برام دستگاه لاغری برای شکم و پهلو زدن، کلی سایز کم کردم، دستگاهشون خیلی جوابدهی بالایی برای من داشت، ممنون از خانم خامسی و همکارانشون
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
ظرف سه ماه ۱۶ کیلو کم کردم عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
خیلی عالی و با سواد، با همسرم رفتم پیششون برای درمان دیابت و کبدچرب رژیمشون خیلی به ما کمک کرد،
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
واقعا عالی هستن من تو ۴ ماه ۱۷ کیلو کم کردم
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
از دستگاه لاغری که داشت استفاده کردم برای شکم و غبغب کلی سایز کم کردم ، اوپراتور خوبی داشت دستگاهاشون هم میگفتن جدیده ، که واقعا همینطور بود ممنون از خامسی عزیز
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
یه دوره کاهش وزن پیش ایشون داشتم و خیلی هم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
دستگاه لاغری شکم و پهلو زدم راضی بودم سایزم شد ۳۸
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
خیلی خوب بود من ۲۰ کیلو کم کردم با رژیماشون دقیق بررسی میکنن، ازمایش هم دادم کم خونی داشتم بهم دارو داد، دستگاه برای ران هام زدم پیش اونم خوب جواب داد
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
بسیار باحوصله و حاذق در کار، برای رژیم لاغری پیششون رفتم خیلی کمک کردن بهم
۱۴۰۲/۰۸/۲۱
من برای دیابت و کم کاری تیروئید رفتم رژیم دادن ۳ ماه زیر نظر بودم، قندم اومد پایین و یه تیم پیشتیبانی خوب هم مطب داره
رژیم درمانی ـ در چاقی، لاغری، بیماری ها، رشد قدی، ورزشکاران، بارداری و شیردهی، کودکان و ... لاغری موضعی در تمام نواحی بدن با دستگاه های روز دنیا و بدون جراحی. آنالیز بدن با دستگاه اینبادی. رزرو نوبت مطب: شنبه تا چهارشنبه ۱۱ الی ۱۹ و پنجشنبه ها ۱۰ الی ۱۵.
تهرانبلوار آیت الله کاشانی، بین خیابان لاله شمالی و خیابان شقایق، جنب بانک ملی، ساختمان پاسارگاد، طبقه سوم، واحد ۲۰
نجمه خامسی - کارشناس ارشد تغذیه ورزشی و فیزیولوژیست تغذیه ورزشی - نظام پزشکی ت ۴۳۶۹. فعال در زمینه لاغری با دستگاه و رژیم درمانی از سال ۹۱. انتشار مقالات علمی بین المللی در زمینه تغذیه. عضو انجمن تغذیه ایران. عضو انجمن تغذیه آمریکا. پیج اینستاگرام: khamesidiet@
برای لاغری پیش ایشون مراجعه کردیم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵برام دستگاه لاغری برای شکم و پهلو زدن، کلی سایز کم کردم، دستگاهشون خیلی جوابدهی بالایی برای من داشت، ممنون از خانم خامسی و همکارانشون
۱۴۰۵/۰۱/۱۹ظرف سه ماه ۱۶ کیلو کم کردم عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۰خیلی عالی و با سواد، با همسرم رفتم پیششون برای درمان دیابت و کبدچرب رژیمشون خیلی به ما کمک کرد،
۱۴۰۵/۰۱/۱۹واقعا عالی هستن من تو ۴ ماه ۱۷ کیلو کم کردم
۱۴۰۵/۰۳/۱۵از دستگاه لاغری که داشت استفاده کردم برای شکم و غبغب کلی سایز کم کردم ، اوپراتور خوبی داشت دستگاهاشون هم میگفتن جدیده ، که واقعا همینطور بود ممنون از خامسی عزیز
۱۴۰۳/۰۹/۱۲یه دوره کاهش وزن پیش ایشون داشتم و خیلی هم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵دستگاه لاغری شکم و پهلو زدم راضی بودم سایزم شد ۳۸
۱۴۰۴/۱۱/۱۱خیلی خوب بود من ۲۰ کیلو کم کردم با رژیماشون دقیق بررسی میکنن، ازمایش هم دادم کم خونی داشتم بهم دارو داد، دستگاه برای ران هام زدم پیش اونم خوب جواب داد
۱۴۰۳/۰۹/۱۲بسیار باحوصله و حاذق در کار، برای رژیم لاغری پیششون رفتم خیلی کمک کردن بهم
۱۴۰۲/۰۸/۲۱من برای دیابت و کم کاری تیروئید رفتم رژیم دادن ۳ ماه زیر نظر بودم، قندم اومد پایین و یه تیم پیشتیبانی خوب هم مطب داره
۱۴۰۳/۰۹/۱۲عالی بود عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴