دکتر مسعود اسلامی زاده متخصص پوست و مو و زیبایی با شماره نظام پزشکی 110597 در تهران و منطقه ظفر فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه به مطب ایشان فراهم است.
دکتر مسعود اسلامی زاده متخصص پوست و مو و زیبایی است که با شماره نظام پزشکی 110597 در شهر تهران فعالیت میکند. ایشان با تکیه بر دانش تخصصی خود در زمینه بیماریهای پوست و مو، خدمات متنوعی در حوزه درمان و زیبایی به بیماران ارائه میدهند. مطب دکتر مسعود اسلامی زاده در خیابان شریعتی، ابتدای خیابان ظفر، پلاک 26، طبقه سوم واقع شده و بیماران میتوانند در منطقه ظفر تهران به ایشان مراجعه نمایند.
دکتر مسعود اسلامی زاده دارای تخصص بیماریهای پوست (درماتولوژی) است و به عنوان متخصص پوست و مو شناخته میشود. وی در زمینه تشخیص و درمان انواع بیماریهای پوستی، لیزر موهای زائد با دستگاه الکس تریپل 2020 جدید، برداشتن خال، زگیل و ضایعات پوستی، کوتر، کرایوتراپی و الکترولیز فعالیت دارد. همچنین تزریق چربی و بوتاکس، مراقبتهای پوستی شامل میکرونیدلینگ، مزوتراپی، آبرسانی، رفع چروک و لک صورت، رفع تیرگی دور چشم، پاکسازی و جوانسازی پوست، لیفت چانه و صورت از دیگر خدمات مهم ارائهشده توسط دکتر اسلامی زاده به شمار میرود.
بیماران مراجعهکننده به مطب دکتر مسعود اسلامی زاده از دقت تشخیص، برخورد حرفهای و ارائه خدمات پیشرفته درمانی و زیبایی رضایت بالایی ابراز داشتهاند. بسیاری از مراجعهکنندگان از تأثیر مثبت روشهای درمانی جدید نظیر لیزر بدون درد و پکیجهای فشیال و جوانسازی پوست بهرهمند شدهاند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را به دیگران توصیه کردهاند و این امر حاکی از اعتماد و رضایت چشمگیر بیماران است.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه به مطب دکتر مسعود اسلامی زاده در تهران فراهم است. اگر به دنبال متخصص پوست و زیبایی معتبر در تهران به ویژه محدوده ظفر هستید، دکتر مسعود اسلامی زاده با تجربه تخصصی و ارائه خدمات نوین، گزینه مناسبی محسوب میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی - ابتدای خیابان ظفر - پلاک ۲۶ - طبقه ۳ - واحد ۳
زگیل صورت
۱۳۹۸/۱۰/۲۶ریزش مو
۱۴۰۱/۰۲/۱۹خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۲۱مشکلات شدید خشکی سر داشتم و برطرف شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۵متخصص و پزشک کار بلدی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۲۳خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۱/۲۱در مورد تاثیر روشهای درمانشون فعلا نمیتونم نظری بدم، چون تحت درمان هستم. اما دکتر کاملا تجاری هستن،تاکید جدی خودشون و منشی برای تامین داروها از داروخانه طبقه زیرین همون ساختمان ! بیش از حد دارو تجویز کردن و قیمتها رو وقتی تو داروکده و دیجی کالا چک کردم، دو تا سه برابر فروختن این نهایت غیرحرفه ای بودن.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶مشکلم حل
۱۳۹۹/۰۵/۲۰دکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۰۶خیلی عالی ش
۱۴۰۳/۰۴/۲۱شوره سر داشتم یه مدت خوب شد ولی دوباره شروع شد همیشه همینه فقط یه مدت کنترل میشه دوباره شروع میشه
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۳ریزش مو و نتیجه خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۶با اینکه خیلی توی نوبت منتظر شدم ولی ارزشش رو داشت. دکتر باسواد و باتجربه ای هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۸نهلدکگمال
۱۳۹۸/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۲بسیار عایر
۱۴۰۰/۰۹/۲۴خوب بودن. اگزمای من خیلی بهتر شده.
۱۴۰۳/۰۷/۲۲فعلا استفاده نکردم
۱۳۹۹/۱۲/۲۲برای موهایم مراجعه کرده بودم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰فعلا مشکلم حل نشده
۱۴۰۴/۰۶/۲۷من مریضی قارچ داشتم و دوا گرفتم نتیجه اش عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۹قرمز شدن پوست بود که با دارویی که دادن خوب شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عالییییییییی ، خیلی خوب بودن
۱۳۹۹/۰۹/۱۳برای لک صورت رفتم که عالی بودند
۱۴۰۴/۱۰/۱۱اگزما پوستی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۷در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۲۱هم تشخیص و هم اخلاقشون بی نظیره من بسیار راضی هستم
۱۳۹۸/۱۱/۰۲من حدود سه هفته پیش برای جوش های چانه ام به ایشان مراجعه کردم و شکر خدا هرروز داره بهتر و بهتر میشه و صورتم باز شده. داروها گرون هستند اما ارزش نتیجه را داره و حتما پیشنهاد میکنم ایشون رو.
۱۴۰۴/۰۲/۲۱برای جوش صورت . کاملا جوشهام از بین رفت
۱۴۰۰/۰۸/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۶خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱خیلی عالی هستند، من پیش پزشک دیگه رفته بودم تشخیص اون قارچ پوستیبود و خیلی من نگران کردن ولی خوشبختانه پیش دکتر اسلامی زاده آمدم گفتن حساسیت هست و با دارو خوب شدم
۱۳۹۹/۱۱/۰۲تشخیص عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۱مرزی پوست بخار
۱۴۰۳/۰۱/۱۹درحال درمان
۱۴۰۰/۱۲/۲۵عالی و فوق العاده حرفهای
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ناراحتی پوستی داشتم و همیشه صورت جوش میزد به لطف خدا و آقای دکتر بهتر شدم ممنونم
۱۴۰۳/۰۳/۱۷پسرام یک بیماری پوستی داشتن که با دومرحله با تجارب عالی آقای دکتر وخاذق بودن دراین زمینه خوب شدن.آقای دکتر بسیار حاذق وعالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۱من راضی بودم لکه های پوستی روی پایم که چند سالی بود از بین نمی رفت با دارو هایی که آقای دکتر تجویز کرد محو شد .
۱۳۹۹/۰۸/۱۹آکنه تحت درمانم هنوز
۱۳۹۸/۰۴/۳۱پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۳ذالبب تتارر عتالللر تاررر
۱۴۰۳/۰۲/۲۵خیلی عالی هست
۱۴۰۳/۰۳/۱۵من مشکل پوستی در کشاله ران داشتم و اگزاما ...دکتر های زیادی رفتم که اصلا فایده نداشت...با یک نسخه ایشان کاملا خوب شدم...عالی عالی عالی ممنونم از ایشون...
۱۳۹۸/۱۲/۱۷التهاب ران ونواحی تناسلی داشتم ولی صد در صد خوب نشد دوباره باید رجوع کنم
۱۴۰۴/۰۹/۰۳کارشون عالی هست
۱۴۰۲/۱۱/۲۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۰دکتر خیلی عالی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۱۱تشخیص ایشون، صدفک (پسوریازیس) بود. برخوردشون خوب بود و باحوصله و صبر توضیح دادند و پاسخگوی سئوالات بودند. در مورد اینکه چقدر تشخیصشون درسته و تجویزشون نتیجه مطلوب داشته باشه یا نه الان نمی تونم نظری بدم.
۱۴۰۲/۰۵/۱۴پسرممشکلی در پوست سرش ایجاد شده بود. ضخیم شده و پوسته پوسته میشد. با یک نسخه و به مدت یک هفته مشکلش مرتفع شد خداراشکر
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۱زیزش مو فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷خیلی خوب هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۵خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۶مثبت بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۱راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۲/۰۵حساسیت پدستی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱بسیار پزشک مجربی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۸ریزش مو ، درمان خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۱در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۱غده چربی در سرم بود که توسط ایشان جراحی شد و الان هیچ مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲تحت درمان
۱۳۹۹/۱۲/۲۶فوق العاده دکتر
۱۴۰۲/۰۵/۲۴خوب و با حوصله
۱۳۹۹/۱۲/۰۲مشکل لینکن پلان
۱۴۰۳/۰۶/۲۷عالی تجربه در درمان تورودرماتیت پوستی
۱۴۰۱/۰۲/۲۹خشکی شدید پوست صورت و سر و ریزش مو تو یه نسخه و دو سه بار استفاده کاملا خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱عالی بود زونا گرفته بودم با یک نسخه خوب شدم
۱۳۹۸/۰۷/۰۶من برای اگزما رفته بودم پیششون با پماد دستساز حل شد ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۱۱/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۸فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹فعلا در حال درمان
۱۴۰۰/۰۱/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۵باسلام مادرم اگزما داشت که با تشخیص عالی دکتر خوب شد .واقعا دکتر با اخلاق و با حوصله ای هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۹خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰زیگیل روی دستم داشتم با یه جلسه درمان شد
۱۴۰۲/۰۴/۳۰من خیلی بد آفتاب سوخته شه بودم. تاثیر داروهاشون خیلی خوبه. هنوز دورش تموم نشده وبی خیلی زود رو به بهبود
۱۴۰۴/۰۳/۰۴مشکلپوستیداشتموبرطرفشدم
۱۳۹۸/۰۷/۲۰با سلام تا کنون 3مراجعه مجزا به ایشان برای موارد مختلف داشتم ، هردفعه تک نسخه حل شد و به مراجعه مکرر نکشیده.
۱۴۰۴/۰۸/۰۱ممنون از برخود خوب و حرفه ای شون من به مطب ایشون مراجعه کردم و به شدت راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۱۰بیماری مولوسکوم
۱۴۰۳/۰۲/۱۶جای جوش و عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۶ساعت انتظار بسیار طولانی بود ، اما برخورد دکتر عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۰۴کارشون عالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۲۲برای رفع شپش سر بچم رفتم عالی بود تجویزشون خداخیرشون بده
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عالی یک سال پیش اومدم پیششون الان باز میخوام بیام
۱۴۰۳/۰۲/۰۱بیماری پوستی و بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲راضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۰۱تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۹مادر من اگزما حاد داشت و دکترای دیگر بیماری خطرناک پوست تشخیص داده بودند ولی دکتر اسلامی با چند پناد ساده ایشان را درمان کردند. بسیار دکتر مردبی نیز هستند. خدا خیرشون بده.
۱۴۰۲/۰۶/۲۷تشخیص و داروهاشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۷فعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۳تحت درمان
۱۳۹۹/۱۲/۰۲دارو تجویز کردند و تا مدتی جوابگو بود اما همانطور که دکتر خودشان گفته بودند، به محض قطع شدن این دارو ها، مشکل دوباره عود کرد
۱۳۹۹/۰۴/۲۳دکتر با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۰خیلی دکتر مهربون و دلسوزی هستن. من پیش شون زگیلم رو لیزر کردم پارسال الان اصلا جاش نمونده
۱۴۰۳/۰۸/۰۳تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عالی است
۱۴۰۴/۰۴/۰۴خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۲بسیار دکتر خوب و درمانهاشون برای من واب داده هم ریزش موهام هم اکزمای پوستی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۸سلام دکتر اسلام زاده خیلی خوب هستن اخلاق فوق العاده ای داره بیمار خوب درک میکنه تشخیصش هم عالی هست من هنوز درحال درمان هستم میخواستم از آقای دکتر یه سوال بپرسم من برای درمان شوره وخارج سرم پیشتون آمدم ولی الان هم روی دستم یه جوش های سفیدی رنگی درآمده لطفا از جناب دکترهایی چه کاری بکنم وچه پمادی استفاده کنم
۱۴۰۳/۰۵/۱۸بله راضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۲۰عاااالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۸اگزما تشخیص فوری و درمان سریع
۱۴۰۴/۱۱/۱۹من جهت درمان قارچ فرزندم مراجعه کردیم که نتیجه گرفتیم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶سلام دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۲۸مشکل پوستی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۴خوب . در حال درمان
۱۳۹۸/۰۱/۲۸در دحال درمان
۱۴۰۰/۰۲/۱۸کارشون خوبه
۱۳۹۹/۱۲/۲۹پزشک حاذق و خوبی هستن من نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۱/۰۷عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ایشان در بیمارستان رازی از متبحر ترین و با اخلاق ترین اساتید ما بودند
۱۳۹۸/۰۷/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۳قارچ پوستی که با یک نسخه درمان شد
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۶راضی بودم
۱۴۰۲/۰۹/۲۵بسیار راضیم
۱۳۹۸/۰۹/۰۹خیلی عالیه. ایشون خیلی باحوصله معاینه میکنند. و داروهایی رو که برای درمان آلرژی و حساسیت پوستی کف پا تجویز کرده بودن، درست و دقیق بود . به نظرم تشخیص دقیقی دارن.
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۱۵خداوندگار ادب و احترام و تخصص واقعا، بی نظیر
۱۴۰۴/۰۲/۲۷سلام .
۱۴۰۰/۱۲/۲۳سلام من نجم الدین هستم سرم بیماری صدف داره ریزش مو به موجود
۱۴۰۰/۰۵/۱۱مشکل اگزمای لب داشتم و با داروهای ایشان کاملا حل شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۰بد نیست
۱۴۰۱/۰۱/۱۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۵ریزش مو فعلا بهتره
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۹سلام . بنده مشکل خشکی و اگزما پوستی داشتم که با ویزیت دکتر بزرگوار در متر از یک هفته بهبودی حاصل شد .
۱۴۰۳/۱۲/۱۴مادرم لیکن پلان داشتن که خیلی زود تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۶/۰۷در مرحله ی اول درمان آکنه هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۲۰همیشه نظر دقیق میدند بدون ازمایش های الکی مراحا درمان را پیش میبرن
۱۴۰۵/۰۲/۲۸بسیار عالی تشخیص دادن. پزشک دیگری رفته بودم که درست تشخیص نداده بودند. ممنونم از آقای دکتر.
۱۴۰۳/۱۱/۲۰سلام،پوست دخترم لک آورده بود ،چندین دکتر و آزمایش و ... انجام داده بودیم بی نتیجه بود تا اینکه آمدیم مطب دکتر اسلامی، خدا رو شکر دکتر اسلامی باتشخیص و تجویز دقیقشون ،بااستفاده از دوتاپماد،تمام لکه ها ازبین رفتند.
۱۴۰۲/۱۰/۲۳دکتر خوش برخورد و صبوری هستند. فعلا متنظر نتیجه ام
۱۴۰۳/۱۲/۰۱تشخیص درست و درمان مناسب ولی درمان کمی طولانی شده است
۱۴۰۰/۰۶/۰۳من بیماری اگزما داشتم، با یه کرم دست ساز واقعا معجزه کرد و بعد دو روز کاملا محو شد بسیار باحوصله هست و کامل توضیح میدادن موقع ویزیت و به همه سوالات با ارامش پاسخ می دادن
۱۴۰۲/۰۵/۲۳برای تقویت مو بود خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۲کلوئید داشتم خیلی بهتر شده الان دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۹پزشک بسیا عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۳۰بسیلر خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۰/۰۶/۰۲دکتر خوبی
۱۳۹۹/۰۸/۰۵اکنه پوستی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۶خیلی آقا و صبور به تمام صحبتهام گوش دادن و به همه ی خواسته هام رسیدگی کردن و با اینکه استرس داشتم ایشان صبورانه برخورد کردند.بی نظیرن اگزمای دست داشتم که با کرم ساختگی که آقای دکتر نوشتن خیلی خوب شده و بهبود پیدا کرده.خیلی راضی بودم ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۹برخوردش خیلی خوب بود واقعا نتیجه گرفتیم مشکل قارچ داشتیم درمان شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۲خوش برخورد هستن و وقت کافی میذارن
۱۴۰۱/۰۳/۲۸خیلی خوب بود
۱۳۹۸/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۰مشکل پوستی.فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴کیست داشتم نظرشون خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۳عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۰۲خیلی دکتر خوبی هستن پسرمن اگزما داره که تونستن با داروی درست کنترل کنن
۱۴۰۰/۰۶/۰۳سلام خوی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۴سلام پسرمن آتوپی داشت چندجا دکتربردم خوب نشد به لطف دکتراسلامی زاده خوب خوب شده ممنونم ازشون
۱۳۹۹/۰۳/۰۱خوب، مشکل پوستی برطرف شد.
۱۴۰۳/۰۷/۰۸عالی بود جوشامو برد
۱۴۰۰/۱۲/۲۴دکتربسیار عالی وباتجربه وخوش اخلاق هستن مشکل الوپسی داشتم و درمان شدم شکر خدا
۱۴۰۴/۰۸/۰۹مشکل مو داشتم فعلا که خوبه
۱۳۹۹/۱۰/۰۶در حال درمان هستم.فعلا برای اظهار نظر زوده
۱۴۰۰/۰۱/۱۶جوش صورتم به طور کلی خوب شد و پشت سرم جوش های بزرگی بود که باعث شده بود مو های پشت سرم حالت سکه ای بریزه که به لطف ایشون مشکلم تا حد خیلی زیادی حل شده
۱۴۰۰/۰۲/۱۳تبمینزپیپ
۱۴۰۲/۰۷/۲۲سلام عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۲اقای دکتر واقعا خوش اخلاق و صبور و کاردرستن.خسته نباشید اقای دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۱۲در تشخیص و درمان بیماری عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۳هنوز نتیجه قطعی نگرفته ام
۱۳۹۹/۱۱/۲۱بد نبود، من برای لک پوست بدن رفتم. به توضیحات بیمار گوش میدن و وقت میگذارن، تاثیر دارو تو این یک هفته فعلا مشهود نیست ، داروی لازم حدود ۵۰۰ تومان شد اما کلی شوینده و مراقبت پوستی … بی دلیل گرون تجویز کردن که ۸ میلیون تومان هزینش شد !
۱۴۰۴/۱۰/۱۴عمل لیزر
۱۴۰۰/۱۰/۱۲دکتر بسیار خوبی هستند ، من چندین متخصص پوست و مو رفتم برای ریزش ناگهانی موهام که پیش اومده بود ، ولی اصلا نتیجه نگرفته بودم . اما با اولین نسخه ی آقای دکتر اسلامی ، مقداری نتیجه گرفتم و الآنم دارم داروهای ایشون رو مصرف میکنم تا به نتیجه ی کامل برسم .
۱۴۰۱/۱۰/۲۹خیلی دکتر خوبی هستن با صبر؛ حوصله؛ به تمام حرف های آدم توجه میفرماید.اجازه همراه هم میدهند.....
۱۴۰۴/۰۹/۱۷اگزما داشتم با تجویز ایشان خوب شدم
۱۳۹۸/۰۹/۱۸از نظر درمان بیماری پوستی کار ایشان بسیار خوب است.
۱۴۰۲/۰۸/۰۵ریزش سکه ای
۱۴۰۲/۱۲/۲۵عالی بودن
۱۴۰۴/۱۱/۲۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۶من برای جوش های صورتم به دکتر مراجعه کردم و تا اینجا خیلی راضیم البته طول درمان من هنوز ادامه داره و دکتر بسیار صبور و با حوصله هستن
۱۴۰۲/۱۰/۰۱مشکل لکه های پوستی داشتم با یه نسخه آقای دکتر کاملا از بین رفت
۱۴۰۲/۰۲/۰۶خیلی باحوصله بسیار باسواد معاینه دقیق میکنن و الکی به بیمار دارو نمیدهند
۱۴۰۴/۰۷/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۳۱ریزش مو و جوش صورت که کاملا راضیم
۱۴۰۲/۰۲/۲۶مشکل تعریق داشتم . خیلی خوش برخورد بودند دکتر. مشکلم هم حل شد
۱۴۰۲/۰۴/۲۰عالی، مشکل شورۀ سر شدید داشتم، توی کمتر از یک هفته به طور کامل درمان شدم.
۱۴۰۱/۰۲/۰۵دکترعالی هستند من ریزش موی سکه ای داشتم بای ویزت اقای دکتر بهبودپیداکردم.
۱۴۰۰/۰۳/۱۲جهت عفونت خال و در حال رمان
۱۴۰۲/۰۳/۳۰خیلی عالی بود با یک نسخه مشکل پسرم حل شد خدا حافظشون باشه
۱۴۰۳/۱۲/۰۴خشکی پوست و شوره شدید داشتم
۱۳۹۸/۱۱/۲۶یک دوره برا پر پشتی مو رفتم ک کامل درماننشدم و مخامدوره برم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳با سلام، اگزمای دست بنده دوماه مقاوم به درمان با انواع پمادها بود. با یک جلسه ویزیت ایشان، کاملا خوب شد. ممنونم از اقای دکتر.
۱۴۰۰/۱۰/۱۲دخترم مشکل شوره سر داشت که یک هفته ای حل شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۱فعلا در حال درمان هستم و تاکنون راضی بوده ام
۱۴۰۴/۰۱/۲۳دکتر خوبی است
۱۳۹۸/۰۸/۰۲پسوریازیس دارم در حال درمانم و بسیار راضی هستم کارشون عالیه
۱۳۹۸/۰۷/۰۴لک سفیدی گردن دختر ده سالن افتاده بود که در یک ماه جواب گرفتیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳تشخیص درست و به جا- عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۶فعلا در حال درمان ریزش و شوره سر هستم.ولی اینکه انقدر خودشون و منشیشون تاکید دارن از داروخانه کنار مطب خرید کنیم و داروهای دستساز که نمونه تجاریش در همه داروخانه ها هست میدن حرفه ای نیست.و نوشتن داروهای گرون و بی مورد نقطه ضعف ایشون هستش
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بی نظیرن
۱۴۰۵/۰۳/۱۷واقعا دکتر خوبی هستن من بیماری اگزما داشتم با یک جلسه رفتن پیش آقای دکتر خیلی عالی شدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۱۰نتیجه درمان مثبت بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۸با سلام 33سالمه و موهام تقریبا تا بالای کمرمه (پسر هستم) بنده بخاطر کورونا، جراحی، و قرص خاصی که استفاده میکردم دچار ریزش بسیار شدیدی شدم، یک ماهی این مشکل رو داشتم که مراجعه کردم به آقای دکتر، خدارو شکر با همون نسخه اول و بعد از یک ماه که هنوز داروهام تموم نشده بود به طور کامل ریزشم قطع شد و حتی قسمتهایی که احساس میکردم کم پشت شده،مجدد پر پشت شد. البته اینم بگم که ریزش مو به ارث و ژنتیک خیلی ربط داره که خدارو شکر ما همچین مشکلی نداریم . امیدوارم مشکلتون هرچه زودتر حل بشه.
۱۴۰۰/۱۰/۲۰مشکل پوستی داستم وایشان مداواکرد
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ریزش مو داشتم فعلا فرقی نکرده
۱۴۰۴/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۷سلام مشکل اگزمای پوستی بود ولی تا کنون تغییری نکرده
۱۴۰۴/۰۸/۲۳مشکل الرژی عالی بودن ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۰۲جوش صورت که درمان شد
۱۴۰۱/۰۴/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۱۷مودب و باحوصله
۱۴۰۱/۰۳/۲۶مو میریز
۱۴۰۳/۱۱/۰۸خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۳خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۲۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عااااالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۶بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۷خوب بود ٨٠٪ نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۴/۲۲دکتر خوب و با حوصلهای هستند تشخیصشون خوبه و مشکل من رو سریع حل کردند
۱۴۰۱/۱۰/۱۷خیلی دکتر با اخلاق ی است و برا بیمار وقت میزاره
۱۴۰۲/۱۲/۱۴خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹دکتر خیلی خوبی هستن ولی خیلی توجهی به حرفها و دغدغه های بیمار ندارن و بیشتر ترجیح میدن هر چه سریعتر نسخه رو بنویسن و به ویزیت بعدی برسن.
۱۴۰۱/۰۳/۲۱خیلی عالی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۷مشکل جوش هنوز خوب نشده در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱من جوش داشتم برطرف شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۴برای پوست
۱۳۹۹/۰۸/۳۰من برایه جوشایه صورتم پیششون میرم ولی هنوز طول درمانم تموم نشده و خیلی مونده تا به نتیجه ی دلخواهم برسم اما تو این دوسه ماه خیلی فرق کردم و چون قبلا پیش دکترایه دیگه هم رفته بودم میگم دکتر اسلامی زاده هم کارشون بیسته هم اخلاق و شخیصتشون فوق العادست یدونه ان تو کار و اخلاق
۱۳۹۹/۰۳/۱۰ایشان دکتر همسرم هستند. با یک نسخه مشکل لکه های تیره پوست برطرف شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۳لک های پوستی
۱۴۰۲/۰۶/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۲۱دکتر بسیار خوبیست
۱۴۰۴/۰۴/۱۶خوب بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دکتری صبور و بادانش
۱۴۰۱/۰۳/۰۳راضی اام
۱۴۰۰/۰۹/۲۴کم پشت شدن مو. که نتیجه نسبتا خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۷مشکل اگزما پوست که کامل خوب شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۷سلام وقت بخیر دستم حساسیت کرده
۱۴۰۲/۱۲/۲۲عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۵نتیجه مثبت بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۲در حال معالجه
۱۴۰۴/۰۹/۱۱دکتر مهربان و باحالیه کلا
۱۳۹۹/۰۸/۱۱دکتر بس
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۱۹پسرم بیمارشان است و تشخیص ایشان درست بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۴