دکتر مهدی قاضی جراح و متخصص کلیه، مجاری ادراری، پروستات و تناسلی با شماره نظام پزشکی 102590 در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در آزادشهر، بین چهارراه میلاد و استقلال ۴، پلاک ۴۴، طبقه اول واقع شده است.
دکتر مهدی قاضی، جراح و متخصص کلیه، مجاری ادراری، پروستات و تناسلی، یکی از پزشکان معتبر در حوزه اورولوژی در شهر مشهد است. او با شماره نظام پزشکی 102590 و عضویت در سازمان نظام پزشکی و کالج جراحان انگلستان، به عنوان متخصص بیماریهای کلیه و دستگاه ادراری فعالیت میکند. مطب دکتر مهدی قاضی در شهر مشهد واقع شده و بیماران میتوانند به نشانی آزادشهر، بین چهارراه میلاد و استقلال ۴، پلاک ۴۴، طبقه اول مراجعه کنند. تخصص دکتر قاضی شامل درمان بیماریهای کلیوی، مجاری ادراری، مشکلات پروستات و ناباروری مردان است و علاوه بر آن، خدمات درمانی متنوعی در حوزه جراحی باز و بسته، لیزر، درمان اختلال نعوظ، و جراحی میکروسکوپیک سیستم ادراری تناسلی ارائه میدهد.
مدرک تحصیلی دکتر مهدی قاضی، تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) است و او دوره تکمیلی اورولوژی را در بریتانیا گذرانده است. وی همچنین عضو جامعه جراحان و انجمن اورولوژی ایران و مشهد است که اعتبار علمی و حرفهای او را دوچندان میکند. خدمات تخصصی اورولوژی بانوان نیز در مطب این پزشک ارائه میشود و معاینات زنان توسط دستیار پزشک خانم انجام میشود تا رضایت و آرامش خاطر بیماران حفظ شود.
نظرات بیماران درباره دکتر مهدی قاضی عمدتاً مثبت بوده و بسیاری از آنها از تشخیص دقیق و برخورد محترمانه او رضایت بالایی داشتهاند. بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را توصیه کردهاند و این موضوع نشاندهنده اعتماد بالای مراجعان به تواناییهای درمانی او است. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است و بیماران میتوانند با سهولت برای ویزیت حضوری اقدام کنند. دکتر مهدی قاضی، متخصص اورولوژی در مشهد، با بهرهگیری از دانش روز و رویکرد حرفهای، خدمات درمانی جامعی را به بیماران خود ارائه میدهد.
دکتر مهدی قاضی جراح و متخصص کلیه، مجاری ادراری، پروستات و تناسلی (اورولوژی) است.
مطب دکتر قاضی در مشهد، آزادشهر، بین چهارراه میلاد و استقلال ۴، پلاک ۴۴، طبقه اول قرار دارد.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر مهدی قاضی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر قاضی خدمات جراحی کلیه، مجاری ادراری، درمان ناباروری مردان، جراحی لیزری، درمان زگیل تناسلی و بیماریهای اورولوژی بانوان را ارائه میدهد.
بله، معاینات و اقدامات درمانی مربوط به بانوان توسط دستیار پزشک خانم در مطب انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
نوبت دهی: اینترنتی و تلفنی
******معاینات زنان و اقدامات درمانی مربوط به آن توسط دستیار پزشک خانم صورت میپذیرد******
مشهد، آزادشهر، بین چهارراه میلاد و استقلال ۴، پلاک ۴۴، طبقه اول
تلفن تماس جهت نوبت دهی تلفنی: ۰۹۳۹۷۸۰۵۹۰۲
نوبت دهی: اینترنتی و تلفنی
******معاینات زنان و اقدامات درمانی مربوط به آن توسط دستیار پزشک خانم صورت میپذیرد******
مشهد، آزادشهر، بین چهارراه میلاد و استقلال ۴، پلاک ۴۴، طبقه اول
تلفن تماس جهت نوبت دهی تلفنی: ۰۹۳۹۷۸۰۵۹۰۲
با داروهاوشن حال مادرم خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۵برای درمان ناباروری و انجام عمل به ایشان مراجعه کردم و از نتیجه کاملا رضایت دارم. تشخیص دقیق توضیحات کامل قبل از عمل و پیگیریهای منظم بعد از جراحی واقعا قابل تقدیر است
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عدم نعوظ با داروهای اقای دکتر حامدی بسیار بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸سنگ ریزه کلیه امادرمان نشدم
۱۴۰۱/۰۲/۲۱توانا و دانش فراوان
۱۴۰۴/۰۶/۱۵پرسنل خوش برخورد خود اقای دکتر هم که عمرشون بده ... بی نظیر و متبحر
۱۴۰۴/۰۴/۲۳جراح خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۹سلام کارشون عالی بادقت کامل به مشکلات بیمار گوش میدم و عمل کردشون عالیه
۱۴۰۴/۱۲/۰۳سنگ کلیه عمل کردم پیششون
۱۴۰۴/۰۸/۲۷پروستات داشتم دارو دادند گفتند عنل نمیخواد
۱۴۰۳/۱۰/۱۷خیلی خوب بود یک عمل بیضه داشتم خیلی خوب عمل کرد
۱۴۰۱/۰۳/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۹هنوز خوب نشدم
۱۴۰۱/۱۱/۲۸داروهاشون موثر بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۴عااااااالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۱مطب تمیز و پزشک دانا
۱۴۰۴/۰۲/۳۰نتیجه مثبت بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۱سلام مشکل پروستات داشتم ولی نرفتم و نظری ندادم
۱۴۰۴/۰۳/۲۷قتق داشتم هیچ پزشکی تشخیص درست نداشت ایشون تشخیص دادن و منو از درد نجات دادن
۱۴۰۴/۰۳/۱۱تبخال دارم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴تکررادرار
۱۴۰۴/۰۶/۱۱برای سنگ کلیه رفتم اینجا، خیلی خوب بود نوبت دهیشون. راضی بودم
۱۴۰۴/۱۰/۰۷خیلی عالی و خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بهترین مشاوره
۱۴۰۴/۰۵/۰۱همسرم را مداوا کردن و خوب شدن با یه جلسه
۱۴۰۵/۰۳/۲۲سنگ دارم دارو میخورم که دیگ سنگ نسازم و اب بشه
۱۴۰۴/۰۱/۲۴پروستاتم رو برسی کردند برام
۱۴۰۳/۰۹/۱۴عالی هستن عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۴لیزر زگیل انجام دادم مطبشون
۱۴۰۳/۱۲/۱۳سوزش ادرارم با دارو هاشون خوب شده
۱۴۰۴/۰۱/۱۸جراح زبر دست.
۱۴۰۴/۰۷/۲۹داروهاشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۶راضی هستم از برخورد و دانش اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۱۲سنگ کلیه داشتم ،،خداروشکر خیلی بهتره شدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹برای باروری رفته بودم پیششون ازمایشمو چک کردند
۱۴۰۳/۱۱/۰۳هر سال برای چکاب میرم پیشش عالی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷مشکل عدم نعوظ داشتم با دارو و شاکویو درمان شدک
۱۴۰۴/۱۰/۰۵ختنه اقای دکتر معصومی عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۴برای پروستات رفتم ادرار دوشاخه داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۲۶پوست اضافی الت داشتم که برام زحمت کشیدند و جراحی کردند
۱۴۰۴/۰۱/۱۷وقت کافی برای هر بیمار میذارن
۱۴۰۴/۰۵/۲۲دکتر خوبی
۱۴۰۱/۰۲/۲۴جوش ناحیه تناسلی
۱۴۰۴/۱۰/۱۰جزو بهترینا هستند، داروهاشون خوبم کرد
۱۴۰۴/۰۳/۱۰من 3ماه بود اصلا میل به رابطه نداشتم مدت این 3ماه 2نسخه پیش دکترای دیگه رفتم اما هیچ نتیجهای نگرفتم تا اینکه نسخه اول اومدم پیش آقای دکتر مهدی قاضی زاده و کمتر از 5 روز به سلامتی قبلم برگشتم ازشون خیلی ممنونم خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۱۰/۰۴کیست بیضه داشتم یرداشتن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸ساختمان مجهزی بود اقای دکتر معصدمی ویزیت مادرم رو انجام دادند
۱۴۰۴/۰۷/۲۰برای چکاپ رفتم پیششون، خوش برخورد و مطب مجهزی دارن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بی اختیاری ادرار داشتم دارو هل خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عالی هیتن
۱۴۰۴/۰۷/۲۲پسرمو بردم مجموعه ی ایشون ختنه شد خیلی خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۲نازایی داشتم که خداروشکر با داروهاوشن جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹جراح فوق العاده ماهر و متخصص و قابل اعتماد
۱۴۰۴/۰۴/۲۹حاذق و پر انرژی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹کم کاری تیرو
۱۴۰۴/۰۱/۲۷تشخیص درست و نظم زیاد
۱۴۰۳/۱۰/۰۱خون تو ادرار داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴سنگ کلیه خوب شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۲۰عمل هاشون عالی هست و خیلی بی عارضه
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عمل ختنه برای فرزندم با دقت، مهارت و حوصله ی فراوان انجام شد.توسط دکترراهداری
۱۴۰۵/۰۳/۱۸سلام خدمت دوستان واقعا رضایت دارم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸خیلی خیلی پزشک حرفه ای هستند، درمان های فوق العاده انجام میدن
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۹/۰۲سلام آقای دکتر با تشخیص دقیق به من کمک کردن
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰کجی الت. داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰من پروستات بابام رو عمل کردند خداخیرشون بده
۱۴۰۴/۰۱/۲۰پروستات
۱۴۰۴/۰۶/۲۴ارولوژ خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۲تشخیص درست درمان
۱۴۰۱/۰۹/۰۵فتق داشتم عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۴/۲۱دکتر سلطانی جراح فوق العاده در زمینه پروستات هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسیار دکتر حاذق وخوبی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۰۹بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷نازاییمو ایشان درمان کزدن
۱۴۰۵/۰۱/۲۴همه چیز عالی بود بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۸خداروشکر تکررادرار و سوزش ادرار داشتم دارودادن بهترشدم
۱۴۰۵/۰۳/۳۰برای مشکل ادرار پدرم ۲ سالی هست تحت نظر دکتر قاضی هستیم و مراجعه میکنیم عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۸تشخیص عالی تحت نظر
۱۴۰۴/۰۴/۱۷خوب وبا دقت
۱۴۰۰/۱۲/۲۱پزشک توانمند
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عالی بودن.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸مشکل زگیل داشتم، کرایو کزدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷مهارتشان قابل ستایش است
۱۴۰۴/۰۵/۲۲به الت ژل تزریق کردم فوق العاده بود قبلا جای دیگه ای انجام دادم به خوبی اینجا مبود
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عالی و درجه یک
۱۴۰۴/۰۷/۱۶اولین بار بود خدمت ایشان رفتیم و سونو و آزمایش نوشتن که با توجه به جواب آنها بیماری را تشخیص بدهند و فعلا دارویی تجویز نکردن
۱۴۰۵/۰۳/۱۷تحت درمان
۱۴۰۱/۰۳/۱۲تزریق ژل.
۱۴۰۴/۰۷/۲۹ایشون دکتر ر حاذقی هستند انشاالله سایه پروردگار مهربان بالای سرشون باشه بتونن سالها طبابت کنن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸تنگی مجرا عمل کردم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دکتر خوبی هستند .اینکه معطلی در مطب نسبت به سایر مطبها کمتر است از نکات مثبت است
۱۴۰۳/۰۵/۳۰هم با علم و هم یک انسان به تمام معنا
۱۴۰۴/۰۵/۲۱دکتر مهدی قاضی بهترین ارولوژ هستن چون واقعا با وجدان اند و حال بیمار براشون مهمه
۱۴۰۴/۰۶/۱۶خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۱سلام هرچند که دکتر قاضی را فقط آخرین لحظه ودر انتهای کار مستیم دیدم ولی به نظرم تقسیم کار خوبی کرده بودند و بدین شکل بیماران بیشتری را می شد ویزیت کرد و از نظم وانضباط خوبی برخورداربود.هماهنگی و ارتباط با سونوگرافی هم خوب بود.مهم تر اینکه دریک روز تمام موضوع درمانم انجام و تمام شد.
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷۳ سال بود نازایی داشتم با مراجعه به اقای دکتر و استفاده از اولین نوبت از داروها خدارو شکر صاحب فرزند شدم خدا خیر بده اقای دکتر رو
۱۴۰۵/۰۱/۱۸کار درست و بی نظیر
۱۴۰۳/۱۱/۱۴پروستات.
۱۴۰۴/۰۶/۲۲اول از بیمار شرح حال میگیرن با توجه به نوع مشکل ارجاع دادن به دکتر سلطانی ..بیمارمون درحال دفع سنگریزه بودن .. دارو دادن .
۱۴۰۵/۰۳/۰۶مشکل پروستات داشتم وبه بهترین روش حل شد
۱۴۰۵/۰۳/۲۰خیلی تعریفشونو شنیدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵زودانزالی من توسط اقای دکتر معصومی بطور کامل درمان شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۱درد بیضه داشتم زور میزدم زیاد میشد که گفتند فتقم زده بیرون
۱۴۰۳/۱۰/۳۰هر ۳ تا عمل منو همزمان عمل کردند خداخیرش بده
۱۴۰۳/۱۲/۱۱خوب هستند.راه اندازی و انجام دادن کار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بی اختیاری ادرار داشتم با کار سنگین که با داروهای دکتر قاضی در درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲Psa چک میکنم پیششون خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۹کجی الت دارم گفتن عمل بشم
۱۴۰۲/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۵خوب بوده
۱۴۰۴/۰۲/۱۲در تشخیص و درمان عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۹از هر نظر مطب کاملی دارن
۱۴۰۴/۱۰/۰۹عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۹تازه مراجعه د اشتم
۱۴۰۲/۰۸/۲۹مشکل بیض داشتم با داروی اقای دکتر خوب شدم ممنونم از ایشون.
۱۴۰۳/۰۷/۰۴ایشون بسیار بسیار دکتر مهربان و دلسوزی هستند و با گفتن دو علائم از بیماری ام سریع بیماری ام رو تشخیص دادن و برام آزمایش ادرار و خون نوشتن و سونوگرافی به همه آقای دکتر رو پیشنهاد میکنم ایشون هم در کارش و هم در انسانیت عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۵سوزش و عفونت ادراری شدید داشتم که اقای دکتر دارو دادن.خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۵سنگ و پروستات دارم میخوام جفتشو برسی کنند
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۸محیط مطب بسیار عالی است
۱۴۰۴/۰۴/۲۹التهاب غده پروستان . تحت درمان
۱۴۰۱/۱۰/۲۱عالی لیزر کردند
۱۴۰۴/۰۱/۲۰تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹عالی خوب با نظم مرتب
۱۴۰۳/۱۲/۲۸پروستات میخوام پنجشنبه عملم کنند خداخیرشون بده روز عید هم کار منو راه انداختند
۱۴۰۳/۱۲/۲۸بسیار عالی خدنات عالی ارائه شد شرایط مناسبی داشت
۱۴۰۳/۱۱/۱۵پروستات عمل کزدم اینجا
۱۴۰۴/۰۹/۰۸تکرر و سوزش ادرار داشتم دارو دادند خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷فوق العاده دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۳۱روحیه میدن به بیمارا
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عفونت داشتم عالی عالی عالی بودنو
۱۴۰۳/۰۶/۲۱تزریق ژل داشتم از نتیجه راضی ام
۱۴۰۴/۰۵/۱۱کیست های کلیه داشتم یه سری دارو دادن بهم آقای دکتر خیلی عالی بودن تو ویزیت کردن
۱۴۰۳/۰۵/۰۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۸با توجه به مشکلی که داشتم به اتاق دکتر داهداری هدایت شدم و فوق العاده راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۱۸عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۱لیزر زگیل انجاممیدن، زگیل تناسلی داشتم، دارو هم دادن
۱۴۰۵/۰۱/۳۱پروستات پدرم رو جراحی کردن خوب شدن
۱۴۰۴/۰۳/۱۱خوب بودن ، زگیل تناسی
۱۴۰۱/۰۳/۳۱پزشک حاذقی هستن و امکانات خوبی رو هم فراهم آوردن که وضعیت و سوابق بیمار دقیق بررسی میشه و نیازی به مراجعه به جاهای دیگه مثل سونو گرافی و موارد دیگه هم نیست
۱۴۰۴/۱۱/۱۱محیط ارام و دکتر صبور و مهران
۱۴۰۴/۰۳/۰۶پروستات
۱۴۰۰/۱۲/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۸داروهاوشون عالی بوده
۱۴۰۴/۰۴/۰۸ناباروری داشتم از ۱۰سال پیش .با داروهای ایشون همسرم باردار شدن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷داروهاشون فوق العاده بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۸دابل جی داشتم دراوردند برام
۱۴۰۳/۱۱/۲۹پروستات داشتم داروهاشون خچب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۴پزشک بسیتر متبحر حرف اول را میزند
۱۴۰۴/۰۴/۳۱پروستات دارو میخورم که گفتند عمل کنم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۱راضی هستم ،تشخیصشون درسته
۱۴۰۰/۱۲/۲۴برای جراحی فتق رفتم پیششون راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۲۱ختنه پسرم رو دکتر معصومی انجام دادند راضی ام
۱۴۰۴/۰۸/۰۴فعلا نظر خاصی ندارم
۱۴۰۲/۱۲/۰۸سنگ کلیه داشتم دارودادن دکتر سلطانی افتاد خداروکشر نیاز. بع سنگ شکنی نشد
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیار عالی بایک نسخه بنده بسیار از فشار بیماریم کاسته شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۰سنگ کلیه با سوزش ادرار دارم
۱۴۰۳/۰۴/۲۰سنگ کلیه دارم برام دارو دادند تا ایشالا دفعش کنم
۱۴۰۳/۰۸/۱۵زگیل تناسلی تشخیص دادند خیلی استرس داشتم ولی خیلی عالی توضیح دادند
۱۴۰۵/۰۳/۳۱درد بیضه داشتم که گفتند عفونته و انتی بیوتیک نوشتن خوب شدم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶بهترین اورولوژیست
۱۴۰۰/۱۲/۱۵مراجعه برای پروستات
۱۴۰۴/۱۰/۱۱بسیار دلسوز و پیگیر و منظم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶راضی نیستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹پزشک فوق العاده حاذق و مسلط و پرحوصله و خوش اخلاق هستند و کاملا بیماری و روشهای درمان را برای بیمار توضیح می دهند و محیط بسیار عالی و منشی ها هم فوق العاده هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۲۵التهاب پروستات ودرمان نشد
۱۴۰۲/۰۸/۰۲بسیار مجموعه عالی و کاملی بود و بهترین مرکز تخصصی اورولوژی مشهد هست با چندین متخصص و ...
۱۴۰۴/۱۰/۱۳یک کلینیک مجهز و عالی فوق العاده با پزشکان نمونه
۱۴۰۴/۰۵/۲۶بی اختیاری ادرارمو این اقا درمان تونستند بکنند، نمیدونید چقدر از این موضوع من ممنونشونم
۱۴۰۵/۰۲/۲۷رضایتبخش بوده مشکل پروستات
۱۴۰۵/۰۳/۲۴باتجربه و با اخلاق حرفه تی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵پلاک پیرونی داشتم الان بهترم
۱۴۰۳/۰۸/۲۲رنگ ادراری تیره داشتم گفتن دارم سنگ دفع میکنم و دارو نوشتن
۱۴۰۳/۰۸/۰۲پروستات باعث سوزش ادرار شده بود دارو دادند
۱۴۰۴/۱۱/۰۶سنگ بزرگ کلیه داشتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲بسیار با دقت به شرح حال بیمار کوش میدن
۱۴۰۴/۰۵/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۵همسرم فتق داره گفتند دارو بخورن فعلا عمل لازم نداره
۱۴۰۳/۱۰/۰۴تزریق ژل هاشون حرف نداره
۱۴۰۴/۰۸/۰۴تزریق ژل داشتم بسیار عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۸عالی بودن
۱۴۰۲/۰۱/۰۶جهت تزریق ژل رفتم اینجا واسه التم،خیلی خوب شد
۱۴۰۵/۰۳/۱۰سلام مطب ایشون رفتم یک کارمتفاوت وشیک وهنرمندانه دیدم ،وپزشک حاذق وباتجربه ای است
۱۴۰۵/۰۳/۲۳فکر میکردم فتق دارم ولی گفتند چیزی نیست و خیالم رو راحت کردند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲راضی بودم، تمیز و مرتب
۱۴۰۴/۰۳/۲۰زگیل داشتم دستیار خانم کارمو انجام دادند
۱۴۰۳/۱۰/۰۲برای پروستاتست رفتم، درمان شدم، عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲خون در منی داشتم با ازمایش و دارو درمان شدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۱هرنی راست توسط دکتر قاضی عمل شد راضی ام
۱۴۰۴/۰۶/۰۳پزشک بسیار خوبی هستند، منو عمل کردن،راضی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بسیار متخصص و عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸بسیار با سواد در تشخیص. و ارائه بهترین روش برای درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۱خیلی خوب بود همه چی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶ناباروری داشتم دارو دادند بهم یه دوره مصرف کردم خانمم بار دار شده الان
۱۴۰۳/۰۵/۱۵فتق داشتم عمل کردم پیششون . همه چی خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۵پروستات دارم دارو میخورم ک ایشالا عمل نشم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عمل هرنی و هیدروسل همزمان انجام دادم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱واقعا دکتر خیلی خوبیه من کلیه هام هر دوتاش عفونت داشت و سنگ کلیه با کمک دکتر الحمدلله هم عفونتم برطرف شده و هم سنگ کلیه هام خدا ازشون راضی باشه
۱۴۰۵/۰۳/۲۳دکتر به کارش استاد است
۱۴۰۱/۰۱/۱۴Hpv دارم گارداسیل نوشتند
۱۴۰۴/۰۳/۱۰ناباروری
۱۴۰۵/۰۳/۲۲عفونت مجاری ادراری خیلی عالی تشخیص دادن و خوب شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۵دکتر خوبی هست من عمل پروستات انجام دادم مشکل حل شد
۱۴۰۱/۱۰/۰۱مشکل توده تو مثانه داشتم، مراجعه کردم، عملم کردن، راضیم
۱۴۰۴/۱۰/۱۴عفونت ادراری دارم تحت درمانشان
۱۴۰۳/۰۸/۰۵با سلام.عمل فتق انجام دادم خدارو شکر الان خیلی بهترم واز عمل راضی هستم.
۱۴۰۱/۰۶/۳۰خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷برای زگیل مرراچعه کردم گفتند خداروشکر زگیل نیست
۱۴۰۵/۰۲/۲۲عالی هم از نظر رفتار هم تشخیص
۱۴۰۳/۰۸/۱۱شب ادراری با داروی دکتر معصومی بهترام
۱۴۰۴/۰۶/۱۱عفونت مثانه داشتم خیلی بهترشدن با داروهایی که دکتر دادن
۱۴۰۵/۰۳/۳۱بسیار در اخلاق و طبابت عالی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹پلاک داشتم شاک ویو کردن راضی ام
۱۴۰۴/۰۶/۲۹زگیل تناسلی داشتم کرایو رو خیلی کلمل و با دقت برام انجام دادن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵نازایی.
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عالی بودند خیلی توضیحات خوبی دادند بهم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۲۳پروستاتمو عمل کردن ایشان، خیلی بهترم نسبت به گذشته
۱۴۰۵/۰۲/۱۳التهاب پروستات داشتم ۱سال درگیر بودم با عنایت اقای دکتر خداروشکر بهترم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲عمل فتق داشتم دو هفته پیش رفتم امروز بخیه هامو کشیدند
۱۴۰۳/۱۱/۰۶سوزش ادرار داشتم برام دارو نوشتند و برسی کردند گفتند بخاطر عفونتی شدن التمه
۱۴۰۳/۱۰/۲۴توده بیضه داشتم برداشتند
۱۴۰۴/۰۵/۰۷بله عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۶مشکل تناسلی
۱۴۰۴/۰۱/۱۷بیضه ها بالا بود که با جراحی درستش کردند
۱۴۰۴/۰۱/۲۴عفونت مثانه داشتم خوب شدم و نتیجه بخش بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۴خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۶راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۱۹دکتر عالی هستند چند ساله بیمارشونم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بیضه م توپ خورد خیلی درد داشت ۱ هفته که دارم دادند اروم شدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴بیمارم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹تبخال تناسلی گرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۷سنگکلیه بزرگی داشتم که عملم کردن
۱۴۰۴/۱۰/۳۰راضی هستم وزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۱سلام دکتر
۱۴۰۱/۰۴/۰۱ینگم پیدا نشد دارو نوشتن گفتند دو هفته بعد چک کنم
۱۴۰۳/۰۸/۳۰مشکل تکرر ادار - که با یک نشخه درمان بهبودی کامل حاصل شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۹به همه اینجارو پیشنهاد میدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷پلاک پیرونی داشتم که عملم کردن ایشان.خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خوب و ماهر
۱۴۰۴/۰۹/۲۱خارش مجرا ادراری دارم دارو دادن دکتر قاضی بهم
۱۴۰۲/۱۱/۲۴پروستات ..بهترین ارولوژ کشور
۱۴۰۴/۰۲/۰۶در حال درمان ام تا اینجا عالی به داروهاشون جواب دادم
۱۴۰۴/۰۶/۲۶برای همسرم بوده
۱۴۰۲/۱۰/۰۹نازایی داشتم که با داروهاشون الان خانومم ۳ ماهه بارداره
۱۴۰۵/۰۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۲خیلی مطب فعال و پویایی دارند
۱۴۰۴/۰۲/۰۷از مهارت پزشکان این مجموعه بگذریم پرسنل بسیار خوش برخورد و خوبی دارند
۱۴۰۴/۱۱/۰۸عفونت بیضه دارم که انتی بیویتک نوشتن برام
۱۴۰۳/۰۹/۱۳مجموعه فوق العاده ای دارند دکتر معصومی هیلی خوش برخورد بودند
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بی اختیاری ادرای دارم اسپری نوشتن برام
۱۴۰۳/۰۸/۲۶بهترین هستند در مشهد من عفونت کلیه داشتم درمان شدم
۱۴۰۵/۰۳/۱۵سلام من
۱۴۰۰/۱۲/۰۴مطب بسیار تمیز و مرتب
۱۴۰۴/۰۵/۲۷دکتر صبور و با دانشی می باشد
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۴بی نظیرند و بی مانند
۱۴۰۴/۰۱/۲۷سنگ کلیه
۱۴۰۳/۰۴/۱۸نازایی داشتم داروها فوق العاده بوذ
۱۴۰۴/۰۶/۲۵تزریق ژل عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۰جلسه دوم شاک ویو بود انجام دادم عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۴سیستوسکوپی شدم یششون
۱۴۰۳/۱۰/۰۱مسلط بر هر درمانی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۸دکتر باتجربه و با روش های نوین معالجه میکنن.واقعا بعضی متخصص ها هیچی متوجه نمیشن اما ایشون با دقت معاینه کردن
۱۴۰۴/۱۲/۱۲تومور مثانه دارم جراحی شدم منتظر جواب پاتولوژی ام
۱۴۰۴/۰۹/۱۶ختنه داشت بچه ام دکتر معصومی عالی لانجام دادن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲تزریق فیلر کردم عالی شده دستشون درد نکنه
۱۴۰۵/۰۲/۰۹نازایی.
۱۴۰۴/۰۶/۲۶پزشک دانا و کاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۰۶به معنای واقعی کلمه عالی و دقیق و بسیار منظم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰در تشخیص فوق العاده
۱۴۰۴/۰۶/۱۸یکی از دوستام سوزاک می شد و دکتر دارو تجویز کردن ازش راضی بود و بهبود یافت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸هرنی عمل کردند
۱۴۰۴/۱۱/۲۸زگیل عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۲۶خون تو اسپرمم بود با داروی دکتر سلطانی درمان شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲سنگ داشتم ک بیشتر شن ریزه بود برام دارو نوشتن تا دفع بشه
۱۴۰۳/۰۸/۲۶سنگ کلیه بسیار دکتر خوب و کاربلد ودلسوز بیمار جای هر دکتری که رفتم فقط میخواست تلکه کنه ولی ایشون خیر
۱۴۰۰/۰۵/۱۷پیشنهاد میدم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عفونت دستگاه ادراری بعد از تجویز دارو بلافاصله درمان شدم اما بعد از چند ماه مجددا دچار مشکل شدم میخوام دوباره مراجعه کنم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴عالی هستند در یک کلمه
۱۴۰۴/۰۷/۱۹تشخیص درست درمان عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹سر بیضه چپم توده بود گفتند عمل بشم دردم ب طرف میشه
۱۴۰۳/۰۸/۰۶۱ ساله برای پروستات زیر نظرشونم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷سوزش ادرار بود مشکلم که دارو دادند
۱۴۰۳/۱۰/۱۱کار درست و عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۹با حوصله و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۵/۰۸سلام با تشکر از اقای دکتر دو سال پیش خدمتشون رسیدم psa ۶۵ منو رسوندن به ۱ الان هم مشکل ادراری ندارم ممنومم از ایشان
۱۴۰۴/۰۵/۰۱فشار ادرارم خیلی کم شده بود با کپسولی که دادن شدتش بیشتر شده
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۲۲دکتر برام ژل زدن عالی بود اصلا دفورمه نشد
۱۴۰۴/۰۷/۰۵پلاک پیرونی داشتم با شاک ویو کاملا خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵خیلی خوب است سنگ کلیه داشتم و ایشان عمل کردند خوب شدم بهترین دکترهستند
۱۴۰۵/۰۳/۲۳سوزش ادرار داشتم از 2سال پیش هیچ دکتری جز ایشون نتونست درمونم کنه
۱۴۰۴/۰۳/۱۹ایشون عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۹ناباروری دارم دارو میخورم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵مشکل کم خونی مادرزادی و فقر شدید آهن که با قدرت تشخیص و درمان فوق العاده جناب دکتر بهبود یافته و مداوا شده ام
۱۴۰۴/۰۴/۱۳بسیار دکتر عالی ای هستن توصیه هاشون خیلی کاربردی دلسوزانه موضوع را بررسی و راهکار میدن
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بایک ویزیت ومصرف دارو اوکی شدم
۱۴۰۳/۰۱/۱۱دکتر شهرمون معرفی شون کردند
۱۴۰۴/۱۰/۱۰آزمایش داشتم
۱۴۰۲/۰۳/۱۷زگیل و تبخال تناسلی دارم برام دارو نوشتن
۱۴۰۳/۰۸/۰۲شن ریزه دارم دارو نوشتن که سنگا آب بشن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶برادرم فتق داره داریم کارای عملشو میکنیم
۱۴۰۳/۰۹/۲۵پروستاتم با داروهاشون کوچیک شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۸زگیل داشتم سرمادرمانی کردند
۱۴۰۳/۰۹/۰۳سنگ کلیه داشتم دارو بهم دادن گقتن اکه نیفتاد بعد ییا برای سنگ شکنی خدتروشکر دفع کردم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸فتقم رو ۵ سال قبل عمل کرده بودم دوباره عود کرده باید عمل کنم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۹من دفعه اول بود برای مشکل زگیل رفتم اینجا تخصصی توضیح دادند عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۰خوب بودند
۱۴۰۲/۰۸/۰۹زگیل داشتم دکتر سلطانی تشخیص دادن عالی هستند و پر توان
۱۴۰۴/۰۷/۱۳فشار ادرارم کم شده بود برام کپسول نوشتن
۱۴۰۳/۰۸/۲۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۳۰