تهران خیابان اشرفی اصفهانی، بالاتر از جلال آل احمد، کوچه محمدی، ساختمان ارغوان ۲، پلاک ۱۴، طبقه ۳، واحد ۷
تهران خیابان اشرفی اصفهانی، بالاتر از جلال آل احمد، کوچه محمدی، ساختمان ارغوان ۲، پلاک ۱۴، طبقه ۳، واحد ۷
تهران فلکه دوم صادقیه، خیابان ولیعصر (مترو صادقیه)، کوچه اعتمادیان، جنب دبستان شکوفه های انقلاب، پلاک ۲۷، طبقه اول، واحد ۴
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان اشرفی اصفهانی، بالاتر از جلال آل احمد، کوچه محمدی، ساختمان ارغوان ۲، پلاک ۱۴، طبقه ۳، واحد ۷
خیابان اشرفی اصفهانی، بالاتر از جلال آل احمد، کوچه محمدی، ساختمان ارغوان ۲، پلاک ۱۴، طبقه ۳، واحد ۷
خیابان اشرفی اصفهانی، بالاتر از جلال آل احمد، کوچه محمدی، ساختمان ارغوان ۲، پلاک ۱۴، طبقه ۳، واحد ۷
خیابان اشرفی اصفهانی، بالاتر از جلال آل احمد، کوچه محمدی، ساختمان ارغوان ۲، پلاک ۱۴، طبقه ۳، واحد ۷
فلکه دوم صادقیه، خیابان ولیعصر (مترو صادقیه)، کوچه اعتمادیان، جنب دبستان شکوفه های انقلاب، پلاک ۲۷، طبقه اول، واحد ۴
دکتر صیادی فوق العاده مهرون و بادقت به حرفات گوش میده. یکبار پیش اییشون رفتم و رضایت کامل دارم.
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دکتر باحوصله ای بودند و دقیق برام توضیح دادن، و وقت گذاشتن فعلا آزمایش نوشتند
۱۴۰۴/۰۸/۲۵بسیار دقیق و پیگیر روند درمان بیمار
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بنظرم دقیق و باوجدان هستن و کامل به مشکلات بیمار توجه میکنن. من برای سنگ کلیه مراجعه کردم
۱۴۰۲/۰۸/۱۱پزشکی با اخلاق و دلسوز بیمار هستن که از تجویزشون نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۶/۲۴خیلی با دقت مشکل درد معده منو بررسی کردن و بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۵/۱۰در حال انجام آزمایشات
۱۴۰۳/۰۷/۱۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۷دکتر بسیار حاذقی هستند و بسیار باحوصله و با اخلاق ،کلی وقت میذارن برای بیمار و توضیح کاملی میدن برای بهبود بیماری
۱۴۰۴/۰۸/۱۲ازمایش گرفتم هنوزنرفتم نشان بدم
۱۴۰۳/۰۵/۱۳با سلام ایشون پزشک بسیار با حوصله و دقت نظری هستند جزئیات براشون مهم هست جواب آزمایشها رو با دقت مطالعه میکنند و بیش از نیاز دارو تجویز نمی کنند از ایشون ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۰۸مشکل معده
۱۴۰۳/۰۴/۱۶ایشان بسیاربادقت وصبورهستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۶عالی بودند
۱۴۰۴/۱۰/۰۱انشاالله که هر کجا هستن سالمو تندرست باشن پزشک نمونه ایشان رتبه برتر رزیدنتی استان کرمانشاه در سال۹۷ هستند.
۱۴۰۲/۰۵/۱۹عالی هستن همین
۱۴۰۳/۰۷/۱۸دکتر صیادی دکتری فوقالعاده خوب و خوش اخلاق و خوش برخورد مادر من دیابت نوع 2 دارد که خیلی بالا بود از وقتی که پیش دکتر بردم قندش تنظیم شده و دندان های مادرم کشیدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۷برای لاغری پسرم رفتم عالی بودن ،باحوصله واگاهی کامل
۱۴۰۴/۰۵/۱۶مشکل روده البته هنوز درمان ادامه داره خانم دکتر بی نظیرند برای بیمار کاملا وقت میگذارند و پیگیر درمان هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۲به نظر خیلی دلسوز هستن و کامل توضیح میدن همه چیو
۱۴۰۴/۱۰/۲۸بسیار عالی. دکتر های مانند ایشان کم پیدا میشوند.
۱۴۰۴/۰۳/۰۲سلام بهترین دکتر مهربان وقت شناس خوب راهنمایی میکند گوش میدهد به مرض که ما چه بیماری داریم وتلاش میکند که مریض را خوب کند منشی باادب مهربان بسیار با احترام هستند هم منشی و هن دکتر
۱۴۰۲/۰۹/۱۶خانم دکتر فوق العاده عالی هستن ، به حرفهای مریض گوش میدن و بیخودی دارو تجویز نمیکنن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۴/۱۲اولین بار بود میرفتم پیش ایشون یسری آزمایشای قدیمیمو نشونشون دادم و قرصایی که مصرف میکردم. خیلی با دقت و حوصله به حرفم گوش دادن و راهنماییم کردن و چند تا آزمایش دیگه هم برام نوشتن. در کل تعریفشون رو خیلی شنیدم. عالی هستن واقعا.
۱۴۰۴/۰۲/۲۱تیرویید داشتم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۸سلام مادرم دیابت شدید دارن خدا رو شکر با داروها و توصیه ایشون قندشون کنترل شده. پاینده باشند.
۱۴۰۲/۰۵/۱۱مشکل افت فشار داشتم و آزمایش چکاپ کاملی برام نوشتن خانم دکتر که با دقت بررسی کردند و باحوصله توضیح دادن چیکار کنم.
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیار صبور و با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۰۸عالی بودن.وقت گذاشتن و با یه نسخه درمان شدم
۱۴۰۳/۰۱/۰۸سلام راضی بودم. دکتر خوبی هستن و به دقت مشکل گوش میکنن
۱۴۰۲/۰۸/۱۸با تشکر برای مریض وقت کافی میذارن
۱۴۰۲/۰۵/۱۲دکتری صبور وبا دقت
۱۴۰۲/۰۸/۰۲دکتری قابل
۱۴۰۳/۱۲/۰۶سلام علیکم وقتتون بخیر انصافا برای بیمار خیلی وقت می گذارند
۱۴۰۴/۱۰/۰۸عالی تشخیص عالی مادر من رو با تشخیص درستشون از یه خطر بزرگ نجات دادند خداوند نگهدار همچین پزشکان متعهد وبا سوادی باشد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵خانم دکتر کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۸بسیار آگاه و دلسوز
۱۴۰۴/۰۵/۰۶صبور و کاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۲۱خیلی خوب بود تشخیصشون
۱۴۰۲/۰۸/۰۲تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳خوب هستش
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بسیار خانم دکتر مهربان صبور وخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴سلام قند خون و چربی خونم بالا بود دارو دادن وزنم اومده پایین دوباره باید چکاب بدم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عالی عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۸خیلی باحوصله و دلسوز هستند. تحت درمان هستم و راضی ام
۱۴۰۳/۰۶/۰۳در حال آزمایش
۱۴۰۳/۰۵/۱۰مشکل گیجی سر و نوسانات فشارخون فعلا ازمایش دادن به من
۱۴۰۴/۰۹/۲۵مشکل تنگی نفس داشتم به خانم دکتر مراجعه کردم الان خیلی شرایطم بهتره
۱۴۰۲/۰۸/۱۱مشکل گوارش و هضم غذا و با تجویز دارو و تدصیه هلیی حالم بهتر شد.
۱۴۰۳/۰۵/۱۳تشخیصشون خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۲در حال درمانن
۱۴۰۴/۰۵/۱۲تیروئید
۱۴۰۲/۰۹/۰۱سلام. مشکل معده داشتم که با راهنمایی غذایی و تجویز داروی خانم دکتر خیلی بهتر شدم. ایشون واقعا برای مریض میذارن
۱۴۰۲/۰۳/۲۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۱چربی خون و تیروئید رفع شد
۱۴۰۳/۱۰/۰۲ناراحتی دستگاه گوارش ناراحتی تاحدود زیاد برطرف شد
۱۴۰۲/۱۱/۰۹من به علت مشکل بوی دهانم مراجعه کردم وخانم دکتر خیلی با حوصله ودقیق راهکار پیش روی من گذاشتن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵بسیار دکتر حاذق ، مسلط، با حوصله و صبوری هستند. با دقت کافی به حرف مراجعه کننده گوش میکنند و وقت میگذارند. خیلی با صبر و حوصله جواب میدهند خدا خیرشون بدهد. ویزیت هم با بیمه حساب میکنند. حقیقتا ارزشمند هست همچنین دکترهایی. ان شاالله سلامت باشند.
۱۴۰۴/۱۱/۳۰بسیار دقیق و با حوصله ویزیت مینمایند
۱۴۰۴/۰۲/۰۸سلام مشکل تیرویید داشتم به خانم دکتر مراجعه کردم . خیلی دقیق مشکلمو بررسی و دارو تجویز کردن
۱۴۰۲/۰۶/۲۳