دکتر زکیه گنجه ای متخصص پوست، مو و زیبایی با شماره نظام پزشکی 144640 در تهران فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت در مطبهای مرزداران تهران از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر زکیه گنجه ای متخصص پوست، مو و زیبایی با شماره نظام پزشکی 144640 از جمله پزشکان باتجربه در حوزه درمان و زیبایی پوست در شهر تهران به شمار میرود. ایشان دارای مدرک تخصصی بیماریهای پوست (درماتولوژی) هستند و سابقه تدریس در دانشگاه علوم پزشکی طی سالهای 1399 تا 1400 را در کارنامه خود دارند. دکتر زکیه گنجه ای با ارائه خدمات متنوع درمانی و زیبایی، توانستهاند اعتماد بسیاری از بیماران را جلب کنند.
در زمینه درمان بیماریهای پوست و مو، دکتر زکیه گنجه ای، متخصص پوست تهران، به مشکلاتی از جمله آکنه، ریزش مو، لیکن پلان و پسوریازیس رسیدگی مینمایند. همچنین ایشان در درمان ضایعات پوستی، جراحی تمورهای خوشخیم و بدخیم، نمونهبرداری از ضایعات و جراحی کیستهای پوستی تخصص دارند. در حوزه زیبایی و جوانسازی نیز خدماتی نظیر هایفوتراپی اولتراسل، اندولیفت، جوانسازی با لیزر CO2، تزریق فیلر و بوتاکس، کاشت مو و ابرو، ساکشن غبغب، بلفاروپلاستی، میکرونیدلینگ و سابسیژن تخصصی جای جوش توسط دکتر زکیه گنجه ای ارائه میشود.
مطب دکتر زکیه گنجه ای در منطقه مرزداران تهران، در مجتمع نگین آسمان، بلوک D، طبقه پنجم واحد ۲۰ واقع شده است. همچنین ایشان در کلینیک بهار واقع در بلوار مرزداران، بین اشرفی اصفهانی و ناهید نیز ویزیت بیماران را انجام میدهند. هر دو مطب در منطقه مرزداران تهران قرار دارند و دسترسی برای مراجعان تسهیل شده است.
دکتر زکیه گنجه ای علاوه بر فعالیتهای بالینی، پژوهشهای متعددی در زمینه پوست و مو انجام داده و مقالات بینالمللی منتشر کردهاند. بیماران در نظرات خود، به تشخیص دقیق، برخورد حرفهای و رضایت از نتایج درمانی و زیبایی دکتر گنجه ای اشاره داشتهاند. با توجه به فعال بودن نوبتدهی اینترنتی، امکان دریافت نوبت آنلاین از سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
در جمعبندی، دکتر زکیه گنجه ای، متخصص پوست، مو و زیبایی تهران، با شماره نظام پزشکی 144640، با ارائه خدمات حرفهای و تخصصی در مطبهای مرزداران، انتخاب مناسبی برای درمان مشکلات پوستی و زیبایی به شمار میآید.
دکتر زکیه گنجه ای متخصص پوست، مو و زیبایی (درماتولوژی) است و خدمات درمانی و زیبایی متنوعی ارائه میدهد.
مطب دکتر گنجه ای در تهران، منطقه مرزداران، مجتمع نگین آسمان، بلوک D، طبقه ۵ واحد ۲۰ و همچنین کلینیک بهار مرزداران واقع شده است.
بله، نوبتدهی اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای هر دو مطب دکتر زکیه گنجه ای فعال است.
خدمات زیبایی شامل هایفوتراپی، اندولیفت، جوانسازی با لیزر، تزریق فیلر و بوتاکس، کاشت مو و ابرو، بلفاروپلاستی، میکرونیدلینگ و سابسیژن تخصصی جای جوش است.
درمان آکنه، ریزش مو، لیکن پلان، پسوریازیس، ضایعات و تومورهای پوستی، زگیل و سایر بیماریهای مزمن پوست و مو توسط ایشان انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مرزداران، نرسیده به پل یادگار امام، مجتمع نگین آسمان، بلوک D، طبقه ۵، واحد ۲۰
بلوار مرزداران، بین اشرفی اصفهانی و ناهید، مرکز جراحی درمانی بهار مرزداران، کلینیک پوست، مو و زیبایی
در حال در
۱۴۰۴/۰۹/۱۴خارش پوست ، با شامپو و پماد دست ساز حل شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۶در حال حاضر تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱با سلام قارچ پوستی و تشخیص و درمان ایشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۳۰در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۸در حال درمان قارچ ناخن هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱ریزش سکه ای و درمان شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۷من تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ به علت ریزش مو و همینطور برداشت زگیل پوستی به خانم دکتر گنجهای مراجعه کردم. دارو تجویز کردند و زگیل هم کرایوتراپی شد. رفتار خودشون و پرسنلشون بسیار محترمانه بود. بسیار خوشاخلاق بودند و با دقت به مواردی که گفتم توجه کردند. در حال حاضر تحت درمان و مصرف دارو هستم.
۱۴۰۵/۰۲/۳۰فعلادر دوره درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵خیلی عالی بودن من صورتم پر از جوش های زیر پوستی بود و الان خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۹/۱۲خیلی دکتر خوبیه ما واقعا نتیجه گرفتیم
۱۴۰۴/۰۸/۰۸بسیار با اخلاق و باحوصله، داروهایی که تجویز کردن موثر بود.
۱۴۰۴/۰۲/۱۶مشکل ریزش مو سکه ای داشتم نتیجه دیدم، برخوردشان بسیار عالیست
۱۴۰۴/۰۵/۲۶اگزمای پوست
۱۴۰۳/۱۲/۲۲ایشان از نظر برخورد و دقت حوصله در معاینه بی نظیر بودند.
۱۴۰۴/۰۵/۰۹دکتر بسیار خوش اخلاق و حرفه ای هستن .با دقت به حرفای مراجع گوش میدن و وقت میذارن.من برای درمان جوش و جای جوش بهشون مراجعه کردم و درمانم هنوز ادامه داره و راضیم.
۱۴۰۴/۱۲/۰۹ریزش مو
۱۴۰۴/۰۴/۱۰سلام من برای خودم و دخترم همیشه پیش خانم دکتر میرم و هر دفعه راضی بودم واقعا وقت میزارن و کارشون درسته
۱۴۰۲/۱۱/۱۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۶جای جوش داشتم با راهنمایی خانوم دکتر لیزر co2 انجام دادم خیییلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷جای جوش نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۱۰/۰۱در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۳۱برای ریزش موی پسرم مراجعه کردیم . در حال درمان هستند . خانم دکتر بسیار با اخلاق و حاذق هستند .
۱۴۰۳/۱۱/۲۴ریزش مو عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۱دو بار برای دخترم به ایشان مراجعه کردم.تشخیص و دارو درست بود .بسیار خوش اخلاق و خوش رو هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۳عی بود
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دکتر کاربلدی هستند نتیجه داده
۱۴۰۵/۰۲/۰۹ریزش مو
۱۴۰۳/۰۸/۱۴تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷هنوز درمان در مورد جوش صورت و بدن دخترم ادامه داره ولی تا اینجای کار از نحوه ی درمان خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱دکتر خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۱ردجه یک
۱۴۰۴/۰۸/۲۷نمی دانم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴جوش صورت
۱۴۰۴/۰۳/۲۲خیلی دقیق و با حوصله هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۴قارج پوستی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴خوش برخورد و درمان موثر برای آکنه ممنون از دقت ایشان
۱۴۰۳/۱۲/۲۹برای فشار چشم مراجعه کردم ، با دقت معاینه کردن و گفتن نیاز به عمل داره ولی هنوز عمل نکردم که نتیجه رو ببینم . ولی خیلی دکتر خوش برخورد و با حوصله ای بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۸من ایشون را از زمان رزیدنتی میشناسم و از همون زمان هم بهترین رزیدنت دوره خودشون بودند ، دقیق و حساس ، مهربان ، با حوصله و خوش رفتار و متین
۱۴۰۴/۰۷/۰۳بسیار مهربان، با حوصله و با اخلاق دارو تجویز کردن، قراره استفاده کنم ببینم چی میشه
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بسیار عالی تشخیص درست و درمان دقیق
۱۴۰۴/۱۱/۲۸فیلر لب زدم و بسیار از کار خانم دکتر گنجه ای عزیز راضی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۰در حال درمان هستم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱خوب بود ، اگزما داشتم خوب شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۳خوب هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۶مشکل ریزش مو داشتم و نتیجه گرفتم خانم دکتر باسواد و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۳تشخیص و درمان خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۲/۲۴خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۴پزشک خوشرو و با سوادی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۰ریزش مو
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بسیار با حوصله و خوش اخلاق، در حال درمان هستم و مطمئنم که پوستم عالی میشه️
۱۴۰۳/۱۲/۲۲درمان جوش های صورت که همه ی جوشهام خوب شدن و نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱اوکی بوده
۱۴۰۴/۰۷/۱۵کیست زیر پوست سر داشتم ، به درستی تشخیص دادن و کیست رو خارج کردن
۱۴۰۴/۰۵/۲۹من خیلی وقته بهشون مراجعه میکنم واقعا خوش اخلاق و با حوصله هستند خودم واسه ریزش مو مراجعه کردم که نتیجه عالی گرفتم مادرم پیششون تزریق چربی انجام دادن که عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۹زائده پوستی در صورت؛بسیار دقیق و با حوصله معاینه کردند و توسط ایشون مشکل حل شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۹سلام خانم دکتر بسیار خوش برخوردو مهربان وحتی پرسنل اونجا بسیار مودب و مهربان بودند
۱۴۰۴/۱۰/۰۱ریزش مو
۱۴۰۴/۰۶/۳۰دقت وبرخورد عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۳معمولی
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عالی بودند-برای درمان جوش و ریزش مو رفتم.با حوصله و مهربان بودند و به تمام صحبت ها با دقت گوش دادند.
۱۴۰۴/۰۷/۰۹خارش پلک چشم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸من ریزش مو لک صورت داشتم ده روز هست که دارم درمان دکتر را انجام میدهم به نظرم تا الان خیلی خوب بوده
۱۴۰۴/۰۱/۳۱مشکل ریزش مو بهتر شد
۱۴۰۴/۰۳/۰۶خوش اخلاق ترین پزشک
۱۴۰۳/۱۲/۱۲خوب بودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴برای لک و جوش یک ماهه مراجعه کردم،فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱ریزش مو تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۸برای مشکل میخچه
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ریزش شدید مو داشتم فعلا از شدتش کاسته شده باید دوباره با نتیجه آزمایشم برم که روش درمانم مشخص بشه...
۱۴۰۴/۰۸/۱۹برای ریزش مو-قارچ ناخن-پوسته بودن سر رفتم پیششون. ریزش مو رو فعلا جواب نگرفتم ولی باقی موارد حل شد
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسیار دکتر خوش برخوردی هستن،فعلا یکبار ویزیت شدم و دارو دادن،درحال مصرف هستم تا ببینم نتیجه به چه صورته
۱۴۰۵/۰۲/۰۹خوب و باحوصله هستن
۱۴۰۳/۱۱/۳۰صورتم خیلی جوش میزد و مدت طولانی درمان های مختلف انجام دادم نتیجه نگرفتم الان تقریبا ۴ ماهه تحت درمان خانم دکتر گنجه ای هستم و نه تنها جوش ها درمان شدن بلکه مشکلات دیگه پوستم(لک، تیرگی، منافذ باز) هم حل شدن خیلی راضی ام همیشه تحت نظر خانم دکتر میمونم
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۳دوستانم مراجعه داشتند
۱۴۰۴/۰۹/۰۲تمیز و مرتب
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بسیار پزشک خوش برخورد باحوصله و دقیقی هستن من برای لکه های پوستی در اثر افتاب رفتم پیششون که فعلا دارم داروهاشونو استفاده میکنم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴دومین جلسه هست و باید جواب آزمایش نشون بدم فعلا نمیتونم نظر خاصی بدم ولی معطلی در مطب زیاد بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۴درمان جوش و جای جوش انجام دادن
۱۴۰۳/۰۵/۲۵دکتر با اخلاق و فوق العاده متخصص
۱۴۰۴/۰۹/۲۳لک صورت
۱۴۰۴/۰۸/۱۵دکتر با حوصله ای هستن.در مرحله ی درمان می باشم.
۱۴۰۴/۱۱/۲۵من خال پوستی داشتم مراجعه کردم و تشخیص دادند که برداشت شود و با لیزر بدون درد و اذیتی برداشتند و امروز روز سوم بعد از عمل برداشت است و جای زخم هم داره خوب میشه . خیلی ممنون از ایشان
۱۴۰۴/۰۹/۲۷هنوز در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۸سلام ایشون خیلی مهربان و خوش برخورد هستند و با دقت به حرفها گوش میدن و هر توضیحی لازمه رو با صبر و حوصله میگن
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰یکبار فقط ویزیت شدم و دارم دوره درمان رو میگذرونم
۱۴۰۴/۰۹/۰۴ریزش مو
۱۴۰۴/۰۴/۰۸بهبودی نسبی
۱۴۰۳/۰۴/۰۵سلام بسیار خوش رو بودن ، با دقت نظر معاینه و طبابت کردن من برای لکه های پوست و ریزش موهام رفتم و در حال درمان هستم . امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۰۸جهت ریزش مو به ایشون مراجعه کردم که عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۸در برخورد جلسه اول خیلی خوب بودن ان شا الله نتیجا که حاصل شد اعلام میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۱۵امروز جلسه دوم هستش برام ازمایشات نوشته اوردم ببینن و قبلش ویتامین و تونیک مناسب موهامونوشتن به نظرم تا الان تشخیصشون خوب بوده و قشنگ با حوصله و خوش رفتاری گوشمیدن و راهنمایی میکنن
۱۴۰۳/۱۱/۰۶من از کار خانم دکتر راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۸کاملا خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۲مشکل شوره سر داشته ام وفعلا در جریتن مداوا هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۹برای بیمار وقت کافی میزارن و بیماری ر به نحو احسنت تشخیص میدن. به نظر من کارشون عالیه
۱۴۰۴/۱۲/۰۲ریزش مو داشتم تحت درمان هستم و نتیجه گزفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰پسوزیاریس
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بسیار دکتر حاذق و حرفه ای هستن خیلی مهربان هستن برخورد عالی با مراجعین دارند
۱۴۰۵/۰۳/۲۲ویروس پوستی داشتم. به سرعت تشخیص دادن و داروهای مربوطه رو تجویز کردن. در کمتر از یک هفته علائم بهبودی رو نشون دادم.
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۶لیزر موی زائدشون اصلا خوب نیست.قیمتش هم از بقیه جاها خیلی بیشتره.
۱۴۰۴/۱۲/۰۵خانم دکتر باحوصله برای بیماروقت میگذارند من فعلا تحت درمان هستم امیدوارم نتیجه بگیرم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱ویزیت اول انجام شده و در اولین مراجعه بسیار خوش برخورد و با حوصله بودند و خیلی دقیق معاینه صورت گرفت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷به نظرم کارشون عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۲۶مشکل پوست
۱۴۰۳/۱۲/۲۰خوش برخورد و با دقت نظر.
۱۴۰۴/۱۱/۳۰مشکل قارچ پوستی داشتم فعلا یه ده روزی هس دارو استفاده میکنم ولی هنوز بهترنشدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷بدنم قارچ زده بود و دارو دادن.رو به بهبود هست ،ماه دیگه که رفتم پیششون نظرمو دقیقتر میگم ولی خیلی خوش اخلاق بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۷از درمان ایشان من نتیجه خیلی خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۵خانم دکتر با اخلاق و خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۰۴با تشکر از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۳دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۹در حال درمان هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۴در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۷دکتر خوب با دانش بالا تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۵/۲۷بسیار دقیق و تشخیص درستی دارند.
۱۴۰۴/۰۸/۰۴دکتر فوق العاده با سواد ، با درک، با شخصیت و مهربانی هستند که با دقت و حوصله به صحبت های بیمار گوش می دهند و با پرسش های اولیه و تشخیص خوبشون به بهبود بیماری کمک شایانی می کنند. خلاصه هر چه از کمالات ایشون بگم کم گفتم. حدود سه ساله برای درمان جوش های پوستی تحت نظر ایشون هستم و جواب گرفتم.
۱۴۰۴/۱۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۱مشکل ریزش مو داشتم که فرقی نکرد ولی لک های صورتم تا حدودی برطرف شده
۱۴۰۴/۰۴/۲۷عالی و نتیجه بخش
۱۴۰۴/۰۳/۱۳با چندین مشکل پیششون رفتم و بسیار با حوصله برام وقت گذاشتن، از چهار مورد، دو مورد کاملا با یک جلسه درمان رفع شد و دو مورد دیگه درحال درمانه. در کل راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۱۸خوب بودند
۱۴۰۳/۱۲/۲۳مهربانو با حوصله به حرفه ای بیمار گوش داده و معاینه دقیق انجاممیدهند.برای جوش بلوغ پسرم به ایشان مراجعه نمودیم و تا اینجا خیلی خو ب بوده
۱۴۰۴/۰۵/۲۶فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۲۶خیلی با دقت و با حوصله هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۴در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۲درحال درمان برای ریزش مو هستم. هنوز جواب قطعی نگرفتم.
۱۴۰۳/۱۱/۳۰خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳یه مقدار شلوغ هست باید یک ساعت تا یک ساعت و نیم انتظار داشته باشید خود خانوم دکتر بسیار صبور و خوش اخلاق و به توضیحات گوش میکنن برای ریزش مو رفتم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶مرتضی امیری
۱۴۰۳/۰۶/۱۷موهام مشت مشت میریخت لیزر کرد و دارو داد راحت شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷خوش برخورد و با حوصله بودند
۱۴۰۳/۱۰/۱۱خانم دکتر خوش اخلاق هستن و با حوصله معاینه میکنن. فعلا تحت درمان هستم و برای نتیجه باید صبر کنم .
۱۴۰۴/۰۴/۱۶در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دکتر بسیار مهربان و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۹لکه تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۶بسیار خوش برخورد و متین و با سواد هستن، خوشبختانه دنبال تجویز داروهای نایاب و گرون و پیچیده نیستن.ریزش موی من تا حد زیادی کنترل شد.
۱۴۰۴/۰۲/۲۱خوب بودند
۱۴۰۴/۰۵/۰۵بیماری گال
۱۴۰۳/۰۳/۰۸اولین ویزیت انجام شده هنوز نتیجه ندیدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸سلام برای لک پوست مراجعه کردم، برخورد خانم دکتر عالی بود دارو تجویز کردند، ان شاالله که نتیجه هم عالی باشه.
۱۴۰۳/۱۲/۲۶مشکل پوستی که حل شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۹نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶مشکل پوستی داشتم و تازه تحت درمان هستم ولی خیلی زود در عرض دو هفته رو به بهبود است
۱۴۰۴/۰۷/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳معطلی خیلی زیاد بود. فعلا یه نوبت آزمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۸/۰۷در حال درمان سبوریک درماتیت هستم و ریزش مو بخاطر dhtبالا با دارو اثربخش بوده عالی سپاس گذار از تشخیص سرکار خانوم گنجه ای
۱۴۰۴/۱۰/۰۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۲خوش اخلاق وخوش برخورد بودند وکارشون رو درست انجام دادن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹برای بیماری قارچ در ناحیه دست مراجعه کردم و از درمان ایشان راضی بودم بیماری را دو دو همکار قبلیشون نتوانسته بودن تشخیص دهند اما ایشون هم تشخیص مناسبی داشتن و معالجه خوبی انجام دادند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۳جوش صورت در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۳منگوله های پوستی و خال اضافه داشتم که بسیار عالی با لیزر برداشتن و جای لیزر هم خیلی زود خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۶باحوصله ودقیق
۱۴۰۳/۱۰/۱۰من خیلی نتیجه گرفتم نوبت سوم درمان لکمه اما از همون جلسه اول همه بهم میگفتن پوستت خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۲/۰۷بسیار با اخلاق و باسواد
۱۴۰۴/۰۵/۲۶قارچ پوستی داشتم در حال برطرف شدن ممنون از شما
۱۴۰۴/۰۵/۰۱برای جوش صورت مراجعه کردم ولی نتیجهای نگرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷بسیار دکتر خوشرو و باحوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۲هنوز خوب نشدیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۵انرژی مثبت خانم دکتر وتشخیص درست ایشون مورد تایید من بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷مشکل پوستی در ناحیه ساق پا. تشخیص اولیه و دارو داده شد. رفتار حرفه ای، شکیبایی و برخورد پزشک قابل توجه و قدردانی هست.
۱۴۰۴/۱۰/۱۸چند سال بود دخترم درگیر اگزمای شدید بود که با یکبار مراجعه به ایشون تا حد بسیاری درمان شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴کرایو انجام دادم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹پزشک حاذق و خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۷بسیار صبور و مهربان بودند و با دقت تمامی مشکلات را بررسی کردند و در حال حاضر تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹خوب بودن هم نحوه برخورد و هم تشخیص و تجویز دارو
۱۴۰۴/۰۳/۱۷جوش پوستی و ریزش مو. جوشهام درمان شدن. ریزش مو همچنان در حال درمانه
۱۴۰۴/۰۷/۰۲برای ریزش مو مراجعه کردم، خیلی دکتر باحوصله و خوش برخوردی هستند و به شرح حال بیمار بادقت گوش میدن. من تازه مراجعه کردم و پروسه درمان رو شروع کردم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۵خوب بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۶سلام وقت بخیر من برای مو های کاشته شده ام ریزش مو داشتم ، خانم دکتر هم خوش برخورد و هم خوش اخلاق هستند و مشکل بنده رو تشخیص دادن و بعد از داروهایی که تجویز کردن مشکل ریزشم کمتر شده و فعلا تحت درمانم تا بعد انشالله بهتر بشه .
۱۴۰۳/۱۲/۰۶پزشک حاذق و محترمی هستند بابت ریزش مو مراجعه کردم تحت درمانم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲دچار ناراحتی پوستی بودم ، که تشخیص خانم دکتر قارچ بود و دارو و راهنمائی ها لازم را ارائه فرمودند ، الان پس از یک هفته علائم بیماری رفع شده است ول می باید تا چهار هفته دارو و درمان را ادامه دهم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲من به خاطر مشکل ریزش مو و قارچ پوستی مراجعه کردم و خیلی زود مشکلم برطرف شد و نتیجه گرفتم. خیلی با دقت و حوصله هستند.
۱۴۰۴/۱۲/۰۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عالی بود کارشون
۱۴۰۳/۰۸/۱۸صورتم خیلی لگ داره
۱۴۰۳/۰۹/۰۳نشد خدمتشون برسم. کنسل کردم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دکتر بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۷/۲۹عالییی
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عالی .صبور .خوش برخورد .و بسیار حاذق .با یک بار مراجعه تشخیص دادند و دارویی که برای یک ماه تجویز کرده بودند در یک هفته زخم منو خوب کرد .ممنونم از خانم دکتر مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۰۷مشکل قارچ کف سرم رو با تشخیص درست درمان کردن
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عالی پرتقالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۲هنوز به نتیجه نرسیدم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۵خانم دکتر خیلی مهربون و خوش رفتار همسرم و خودم خیلی خوب جواب گرفتیم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴تزریق فیلر لب و خط خنده خیلی عالیی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۶هنوز تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۵خوبه مرسی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵مشکل خارش و شوره مو داشتم و رفع کامل شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۰من تازه مراجعه کردم، برخوردشون خیلی عالی بود و با حوصله بودند، هنوز داروها رو مصرف نکردم که نتیجه رو بگم.
۱۴۰۳/۱۱/۲۲مشگل شوره سر داشت پسرم با مصرف دارو در چند جلسه خوب شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۸با سلام دکتر بسیار آرام و صبوری هستند با بیمار در حال حاضر آزمایش دادند برام تا با نتیجه جواب درمان شروع کنند
۱۴۰۳/۰۹/۱۳بودن خوب
۱۴۰۴/۰۵/۳۰خیلی خوش برخورد و صبور و خوش اخلاق هستند و سعی میکنند با کمترین درمانهای تهاجمی کمک به درمان شما کنند .
۱۴۰۴/۰۲/۰۷مهربان ، خوش برخورد، فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱سلام برای جای جوش به خانوم دکتر مراجعه کردم و خیلی رازی هستم,بسیار با اخلاق با حوصله و کاربلد هستن دکتر گنجه ای،با تشکر
۱۴۰۳/۱۱/۱۵ریزش مو شدید دارم و فعلا در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۲۸تحت درمان خانم دکتر هستم تا الان خیلی مفید و کارساز بوده
۱۴۰۵/۰۳/۲۹خارش پوست داشتم و کمی بهبود یافته
۱۴۰۴/۰۷/۱۲لک صورت
۱۴۰۴/۰۳/۰۴در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۵انجام درمان لک و جوش و تیرگی و چروک طراف چشم تقریبا یک هفته ای هست ک شروع کردم .. امیدوارم نتیجه بگیرم ..در برخورد اول که با دکتر داشتم راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۸بیماری پوستی و خارش پوست داشتم با ویزیت ایشون بهترم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸فیلر چونه و لب تزریق کردند برام،میخواستم مارک خوب باشه و مدل نچرال که جلوم بسته پلمپ شده ژل رو باز کردند و قبلشم راجب فرم بهتر بهم مشاوره دادند در کل ممنون از خانم دکتر عزیز بابت وقتی که برام گذاشتند.
۱۴۰۴/۰۸/۲۱خیلی خیلی دکتر خوب، خوش برخورد، خوش اخلاق و مهربانی بودند. روش درمانی هم کاملا موثر بود.
۱۴۰۴/۰۵/۱۹تازه ویزیت شدم بعد نظر خواهم داد
۱۴۰۴/۰۸/۲۲بسیار خوش اخلاق و پر انژی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵واقعا خانم دکتر بهترین هستند، تقریبا از بچگی درگیر انواع بیماری های پوستی بودم وخانم دکتر معجزه کردند برای پوستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶خیلی دکتر خوبیه بسیار خوش اخلاق ووقت شناس ویروس پوستی بود با یک ویزیت حل شد بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۱خیلی راضی بود قارچ پوستی داشتم با دارو هایی که ایشون برام نوشتن تو پنج روز درمان شدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۶برداشتن اسکین تگ روی صورت
۱۴۰۳/۰۴/۱۹میخام سورت خور دورست کنم قیمت ش چند میلیون
۱۴۰۳/۰۵/۰۶ریزش مو
۱۴۰۳/۱۱/۱۷پسوریازیس ، ۸۰ درصد بهبودی حاصل شد.
۱۴۰۳/۰۲/۰۴تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بسیار دقیق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۰۳جوش بدن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰فعلا نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۴/۰۹/۱۸بسیار خوش برخورد بودند و از روند درمان (برداشتن اسکار ) بسیار راضی هستم. سپاس از دکتر عزیز
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خیلی خوب و باحوصله بودن و داروهای تجویزیشونم موثر بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بد نبود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۷من برای ریزش مو تحت نظر دکتر بود عالی بود ریزش مو قطع شد وموها دوباره رشد کرد
۱۴۰۴/۰۷/۰۹بسیار دکتر خوش برخورد و من بار اولم بود پیش دکتر میرفتم و فعلان داروها جواب داده برای قارچ پبش ایشون رفتم
۱۴۰۴/۱۱/۲۱بسیار خوش برخورد ، با دقت ، تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۱بروز پوسته سر
۱۴۰۴/۰۹/۰۵بسیار خوش
۱۴۰۲/۱۱/۱۳تحت درمان یک مقدار بهتر شده است
۱۴۰۵/۰۳/۱۱دکتر بسیار با حوصله و خوشرویی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۶سلام ،من دفعه اول هست رفتم پیششون،برای لک صورت،پماد دادن،هزینه تراشی الکی نکردن،خیلی با حوصله و دقت ازمایش ها و لک رو دیدن،خیلی خوش برخورد هستن،نتیجه هنوز معلوم نیست ،در کل راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰سلام دکتر به سرعت تشخیص دادند و مشکلم رو در عرض چند روز حل کردند
۱۴۰۴/۰۲/۲۰دکتر با شخصیت و مهربون . واقعا هم تو کارش حرفه ای
۱۴۰۴/۰۹/۲۰درود وارد مطب شدم، منشی از من خواست به جای کشیدن کارت، مبلغ ویزیت را موبایلی پرداخت کنم، امکانش نبود، فرد دیگری از پرسنل امد و خواست به دستگاه خودپرداز پایین مراجعه کنم، از این کار اجتناب کردم، رفت و بعد عز پانزده دقیقه یک دستگاه اورد برای ویزیت ۴۵ دقیقه منتظر نشستم این در حالی بود که دوست خانم دکتر بعد از من امده بود و رفت داخل و بیشتر از بیست دقیقه به گپ و گفت با ایشان وقتی وارد اتاق دکتر شدم ایشان سعی کرد با خوشرویی رفتار نامناسب نگه داشتن من پشت در را توجیه کند برخوردشان سیاست مندانه عالی بود…. نسخه تجویزی رو یک هفته هست که دارم استفاده می کنم عالی است… نتیجه گرفتم… حالا امتیاز همه این ها به نظرم میشود معمولی!!!!
۱۴۰۴/۱۰/۱۸در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹بسیار خو ش اخلاق وکاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۲۹سلام ،لک پوستی که چند وقت بود در گیر بودیم ،با تجویز درست دارو بر طرف شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۸خانم دکتر نازنین بسیار خوشرو، با اخلاق و متبحر قدردان شما هستیم
۱۴۰۴/۱۱/۱۸فعلا با ویزیت اول، به نظر دکتر حاذقی میان.
۱۴۰۴/۰۳/۱۶درمان قارچ
۱۴۰۴/۰۴/۱۶برای خشکی پلک رفتم پیش شون هنوز تحت درمان هستم ولی با مصرف به موقع دارو و کرم ها بهبودی حاصل شده. خانم دکتر با اخلاق و با حوصله و حرفه ای هستن.
۱۴۰۴/۰۶/۳۱ریزش مو، بعد سه ماه تقریبا ریزش مو نصف شده، دکتر خوشرو و با حوصله ای هستند.
۱۴۰۴/۰۴/۳۰جوش صورت داشتم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۹اگزما- آزمایش تجویز شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۷خیلی خوب و تشخیص درست ممنون ازشون
۱۴۰۴/۰۹/۱۹مراجعه اولم بود آزمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷برداشتن زگیل پوستی، مارشون واقعا عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۲فعلا درمان میشم
۱۴۰۴/۰۷/۰۳خوش برخورد بودن و نسخه شون برای من کمک کننده بود. چند تا مسئله داشتم به خصوص برای درماتیت صورتم داروشون خیلی خوب عمل کرد. در کل پیشنهاد میکنم.
۱۴۰۴/۰۳/۱۴درحال درمان
۱۴۰۴/۰۱/۲۰عالی خوش برخورد کار درست
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بسیار پزشک حاذقی می باشند و با صبر و حوصله به صحبتهای بیمار خود گوش می دهند.
۱۴۰۴/۰۴/۱۶اگزما نوزاد ،
۱۴۰۴/۰۷/۰۲مراقبت پوست
۱۴۰۳/۰۸/۰۵زونا گرفته بودم . دکتر داخلی داروهای بی ربط داده بود. با داروها و ویزیت خانم دکتر درمان شدم . خیلی مسلط به بیماریها هستن
۱۴۰۵/۰۱/۱۲بسیار خوش برخورد، مهربان، پیگیر و با سواد
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۰۶دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۹/۲۸فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خوب بوده
۱۴۰۴/۰۹/۱۶خیلی عالی بود بابت لک صورت رفته بودم خیلی خیلی عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۱قارچ پوستی و در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸خواهرم دکترو به من معرفی کرد خودش برای جوش و جاهاش خیلی نتیجه گرفت منم واسه ریزش مو مراجعه کردم فعلا ریزشم بهتر شده اما گفتن باید ادامه بدم تا موی جدید دربیاد
۱۴۰۳/۰۶/۱۷برای ریزش مو مراجعه کردم برام ازمایش خون نوشتند با اخلاق و حرفه ایی و موشکافانه مشکلم رو بررسی کردند و خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲خوش اخلاق و با حوصله- توجه به بیمار- حساسیت پوستی بود که تحت درمان و رو به بهبود هست
۱۴۰۵/۰۳/۱۹عالی بسیار مهربان
۱۴۰۴/۰۳/۰۵بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۱۹ریزش مو خیلی محبت کردند و از ریزش جلوگیری شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۳در حال مصرف داروهای تجویزی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱بعد از کلی درمان الکی، فقط ایشون تونستن لک منو بهتر کنند خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۲/۰۵مشکل پوستی در خال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۰۷مشکل پوستی
۱۴۰۴/۰۸/۰۲خیلی دکتر با حوصله و خوبی هستن برای درمان لوپوس یک ساله بهشون مراجعه میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۰۲با حوصله و مهربان
۱۴۰۳/۰۷/۲۹خانم دکتر بسیار خوش برخورد و با حوصله و در ضمن با علم بالا به روزترین خدمات رو ارائه میدن بنده خیلی پیش ایشون ویزیت شدم و همیشه راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۰۷لیزر لک صورت
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بسیار بااخلاق و مهربان هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۸کاملا مشکل رو متوجه شدند و حل کردند بسیار با حوصله و با اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۱۰