سلام
آقای دکتر با حوصله گوش می دهند راهنمایی می کنند در حال درمانم و امیدوارم که نتیجه بگیرم گروه منشی های آقای دکتر هم بسیار محترم و با حوصله اند
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
عالی هستن دکتری بسیار عاالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
با دانش بسیار بالا و مهربان
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
برای دیابت پدرم مراجعه میکردیم.عالی بودن.
۱۴۰۳/۰۸/۲۵
سلام پزشک با اخلاق و با حوصله ای است
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
عالی دیابت نوع ۲
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
همه مشکلاتم ازجمله چلقی
۱۴۰۳/۰۸/۲۵
دیابت نوع 2 داشتم که با کمک ایشان به خوبی تحت کنترل قرار گرفت.
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
باتجربه آشنایی با داروهای روز دنیا
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
تشخیص و اطلاعات دارویی عالی و ب روز
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
ریزش مو
عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
دکتر دقیق و
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
خیلی پزشک خوب و همینطور با اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
دیابت پدرم
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
کم کاری تیرویید
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۳/۰۹/۱۵
مقاومت به انسولین
۱۴۰۴/۰۱/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
دکتری است که با وجود تعویض مطب آدرس وی را یافته و مراجعه کردم
۱۴۰۲/۰۹/۲۲
تشخیص درست و درمان ب موقع.دکتر عالی هستن واقعا وقت کافی و توضیحات کاملی راجع به بیماری برای همه میدن. فقط تنها ایراد اینه ک معطلی خییییلی زیادی داره مطب
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
دیابت . تحت کنترل
۱۴۰۲/۱۰/۰۲
بسیار دکتر خوبی هستند
مشکل دیابت
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
عالی خوب
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
بهترین
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
تیروئید کم کار
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
دیابت و کنترل شد
۱۴۰۲/۱۰/۰۹
در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
دیابت . با یک ویزیت قند خونم کنترل شد
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
دیابت داشتم وفعلا کنترل شده
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
عالی و فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
دکتر بسیار خوبی هستن من و مادرم از سال ۹۸ تحت نظر ایشان هستیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
کم کاری تیروئید
۱۴۰۴/۰۲/۰۴
با سلام و عرض ادب.بهده دیابت نوع2وفشار خون دارم اولین بارم هستش که مراجعه کردم به آقای دکتر خوش برخورد هم خودشون هم همکارانشون.دقت زیادی میکنن به بیماری،خدارو شکر داروهای که تجویز کردن تو یه هفته قند خونم از300اومده به 123،با تشکر
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
تیروئید،
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
بسیار درجه یک
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
دیابت و چربی و فشار
۱۴۰۴/۰۶/۰۷
به علت دیابت مراجعه کردم..تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
دیابت و چاقی
کنترل قند و وزن و بارداری
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
دیابت دارم و ایشان بسیار دقیق و با حوصله تونستند کنترل کنند و الان شرایطم خیلی بهتره
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
در مرحله پیش دیابت هستم دارو داد توصیه به لاغری با کمک دکتر و دارو به امید قطع کلی دارو دیابت وفشارخون
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
تیرویید کم کارداشتم الان تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
عالیییی
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
یک جلسه پدرم را بردیم بعلت دیابت.خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
بسیار حاذق . برای بیمار خیلی وقت میزارن و راهنمایی میکنن
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
تحت درمان هستم بسیار با حوصله شرح حال میگیرند و شرایط را توضیح می دهند هر بیمار حدودا بیش از 15دقیقه در مطب هستند برای همین معمولا مدت انتظار در مطب زیاد هست
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
برای چکاپ مراجعه داشتم
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
مدت زمان انتظار و حجم داروهای تجویزی بسیار زیاد است.
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
خیلی دک
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
در مجموع فوق العاده و بسیار علمی و به روز هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
در حال درمان هستم ولی برخوردشون بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
من دو سال هست که تحت نظر ایشون هستم بسیار دکتر حاذقی هستند و با صبر و حوصله برای مریضشون وقت میذارن.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
تشخیص بسیار دقیق
۱۴۰۳/۰۴/۱۴
دیابت کنترل شد
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
برای چاقی رفتم خدمت ایشون وواقعا مفید بود
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۳
عالی برای دیابت
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
دیابت، تحت نظر وکمترلم
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
سلام
نوبت دهی مشکل ندارد
منتها زمانی که صرف ویزیت دکتر میشود
بسیار بسیار بسیار طولانی و غیر معمول است
به طوریکه بیمار دیابتی با حال عمومی بددد از مطب خارج میشود
ممنونم که مدیریت کنید
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
بی نظیر،متخصص کاربلد و فوق العاده حرفه ای.تشخیص و درمان بی نظیر،زمانی که برای بیمار میگذارند بسیار زیاد و با حوصله،خودشون و محیط مطب فوق العاده.
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
بسیار با شخصیت و توانا در کارش وقت میزاره و خودتون میمونید که انقدر کارش درسته
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
دستان دک
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
با اولین ویزیت قند خونم کنترل شد ، دکتر خیلی با حوصله به صحبت های بیمار گوش میده و قدرت تشخیص بالایی دارن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
بسیاردکترحاذق وکاردرست
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
خیلی معطلی داره-حداقل ۲-۳ساعت بعد از پذیرش توسط منشی نوبت آدم میشه-تعداد بیماران پذیرش شده با زمانبندی ویزیت ناهماهنگ است.
خود جناب دکتر بسیار با حوصله و صبورانه برخورد میکنند
سلام آقای دکتر با حوصله گوش می دهند راهنمایی می کنند در حال درمانم و امیدوارم که نتیجه بگیرم گروه منشی های آقای دکتر هم بسیار محترم و با حوصله اند
۱۴۰۵/۰۳/۰۵عالی هستن دکتری بسیار عاالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸با دانش بسیار بالا و مهربان
۱۴۰۴/۱۲/۰۵برای دیابت پدرم مراجعه میکردیم.عالی بودن.
۱۴۰۳/۰۸/۲۵سلام پزشک با اخلاق و با حوصله ای است
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عالی دیابت نوع ۲
۱۴۰۳/۰۵/۱۶دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱همه مشکلاتم ازجمله چلقی
۱۴۰۳/۰۸/۲۵دیابت نوع 2 داشتم که با کمک ایشان به خوبی تحت کنترل قرار گرفت.
۱۴۰۴/۰۵/۱۴عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۶باتجربه آشنایی با داروهای روز دنیا
۱۴۰۴/۰۴/۲۱تشخیص و اطلاعات دارویی عالی و ب روز
۱۴۰۴/۰۶/۰۴ریزش مو عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۴دکتر دقیق و
۱۴۰۴/۰۶/۰۹خیلی پزشک خوب و همینطور با اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۴دیابت پدرم
۱۴۰۳/۰۸/۳۰کم کاری تیرویید
۱۴۰۲/۱۱/۲۹بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۳/۰۹/۱۵مقاومت به انسولین
۱۴۰۴/۰۱/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵دکتری است که با وجود تعویض مطب آدرس وی را یافته و مراجعه کردم
۱۴۰۲/۰۹/۲۲تشخیص درست و درمان ب موقع.دکتر عالی هستن واقعا وقت کافی و توضیحات کاملی راجع به بیماری برای همه میدن. فقط تنها ایراد اینه ک معطلی خییییلی زیادی داره مطب
۱۴۰۵/۰۲/۲۹دیابت . تحت کنترل
۱۴۰۲/۱۰/۰۲بسیار دکتر خوبی هستند مشکل دیابت
۱۴۰۳/۰۷/۰۶عالی خوب
۱۴۰۴/۰۵/۲۹بهترین
۱۴۰۳/۱۲/۲۰تیروئید کم کار
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دیابت و کنترل شد
۱۴۰۲/۱۰/۰۹در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۵دیابت . با یک ویزیت قند خونم کنترل شد
۱۴۰۳/۱۰/۳۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۲دیابت داشتم وفعلا کنترل شده
۱۴۰۳/۰۶/۲۹عالی و فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۲۶دکتر بسیار خوبی هستن من و مادرم از سال ۹۸ تحت نظر ایشان هستیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸کم کاری تیروئید
۱۴۰۴/۰۲/۰۴با سلام و عرض ادب.بهده دیابت نوع2وفشار خون دارم اولین بارم هستش که مراجعه کردم به آقای دکتر خوش برخورد هم خودشون هم همکارانشون.دقت زیادی میکنن به بیماری،خدارو شکر داروهای که تجویز کردن تو یه هفته قند خونم از300اومده به 123،با تشکر
۱۴۰۴/۱۱/۲۸تیروئید،
۱۴۰۳/۰۸/۱۵بسیار درجه یک
۱۴۰۲/۱۲/۱۶بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۵/۲۲دیابت و چربی و فشار
۱۴۰۴/۰۶/۰۷به علت دیابت مراجعه کردم..تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۱۵دیابت و چاقی کنترل قند و وزن و بارداری
۱۴۰۴/۰۶/۲۵دیابت دارم و ایشان بسیار دقیق و با حوصله تونستند کنترل کنند و الان شرایطم خیلی بهتره
۱۴۰۳/۱۲/۰۱در مرحله پیش دیابت هستم دارو داد توصیه به لاغری با کمک دکتر و دارو به امید قطع کلی دارو دیابت وفشارخون
۱۴۰۴/۱۱/۲۷تیرویید کم کارداشتم الان تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲عالیییی
۱۴۰۴/۰۱/۲۳یک جلسه پدرم را بردیم بعلت دیابت.خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۰بسیار حاذق . برای بیمار خیلی وقت میزارن و راهنمایی میکنن
۱۴۰۴/۰۶/۲۸دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۷تحت درمان هستم بسیار با حوصله شرح حال میگیرند و شرایط را توضیح می دهند هر بیمار حدودا بیش از 15دقیقه در مطب هستند برای همین معمولا مدت انتظار در مطب زیاد هست
۱۴۰۳/۱۰/۱۸برای چکاپ مراجعه داشتم
۱۴۰۲/۱۰/۱۷مدت زمان انتظار و حجم داروهای تجویزی بسیار زیاد است.
۱۴۰۴/۰۴/۲۲خیلی دک
۱۴۰۴/۰۵/۰۵در مجموع فوق العاده و بسیار علمی و به روز هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۱در حال درمان هستم ولی برخوردشون بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۴من دو سال هست که تحت نظر ایشون هستم بسیار دکتر حاذقی هستند و با صبر و حوصله برای مریضشون وقت میذارن.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵تشخیص بسیار دقیق
۱۴۰۳/۰۴/۱۴دیابت کنترل شد
۱۴۰۳/۰۷/۰۱برای چاقی رفتم خدمت ایشون وواقعا مفید بود
۱۴۰۴/۰۶/۳۰بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۳عالی برای دیابت
۱۴۰۳/۱۲/۰۴دیابت، تحت نظر وکمترلم
۱۴۰۳/۱۱/۱۰سلام نوبت دهی مشکل ندارد منتها زمانی که صرف ویزیت دکتر میشود بسیار بسیار بسیار طولانی و غیر معمول است به طوریکه بیمار دیابتی با حال عمومی بددد از مطب خارج میشود ممنونم که مدیریت کنید
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بی نظیر،متخصص کاربلد و فوق العاده حرفه ای.تشخیص و درمان بی نظیر،زمانی که برای بیمار میگذارند بسیار زیاد و با حوصله،خودشون و محیط مطب فوق العاده.
۱۴۰۴/۰۹/۲۷بسیار با شخصیت و توانا در کارش وقت میزاره و خودتون میمونید که انقدر کارش درسته
۱۴۰۲/۱۲/۲۱دستان دک
۱۴۰۴/۰۵/۲۳با اولین ویزیت قند خونم کنترل شد ، دکتر خیلی با حوصله به صحبت های بیمار گوش میده و قدرت تشخیص بالایی دارن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲بسیاردکترحاذق وکاردرست
۱۴۰۴/۰۴/۲۹خیلی معطلی داره-حداقل ۲-۳ساعت بعد از پذیرش توسط منشی نوبت آدم میشه-تعداد بیماران پذیرش شده با زمانبندی ویزیت ناهماهنگ است. خود جناب دکتر بسیار با حوصله و صبورانه برخورد میکنند
۱۴۰۵/۰۳/۲۴سلام دکتر خیلی خوبیه خیلی با مریض حوصله بخرج میده
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱