و مجموعه تو این شلوغی با صبوری کار منو انجام دادن مرسی

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

مشکل اگزما داشتم با مراجعه به مطب ایشان به طور کامل درمان شده

۱۴۰۲/۰۹/۱۸

پزشک خوش اخلاق و حرفه آیی هستند

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

همیشه شوره سرم اذیتم میکرد خیلی درمان دکتر تاثیر داشت

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

خیلی برخورد مجموعه عالیه و پیش خانم دکتر درمان ریزش مو داشتم که واقعا تاثیر داشته

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

مشکل پوستی داشتم ویزیت شدم و خیلی راضیم

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

تعریف این خانم دکترو از اشناهام شنیدم مشکل ریزش مو داشتم درمانشون خیلی خوب بود ریزشم کم شده

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

پیش شون لیزر کردم و راضی بودم

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

خیلی عالی هستن دقیق و صبور

۱۴۰۵/۰۱/۲۹

تشخیصشون خوبه ولی به جای اینکه امید بدن من بیشتر ترسیدم

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

پزشک حاذق و حرفه ای

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

چقدر خانم دکتر قشنگ تشخیص دادن ریزش سکه ای موهای منو ممنون

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

مطب ظفرشون به نسبت عباس آباد خلوتتره زودتر ویزیت شدم ریزش موهام کاملا قطع شده

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

بسیار عالی بود و راضی هستم

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

برای جوش و جای جوش ویزیت شدم بسیار باسواد و خوش اخلاق هستند

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

خیلی دکتر خوب ومودب .عالیییییی

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

من اگزما شدید پوستی داشتم اومدم پیش خانم دکتر واقعا عالی بود و خوش برخورد بودن خودشون هم

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

من برای لیزر مو زاید مراجعه کردم واقعا دستگاه خوبی بود اسم دستگاهم پرایم بود راضی بودم و نتیجه گرفتم

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

برای جای بخیه اومدم عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

برای اگزما و خشکی پوست مراجعه کردم و نتیجه درمان بعد سه روز ، خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۱

بابت بیماری سبوره رفتم پیش ایشون خداروشششششکر خییلی بهتر شدم..تشکر ازشون

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

چربی موهای سر

۱۴۰۳/۰۱/۳۰

جلسه اولم بود برخورد مناسبی داشتند و داروهای تجویزی ایشون در عرض چند روزه موثر بودند

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

بر اثر یک شوک عصبی ریزش سکه ای گرفتم ناحیه ریش که خدارو شکر با تزریق و داروهای خانم دکتر برطرف شد

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

فقط ویزیت شدم

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

مشکل خشکی پوست داشتم علاوهبر تشخیص درست راه درمانشون عالی هست مرسی از تیم خوبتون

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

عالی هستن مهربان و خوش اخلاق برای درمان لک رفتم بیششون

۱۴۰۲/۰۵/۲۸

چقد با حوصله کار انجام میدن خیلی ریزش موهام اذیتم میکرد تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

برای درمان پوست سر پیش ایشان رفتم با شامپو و محلول کمتر از یک هفته درمان شد

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

بااخلاق

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

ریزش موی سکه ایی

۱۴۰۱/۰۹/۱۷

مزوتراپی ضد لک

۱۴۰۳/۰۲/۲۳

لک پوستی دارم دومین جسلم هست راضی هستم بعلاوه منافذ و جوش سرسیاه دارم نتیجه داشت

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

خانوم دکتر و تیمشون عالی هستن خوش برخورد و حرفه ای فقط یکم شلوغه

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

برای خشکی پوست مراجعه کردم. خیلی صبور بودن. مرسی از صبوریشون

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

ریزش سکه ایی داشتم خیلی خوب بود نتیجه عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۰

باسواد و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

جراحی خال برداری

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

شوره سر

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

برای برداشتن اسکین تگ رفتم، ایشون گفت با لیزر برمیداره ولی از الکتروسرجری استفاده کرد و خب هزینه بالایی هم بابتش گرفت.

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

اگزما پوستی نتیجه ای حاصل نشده فعلا

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

لیزرشون خیلی عالیه و من از همه ی راضی بودم

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

بسیار کار بلد هستند

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

برای جوش ویزیت شدم دکتر باحوصله و با سوادی هستن توصیه میکنم

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

لکای صورتم خیلی بهتر شده

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

برای جوش صورت رفته بودیم خوب بود تشکر

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

درماتیت دارم و تحت درمان هستم و نتیجه عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

برای پوستم مراجعه کردم و واقعا راضی بودم

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

دکتر خوبین من برای پی ارپیصورت اومدم یک جلسه انجام دادم راصی بودم

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

مرسی از حوصله و صبوریتون اگزمای انگشتام هرروز داره بهتر میشه با نسخه خانم دکتر

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

دکتر خوبی بودن برای ریزش مو مراجعه کردم فعلا دارو دادن استفاده کنیم

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

با اینکه خیلی شلوغ بود ولی کارشون خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

خیلی راضی هستم مدت هاست که برای خدمات زیبایی به دکتر امینی مراجعه میکنم

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

خیلی خوب هست تسخیصشان اصلا حرف نداره دعای خیر همه بزرگان بدرقه راهشان ایشان الله

۱۴۰۳/۰۹/۰۵

عالی بودن برای رفع جای اسکار بهشون مراجعه کردم و بعد از سه جلسه خیلی کمرنگ شده

۱۴۰۵/۰۲/۲۵

مشکل پسوریازیس تشخیص دادن ، و تجویز دارو انجام دادن , و یک طول درمان یک ماهه گفتند ،

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

خیلی خارش کف سر داشتم و الان بهترم با دارو هایی که تجویز شد

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

راضی بود زییییییاد

۱۴۰۴/۰۷/۱۰

من جوانساز تزریق کردم عالی.برای بیماری پوستی هم اومدم تشخیصشون حرف نداشت

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

تشخیص و درمانشون عالی بود

۱۴۰۴/۱۲/۱۳

دکتر عالی بود لکهام رفت کامل موست مرغی بودم کامل از بین رفت

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

سلام من خارش شدید داشتم اگزما شده بود ب ایشون مراجعه کردم داروشون عالی بود کاش زودتر میرفتم

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

مشکل پوستی داشتم با تشخیص خوبشون خوب شدم

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

مشکل ریزش مو شدید داشتم و جنس موهام خیلی خشک شده بود با درمان خانم دکتر کلی موهای جدید دوباره رشد کرده و موهام احیا شده با تشکر از خانوم دکتر عزیز

۱۴۰۵/۰۳/۰۱

مکان عالی .مرتب و تمیز اپراتور کاربلد و عالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

من از خدمات لیزر استفاده میکنم عالی بود و همچنین خدمات پوست هم از خانم دکتر گرفتم عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

راضی هستم عالیه همه چی

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

مراجعه کردم راضی بودم از همه چیز

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

چقدر برخورد خانم دکتر پرسنل عالی بود و پسوریازیس من خیلی بهتر شده

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

اگزما شدید داشتم با تشخیص درست ایشون الان خیلی بهترم راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

برای ربزش مو رفتم و نتیجه ای نگرفتم

۱۴۰۵/۰۳/۰۷

شوره پوست سر، داروهایی تجویز کردند که موثر بود ولی دو ماه بعد از پایان مصرف دارو، باز شوره برگشته و میخوام دوباره مراجعه کنم.

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

برای درمان ریزش مو و لک بهشون مراجعه کردم، خانم دکتر خیلی خوب و باحوصله مشاوره دادند، تا الان از جلسات درمان و داروهایی که تجویز کردند نتیجه ی خیلی خوبی گرفتم و خیلی راضی هستم.

۱۴۰۴/۰۲/۲۲
اطلاعات تکمیلی
آدرس سایت: drmahtabamini.com
بهشتی (عباس آباد)
تهرانخیابان قائم مقام فراهانی (بین خیابان مطهری و بهشتی)، پایین تر از بیمارستان تهران کلینیک، نبش کوچه عرفان، پلاک ۱۶۶، طبقه سوم
یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه از ساعت ۱۳ صبح تا ۱۸
وب سایت پزشک: drmahtabamini.com
    نقشه مطب
    ظفر (دستگردی)
    تهرانخیابان ظفر، بین خیابان نفت و مدرس، جنب بیمارستان علی اصغر، پلاک ۱۹۷، طبقه دوم، واحد ۵
    شنبه و سه شنبه از ساعت ۱۳ صبح تا ۱۸
      نقشه مطب

      لطفاً مطب مورد نظر خود را انتخاب نمایید:

      بهشتی (عباس آباد)
      دریافت نوبت اینترنتی

      تهران خیابان قائم مقام فراهانی(بین خیابان مطهری و بهشتی)، پایین تر از بیمارستان تهران کلینیک، نبش کوچه عرفان، پلاک 166، طبقه سوم

      ظفر (دستگردی)
      دریافت نوبت اینترنتی

      تهران خیابان ظفر، بین خیابان نفت و مدرس، جنب بیمارستان علی اصغر، پلاک 197، طبقه دوم، واحد 5

      کسانی که دکتر مهتاب امینی را پیشنهاد میکنند:
      سرکار خانم دکتر مهرناز اسدی قراباغی ریه و دستگاه تنفسی سرکار خانم دکتر مهرناز اسدی قراباغی
      اینستاگرام دکتر مهتاب امینی

      دکتر مهتاب امینی متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر با شماره نظام پزشکی 113313 در شهر تهران فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مطب‌های ایشان در مناطق عباس‌آباد و ظفر تهران از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.

      دکتر مهتاب امینی از پزشکان سرشناس و متخصص در زمینه پوست، مو، زیبایی و لیزر در تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی 113313 و با تکیه بر مدرک تخصصی بیماری‌های پوست (درماتولوژی)، خدمات گسترده‌ای را به بیماران خود ارائه می‌دهد. مطب اصلی دکتر مهتاب امینی در خیابان قائم مقام فراهانی، نبش کوچه عرفان، پلاک 166، طبقه سوم، در محله عباس‌آباد تهران قرار دارد و محل مراجعه بسیاری از بیماران برای دریافت مشاوره تخصصی پوست و مو است. همچنین دکتر مهتاب امینی در خیابان ظفر، بین خیابان نفت و مدرس، جنب بیمارستان علی اصغر، پلاک 197 نیز ویزیت بیماران را انجام می‌دهد.

      تخصص دکتر مهتاب امینی شامل درمان بیماری‌های پوستی، مراقبت‌های زیبایی و انجام انواع خدمات لیزر است که هم با عنوان رسمی متخصص بیماری‌های پوست و هم به صورت عامیانه با محوریت پوست، مو و زیبایی شناخته می‌شود. تجربه ایشان در زمینه مشکلات پوستی، مشاوره برای مراقبت‌های پیشگیرانه و توصیه‌های پوست و مو در میان بیماران ساکن مناطق عباس‌آباد و ظفر تهران زبانزد است. بیماران بسیاری از تشخیص دقیق، ارائه راهکارهای علمی و برخورد حرفه‌ای دکتر مهتاب امینی رضایت داشته‌اند و پرسش‌های خود را با اطمینان خاطر با ایشان در میان می‌گذارند.

      دریافت نوبت اینترنتی برای هر دو مطب دکتر مهتاب امینی از طریق سامانه نوبت دات آی آر به سادگی امکان‌پذیر است. مدارک معتبر تخصصی ایشان در زمینه درماتولوژی، اعتماد و اعتبار بالایی را برای بیماران ایجاد کرده است. در جمع‌بندی، دکتر مهتاب امینی به عنوان متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر با سابقه فعالیت در تهران و شماره نظام پزشکی 113313، انتخابی مطمئن برای افرادی است که به دنبال مشاوره تخصصی و درمان‌های جدید در حوزه پوست و زیبایی هستند.

      زمینه‌های درمانی:
      خدمات:
      آیا دکتر مهتاب امینی امکان نوبت‌دهی اینترنتی دارد؟

      بله، برای هر دو مطب دکتر مهتاب امینی در تهران می‌توانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین نوبت رزرو کنید.

      آدرس مطب دکتر مهتاب امینی کجاست؟

      مطب‌های دکتر امینی در خیابان قائم مقام فراهانی، نبش کوچه عرفان، پلاک 166، طبقه سوم (محله عباس‌آباد) و خیابان ظفر، جنب بیمارستان علی اصغر، پلاک 197 (محله ظفر) تهران قرار دارند.

      دکتر مهتاب امینی چه تخصصی دارد؟

      دکتر مهتاب امینی متخصص بیماری‌های پوست، مو، زیبایی و لیزر (درماتولوژی) است.

      چه بیماری‌هایی نزد دکتر مهتاب امینی درمان می‌شود؟

      انواع بیماری‌های پوستی مانند آکنه، لک، اگزما، ریزش مو، مشکلات ناخن، ضایعات پوستی و پیری پوست توسط دکتر امینی درمان می‌شود.

      این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

      از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

      مسیریابی
      بهشتی (عباس آباد)

      خیابان قائم مقام فراهانی (بین خیابان مطهری و بهشتی)، پایین تر از بیمارستان تهران کلینیک، نبش کوچه عرفان، پلاک ۱۶۶، طبقه سوم

      ظفر (دستگردی)

      خیابان ظفر، بین خیابان نفت و مدرس، جنب بیمارستان علی اصغر، پلاک ۱۹۷، طبقه دوم، واحد ۵

      بهشتی (عباس آباد)

      خیابان قائم مقام فراهانی (بین خیابان مطهری و بهشتی)، پایین تر از بیمارستان تهران کلینیک، نبش کوچه عرفان، پلاک ۱۶۶، طبقه سوم

      ظفر (دستگردی)

      خیابان ظفر، بین خیابان نفت و مدرس، جنب بیمارستان علی اصغر، پلاک ۱۹۷، طبقه دوم، واحد ۵