من سه تا بچه بزرگ کردم و ایشون پزشک هرسه بچه من بودند و از همه نظر راضی بودم خدا انشاالله سلامتی و خیرشان بدهد
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
دکتر بسیار خوب با قدرت تشخیص بالا. تنها مشکلی که در مورد ایشون دارم برای گرفتن وقت و زمان معطلی درون مطب هست. که به خاطر مهارت دکتر کاظمیان این سختی تحمل میکنم.
۱۳۹۷/۱۰/۱۹
در بیمارستان آتیه زایمان داشتم و ایشون فرزندم رو چکاب کردند
۱۴۰۰/۰۱/۱۳
صبور باحوصله و بسیار باسواد
من دختر اولم ده ساله تحت نظر ایشونه،دختر دومم هم از بدو تولد پیش ایشون میبرم برای چکاپ
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
فقط میتونم بگم عالی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۲۵
هر۳ فرزندم و بیشتر بچه های بستگان نزد ایشون ویزیت میشوند.
دکتر بسیار صبور و با اخلاق و در تشخیص بیماری عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
چکاپ ماهیانه
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
بسیار ماهر و متخصص هستند
و با حوصله و خوش برخورد با ما تعامل کردند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
دکتر بسیار باداخلاق حاذق
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
عالی واقعان دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۳/۲۶
عالی بودش
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
عالی،بی نظیر
۱۳۹۸/۱۱/۲۱
پزشک بسیار خوبی هستند تشخیص دقیق تجویز صحیح درمان موثر پسر من وقتی به دنیا آمد مشکل روده پیدا کرد دکتر کاظمیان دست خدا شد برای من به موقع تشخیص دادند داروی موثر دادند و مشکل پسر من بدون جراحی حل شد خدا خیرتون بده همیشه دعاگوشون هستم از اون به بعد پزشک پسرم هستن و هر مشکلی پیش بیاد فقط میبرم پیش خودشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
ایشون چندین سال پزشک بچه های دوستم بودن والان برای فرزند خودن پیششون میرم عااااالی هستن خدا خیرش بده
۱۳۹۷/۰۸/۲۷
یک بار مراجعه کردیم راضی بودم .ایشان باتجربه و آگاه به مشکلات شایع نوزادان هستند
۱۳۹۹/۰۶/۲۶
عالی است ایشان
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
عااالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
دکتر بسیا رخوب هستند خدا نگهدارشان باشد بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۵
بسیار دکتر باتجربه وعالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
بسیار نظرات دقیق و هوشمندانه ای دارند بخص ص در مورد دختران. اینکه مرتب باید عفونت ادراری آنها بررسی شود ک روی رشدشان اثر نامطلوب نداشته باشه
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
در بیمارستان
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
پزشک بسیار با حوصله و با تجربه ای هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
عااالی بووود
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
دکتر همیشگی دخترم از زمان تولد
۱۳۹۷/۱۰/۲۹
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
عالییییییییییی
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
عالی هستند . اگه ایشون نباشند ترجیح میدهم بچم رو دکتر نبرم و مناظرشون بشم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
عالی عالی دکتر دلسوز با اخلاق به تمام سوالات با آرامش جواب میدن
تشخیص عالی که میدن
۱۴۰۳/۱۲/۲۸
عالی ه
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
بسیار باتجره و کاردان
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
عالی
بدون داروی اضافه
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
برای ختنه کردن پسرم مراجعه داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
کاهش وزن پسرم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
بسیاررر عالی
۱۳۹۸/۱۲/۲۵
من پسر کوچولوی داشتم هیدرو سفال بود دکتر خیلی خیلی ا ز نظر روحی همراه ما بودند،محبتی که هیچ وقت در یاد و ذهن ما کم زنگ نشد،
براشون سلامتی ارزو می کنم.
۱۳۹۷/۰۲/۲۳
پزشک درجه یک
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
دکتر عالی و
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
دکتر بسیار باتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
تشخیص دیقیق و اخلاق خوب
۱۳۹۸/۰۸/۲۰
مهربان،صبور،حاذق،انسان نیک
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
فرزندم رو ختنه کردم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
فوق العاده
۱۳۹۷/۱۱/۱۶
دکتر خیلی خوب و با وجدانی هیتند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
معاینه
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
بله خیلی عالی و با حوصله هستن
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
بهترین و با تحربه ترین پزشک
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
از هر نظر عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
بسیار عالی هستند
۱۳۹۸/۰۵/۰۳
بسیار با حوصله و آرام بودن
داروی اضافه نمی نوشتن
و چک میکردند که در خانه داریم یا نه
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
پزشکی،بسیار حاذق
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
نتیجه خوب بوده
۱۳۹۹/۰۷/۲۶
بسیار با تجربه و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
ختنه و بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۳
عالی، عالی، بسیار پر تجربه و الهام بخش
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
بسیلر دکتر حاذق و قابل اعتماد و با دانش .
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
دکتر فوق العاده عاااااالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
بسیار عالی با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
کودکان
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
پسرم رو ختنه کردن.کارشون خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
بسیار با حوصله و باتجربه
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
با سلام میتونم بگم بینظیر هستند و خیلی پر تجربه.
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
عالی ب
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
در ۷ روزه گی نوزادم به ایشان مراجعه داشتیم
با متانت و آرامش به همسرم که فکر میکرد نوزاد دیگر شیرش را نخواهد خورد آموزش دادند و تا به الان که یک ماهش شده از اون لحظه به بعد داره شیر مادرش رو میخوره فکر نمیکنم این دکتر هیچ وقت از یادم بره بسیار دانشمند و صبور هستند امید به خدا ایشون رو به عنوان پزشک فرزندم انتخاب نمودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
عااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
برای آلرژی پسرم
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
با سلام بابت شیمی درمانی مراجعه کردیم
ک هنوز روند درمان به اتمام نرسیده
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
دکتر بسیار با اخلاق و خوب از نوزادی پسرم تا الان که چهار سالشه پیش ایشون ویزیت میشه و ختنه هم پیش ایشون بردمش و کاملا راضیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
ارامششون باعث ارامش پدر و مادر میشه.الکی دارو هم نمیدن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
بینظیره
۱۳۹۹/۰۱/۲۳
عالی و بسیار خوش رفتار
۱۳۹۹/۰۷/۲۹
بسیار باتجربه هستند و الکی دارو نمیدن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
واقعا عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۲
بسیار مهربان با حوصله و مجرب هستند
۱۳۹۹/۰۳/۱۳
هنوز بیمارمان تحت معالجه دکتر کاظمیان است
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
بسیار صبور و متفکر با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
بسیار صبور و با حوصله و در نهایت عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
پسر من 12 سال پیش در بیمارستان آتیه متولد شد و ایشون پزشک اطفال پسرم بودن .واقعا ازشون راضی بودیم . امیدوارم بتونم دخترم رو هم زیر نظر ایشون ببرم .وقتی نظری می دن دیگه رد خور نداره
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
دکتر فوق العاده عالی و باتجربه هستن و اصلا بیخود دارو نمیدن و خیلی با حوصله توضیح میدن همه چیز و
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
عالی و بی نظیر
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
بسیار دکتر با اخلاق و کار بلد
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
بسیار عالی و قابل اعتماد داروی اضافی به نوزاد نمی دهد و تشخیص خیلی خوبی دارد
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
زایمان
۱۳۹۹/۰۵/۲۵
واقعا متخصص و دلسوز و با آرامش. خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
از نوزادی همیشه هر زمان مشکلی دارم به جناب آقای دکتر کاظمیان مراجعه میکنم ایشان بسیار دانشمند و حاذق هستند هم در تشخیص هم در درمان. امیدوارم همواره سلامت باشند
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
دکتر بچگی پسرم هستن و ایشون پسرم رو ختنه کردن در نوزادی
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
مسلط. خونسرد. مخالف داروهای پرتعداد
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
بسیار حاذق هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
دکترهای گفتن نوزاد عفونت خون داره اما ایشان با آزمایش تشخیص دادن عفونت ادرار
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
عالی +
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
عالی از
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
بینظیر هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
.عالی بودن
۱۳۹۹/۰۱/۲۰
دکتر خیلی خوبی هستن من واقعا رازی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
بسیار با
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
نسبتا خوب
۱۳۹۹/۰۴/۱۳
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
از نوزادی پسرم تحت نظر ایشون بودند. بسیار پزشک با تجربه ای هستن. خیلی از نکات تغذیه شیردهی غذای کمکی روش های شیردهی درمان کولیک بدون دارو، تمام نکات مربوط به اینها رو بهم گفتن و خیلی کمک کننده بود. خدا خیرشون بده. هر روشی که بهم گفتند انجام دادم و خداروشکر بچم تو تغذیه هیچ مشکلی نداشت و نداره
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
بینظیر
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
پسر من توسط ایشان چک آپ میشود
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
دکتر بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
معاینه نوزاد
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
از بدو تولد پزشک نوزاد بودند و از ایشان بسیار راضی هستیم خدا خبرشون بده بیار دلسوز هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۶
ویزیت کودک بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
عالی هستند با تجربه و کاردان
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
فوق العاده دکتر خوبی هستن با تشخیص صحیح و درمان عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
خیلی دکتر عالی و مهربون هستن ولی منشی فوق العاده بدخلاقه
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
عالی و حاذق هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
پزشک حا
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
بهترین دکتری که
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
خیلی خوب بود صبور و کار بلدبود
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
برای چکاپ
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
در بیمارستان مفید پزشک نوزادم بودن بسیار حاذق با تشخیص عالی کمک ما بودند
۱۴۰۴/۰۶/۱۳
من از قدیم پسرم رومیبردم
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
برای چکاپ نوزاد به ایشون مراجعه کردم خیلی خوب هستن و دارو رو جز شیر مادر تجویز نمیکنن
تشخیص عالی
۱۳۹۷/۱۰/۳۰دکتر عالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۴من سه تا بچه بزرگ کردم و ایشون پزشک هرسه بچه من بودند و از همه نظر راضی بودم خدا انشاالله سلامتی و خیرشان بدهد
۱۳۹۹/۱۰/۰۹دکتر بسیار خوب با قدرت تشخیص بالا. تنها مشکلی که در مورد ایشون دارم برای گرفتن وقت و زمان معطلی درون مطب هست. که به خاطر مهارت دکتر کاظمیان این سختی تحمل میکنم.
۱۳۹۷/۱۰/۱۹در بیمارستان آتیه زایمان داشتم و ایشون فرزندم رو چکاب کردند
۱۴۰۰/۰۱/۱۳صبور باحوصله و بسیار باسواد من دختر اولم ده ساله تحت نظر ایشونه،دختر دومم هم از بدو تولد پیش ایشون میبرم برای چکاپ
۱۴۰۴/۱۲/۰۶فقط میتونم بگم عالی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۲۵هر۳ فرزندم و بیشتر بچه های بستگان نزد ایشون ویزیت میشوند. دکتر بسیار صبور و با اخلاق و در تشخیص بیماری عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۹تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰چکاپ ماهیانه
۱۴۰۴/۰۱/۱۷بسیار ماهر و متخصص هستند و با حوصله و خوش برخورد با ما تعامل کردند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳دکتر بسیار باداخلاق حاذق
۱۴۰۴/۰۴/۲۸عالی واقعان دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۳/۲۶عالی بودش
۱۴۰۰/۰۱/۲۲عالی،بی نظیر
۱۳۹۸/۱۱/۲۱پزشک بسیار خوبی هستند تشخیص دقیق تجویز صحیح درمان موثر پسر من وقتی به دنیا آمد مشکل روده پیدا کرد دکتر کاظمیان دست خدا شد برای من به موقع تشخیص دادند داروی موثر دادند و مشکل پسر من بدون جراحی حل شد خدا خیرتون بده همیشه دعاگوشون هستم از اون به بعد پزشک پسرم هستن و هر مشکلی پیش بیاد فقط میبرم پیش خودشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۱ایشون چندین سال پزشک بچه های دوستم بودن والان برای فرزند خودن پیششون میرم عااااالی هستن خدا خیرش بده
۱۳۹۷/۰۸/۲۷یک بار مراجعه کردیم راضی بودم .ایشان باتجربه و آگاه به مشکلات شایع نوزادان هستند
۱۳۹۹/۰۶/۲۶عالی است ایشان
۱۳۹۹/۰۶/۲۲عااالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۰دکتر بسیا رخوب هستند خدا نگهدارشان باشد بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۵راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۵بسیار دکتر باتجربه وعالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۲بسیار نظرات دقیق و هوشمندانه ای دارند بخص ص در مورد دختران. اینکه مرتب باید عفونت ادراری آنها بررسی شود ک روی رشدشان اثر نامطلوب نداشته باشه
۱۴۰۰/۰۹/۱۴در بیمارستان
۱۴۰۰/۰۵/۱۸پزشک بسیار با حوصله و با تجربه ای هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۸عااالی بووود
۱۳۹۹/۰۸/۱۲دکتر همیشگی دخترم از زمان تولد
۱۳۹۷/۱۰/۲۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۸عالییییییییییی
۱۴۰۰/۰۶/۲۴عالی هستند . اگه ایشون نباشند ترجیح میدهم بچم رو دکتر نبرم و مناظرشون بشم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عالی عالی دکتر دلسوز با اخلاق به تمام سوالات با آرامش جواب میدن تشخیص عالی که میدن
۱۴۰۳/۱۲/۲۸عالی ه
۱۴۰۰/۱۲/۱۲بسیار باتجره و کاردان
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عالی بدون داروی اضافه
۱۴۰۳/۱۰/۱۹برای ختنه کردن پسرم مراجعه داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸کاهش وزن پسرم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸بسیاررر عالی
۱۳۹۸/۱۲/۲۵من پسر کوچولوی داشتم هیدرو سفال بود دکتر خیلی خیلی ا ز نظر روحی همراه ما بودند،محبتی که هیچ وقت در یاد و ذهن ما کم زنگ نشد، براشون سلامتی ارزو می کنم.
۱۳۹۷/۰۲/۲۳پزشک درجه یک
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دکتر عالی و
۱۴۰۴/۰۱/۳۱دکتر بسیار باتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱تشخیص دیقیق و اخلاق خوب
۱۳۹۸/۰۸/۲۰مهربان،صبور،حاذق،انسان نیک
۱۴۰۴/۰۹/۰۴فرزندم رو ختنه کردم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۴فوق العاده
۱۳۹۷/۱۱/۱۶دکتر خیلی خوب و با وجدانی هیتند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷معاینه
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بله خیلی عالی و با حوصله هستن
۱۴۰۰/۰۸/۳۰بهترین و با تحربه ترین پزشک
۱۴۰۵/۰۲/۱۵از هر نظر عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۲بسیار عالی هستند
۱۳۹۸/۰۵/۰۳بسیار با حوصله و آرام بودن داروی اضافه نمی نوشتن و چک میکردند که در خانه داریم یا نه
۱۴۰۵/۰۳/۰۲پزشکی،بسیار حاذق
۱۳۹۹/۰۹/۰۲نتیجه خوب بوده
۱۳۹۹/۰۷/۲۶بسیار با تجربه و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۶ختنه و بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۳عالی، عالی، بسیار پر تجربه و الهام بخش
۱۴۰۰/۰۳/۱۱بسیلر دکتر حاذق و قابل اعتماد و با دانش .
۱۴۰۴/۰۸/۲۰دکتر فوق العاده عاااااالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار عالی با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۳۰کودکان
۱۴۰۴/۰۲/۲۹پسرم رو ختنه کردن.کارشون خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۰بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۸دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۱۱/۱۹بسیار با حوصله و باتجربه
۱۴۰۴/۰۵/۱۳با سلام میتونم بگم بینظیر هستند و خیلی پر تجربه.
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۰۴/۲۸عالی ب
۱۴۰۴/۰۹/۰۸در ۷ روزه گی نوزادم به ایشان مراجعه داشتیم با متانت و آرامش به همسرم که فکر میکرد نوزاد دیگر شیرش را نخواهد خورد آموزش دادند و تا به الان که یک ماهش شده از اون لحظه به بعد داره شیر مادرش رو میخوره فکر نمیکنم این دکتر هیچ وقت از یادم بره بسیار دانشمند و صبور هستند امید به خدا ایشون رو به عنوان پزشک فرزندم انتخاب نمودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲برای آلرژی پسرم
۱۳۹۹/۱۰/۰۱با سلام بابت شیمی درمانی مراجعه کردیم ک هنوز روند درمان به اتمام نرسیده
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دکتر بسیار با اخلاق و خوب از نوزادی پسرم تا الان که چهار سالشه پیش ایشون ویزیت میشه و ختنه هم پیش ایشون بردمش و کاملا راضیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۷ارامششون باعث ارامش پدر و مادر میشه.الکی دارو هم نمیدن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بینظیره
۱۳۹۹/۰۱/۲۳عالی و بسیار خوش رفتار
۱۳۹۹/۰۷/۲۹بسیار باتجربه هستند و الکی دارو نمیدن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹واقعا عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۲بسیار مهربان با حوصله و مجرب هستند
۱۳۹۹/۰۳/۱۳هنوز بیمارمان تحت معالجه دکتر کاظمیان است
۱۴۰۴/۰۷/۲۰بسیار صبور و متفکر با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بسیار صبور و با حوصله و در نهایت عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰پسر من 12 سال پیش در بیمارستان آتیه متولد شد و ایشون پزشک اطفال پسرم بودن .واقعا ازشون راضی بودیم . امیدوارم بتونم دخترم رو هم زیر نظر ایشون ببرم .وقتی نظری می دن دیگه رد خور نداره
۱۴۰۰/۰۲/۲۲دکتر فوق العاده عالی و باتجربه هستن و اصلا بیخود دارو نمیدن و خیلی با حوصله توضیح میدن همه چیز و
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عالی و بی نظیر
۱۴۰۳/۱۱/۲۲دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار دکتر با اخلاق و کار بلد
۱۴۰۰/۰۱/۳۱بسیار عالی و قابل اعتماد داروی اضافی به نوزاد نمی دهد و تشخیص خیلی خوبی دارد
۱۴۰۰/۰۹/۲۹زایمان
۱۳۹۹/۰۵/۲۵واقعا متخصص و دلسوز و با آرامش. خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۷/۰۳از نوزادی همیشه هر زمان مشکلی دارم به جناب آقای دکتر کاظمیان مراجعه میکنم ایشان بسیار دانشمند و حاذق هستند هم در تشخیص هم در درمان. امیدوارم همواره سلامت باشند
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دکتر بچگی پسرم هستن و ایشون پسرم رو ختنه کردن در نوزادی
۱۳۹۹/۱۰/۱۳مسلط. خونسرد. مخالف داروهای پرتعداد
۱۴۰۰/۰۹/۰۱بسیار حاذق هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دکترهای گفتن نوزاد عفونت خون داره اما ایشان با آزمایش تشخیص دادن عفونت ادرار
۱۴۰۰/۰۴/۲۱دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۲عالی +
۱۳۹۸/۱۱/۱۵عالی از
۱۴۰۰/۰۹/۱۳با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بینظیر هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۵.عالی بودن
۱۳۹۹/۰۱/۲۰دکتر خیلی خوبی هستن من واقعا رازی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بسیار با
۱۴۰۴/۰۸/۰۷نسبتا خوب
۱۳۹۹/۰۴/۱۳عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۰از نوزادی پسرم تحت نظر ایشون بودند. بسیار پزشک با تجربه ای هستن. خیلی از نکات تغذیه شیردهی غذای کمکی روش های شیردهی درمان کولیک بدون دارو، تمام نکات مربوط به اینها رو بهم گفتن و خیلی کمک کننده بود. خدا خیرشون بده. هر روشی که بهم گفتند انجام دادم و خداروشکر بچم تو تغذیه هیچ مشکلی نداشت و نداره
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۷/۲۷بینظیر
۱۳۹۹/۱۲/۲۱پسر من توسط ایشان چک آپ میشود
۱۴۰۳/۰۶/۱۰خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۵دکتر بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۵خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۳۰معاینه نوزاد
۱۴۰۴/۰۴/۰۲از بدو تولد پزشک نوزاد بودند و از ایشان بسیار راضی هستیم خدا خبرشون بده بیار دلسوز هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۶ویزیت کودک بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۱عالی هستند با تجربه و کاردان
۱۳۹۹/۱۱/۰۵فوق العاده دکتر خوبی هستن با تشخیص صحیح و درمان عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۱۲خیلی دکتر عالی و مهربون هستن ولی منشی فوق العاده بدخلاقه
۱۴۰۰/۱۲/۰۳عالی و حاذق هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۰پزشک حا
۱۴۰۳/۰۷/۰۴بهترین دکتری که
۱۴۰۰/۰۱/۰۷خیلی خوب بود صبور و کار بلدبود
۱۳۹۹/۱۱/۲۸برای چکاپ
۱۴۰۰/۰۵/۱۲در بیمارستان مفید پزشک نوزادم بودن بسیار حاذق با تشخیص عالی کمک ما بودند
۱۴۰۴/۰۶/۱۳من از قدیم پسرم رومیبردم
۱۴۰۰/۱۰/۳۰برای چکاپ نوزاد به ایشون مراجعه کردم خیلی خوب هستن و دارو رو جز شیر مادر تجویز نمیکنن
۱۴۰۴/۰۸/۰۸بیمارستان آتیه زایمان کردم ایشون پزشک کودکم بودن
۱۳۹۹/۰۳/۰۳تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵دکتر بسیار
۱۴۰۳/۱۲/۱۰دکتر بسیار حاذق و صبور دلسوز
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عالی بود
۱۳۹۷/۱۱/۲۲دکتر بسیار خوب و باتجره ی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۶