به نظرم ، دکتر با تجربه ایی هستند. فعلا یک نوبت با ایشان ملاقات داشتیم .
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
دکتر عالی هستش
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
مشکل ریه
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
سیروز کبدی نیاز به پیوند کبد تشخیص عالی درمان فوق العاده
۱۴۰۲/۰۳/۲۱
فشار خون
۱۳۹۸/۰۶/۰۷
ایشان بسیار با دقت و حوصله و دلسوزی برای بیمار وقت میگذارند. .
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
من از خانم
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
فعلا تحت بررسی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
بزرگی کبد و چربی کبد
۱۳۹۹/۰۱/۱۹
سلام من چهار سال پیش بابت فشار خون به خانم دکتر مراجعه کردم الان هم چند سال پیش خانم دکتر تحت درمان هستم دکتر با حوصله ای هستن من که از ایشون راضی هستم
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
میکروب معده،بله کمک میکند
۱۳۹۸/۰۳/۳۱
تیرویید کم کار داشتم نتیجه خوبی گرفتم بهتر شده
۱۳۹۸/۱۰/۰۷
تشخیص درست و به موقع دادن
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
من بار اول هست که رفتم مطب خانم دکتر و از ویزیت ایشون ودقتشون خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
قبلا برای درمان گوارش مراجعه کرده بودم
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
مشکل معده داشتم یک دوبار رفتم خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۵
عالی عالی هستند و بهترین و باوجدان ترین
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
تیروئید
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
مشکل گوارشی داشتم.
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
کارشون واقعاعالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
بسیار دقیق و بسیار با شخصیت هستند.
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
سندرم روده تحریک پذیر
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
در تشخیص و درمان بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
بعلت افت فشار معده درد شدید باتجوج دارو بهترشدم
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
برخور عالی صبور دقت زیاد، تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
فوق العاده دکتر با تجربه و تشخیص درست
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
بسیار عالی خوش برخورد
۱۳۹۹/۰۵/۲۰
کبد چرب
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
یک جلسه آمدم که آزمایش خون دادند
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
اگر واقعا دنبال یک دکترداخلی با وجدان هستید من دکتر ولی زاده رو پیشنهاد میکنم او یکی از بینظیرترین دکترایی هست که میتونید انتخاب کنید
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
تیروئیدم را تنها دکتر بود که تشخصی داد
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
ایشون از نظر تشخیص وعملکرد عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
تشخیص عالی در خصوص بیماری گوارشی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
کم کاری تیروئید داشتم و تحت درمان هستم و تقریبا کنترل شده
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
تشخیص ایشان بسیار عالی بود جهت مشکل معده
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
بسیار ۲۰است
۱۴۰۱/۰۲/۱۴
دکترفوق العاده خوش اخلاق وباحوصله وکاربلد
۱۴۰۲/۰۸/۳۰
ایشان پزشکی حاذق و قابل تقدیر هستند
۱۴۰۲/۰۴/۰۵
بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
بیماری آسم
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
سلام من با فشار خون بالا به ایشون مراجعه کردم و ایشون خیلی عالی منو معالجه کردن
تحصیلات دوره پزشکی عمومی را در دانشگاه تهران و دوره تخصص را در دانشگاه شهید بهشتی گذرانده و دوره های تکمیلی را در دانشگاه های تهران، مرکز پزشکی لیزری ایران و آکادمی زیبایی آمریکا و بریتیش کلمبیا (کانادا) گذرانده ام. فعالیت های شغلی من علاوه بر مطب، تدریس و تحقیق در زمینه پزشکی می باشد. به روز و استاندارد بودن فعالیت پزشکی در فیلد وسیع داخلی، گوارش، غدد، چاقی، تنفس، خون، قلب، فشارخون و مشاوره های مختلف در سنین مختلف قطعا کار آسانی نبوده و نیازمند تلاش های زیاد بوده و فقط با عشق بی حد و حصر به پزشکی و کرامت انسان ها کامل می شود. امیدوارم بتوانم شما را در پیشگیری، تشخیص و درمان راهنمایی و کمک کنم.
کلینیک بیماری های داخلی گوارش غدد
تهرانخیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبه روی ایستگاه مترو شریعتی، خیابان منطرنژاد، پلاک ۶۰، واحد ۱۵
به نظرم ، دکتر با تجربه ایی هستند. فعلا یک نوبت با ایشان ملاقات داشتیم .
۱۴۰۳/۰۶/۲۵دکتر عالی هستش
۱۴۰۴/۰۲/۱۴مشکل ریه
۱۳۹۹/۱۰/۲۳سیروز کبدی نیاز به پیوند کبد تشخیص عالی درمان فوق العاده
۱۴۰۲/۰۳/۲۱فشار خون
۱۳۹۸/۰۶/۰۷ایشان بسیار با دقت و حوصله و دلسوزی برای بیمار وقت میگذارند. .
۱۴۰۵/۰۲/۱۴من از خانم
۱۴۰۱/۰۴/۰۴فعلا تحت بررسی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بزرگی کبد و چربی کبد
۱۳۹۹/۰۱/۱۹سلام من چهار سال پیش بابت فشار خون به خانم دکتر مراجعه کردم الان هم چند سال پیش خانم دکتر تحت درمان هستم دکتر با حوصله ای هستن من که از ایشون راضی هستم
۱۴۰۱/۰۴/۰۱میکروب معده،بله کمک میکند
۱۳۹۸/۰۳/۳۱تیرویید کم کار داشتم نتیجه خوبی گرفتم بهتر شده
۱۳۹۸/۱۰/۰۷تشخیص درست و به موقع دادن
۱۴۰۴/۰۴/۲۳تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۴من بار اول هست که رفتم مطب خانم دکتر و از ویزیت ایشون ودقتشون خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵قبلا برای درمان گوارش مراجعه کرده بودم
۱۴۰۳/۱۰/۱۸مشکل معده داشتم یک دوبار رفتم خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۵عالی عالی هستند و بهترین و باوجدان ترین
۱۴۰۲/۱۰/۲۵تیروئید
۱۴۰۲/۱۰/۲۳مشکل گوارشی داشتم.
۱۴۰۰/۰۷/۲۷کارشون واقعاعالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۱بسیار دقیق و بسیار با شخصیت هستند.
۱۴۰۲/۰۲/۲۳سندرم روده تحریک پذیر
۱۳۹۹/۰۳/۲۴در تشخیص و درمان بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بعلت افت فشار معده درد شدید باتجوج دارو بهترشدم
۱۳۹۹/۱۱/۰۹در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷برخور عالی صبور دقت زیاد، تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳فوق العاده دکتر با تجربه و تشخیص درست
۱۴۰۲/۰۲/۱۹بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بسیار عالی خوش برخورد
۱۳۹۹/۰۵/۲۰کبد چرب
۱۴۰۱/۱۱/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۶یک جلسه آمدم که آزمایش خون دادند
۱۴۰۰/۰۴/۱۲اگر واقعا دنبال یک دکترداخلی با وجدان هستید من دکتر ولی زاده رو پیشنهاد میکنم او یکی از بینظیرترین دکترایی هست که میتونید انتخاب کنید
۱۴۰۳/۰۷/۱۰تیروئیدم را تنها دکتر بود که تشخصی داد
۱۴۰۰/۰۷/۱۴ایشون از نظر تشخیص وعملکرد عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۱۵تشخیص عالی در خصوص بیماری گوارشی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱کم کاری تیروئید داشتم و تحت درمان هستم و تقریبا کنترل شده
۱۴۰۰/۰۸/۲۵تشخیص ایشان بسیار عالی بود جهت مشکل معده
۱۴۰۰/۰۳/۳۱بسیار ۲۰است
۱۴۰۱/۰۲/۱۴دکترفوق العاده خوش اخلاق وباحوصله وکاربلد
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ایشان پزشکی حاذق و قابل تقدیر هستند
۱۴۰۲/۰۴/۰۵بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰بیماری آسم
۱۴۰۱/۱۲/۱۳سلام من با فشار خون بالا به ایشون مراجعه کردم و ایشون خیلی عالی منو معالجه کردن
۱۴۰۰/۰۴/۲۲دیابت.وعالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷کووید19
۱۴۰۰/۰۳/۲۲خانم دکتر خیلی باسواد و مهربون
۱۴۰۵/۰۳/۲۰فوق العاده است
۱۴۰۴/۰۸/۲۷