این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی - بولوار میرداماد (نرسیده به میدان محسنی) - خیابان رودبار شرقی (به سمت شمال) - بین کوچه فلسفی و کاظمیان ساختمان پزشکان رودبار (پلاک ۴۷) - طبقه سوم - واحد ۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عالییی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰سلام من که خیلی راضی هستم
۱۳۹۸/۰۹/۱۰پزشک حازق
۱۴۰۰/۰۵/۱۱نورولوژی
۱۴۰۰/۰۳/۲۱اختلالات خواب خیلی با حوصله ویزیت میکنه
۱۴۰۰/۱۲/۲۵واقعا دکتر خوبی هستن من پسرم و برده بودم راضی بودم
۱۳۹۹/۰۶/۲۴سلام،دخترم بیماری تشنج وصرع داشت که توسط دکترجوادزاده معالجه شد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالیییییی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳نوه ام داروی تشنج مصرف میکرد اما ایشون تشخیص دادند اصلا تشنج نداشته و بیخود بهش داروی تشنج داده بودند خدا خیرتون بده
۱۴۰۱/۰۹/۲۸تازه مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷جز بهترین ها
۱۴۰۲/۱۱/۲۴هنوز هیچ
۱۴۰۱/۰۵/۰۲بی نظیر هستند دقت زیادی در زمان شرح حال گرفتن و بررسی بیمار دارند و سر تجویز دارو خیلی دقیق و با حساسیت بالا عمل میکنند
۱۳۹۹/۰۱/۱۳من تنها یکبار مراجعه کردم و در اون یک جلسه ایشان با دقت نظر زیادی به بررسی مشکل من پرداختند و از این بابت راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۳۰در حال ادامه روند درمان هستیم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰استاد به تمام معنی در زمینه تخصص مربوطه
۱۴۰۰/۰۵/۰۵دکتر خوب
۱۴۰۲/۰۸/۲۰عالی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۹بنظرم دکتر بسیار با تجربه ای هستند
۱۳۹۸/۱۰/۲۰دکتر فوق العاده خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۸/۱۷دکتر با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۱۰/۰۸خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۷سلام دخترمن هفت سالی میشه که زیرنظر ودرمان دکترجوادزاده هست بسیار راضی هستم ازایشون من از شهرستان گلپایگان دخترم رومیارم پیش ایشون وتابه امروز خیلی نتیجه گرفتم ازنحوه درمان وویزیت دکتر جوادزاده
۱۳۹۹/۰۸/۱۴بسیار دقیق و پیگیر
۱۴۰۲/۰۶/۲۲عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۲دکتر عالی و بی نظیری هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۷دومین جلسه است کمیخوام ویزیت بشم . سری اول ام آر آی نوشت الان میخوام جواب رو ببرم.
۱۳۹۹/۰۶/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۶فعلا هیچ
۱۴۰۰/۰۸/۰۶خوب این
۱۴۰۰/۰۹/۱۱دکترعالیه.من خیلی راضی بودم.تشنج.پیش فعالی.استرس
۱۴۰۰/۰۶/۱۷عاااااالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۱۰نوزاد من مشکوک به تشنج بوده فعلا تحت نظر دکتر میباشد
۱۴۰۰/۰۳/۳۱دخترم مشکل صرع داره که خداروشکر دوسال از طرف آقای دکتر جوادزاده ویزیت میشه الحمدلله داریم نتیجه میگیریم
۱۴۰۳/۰۶/۰۲عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۶پسر من تشنج داشت و با داروهایی که آقای دکتر تجویز کردند خوب شد.بسیار دکتر عالی هستند و از ایشان ممنونم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴از بهترین پزشکان ایران میباشد
۱۴۰۲/۰۲/۰۵خیلی دکتر خوبی من الان راضی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶بچم تشنج میکرد خدا یا شکر از زمانی اومدم پیش دکتر داره خوب میشه
۱۴۰۱/۰۱/۱۰برای راه رفتن بچه مشکل داشت الان الحمدلله خیلی بهترشده
۱۳۹۸/۰۳/۱۹بسیار عالی هستند
۱۳۹۸/۰۴/۰۴تحت درمان
۱۴۰۲/۰۳/۲۲دخترم بودن وخب بودن
۱۳۹۷/۰۸/۱۴در رابطه با تشنج فرزندم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۹/۱۸خیلی دکتر خوبی تا الان راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۳۰تشنج پسرم.الحمدالله عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸فعلا تحت درمان اولیه هستم
۱۴۰۲/۰۹/۳۰رو به بهبودی
۱۴۰۳/۰۱/۲۲عالی هستند
۱۳۹۷/۱۱/۲۴تشنج داشتم و با تجویز دارو های ایشان بهبود یافتم.
۱۴۰۱/۰۶/۲۳مشکل صرع و پرش دوران نوجوانی
۱۳۹۹/۰۸/۱۴بهترین دکتری ک میشه بهش مراجعه کرد
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عالی هستند ایشون
۱۴۰۲/۱۱/۱۴اختلالات یادگیری نتیجه عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۶فعلا نتیجه ای نداشه
۱۴۰۱/۰۲/۲۶سلام عالی هستند من فعلا یک ماهه دخترم رو ب دلیل توجه تمرکز آوردم پیش دکتر قطعا امید دارم ک نتیجه مطلوب رو با همکاری روانشناس ایشون بدست بیارم
۱۴۰۴/۱۰/۱۲دیسک گردن .نتیجه خوب
۱۴۰۲/۰۴/۱۷تشنج کرده فعلا تحت درمان هست
۱۴۰۱/۱۲/۰۸بیماری صرع
۱۴۰۳/۰۶/۰۴بشدت راضیم و کنترل شده تشنج دخترم
۱۴۰۱/۱۲/۰۱عالین و صبور خیلی کارش درسته خدایی بیش از 7 سال تحت درمان ایشون بودیم
۱۳۹۷/۰۴/۲۴خوب است
۱۳۹۹/۱۱/۰۶عالی و دقیق
۱۴۰۳/۰۶/۲۷دخترم دوماهی تشنج داشت که به لطف خدا و با کمک دکتر مشکل حل شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۱تشنج خوبی شده
۱۴۰۱/۰۹/۱۷فعلا تحت درمان زیر نظر آقای دکتر میباشند.
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بسیار راضی ام
۱۳۹۹/۰۶/۱۰خوب بوده
۱۴۰۰/۰۷/۱۷دکتر خ
۱۴۰۰/۱۰/۱۳به نظر من بهترین دکتر مغز و اعصاب هستن من دخترم رو پیش بسیاری از دکترها بردم و راضی نبودم حتی بعضی داروی اشتباه تجویز کردن
۱۴۰۱/۰۸/۱۱تشنوژ کردم و تهت نظر دکتر جواد زاده بودم نیاز مالی مان کم که بوده نتونستیم بیایم الان سرم درد میکنه
۱۴۰۱/۱۲/۰۱بنظر من ایشان دکتری متخصص و عالی هستند. فوق العاده به من و پسرم کمک کردن.
۱۴۰۳/۰۵/۰۱بسیار حاذق و باتجربه
۱۴۰۲/۰۳/۲۲عدم تمرکز دخترم واقعادکتربینظیری هست
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عالیهههههههه واقعا
۱۴۰۲/۰۴/۲۱دکتر بسیار با شخصیت و با برخورد عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۸عالی بودند
۱۴۰۲/۱۰/۰۶دکتر مجرب وخوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۴تشنج و تحت درمان
۱۴۰۰/۰۳/۰۸دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۱۶بهترین دکتر من به شخصه راضیم
۱۳۹۸/۰۳/۲۰عالی بسیار حاذق
۱۳۹۹/۰۹/۲۲تشنج درحال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰تشنج و عالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۳مشکل تحرکی جسمی براساس نظر دکتر پیش رفت بهتر است
۱۳۹۷/۰۷/۰۲دکتر خیلی خوبی هستن.و تو کارشون خیلی ماهر هستن.فقط باید به ایشون زمان بدید که کارشونو بکنن چون این بیماری های اعصاب و تشنج درمانش زمان بره.و ایشون خیلی بادقت کارمیکنن.من بچم از روزی که آوردم پیششون الان بالای 3 ماهه تشنج نمی کنه.
۱۴۰۰/۰۷/۰۳در مورد تشنج بچه دستوراتشان معمولی بوده
۱۴۰۳/۰۳/۰۶دکتر خیلی عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۰۳ادامه داره
۱۴۰۰/۱۱/۱۵پزشک حاذقی میباشند
۱۴۰۰/۰۳/۰۴عالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۷بسیار بسیار عالی.پسرم الان 18 سالشه مریض ایشون بوده
۱۴۰۰/۰۷/۱۸بابت تشنج دخترم مراجعه داشتم عالی بودن
۱۴۰۲/۰۴/۰۴تشنج خوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۱بیش فعالی پسرم .تازه شروع به دارو
۱۳۹۸/۰۸/۰۳فقط یک بار نراجعه کردم
۱۴۰۲/۰۵/۲۲کارشون
۱۴۰۱/۰۵/۰۸عالی هستن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۹/۲۳میگرن داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۳۱تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵خیلی عالی بود من میگرن داشتم الان بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۵/۱۹خیلی تجربه بالایی دارن
۱۴۰۰/۱۰/۲۳واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۱ضربه مغزی دختر ۶ماهه من واقعا از دکتر جواد زاده رضایت کامل دارم
۱۴۰۱/۱۱/۲۰تشخیص درست و درمان به موقع از ادامه حملات تشنج پنهان فرزندم که فکر می کردم خواب و وحشت شبانه هست جلوگیری کرد
۱۳۹۹/۰۹/۱۹بیماری سرع یا همان تشنج داشتم ب من قرص دادن و طی مراحلی ک گذشت و من پیش ایشان میرفتم و مورد ویزیت قرار میگرفتم بهبود یافتم و بعد از چند سال خوردن دارو خداروشکر نتیجه گرفتم و حال دکتر گفتن ب امید خدا لاید قرصم رو قطع کنم
۱۳۹۹/۱۲/۰۸دوره درمانمون بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۱یک بار مراجعه شده
۱۳۹۹/۱۲/۲۷اول ازمایش نوشتن،،تازه میخوایم جواب ازمایش نشون بدیم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶مشکل تنشنج ، خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۴درد مفاصل
۱۴۰۲/۰۲/۲۳تشخیص خوبی داشتند
۱۴۰۰/۰۶/۲۲دخترم بیماری متابولیک داره. تاخیر تکامل داشت.. نتیجه ی خیلی خوبی گرفتم.. راه رفتن و حرف زدنش تاخیر داشت
۱۴۰۰/۰۷/۰۲دخترم دچار بیهوشی شد،دکترای دیگه داروی تشنج بهش دادن.اماآقای دکتر پس از ویزیتور کارهای لازم تشخیص،فرمودن شوک عصبی بوده ونیاز به مصرف دارو نیست.وخداروشکر ماروازیک تشخیص اشتباه نجات دادن.
۱۴۰۲/۰۷/۱۲الحمدلله تاکنون درمانها جواب داده
۱۴۰۱/۱۱/۲۳فعلا زیر نظر آقای دکتر هستم
۱۴۰۳/۰۲/۲۶عالی و با سواد
۱۳۹۸/۱۱/۱۹بسیار دکتر با تجربه و صبوری هستند و وارد به کارشون
۱۳۹۹/۰۸/۱۸تشخیص دکتر عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۲۳کارشون خیلی خوبه من راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۸تیک داشت دخترم درمان شد
۱۴۰۳/۰۳/۰۸پر حوصله و دقیق
۱۴۰۰/۰۵/۳۱دکتر خیلی رکی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۶تشخیص خوب ،فقط کمی کم حوصله
۱۴۰۰/۰۴/۱۶بهترین دکتر خوش اخلاق وکاردرست
۱۴۰۱/۰۲/۲۶دکترواقعاباتجربه ای هستن خوش اخلاق وخیلی خوش برخوردهستن پسرم تحت نظرایشون هستن ازهمه نظرعالین
۱۴۰۰/۰۷/۱۰خوب و دقیق معاینه کردن منتظر نظرشون درباره جواب آزمایش هستم
۱۴۰۲/۰۶/۰۶عاااالی
۱۳۹۷/۱۱/۱۶عالی هستن با اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بهترین دکتر مغز و اعصاب کودکان ، که رو دستش نیست برادر من تشنج کرده بودن و قرص مصرف میکردن که خداروشکر طی یک مدت ۵-۶ سال زیر نظر بودن دکتر دیگه نه تشنج کرد و نه قرص مصرف کرد. الهی که هرجا هستند پاینده باشند
۱۴۰۲/۰۸/۲۹صرع کنترل نشده بود ولی الان خیلی بهتره
۱۴۰۱/۰۷/۱۴عالیییی و جدی
۱۴۰۳/۰۵/۱۳از آشنایان ویزیت شدند
۱۴۰۰/۰۵/۱۲پسرم مشکل تشنج داشت ک با کمک خودکار خوب شد.ازدکتر تشکر میکنم
۱۴۰۲/۱۱/۲۲سلام پسرم دچاربیماری صرع بود که ایشون تشخیص دادن وبهمون پیشنهاد عمل دادن والان دارم کارهاشومیکنم به امید خدا
۱۳۹۹/۱۰/۲۲مشکل مننگوسل، فلوآپ بسیار منظم و درست تا عمل جراحی. بیار با اخلاق و حاذق
۱۴۰۱/۰۹/۱۴پیش فعالی وتشنج داشت بعد شش ماه درمان به سلامتی کامل خودرسید.دکتر خیلی خوب وعالیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۴عالیییی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵بچم سی پی شده و تحت نظر دکتر داروهای خوب مشاوره خوب بهمون خیلی کمک کرد
۱۳۹۹/۰۲/۳۱بسیار دکتر خوش برخوردی میباشن و کلی وقت برای سخنان بیمار خود میزارند وهم از منشی عزیزشون خانم حسینی با برخورد خوبشون واقعا کلی روحیه دادن من خودم از کرمانشاه بچمو آوردم پیششون که چند بار تشنج کرده بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۶دکتر جوادزاده انسانی شریف متخصص عالی حدود ۳ سال پسرم تحت درمان ایشون بود با مشکل تشنج شبانه هنگام خواب خدا را هزار مرتبه شکر با کمک دکترجواد زاده درمان شدند و دیگه قرص مصرف نمیکنند بطور کامل درمان شدن با تشکر ویژه از جناب دکتر محسن جواد زاده و حسن خلق ایشان خدا خیرشان بدهد
۱۴۰۱/۰۴/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۹میگرن دخترم تحت نظر هست تا الان که فوق العاده عالی بود ۹۵ درصد بهبودی حاصل شد.
۱۴۰۳/۰۱/۱۶سلام من پسر تشنجی بود یک بار پیش اقای دکتر امدم طبق دستورات ایشان داروها مصرف میشه حالش خدارا شکر خوبه.حدود سه سال هرجا که گفتند بردمش ولی هیچ تاثیری نداشت.
۱۳۹۷/۰۹/۰۸خیلی دکتر خوبی هستش پسر من تو بیمارستان مفید بستری بودش اونجا خیلی کمک کردش برای درمان
۱۳۹۸/۰۴/۰۳پسرم 3ماهی بود دچار تشنج از نوع مقاوم شده بود که شکره خدا و به لطف اقای دکتر با یه بار ویزیت تشپج کنترل شده.
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۸دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۱۰/۲۷صرح داشتم نتیجه عالی
۱۳۹۷/۱۱/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۰۹بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۸بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۱/۰۵بیش فعالی درمان خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۱خیلی عالی بودند
۱۳۹۹/۰۶/۱۵با سلام پسر ۸ ماهه دارم و زیر نظر ایشون تحت درمان میباشد
۱۴۰۱/۱۱/۰۱تشکر ویژه دارم ،حدود ۸ سال که دخترم زیر نظر ایشون هستش
۱۴۰۳/۰۶/۰۸دکتری بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵صرع فعلا نتیجه ای حاصل نشد
۱۳۹۹/۰۷/۱۵تاحدودی راضیم
۱۴۰۱/۱۲/۱۴زهرا سادات هدایی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲دکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۴واقعا دکتر خیلی خوبی هستند حرفی ک چند سال پیش ب من زدن الان دارم ب اون میرسم. کاش حرف دکتر رو گوش میکردم
۱۴۰۲/۰۹/۰۴دخترم بیمار میاستنی گراویس بود تشخیص دکتر عالی بود الان هم دخترم تحت نظر دکتر درمان میشه
۱۴۰۲/۰۳/۱۷خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۹در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۱۰/۲۸تشنج در حال درمان
۱۳۹۸/۱۲/۱۴تشنج یهویی خداروشکر کنترل شد خوبه
۱۴۰۱/۰۲/۰۶درحال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۰۶بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۰دکتر باتجربه .دقیق ودلسوزی هستند.
۱۴۰۰/۱۰/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵کارش عالی عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۰۶پزشک خوبی هستند و در حال حاضر راضی هستم
۱۴۰۱/۱۰/۱۷هنوز تحت درمانیم
۱۴۰۱/۰۳/۰۳دکتر جدی و دقیقی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۱۱فوقلاده
۱۴۰۲/۰۳/۰۶دخترم تحت نظر دکتر درمان شد ۱۲ سال پیش
۱۴۰۲/۰۴/۲۶خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۶دکتر عالی هستن پسرم تحت نظر آقای دکتر هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عالی بود و خیلی از ایشون راضی هستم دکتر فهیم و با دانش و باشخصیت و دلسوز هستن
۱۳۹۹/۰۳/۱۶با حوصله وبسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۵/۲۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۰۴از دکتر خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۴دکتر بسیار باتجربه و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۹خوب نیس
۱۴۰۲/۱۲/۰۷دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۴/۱۶باسلام من پسرم داون هستن تحت نظر ایشون ویزیت میشدن کاملا راضی هستم
۱۳۹۸/۰۷/۰۶واقعا دکتر حاذق و با تجربه ای هستند خداوند ایشان را در پناه اهل بیت حفظ کنه.نتیجه رضایت بخش هستش
۱۴۰۱/۰۵/۱۹دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عالیییییییی
۱۳۹۷/۰۴/۰۳با سواد است ولی فوق العاده بی اعصاب و بددهن است که برای بیماری های کودکان ضعف بزرگ است و تاثیر منفی شدید روی خانوادهها بخصوص مادر کودکان بیمار می گذارد
۱۴۰۴/۱۱/۰۷تحت بررسی است
۱۴۰۰/۰۹/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۸اختلال در راه رفتن
۱۳۹۹/۰۳/۱۴بسیار دکتز خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۳تشنج پیدرپی به مدت دوسال درخواب بامراجعه به دکترجواد زاده کاملا متوقف ودرحال درمان است
۱۴۰۰/۰۸/۲۲دکتر خوبی هستن بنظر من
۱۴۰۰/۰۲/۲۱مشگل تشنج درحال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۲/۱۷فوق العاده
۱۳۹۹/۰۴/۰۱یوسف ایرندگانی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴سلام علیکم ایشان دکتری فوق العاده است
۱۴۰۱/۰۲/۲۷تحت درمان
۱۴۰۲/۰۳/۲۲الحمدالله
۱۴۰۱/۰۲/۰۸دکتربسیارتوانا وباسواد
۱۴۰۳/۰۷/۰۲فلج بلث، خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۸واقعا دکتر فوق العاده ای هستن و کامل ب سوالات حواب میدن و ارتباطشون با بچه ها خیلی عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۴بسیاردکترخوب وباتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۳عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۵دکتر با حوصله وخوبی هستند تشخیص درست ودارو به اندازه یکی از ویژگی های ایشون هست
۱۴۰۱/۰۵/۲۶