با سلام. بنده هنوز تحت درمان ایشان هستم. نفخ شکم،التهاب روده دارم. از آقای دکتر راضی هستم.
۱۳۹۹/۱۱/۰۳
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
سنگ کیسه صفرا کبد چرب
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
خیلی دکتربسیارخوبی است
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
بسیار عالی هستن در تشخیص من قرصام تموم شد باز بیماریم برگشت اما تشخیص و داروهاشون حرف نداره
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
دکتر خیلی خوبی هستتن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
مشکل معده داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۱
عمه اینجانب با خونریزی روده مراجعه کردند وبا تشخیص بموقع و سریع آقای دکتر بحرینی و همچنین پیگیری دلسوزانه ایشان ، خدا راشکر در حال حاضر وضعیت خوب و رو به بهبود دارند ، جا داره از زحمات ایشان تشکر و قدردانی کنیم
مشکل گوارشی داشتم و با داروهای تجویز شده نتیجه بسیار خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۰۵/۳۱
واقعا خوش برخورد بودن ودلسوزانه به بیمار رسیدگی میکنند
۱۳۹۷/۰۶/۰۴
عالی ونتیجه گرفتیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
مشکل کبد داشتم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
بیماری زخم معده بهبود پیدا کرد م
۱۳۹۷/۱۰/۰۵
حتما برین پیشش
۱۴۰۲/۰۹/۲۷
هنوز تومرحله ازمایش واندوسکوپی معده هستم ودرمانم کامل نشده
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
زخم معده داشتم و تا حدودی درمان شدم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
عالی بسیار
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
اینجانب مشکل روده داشتم وتشخیص بالایی دارندجناب آقای دکتر و مشکلم خیلی مرتفع گردید خداوند حفظشان نماید
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
ورم معده استری و.... عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
زخم معده
نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۲
پزشک بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
دوبار ویزیت شدم و خوب شدم ولی دوباره بیماری ام برگشته
۱۳۹۹/۰۲/۲۶
من دامادم رو بردم راضی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
درد معده
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
دکتر بحرینی واقعا آدم با تجربه ای میباشد
۱۳۹۹/۰۳/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۰۹
کار دکتر حرف
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
در حال بهبودی
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
بسیاردکترمهربان وباتجر به هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۰
سلام .دخترم پیش آقای دکتر طبابط شد خداعمرطولانی به آقای دکتربده ان شاالله.
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
بسیار پزشک کار درستی است
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
کارشون حرف نداره البته اگه به حرفایی که میزنن خوب گوش کنین
۱۳۹۸/۰۹/۰۹
دکتر بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
خیلی هم تشخیصشون و هم درمانشون مؤثر بوده
۱۴۰۲/۰۷/۰۳
نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۲/۳۰
ددددددد
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
سلام و عرض ادب.
من زخم معده داشتم، تشخیص به موقع دکتر و بلافاصله آندوسکوپی انجام دادند، و خدا را شکر الان خوب هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
پانیک داشتم بایه نسخه خوب شدم واقعا دکتر باتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
دکتر بسیار خوبی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
تشخیص عالی واخلاق فوق العاده خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
عالی
مشکل کبد مادرم ک خداروشکر بهبود پیدا کردن
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
تنبلی روده بزرگ، کارش حرف نداره
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
خوب بوذ
۱۳۹۹/۰۶/۰۹
بیماری اچپیلوری هلیکو باکتری
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
دکتر خوبی هستند مشکل معده داشتم وخدا رو شکر بهتر شدم وتحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
سلام واحترام واقعا دکتر خوبی بودن خدا ازشون راضی باشه
امیدوارم تو هر مرحله ی زندگیش موفق وپیروز وسربلند باشه
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
مرد خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
سلام عالیبود
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
زخم و ورم معده داشتم نسبتا بهترم
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
دکتر متخصص و خوبی است
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
کارشون عالیه اخلاق نیکو تجربه بالا امیدوارم همیشه و در همه حال موفق و پیروز و سربلند باشن
۱۳۹۸/۰۸/۲۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
چندساله مریض دکتر بحرینی ام کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
سندروم روده تحریک پذیر تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۵/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
خوش اخلاق و کار بلد
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
عالی و
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
من از زمانی ک با دکتر بحرینی آشنا شدم زخم معدم خوب شد
۱۴۰۱/۰۷/۲۷
بیماری کرون داشتم تا حد زیادی کمک کردن ایشون
۱۳۹۹/۰۷/۰۸
من مشکل روده داشتم با کمترین هزینه خوب شدم ممنونم از آقای دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
دکتر خیلی خوب و با اخلاق هست
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
فعلاتکرار ازمایش نوشته. تا جوابش رو ببرم دارو بدن ببینم چطوره
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
فعلا درحال درمانم
۱۳۹۹/۰۲/۲۸
مشکل کولیت روده و بسیار موثر وعالی نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
خوب هست ...
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
مشکل معده داشتم ولی خداروشکر بادارو بهترشدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
واقعا عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
دکتر خبیه س
۱۳۹۹/۰۴/۱۰
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
درحال درمان
۱۳۹۹/۰۲/۳۰
معده درد
۱۴۰۱/۰۴/۱۶
گوارش عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۵
بسیار عالی من خودم مشکل معده داشتم با یه ویزیت برطرف شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
مشکل معده/طبابت فوق عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
سلام میکروب معده داشتم دکتراز لحاظ برخوردوهم مهارت عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
ورم روده بود بیماری،بهتر شدن
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
مشگل معده دردوبسیاردکترخوبی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
زخم معده و اسید بالا و درحال درمانم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
التهاب روده
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
با سلام همسر اینجانب دچار سی روز بود شده بود که تحت درمان آقای دکتر رسول بحرینی قرار گرفت و مشکلش با پیگیری های مستمر دکتر بر طرف شده است از جناب دکتر عزیز نهایت سپاس و تشکر را دارم
۱۳۹۸/۰۲/۰۱
خیلی خوب و حاذق
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
درد معده
۱۳۹۹/۰۴/۰۴
مشکل گوارشی داشتم خوب شدم
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۷/۱۰/۰۹
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
ناراحتیمعده
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
میکرب معده
۱۴۰۲/۰۷/۰۸
سلام ایشون دکتر مهربون و با حوصله ای هستند.
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
اولین بار هست که به مطبشون مراجعه کردم تحت درمان هستم ولی اخلا قشون عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
مشکل گوارش
۱۴۰۱/۰۶/۲۱
بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
دکتر بسیار عالی و دلسوزی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۰
خیلی صبور و با تشخیص درست
۱۳۹۹/۰۵/۱۶
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۱
عالی هستند بسیار صبور و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
خیلی خو
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
خوب است
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
دقت در بیان مشکل بیمار و تشخیص درست بیماری
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
مشکلگوارشداشتمدرحالدرمانهستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
زخم معده داشتم کمی هم بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
دکتر خیلی خوب وکار بلدی هستند
۱۳۹۷/۰۶/۱۰
میکروب معده
۱۳۹۹/۰۱/۳۰
برای کبد چرب مراجعه داشتیم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
فوق العاده است
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
عالی بودن عالی بسیار عالی من ک مشخص حادی داشتم نتیجه گرفتم دستش سبک بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
بیماری کبد و درمان شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۰
فقط،میدونم بعد از کلی این دکتر اون دکتر از ایشون خوب جواب گرفتم.خدایارو یاورت باشه آقای دکتر
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
سلام دکتر خیلی خوبی هستندپسرم بیاختیاری دارند تحت درمان هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
بوی دهان و در حال درمان
۱۳۹۸/۱۰/۲۴
پیش آقای دکتر کولونوسکپی انجام دادم خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
ایشون دکتر فوق العاده کار درستی هستن.
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
اهکی هستم از ورزنه,مشکل میکروب معده داشتم توسط آقای دکتر ویزیت شدم و خوب خوب شدم/آقای دکتربهرینی یکی از بهترین دکترها هستند خیلی خوش اخلاق وصبور
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
خیلی عالی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
سلام بسیار دکتر مهار وباسواد وخوش برخوردی میباشد
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
اینجانب یبوست شدید داشتم و داروهای ایشان خیلی به رفع مشکل کمک کرده
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
سندروم تحریک پذیر روده داشتم وبا یک نسخه دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
مشگل بلع داشتم فعلا در مرحله دارو درمانی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
مشکل یبوست داشتم که تا حد زیادی بهتر شدم ایشان خوش برخورد هستند و خوبوش میدهند
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
دکتر فوق العاده با اخلاق و کار درست و صبور
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
پزشک خوش اخلاق و باسواد
۱۳۹۸/۰۸/۰۶
زخم معده
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
خیلی عالین
۱۴۰۱/۰۱/۱۰
مادرم توده داشت ایشون دراوردن الان خیلی حالش خوبه
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
من کولیت عصبی روده داشتم اولین مراجعه که کردم با دستور پزشک مصرف داروها یک ماهه فعلن خوب هستم خدا را شکر اللهی که خیر از زندگیش ببینه
۱۳۹۹/۰۵/۲۳
مشکل وده وعالی بود رفع شد
۱۳۹۹/۰۵/۰۳
کارشون خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
درحال حاضر پدرم تحت مداوا ومشاوره ی ایشان هستند. ایشان پزشک فوقالعاده حاذق، با مسئولیت پذیری بالا، صبور، بسیار بسیار دلسوز، خوش خلق و مهربان و جدای از حرفه ی پزشکی، انسان بسیار شریفی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
موقع که غذا می خورم نیم ساعت بعد معده در حلال سوزش است نگران این هستم شکم با سوزش کار می کند
۱۳۹۹/۰۳/۰۳
در مرحله ی تشخیص و درمان هستم
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
درد شکم داشتم درمان شدم
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
چربی کبد فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
همورویید
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
کولیت روده داشتم تحت نظرهستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
پزشکی باتجربه باحوصله
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
یک سری دارو مصرف کردم درگیری کبد با کرونا
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
تشخیص نامبر وان
۱۴۰۲/۰۸/۱۱
خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
مشک کبدی
۱۴۰۱/۰۳/۰۵
میکروب معده عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
عالی عالی عالی انسان واقعی ، مشکوک به رماتیسم صفراوی هستم اما اصلا نگران نیستم بهترین دکتر دنیا رو دارم
۱۳۹۸/۰۵/۱۳
میکروب معده، بهترشدم
۱۴۰۰/۰۲/۳۱
روده، درمان ناتمام
۱۳۹۹/۰۳/۱۵
هم استانی بودیم ،اسمشو شنیدم
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
عالی در تشخیص در میکروب معده
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
عااالی واقعاازش راضیم
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
مشکل زخم معده داشتم.الان خیلی بهترشدم.
۱۴۰۰/۰۲/۲۳
مشکل معده داشتم و تقریبا حل شد
۱۴۰۱/۰۹/۰۷
بسیار عالی هسن
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
مشکل روده هنوز تحت درمان
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
سندروم روده تحریک پذیر
۱۳۹۹/۰۸/۲۷
سلام من در عمل لاپاراسکوپی صفرا دچار پارگی مجرای صفرا شدم که با عنایت خدا و مهارت فوق العاده آقای دکتر، به دست ایشون جراحی شدم و مشکلم حل شد تا آخر عمر دعاگوشونم
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
خونریزی ازپشت داشتم ودرمان شدم
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
میکروب معده داشتم و چندین سال درمان کردم اما بی فایده تا اینکه فقط دو ویزیت رفتم پیش آقای دکتر الان چندساله فقط دعاشون میکنم بهترینند بهترین
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
بسیار مجرب و با اخلاق
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
دردمعده و خوب شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
من مشکل شقاق داشتم وخیلی دکتررفته بودم بعدازپنج ماه یکی ازدوستانم ادرس ایشون روبه من دادن ومن درکمترازیک دوهفته خوب شدم،برای ایشون ارزوی سلامتی میکنم خداخیرش بده
۱۳۹۸/۰۳/۱۸
من از کار ایشون خیلی رازی بودم،خونریزی داشتم و حالم خیلی خراب بود خداروشکر خیلی بهتر شدم و دنبال درمان و بهبود کامل هستم
۱۳۹۹/۰۶/۰۴
عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
دکتر بسیار با تجربه
۱۴۰۱/۰۹/۰۲
زخم معده،میکرب معده
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
زخم زوده داشتم و در حال درمانم .
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
مشکل نفخ معده داشتم و تا حدودی رفع شده
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
کولیت روده
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
کلونوسکوپی روده انجام دادم .نتیجه خوب بود .اقای دکتر حاذق و عالی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
عالی هستند من کبدم چرب بود گرید 3 ولی الان کاملا خوبم
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
مشکل معده درد/ویزیت شدم /خیلی شخص خوش اخلاق وباتجربه ای هستند
۱۳۹۹/۰۲/۰۳
خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
ایشان پزشکی با صبر و برخورد خوب و با تجربه هستند .. در مورد مشکلم که از چهار سال پیش شروع شده فقط ایشان تشخیص صحیح دادند و تحت مداوای ایشان هستم و راضی ام
۱۳۹۹/۱۰/۱۹
عالی در یک جلسع
۱۳۹۹/۰۴/۱۷
مشکلات گوارشی
۱۳۹۹/۰۶/۰۳
عالیییییییییییییییی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
باسلام خدمت دوستان گرامی. دکتر بحرینی علاوه بر اینکه پزشک فوق العاده ای هستن و تشخیصشون عالیه، انسان بزرگوار و مهربانی هستن. خودم، مادرم و خواهرم بیمارشون بودیم. خودم رو با دونسخه درمان کردن.جذب غذا توی بدنم خوب صورت نمیگرفت و خیلی لاغر شده بودم و به لطف ایشون سریع حالم خوب شد. خواهرم کولیت روده زخمی داشت قبلا به پزشک دیگه ای که خیلی هم معروف هستن مراجعه کردیم ولی به دلیل تشخیص اشتباه اون پزشک بیماری خواهرم شدت پیدا کرد. بعد از مراجعه به دکتر بحرینی سریع تشخیص دادن و شروع به درمان کردن. خداحفظشون کنه خیلییییی خوش اخلاق و مهربون هستن و جز تعداد انگشت شمار پزشکان دلسوز و باسواد کشور هستن. برخورد و اخلاق منشی ایشون هم عالیه و خیلیییی ازشون راضی هستیم. دوستانی که از آندوسکوپی و کلونوسکوپی ترس دارن خیالشون راحت باشه که کوچکترین درد و ناراحتی رو حس نخواهند کرد.
۱۳۹۷/۱۱/۲۴
مشکل روده داشتم چند سال با یه نسخه خوب شدم
۱۴۰۴/۱۰/۰۵
یکی از با اخلاق ترین وکار بلد ترین هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۸
تا مدتی بهبود یافتم، مجددا نیاز به مراجعه دارم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
عفونت معده
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
کارشون فوق العاده
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
شوهرم مشکل زخم معده داشتن با استفراغ های شدید که فقط با یک بار مراجعه به دکتر مشکلشون حل شد
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
سلام بنده ناراحتی خیلی شدید گوارشی داشتم تورمبوز شکمی کردم معده و روده را درگیر کردهیچ کدام از پزشکان قادر به تشخیص آن نشدند ولی دکتر بحرینی تشخیصشون عالی بود .کارشون حرف نداره واقعا از ایشون ممنونم و تشکر می کنم ان شاالله سالم باشه
۱۳۹۸/۰۲/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
مشکل گوارشی
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۹
معده داشتم وهنوز تحت نظر هستم فعلا هنوز درد دارم
۱۳۹۸/۰۵/۰۹
آندوسکوپی کردم، راحت و خوب بود، منتظر نتیجه هام
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
مشکل معده تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
دکتر بسیار باسواد و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۴/۲۶
روده هام خیلی وقت بود محرک شده بود مدام دل پیچه و اسهال داشتم خیلی دکتر رفتم تو این دوسال فایده نداشت ولی با ی نسخه که اومدم پیش دکتر بحرینی خییلی نتیجه دیدم و راضی بکد
۱۳۹۹/۰۴/۰۵
مشکل گوارش و مشکلم حل شد
۱۳۹۷/۱۰/۱۷
میکروب معده. خیلی بهتر شدم از قبل
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
سابقه سرطان روده در فامیل داشتم، خودم دیابت دارم، برای چکاپ به دکتر مراجعه کردم، کلونوسکوپی و آندوسکوپی انجام دادند، عالی بودند و نتیجه خوب بود، با تشکر
۱۴۰۲/۰۸/۱۰
مشکل روده و معده
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
در حال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
بسیار پزشک با اخلاق و خوبی هستن ایشون رو شیراز دکتر ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران به من معرفی کردن و گفتن با وجود دکتر بحرینی دراهواز نیاز نیست پیش ما بیاید وایشون یکی از پزشکان مو رد اطمینان و قابلی هستن
۱۳۹۷/۰۵/۲۸
سلام
مشکل گوارش داشتم بر طرف شده است حال برای همسرم نوبت می خواهم.
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
بسیار دکتر کار بلد و عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
مشکل نفخ شدید داشتم لایک دوره مصرف دارو خوب شدم
۱۳۹۸/۰۷/۲۱
دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
گوارشی، اوکی شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
هنوز برای کبد چرب به نتیجه نرسیدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
ورم معده
۱۴۰۲/۰۴/۰۳
بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
مشکل معده
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
عالی هستن عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۴/۲۱
خیلی عالی بودن با حوصله هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
بیمار همکاری نکرده
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
سلام یب
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
عالی ه
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
بی نتیجه
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
بسیار خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۳
کارشان
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
دکتر عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
عالی هستن خدا قوت بهشن میگم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
خونریزی معده،بهبودی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۱/۱۱
درود به دوستان گرامی. من از همه بابت راضیم. زخم معده داشتم. درجه یک درمان شدم توسط دکتر. کمال تشکر از دکتر و همکارای ایشان را دارم.
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
مشکل ضخم روده داشتم تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۲/۱۸
زخم معده داشتم و خوب شدم خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
دکتر خیلی مهربون ، ، خوش اخلاق ،وتشخیصشون عالی ،در کل انرژی مثبت دارند ،منشی هم جوابدهیشون عالی خوش اخلاق وصبور
با سلام. بنده هنوز تحت درمان ایشان هستم. نفخ شکم،التهاب روده دارم. از آقای دکتر راضی هستم.
۱۳۹۹/۱۱/۰۳عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱سنگ کیسه صفرا کبد چرب
۱۴۰۳/۰۶/۱۵خیلی دکتربسیارخوبی است
۱۳۹۹/۱۱/۰۵بسیار عالی هستن در تشخیص من قرصام تموم شد باز بیماریم برگشت اما تشخیص و داروهاشون حرف نداره
۱۴۰۰/۱۲/۱۹دکتر خیلی خوبی هستتن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷مشکل معده داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۱عمه اینجانب با خونریزی روده مراجعه کردند وبا تشخیص بموقع و سریع آقای دکتر بحرینی و همچنین پیگیری دلسوزانه ایشان ، خدا راشکر در حال حاضر وضعیت خوب و رو به بهبود دارند ، جا داره از زحمات ایشان تشکر و قدردانی کنیم
۱۳۹۷/۰۴/۱۸مشکل گوارشی داشتم.
۱۳۹۹/۰۶/۱۸دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۷خیلی عالی بودندمشکل معده خیلی خوب شدم بایکبارویزیت
۱۴۰۱/۱۰/۱۸باسلام من مشکل معده و ورم روده داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۸عالی مشکل معده
۱۴۰۲/۰۴/۰۱عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عفونت شدید معده وهنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۹با حوصله و با دقت در تشخیص
۱۳۹۹/۰۴/۲۲در حال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۱۸مشکل گوارشی داشتم و با داروهای تجویز شده نتیجه بسیار خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۰۵/۳۱واقعا خوش برخورد بودن ودلسوزانه به بیمار رسیدگی میکنند
۱۳۹۷/۰۶/۰۴عالی ونتیجه گرفتیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶مشکل کبد داشتم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸بیماری زخم معده بهبود پیدا کرد م
۱۳۹۷/۱۰/۰۵حتما برین پیشش
۱۴۰۲/۰۹/۲۷هنوز تومرحله ازمایش واندوسکوپی معده هستم ودرمانم کامل نشده
۱۴۰۰/۰۶/۲۰زخم معده داشتم و تا حدودی درمان شدم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶عالی بسیار
۱۳۹۹/۱۱/۲۸اینجانب مشکل روده داشتم وتشخیص بالایی دارندجناب آقای دکتر و مشکلم خیلی مرتفع گردید خداوند حفظشان نماید
۱۴۰۰/۰۹/۱۳ورم معده استری و.... عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۵زخم معده نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۲پزشک بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۶دوبار ویزیت شدم و خوب شدم ولی دوباره بیماری ام برگشته
۱۳۹۹/۰۲/۲۶من دامادم رو بردم راضی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۹دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۰درد معده
۱۴۰۰/۰۸/۰۸دکتر بحرینی واقعا آدم با تجربه ای میباشد
۱۳۹۹/۰۳/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۰۹کار دکتر حرف
۱۴۰۰/۰۳/۱۲در حال بهبودی
۱۴۰۱/۱۰/۲۶بسیاردکترمهربان وباتجر به هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۰سلام .دخترم پیش آقای دکتر طبابط شد خداعمرطولانی به آقای دکتربده ان شاالله.
۱۴۰۰/۰۹/۱۵بسیار پزشک کار درستی است
۱۴۰۰/۰۶/۳۱کارشون حرف نداره البته اگه به حرفایی که میزنن خوب گوش کنین
۱۳۹۸/۰۹/۰۹دکتر بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۲/۱۲خیلی هم تشخیصشون و هم درمانشون مؤثر بوده
۱۴۰۲/۰۷/۰۳نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۲/۳۰ددددددد
۱۴۰۱/۰۱/۱۵سلام و عرض ادب. من زخم معده داشتم، تشخیص به موقع دکتر و بلافاصله آندوسکوپی انجام دادند، و خدا را شکر الان خوب هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵پانیک داشتم بایه نسخه خوب شدم واقعا دکتر باتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۸دکتر بسیار خوبی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷تشخیص عالی واخلاق فوق العاده خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۶عالی مشکل کبد مادرم ک خداروشکر بهبود پیدا کردن
۱۴۰۰/۰۱/۲۹تنبلی روده بزرگ، کارش حرف نداره
۱۳۹۹/۱۱/۱۸نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹خوب بوذ
۱۳۹۹/۰۶/۰۹بیماری اچپیلوری هلیکو باکتری
۱۴۰۰/۱۰/۲۸دکتر خوبی هستند مشکل معده داشتم وخدا رو شکر بهتر شدم وتحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰سلام واحترام واقعا دکتر خوبی بودن خدا ازشون راضی باشه امیدوارم تو هر مرحله ی زندگیش موفق وپیروز وسربلند باشه
۱۴۰۱/۰۴/۰۸مرد خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۱۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۲سلام عالیبود
۱۴۰۱/۱۱/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷زخم و ورم معده داشتم نسبتا بهترم
۱۴۰۱/۰۹/۲۱دکتر متخصص و خوبی است
۱۴۰۰/۱۰/۰۷کارشون عالیه اخلاق نیکو تجربه بالا امیدوارم همیشه و در همه حال موفق و پیروز و سربلند باشن
۱۳۹۸/۰۸/۲۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹چندساله مریض دکتر بحرینی ام کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۷/۳۰سندروم روده تحریک پذیر تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۵/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۳۰خوش اخلاق و کار بلد
۱۴۰۲/۱۰/۱۴عالی و
۱۴۰۰/۰۸/۲۳من از زمانی ک با دکتر بحرینی آشنا شدم زخم معدم خوب شد
۱۴۰۱/۰۷/۲۷بیماری کرون داشتم تا حد زیادی کمک کردن ایشون
۱۳۹۹/۰۷/۰۸من مشکل روده داشتم با کمترین هزینه خوب شدم ممنونم از آقای دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۲۸دکتر خیلی خوب و با اخلاق هست
۱۴۰۲/۰۲/۰۹فعلاتکرار ازمایش نوشته. تا جوابش رو ببرم دارو بدن ببینم چطوره
۱۴۰۰/۰۷/۰۷فعلا درحال درمانم
۱۳۹۹/۰۲/۲۸مشکل کولیت روده و بسیار موثر وعالی نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶خوب هست ...
۱۴۰۳/۰۶/۲۴مشکل معده داشتم ولی خداروشکر بادارو بهترشدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵واقعا عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱دکتر خبیه س
۱۳۹۹/۰۴/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۵/۰۲درحال درمان
۱۳۹۹/۰۲/۳۰معده درد
۱۴۰۱/۰۴/۱۶گوارش عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۵بسیار عالی من خودم مشکل معده داشتم با یه ویزیت برطرف شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۱مشکل معده/طبابت فوق عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۹سلام میکروب معده داشتم دکتراز لحاظ برخوردوهم مهارت عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۹ورم روده بود بیماری،بهتر شدن
۱۳۹۹/۱۱/۲۱مشگل معده دردوبسیاردکترخوبی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶زخم معده و اسید بالا و درحال درمانم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰التهاب روده
۱۴۰۱/۰۲/۱۷با سلام همسر اینجانب دچار سی روز بود شده بود که تحت درمان آقای دکتر رسول بحرینی قرار گرفت و مشکلش با پیگیری های مستمر دکتر بر طرف شده است از جناب دکتر عزیز نهایت سپاس و تشکر را دارم
۱۳۹۸/۰۲/۰۱خیلی خوب و حاذق
۱۴۰۳/۰۶/۲۴درد معده
۱۳۹۹/۰۴/۰۴مشکل گوارشی داشتم خوب شدم
۱۴۰۲/۱۱/۱۷دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۷/۱۰/۰۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸ناراحتیمعده
۱۳۹۹/۱۰/۱۳میکرب معده
۱۴۰۲/۰۷/۰۸سلام ایشون دکتر مهربون و با حوصله ای هستند.
۱۳۹۹/۱۲/۰۹اولین بار هست که به مطبشون مراجعه کردم تحت درمان هستم ولی اخلا قشون عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۹مشکل گوارش
۱۴۰۱/۰۶/۲۱بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱دکتر بسیار عالی و دلسوزی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۰خیلی صبور و با تشخیص درست
۱۳۹۹/۰۵/۱۶بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۱عالی هستند بسیار صبور و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۱/۲۹خیلی خو
۱۴۰۲/۰۸/۲۲خوب است
۱۳۹۹/۰۲/۲۹دقت در بیان مشکل بیمار و تشخیص درست بیماری
۱۳۹۹/۱۰/۲۹مشکلگوارشداشتمدرحالدرمانهستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲زخم معده داشتم کمی هم بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰دکتر خیلی خوب وکار بلدی هستند
۱۳۹۷/۰۶/۱۰میکروب معده
۱۳۹۹/۰۱/۳۰برای کبد چرب مراجعه داشتیم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲فوق العاده است
۱۴۰۱/۰۴/۱۳عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عالی بودن عالی بسیار عالی من ک مشخص حادی داشتم نتیجه گرفتم دستش سبک بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بیماری کبد و درمان شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۰فقط،میدونم بعد از کلی این دکتر اون دکتر از ایشون خوب جواب گرفتم.خدایارو یاورت باشه آقای دکتر
۱۴۰۱/۱۰/۲۱سلام دکتر خیلی خوبی هستندپسرم بیاختیاری دارند تحت درمان هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۸بوی دهان و در حال درمان
۱۳۹۸/۱۰/۲۴پیش آقای دکتر کولونوسکپی انجام دادم خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۵ایشون دکتر فوق العاده کار درستی هستن.
۱۴۰۰/۰۴/۱۳اهکی هستم از ورزنه,مشکل میکروب معده داشتم توسط آقای دکتر ویزیت شدم و خوب خوب شدم/آقای دکتربهرینی یکی از بهترین دکترها هستند خیلی خوش اخلاق وصبور
۱۴۰۰/۰۵/۰۳خیلی عالی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۸سلام بسیار دکتر مهار وباسواد وخوش برخوردی میباشد
۱۴۰۱/۰۴/۱۳اینجانب یبوست شدید داشتم و داروهای ایشان خیلی به رفع مشکل کمک کرده
۱۴۰۰/۰۳/۲۹سندروم تحریک پذیر روده داشتم وبا یک نسخه دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱مشگل بلع داشتم فعلا در مرحله دارو درمانی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱مشکل یبوست داشتم که تا حد زیادی بهتر شدم ایشان خوش برخورد هستند و خوبوش میدهند
۱۴۰۱/۰۴/۲۱دکتر فوق العاده با اخلاق و کار درست و صبور
۱۴۰۱/۱۰/۲۱پزشک خوش اخلاق و باسواد
۱۳۹۸/۰۸/۰۶زخم معده
۱۴۰۱/۰۴/۱۸خیلی عالین
۱۴۰۱/۰۱/۱۰مادرم توده داشت ایشون دراوردن الان خیلی حالش خوبه
۱۳۹۹/۱۰/۰۹من کولیت عصبی روده داشتم اولین مراجعه که کردم با دستور پزشک مصرف داروها یک ماهه فعلن خوب هستم خدا را شکر اللهی که خیر از زندگیش ببینه
۱۳۹۹/۰۵/۲۳مشکل وده وعالی بود رفع شد
۱۳۹۹/۰۵/۰۳کارشون خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۱۰درحال حاضر پدرم تحت مداوا ومشاوره ی ایشان هستند. ایشان پزشک فوقالعاده حاذق، با مسئولیت پذیری بالا، صبور، بسیار بسیار دلسوز، خوش خلق و مهربان و جدای از حرفه ی پزشکی، انسان بسیار شریفی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۹موقع که غذا می خورم نیم ساعت بعد معده در حلال سوزش است نگران این هستم شکم با سوزش کار می کند
۱۳۹۹/۰۳/۰۳در مرحله ی تشخیص و درمان هستم
۱۳۹۹/۰۹/۰۹درد شکم داشتم درمان شدم
۱۴۰۱/۱۱/۲۰چربی کبد فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶همورویید
۱۳۹۹/۱۱/۱۶کولیت روده داشتم تحت نظرهستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴پزشکی باتجربه باحوصله
۱۴۰۰/۰۵/۲۹یک سری دارو مصرف کردم درگیری کبد با کرونا
۱۴۰۰/۰۷/۲۷تشخیص نامبر وان
۱۴۰۲/۰۸/۱۱خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۳۰مشک کبدی
۱۴۰۱/۰۳/۰۵میکروب معده عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۱۹عالی عالی عالی انسان واقعی ، مشکوک به رماتیسم صفراوی هستم اما اصلا نگران نیستم بهترین دکتر دنیا رو دارم
۱۳۹۸/۰۵/۱۳میکروب معده، بهترشدم
۱۴۰۰/۰۲/۳۱روده، درمان ناتمام
۱۳۹۹/۰۳/۱۵هم استانی بودیم ،اسمشو شنیدم
۱۴۰۱/۱۰/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۹عالی در تشخیص در میکروب معده
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عااالی واقعاازش راضیم
۱۳۹۹/۰۳/۱۰مشکل زخم معده داشتم.الان خیلی بهترشدم.
۱۴۰۰/۰۲/۲۳مشکل معده داشتم و تقریبا حل شد
۱۴۰۱/۰۹/۰۷بسیار عالی هسن
۱۴۰۰/۰۱/۲۹مشکل روده هنوز تحت درمان
۱۳۹۹/۱۲/۲۰سندروم روده تحریک پذیر
۱۳۹۹/۰۸/۲۷سلام من در عمل لاپاراسکوپی صفرا دچار پارگی مجرای صفرا شدم که با عنایت خدا و مهارت فوق العاده آقای دکتر، به دست ایشون جراحی شدم و مشکلم حل شد تا آخر عمر دعاگوشونم
۱۳۹۹/۱۲/۱۵خونریزی ازپشت داشتم ودرمان شدم
۱۴۰۱/۰۳/۰۴میکروب معده داشتم و چندین سال درمان کردم اما بی فایده تا اینکه فقط دو ویزیت رفتم پیش آقای دکتر الان چندساله فقط دعاشون میکنم بهترینند بهترین
۱۳۹۹/۰۵/۱۹بسیار مجرب و با اخلاق
۱۳۹۹/۰۹/۲۴دردمعده و خوب شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۸من مشکل شقاق داشتم وخیلی دکتررفته بودم بعدازپنج ماه یکی ازدوستانم ادرس ایشون روبه من دادن ومن درکمترازیک دوهفته خوب شدم،برای ایشون ارزوی سلامتی میکنم خداخیرش بده
۱۳۹۸/۰۳/۱۸من از کار ایشون خیلی رازی بودم،خونریزی داشتم و حالم خیلی خراب بود خداروشکر خیلی بهتر شدم و دنبال درمان و بهبود کامل هستم
۱۳۹۹/۰۶/۰۴عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۵دکتر بسیار با تجربه
۱۴۰۱/۰۹/۰۲زخم معده،میکرب معده
۱۴۰۰/۰۷/۰۴زخم زوده داشتم و در حال درمانم .
۱۴۰۱/۱۲/۱۰مشکل نفخ معده داشتم و تا حدودی رفع شده
۱۴۰۰/۰۹/۰۷کولیت روده
۱۳۹۹/۰۶/۱۵کلونوسکوپی روده انجام دادم .نتیجه خوب بود .اقای دکتر حاذق و عالی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۳۰فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۳/۱۶عالی هستند من کبدم چرب بود گرید 3 ولی الان کاملا خوبم
۱۴۰۰/۰۲/۳۰مشکل معده درد/ویزیت شدم /خیلی شخص خوش اخلاق وباتجربه ای هستند
۱۳۹۹/۰۲/۰۳خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۹ایشان پزشکی با صبر و برخورد خوب و با تجربه هستند .. در مورد مشکلم که از چهار سال پیش شروع شده فقط ایشان تشخیص صحیح دادند و تحت مداوای ایشان هستم و راضی ام
۱۳۹۹/۱۰/۱۹عالی در یک جلسع
۱۳۹۹/۰۴/۱۷مشکلات گوارشی
۱۳۹۹/۰۶/۰۳عالیییییییییییییییی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷باسلام خدمت دوستان گرامی. دکتر بحرینی علاوه بر اینکه پزشک فوق العاده ای هستن و تشخیصشون عالیه، انسان بزرگوار و مهربانی هستن. خودم، مادرم و خواهرم بیمارشون بودیم. خودم رو با دونسخه درمان کردن.جذب غذا توی بدنم خوب صورت نمیگرفت و خیلی لاغر شده بودم و به لطف ایشون سریع حالم خوب شد. خواهرم کولیت روده زخمی داشت قبلا به پزشک دیگه ای که خیلی هم معروف هستن مراجعه کردیم ولی به دلیل تشخیص اشتباه اون پزشک بیماری خواهرم شدت پیدا کرد. بعد از مراجعه به دکتر بحرینی سریع تشخیص دادن و شروع به درمان کردن. خداحفظشون کنه خیلییییی خوش اخلاق و مهربون هستن و جز تعداد انگشت شمار پزشکان دلسوز و باسواد کشور هستن. برخورد و اخلاق منشی ایشون هم عالیه و خیلیییی ازشون راضی هستیم. دوستانی که از آندوسکوپی و کلونوسکوپی ترس دارن خیالشون راحت باشه که کوچکترین درد و ناراحتی رو حس نخواهند کرد.
۱۳۹۷/۱۱/۲۴مشکل روده داشتم چند سال با یه نسخه خوب شدم
۱۴۰۴/۱۰/۰۵یکی از با اخلاق ترین وکار بلد ترین هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۸تا مدتی بهبود یافتم، مجددا نیاز به مراجعه دارم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۸عفونت معده
۱۴۰۰/۰۷/۲۹کارشون فوق العاده
۱۴۰۰/۰۲/۱۸شوهرم مشکل زخم معده داشتن با استفراغ های شدید که فقط با یک بار مراجعه به دکتر مشکلشون حل شد
۱۴۰۳/۰۹/۲۳سلام بنده ناراحتی خیلی شدید گوارشی داشتم تورمبوز شکمی کردم معده و روده را درگیر کردهیچ کدام از پزشکان قادر به تشخیص آن نشدند ولی دکتر بحرینی تشخیصشون عالی بود .کارشون حرف نداره واقعا از ایشون ممنونم و تشکر می کنم ان شاالله سالم باشه
۱۳۹۸/۰۲/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵مشکل گوارشی
۱۴۰۱/۰۳/۳۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۹معده داشتم وهنوز تحت نظر هستم فعلا هنوز درد دارم
۱۳۹۸/۰۵/۰۹آندوسکوپی کردم، راحت و خوب بود، منتظر نتیجه هام
۱۳۹۹/۱۱/۱۱مشکل معده تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دکتر بسیار باسواد و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۴/۲۶روده هام خیلی وقت بود محرک شده بود مدام دل پیچه و اسهال داشتم خیلی دکتر رفتم تو این دوسال فایده نداشت ولی با ی نسخه که اومدم پیش دکتر بحرینی خییلی نتیجه دیدم و راضی بکد
۱۳۹۹/۰۴/۰۵مشکل گوارش و مشکلم حل شد
۱۳۹۷/۱۰/۱۷میکروب معده. خیلی بهتر شدم از قبل
۱۳۹۹/۰۲/۲۷سابقه سرطان روده در فامیل داشتم، خودم دیابت دارم، برای چکاپ به دکتر مراجعه کردم، کلونوسکوپی و آندوسکوپی انجام دادند، عالی بودند و نتیجه خوب بود، با تشکر
۱۴۰۲/۰۸/۱۰مشکل روده و معده
۱۴۰۱/۰۴/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۵در حال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۲۹بسیار پزشک با اخلاق و خوبی هستن ایشون رو شیراز دکتر ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران به من معرفی کردن و گفتن با وجود دکتر بحرینی دراهواز نیاز نیست پیش ما بیاید وایشون یکی از پزشکان مو رد اطمینان و قابلی هستن
۱۳۹۷/۰۵/۲۸سلام مشکل گوارش داشتم بر طرف شده است حال برای همسرم نوبت می خواهم.
۱۴۰۰/۰۸/۰۸بسیار دکتر کار بلد و عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۸خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۱مشکل نفخ شدید داشتم لایک دوره مصرف دارو خوب شدم
۱۳۹۸/۰۷/۲۱دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۷گوارشی، اوکی شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰هنوز برای کبد چرب به نتیجه نرسیدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۹ورم معده
۱۴۰۲/۰۴/۰۳بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۷دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۸مشکل معده
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عالی هستن عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۴/۲۱خیلی عالی بودن با حوصله هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۷/۲۲بیمار همکاری نکرده
۱۴۰۰/۰۱/۳۰سلام یب
۱۴۰۳/۰۶/۲۹عالی ه
۱۳۹۹/۱۱/۱۲بی نتیجه
۱۴۰۳/۰۸/۰۵بسیار خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۳کارشان
۱۴۰۳/۰۷/۱۳دکتر عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۸عالی هستن خدا قوت بهشن میگم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲خونریزی معده،بهبودی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۱/۱۱درود به دوستان گرامی. من از همه بابت راضیم. زخم معده داشتم. درجه یک درمان شدم توسط دکتر. کمال تشکر از دکتر و همکارای ایشان را دارم.
۱۴۰۰/۱۰/۱۹مشکل ضخم روده داشتم تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۲/۱۸زخم معده داشتم و خوب شدم خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۷دکتر خیلی مهربون ، ، خوش اخلاق ،وتشخیصشون عالی ،در کل انرژی مثبت دارند ،منشی هم جوابدهیشون عالی خوش اخلاق وصبور
۱۴۰۴/۱۰/۰۱