دکتر مریم نوکنده متخصص پوست، مو و زیبایی در تهران، ارائهدهنده خدمات لیزر، درمان بیماریهای پوستی و خدمات زیبایی با جدیدترین متدهای روز.
دکتر مریم نوکنده، متخصص پوست، مو و زیبایی با بورد تخصصی و عضو انجمن متخصصین پوست و موی ایران، خدمات گستردهای در زمینه سلامت و زیبایی پوست و مو در تهران ارائه میدهد. ایشان با بهرهگیری از جدیدترین تکنولوژیها مانند لیزر الیت پلاس کمپانی سایناشور آمریکا، به درمان مشکلات پوستی نظیر آکنه، ریزش مو، لک و ضایعات پوستی میپردازد. در مرکز تخصصی پوست و زیبایی دکتر نوکنده واقع در تجریش، علاوه بر درمان بیماریهای پوستی و ناخن، خدمات زیبایی متنوعی مانند لیزر موهای زائد، هایفوتراپی، اندولیفت، تزریق فیلر و بوتاکس، جوانسازی پوست و کاشت مو و ابرو ارائه میشود.
دکتر نوکنده همواره سعی دارد با استفاده از روشهای علمی روز دنیا و دستگاههای پیشرفته، نیازهای مراجعین را با بالاترین کیفیت پاسخ دهد. در این مرکز، روشهای نوینی مانند تزریق ژل لب روسی، تزریق چربی و مزوتراپی، بلفاروپلاستی، میکرونیدلینگ و پیلینگ شیمیایی انجام میشود. همچنین امکان نوبتدهی آنلاین برای رفاه بیشتر بیماران فراهم شده است تا ساکنین تهران بتوانند به راحتی از خدمات تخصصی پوست و زیبایی بهرهمند شوند.
خدمات شامل لیزر موهای زائد، جوانسازی پوست، تزریق ژل و بوتاکس، اندولیفت و میکرونیدلینگ است.
بله، امکان نوبتدهی آنلاین برای مراجعه به مطب دکتر نوکنده در تهران فراهم است.
آکنه، ریزش مو، لک صورت، زگیل، پسوریازیس و سایر مشکلات پوست و مو تحت درمان قرار میگیرند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی، نرسیده به مترو تجریش، کوچه محوی، پلاک ۲، طبقه ۲، واحد ۹.
سه ماه پیش هایفو کردم و از نتیجه خیلی راضی ام دکتر با دقت و حوصله این کارو انجام دادن ممنونم از خانم دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۵مشکل جوش و جای جوش داشتم درمان شدم و نتیجه گرفتم خانم دکتر عالی هستن و بسیار کاربلد
۱۴۰۴/۰۷/۱۱عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۹مشکل پوستی و اگزما که درمان شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۷اگزما پوستی یادحساسیت ..پماد دادن به پسرم..خیلی بهتر شد..اما الان دوباره به وجوداومده..میخوام وقت بگیرم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷سلام خوبی ریزی مو
۱۴۰۴/۰۴/۰۲از دکتر راضیام. تشخیص و برخوردش خوبه. وقت انتظار تو مطبش خیلی زیاده. هر سری خیلی دیرتر از وقت مقرر نوبتم میشه که برم تو.
۱۴۰۳/۱۲/۰۶حل نشد
۱۴۰۳/۰۲/۰۹با سلام .دخترم رو برای درمان پسوریازیس بردم .بسیار پزشک ،باسواد ،باهوش ،فهمیده .و از همه مهمتر صبور و بادقت گوش میکنن.و تشخیص شون عالی بود. خیلی هم خانم دکتر خوش تیپ و زیبا و مهربانی هستن.
۱۴۰۴/۰۷/۱۲زینب خدایاری
۱۴۰۲/۰۲/۱۷عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۳۰بسیار عالی راضی ام خیلی دکتر خوب و دقیقی هستن مشکل ریزش مو داشتم نتیجه راضی ام
۱۴۰۳/۱۲/۰۳خوب است
۱۴۰۴/۰۴/۱۷فعلا ویزیت شدم برای لک های صورت و ریزش مو و جوان سازی پوست مراجعه کردم و لیزر استفاده کنم نتیجه مطلوب بده نظر نهایی خودم و اطلاع میدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۸کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۱احمدخالدمرادی
۱۴۰۳/۰۳/۰۵جوشوجای جوش درحال درمان
۱۴۰۲/۰۴/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹برای خارش پوست مراجعه کردم تحت درمانم نتیجه تا الان خوب بوده فقط خانم دکتر یه مقداری بی حوصله ست
۱۴۰۵/۰۴/۰۴دکتر خوبیه تشخیصش هم خوبه داروهای خوب و گرونی داده بود تقریبا ۹۰ درصد داروخانه ها داروش رو نداشتن فقط تو داروخانه ای که خودشون معرفی میکنند راحت پیدا میشه اما نسخه رو گرونتر از داروخانه های دیگه حساب میکنند من اگزمای دست پیدا کرده بودم که الحمدلله با ی نسخشون خوب شدم
۱۴۰۵/۰۴/۰۲خیلی منشی به موقع تایم میدن خدایی اصلا معطلی ندارن خانوم نگار خیلی خوش برخوردن و دکتر صمیمی و حرفه ای قشنگ تایم میزارن معاینه میکنن من برای ریزش سکه ای رفتم قشنگ کل موهامو دیدن و دارو تجویز کردن که بعد یک هفته ریزش قطع شده خداروشکر داره مو در میاد
۱۴۰۵/۰۲/۱۷عالی درجه یک بهترین پزشک ممنون از دکتر نوسنده درمان ریزش مو نتیجه گرفتن
۱۴۰۳/۱۱/۲۴برای کک ومک مراجعه کردم عالی بود وکامل رفع شد و رگهای عنکبوتی صورت هم داشتم کامل رفع شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۸در یک کلمه کار بلد و کاردرست و دلسوز. برای پوستم کلی دکتر رفتم و نتیجه نگرفتم و در آخر پیش ایشون درمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۷درحال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۴/۰۱راضی بودم مشکل ریزش مو داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۶فیلر لب و چانه. خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶مهربان دلسوز عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۹هم خود خانم دکتر هم تیمشون واقعا بینظیر هستن، کارشون عالیه واقعا
۱۴۰۵/۰۳/۲۰شخصیت عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۲عالییییییی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار حاذق و با دانش پزشکی عالی،من دچار حمله ی اگزما ی شدید شده بودم که با یک نسخه بهبود پیدا کردم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸سلام خانم میشه جراحی گوشتی بنی چند مبلغ
۱۴۰۳/۰۹/۰۶ریزش مو داشتم و دکتر برام دارو نوشته و تازه درمان شروع کردم خیلی رود هست بگم به نتیجه رسیدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹ریزش مو داشتم و نتیجه عالی بود و راضی هستم کار دکتر عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۳مشکلم شوره سر و قارچ در نواحی سر و بدنم بوده که خانم دکتر تشخیصشون عالی بود یه هفته است دارم داروهاشون و مصرف میکنم کاملا داره کنترل میشه
۱۴۰۴/۰۹/۲۷مشکل پوستی کف دست و پا داشتم خانم دکتر سسری پماد و دارو دادن واقعا اب رواتیش بود کلا از بین رفت و مثل قیل شد خیلی زود اثر گذاشتن ممنون ازشون
۱۴۰۳/۱۱/۰۲ریزش مو و لک پوستی و از نتیجه بسیار راضی هستم پزشک با دقت و حوصله مشکلم رو بررسی و درمان کردن
۱۴۰۴/۰۳/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۲۰لیزر صورت
۱۴۰۴/۰۹/۱۳پسرم اگزما داشت با تشخیص خوبشون درمان شد
۱۴۰۲/۰۶/۲۲خیلی خوب بودند
۱۴۰۳/۱۰/۲۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۰بسیار عالی مشکل جوش صورت داشتم حل شد
۱۴۰۳/۱۰/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۲۲قارچ پوستی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱ریزش مو و شوره داشتم که داره کم کم بهبود پیدا میکنه
۱۴۰۴/۰۳/۱۳مشکل پوستی داشتم به شدت خارش و درد داشتم که خدا رو شکر خوب شدم و عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۱جای جوش عمیق داشتم خانم دکتر سه جلسه سابسیژن هر کدام به فاصله ۲ تا ۳ ماه به همراه لیزر co2 (هر ماه) تجویز کردن هنوز جلسه اول انجام شده (۱۴۰۴/۰۶/۱۱) احساس خیلی بهتری دارم. به نظرم نتیجه عالی میشه.نتیجه کامل در آینده به اشتراک میزارم. نوبت دهی بسیار منظم و کادر درمان عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۸تزریق فیلر چانه. عالی و طبیعی شده.
۱۴۰۳/۰۶/۲۲درباره پست اضافه صورت
۱۴۰۳/۰۴/۲۳ریزش مو و نتیجه عالی ممنونم از خانم دکتر بسیار کاربلدن
۱۴۰۴/۰۱/۱۰جای جوش عمیق داشتم با چند جلسه لیزر و سابسیژن خیلی بهتر شد
۱۴۰۱/۱۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۹تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۱/۱۴برای مورد خیلی پیچیده مراجعه نکردم ولی خیلی با بی حوصلگی پاسخ گرفتم شاید چون مورد معمولی بود.شاید هم اونروز خسته بودن ولی راهکار خاصی پیشنهاد نشد.یا نظر مشاوره ای خاص
۱۴۰۴/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۶سلام.خدمت خانوم دکترعزیز.دخترم ۵ماهشه اگزماداشت هردکتری بردمش خوب نمی شد.بایه نسخه خانوم دکتر خوب شد.خیلی خیلی ممنون.واقعا کارش حرف نداره..تشکر...
۱۴۰۳/۱۰/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۱نخزعسخفسنهرپ
۱۴۰۴/۰۴/۲۹خوب عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۶بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۱۰در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۳خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۵بله این نیز عالیست
۱۴۰۳/۰۳/۲۰تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۴اگزما صورت داشتم خییلی بهتر شد ولی فعلا درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳نمیدانم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵مشکل جوش داشتم و برطرف شد عالی بود کار خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۱/۲۵خیلی الی
۱۴۰۴/۰۴/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۹افت تناسلی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۸تزریق فیلر نا مناسب داشتم که صورتم نامتقارن شده بود که توسط خانم دکتر درمان شدم .عالی بودن.
۱۴۰۴/۰۶/۲۳فعلا مراحل اولیه خوب جواب دادع
۱۴۰۲/۰۳/۲۰مشکل جوش پوست داشتم و بعد از مصرف داروها خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۵/۳۰برای بیماری پوستی خودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰سلام میخام دوکتر پوست اشتراک کنم دست پوستم برایش توضع بدهم
۱۴۰۳/۰۴/۲۴لیکن پلان داشتم و قارچ. بسیار پزشک خوب و کاربلدی هستن.
۱۴۰۴/۰۲/۲۳با شروع مصرف داروهام بیماریم شروع به بهبود کرد.عالی هستند.
۱۴۰۲/۰۹/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۲از مطب تماس گرفتن و دو بار کنسل کردن
۱۴۰۵/۰۲/۱۴سلام صورت قارچ درآمده
۱۴۰۲/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۷خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عالی مش
۱۴۰۳/۱۲/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۱سلام.مشکلی.پوست .دارم
۱۴۰۳/۰۴/۲۲کارشان عالیست
۱۴۰۲/۱۱/۱۴مشکل کک مک داشتم و نتیجه رضایت بخش بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۳۳ جلسه فیشیال انجام دادم خیلی راضی بودم ازشون
۱۴۰۲/۰۶/۲۲جای جوش که بت ویزیت خانم دکتر کاملا برطرف شد دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷پیشتهاد نمیکنم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸باسواد و هنرمند. کارهای زیباییشون دقیق و نچرال هست.
۱۴۰۳/۰۷/۲۷کاملا دکتر عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عالی. کار زیبایی را بسیار نچرال و متناسب با صورت شما انجام میدن.
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خیلی پزشک خوب وکار درستی هستن من هایفو انجام دادم عالی بود صورتم خیلی خوب لیفت شده دخترمم جوش صورت داشتن که با لیزر عالی جواب داد خانم دکتر بهترینن
۱۴۰۳/۱۱/۰۵تجربه نداشتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲تشخیص خانم دکتر خیلی خوبه و با یه دوره مصرف دارو درمان شدم جوش داشتم و ریزش موی شدید،عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷کار هایفو انجام دادم و بسیار راضی هستم، مجدد مراجعه میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷سلام من برای خال برداری و جای زخم دستم اومدم .برخورد خودشون و منشی بسیار عالی بود .فعلا تحت درمانم .چند جلسه دیگه باید بیام .ممنون ازتون
۱۴۰۳/۱۱/۰۴لیزر واریس پا. خیلی خوب شده
۱۴۰۳/۰۶/۲۶فعلا در طول درمانم نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۴/۰۸/۱۳سابسیژن و لیزر جای جوش
۱۴۰۳/۰۷/۰۳مشکل پسوریازیس داشتم چندین دکتر رفتم جواب نگرفتم و خانم دکتر درمان کردم خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیار عالی و با تحربه در رمینه شناخت و درمان بیماریهای پوستی
۱۴۰۵/۰۳/۲۶خیلی خ
۱۴۰۱/۱۲/۰۷در دوره درمان ه
۱۴۰۳/۰۸/۲۲دعای خیر من همیشه پشت سرشه. منو نجات داد واقعا
۱۴۰۴/۱۰/۲۸ریزش مو
۱۴۰۲/۰۵/۱۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۴من دچار قارچ شده بودم که با یک نسخه نتیجه عالی بود از ایشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۴/۲۶دکتر بسیار باحوصله هستند و تشخیص خیلی خوبی داشتند و من با مشکل قرمزی و سوزش صورت مراجعه کردم و کاملا درمان شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷لیزر کک ومک انجام دادم بعد از سه ماه جواب گرفتم عالی بود جلسه دوم هم رفتم
۱۴۰۴/۱۲/۰۵پسوریازیس
۱۴۰۴/۰۶/۰۹پسوریازیس
۱۴۰۳/۰۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۶برای جای زخم وخوب شد
۱۴۰۳/۰۵/۲۰فوقالعاده هستن ایشون،فکر نمیکنم حرفهایتر از ایشون داشته باشیم،واقعا کارشونو خوب بلدن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷منافذ صورتم باز بود دکتر چند جلسه مزونیدلینگ کردن صورتم صاف و شفاف شد راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲سوختگی پا
۱۴۰۲/۰۱/۲۸کادر خوش اخلاق و با حوصله و دکتر خوش اخلاق و متخصص
۱۴۰۴/۰۸/۰۱من از شهرستان برای مشکلات پوستی پیش خانم دکتر رفتم خانم باحوصله وخوشرویی هستند فعلا درحال درمان هستم خارش پوستیم کم شده روبه بهبودی میرم شکرخدا
۱۴۰۴/۰۶/۱۹فوق العاده
۱۴۰۵/۰۴/۰۱یک جراحی کوچک در مطب انجام دادم، بسیار راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار عالی حرفه ای و کاربلد برای ریزش مو و اکنه مراجعه کردم و با اولین نسخه نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۹خارش سرداشتم بهترشدم
۱۴۰۱/۱۰/۰۴افت پوست صورت وامدن پلک روچشم
۱۴۰۳/۰۲/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۴برای درمان جوش و جای جوش مراجعه کردم و دکتر سابسیژن و لیزر کردن خیلی عالی شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بیماری گال
۱۴۰۳/۰۸/۲۹کارشون واقعا خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۱۷در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۹دکتر بسیار با صبر و حوصله و فوق العاده خوش برخوردی هستند از نظر تخصص هم واقعا در رشته خودشون عالی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۰۷با دقت ضایعه پوستی رو معاینه کردند ودرمان وراهکار مناسب پیشنهاد دادند
۱۴۰۵/۰۴/۰۴پزشک بسیار حرفه ای مشکل جوش پوست داشتم خیلی خوب جواب گرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۳۰کار زیبایی شون عالیه. با اطمینان برین پیششون.
۱۴۰۴/۰۲/۲۶تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۴من برای تیرگی ناحیه تناسلی مراجعه کردم وبا اولین بار نتیجه گرفتم تقریبا پنجاه درصد با یکبار مراجعه خوب شد واقعا خانم دکتر از لحاظ تخصص بی نظیر هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۸بسیار دکتر خوب خوش برخورد هست
۱۴۰۴/۰۸/۱۱من مشکل ریزش مو داشتم وخانم دکتر بسیار عالی درمان کردن
۱۴۰۳/۱۱/۰۱