مشکل قند داشتم و بعدازتجویز دکتر میزان قند تنظیم و تحت کنترل درامده است
۱۳۹۹/۰۷/۲۳
درودبرشما دکتر از نظر اخلاق و سواد در سطح عالی هستند.فقط کاش دارویی برای افزایش تستوسترون میدادن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
بسیار دکتر قابل اعتماد و چیره دستی در زمینه دیابت و غدد هستند همینطور بسیار خوش اخلاق و با ارامش
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
برای پسر بود خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
آقای دکتر آبار در کار و تخصص خود عالی و با تسلط کامل برخورد می کنند همچنین با دقت به صحبت های مریض گوش می کند و علاوه بر آن بررسی های اولیه درمان که همراه با آزمایش خون تیروئید ویا مشکل قند خون که من درگیر آن شده ام به موقع درمان سریع را شروع می کنند
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
دیابت و غدد
۱۴۰۰/۰۳/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۳/۰۹
تشخیص خوب
۱۳۹۹/۰۵/۲۱
خوب بود
۱۳۹۷/۱۲/۱۴
عاااالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
تیروئید
۱۳۹۷/۰۹/۰۳
مادر شوهرم مشکل قند خون داشتن که با تجویز ایشان کنترل شده بود
۱۳۹۸/۰۵/۱۶
در حال درمان بابت تیروئید کم کار
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
از تشخیص تا درمان عالی هستن عالی
۱۳۹۹/۰۴/۱۶
ایشون دقیق وباخوصله هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
خیلی پزشک خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۰۱
دیابت نوع 2,و خیلی خوب جواب گرفتم
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
دیابت، نتبجه کنترل مناسب دیابت
۱۳۹۸/۰۶/۰۶
ایشان بسیار حاذق و عالی هستند
۱۳۹۸/۰۲/۲۷
فعلا ی جلسه ایشون منو ویزیت کردن
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
خوبه ولی خیلی گپ میزنه انگار نه انگار مراجع منتظر ویزیته .
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
عالیییی
۱۳۹۹/۰۶/۰۶
عالیه هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
من پدرم دیابت دارند تحت نظر آقای دکتر هستن واقعا دکتر فوق العاده ای هستن.با داروهایی که ایشون تجویز کردن قند خونشون کاملا کنترل شده
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
پزشک بسیار صبور و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
بسیاااااار دکتر عالی و حاذق و کار بلدی هستن با تشخیص دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
پدر و مادرم تحت نظر ایشون هستند و قند خون هر دو خیلی خوب کنترل شده
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
بسیارعالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
مشکل تیرویید گرهای تحت درمانم
۱۳۹۸/۱۲/۰۳
دکتر با تجربه ای است
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
کم کاری تیروئید بهتر شده است
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
خودم بیماردکترهستم برای نتایج آزمایش مراجعه کنم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
دکتر کار بلد و حرفه ایی
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
بیماری تیرویید داشتم بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۷
دیابت داشتم و دارم ولی قند بالا با کمک دکتر الان خیلی خیلی بهتر شدم معجزه واقعی
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
دکتر بسیار عالی عالی خدا ایشالا خیرت بده همسر من با قند ناشتا ۳۹۰ دکتر کنترل کرده
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
مشکل : قند درمان: تجویز قرص زیمپت
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
دکتر بسیار حاذق و پر حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
تیرویید
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
خیلی دکتر خوبی هستن ممنونیم از ایشون
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
دکترها به خاطر ورم گلوم تشخیص نمیدادن که تیرویید پرکار دارم ولی ایشون سریع تشخیص دادن
۱۳۹۸/۰۹/۰۹
دکتر بسیار با تجربه
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
بنده مشکلات زیادی در مورد هورمونهای زنانه وقاعدگی داشتم بایک آزمایش ساده وام آر آی تشخیص زود هنگام تومور دادن
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
خداروشکر خوب بودن
۱۳۹۹/۰۵/۲۰
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
بهترین دکتر متخصصی که مشکل تیروئید منو به خوبی کنترل کردن و با تبحر در درمانشون جلوی رشد گرههای بوجود اومده در تیروئیدمو گرفتن
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
بسیار حاذق هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
سلام.قند من رویر۲۴۶ بود بهد ۳ ماه به ۱۱۰ رسید دکتر خوبی هست ولی حوصله صحبت نداره
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
مشکل اعصاب معده که بهبود یافت
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
سردرد شدید ودرمان مثبت
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
الان ده ساله فقط ایشون میتونه تو امراض مختلف من و خوب کنه، دستش شفاس ایشون
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
در بیمارستان فلکه سوم تهرانپارس مریضشون بودم
۱۴۰۰/۰۱/۰۴
سلام مادر مشکل قند داشتن وکار ایشان عالی بوده در مهار کردن چاوشی
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
بسیار حاذق وخوش خلق
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
هنوز معلوم نیست
۱۳۹۷/۱۱/۱۲
تو بیمارستان تهرانپارس دخترمو خوب کردنعفونت وارد خونش شده بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
بسیار خوب
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
انگار اصلا آشنایی با تیروئید بارداری نداشتن.
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
خیلی عالی بودن
۱۳۹۷/۰۴/۰۳
عالی هستن تیروئد مادرم کانل درمان شد
۱۳۹۸/۰۷/۲۳
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
جناب دکتر آبار واقعا یک پزشک باتجربه و عالی هستند. ایشان مریضی بنده را تشخیص و خیلی خوب درمان کردند.
۱۳۹۸/۰۲/۰۵
من دیابت داشتم الان ۷ ساله تحت نظر ایشون هستم دکتر بسیار عالی و خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
بسیار دکتر مجرب و عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
پدر بدلیل بیماری دیابت پیش این پزشک میروند واز ایشان راضی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۰۷
من تیرویید پرکار داشتم و خوب شدم بیوپسی از تیرویید هم انجام دادند و کنترل بیماری عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
دیابت بارداری خیلی بالا داشتم و به کمک ایشون خوشبختانه کنترل شد و بعد از زایمان هم کنترل شده هست
۱۳۹۷/۱۲/۱۶
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۲۱
بسیار حاذق و با حوصله هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
خوب و متین و با تجربه
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
مادرم خانم دشتیاری بیمار قدیمی ایشان است
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
مشکل دیابت
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
یه جلسه ویزیت شدم زیاد توضیح نمیده
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
عالی بودن ممنون از آقای دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۰۷
تشخیص و درمان عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
عااااااالی
۱۳۹۹/۰۴/۱۶
پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
تیروئید عالی بود
۱۳۹۸/۰۴/۱۰
پزشک خوب و با حوصله.نتیجه درمان مثبت بود.
۱۳۹۹/۰۸/۰۲
با سلام
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
دیابت نتیجه خوبی حاصل شده
۱۳۹۷/۰۶/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
مشکا کم کاری تیرویید و اضافه وزن داشتم بسیار عالی عمل کردن در این مورد
۱۳۹۹/۰۲/۰۱
واقعا دکتر باتجربه ایست
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۲
تشخیص عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
مشکل غدد داشتم بر طرف شد
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
عاااالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
خیلی دکتر خوبی هستن من عفونت لوزه داشتم هیچ دکتری تشخیص نمیداد ولی ایشون با 1دارو حالمو خوب کرد
بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۰خوب بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۲عالی بود
۱۳۹۸/۰۶/۱۶دکتر توانمند با تشخیص خوبی هستند من راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۳خوب بود
۱۳۹۷/۰۸/۰۳بسیار پزشک حاذقی هستند..براشون آرزوی سلامتی دارم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴مادرم تحت نظر ایشون هستن برای غدد و دیابت عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۷مشکل قند داشتم و بعدازتجویز دکتر میزان قند تنظیم و تحت کنترل درامده است
۱۳۹۹/۰۷/۲۳درودبرشما دکتر از نظر اخلاق و سواد در سطح عالی هستند.فقط کاش دارویی برای افزایش تستوسترون میدادن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶بسیار دکتر قابل اعتماد و چیره دستی در زمینه دیابت و غدد هستند همینطور بسیار خوش اخلاق و با ارامش
۱۴۰۴/۱۱/۱۴برای پسر بود خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۵آقای دکتر آبار در کار و تخصص خود عالی و با تسلط کامل برخورد می کنند همچنین با دقت به صحبت های مریض گوش می کند و علاوه بر آن بررسی های اولیه درمان که همراه با آزمایش خون تیروئید ویا مشکل قند خون که من درگیر آن شده ام به موقع درمان سریع را شروع می کنند
۱۴۰۴/۰۹/۱۹دیابت و غدد
۱۴۰۰/۰۳/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۰خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۳/۰۹تشخیص خوب
۱۳۹۹/۰۵/۲۱خوب بود
۱۳۹۷/۱۲/۱۴عاااالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۱تیروئید
۱۳۹۷/۰۹/۰۳مادر شوهرم مشکل قند خون داشتن که با تجویز ایشان کنترل شده بود
۱۳۹۸/۰۵/۱۶در حال درمان بابت تیروئید کم کار
۱۴۰۰/۰۵/۱۰از تشخیص تا درمان عالی هستن عالی
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ایشون دقیق وباخوصله هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۳خیلی پزشک خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۰۱دیابت نوع 2,و خیلی خوب جواب گرفتم
۱۳۹۹/۰۲/۰۶دیابت، نتبجه کنترل مناسب دیابت
۱۳۹۸/۰۶/۰۶ایشان بسیار حاذق و عالی هستند
۱۳۹۸/۰۲/۲۷فعلا ی جلسه ایشون منو ویزیت کردن
۱۳۹۹/۰۸/۲۰خوبه ولی خیلی گپ میزنه انگار نه انگار مراجع منتظر ویزیته .
۱۴۰۴/۰۹/۲۸عالیییی
۱۳۹۹/۰۶/۰۶عالیه هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۳من پدرم دیابت دارند تحت نظر آقای دکتر هستن واقعا دکتر فوق العاده ای هستن.با داروهایی که ایشون تجویز کردن قند خونشون کاملا کنترل شده
۱۳۹۹/۱۲/۰۵پزشک بسیار صبور و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۸بسیاااااار دکتر عالی و حاذق و کار بلدی هستن با تشخیص دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۱۵پدر و مادرم تحت نظر ایشون هستند و قند خون هر دو خیلی خوب کنترل شده
۱۴۰۰/۰۲/۰۶بسیارعالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۳مشکل تیرویید گرهای تحت درمانم
۱۳۹۸/۱۲/۰۳دکتر با تجربه ای است
۱۴۰۰/۰۸/۰۵کم کاری تیروئید بهتر شده است
۱۳۹۹/۱۱/۰۶خودم بیماردکترهستم برای نتایج آزمایش مراجعه کنم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱دکتر کار بلد و حرفه ایی
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بیماری تیرویید داشتم بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۷دیابت داشتم و دارم ولی قند بالا با کمک دکتر الان خیلی خیلی بهتر شدم معجزه واقعی
۱۴۰۰/۱۰/۰۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۴دکتر بسیار عالی عالی خدا ایشالا خیرت بده همسر من با قند ناشتا ۳۹۰ دکتر کنترل کرده
۱۴۰۴/۱۱/۲۱مشکل : قند درمان: تجویز قرص زیمپت
۱۳۹۹/۱۲/۲۴دکتر بسیار حاذق و پر حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۶تیرویید
۱۳۹۹/۰۸/۰۵خیلی دکتر خوبی هستن ممنونیم از ایشون
۱۳۹۹/۰۹/۱۲دکترها به خاطر ورم گلوم تشخیص نمیدادن که تیرویید پرکار دارم ولی ایشون سریع تشخیص دادن
۱۳۹۸/۰۹/۰۹دکتر بسیار با تجربه
۱۴۰۱/۰۳/۲۵بنده مشکلات زیادی در مورد هورمونهای زنانه وقاعدگی داشتم بایک آزمایش ساده وام آر آی تشخیص زود هنگام تومور دادن
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خداروشکر خوب بودن
۱۳۹۹/۰۵/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۷بهترین دکتر متخصصی که مشکل تیروئید منو به خوبی کنترل کردن و با تبحر در درمانشون جلوی رشد گرههای بوجود اومده در تیروئیدمو گرفتن
۱۴۰۰/۱۲/۰۴بسیار حاذق هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۳سلام.قند من رویر۲۴۶ بود بهد ۳ ماه به ۱۱۰ رسید دکتر خوبی هست ولی حوصله صحبت نداره
۱۴۰۵/۰۲/۲۳مشکل اعصاب معده که بهبود یافت
۱۴۰۰/۰۶/۰۷سردرد شدید ودرمان مثبت
۱۴۰۰/۱۰/۲۱الان ده ساله فقط ایشون میتونه تو امراض مختلف من و خوب کنه، دستش شفاس ایشون
۱۳۹۹/۱۱/۲۱در بیمارستان فلکه سوم تهرانپارس مریضشون بودم
۱۴۰۰/۰۱/۰۴سلام مادر مشکل قند داشتن وکار ایشان عالی بوده در مهار کردن چاوشی
۱۳۹۹/۱۲/۰۶کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۱بسیار حاذق وخوش خلق
۱۴۰۰/۱۰/۰۴هنوز معلوم نیست
۱۳۹۷/۱۱/۱۲تو بیمارستان تهرانپارس دخترمو خوب کردنعفونت وارد خونش شده بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۱بسیار خوب
۱۴۰۴/۱۲/۰۳انگار اصلا آشنایی با تیروئید بارداری نداشتن.
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۶خیلی عالی بودن
۱۳۹۷/۰۴/۰۳عالی هستن تیروئد مادرم کانل درمان شد
۱۳۹۸/۰۷/۲۳بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۷جناب دکتر آبار واقعا یک پزشک باتجربه و عالی هستند. ایشان مریضی بنده را تشخیص و خیلی خوب درمان کردند.
۱۳۹۸/۰۲/۰۵من دیابت داشتم الان ۷ ساله تحت نظر ایشون هستم دکتر بسیار عالی و خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۴بسیار دکتر مجرب و عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۵پدر بدلیل بیماری دیابت پیش این پزشک میروند واز ایشان راضی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۰۷من تیرویید پرکار داشتم و خوب شدم بیوپسی از تیرویید هم انجام دادند و کنترل بیماری عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۷دیابت بارداری خیلی بالا داشتم و به کمک ایشون خوشبختانه کنترل شد و بعد از زایمان هم کنترل شده هست
۱۳۹۷/۱۲/۱۶بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۲۱بسیار حاذق و با حوصله هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۳خوب و متین و با تجربه
۱۴۰۰/۰۷/۰۳مادرم خانم دشتیاری بیمار قدیمی ایشان است
۱۴۰۰/۰۲/۰۲مشکل دیابت
۱۴۰۰/۰۵/۲۲کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۱/۱۵یه جلسه ویزیت شدم زیاد توضیح نمیده
۱۴۰۰/۰۸/۱۲عالی بودن ممنون از آقای دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۰۷تشخیص و درمان عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۲عااااااالی
۱۳۹۹/۰۴/۱۶پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲تیروئید عالی بود
۱۳۹۸/۰۴/۱۰پزشک خوب و با حوصله.نتیجه درمان مثبت بود.
۱۳۹۹/۰۸/۰۲با سلام
۱۴۰۰/۰۹/۱۱دیابت نتیجه خوبی حاصل شده
۱۳۹۷/۰۶/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷مشکا کم کاری تیرویید و اضافه وزن داشتم بسیار عالی عمل کردن در این مورد
۱۳۹۹/۰۲/۰۱واقعا دکتر باتجربه ایست
۱۳۹۹/۰۹/۲۵بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۲تشخیص عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۶مشکل غدد داشتم بر طرف شد
۱۴۰۰/۰۵/۳۱عاااالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱خیلی دکتر خوبی هستن من عفونت لوزه داشتم هیچ دکتری تشخیص نمیداد ولی ایشون با 1دارو حالمو خوب کرد
۱۳۹۸/۰۴/۰۱