چندین سال از مراجعین ایشان هستم و به خاطر ناراحتی کبد به ایشان مراجعه کردم چاقی هم داشتم خیلی مشاوره های خوبی به من میدهند خیلی برای من وقت میگذارند از ایشان نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
بسیار عالی و کاربلد
۱۴۰۳/۱۰/۱۴
برای آنالیز و رژیم
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
واقعا عالی هستن بسیار دلسوز مهربان و فوق العاده سطح علمی بالا در زمینه تغدیه و من ازشون خیلی راضیم
۱۴۰۲/۰۴/۲۲
واقعا عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
مشاوره های ایشون واقعا برای من مثل معجزه میمونن ممنون ازشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
برای کنترل وزن و رژیم درمانی مراجعه کردم و کاملا رضایت دارم
۱۴۰۲/۰۸/۰۳
برای کاهش چربی و افزایش عضله و بالانس سلامتی بدن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
من برای لاغری بیش از حد به ایشان مراجعه کردم و با رژیم ایشان نتایج خیلی خوبی گرفتم ایشان برای من وقت زیادی گذاشتند
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
رژیم داشتم سه دوره و ده کیلو کاهش وزن و سایز عالی خیلی صبورن و مهربون
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
بسیار ماهر و باسواد و دلسوز در کارشون..
۱۴۰۲/۰۴/۲۲
مشکل اضافه وزن، که با آنالیز بدن و برنامه رژیم غذایی که ایشان مطابق میل بنده دادند در حال کمکردن وزن هستم
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
ایشان وقت زیادی برای مراجعین صرف میکنند و خیلی با حوصله با مراجعین برخورد میکنند من خیلی از ایشان راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
من برای لاغری پیش خانم سلیلی رفتم و ۱۸ کیلو وزن کم کردم بدون هیچ مشکلی بسیار با اخلاق ، مهربان و با انرژی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
بسیار عالی با دقت و با حوصله بسیار وقت میذارن برای مشاوره دادن و من خیلی از رژیم هاشون و نظراتشون نتیجه گرفتن
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
کبد چرب گرید ۲ و تحت نظر ایشان وزن کم میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
ایشان با حوصله و صبور هستن و بسیار رژیم های منعطف و خوبی طراحی میکنن ...واقعا کارشون حرف نداره
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
خیلی عالی و مسوول در قبال مراجعه کننده
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
مشکل :کاهش سایز و از بین رفتن سلولیت شروع پکیج دوم و تاثیرات قابل توجه بسیار
شروع پکیج دوم و تاثرات
۱۴۰۲/۰۵/۳۰
من بخاطر بیماری ایکه داشتم باید یه رژیم متناسب میگرفتم، خوشبختانه یکی از دوستام ایشونو معرفی کردن و خیلی خوشحالم، چون هم حالم خیلی بهتر شده وزن و چربی بدنم به اندازه شده، دستگاهاشون خیلی بروز بود که دقیق نشون داد چربی بدنمو، دفتر خیلی شیکیم دارن
خودشونم خیلی با شخصیتن، حتا بعدش زنگ زدن پیگیریم کردن حالمو
۱۴۰۲/۰۴/۲۵
من مشکل اضافه وزن داشتم و مدام چاق و لاغر میشدم پیش ایشون رفتم تا نحوه صحیح تغذیه رو به من یاد بدهند که بتونم لایف استایلم رو همیشه تغییر بدم ...بسیار رفه ای هستند و اصلا شما رو تحت فشار نمیزارن...عالی عالی
۱۴۰۲/۰۴/۱۰
من اضافه وزن داشتم و الان راضی م
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
بااینکه من دوره شیردهی هستم و بهم ریختگی هورمون و کلی مشکلات بعد زایمان بخوبی دارم کم میکنم و مهمترین اینه که از بافت چربی بدنم کم شده تاحالا و بافت عضلانیم حفظ شده.
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
بسیار خوش اخلاق و کار درست.و نتیجه ای که میگیرین واقعا عالیه
من مشکل فشار خون دارم و زیر نظر ایشون رژیم گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۳۱چندین سال از مراجعین ایشان هستم و به خاطر ناراحتی کبد به ایشان مراجعه کردم چاقی هم داشتم خیلی مشاوره های خوبی به من میدهند خیلی برای من وقت میگذارند از ایشان نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۰۲/۰۶بسیار عالی و کاربلد
۱۴۰۳/۱۰/۱۴برای آنالیز و رژیم
۱۴۰۳/۰۵/۲۸واقعا عالی هستن بسیار دلسوز مهربان و فوق العاده سطح علمی بالا در زمینه تغدیه و من ازشون خیلی راضیم
۱۴۰۲/۰۴/۲۲واقعا عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۸مشاوره های ایشون واقعا برای من مثل معجزه میمونن ممنون ازشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۸برای کنترل وزن و رژیم درمانی مراجعه کردم و کاملا رضایت دارم
۱۴۰۲/۰۸/۰۳برای کاهش چربی و افزایش عضله و بالانس سلامتی بدن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵من برای لاغری بیش از حد به ایشان مراجعه کردم و با رژیم ایشان نتایج خیلی خوبی گرفتم ایشان برای من وقت زیادی گذاشتند
۱۴۰۳/۰۶/۳۱رژیم داشتم سه دوره و ده کیلو کاهش وزن و سایز عالی خیلی صبورن و مهربون
۱۴۰۳/۰۵/۲۹بسیار ماهر و باسواد و دلسوز در کارشون..
۱۴۰۲/۰۴/۲۲مشکل اضافه وزن، که با آنالیز بدن و برنامه رژیم غذایی که ایشان مطابق میل بنده دادند در حال کمکردن وزن هستم
۱۴۰۲/۱۲/۰۵ایشان وقت زیادی برای مراجعین صرف میکنند و خیلی با حوصله با مراجعین برخورد میکنند من خیلی از ایشان راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۳۱من برای لاغری پیش خانم سلیلی رفتم و ۱۸ کیلو وزن کم کردم بدون هیچ مشکلی بسیار با اخلاق ، مهربان و با انرژی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۲بسیار عالی با دقت و با حوصله بسیار وقت میذارن برای مشاوره دادن و من خیلی از رژیم هاشون و نظراتشون نتیجه گرفتن
۱۴۰۲/۱۰/۰۳کبد چرب گرید ۲ و تحت نظر ایشان وزن کم میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹ایشان با حوصله و صبور هستن و بسیار رژیم های منعطف و خوبی طراحی میکنن ...واقعا کارشون حرف نداره
۱۴۰۵/۰۲/۱۵خیلی عالی و مسوول در قبال مراجعه کننده
۱۴۰۳/۰۸/۱۰مشکل :کاهش سایز و از بین رفتن سلولیت شروع پکیج دوم و تاثیرات قابل توجه بسیار شروع پکیج دوم و تاثرات
۱۴۰۲/۰۵/۳۰من بخاطر بیماری ایکه داشتم باید یه رژیم متناسب میگرفتم، خوشبختانه یکی از دوستام ایشونو معرفی کردن و خیلی خوشحالم، چون هم حالم خیلی بهتر شده وزن و چربی بدنم به اندازه شده، دستگاهاشون خیلی بروز بود که دقیق نشون داد چربی بدنمو، دفتر خیلی شیکیم دارن خودشونم خیلی با شخصیتن، حتا بعدش زنگ زدن پیگیریم کردن حالمو
۱۴۰۲/۰۴/۲۵من مشکل اضافه وزن داشتم و مدام چاق و لاغر میشدم پیش ایشون رفتم تا نحوه صحیح تغذیه رو به من یاد بدهند که بتونم لایف استایلم رو همیشه تغییر بدم ...بسیار رفه ای هستند و اصلا شما رو تحت فشار نمیزارن...عالی عالی
۱۴۰۲/۰۴/۱۰من اضافه وزن داشتم و الان راضی م
۱۴۰۴/۰۱/۲۵بااینکه من دوره شیردهی هستم و بهم ریختگی هورمون و کلی مشکلات بعد زایمان بخوبی دارم کم میکنم و مهمترین اینه که از بافت چربی بدنم کم شده تاحالا و بافت عضلانیم حفظ شده.
۱۴۰۳/۰۴/۱۸بسیار خوش اخلاق و کار درست.و نتیجه ای که میگیرین واقعا عالیه
۱۴۰۳/۰۲/۱۰