تهران خیابان قائم مقام فراهانی(بین خیابان مطهری و بهشتی)، پایین تر از بیمارستان تهران کلینیک، نبش کوچه عرفان، پلاک 166، طبقه سوم
تهران خیابان ظفر، بین خیابان نفت و مدرس، جنب بیمارستان علی اصغر، پلاک 197، طبقه دوم، واحد 5
دکتر مهتاب امینی متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر با شماره نظام پزشکی 113313 در شهر تهران فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مطبهای ایشان در مناطق عباسآباد و ظفر تهران از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر مهتاب امینی از پزشکان سرشناس و متخصص در زمینه پوست، مو، زیبایی و لیزر در تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی 113313 و با تکیه بر مدرک تخصصی بیماریهای پوست (درماتولوژی)، خدمات گستردهای را به بیماران خود ارائه میدهد. مطب اصلی دکتر مهتاب امینی در خیابان قائم مقام فراهانی، نبش کوچه عرفان، پلاک 166، طبقه سوم، در محله عباسآباد تهران قرار دارد و محل مراجعه بسیاری از بیماران برای دریافت مشاوره تخصصی پوست و مو است. همچنین دکتر مهتاب امینی در خیابان ظفر، بین خیابان نفت و مدرس، جنب بیمارستان علی اصغر، پلاک 197 نیز ویزیت بیماران را انجام میدهد.
تخصص دکتر مهتاب امینی شامل درمان بیماریهای پوستی، مراقبتهای زیبایی و انجام انواع خدمات لیزر است که هم با عنوان رسمی متخصص بیماریهای پوست و هم به صورت عامیانه با محوریت پوست، مو و زیبایی شناخته میشود. تجربه ایشان در زمینه مشکلات پوستی، مشاوره برای مراقبتهای پیشگیرانه و توصیههای پوست و مو در میان بیماران ساکن مناطق عباسآباد و ظفر تهران زبانزد است. بیماران بسیاری از تشخیص دقیق، ارائه راهکارهای علمی و برخورد حرفهای دکتر مهتاب امینی رضایت داشتهاند و پرسشهای خود را با اطمینان خاطر با ایشان در میان میگذارند.
دریافت نوبت اینترنتی برای هر دو مطب دکتر مهتاب امینی از طریق سامانه نوبت دات آی آر به سادگی امکانپذیر است. مدارک معتبر تخصصی ایشان در زمینه درماتولوژی، اعتماد و اعتبار بالایی را برای بیماران ایجاد کرده است. در جمعبندی، دکتر مهتاب امینی به عنوان متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر با سابقه فعالیت در تهران و شماره نظام پزشکی 113313، انتخابی مطمئن برای افرادی است که به دنبال مشاوره تخصصی و درمانهای جدید در حوزه پوست و زیبایی هستند.
بله، برای هر دو مطب دکتر مهتاب امینی در تهران میتوانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین نوبت رزرو کنید.
مطبهای دکتر امینی در خیابان قائم مقام فراهانی، نبش کوچه عرفان، پلاک 166، طبقه سوم (محله عباسآباد) و خیابان ظفر، جنب بیمارستان علی اصغر، پلاک 197 (محله ظفر) تهران قرار دارند.
دکتر مهتاب امینی متخصص بیماریهای پوست، مو، زیبایی و لیزر (درماتولوژی) است.
انواع بیماریهای پوستی مانند آکنه، لک، اگزما، ریزش مو، مشکلات ناخن، ضایعات پوستی و پیری پوست توسط دکتر امینی درمان میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان قائم مقام فراهانی (بین خیابان مطهری و بهشتی)، پایین تر از بیمارستان تهران کلینیک، نبش کوچه عرفان، پلاک ۱۶۶، طبقه سوم
خیابان قائم مقام فراهانی (بین خیابان مطهری و بهشتی)، پایین تر از بیمارستان تهران کلینیک، نبش کوچه عرفان، پلاک ۱۶۶، طبقه سوم
خیابان ظفر، بین خیابان نفت و مدرس، جنب بیمارستان علی اصغر، پلاک ۱۹۷، طبقه دوم، واحد ۵
از سایت نوبت گرفته بودم خیلی راضیام همیشه به روز قبل یادآوری میکنند بسیار پرسنل صبور و خوشاخلاق فقط شلوغه که با توجه به کار حرفهای دکتر معقوله
۱۴۰۴/۰۸/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۷اخلاق عالی معطلی دارند نتیجه رو هنوز ندیدم چون تازه شروع کردم جهت کنترل ریزش مو ارثی ولی بسیار خوش بینم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲ریزش مو شدید بعد از رژیم غذایی داشتم و دوره درمان مو میگذرونم بعد از یک ماه ریزش موهام خیلی کمتر شده، با تشکر از خانوم دکتر عزیز
۱۴۰۵/۰۳/۱۷دکتر خیلی خوبی هست ریزش مو داشتم کامل رفع شد ده تا از دوستام هم آمدن کامل راضی بودن از خانم دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۱۶برای جای جوش
۱۴۰۴/۰۶/۳۰پزشک کاربلد، وظیفه شناس، خوش اخلاق و وقت شناس و از وقتی که به ایشان مراجعه کردم مشکل شوره سر و ریزش مو و خارش کف سر بنده برطرف شد.
۱۴۰۵/۰۲/۱۸برای درمان جای جوش مراجعه داشتم،پیشنهاد انجام co2 دادن و میتونم بگم بسیار بسیار موثر بود.
۱۴۰۵/۰۲/۲۰مشکلم کاملا برطرف شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۵خیلی خوب بودن کاملا درمان شد جوشهای صورتم
۱۴۰۵/۰۳/۲۲سلام من تازه میخام باخانم دکتر اشنا شوم
۱۴۰۱/۰۸/۱۷معاینه با دقت و جزییات تحویز عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹مرسی از مجموعه خوبتون من لیزر میام و جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱دستگاه آپوجی و دستگاه پرایم استفاده کردم عالی بود ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خوب بودن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰تجربه ویزیت داشتم برای درمان اگزما جند جا رفتم نتیجه نگرفتم ولی جند وقته زیر نظر ایشون و نتیجه عالی بوده مرسی بابت زحماتشون
۱۴۰۴/۰۶/۰۵ایشان پزشک. حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۴دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۹/۱۵سلام مشکل اگزما داشتم وبا مراجعه به خانم دکتر بهبود پیدا کردم ودرحال حاضر تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹اگزما شدید داشتم تحت درمانم بسیار عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸صورتم پر جوش شده بود و درمان عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۴بسیار بادقت و باسواد هستند بااینکه خیلی شلوغه ولی باصبر و حوصله چک میکنن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲خارش پوستی داشتم تشخیص صحیح داشتن و الان خیلی بهتر شدم و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۲مشکل لک داشتم رو به بهبود هستش
۱۴۰۴/۰۲/۲۲در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۲ایشون حاذق هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۴دکتر با دقت و مهربونی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳من اومدم بابت ریزش مو بسیار باسواد و صبور بودن و واقعا هم ریزشم قطع شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۶من توسط خانم دکتر ویزیت شدم بسیار با اخلاق و کار بلد تو زمینه ی کار های زیبایی و تشخیص مشکلات پوستی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵لیزر co2 انجام دادم پیششون و خیلی تاثیر داشت
۱۴۰۴/۰۲/۱۴من به پیشنهاد یکی از دوستانم از طریق سایت مراجعه کردم مطب بهشتیشون، خیلی شلوغ بود ولی واقعا برای مریضشون وقت میذارن. مشکل ریزش موم کامل حل شده ولی برای جای جوش گفتن باید تا یک سال تحت درمان باشم. تا الان راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۷خیلی با حوصله و دلسوزانه جواب گو هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۱اخلاق عالی،نتیجه فوق العاده از درمان ریزیم ک کامل قطعه شد عالی مرسی
۱۴۰۴/۰۵/۱۲سیاهی و گودی زیرچشم به توصیه دکتر فیلر زدم چند ساله گذشته هنوز موندگار بوده
۱۴۰۴/۰۸/۲۵تشخیص عالی بسیار خوش برخورد من برای درمان زونا خدمت ایشون رفتم . و واقعا داروهای که تجویز کردند به من کمک کرد
۱۴۰۵/۰۳/۲۳من از بچگی مشکل خشکی پوست بدن و مو رو دارم ولی درمان خانم دکتز خیلی خوب بود و رو به بهبود ام
۱۴۰۴/۰۵/۰۵تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۲۸راهنمایی درستی ارائه نمیدن به بیمار
۱۴۰۵/۰۳/۳۱برای ریزش سکه ای مراجعه کرده ام و مشکلم برطرف شد خیلی رضایت دارم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دوتر امینی بسیار خوش برخورد و با حوصله در ویزیت بیماران هستن. همچنین خدمات لیزر مطب ایشان و اپراتورها بسیار عالی است.
۱۴۰۴/۰۷/۱۷با دقت خوش برخورد وار بلد
۱۴۰۱/۰۹/۱۰بسیار دکتر حاذق و محترمی هستند و با یک جلسه نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عالیییی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴برای خشکی پوست و جای جوش مراجعه کردم بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۱عالی بودن عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۰التهاب و جوش پوست داشتم. در حال درمان هستم و تشخیص ایشان درست بود
۱۴۰۴/۰۸/۳۰اگر زمان ناهار وقت داشته باشین بیچاره این ، دو ساعت منتظر باید بمونید چون خانم دکتر یواش غذا میخورن
۱۴۰۴/۱۱/۱۹ویزیت اولم بود داروهایی که گفتن رو مصرف میکنم ولی فکر میکنم طول درمان بلند باشه و الان نتونم نظر قطعی راجع به ایشون بدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴سلام بسیار با سواد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۳/۰۳بسیار دکتر خو
۱۴۰۴/۰۶/۰۲انجام پی آرپی بسیار عالی با کادری مجرب
۱۴۰۵/۰۱/۲۶من همیشه شوره سر اذیتم میکنه ولی خانم دکتر با تجویز خوبشون درمان کردن ممنونم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶خیلیبرخورد عالی بود ممنون ازپیگیری من چند ساله مشکل ریزش مو داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹خشکی پوست داشتم که بهتر شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۹ریزش موهام قطع شده با چهارجلسه مزوتراپی راضیام
۱۴۰۵/۰۳/۲۸تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶درمان لک
۱۴۰۲/۰۲/۱۱خیلی با حوصله و صبر هستند
۱۴۰۳/۰۱/۲۱خیلی خوب بود. برخورد پرسنل خیلی خوب بود و سمانه جان برای پیگیری کار خیلی زحمت کشیدن. واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۶ریزش موی سر
۱۴۰۴/۰۷/۰۹مشکل اصلیم پسوریازیس هستش ولی شوره سرم هم درمان شدش پیش خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۰۸عالی پی ار پی مو بابت ریزش مو شدید انجام دادم تشخیص عالی و لیزر بدن کادر فوق العاده
۱۴۰۵/۰۳/۱۷ب پیشنهاد دوستم رفتم دکتر فوق العاده باتجربه و عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۷درمان ریزش مو ،تقریبا موثر بود ولی به شدت پر هزینه بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۳برای ریزش مو مراجعه کردم به دکتر امینی با تشخیص خوبشون خداروشکر برطرف شد مشکلم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲دکتری هستن که برای مریضشون وقت میذارن و بهترین تشخیص و راه حل رو میدن
۱۴۰۳/۰۶/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱پسوریازس خیلی اذیتم میکرد خیلی ممنونم از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۰۴برای زائده روی پوست مراجعه کردم بسیار دکتر باسواد هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دکتر حرفه ای و با دقتی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۹خوب ولی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹من دچار بیماری پسوریازیس بودم و بعد از چند بار ویزیت و گرفتن نسخه از خانم دکتر درمان شدم و بسار از روند درمان راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۸/۱۸برای ریزش مو پیش خانم دکتر رفتم و با تجویز قرص و دارو های پیشنهادی ایشان ریز مو رفع شد.
۱۴۰۴/۰۷/۱۰عالی نتیجه خیلی خوبی گرفتم چندساله دارم میرم پیششون
۱۴۰۴/۰۷/۲۰مشکل پسوریازیس داشتم ، بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸پیش اشون مزو سر انجام دادم و نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳ویزیت شدم و عالی بوده
۱۴۰۴/۰۶/۰۴درماسبوره داشتم زیر نظذ ایشون هستم. واقعا بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۱/۱۹همه چیز عالی بود به همه سوالام صبورانه جواب دادن
۱۴۰۵/۰۳/۲۲دکترخوبی هستین
۱۴۰۴/۰۹/۰۱ریزش مو
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خیلی پوست خشکی داشتم با کرم هایی که نسخه کردند بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱خوب بود و من مدت هاس میام و راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۹جای جوش
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۵کاربلد اخلاق عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۳ریزش مو داشتم با پی آر پی توسط ایشون خییییلی بهتر شد. ممنونم از ایشون
۱۴۰۳/۰۸/۱۶همه چی بسیار خوب بود مشکلم برطرف شد
۱۴۰۵/۰۳/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۹خیلی خانم دکتر خوب و تشخیص عالی دادن ممنون ازشون منشیشونم خیلی خوش برخورد و گل بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷من چندبار به خانم دکتر مراجعه کردم و از نتیجه کاملا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴حساسیت پوستی بسیار تشخیص ب موقع وزود درمان شدم
۱۴۰۱/۱۰/۲۵خیلی دکتر مهربونم هستند من ریزش مو پیش ایشون درمان کردم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰برای ریزش مو مراجعه کردم خیلی عالی بود خانم دکتر بسیار حرفه ای و خوش برخورد هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۶برای درمان جای جوش نتیجه عالی و مطلوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۴لیزر انجام دادم و بسیار راضی ام
۱۴۰۴/۰۲/۱۵برای مشکل پوستی مراجعه کردم و درمان شدم
۱۴۰۵/۰۲/۲۴خیلی محیط دوستانه و خوبی دارین و برخورد عالی پرسنل که جذب میکنن ادمو من مزو ژل تزریق کردم و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱من جای جوش داشتم ک با تشخیص ایشون و داروها عالی شد و جواب خیلی خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۴سلام من درحال درمان هستم ولی خانم دکترخیلی خیلی با حوصله چک کردن. من دوسه تا مورد هم داشتم صورت سر و شکم همه چیزو با حوصله کامل چک کردن و درکل محیط و پرسنل و دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹با سلام و خسته نباشید خدمات عالی بود .خیلی راضی بودم .
۱۴۰۴/۰۶/۲۹خشکی دوستم زیاد بودش هر کاری میکردم درست نمیشد الان تحت درمانم داره بهتر میشه
۱۴۰۴/۰۵/۰۷برای لیزر مراجعه کردم و بسیار عالی بود.
۱۴۰۴/۰۷/۱۵من پسیو داشتم هر جا رفتم ج نگرفتم ولی داروهای ایشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۹جوش صورت داشتم تحت درمانم فعلا رلضیام
۱۴۰۴/۰۹/۲۹ریزش موی شدید داشتم رفتم پیش ایشون درمانم کردن و بسیار صبور بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷مزو ژل اسلاین زدم پوستم خیلی شفاف شده
۱۴۰۴/۰۸/۲۵برای ریزش مو مراجعه کردم و با انجام چند جلسه پی از پی و تزریق مو بهبود پیدا کردم و خیلی راضیم ازشون و پزشک فوق العاده مهربونم و صبوری هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۶در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۴مشکل جوش صورت داشتم که بعد دوره درمان مشکلم حل سد
۱۴۰۴/۰۶/۲۵از خدمات لیزر راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲راهنمایی های عالی کردن و درحال حاضر تحت درمان هستم ولی درکل درحال نتیجه دادن هست دارو های دادن
۱۴۰۳/۱۱/۲۱خوش برخورد حاذق ارائه توضیح کامل
۱۴۰۵/۰۳/۲۴شعبه عباس آباد خیلی شلوغه اما دکتر خوبی هستن صبور و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۱۱چند سال بود درگیر اگزما بودم که خانم دکتر با دارو درمانی کردن مرسی از صبوریشون که با حوصله کار منو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۳/۲۰خانم دکتر پزشک بسیار حاذقی هستن برای لک پوستی مراجعه کردم و نتیجه مطلوب گرفتم با تشکر از خانم دکتر مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۲۲پوست صورتم قرمز شده بود به طور کلی اعتماد به نفس منو گرفته بود طی یه دوره 20 روزه نتیجه گرفتم البته که فعلا دوره درمان رو طی میکنم تا بهبودی کامل در کل خیلی راضی بودم خداخیرشون بده.
۱۴۰۳/۱۲/۱۸برای کدری پوست رفتم مزو انجام دادم عالی بود عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۲درمان جوش
۱۴۰۴/۰۴/۳۱ریزش و تقویت مو و نتیجه بخش هم بوده
۱۴۰۴/۰۷/۲۷خودم ناراحتی پوستی شدیدی داشتم که دوسال درگیرش بودم و خوب نمی شد .ایشون با تشخیص درست و فقط یک نسخه باعث درمان قطعی این ناراحتی شدند .به تازگی هم مادرم تحت نظر ایشون قرار گرفتند که بعد از مصرف چند روز دارو درمان شدند .اخلاق و برخورد ایشون و همکاران مطب هم بسیار عالی .واقعا ممنون
۱۴۰۵/۰۳/۰۵اخلاق خوب پرسنل . نظافت عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۶برای خارش ویزیت شدم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳خوب هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۹عالی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۲/۱۹من مراجعه کردم دکتر عالی بود تشخیصشون هم عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۹پذیرش عالی بود و تشخیص خانم دکتر هم عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۴عالی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۲۳به فکر بیمار هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۷برای خشکی مو ویزیت شدم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۱برای مشکل پوستی مراجعه کردم با چندبار مصرف کرم و پماد تجویزی ایشون مشکلم برطرف شد.
۱۴۰۴/۱۱/۱۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۵سه ساله که تحت نظر ایشون هستم، واقعا که عالین
۱۴۰۴/۰۲/۳۱ریزش موهام کاملا برطرف شد
۱۴۰۵/۰۳/۲۰لک های صورتم خیلی اذیتم میکرد خیلی بهتر شده ممنون از تشخیص خوبتون
۱۴۰۴/۰۴/۰۸برای جوش صورت مراجعه کردم نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۶/۱۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۵مشکل ریزش مو داشتم مزوتراپی کردم و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳دخترم رو بردم ویزیت،حساسیت پوستی داره،در حال درمانه
۱۴۰۴/۰۷/۰۴ممنون از برخورد خوبشون مشکل ریزش مو داشتم که برطرف شد
۱۴۰۴/۰۴/۰۸من برای لیزر صورت و بدن پیششون میرم بسیار اپراتور حرفه ای و دستگاه عالی دارن
۱۴۰۴/۰۶/۲۷بسیار دکتر عالی ریزش مو هام کامل درمان شد من که راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۶تیرگی زیرچشمی داشتم مزوتراپی انجام دادم راضیام
۱۴۰۴/۰۹/۱۰تا الان خپ
۱۴۰۲/۱۲/۱۸در مطب ایشون کار لیزر انجام دادم. به آشنایان هم معرفی کردم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶خیلی دکتر خوبیه برای خشکی دست مادرم مراجعه کردیم نتیجه داشت
۱۴۰۴/۰۸/۲۹منافذ پوست ولیزبدن
۱۴۰۱/۱۱/۱۸عالییییی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹برای شوره سر مراجعه کردم، بهم دارو دادن و بعد از تقریبا دو هفته درمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱تزریق زیبایی انجام دادم راضی بودم
۱۴۰۱/۰۹/۱۶من برای ریزش مو رفتم پیششون ریزشم قطع شده بسیار عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۴من کار لیزر انجام دادم بینهایت عالی و راضی هستم هم از نظافت هم از پرسنل
۱۴۰۴/۰۶/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۳مطبشون شلوغه اما دکتر و پرسنل بشدت عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۶هر دفعه میرم خیلی شلوغه اما خوب دکتر خیلی خوبی هستن جوشهای صورتم کاملا تا الان تز بین رفته الان برای جای جوش لیزر صورت انجام دادم خیلی خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۸دکتر فوق العاده کاردان
۱۴۰۴/۰۶/۲۲من مشکل لک داشتم با درمان ایشون خیلی خیلی پوستم بهتر شد مرسی
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دقیق و درست
۱۴۰۱/۱۱/۲۳پیگیری خوب بیمار که توسط تیمشون انجام میشه
۱۴۰۴/۰۷/۲۱مشکل ریزش مو داشتم که برطرف شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۴ریزش سکه ای داشتم و خیلی خوب به نتیجه رسیدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۵عاااالی و پاسخگویی سریع
۱۴۰۴/۰۶/۲۹برای مزو سر پیش خانم دکتر مراجعه کردم وراضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۱۷برای درمان لک صورت
۱۴۰۴/۰۶/۱۳کار ایشان عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۲۳دکتره خوبیه تنها ایرادی که دارن اینکه هرسری من رفتم ۴۵دقیق الی یک ساعت ادمو منتظر نگه میدارن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۷چندساله لیزر و مزون تراپی برای صورت و مو میام خیلی راضی ام از همهچی ممنونم
۱۴۰۴/۰۴/۱۰دکتر با دقت و مودبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۱برای جوش صورت رفتم پیش ایشون. بد نبودن.
۱۴۰۲/۰۷/۱۶در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۲پوست پوست شدن صورت داشتم، با تجویز اول خوب شدم.
۱۴۰۳/۰۴/۲۹لک پوستی داشتم با لیزر و دارو درمان شد خیلی باسواد و صبور هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۱سلام من مشکل اگزما و پسیو با خارش وحشتناک داشتم با تعریف دوستم رفتم مطبشون و درمانم عالی پیش رف
۱۴۰۴/۰۵/۱۸ریزش موی شدید داشتم معاینه کردن بخاطر کاهش وزن بود، دارو دادن و تزریق کردن، مشکل رفع شد
۱۴۰۵/۰۳/۰۱عصب کشی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰برای زخم پا مراجعه کردم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰تشخیص درستی دادن ولی خیلی گرون بود همه چی به نسبت بقیه پزشکا
۱۴۰۴/۱۱/۰۸برای قارچ پوست مراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۸خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳کم تجربه هستند و جزیی نگر نیستند، در مجموع دکتر بدی نبود اما برای مشکلات تخصصی مناسب نیست
۱۴۰۴/۰۴/۱۶مشکل ریزش مو داشتم که درمان شدم
۱۴۰۲/۰۸/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۰من برای درمان لکه های پوستی پیش ایشان مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۸/۲۲دکتر بسیار خوب تشخیص دادن مشکل پوست سرم را الان یک هفته هست دارم از داروها استفاده می کنم و خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۱۲/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰ریزش مو داشتم که با یک نسخه درست شد ممنون از تشخیص درستشون
۱۴۰۴/۰۵/۰۵چقدر برخورد خانم دکتر خوب بود خیلی صبورانه کارمو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۵/۰۵ضایعه ی پوستی روی ساق پا داشتم. با تشخیص و تجویز ایشون خوب شد.
۱۴۰۴/۰۵/۱۵راضی بودم محیط و کادر بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۳۰خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۶سلام وقت بخیر من الان نزدیک یک سال و نیم تحت نظرخانم دکتر امینی لیزر کردم و کاملا راضی ام ، مخصوصا اوپراتورهای دقیق و خوش برخودشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۰چند ساله ریزش مو دارم و با داروها بهتر شدم ممنون از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۴/۰۹با سلام..خانم دکتر و تمامی پرسنل رفتار بسیار خوب و عالی دارند.با تشکر
۱۴۰۴/۰۶/۳۰لیزر موهای زائد میام همه دوستانم میان چند ساله و همه راضی اند
۱۴۰۴/۰۲/۲۹سلام من از کار لیزر مو و هایفو بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷تشخیصشون عالیه و در حال درمان هستم همچنان
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۳۰دکتر خوب و با حوصله ای هستند و تشخیص دقیقی هم دارند
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۳مشکل حساسیت پوستی من رو فورا تشخیص دادن و درمان شدم
۱۴۰۲/۰۵/۲۴خیلی برخوردشون خوب بود خیلی شلوغه همیشه ولی کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۵/۰۷واقعا ماهر و دلسوز هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۱عالی-چند جلسه لیزر موهای زائد داشتم....
۱۴۰۴/۰۵/۰۹پاهام خیلی خوارش دارن و هیچ نتیجه ایی نگرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶چندین بار مراجعه کردم برای چند توع مشکلی ک داستم و هر دفه جواب عالی گرفتن مرسی
۱۴۰۴/۰۶/۰۶پیارپی مو داشتم تا به الان راضی هستم توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹خانم دکتر جوان هستند ولی بسیار در کارشون مهارت دارن و عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۰برای ریزش مو و اکنه مراجعه کردم کمی تاثیر داشته ولی خوب نشده وبرای همین میخوام ویزیت مجدد بشم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷۱.عدم تعهد به ساعت نوبت درج شده ۲.تجویز دارو های صرفا قابل ارائه از یک داروخانه خاص (روبروی مطب) و قیمت بالا
۱۴۰۵/۰۳/۲۷بابت پوست پیش ایشون ویزیت شدم و از روش درمان ایشون بسیار راضی هستم، تا ۸۰ درصد مشکل پوستم حل شده البته هنوز درمان ادامه داره
۱۴۰۳/۱۱/۲۸همیشه جوش های فعال داشتم که اسکار آکنه هم شده بود، با داروهایی که دکتر برام تجویز کرد صورتم خیلی خوب شد انشالله میرم برای درمان جای اسکارها
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بسیار کاربلدن
۱۴۰۲/۰۹/۱۰برام آزمایش نوشتن هنوز دارو تجویز نشده
۱۴۰۳/۱۰/۰۱تشخیص ایشون خیلی دقیق و خوب بود.
۱۴۰۴/۰۹/۱۶ریزش موداشتم ک ب لطف خانم دکتر مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۶/۳۰خارش پوست شدید داشتم با تجویز درست خانم دکتر خوب شدم
۱۴۰۲/۰۶/۱۹کارشون فوق العاده است
۱۴۰۴/۰۷/۰۶چقدر تشخیصشون خوب بود برای من که هرجا رفتم نتیجه نداشت واسه ریزش مو
۱۴۰۴/۰۴/۲۴من از خدمات لیزر استفاده کردم عالی بود ممنون از پرسنل خوبشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۱سلام من مشکل پسیو داشتم ک خیلی اریت بودم مراجعه کردم ب این دکتر داروهاش عالی بم جواب داد
۱۴۰۴/۰۵/۱۲برای لک پوستی مراجعه کردم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴برای تیرگی دورچشم اومدم و جواب گرفتم و پوستم عالی شده
۱۴۰۴/۰۶/۰۹من برای ریزش مو مراجعه کردم بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۷/۱۶فعلا نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۴/۰۳/۰۵من برای مشکل سیاهی دور چشم به ایشون مراجعه کردم و ایشون روش مزو رو پیشنهاد دادن و بعد از چهدر جلسه تغییرات به وضوح قابل مشاهده است و خیلی راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۹/۱۰عالی بودند بینظیر
۱۴۰۴/۰۶/۱۸داشتت اگزما
۱۴۰۴/۰۲/۲۴من مراجعه کردم درمانم نتیجه بخش و خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۶این ریزش مو خیلی اذیتم میکرد دارو گرفتم بهترم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷مشکل پوستی داشتم خدارو شکر برطرف شد ممنون از خانوم دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۰۸پرسنل و محییط عالی به بهترین نحو و با زمان بالا و و صبر و حوصله انجام شد کارم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹من ویزیت شدم و تحت نظر هستم ریزش مو داشتم الان بهتر شده ولی هنوز باید تحت نظر باشم
۱۴۰۴/۱۰/۰۹مرسی از اخلاق خوب خانم دکتر و مجموعه تو این شلوغی با صبوری کار منو انجام دادن مرسی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵مشکل اگزما داشتم با مراجعه به مطب ایشان به طور کامل درمان شده
۱۴۰۲/۰۹/۱۸پزشک خوش اخلاق و حرفه آیی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۷همیشه شوره سرم اذیتم میکرد خیلی درمان دکتر تاثیر داشت
۱۴۰۴/۰۵/۰۵خیلی برخورد مجموعه عالیه و پیش خانم دکتر درمان ریزش مو داشتم که واقعا تاثیر داشته
۱۴۰۴/۰۳/۱۹مشکل پوستی داشتم ویزیت شدم و خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴تعریف این خانم دکترو از اشناهام شنیدم مشکل ریزش مو داشتم درمانشون خیلی خوب بود ریزشم کم شده
۱۴۰۴/۰۵/۰۶پیش شون لیزر کردم و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶خیلی عالی هستن دقیق و صبور
۱۴۰۵/۰۱/۲۹تشخیصشون خوبه ولی به جای اینکه امید بدن من بیشتر ترسیدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰پزشک حاذق و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۲/۱۰چقدر خانم دکتر قشنگ تشخیص دادن ریزش سکه ای موهای منو ممنون
۱۴۰۴/۰۴/۰۸مطب ظفرشون به نسبت عباس آباد خلوتتره زودتر ویزیت شدم ریزش موهام کاملا قطع شده
۱۴۰۵/۰۳/۲۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار عالی بود و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷برای جوش و جای جوش ویزیت شدم بسیار باسواد و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۸خیلی دکتر خوب ومودب .عالیییییی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵من اگزما شدید پوستی داشتم اومدم پیش خانم دکتر واقعا عالی بود و خوش برخورد بودن خودشون هم
۱۴۰۴/۰۲/۲۴من برای لیزر مو زاید مراجعه کردم واقعا دستگاه خوبی بود اسم دستگاهم پرایم بود راضی بودم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷برای جای بخیه اومدم عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۶برای اگزما و خشکی پوست مراجعه کردم و نتیجه درمان بعد سه روز ، خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۱بابت بیماری سبوره رفتم پیش ایشون خداروشششششکر خییلی بهتر شدم..تشکر ازشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۸چربی موهای سر
۱۴۰۳/۰۱/۳۰جلسه اولم بود برخورد مناسبی داشتند و داروهای تجویزی ایشون در عرض چند روزه موثر بودند
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بر اثر یک شوک عصبی ریزش سکه ای گرفتم ناحیه ریش که خدارو شکر با تزریق و داروهای خانم دکتر برطرف شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۵فقط ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶مشکل خشکی پوست داشتم علاوهبر تشخیص درست راه درمانشون عالی هست مرسی از تیم خوبتون
۱۴۰۴/۰۷/۱۶عالی هستن مهربان و خوش اخلاق برای درمان لک رفتم بیششون
۱۴۰۲/۰۵/۲۸چقد با حوصله کار انجام میدن خیلی ریزش موهام اذیتم میکرد تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸برای درمان پوست سر پیش ایشان رفتم با شامپو و محلول کمتر از یک هفته درمان شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۵بااخلاق
۱۴۰۳/۰۴/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۹ریزش موی سکه ایی
۱۴۰۱/۰۹/۱۷مزوتراپی ضد لک
۱۴۰۳/۰۲/۲۳لک پوستی دارم دومین جسلم هست راضی هستم بعلاوه منافذ و جوش سرسیاه دارم نتیجه داشت
۱۴۰۴/۰۹/۰۹تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۲/۰۳خانوم دکتر و تیمشون عالی هستن خوش برخورد و حرفه ای فقط یکم شلوغه
۱۴۰۴/۰۷/۱۷برای خشکی پوست مراجعه کردم. خیلی صبور بودن. مرسی از صبوریشون
۱۴۰۳/۱۲/۲۵ریزش سکه ایی داشتم خیلی خوب بود نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۰باسواد و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۱۱جراحی خال برداری
۱۴۰۴/۰۷/۲۳شوره سر
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۷برای برداشتن اسکین تگ رفتم، ایشون گفت با لیزر برمیداره ولی از الکتروسرجری استفاده کرد و خب هزینه بالایی هم بابتش گرفت.
۱۴۰۴/۰۶/۰۵اگزما پوستی نتیجه ای حاصل نشده فعلا
۱۴۰۳/۰۴/۰۹لیزرشون خیلی عالیه و من از همه ی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بسیار کار بلد هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۳برای جوش ویزیت شدم دکتر باحوصله و با سوادی هستن توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴لکای صورتم خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۳/۱۲برای جوش صورت رفته بودیم خوب بود تشکر
۱۴۰۴/۰۸/۲۸درماتیت دارم و تحت درمان هستم و نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۴برای پوستم مراجعه کردم و واقعا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دکتر خوبین من برای پی ارپیصورت اومدم یک جلسه انجام دادم راصی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷مرسی از حوصله و صبوریتون اگزمای انگشتام هرروز داره بهتر میشه با نسخه خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۱۷دکتر خوبی بودن برای ریزش مو مراجعه کردم فعلا دارو دادن استفاده کنیم
۱۴۰۴/۱۱/۱۳با اینکه خیلی شلوغ بود ولی کارشون خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۳خیلی راضی هستم مدت هاست که برای خدمات زیبایی به دکتر امینی مراجعه میکنم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹خیلی خوب هست تسخیصشان اصلا حرف نداره دعای خیر همه بزرگان بدرقه راهشان ایشان الله
۱۴۰۳/۰۹/۰۵عالی بودن برای رفع جای اسکار بهشون مراجعه کردم و بعد از سه جلسه خیلی کمرنگ شده
۱۴۰۵/۰۲/۲۵مشکل پسوریازیس تشخیص دادن ، و تجویز دارو انجام دادن , و یک طول درمان یک ماهه گفتند ،
۱۴۰۴/۰۷/۰۹خیلی خارش کف سر داشتم و الان بهترم با دارو هایی که تجویز شد
۱۴۰۴/۰۲/۳۰راضی بود زییییییاد
۱۴۰۴/۰۷/۱۰من جوانساز تزریق کردم عالی.برای بیماری پوستی هم اومدم تشخیصشون حرف نداشت
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹تشخیص و درمانشون عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۱۳دکتر عالی بود لکهام رفت کامل موست مرغی بودم کامل از بین رفت
۱۴۰۴/۰۵/۱۶سلام من خارش شدید داشتم اگزما شده بود ب ایشون مراجعه کردم داروشون عالی بود کاش زودتر میرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳مشکل پوستی داشتم با تشخیص خوبشون خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۴مشکل ریزش مو شدید داشتم و جنس موهام خیلی خشک شده بود با درمان خانم دکتر کلی موهای جدید دوباره رشد کرده و موهام احیا شده با تشکر از خانوم دکتر عزیز
۱۴۰۵/۰۳/۰۱مکان عالی .مرتب و تمیز اپراتور کاربلد و عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶من از خدمات لیزر استفاده میکنم عالی بود و همچنین خدمات پوست هم از خانم دکتر گرفتم عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۶راضی هستم عالیه همه چی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸مراجعه کردم راضی بودم از همه چیز
۱۴۰۴/۰۵/۰۹چقدر برخورد خانم دکتر پرسنل عالی بود و پسوریازیس من خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۴/۰۸اگزما شدید داشتم با تشخیص درست ایشون الان خیلی بهترم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵برای ربزش مو رفتم و نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۷شوره پوست سر، داروهایی تجویز کردند که موثر بود ولی دو ماه بعد از پایان مصرف دارو، باز شوره برگشته و میخوام دوباره مراجعه کنم.
۱۴۰۴/۰۸/۲۰برای درمان ریزش مو و لک بهشون مراجعه کردم، خانم دکتر خیلی خوب و باحوصله مشاوره دادند، تا الان از جلسات درمان و داروهایی که تجویز کردند نتیجه ی خیلی خوبی گرفتم و خیلی راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۲/۲۲