دکتر مسلط و دلسوزی هستند و برای بیمار وقت میگذارند
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
عالی عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۸
پچه ما
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۱۷
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۳
صبور و دانا
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۰۲
آزمایش نوشتن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
خوب گوش میدن و پیگیر بیماری کودکان هستند و به سوالات با دقت پاسخ میدن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
بهترین
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
مراجعه داشتم بسیار دقیق و مو شکافانه عمل کردند و فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
واقعا باحوصله و خوب با دخترم برخورد میکنند و تشخیصشون خوبه.داروهای زیاد و خارجی هم نمیدن.
خدا خیرشون بده.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
راضی نبودم برخورد منشی هم خیلی سرد انگار از آدم طلب داشتن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
دکتر دقیق و با تجربه است
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
فرزندم بیمار بود.از تشخیص و درمان و پیگیری ایشان بسیار راضی هستم.
۱۴۰۲/۰۵/۱۵
پزشک توانا و خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
بسیار عالی و محترم من خیلی از ایشون راضی هستم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
عااااااالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۹
بسیار خوب و پیگیر هستند برای دخترم مراجعه کردم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
من از روز اول تولد دخترم پیش ایشون میزفتم الان دخترم ۳ سالشه هنوز هم پیششون میرم واقعا با اخلاقن برامریض وقت میزارن واقعا دوسش دارم
۱۴۰۱/۱۲/۰۷
سلام خسته نباشین دخترم ۴ ماهه هست شیر خشک نان ای ار میدم وزنش کمه
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
دکتردر هر نوبت با حوصله و ارایه توضیحات کافی همیشه راهنمای ما بودند
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
معمولیه
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
چکاپ،عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
دکتر بسیار با حوصله و خوبی هستن، به حرف بیمار کاملا گوش میدن
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
دکتر خوب و صبوری هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
بسیار با حوصله و دانا.و پیگیر.اینکه سریع شروع نمیکنن به دارو های زیاد دادن هم خیلی عالیه.
۱۴۰۱/۱۲/۰۷
فرزندان من از نوزادی تحت نظر ایشان بودند.بسیار دقیق و پیگیر و خوش اخلاق هستند.
۱۴۰۲/۰۵/۱۵
بسیار متخصص و عالی و دلسوز هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
بسیار با حوصله و کاربلد هستن من از ۴۲ر
ویژگی پسرم تحت نظر خانم دکتر بوده تا الان که ۲سالشه
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۳
دخترم رو به تازگی بردم پیش خانم دکتر. بسیار صبور و حاذق هستن.
۱۴۰۲/۰۶/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۹
بسیار با اخلاق ومجرب
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
بسیار صبور و نکته بین ...و البته حاذق ...در وقت مکفی خانواده رو آگاه میکنه وتوضیح دقیق میده خیلی هم پیگیر معالجه هستن تا نتیجه کامل
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
دو نوبت ویزیت دخترم که با برخوردی خوب و مهربان انجام شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
پسرم از نوزادی مریض ایشون بودن خیلی دکتر با حوصله و مهربانی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
دقیق ،صبور ، مهربان
۱۴۰۱/۰۳/۲۳
یکبار مراجعه داشتم
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
دکتر خیلی عالی و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
خانم دکتر بینظیر هستند در تشخیص حاذق هستند ضمنا پیگیر بیمار در همه مراحل وفوق العاده خوشرو ومهربان
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
چکاپ کلی کودک
راضی بوذم
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
خیلی عالی هستن قشنگ وقت میزارن و الکی انتی بیوتیک و داروی اضافه هم نمیدن
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
بسیار دقیق و مسلط هستند و وضعیت بیمار را پیگیری میکنند. دخترم هم بسیار ایشان را دوست دارد.
۱۴۰۲/۰۲/۱۴
سرما خوردگی
۱۴۰۲/۱۰/۰۶
خیلی مهربان و خوش برخورد بودند.از تشخیص و درمان شان خیلی راضی بودم.
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
با حوصله
۱۴۰۲/۰۲/۰۵
بسیاربادقت،پرفکت ودلسوز بیمار
۱۴۰۲/۰۴/۰۲
خیلی خوب
با حوصله دقیق
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
واقعا دکتر با حوصله ای هستن و خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
با سلام
دو فرزند من از زمان نوزادی تحت نظارت ایشان بزرگ شده اند و به لطف الهی و زحمات ایشان در سلامت کامل بسر میبرند.
دلسوزی و دقت ایشان ، قابل تقدیر است.
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
سرفه شدید کودکم
۱۴۰۲/۰۶/۰۸
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
دخترم چهارماه داره طب داره شکمش کار می کنه
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
عالی و با دقت
۱۴۰۲/۰۵/۱۶
بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
برای چکاپ مراجعه کردم، بسیار با حوصله بودند
۱۴۰۲/۰۵/۲۷
پزشک فرزندم هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
دکتر بسیار خوش اخلاق و دلسوزی هستند..با حوصله حرفتو کوش میدن و بچه رو چک میکنن..کاش زودتر باهاشون آشنا شده بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
بسیار پرفکت و درجه یک
موفق و سلامت باشن
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
خیلی مسلط به کار و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
با اولی که دخترمو بردم مطب خانم دکتر برای قد و وزن ، ایشان تمام موارد مرتبط با یک کودک تازه متولد شده رو برام توضحیح داد بدون اینکه من درخواست کرده باشم ، کلا دکتر خوبی هستند و برای مراجعه کننده وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
بسیار دقیق مهربان و با علم هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۲
ایشون دکتر بسیار با حوصله و حاذقی هستنید
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
چکاپ هرماه
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
عالی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
عالیه همیشه
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
بسیار عالی و با خوصله
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۳
خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
خیلی عالی هستند. خانم دکتر مهربون و خوشرو هستند. کاملا از تشخیص و درمانشون رضایت دارم.
۱۴۰۴/۱۲/۱۶
خیلی دکتر عالی هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
سلام. دختر من نقریبا از نوزادی تحت نظر ایشون هستند، فوقالعاده با دقت، با حوصله و صبور، کامل روند درمان و پروسه رو توضیح میدن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
فرزند سه ساله ام بیماری ریه داشت و خانم دکتر بسیار صبور و حاذق بودند و من رضایت کامل دارم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
خوب بودن
۱۴۰۲/۰۳/۲۳
خیلی وقت میزارع برای بیمار کامل توضیح میده همه چی رو
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
عالی
بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۰۵
عالی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
بعد از اینکه سه تا دکتر عوض کردیم با تشخیص ایشون دخترم خوب شدن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
دکتردلسوززحمت کش
۱۴۰۳/۰۹/۲۹
دکتر صبور و باسوادی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
بسیار دکتر صبوری هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
من اولین بار بود پسرم و بردم پیشش تشخیص درست داد و مشکلش حل شد.بسیار مهربون و وقت کافی برای بیمار میزاره
متخصص کودکان و نوزادان، دارای بورد تخصصی از دانشگاه تهران. بررسی رشد و نمو و تکامل کودکان از دوره نوزادی تا بلوغ. ارزیابی سلامت نوزادان و مشاوره شیردهی. بررسی و درمان مشکلات عفونی و تب؛ بیماری های تنفسی؛ گوارشی؛ آلرژی. مسائل مربوط به بلوغ و تغذیه کودکان.
دکتر مسلط و دلسوزی هستند و برای بیمار وقت میگذارند
۱۴۰۱/۰۲/۱۷عالی عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۸پچه ما
۱۴۰۳/۱۱/۲۶دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۱۷عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۳صبور و دانا
۱۴۰۰/۱۰/۲۱عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۰۲آزمایش نوشتن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خوب گوش میدن و پیگیر بیماری کودکان هستند و به سوالات با دقت پاسخ میدن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲بهترین
۱۴۰۳/۱۲/۰۷مراجعه داشتم بسیار دقیق و مو شکافانه عمل کردند و فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۸واقعا باحوصله و خوب با دخترم برخورد میکنند و تشخیصشون خوبه.داروهای زیاد و خارجی هم نمیدن. خدا خیرشون بده.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸راضی نبودم برخورد منشی هم خیلی سرد انگار از آدم طلب داشتن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶دکتر دقیق و با تجربه است
۱۴۰۴/۰۱/۳۰فرزندم بیمار بود.از تشخیص و درمان و پیگیری ایشان بسیار راضی هستم.
۱۴۰۲/۰۵/۱۵پزشک توانا و خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹بسیار عالی و محترم من خیلی از ایشون راضی هستم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۳عااااااالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۹بسیار خوب و پیگیر هستند برای دخترم مراجعه کردم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵من از روز اول تولد دخترم پیش ایشون میزفتم الان دخترم ۳ سالشه هنوز هم پیششون میرم واقعا با اخلاقن برامریض وقت میزارن واقعا دوسش دارم
۱۴۰۱/۱۲/۰۷سلام خسته نباشین دخترم ۴ ماهه هست شیر خشک نان ای ار میدم وزنش کمه
۱۴۰۴/۰۲/۱۳دکتردر هر نوبت با حوصله و ارایه توضیحات کافی همیشه راهنمای ما بودند
۱۴۰۵/۰۲/۱۲معمولیه
۱۴۰۳/۰۶/۰۹چکاپ،عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دکتر بسیار با حوصله و خوبی هستن، به حرف بیمار کاملا گوش میدن
۱۴۰۲/۰۷/۳۰دکتر خوب و صبوری هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۴بسیار با حوصله و دانا.و پیگیر.اینکه سریع شروع نمیکنن به دارو های زیاد دادن هم خیلی عالیه.
۱۴۰۱/۱۲/۰۷فرزندان من از نوزادی تحت نظر ایشان بودند.بسیار دقیق و پیگیر و خوش اخلاق هستند.
۱۴۰۲/۰۵/۱۵بسیار متخصص و عالی و دلسوز هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۰بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بسیار با حوصله و کاربلد هستن من از ۴۲ر ویژگی پسرم تحت نظر خانم دکتر بوده تا الان که ۲سالشه
۱۴۰۳/۰۸/۱۷خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۳دخترم رو به تازگی بردم پیش خانم دکتر. بسیار صبور و حاذق هستن.
۱۴۰۲/۰۶/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۹بسیار با اخلاق ومجرب
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار صبور و نکته بین ...و البته حاذق ...در وقت مکفی خانواده رو آگاه میکنه وتوضیح دقیق میده خیلی هم پیگیر معالجه هستن تا نتیجه کامل
۱۴۰۵/۰۳/۱۳دو نوبت ویزیت دخترم که با برخوردی خوب و مهربان انجام شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۱پسرم از نوزادی مریض ایشون بودن خیلی دکتر با حوصله و مهربانی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دقیق ،صبور ، مهربان
۱۴۰۱/۰۳/۲۳یکبار مراجعه داشتم
۱۴۰۱/۱۱/۰۱دکتر خیلی عالی و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳خانم دکتر بینظیر هستند در تشخیص حاذق هستند ضمنا پیگیر بیمار در همه مراحل وفوق العاده خوشرو ومهربان
۱۴۰۵/۰۳/۰۹چکاپ کلی کودک راضی بوذم
۱۴۰۴/۰۴/۱۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷خیلی عالی هستن قشنگ وقت میزارن و الکی انتی بیوتیک و داروی اضافه هم نمیدن
۱۴۰۳/۰۹/۱۷عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۷/۱۴بسیار دقیق و مسلط هستند و وضعیت بیمار را پیگیری میکنند. دخترم هم بسیار ایشان را دوست دارد.
۱۴۰۲/۰۲/۱۴سرما خوردگی
۱۴۰۲/۱۰/۰۶خیلی مهربان و خوش برخورد بودند.از تشخیص و درمان شان خیلی راضی بودم.
۱۴۰۰/۱۱/۰۴با حوصله
۱۴۰۲/۰۲/۰۵بسیاربادقت،پرفکت ودلسوز بیمار
۱۴۰۲/۰۴/۰۲خیلی خوب با حوصله دقیق
۱۴۰۴/۱۱/۲۰واقعا دکتر با حوصله ای هستن و خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۳/۰۷/۰۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۲با سلام دو فرزند من از زمان نوزادی تحت نظارت ایشان بزرگ شده اند و به لطف الهی و زحمات ایشان در سلامت کامل بسر میبرند. دلسوزی و دقت ایشان ، قابل تقدیر است.
۱۴۰۱/۱۰/۰۳سرفه شدید کودکم
۱۴۰۲/۰۶/۰۸عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۹دخترم چهارماه داره طب داره شکمش کار می کنه
۱۴۰۴/۰۲/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عالی و با دقت
۱۴۰۲/۰۵/۱۶بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۴برای چکاپ مراجعه کردم، بسیار با حوصله بودند
۱۴۰۲/۰۵/۲۷پزشک فرزندم هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۸دکتر بسیار خوش اخلاق و دلسوزی هستند..با حوصله حرفتو کوش میدن و بچه رو چک میکنن..کاش زودتر باهاشون آشنا شده بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹بسیار پرفکت و درجه یک موفق و سلامت باشن
۱۴۰۰/۱۱/۰۱خیلی مسلط به کار و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۱۲با اولی که دخترمو بردم مطب خانم دکتر برای قد و وزن ، ایشان تمام موارد مرتبط با یک کودک تازه متولد شده رو برام توضحیح داد بدون اینکه من درخواست کرده باشم ، کلا دکتر خوبی هستند و برای مراجعه کننده وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۶/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۷بسیار دقیق مهربان و با علم هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۲ایشون دکتر بسیار با حوصله و حاذقی هستنید
۱۴۰۳/۱۰/۲۹چکاپ هرماه
۱۴۰۳/۰۷/۱۹عالی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۰۸عالیه همیشه
۱۴۰۴/۱۱/۰۳بسیار عالی و با خوصله
۱۴۰۱/۰۶/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خیلی عالی هستند. خانم دکتر مهربون و خوشرو هستند. کاملا از تشخیص و درمانشون رضایت دارم.
۱۴۰۴/۱۲/۱۶خیلی دکتر عالی هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۱سلام. دختر من نقریبا از نوزادی تحت نظر ایشون هستند، فوقالعاده با دقت، با حوصله و صبور، کامل روند درمان و پروسه رو توضیح میدن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹فرزند سه ساله ام بیماری ریه داشت و خانم دکتر بسیار صبور و حاذق بودند و من رضایت کامل دارم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵خوب بودن
۱۴۰۲/۰۳/۲۳خیلی وقت میزارع برای بیمار کامل توضیح میده همه چی رو
۱۴۰۴/۱۰/۰۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۰۵عالی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۳بعد از اینکه سه تا دکتر عوض کردیم با تشخیص ایشون دخترم خوب شدن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶دکتردلسوززحمت کش
۱۴۰۳/۰۹/۲۹دکتر صبور و باسوادی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار دکتر صبوری هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۶من اولین بار بود پسرم و بردم پیشش تشخیص درست داد و مشکلش حل شد.بسیار مهربون و وقت کافی برای بیمار میزاره
۱۴۰۵/۰۲/۱۹