دکتر مهدی کربلائیان، متخصص پوست، مو و لیزر در تهران، خدمات درمان و زیبایی متنوعی ارائه میدهد.
دکتر مهدی کربلائیان متخصص پوست، مو و لیزر با سابقه فعالیت در شهر تهران است. ایشان با دانش تخصصی در زمینه بیماریهای پوست (درماتولوژی) به درمان مشکلات مختلف پوستی، مراقبت از مو و ارائه راهکارهای نوین زیبایی میپردازد. مطبهای دکتر کربلائیان در مناطق مختلف تهران از جمله پاسداران قرار دارند و بیماران میتوانند برای دریافت مشاوره تخصصی و خدمات درمانی به این مراکز مراجعه کنند.
در مطب دکتر کربلائیان خدمات متنوعی مانند درمان آکنه، رفع لک و ضایعات پوستی، مشاوره ریزش مو و انجام انواع لیزرهای پوستی ارائه میشود. بهرهگیری از روشهای علمی و بهروز در درمان بیماریهای پوستی و انجام پروسیجرهای زیبایی از ویژگیهای کار ایشان است. همچنین بیماران میتوانند از طریق نوبتدهی آنلاین برای مراجعه به مطب پاسداران وقت رزرو کنند.
دکتر کربلائیان با توجه به تخصص خود، به درمان بیماریهایی مانند پسوریازیس، اگزما، آکنه و ریزش مو میپردازد و خدماتی همچون مشاوره پوست و مو، انجام لیزر، کرایوتراپی و برداشتن خال را نیز ارائه میدهد.
ایشان بیماریهای پوستی مانند آکنه، اگزما، پسوریازیس، ریزش مو و لک پوستی را درمان میکنند.
بله، بیماران میتوانند از طریق نوبتدهی آنلاین برای مطب پاسداران وقت رزرو کنند.
خدماتی مانند لیزر پوست، برداشتن خال، درمان آکنه و مشاوره پوست و مو در مطب ایشان ارائه میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان ونک، خیابان صانعی، ساختمان ۴۱، طبقه چهارم، مطب دکتر مهدی کربلائیان در کلینیک آریایی
انتهای خیابان گل نبی، چسبیده به حسینیه ارشاد، پلاک ۴۹، ساختمان پزشکان ارکیده، طبقه سوم شمالی، واحد ۱۰
برای قرمزی پشت گردن مراجعه داشتم. بعد از دوبار ویزیت هنوز نتیجه ایی نگرفتم!
۱۴۰۳/۱۱/۰۷ناراحتی پوستی
۱۴۰۳/۰۵/۳۰مشکل پسوریازیس داشتم با یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲با سلام انسانی بسیار محترم . با سواد و با خوصله هستند و تجویز درست و به موقعی دارند
۱۴۰۴/۰۶/۲۲برای زونا
۱۴۰۴/۰۶/۱۳اونجوری که تعریف میکردند ازشون نبودند
۱۴۰۵/۰۲/۲۱مشکل تیرگی پوست و لک داشتم تاحدی برطرف شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۶خیلی خوب تشخیص میدن و داروهای خوبی رو پیشنهاد میدن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳پسو و تجویز دارو عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۸تازه تحت درمان قرار گرفتم اما اخلاقشون عالیه
۱۴۰۴/۰۵/۱۸گال در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳مشکل جوش و پروسه درمان را با ایشان هنوز شروع نکرده ام.
۱۳۹۹/۰۳/۱۷تشخیص و درمان عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۶تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۱عالی و خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۲ریزش مووخداروشکرخیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۱۱/۱۵تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۶من بخاطر جوش و لک های پوستم مراجعه کردم که تشخیص دادن پوستم کلوئیدساز هست و درست بود، دکتر واقعا وقت میزارن با دقت به صحبتاتون گوش میکنن و چیزایی که نیاز دارید رو تجویز میکنند من به شخصه تا الان خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷بدون شک توانمند و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دکتر بسیار متخصص و با نظر درست
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۰۱در حال درمان هستم و دکتر خوش برخورد و خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴جوش صورت تحت درمانم بعد از گذشت ۲ ماه عالی شده صورتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴فوق العاده هستن، خیلی صبور و متخصص
۱۴۰۰/۰۹/۳۰بسیار دکتر عالی و متخصص
۱۴۰۳/۰۶/۱۹سلام من به آقا دکتر مراجعه کردم برای بیماران بسیار دکتر محترم صبور و باشخصیت هستند و چندین بار با حوصله توضیح میدن
۱۴۰۵/۰۲/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹مشکل لک
۱۴۰۴/۰۴/۲۴درجه یک
۱۴۰۲/۱۱/۱۵جوش صورت، و در حال بهتر شدنه
۱۴۰۴/۰۸/۱۰دانه روی پوست تناسلی مردان
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۳هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۱۶عالیییی
۱۴۰۵/۰۳/۲۴دکتر با حوصله و با علم بالا
۱۴۰۰/۰۹/۲۵بسیا عالی تشخیص درست ریزش ابرو داشتم با ۲بار مراجعه انجام آزمایش خون تجویز دارو خدا روشکر خوب شدم
۱۴۰۵/۰۱/۳۰برای پسرم تشخیص پسو ریازیس داشت خدارو شکر خوب شده
۱۴۰۴/۰۷/۰۱برای پوستی صاف بدون مو چکار کرد دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۱۱برای ریزش مو پیش ایشان مراجعه کردم که در حال حاظر دارم معالجه میباشم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷لیزر تک پوستی
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عالی و صبور
۱۴۰۱/۰۲/۱۸یکبار ویزیت شدم و یک نسخه دارو تاکنون مصرف نمودم . امیدوارم به نتیجه مطلوب برسم .
۱۳۹۹/۰۴/۱۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۱فعلا تحت نظر
۱۴۰۳/۱۱/۰۲خوب تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۰۸اکنه داشتم، عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۶لیکن پلان با نتیجه خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۷برای شوره سر و پوسته پوسته شدن پوست صورتم مراجعه کردم.چند تا دکتر دیگه رفته بودم که فقط بهم شامپوی ضد شوره داده بودن اما دکتر کربلاییان تشخیص پسوریازیس دادن ، دارو دادن یک هفته ای میشه استفاده میکنم خیلی خیلی زیاد و قابل توجه بهتر شدم هم پوست سرم هم صورتم... ازشون تشکر میکنم
۱۳۹۹/۱۰/۰۵بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۴/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۰۷برای جوش صورت مراجعه کردم و نتیجه بسیار خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۷در حال حاضر فقط ویزیت شدن باصبرو حوصله بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷دوکتر خوبیه من راضی بودم ازشون اخلاقشون خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۷/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۳تحت درمان هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۸ازلحاظ تخصص وتشخیض فوووووق العاااده هستن ازنظر اخلاقم واااااقعا حرف ندارن
۱۴۰۱/۱۱/۲۵روی پوست صورتم پر از آکنه شده بود که از ماه اول مراجعه کاملا برطرف شد
۱۴۰۱/۱۰/۰۵بسیار ماهر
۱۴۰۲/۰۷/۰۳ریزش مو داشتم و رفع شد
۱۴۰۱/۱۰/۰۷ریزش مو. دکتر گفتن بعد از سه هفته نتیجه حاصل میشه و فعلا یک هفته گذشته
۱۴۰۳/۱۲/۲۱مشکل جوش صورت و هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۵جوش صورت
۱۴۰۴/۰۷/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۱برای جوش صورت رفتم هنوز مراحل درمانم تمام نشده
۱۴۰۰/۰۳/۱۸اجازه نمیدن توضیح بدی درباره مشکلت فقط با اره و نه میخوان داده بگیرن اینجوری یکم مراجعه کننده مردد میشه
۱۴۰۰/۱۱/۳۰بسیار مهربان و دلسوز و فوق العاده توانمند
۱۳۹۹/۰۹/۰۱عالی بود
۱۳۹۸/۰۵/۲۱عالی بود فردی بسیار دلسوز میباشد
۱۴۰۰/۰۶/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۱فعلا که اوکی بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۹پزشک حاذق و خوبی هستند بیماری پوستی من که دو سال درگیرش بودم و به اشتباه آلرژی تشخیص داده شده بود درمان کردن برای درمان ریزش مو عجله نمیکنن و از علت بیماری مطمئن میشن
۱۴۰۴/۱۰/۰۷تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸مشکل پوست و مو مشکلات مو حل شد
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹خوب هستند دقیق و با حوصله
۱۴۰۳/۰۱/۱۴در حال درمان
۱۴۰۳/۰۳/۲۲جوش کمر صورت بازو خوبشده
۱۴۰۳/۰۷/۱۸بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هستن و حاذق
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۶مشکل من کلوئید و اسکار بود. کلوئید زخم ازبین رفته و.خوب شده. درحال درمان برای جای زخم هستم. از آقای دکتر کاملا راضی ام.
۱۴۰۰/۰۴/۲۱پزشک حاذق و ماهری هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۸دوستم بیمارایشون بودن
۱۴۰۲/۰۸/۱۷درمان اکنه و جوش
۱۴۰۴/۰۲/۰۶خیلی با وجدان
۱۳۹۹/۱۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۵خوب هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۸دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۶/۰۹پسوریازیس، برخورد بسیار عالی و محترم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲پسوریازیس داشتم و خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۱۰/۲۲نتیجه نگرفته ام
۱۴۰۳/۱۲/۱۹ریزش مو دلشتم پیش ایشون رفتم دکار بسیار خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۸تشخیص عالی و جوشهای صورت
۱۴۰۳/۰۵/۰۸مشکل جوش و رضایت داشتم
۱۳۹۹/۱۲/۰۸عالی مشکل جوش
۱۴۰۰/۰۱/۳۰در دوره درمان هستم تا الان که خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۰۷/۰۳بهترین در تخصص خود
۱۴۰۴/۰۴/۰۴برای مشکل جوش چرکی به ایشون مراجعه کردم و با روند درمان ایشون برطرف شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دکتر خوب و محترمی است و برای بیمار وقت می گذارد.
۱۴۰۴/۰۲/۰۱هنوز در حال معالجه هستم
۱۴۰۱/۰۵/۱۰همسر من یه غده مانند تو پاشنه پاش داشت که فوق العاده دردناک و متورم بود که ما چند جای دیگه مراجعه کردیم و بخاطر درد زیاد که باعث مشکل راه رفتن هم براشون شده بود حاضر به انجام عمل جراحی هم شدیم . خوشبختانه به آقای دکتر مراجعه کردیم که با یه پماد و حدود 10روزه کاملا خوب شد و دیگه نه آثاری از درد باقی موند نه از تورمش . ممنون از لطف آقای دکتر .
۱۳۹۸/۰۹/۲۴خوب بود و با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹آدم با حوصله و وقت گذاری هستند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۷خیلی دکتر خوبی هستن، صبور و مهربون و متبهر. خیلی دوسشون دارم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۹فعلا که نتیجه نگرفتم کلا یه بار رفتم آزمایش گرفتم بابا
۱۴۰۴/۰۵/۰۱مشگل جوش صورت داشتم و الان نزدیک ۲ ماهه تحت درمانم ، چیز خاصی ندیدم تا به حالا
۱۴۰۴/۰۸/۰۲جوش صورت والان خیلی بهتر شده
۱۳۹۸/۰۴/۲۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۷در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۳/۱۶بسیار تجربه خوبی بود، برای هر بیمار کامل وقت میذارن، گوش میدن به توضیحاتشون و سر حوصله بیماری و درمانش رو توضیح میدن، بسیار خوشرو و خوش برخورد. برای من تشخیص پزوریاس داشتن که درست بود و خیلی بهترم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۹دکتر باحوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۳در حال معالجه هستم
۱۴۰۱/۰۳/۱۱خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۱۹بسیار توانمند، دلسوزی،با اخلاق و با وجدان کاری بالا... بیماری لیکن پلان رو کنترل کردن
۱۳۹۹/۰۵/۰۷کف سر پسرم پوست های درشت وساقه مو از پوست هایی که ریزند وبه هیچ وجه از آنها پاک نمی شوند پر شده وهمچنان در حال گسترش می باشد
۱۳۹۹/۱۱/۲۷برام آزمایش نوشتن هنوز تجویزی نکردن. ایشالا که خوب باشه
۱۴۰۰/۰۳/۰۴جای آکنه.
۱۴۰۳/۱۱/۲۰سلام پسر من جوش داشت بعد ۱هفته دارو بسیار بهتر شد البته ۶ماه باید بخوره ولی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۸برای ریزش موهام پیش ایشون رفتم که با تجویز درس، استاپ شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۳۱بسیار با حوصله و دقیق معاینه انجام شد.
۱۴۰۴/۰۴/۲۱با دقت به شرح حال گوش دادن و با حوصله به سوالات ما جواب دادن فعلا در حال درمان هستم ولی از برخورد دکتر راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۲۳متخصصی با تجربه، دقیق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۲۳پزشک حاذق و با اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۰۷تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹دکتر خوبی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶پوست تیره داشتم بهتر شد و رشد موهامم بیشتر شد
۱۳۹۹/۱۲/۲۳بسیار حاذق و انسان
۱۴۰۴/۱۰/۱۶درمان زگیل کف پا خودم و فرزندم و فریز لکه های پوستی پدرم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۱/۰۶/۲۱موهای کم پشت داشتم که فینوسکار تجویز کردن و نتیجه خاصی ندیدم و جوش صورت داشتم که راکوتان تجویز کردن و بهتر شدم.
۱۴۰۴/۰۲/۱۱هم لیکن پلان داشتم و هم لک پوستی که خدا رو شکر با تشخیص خوب آقای دکتر ۸۰ درصد نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱سلام وقت بخیر . من مشکل ری ش مو ، خارش شدید پوست سر و پوسته پوسته شدن و قرمز شدن پوس سر تا نواحی گوش داشتم . که با تشخیص و تجویز درست دکتر مشکل من طی ۷ روز حل شد . دیگه از خارش و تورم خبری نیست ، من بعد از دوماه مجددا برای چکاب نزد ایشون رفتم و رضتیت بخش بود. و تا الان نتیجه خوبی داشتم ...
۱۴۰۴/۰۷/۲۰من برای بیماری صدف به ایشون مراجعه کردم و در عرض دو ماه لکه های پوستیم واقعا کم رنگ شد و همه خارشت پوستم هم خیلی کم شد.
۱۴۰۲/۱۲/۱۰جوش صورت که درمان شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۱مشکل پوستی و حل شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۱ریزش مو خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۱کارش خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۱۴حساسیت پوستی داشتم با تجویز ایشان شرایطم خیلی بهتر شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۱دکتر بسیار خوبی هستن، راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹تحت درمان هستم برای جوش و تا الان خیلی خوب بودن، دکتر بسیار دقیق و متخصصن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بسیار با حوصله و خوب
۱۴۰۴/۰۳/۱۱درحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۱متخصص و بسیار با حوصله بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۴خیلی خوش برخورد و عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۹پشه دراکولا در شمال بسیار شدید من رو زده بود ، واقعا عالی معالجه کردن . خدا حفظشون کنه .
۱۴۰۳/۰۱/۲۶بسیار دلسوز
۱۴۰۳/۰۲/۲۶سلام ی جلسه ویزیت شدم هنوز درمان شروع نشده
۱۴۰۳/۱۱/۲۷دکتر با اخلاق باحوصله وماهری هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۸ریزش مو و جوشهای زیر پوستی در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۷یکبار مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۵/۰۵عالی و با تجربه
۱۴۰۱/۱۰/۳۰جلسه اوله
۱۴۰۲/۱۲/۱۲تشخیصشون درست بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۴مشکل جوش.تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۰۱ایشون بسیااار بسیاار دکتر با دانش و دلسوزی هستن من به همه فامیل معرفی شون کردم .
۱۴۰۵/۰۳/۰۵کاملا عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۱جوش صورت و ریزش مو ، دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۳۱جوش صورت
۱۴۰۲/۱۰/۰۱عالیییی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عالی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۱۲درحال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۲فعلا آزامایش دادم تا ببینیم چی میشه
۱۳۹۹/۰۶/۱۶برای تماس تلفنی با دکتر مشکل دارم . درمورد داروی مصرفی از ایشان سوال دارم.
۱۳۹۹/۰۳/۱۱هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۲مشکل پوستی
۱۴۰۳/۰۹/۰۵برای لکه های پوستی و زیگیل زیر بغل پسرم مراجعه کردم هنوز نتیجه کامل بدست نیامده فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۰۹/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۸با حوصله و دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۲۶یکی از با شخصیت ترین پزشک هایی که دیدم بسیار دقیق و خیلی برای بیمار وقت میگذارند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵همه چی عاااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷برای جوش مراجعه کردم از نتیجه راضی هستم. بسیار عالی.
۱۴۰۵/۰۳/۲۶ریزش شدید مو تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۱/۲۱ریزش مو- من تحت درمانم اما تا این لحظه میتونم بگم تشخیص درست بود و داروهایی که تجویز کردن موثر بود.
۱۴۰۳/۱۱/۰۷ریزش مو شدید تقریبا کاملا قطع شد
۱۴۰۴/۱۰/۰۵با دقت به حرفهای شما گوش میکنم و نسخه دقیق و درست هم ارائه می فرمایند. ایشان را به دیگران معرفی و پیشنهاد می کنم.
۱۴۰۴/۰۸/۲۷بسیار عالی و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۲۱دقیق- کاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۲۵برای قارچ پوستی رفتم و عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۲مشکل جوش داشتم که تا حد بسیار زیادی برطرف شده
۱۳۹۹/۱۰/۲۱تشخیص خیلی خوبی دارن
۱۴۰۳/۰۴/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۹خیلی دا
۱۴۰۴/۰۲/۲۰دلسوز،توانا لیکن پلان مویی، در حال درمان و تاثیر مثبت
۱۳۹۹/۱۰/۱۶دکتر بسیار عالی ولی رفتار و برخورد منشی اصلا قابل قبول نیست
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بله راضی هستم
۱۴۰۳/۰۹/۱۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲جهت مشکل ریزش مو ازمایش دادم الان میخوام جوابشو نشون بدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۷مشکل جوش صورت داشتم یک دوره راکوتان مصرف کردم مشکلم برطرف شد اما پس از اتمام دوره دوباره مشکلم بازگشت. تشخیص مشکل هورمونی دادند که متخصص غدد رد کردند. نحوه پاسخگویی منشی، جای بهبود داره و امیدوارم در برخورد با مراجعین، دقت و ادب بیشتری رعایت بشه.
۱۴۰۴/۰۴/۱۵من پسرم بیماری پوستی گرفته بود خیلی دنبال دکتر حاذق میگشتم تا اینکه با ایشان آشنا شدم و نتیجه درمانشون بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۱ریزش شدید مو داشتم در حال حاضر تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۲/۰۷عالییییییی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۵تازه مراجعه کردم تا این لحظه راضی بودم
۱۴۰۱/۰۲/۱۷خوب بوده
۱۴۰۳/۰۷/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۲بهترین دکتر و متخصص پوست در ایران هستند و بسیار با تجربه هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۳مشکل من زیگیل صورت بود که خداروشمر تا حد زیادی رفع شد.
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بی نظیر و حاذق
۱۴۰۳/۰۸/۰۱دکتر بسیار حاذئق و کاربلد
۱۴۰۳/۰۶/۳۰فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹مشاوره و پیگیری شون عالیه
۱۳۹۹/۰۶/۱۰یک بار اومدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۱خوب عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۵تشخیص درست بیماری
۱۴۰۴/۰۸/۱۳تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۵برخورد خوبی داشتند فعلا در حال درمانم.
۱۴۰۴/۰۲/۰۲در حال درمان هستم فعلا اتفاق خاصی نیوفتاده
۱۴۰۴/۰۸/۰۵تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۸/۲۹مشکل جوش صورت داشتم و درمانم رضایت بخش بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۱ربزش مو
۱۴۰۴/۰۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۱تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر فوق العاده متبحر و با حوصله در کارشون
۱۴۰۴/۰۶/۱۵در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰مشکل پوستی داشتم فعلا خوب نشده
۱۳۹۹/۱۱/۲۸بسیار عالی ، خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۱۰تشخیص و نسخه بی نظیر با یک نسخه بهبودی کامل حاصل شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خشکی پوست داشتم و تماما برطرف شد
۱۴۰۳/۱۱/۰۹بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱تشخیص عالی به امید خدا نتیجه هم عالی میشه
۱۴۰۴/۰۷/۱۶ناراحتی پوستی و قارچ پوستی داشتم.بهبود کامل حاصل شد
۱۴۰۲/۰۴/۱۱خیلی دکتر حاذق و کار بلدی بودند من و دو نفر دیگه از خانوادم پیش ایشون رفتیم هممون راضی هستیم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۰خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عالی بودن با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۱۱/۰۷جوش داشتم ،عالی برطرف شد
۱۴۰۴/۰۷/۳۰اکزمای پوستی و بهترم
۱۳۹۹/۱۱/۲۷خشکی پوست. د کتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۸عاااالیییی
۱۴۰۳/۰۱/۰۲یکی از دوستان مراجعه کرده و ایشان را به بنده معرفی کرد
۱۴۰۴/۰۸/۱۵برای ریزش موی خواهرم هنوز نتیجه ای نکرفتیم
۱۴۰۱/۰۳/۳۰تشخیص ایشان و طبابتشان خوب است و مورد تایید می باشند.
۱۳۹۹/۱۲/۰۲عالی و با تجربه
۱۴۰۱/۱۰/۳۰کار بلد خودش اخلاق و تیم عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۹سلام جهت درمان قارچ پوستی به مطب دکتر کربلاییان مراجعه کردم،فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۰یکبار خدمت رسیدم اما آدرسشان عوض شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۸مشکل اصلی نوبت دهی مطب بود که با اینکه وقت گرفته بودیم ولی به طور متوسط ۲ تا ۳ ساعت باید تو نوبت میشستیم. خب اگه قراره ۳ ساعت بشینیم دیگه نوبت دادن معنی نداره. حالا نیم ساعت معقوله تایم این ور اون ور شدن ولی ۳ ساعت واقعا دیگه نیاز به وقت گرفتن نداره همونجا میتونن یه دونه از این دستگاه های نوبت دهی بزارن خب. این موضوع رو منشی ها اونجا بابد بتونن بهتر مدیریت کنن ولی نکته مثبتش هم اینه که بسیار وقت میزارن و با حوصله معاینه میکنن. یه نکته منفی دیگه این بود که برای من دارویی نوشتن که داروخانه متوجه نشد یعنی دقیق و واضح ننوشته بودن.بنابراین راجع به درمانشان هنوز خیلی نمیتونم نطر بدم.
۱۴۰۲/۱۲/۲۶اوکی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۸شوره سر
۱۴۰۳/۰۷/۱۸پوستی بوده که خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰دکتر بس
۱۴۰۳/۰۱/۰۹درمان زگیل پا .خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴دکتر فوق العاده
۱۴۰۳/۱۲/۱۹پیتریازیس روزه
۱۴۰۴/۰۸/۲۴آقای دکتر صبور و متین بودن و مشکل من رو تشخیص دادن تحت درمان هستمو تا اتمام دورش منتظر میمونم من مشکل ریزش مو عصبی داشتم خدا کنه خوب شم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۴/۱۸مشکل جوش داشتم که بر طرف شد
۱۳۹۹/۱۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۷خوش برخورد هستند وقت می ذارن من در کل راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵من مشکل زخم صورت و سر و ریطش صورت داشتم از کارشون راضیم
۱۳۹۹/۱۱/۲۴بسیار عالی و دقیق در کارشون
۱۴۰۲/۰۳/۰۴ریزش مو
۱۴۰۳/۱۲/۲۳ریزش مو بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱بسیارعالی وقت میگذارند و دلسوزانه راهنمایی می کنند توسط ایشان ویزیت شدم و در حال درمان هستم در درمان جوش و ریزش مو
۱۴۰۲/۰۴/۳۰تشخیص درست،درمان عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۰