تهران زعفرانیه، خیابان الف، ابتدای خرم نژاد، پلاک ۲۰، طبقه ۳، واحد ۳۰۱
لطفا جهت نوبت دهی و مشاوره واریس با شماره تلفن ۰۹۰۰۹۴۰۲۰۸۸ تماس حاصل فرمایید.
پذیرش بیمه های تکمیلی طرف قرارداد صرفا در مطب زعفرانیه امکان پذیر است.
تهران بزرگراه شیخ فضل الله نوری (شمال به جنوب)، خروجی جلال آل احمد، جنب پل آزمایش، پلاک ۵۳، طبقه اول، واحد ۱۳
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
زعفرانیه، خیابان الف، ابتدای خرم نژاد، پلاک ۲۰، طبقه ۳، واحد ۳۰۱
لطفا جهت نوبت دهی و مشاوره واریس با شماره تلفن ۰۹۰۰۹۴۰۲۰۸۸ تماس حاصل فرمایید.
پذیرش بیمه های تکمیلی طرف قرارداد صرفا در مطب زعفرانیه امکان پذیر است.
زعفرانیه، خیابان الف، ابتدای خرم نژاد، پلاک ۲۰، طبقه ۳، واحد ۳۰۱
لطفا جهت نوبت دهی و مشاوره واریس با شماره تلفن ۰۹۰۰۹۴۰۲۰۸۸ تماس حاصل فرمایید.
پذیرش بیمه های تکمیلی طرف قرارداد صرفا در مطب زعفرانیه امکان پذیر است.
بزرگراه شیخ فضل الله نوری (شمال به جنوب)، خروجی جلال آل احمد، جنب پل آزمایش، پلاک ۵۳، طبقه اول، واحد ۱۳
ویزیت شدم. بسیار عالی بود.
۱۴۰۴/۰۷/۰۳تشخیصشون درست و از روزی که دستورات دارویی و غذایی رعایت کردم خیلی خوبم . مشکل فشارخون وتپش قلب داشتم . مهربان و بادقت به صحبت مریض گوش میدهند. همچنین معطلی در مطب نداشتم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸بسیار خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۵/۰۲/۲۷برای اوکی عمل مراجعل کردم. بسیار عالی بود.
۱۴۰۳/۰۸/۱۲خانم دکتر بسیار ماهر هستند وهمه چیز رو خیلی دقیق و موشکافانه بررسی میکنند.بسیار هم مهربان و متواضع هستند. اجرشون با خدا مطبشون هم فوق العاده مجهز و پر از آرامش هست.
۱۴۰۴/۱۱/۱۸بسیار عالی، تشخیص و درمان خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۶من چند روزی بود نوسان فشار خون داشتم... بسیار دقیق با حوصله و خوشرو هستن... و مطابق دستوراتشون دارم پیش میرم..
۱۴۰۴/۰۴/۱۵من مشکل واریس پا داشتم و پیشه خانم دکتر دوستعلی رفتم. قبلا لیزر واریس انجام دادم ولی اصن تاثیر نداشت و از بین نرفت و خیلی هم هزینه کرده بودم. ولی دکتر دوستعلی بهم مشاوره کامل دادن و بعد درمان رو شروع کردم. الان یه سه چهار ماهه گذشته و رگای واریس من از بین رفته. من واقعا از ایشون راضی بودم و کارشون رو دوست داشتم. خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۱مادرم توسط ایشان آنژیوگرافی شدند، بسیار پزشک حاذق و صبوری هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷یک پزشک فوقالعاده ماهر ،مهربان و دلسوز ،تشخیص و تجویز داروی ایشان عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۴فقط میتونم بگم بهترین وخوشاخلاق ترین و مهربانترین وخوشبرخوردترین دکتری بود که تاحالا تو عمرم دیدم عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۱تشخیص درست وتجویزصحیح دارو
۱۴۰۲/۰۵/۰۱مادرم رو بردم بسیار خوش انرژی و با اخلاق و دلسوز نیست فاصله ای نیست بین شما و میز دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۱۳بسیار مهربان و دقیق هستند من برای چک آپ رفتم و تمام مسایلی که مد نظرم بودو بررسی کردند و توصیه های لازمو انجام دادند
۱۴۰۵/۰۲/۰۹همسرم مشکل قلبی دارن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰دکتر خوبی بود، عالی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۳ایشان پزشک حاذق و پیگیری هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۴سلام . در اولین برخورد و ویزیت بسیار گرم و پذیرا بودن . کاملا با آرامش شنوای مشکلات مربوطه بودن. درد در قفسه ی سینه داشتم که تشخیص ایشون بر این بود که نگرانی بنده بی مورد هست و درد اون ناحیه مربوط به قلب نیست .
۱۴۰۳/۱۲/۱۹انسان ترین پزشک ایران
۱۴۰۴/۰۷/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۲دکتر بسیار حاذق و مودب و باحوصله
۱۴۰۳/۰۱/۱۵مراجعه نکردم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳چکاپ کامل انجام شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۸صبور وخوب
۱۴۰۳/۰۳/۲۱بسیار دکتر خوب چکار بلدیست
۱۴۰۲/۰۷/۱۰عالی و دلسوز بیمار و هزینه اضافه برای بیمار درست نمی کند
۱۴۰۳/۰۷/۰۸چکاپ قلب سالیانه ،
۱۴۰۴/۰۵/۱۹بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۰۹سلام من از صبر و حوصله وپیگیری مشکل من که فشارخون بالا بعد از عمل جراحی بوده بسیار رضایت دارم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۸مادرم برای چکاپ قبل از عمل جراحی شون پیش خانم دکتر رفتن. خیلی مهربونه بودن
۱۴۰۱/۱۰/۳۰با سلام ، دکتر بسیار صبور و مهربان هستند و در تشخیص درد بسیار حاذق .
۱۴۰۴/۰۵/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۸ممنون خانم دکترعزیز
۱۴۰۵/۰۳/۱۷فشار خون با دارو کنترل شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بسیار دکتر خوب چکار بلدیست
۱۴۰۲/۰۷/۱۰بنظر رسید دقت بالایی داشتن روی تمام مدارکی که از ویزیت های متعدد قبلی داشتیم، بروزرسانی تنظیم دز های داروهای فشار و ضربان انجام شد، در کل نظرم مثبت است
۱۴۰۵/۰۲/۱۵بسیار عالی و خوشبرخورد
۱۴۰۴/۰۷/۲۴دوستانم گفتن عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۷پدرم مشکل قلبی داشت فوقالعاده خانم دکتر خوب وباحوصله ای هستن تشخیص عالی وقتی که برای بیمار میزارن واقعا قابل تقدیروتشکرداره
۱۴۰۳/۱۲/۰۵برای واریس همسرم مراجعه داشتیم. با دستگاه واریس را درمان کردند. از کار ایشان بسیار راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۱/۲۱تپش قلب بالا
۱۴۰۳/۱۱/۲۶با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۷/۲۳سلام به همه عزیزان. من قبلا پیش خانم دکتر بابت مشکل قلبم مراجعه کرده بودم. خیلی دکتر صبور و خوش برخوردی هستن. از همه مهم تر خیلی انسان شریف و با انصافی هستن من خیلی از ایشون راضی بودم واقعاا ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۳/۰۱بسیار با حوصله مهربان و خوش برخورد خیلی با دقت گوش میکنن به حرفتون معاینه دقیق
۱۴۰۲/۱۰/۰۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۴خوب عالی بود حالم قلبم خوب شد
۱۴۰۲/۰۸/۳۰عالی هستن مهربون و با شخصیت ولی دیگه جواب تلفن نمیدن ک وقت بگیریم
۱۴۰۲/۰۹/۰۵بسیار بسیار عالی و با تجربه هستند و با ارامش به صحبت های بیمار گوش می دهند
۱۴۰۳/۰۷/۲۴خیلی عالی و آرامش بخش هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹برای عمل بینی رفتم فقط چکاپ بوده
۱۴۰۲/۱۱/۱۲بسیار با دانش و خوش برخورد هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۶برای چکاپ قلب و کنترل و تنظیم فشار خون مراجعه میکنم
۱۴۰۳/۰۳/۱۵فشار خون داشتم کارش عالی تشحیص عالی درمان عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بسیارعالی خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۸مشکل قلب و فشار خون مادرم فشار خون تنظیم شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۷برای شیمی درمانی دارویی مصرف میکردم که عوارض قلبی داشت.تحت نظر ایشون بودم.
۱۴۰۲/۰۷/۰۴باسلام. مشکل قلب و واریس شدید در پای راست داشتم که با کمک خانم دکتر گرامی مشکلاتم برطرف شد. ازشون تشکر میکنم.
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عالی و با انصاف
۱۴۰۲/۰۴/۲۵مشکلات قلبی. تشخیص و درمان ایشان دقیق بود. فصای خوب و رفتار بسیار خوب پرسنل و خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۰۶جهت وی،یت
۱۴۰۳/۰۸/۱۷تپش قلب
۱۴۰۱/۱۰/۱۳کنترل بعد از جراحی داشتم
۱۴۰۲/۰۳/۱۰باسلام و احترام ایشان بسیار مهربان و با حوصله و خوش برخورد هستن و تشخیص شان عالی است . همچنین منشی ایشان بسیار خوش برخورد و مودب هستن . انشالله موفق باشن
۱۴۰۴/۱۱/۱۵