باسلام عمل جراحی پستان داشتم بسیار خانم دکتر خوب ومهربان هستند دستشون خیلی سبک کارشون بسیار عالی من که راضیم
فیبرو کیست
عالی هستن
فعلا درحا ل درمان هستم
خوب خو
خانم دکترربسیار با حوصله و با دقت ویزیت انجام دادند
هنوز هیچ نتیجه ای ندیدم .باید ادامه دهم
سرطان سینه
تشخیص درست و دقت عمل بالا
بسیار خوب و با اخلاق
عروسم رو جراحی کردن وبسیار بسیارعالی ورضایت بخش
ماستیت عالی
تحت درمانم
دکتر باتجربه ای هستن
من۶سالپیشجراحیشدمعالیبودبسیاردکترخوبوخوشاخلاق
جراحی سینه داشتم
دکتر خیلی خوبی هستن
مشکلم همروییدبودواقعادستشون دردنکنه عالیه بهترین دکتر
خیلی خوب هم از نظر نوبت دهی وهم برخورد
در حال درمان
خوب بود
فوق العا
** ***
خوب و عالی
غده چربی تو سرم بود ،برداشتم،اشنایی دادم نه بخیه ام را عوض کردند جذبی گذاشتن که راضی بودم ،فقط موندم خانم دکتر با پارتی بازی کارشو ارتقا میدن
سلام واقعا عالی هستن
خیلی مهربون خوب وبا آرامش
خیلی خوبن
ایشون دکتر بسیار مجرب و خوبی هستند
عدم رضایت
ویزیت شدم
کمک به بهبودی بیماری نمودن وراضیم
بله.برای چک اب سالیانه
عالی و حازق
بیماری سینه دارم
عمل سینه توده سینه ام رابرداشتند
بسیار عالی
خداخیرشون بده
توده پستان
فعلن تحت درمان هستم
هنوز نتیجه ای نگرفتم.تحت درمانم
خوب است
سلام توده سینه داشتم مرداد ماه عمل کردم فعلا که همه چیز خوبه و شرایطم هم عالیه
عالی هستند
عمل توده فیبرو آدنوما انجام دادند بسیار عالی و بی عارضه بود
در حال درمان درباره توده سینه.دقیق معاینه کردن و فرستادن برای نمونه برداری
تحت نظر
بسیارخوب
من عمل کیسه صفرا داشتم ،خانم دکتر خیلی کارشون عالی بود.ازشون تشکر میکنم وبرایشان آرزوی سلامتی دارم.،
قراره جراحی بشم
مشکل خاصی نداشتم
خوب بوده
واقعاراضیت کامل داشتم ازخانم دکتروهمیشه دعادعامیکنم ایشون
فیشر داشتم ولی بعد عمل زیاد راضی نیستم چون برگشت داشته
چکاپ سینه و عالی هستن
عالی بود
عمل سینه
دکتر بسیار خوب و عالی
بسیارعال
سرطان پستان
سرطان خوش خیم سینه ولی خیلی درددارم بعد ۷ماه
منو ارجاع به پزشک دیگردادند
در حال درمان هستم
فعلا نتیجه
دکتر صبور هستند
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
کوهسنگی ۷، جنب بیمارستان مهر، ساختمان فراز، طبقه هفتم، واحد ۷۰۱
باسلام عمل جراحی پستان داشتم بسیار خانم دکتر خوب ومهربان هستند دستشون خیلی سبک کارشون بسیار عالی من که راضیم
۱۴۰۰/۰۵/۲۵فیبرو کیست
۱۳۹۹/۱۲/۲۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۱فعلا درحا ل درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵خوب خو
۱۴۰۰/۰۵/۱۱خانم دکترربسیار با حوصله و با دقت ویزیت انجام دادند
۱۴۰۱/۰۳/۱۲هنوز هیچ نتیجه ای ندیدم .باید ادامه دهم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰سرطان سینه
۱۴۰۰/۰۷/۱۹تشخیص درست و دقت عمل بالا
۱۴۰۰/۰۱/۲۸بسیار خوب و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۲/۲۴عروسم رو جراحی کردن وبسیار بسیارعالی ورضایت بخش
۱۴۰۱/۰۲/۲۱ماستیت عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۵تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶دکتر باتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۶من۶سالپیشجراحیشدمعالیبودبسیاردکترخوبوخوشاخلاق
۱۴۰۱/۰۶/۰۹جراحی سینه داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۱۴مشکلم همروییدبودواقعادستشون دردنکنه عالیه بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۱۱سرطان سینه
۱۴۰۰/۰۴/۳۱خیلی خوب هم از نظر نوبت دهی وهم برخورد
۱۴۰۰/۰۴/۰۶در حال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۱فوق العا
۱۴۰۰/۰۷/۲۸عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۵** ***
۱۴۰۰/۰۱/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰غده چربی تو سرم بود ،برداشتم،اشنایی دادم نه بخیه ام را عوض کردند جذبی گذاشتن که راضی بودم ،فقط موندم خانم دکتر با پارتی بازی کارشو ارتقا میدن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶سلام واقعا عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۸خیلی مهربون خوب وبا آرامش
۱۳۹۹/۱۲/۱۳خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۶/۰۸ایشون دکتر بسیار مجرب و خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ویزیت شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶کمک به بهبودی بیماری نمودن وراضیم
۱۴۰۱/۰۷/۲۱بله.برای چک اب سالیانه
۱۴۰۰/۰۴/۰۶عالی و حازق
۱۴۰۱/۰۸/۰۴بیماری سینه دارم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰عمل سینه توده سینه ام رابرداشتند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳خداخیرشون بده
۱۳۹۹/۱۲/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱توده پستان
۱۴۰۱/۰۹/۱۹فعلن تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۵/۰۴هنوز نتیجه ای نگرفتم.تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲خوب است
۱۴۰۱/۰۳/۱۳سلام توده سینه داشتم مرداد ماه عمل کردم فعلا که همه چیز خوبه و شرایطم هم عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عمل توده فیبرو آدنوما انجام دادند بسیار عالی و بی عارضه بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۸در حال درمان درباره توده سینه.دقیق معاینه کردن و فرستادن برای نمونه برداری
۱۴۰۱/۰۸/۱۳تحت نظر
۱۴۰۰/۱۱/۰۲بسیارخوب
۱۴۰۱/۰۴/۳۰من عمل کیسه صفرا داشتم ،خانم دکتر خیلی کارشون عالی بود.ازشون تشکر میکنم وبرایشان آرزوی سلامتی دارم.،
۱۴۰۰/۰۶/۰۷قراره جراحی بشم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷مشکل خاصی نداشتم
۱۴۰۱/۰۵/۱۸خوب بوده
۱۴۰۰/۰۵/۱۲واقعاراضیت کامل داشتم ازخانم دکتروهمیشه دعادعامیکنم ایشون
۱۴۰۰/۰۳/۳۱فیشر داشتم ولی بعد عمل زیاد راضی نیستم چون برگشت داشته
۱۴۰۰/۰۷/۲۶چکاپ سینه و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عمل سینه
۱۴۰۰/۰۷/۱۸دکتر بسیار خوب و عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۳بسیارعال
۱۴۰۰/۱۰/۱۹سرطان پستان
۱۴۰۱/۰۵/۲۵خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۵سرطان خوش خیم سینه ولی خیلی درددارم بعد ۷ماه
۱۴۰۱/۰۴/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰منو ارجاع به پزشک دیگردادند
۱۴۰۰/۰۹/۲۰در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹فعلا نتیجه
۱۴۰۱/۰۹/۱۹دکتر صبور هستند
۱۴۰۱/۰۸/۳۰