تهران خیابان ولیعصر
مابین بهشتی و مطهری
نبش کوچه شجاعی
جنب داروخانه دکتر بهرامی
طبقه اول
تهران خیابان دکتر شریعتی - بالاتر از دوراهی قلهک - کوچه شهید حمید صدیق - پلاک 7
ساختمان پزشکان روزبه - طبقه 5 - تلفن ٢٢٢٢٥٥٦٠
دکتر منصور اصفهانی متخصص پوست، مو و لیزر با شماره نظام پزشکی 32282 در شهر تهران فعالیت دارد. نوبتدهی اینترنتی برای مطبهای بهجتآباد و قلهک از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
دکتر منصور اصفهانی متخصص پوست، مو و لیزر با شماره نظام پزشکی 32282 از جمله پزشکان با سابقه و معتبر در حوزه درماتولوژی در شهر تهران به شمار میآید. ایشان متولد رشت بوده و پس از گذراندن دوره پزشکی عمومی در دانشگاه اصفهان، تخصص بیماریهای پوست (درماتولوژی) را از دانشگاه علوم پزشکی ایران دریافت کردهاند. دکتر منصور اصفهانی با بیش از دو دهه تجربه در درمان بیماریهای پوست و ارائه خدمات زیبایی، عضو انجمن متخصصین پوست ایران و اروپا هستند و این عضویت بر اعتبار حرفهای ایشان افزوده است.
دکتر منصور اصفهانی سابقه تدریس در دانشگاه علوم پزشکی ایلام و فعالیت درمانی در استانهای مختلف از جمله کردستان، ایلام و تهران را در کارنامه خود دارد. طی سالهای اخیر، ایشان در شهر تهران و به ویژه در مناطق بهجتآباد و قلهک، در دو مطب به ارائه خدمات تخصصی مشغولاند. مطب اصلی دکتر منصور اصفهانی در خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از دوراهی قلهک، کوچه شهید حمید صدیق، ساختمان پزشکان روزبه، طبقه پنجم قرار دارد. همچنین مرکز پوست دانش در خیابان ولیعصر، مابین بهشتی و مطهری، نبش کوچه شجاعی، جنب داروخانه دکتر بهرامی، طبقه اول، دیگر محل فعالیت ایشان است.
در حوزه تخصصی پوست و مو، بیماران دکتر منصور اصفهانی رضایت بالایی از دقت در تشخیص، روشهای درمانی متنوع و برخورد حرفهای ایشان داشتهاند. بسیاری از بیماران دکتر منصور اصفهانی در تهران، ایشان را به عنوان متخصص پوست قابل اعتماد معرفی کردهاند. بهعلاوه، دکتر منصور اصفهانی با استفاده از تکنولوژیهای نوین مانند لیزر، میکرودرم ابریژن و تزریق ژل و بوتاکس خدمات درمانی و زیبایی گستردهای ارائه میدهند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای هر دو مطب فراهم است.
در مجموع، دکتر منصور اصفهانی، متخصص پوست و مو با سابقه تدریس دانشگاهی و فعالیت در مطبهای معتبر تهران، یکی از پزشکان شاخص این حوزه در شهر تهران محسوب میشود.
دکتر منصور اصفهانی متخصص پوست، مو و لیزر با مدرک تخصصی بیماریهای پوست (درماتولوژی) از دانشگاه علوم پزشکی ایران است.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای هر دو مطب دکتر اصفهانی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
مطبهای دکتر اصفهانی در خیابان دکتر شریعتی (قلهک) و خیابان ولیعصر (بهجتآباد) تهران واقع شدهاند.
خدمات تخصصی پوست، لیزر، میکرودرم ابریژن، تزریق بوتاکس و ژل، درمان اسکار آکنه و سایر بیماریهای پوستی در مطب دکتر اصفهانی ارائه میشود.
بله، دکتر منصور اصفهانی عضو انجمن متخصصین پوست ایران و اروپا است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ولیعصر
مابین بهشتی و مطهری
نبش کوچه شجاعی
جنب داروخانه دکتر بهرامی
طبقه اول
خیابان ولیعصر
مابین بهشتی و مطهری
نبش کوچه شجاعی
جنب داروخانه دکتر بهرامی
طبقه اول
خیابان دکتر شریعتی - بالاتر از دوراهی قلهک - کوچه شهید حمید صدیق - پلاک ۷
ساختمان پزشکان روزبه - طبقه ۵ - تلفن ۲۲۲۲۵۵۶۰
یه ساله برای ریزش مو میرم پیششون ولی نتیجهای خاصی نگرفتم، ولی خیلی خوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۶ریزش سکه ای
۱۴۰۳/۰۶/۲۵عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳سلام بنده مشکل خارش پوست داشتم ک رو ب بهبودی میباشم
۱۴۰۱/۱۱/۲۴هنوز درحال درمان هستم و کاملا پوستم داره خوب میشه
۱۴۰۴/۰۷/۱۸عالی و دقیق با تشکیل پرونده و منظم و پیگیر روند درمان
۱۴۰۲/۱۱/۱۷برای زگیل دست پسرم مراجعه کردم واقعا کارشون خوبه ممنونم ازشون برای خودم هم مراجعه کردم در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰من برا جوش و اسکار جای جوشهام چندین سال تحت نظرشون بودم کارشون خیلی عالیه
۱۴۰۲/۱۱/۰۱آکنه فعلا یک جلسه رفتم
۱۴۰۲/۱۱/۱۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۷تشخیص و نسخشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۰مشکل پوست لک های سفید به لطف ایشون کم شدش
۱۳۹۹/۰۵/۰۲برای درمان جوش که عالیییی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۷داداش کوچیکترم
۱۴۰۲/۱۱/۲۸بسیار با حوصله و دقیق هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۶سیفد که دست
۱۴۰۳/۰۵/۱۸برای اگزما پوستم خوب بود ولی بعد یه سال داروها جواب نمیده
۱۴۰۴/۰۲/۳۰سلام قرمزی و لک روی پوستم بود نسبتا بهترشده ولی هنوز قرمزی ها دیده میشه
۱۴۰۴/۰۲/۲۹قارچ پوستی
۱۴۰۲/۰۴/۰۵خواهرم سابسیژن کردن و بسیار راضی بپدن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳همسرم قارچ پوستی گرفته بود با دو جلسه درمان شد، کارشون عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۲در حال درمان و بهبود یافته ام
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بیماری رزاسه و خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۳/۰۳پزشک خوبی هستن و تشخیص درست میدن فقط دیر به مطب تشریف میارن و زمان انتظار بیمار طولانی میشه.
۱۴۰۴/۰۴/۲۴Q 0*¢|you are
۱۴۰۴/۰۳/۲۰دکتر خوبی هست بیماری پوستی داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰مهربان صبور و باسواددد
۱۴۰۳/۱۲/۲۰من تو دو جلسه بهترین نتیجه رو گرفتم فوق العاده دکتر خوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۴/۰۹/۲۴خیلی باحوصله هستند
۱۴۰۲/۱۰/۰۸لیزر خال روی گردن
۱۴۰۳/۰۶/۰۶مشکل آکنه داشت بخوبی درمان کرد دکتر حاذقی و من تشکر میکنم از ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۳۱همسرم بیماری نادر هنوخ گرفته بود ایشون به موقع تشخیص دادند سلامتی این دکترها آرزوی ماست دکترباسوادوکاربلد
۱۴۰۳/۰۶/۱۹مشکل ریزش مو
۱۴۰۱/۰۲/۲۴درمان عالی صورت
۱۴۰۵/۰۲/۰۵ریزش سکه ای در حال درمان
۱۴۰۳/۰۱/۲۷من دخترم ریزش موی سکه ای داشت با مراجعه به ایشون دختر من کاملا درمان شد.مننون هستم از ایشون
۱۴۰۲/۰۳/۱۰فعلا دارو تجویز کرده اند. امیدواریم نتیجه بگیریم . بعد از کرونا دچار ریزش موی شدید شده ام
۱۴۰۰/۰۹/۱۱آکنه و جوش
۱۴۰۳/۰۳/۱۰خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۰خیلی دکتر با دانش
۱۴۰۳/۰۷/۱۹آقای دکتر منصور اصفهانی بسیار دکتر کار بلد هستند من دو جلسه رفتم درمان شدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۹بیماری پوستی
۱۴۰۳/۰۵/۱۳دکتر کار درست و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۳۹۷/۱۲/۰۱یک دفعه ویزیت شدم برای جوش پوست کلی آزمایش نوشته که باید جوابشون رو ببرم نشون بدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷عالی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۳مشکل دپست
۱۴۰۳/۰۶/۲۷برای ریزش مو فعلا یع جلسه کم شده
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عالی هستند .
۱۴۰۴/۰۷/۲۰با شناخت قبلی مراجعه و همچنان راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷کارش عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۸چندین بار برای چیزهای مختلف به مطب ایشان مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۱/۱۰برای مشکل مو دخترم مراجعه کرد عالی بودن جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱ریزش مو
۱۴۰۱/۱۱/۰۲لک حاملگی زدم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۷بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۴آکنه و جوش
۱۴۰۳/۰۳/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۹/۱۳Fogholade .
۱۴۰۱/۰۳/۲۱بسیار راضی هستم
۱۴۰۲/۰۹/۰۳دکتر جان ما حرف نداره یه دونست بخدا
۱۴۰۰/۰۶/۰۶نظر قطعی زوده چون در حال درمان هستم و بهتر شدم ، مطب تمیز بهداشتی برخورد دکتر بسیار عالی و مودب خوب و کامل و با حوصله به حرفهام گوش کردند و دقیق معاینه کردند .
۱۴۰۵/۰۳/۰۳فوردایس لب.در حال درمان
۱۴۰۲/۰۸/۳۰دکتر با حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۳۰مشکلات پوستی وریزش مو ایشون دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴در حال لیزر ماه گرفتگی دخترم هستم نتیجه راضی کنندس
۱۴۰۰/۰۶/۱۵خشکی پلک داشتم درمان شدم
۱۴۰۲/۰۴/۲۶برای ریزش مو و جوش پوست مراجعه کردم که در هر دو مورد تجویز آقای دکتر عالی بود و نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸فوق العاده -حرفه ای-محیط کلینیک عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳برخورد ایش
۱۴۰۰/۱۱/۳۰بله صد درصد ک کمک میکنند.بنده صورتم لک داشت و ریزش مو داشتم ک نتیجه خوبی داشتمو خیییییلی راضی ام
۱۴۰۲/۱۲/۰۶سلام ن
۱۴۰۲/۱۰/۰۲آکنه و جوش
۱۴۰۳/۰۳/۱۰خیلی اروم و صبور هستند و خیلی در ویزیت کردن دقت دارند
۱۴۰۲/۰۹/۱۴درماتیت پوستی داشتم تا حدودی کنترل شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۳من دخترم پاهاش سوخته بود برای اولین بار بردم پیششش خیلی خوبن کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۱۴بسیار عالی و با تجربه و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۹/۱۶تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۴بسیار حرفه ای و عالی
۱۳۹۸/۰۴/۱۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۶اولین جلسه ست برای ریزش مو و روتین پوستی مراجعه کردم تازه درمان شروع کردم ریزش شدید داشتم فعلا یه مقدار ریزش ها کمتر شده
۱۴۰۴/۰۲/۱۰شوره موی سر. مجدد میخوام ویزیت شم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳خیلی ماهر هستند و برای کارشون وقت میگذارند
۱۴۰۴/۰۶/۰۹سلام فوقالعاده دکترعالیییییی بسیارصبورهستند برادخترم پیش ایشون رفتیم واقعا دخترم پوستش عالی شد
۱۴۰۳/۱۱/۰۱عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۳تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۱/۰۴/۱۱قاچ پشت چشم ک 5سال هیچ دکتری درمان زال تشییص نداد وی ب یک نسخه کامل خوب شد
۱۴۰۰/۰۱/۰۱برای کنترل چربی پوست و درمان لک و جوش رفتم. فعلا تحت درمانم.
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بسیار پزشک حاذق و صبوری هستند. من برای درمانم نتیجه عالی گرفتم.
۱۴۰۵/۰۳/۳۱مشکل پوستی
۱۴۰۴/۰۹/۰۸پزشک حاذقی هستند .
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عالیبودن
۱۳۹۹/۰۴/۱۹من ۴ ساله اقای دکتر رو میشناسم ،هر مشکل پوستی که برام پیش میاد اقای دکتر با یه نسخه کامل حلش میکنه،به دوستان هم معرفی کردم ایشون رو و همه راضی بودن،به شدت توصیه میکنم،مشکلی که چندتا دکتر نتونستن حل کنن ایشون با یه نسخه درمان کردند
۱۴۰۴/۰۹/۲۶لکهای سفید.تحت درمانم و تاالان کمرنگتر شدن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷زیبایی و عالی؟بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۰۱مشکل لک صورت داشتم بسیار شدید بودن الان تحت نظر دکترم عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۹بهترین دکتر و عالی
۱۴۰۰/۱۰/۳۰عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۰فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶کار عالیه
۱۴۰۳/۰۵/۱۳خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۹مشکل پوستی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۹ریزش مو داشتم بهتر شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۵پزشک بسیار متعهد و دقیقی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۲عالیست
۱۴۰۳/۰۳/۱۷دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱مشکل پوستی
۱۴۰۲/۱۱/۲۲با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۱/۲۷خیلی خوب است
۱۴۰۴/۰۴/۳۰با اخلاق خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۲۰خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۰بدنبود
۱۴۰۲/۰۸/۱۶عالی بودن بسیار با حوصله همون ویزیت اول درمان ایشون جواب داد سپاس از ایشون
۱۴۰۱/۰۳/۰۶خیلی بی حوصله بودند، اصلا به توضیحاتم راجع به بیماری گوش ندادند.
۱۴۰۵/۰۲/۳۰دکتر معمولی هست
۱۴۰۴/۰۷/۲۲درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۳۰شوره سر - عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ریزش سکه ای درمان شدن
۱۴۰۱/۰۵/۰۲تشخیصشون درست بود ولی دیگه از شهر ما رفتن
۱۴۰۲/۱۰/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۲نمونه برداری یرای خال سر
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۷عالییی
۱۴۰۰/۰۳/۲۱جواب گرقتم
۱۴۰۴/۰۱/۱۷دکترعالین عال
۱۴۰۴/۰۳/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵هنوز پاسخی نگرفتم خیلی زوده
۱۴۰۰/۱۰/۱۴ریزش مو
۱۴۰۰/۱۱/۲۶مشکل سوختگی
۱۴۰۴/۰۵/۰۷آکنه و جوش
۱۴۰۳/۰۳/۱۰مشکل پوست داشتم با یک جلسه خوب شدم بسیار خوش اخلاق هستن دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۱۲خوب است ولی دارو
۱۴۰۱/۰۷/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۴دکتر با حوصله ای هستند تنها ایراد اینه که با داروخانه قرارداد دارن و داروی اضافی میدن هزینه دارو خیلی میشه
۱۴۰۴/۰۵/۰۷بله عالی
۱۳۹۸/۰۴/۲۶درحال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۳/۲۹بیماری پوستی وقرمز شدن دو تا دست با توجه به اینکه اینجانب به چندین دکتر ایلام و کرمانشاه مراجعه کردم هیچ نتیجه نگرفتم،ولی با ویزیت دکتر اصفهانی کامل نتیجه گرفتم در بازه خیلی کوتاه.براش آرزوی موفقیت دارم....
۱۴۰۴/۰۵/۰۸ایشون بسیار
۱۴۰۳/۱۲/۰۵ریزش سکه ای
۱۳۹۸/۰۴/۲۵سلام پسرم مشکل پوستی داره ولی هنوز جوابی نگرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶مشکل جوش عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۴جوش صورت و بدن بهتر شده ام
۱۴۰۴/۰۶/۲۷بیمارستان پیامبر
۱۴۰۳/۰۷/۲۴در تمام زمینه ها مراجعه کردم عالی هستن ایشون
۱۴۰۲/۰۸/۰۹تشخیص عالی ولی منشی اش کار راه انداز نیست
۱۴۰۱/۰۸/۱۵مشکل آکنه و جوش داشتم خداروشکر با تجویز درست دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰ریزش موی شدید و تقریبا قطع شدن ریزش
۱۴۰۰/۰۶/۱۶دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۱بداخللق
۱۴۰۳/۱۱/۲۰ریزش مو. خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۳پسرم مشکل ریزش مو داشتن تا حدودی برطرف شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عالی وحاذق هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۸راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱لک و پیس داشتم با یه ویزیت دکتر خوب شدم کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹سوختگی روی پا
۱۳۹۸/۰۸/۰۸فعلا که کامل نبوده
۱۳۹۹/۰۷/۰۷بسیار حاذق خوش برخورد و کار بلد هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۶مشکل پوستی داشتم و درمانی
۱۴۰۱/۱۲/۰۳داروی ایشان موثر واقع شد
۱۴۰۵/۰۳/۰۵ریزش مو. تازه رفتم. ولی اخلاق و وقت گذاشتن ایشون برای بیمار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۱۷سلام پوست من تیره و خشک بود بعد از مراجعه خیلی تغییر دیدم خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۷مادرم زونا داشت درمان شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۵تحت درمان هستم و تا اینجا عالی بودن
۱۴۰۲/۰۱/۲۷لیزر خال
۱۴۰۴/۰۴/۱۶برای ویزیت پوست
۱۴۰۲/۰۹/۰۷بسیار دقیق وحاذق هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۱تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۱/۱۵فعلا تحت درمان هستم خوب بوده تا الان
۱۴۰۱/۰۳/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۱من هم در به سیما هم در مطبشون ویزیت شدم و برای ریزش مو و مژه به ایشون مراجعه کردم دارویی که تجویز مردن برای ریزش مژه خیلی خوب جواب داد و حدود یک ماه پیش رفتم مطبشون برای مزوتراپی فعلا یک جلسه رفتم امید است که جواب بگیرم
۱۳۹۸/۰۴/۱۰باسلام ، برخورد عالی ، باحوصله برای شنیدن مشکلات بیمار و تشخیص فوق العاده و تجویز دارو موثر .من نوعی اگزما پوستی در اطراف هردو پلک بالاو پائین چشمهام ، پیشانی و اطراف بینی داشتم که همراه با قرمزی و پوسته های ریز زدن روی آنهارا داشتم . ایشان فقط بایک نسخه مشکل من رابرطرف کرده و تاکنون اثری از این مشکل ندارم.باآرزوی سلامتی وعزتمندی برای ایشان .
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دکتر خوب و حاذق
۱۴۰۳/۱۱/۰۶ریزش مو بعد یه مدت درمان شدم اما دوباره برگشت الان دوباره بهتر شده ولی تا درمان کامل مونده
۱۴۰۰/۰۲/۲۲سلام و عرض ادب واقعا دکتر اصفهانی بی نظیره .
۱۴۰۳/۱۲/۰۱من مشکل جوش داشتم الان کل جوشام رفتن کارشون حرف ندارههههخیلی ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۲/۰۶/۱۵سلام من برای جوش هایی که تو صورتم بود مراجعه کردم البته مریض قبلی ایشان هستم خیلی راضی هستم هم کارشون و هم اخلاقشان عالیه و برای بیمار احترام خاصی قائل هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عالی بوده
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بسیار با سواد و باحوصله جهت ریزش مو معاینه کامل انجام دادند.
۱۴۰۵/۰۱/۳۱در حال مراجعه هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵تشخیص خوب
۱۴۰۱/۰۲/۱۸بسیار دکتر باحوصله وبادانشی هستن برای زگیل کف پای دخترم مراجعه کردم درهمون فیریز اول جواب داد وخوب شد ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷بسیاردکترحاذفی است
۱۴۰۱/۱۲/۱۹عالی بودن بهترین دکتر پوست
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بسیار عالی مشکل پوست هنوز دوره درمان تکمیل نشده
۱۴۰۲/۰۴/۱۲حساسیت پوستی داشتم یک مرحله دارو استفاده کردم نتیجه اش مثبت بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۳واقعا خیلی عالیه کارشون خیلی راضیم از ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۲۲عالی بودند راضی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵مشکل جوش داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱رویه بینیم زیگیل در اومده بود و به مطب دکتر اصفهانی رفتم و خوب شدم و الان لکی رو بینیم نیست
۱۴۰۰/۰۱/۲۶سلام پسرم قارچ داشتن وبایه نسخه الحمدلله خوب شدن دکتر بسیارحاذق باحوصله ودقیقی هستن خداخیرشون بده
۱۴۰۴/۰۲/۳۱فوق العاده دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۰۷دکتر خیلی صبور و با شخصیتی هستش و اینکه من یه بار مراجعه داشتم نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۳/۰۹خعلی تشخیصاشون خوبه عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۶آکنه و جوش
۱۴۰۳/۰۳/۱۰جوش زدن صورت به خود ارضایی ربط دارد ؟
۱۴۰۴/۰۳/۰۱همسر یک مشکل پوستی پیدا کرد اقای دکتر با تشخیص درست و تجویز درست دارو خوبش کرد.
۱۴۰۴/۰۷/۲۰برای ریزش مو رفتم مزوتراپی کردند
۱۴۰۰/۰۹/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۱تجویز داروهاشون و تشخیص شون فوق العاده هست
۱۳۹۹/۰۸/۱۹ریزش مو داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷ریزش مو داشتم و قطع شد
۱۴۰۲/۰۶/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۷عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۸دکتر بسیار صبور ودقیق و حاذقی هستن.
۱۴۰۳/۰۳/۲۲با سلام آقای دکتر منصور اصفهانی پزشک خوبی هستند و بیماری را خوب تشخیص می دهند
۱۴۰۴/۰۵/۱۸برای زگیل دست دخترم مراجعه کردم جلسه اول فریز کردند و قرار شد دوباره برای فریز مراجعه کنم
۱۴۰۳/۱۲/۲۱مشکل پوستی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵۱ جلسه که رفتم نتیجه عالی بوده
۱۴۰۳/۰۱/۲۰عالی بهترین دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۲۷برای ریزش مو مراجعه کردم تحت درمانم فعلا
۱۴۰۴/۰۷/۲۷بسیار خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۳/۱۱بدلیل جوش صورت مراجعه نمودم. پزشک بسیار حاذقی هستند. بسیار تشخیص عالی . روش درمان عالی.
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بهتریندکتردنیاستومنبعدسالهادارمخوبمیشموخالهایپوستیمکباهیچلیزریرفعنمیشدوهمهیدکتراگفتنخوبنمیشمدکتراصفهانیدارهبایهنوعلیزرجدیداونوبرطرفمیکنهومنیکجلسهرفتموازنتیجهبسیارراضیبودمانشااللهخدادلتونوشادکنهاقایاصفهانی
۱۴۰۴/۰۲/۰۸درمان زگیل. راضی بودم. فقط معطلی خیلی زیاد بود و ۳ ساعت طول کشید تا ویزیت شوم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۰مشکل جوش و لکه های جوش داشتم تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۹عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۲برداشتن خال که فقط ویزیت شدم
۱۴۰۱/۱۲/۰۶خیلی خوش برخورد مهربون پیگیر تا الان ک خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۱۴در کل خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۰۸/۱۹واسه جوش صورتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵قبلا خیلی روصورتم لک بود لکهام رودرمان کرد
۱۴۰۳/۰۱/۲۱اگزما با یه نسخه درمان شدم فوق العاده بود دکتر واقعا فوق العاده به معنای واقعی کلمه خیلی باتجربه و حاذق
۱۴۰۰/۰۸/۱۷در حال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۱۳پزشک خوبی هستش.وقت میذارن.خوش برخوردن و تشخیصشون خوبه
۱۴۰۳/۱۱/۱۸بیماری پوستی، در حال درمان رضایت بخش، کامل و دقیق بررسی کردند ممنونم
۱۴۰۱/۰۴/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۳۱آکنه و جوش
۱۴۰۳/۰۳/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۳مشکل جوش داشتم من رو شفا داد
۱۴۰۲/۰۷/۱۴برای مزوتراپی برای ریزش مو مراجعه کردم و خووب بود.
۱۴۰۳/۰۸/۱۲درحال درمان
۱۳۹۷/۱۰/۳۰سلام خیلی دکتر خوبی هستن برای سوختگی پای دخترم مراجعه کردم بایه بار مراجعه عالی بودن ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۴/۲۰فعلا یبار ویزیت شدم وگفتن درمانم زمان بر
۱۴۰۰/۱۲/۰۷پزشک حاذق و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۲۳فوق العاده کارشون با یه نسخه دستام سفید خشکی هاش از بین رفت
۱۴۰۰/۰۷/۰۱عالی در تشخیص و تجویز دارو
۱۴۰۴/۰۸/۱۰منافذ پوست عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۶ریزش مو شدید و در حال ادامه درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۴عالی هستند در تشخیص
۱۴۰۳/۰۶/۲۹عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ریزش مو دارم و در حال مزو تراپی و درمان هستم
۱۴۰۱/۰۴/۲۰فعلا همه چی خوب پیش میره دوره دوم دارم میرم ویزیت ببینم چی میشه
۱۴۰۳/۰۷/۳۰