دیروز مراجعه کردم نمیتونم درباره رژیم نظر بدم ولی برخورد و منشیشون خیلی خوب بود .
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
بسیار حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
جهت رژیم لاغری مراجعه کردم نتیجه خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
کارشون خیلی عالیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
رژیم عالی ای دادن کبدم داشت سرطانی میشد سه ماه رژیم گرفتم حالم خوب شد
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
واقعا عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
خوب است
۱۴۰۲/۰۶/۲۱
با دقت و حوصله بررسی می کنند و پاسخگو همه سؤالات هستند ایشااله که نتیجه مورد نظر را هم بگیریم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
من 3 ماه هست که از چرختاب رژیم میگیرم 25 کیلو لاغر کردم خیلی از ممنونم
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
من توی سه ماه 12 کیلو وزن کم کردم قند خونم کنترل شد مشکل کبد چربم حل شد مکل کمر دردم هم حل شد خیلی راضی هستم از انتخابم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
رژیم سلامت و لاغری
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
قرص قندمو کم کردم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
اضافه وزن داشتم به کمک ایشون به وزن دلخواه خودم رسیدم کارشون خیلی خوبهبرخورد خودشون و منشی شون واقعا خوبه
تنها ی بودن که بدونه معطلی رفتم کارم انجام دادم
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
تلفنی وقت گرفتم سر وقت رفتم تو از نتیجه هم راضی بودم رفتارشونم خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
عالـــــــــــــــــــــی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
بسیار با حوصله و عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
خیلی خوب و تاثیرات مثبت داشت کارشون بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
بسبارعالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
خیلی عالی هستند ایشون. واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
خیلی خفن بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
با رژیم این قندم تنظیم شد
۱۴۰۱/۰۶/۰۶
عالی بودند از هر نظر
۱۴۰۲/۰۵/۱۸
خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
فوق العاده عالی بعد از مدت ها جاهای مختلف یکی پیدا شد که واقعا وقت میذاره حدود 2ساعت با دقت همه چیز رو بررسی کردن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
فوق العاده خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
خیلی عابطگ
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
رژیمی که داد خیلی عالی بود ولی من به خاطر مشکل خانوادگی نتونستم بگیرم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
بسیار عالی بود. خیلی راضی بودم و به دوستان هم سفارش کردم
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
وقتی که برای من گزاشتن بسیار ارزشمند بود الان بعد از یک ماه و نیم روی ترازو سه کیلو لاغر شدم ولی خیلی حس و حالم بهتره
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
عالییییییییییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
خیلی مهربون و دلسوزی هستن و خیلی خوب با توجه به شرایطم برنامه داد بهم
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
بسیار مهربان و کار بلد ، من سال پیش تونستم وزنمو از ۹۳ به ۷۵ برسونم ،با اینکه خیلی شکمو بودم ازین نشدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
بسیاربااخلاق مجرب ومحترم هستند شش ماهه تحت نظر ایشون هستم،حدود ۸کیلوکاهش وزن داشتم،ازانتخابم راضی هستم، ضمن تشکرازمنشی بسیار همراه
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
من مشکله چاقی بعد ازدواج داشتم. پیش چند تا متخصص تغذیه هم رفته بودم. میگفتن مشکله ژنتیکیه و کاریش نمیشه کرد. ولی ایشون با بررسی هایی که انجام دادن تونستن کمکم کنن. الان دوماهه تحت درمانه ایشونم و تو این دو ماه کاملا نتیجه گرفم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
از بهترین متخصصان علم تغذیه هستند. بنده بسیار لاغر بودم که با راهنمایی و برنامه غذایی جناب مقدم به وزن استاندارد رسیدم.
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
تمام کمبودها توسط دستگاه انالیز تشخیص و با رژیم برطرف شد
۱۴۰۲/۰۶/۰۶
به راحتی وزنو پایین میاره
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
صبور و دلسوزی هستند و با حوصله با حرفها کوش میدهند
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
من خیلی راضی هستم از ریژیمم فکر میکنم بقیه هم همیتنطور باشن
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
من بزای چاق شدن به مطب ایشون مراجعه کردم ولی فهمیدم که جدا از وزن کم خیلی مشکلات دیگه از جمله کمبود های ویتامینی و تیرویید و کبد چرب دارم که با راهنمایی درصد زیادی از مشکلاتم حل شد
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
کبد چرب داشتم که در مدت 3 ماه از سطح 3 به 1 رسید به همراه کاهش وزن حدود 10 کیلو
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
عالی عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
عالی بینظیر و بسیار انسان درستکار و شریف و باسواد... با تمام پزشکان تغذیه متفاوت هستند..
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
من تازه شروع کردم امت فوق العاده صبور و پاسخگو هستن و وقت کافی برای مراجعینشون میگذارند
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
کارشون بسیار با دقت و خوبه
۱۴۰۱/۰۶/۰۶
نتایج دستگاه های اندازه گیری این مطبو با آزمایش خونم مطابقت دادم کاملا یکی بود و راضیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
برای لاغری رفتم دستگاه های خوبی برا اندازه گیری داشتن و فعلا تحت درمانم و حس خوبی دارم چون نفسم باز شده
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
من از ازشون دو سری رژیم گرفتم فعلا داریم ادامه میدیم دو هفته ی اول خیلی خوب بود …اما فارغ از رژیم خیلی با حوصله ان و دستگاه آنالیزشون یکی از بهترین دستگاه هایی که تا حالا دیدم …
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
من برای بیماری دیابت مراجعه کردم ولی با اندازه گیری هایی که با دستگاه کوانتوم انالیز انجام دادند متوجه شدند که من مشکوک به بیماری ام اس هستم و پس از انجام ازمایش ها بیماری ام اس من قطعی شد و من مدیون هستم
فارغ التحصیل رشته تغذیه از ـ علوم پزشکی شهید بهشتی عضو انجمن صنایع غذایی ایران فوق لیسانس صنایع غذایی خدمات قابل ارائه در مطب: ارائه انواع رژیم های غذایی کاهش و افزایش وزن، دیابت نوع ۱ و ۲، کبد چرب، شیردهی، بارداری، آمادگی برای بارداری، اسید اوریک و... اندازه گیری با دستگاه بادی آنالیز و کوانتوم آنالیز ـ
درحد اشناییت
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۲/۱۲/۰۳بسیار عالی خیلی راضی بودم پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۴دیروز مراجعه کردم نمیتونم درباره رژیم نظر بدم ولی برخورد و منشیشون خیلی خوب بود .
۱۴۰۰/۱۰/۲۱بسیار حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۱۶جهت رژیم لاغری مراجعه کردم نتیجه خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۸کارشون خیلی عالیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۱رژیم عالی ای دادن کبدم داشت سرطانی میشد سه ماه رژیم گرفتم حالم خوب شد
۱۴۰۳/۰۲/۰۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶واقعا عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۹خوب است
۱۴۰۲/۰۶/۲۱با دقت و حوصله بررسی می کنند و پاسخگو همه سؤالات هستند ایشااله که نتیجه مورد نظر را هم بگیریم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳من 3 ماه هست که از چرختاب رژیم میگیرم 25 کیلو لاغر کردم خیلی از ممنونم
۱۴۰۰/۱۰/۱۶من توی سه ماه 12 کیلو وزن کم کردم قند خونم کنترل شد مشکل کبد چربم حل شد مکل کمر دردم هم حل شد خیلی راضی هستم از انتخابم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲رژیم سلامت و لاغری
۱۴۰۰/۰۸/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۹قرص قندمو کم کردم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸اضافه وزن داشتم به کمک ایشون به وزن دلخواه خودم رسیدم کارشون خیلی خوبهبرخورد خودشون و منشی شون واقعا خوبه تنها ی بودن که بدونه معطلی رفتم کارم انجام دادم
۱۴۰۰/۱۰/۱۶تلفنی وقت گرفتم سر وقت رفتم تو از نتیجه هم راضی بودم رفتارشونم خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۰عالـــــــــــــــــــــی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰بسیار با حوصله و عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵خیلی خوب و تاثیرات مثبت داشت کارشون بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴بسبارعالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۳خیلی عالی هستند ایشون. واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۴/۱۵خیلی خفن بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۰با رژیم این قندم تنظیم شد
۱۴۰۱/۰۶/۰۶عالی بودند از هر نظر
۱۴۰۲/۰۵/۱۸خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۲فوق العاده عالی بعد از مدت ها جاهای مختلف یکی پیدا شد که واقعا وقت میذاره حدود 2ساعت با دقت همه چیز رو بررسی کردن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱فوق العاده خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۱خیلی عابطگ
۱۴۰۰/۰۲/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷رژیمی که داد خیلی عالی بود ولی من به خاطر مشکل خانوادگی نتونستم بگیرم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بسیار عالی بود. خیلی راضی بودم و به دوستان هم سفارش کردم
۱۴۰۵/۰۲/۰۶وقتی که برای من گزاشتن بسیار ارزشمند بود الان بعد از یک ماه و نیم روی ترازو سه کیلو لاغر شدم ولی خیلی حس و حالم بهتره
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عالییییییییییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷خیلی مهربون و دلسوزی هستن و خیلی خوب با توجه به شرایطم برنامه داد بهم
۱۴۰۴/۰۴/۲۰بسیار مهربان و کار بلد ، من سال پیش تونستم وزنمو از ۹۳ به ۷۵ برسونم ،با اینکه خیلی شکمو بودم ازین نشدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸بسیاربااخلاق مجرب ومحترم هستند شش ماهه تحت نظر ایشون هستم،حدود ۸کیلوکاهش وزن داشتم،ازانتخابم راضی هستم، ضمن تشکرازمنشی بسیار همراه
۱۴۰۵/۰۳/۱۸من مشکله چاقی بعد ازدواج داشتم. پیش چند تا متخصص تغذیه هم رفته بودم. میگفتن مشکله ژنتیکیه و کاریش نمیشه کرد. ولی ایشون با بررسی هایی که انجام دادن تونستن کمکم کنن. الان دوماهه تحت درمانه ایشونم و تو این دو ماه کاملا نتیجه گرفم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲از بهترین متخصصان علم تغذیه هستند. بنده بسیار لاغر بودم که با راهنمایی و برنامه غذایی جناب مقدم به وزن استاندارد رسیدم.
۱۴۰۰/۰۱/۱۷تمام کمبودها توسط دستگاه انالیز تشخیص و با رژیم برطرف شد
۱۴۰۲/۰۶/۰۶به راحتی وزنو پایین میاره
۱۴۰۳/۰۷/۱۸صبور و دلسوزی هستند و با حوصله با حرفها کوش میدهند
۱۴۰۴/۰۷/۱۸من خیلی راضی هستم از ریژیمم فکر میکنم بقیه هم همیتنطور باشن
۱۴۰۰/۱۱/۰۵فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۶من بزای چاق شدن به مطب ایشون مراجعه کردم ولی فهمیدم که جدا از وزن کم خیلی مشکلات دیگه از جمله کمبود های ویتامینی و تیرویید و کبد چرب دارم که با راهنمایی درصد زیادی از مشکلاتم حل شد
۱۴۰۰/۰۹/۱۶کبد چرب داشتم که در مدت 3 ماه از سطح 3 به 1 رسید به همراه کاهش وزن حدود 10 کیلو
۱۳۹۹/۱۲/۲۲عالی عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۶عالی بینظیر و بسیار انسان درستکار و شریف و باسواد... با تمام پزشکان تغذیه متفاوت هستند..
۱۴۰۴/۱۰/۱۳من تازه شروع کردم امت فوق العاده صبور و پاسخگو هستن و وقت کافی برای مراجعینشون میگذارند
۱۴۰۴/۰۵/۲۳کارشون بسیار با دقت و خوبه
۱۴۰۱/۰۶/۰۶نتایج دستگاه های اندازه گیری این مطبو با آزمایش خونم مطابقت دادم کاملا یکی بود و راضیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳برای لاغری رفتم دستگاه های خوبی برا اندازه گیری داشتن و فعلا تحت درمانم و حس خوبی دارم چون نفسم باز شده
۱۴۰۴/۱۰/۱۵من از ازشون دو سری رژیم گرفتم فعلا داریم ادامه میدیم دو هفته ی اول خیلی خوب بود …اما فارغ از رژیم خیلی با حوصله ان و دستگاه آنالیزشون یکی از بهترین دستگاه هایی که تا حالا دیدم …
۱۴۰۵/۰۳/۱۵من برای بیماری دیابت مراجعه کردم ولی با اندازه گیری هایی که با دستگاه کوانتوم انالیز انجام دادند متوجه شدند که من مشکوک به بیماری ام اس هستم و پس از انجام ازمایش ها بیماری ام اس من قطعی شد و من مدیون هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶