این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
پاسداران، خیابان حجت سوری (نیستان هفتم)، میدان احتشامیه، خیابان راستوان، جنب بانک پاسارگاد، پلاک ۴۰، طبقه اول، واحد ۳
عال بودن وبسیار دقیق بررسی می کردن
۱۴۰۴/۰۶/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۵به نتیجه د
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خیلی عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۰۵/۳۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۷دوستانم از مراجعینشون هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۹خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۶بسیار عالی هستند و با مریض با خوشرویی و با حوصله برخورد می کنند
۱۴۰۵/۰۳/۰۶به تازگی پسرم را برای کنترل وزن پیش ایشان برده ام
۱۴۰۳/۰۸/۰۷من با کمک خانوم 10 کیلو وزن کم کردم تا الان خیلی دلسوز هستن و با توجه به کمبود ها و مشکلات بدن رژیم غذایی میدن خیلی راضی ام
۱۴۰۵/۰۳/۱۱بسیار مهربون و با شخصیتی هستن من با کمک ایشون خیلی لاغر شدم و به وزن دلخواهم رسیدم
۱۴۰۴/۱۰/۰۹بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۳من یه هفته هست هست رژیمم رو تازه شروع کردم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸رژیم اصولی و نتیجه بخش
۱۴۰۴/۰۸/۱۱برای کاهش وزن مراجعه داشتم بسیار خوش برخورد و باحوصله هستند و آنالیز کامل می کنن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عالی. بسیار با حوصله ویزیت می کنند.برای کاهش وزن مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸اضافه وزن واقعا از همه نظر عالی هستند رژیم عالی .برخورد عالی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۱راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۰۲کبد چرب ودیابت داشتم با رژیم شون خوب شدم
۱۴۰۳/۰۴/۰۲بسیار صبور و دلسوز
۱۴۰۴/۱۱/۱۱بسیار متشخص و دقیق
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار ایشون حاذق هستن و با حوصله
۱۴۰۲/۰۹/۰۷الان حدود سه هفته است که همراه همسرم، با ایشان رژیم غذایی شروع کرده ایم. خیلی راضی هستم، من اضافه وزن نداشتم و فقط میخواستم درصد چربی بدنم را پایین بیاورم که معمولا مشکل است ولی تا الان بدون کم شدن حجم عضله فقط 1 کیلوگرم از چربی کم کرده ام که تاثیر زیادی در سایز و ظاهرم داشته است. در هر مراجعه آنالیز بدنی انجام میدهند و برای هر مراجع وقت کافی میگذارند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶با رژیم ایشون طبق برنامه پیش رفتم و در طی 3 هفته 4 کیلو گرم وزن کم کردم و در سایز هم کاملا مشهود است
۱۴۰۵/۰۳/۲۰مشکل اضافه وزن داشتم و نتیجه رضایت بخش بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بعلت چاقی با حوصله و خوش برخورد مشکل من را پی گیری کردند و هنوز ادامه میدهن
۱۴۰۴/۰۴/۱۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۶عالی رفنار حرفه ای کار حرفه ای علم بالا واقعا ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۸خیلی راضی بودم با رژیم های کاملا منطقی کلی وزن کم کردم تا اینجا
۱۴۰۴/۰۳/۰۷۱۰ کیلو کاهش داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶برنامه های رژیم بسیار عالی و تاثیر گذار هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۰خوب بوده
۱۴۰۱/۱۰/۰۱درقسمت شکم وپهلو چاقی داشتم وطی ۵ ماه ۱۰ کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۲/۱۱/۲۸رژیم مطابق سلیقه شما ارائه میدن
۱۴۰۳/۰۶/۲۲بسیار عالی و باحوصله
۱۴۰۴/۰۵/۱۲سلام. بسیار عالی بودند. خیلی عالی وزن کم کردم
۱۴۰۲/۰۹/۰۷خوب بود اضافه وزن داشتم
۱۴۰۳/۰۱/۱۶خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵مشکل چاقی و نتیجه بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۶برای چاق شدن رفتم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۴/۰۴بسیار با حوصله و با دقت و باسواد هستن تایم زیادی رو میزارن برای برنامه ریزی و بررسی سوالات من بسیار راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸سلام بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۳۰خیلی عالی و باسواد هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴برای اضافه وزن رفتم پیششون، بسیار صبور و مهربان و با حوصله به همه ی سوالات جواب میدن و برنامه ی واقعا راحت و قابل اجرایی میدن
۱۴۰۴/۰۸/۲۲تازه رژیم رو باهاشون شروع کردم بسیار با حوصله بودن و تمام موازد زا با دقت بررسی کزدن
۱۴۰۴/۰۹/۰۳تجربه ی من عالی بوده و چیزی حدود ۱۹ کیلو در عرض ۵ ماه کاهش وزن داشتم و تغییراتم عالی بوده، ممنون از عزیز️
۱۴۰۳/۱۱/۰۱سلام. میر خلف زاده و منشی محترمشان خیلی خوش برخورد هستند و من چندین کیلو در جلسات اول برای رژیم لاغری کم کردم. میر خلف زاده از برخوردشان با بیمار کاملا مشخص هست که عاشق شغل خود هستند و هم به صحبت های بیمار گوش می دهند و هم بسیار در کارشان حرفه ای هستند و خیلی خانم باشخصیتی هستند به صورتی که کنارشان احساس آرامش دارم. من امتیاز عالی به می دهم.
۱۴۰۴/۰۳/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹خیلی با حوصله وخوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۲۷من راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵خوش برخوردترین و با حوصله ترین تغذیه هستن که با دقت و با دانش بینظیرشون خیلی به من کمک کردن در مسیر لاغری
۱۴۰۳/۱۰/۲۰عالی و دوست داشتنی و در کار حرفه ای من بسیار راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۱۳برای لاغری
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بسیار خوش رو و با حوصله کامل وقت گذاشتن و رژیم عالی دادن که باعث شد من به وزن ایده آلم برسم
۱۴۰۳/۰۳/۱۴تازه مراجعه کردم ولی در کل راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲اضافه وزن داشتم فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۰۲/۱۴بسیار مهربان و دلسوزانه و دقیق ویزیت و راهنمایی میکنن
۱۴۰۲/۰۷/۲۴تازه شروع کردم
۱۴۰۱/۱۱/۰۱عالی با حوصله
۱۴۰۲/۰۶/۲۸عالی بودن خیلی کمکم کردن واسه کاهش وزن
۱۴۰۱/۱۰/۰۱باسلام بسیار عالی و خوب هستند ،من برای کاهش وزن نتیجه فوق العاده ای گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۰۱اضافه وزن د شیردهی خیلی تغذیه های که میداد عالی و وزنم خیلی خوب شده بود ولی دیگه به علت خاصی که داشتم نتوانستم برم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵اظافه وزن.خیلی عالی بودن
۱۴۰۲/۰۳/۲۰بسیار عالی . باعلم و به روز . خوش برخورد و باحوصله و در کل عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳رژیم بسیار اصولی و آسون هستش و از غذای سفره برنامه میدن و تنوع داره بسیار با حوصله و مهربون هستن و من خیلی راحت وزن کم کردم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بسیار خوش اخلاق و محترمی هستن،هر سوالی که داشته باشین و آنالیز بدن رو با حوصله و سرصبر توضیح میدن براتون و رژیم خوب و از سفره ی خانواده ای بهم دادن که موادغذایی دور از دسترسی نیست و هر جا باشی میتونی رعایت کنی دیگه بستگی به خودت داره!
۱۴۰۵/۰۳/۰۹من از رژیم بسیار راضی هستم، چون الان کمتر از دو هفته هست رژیم ایشونو گرفتم ولی بیشتر از ۴ کیلو لاغر شدم...خدا خیرشون بده واقعا فوق العاده هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۱