این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان دانشگاه, دانشگاه ۱۸ (گلستان) مجتمع مهر طبقه دوم واحد ۷
(((پوشش حجاب در مطب دکتر حسین طاهری الزامی می باشد)))
بسیار دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عمل واریس پا
۱۴۰۰/۰۸/۲۵سلام و ارادت هنوز نتیجه نگرفتیم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵جراحی عروق
۱۴۰۰/۱۲/۲۴مشکل فیستول دارم رفع نشده است
۱۴۰۰/۰۴/۲۸سرطان وجناب دکتر برام پورت گذاشتن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶گذاشتن پورت
۱۴۰۰/۰۷/۲۱برای و
۱۴۰۰/۱۰/۱۸واقعا عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۷مراجعه جهت عمل جراحی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰پزشک حاذق وباتجربه ای است خوش برخوردوخوشرو
۱۴۰۰/۰۴/۲۸راهش دوره
۱۴۰۰/۰۵/۰۴واریس پاداشتم عمل کردم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عالی هیتن
۱۴۰۰/۱۲/۲۴عااااالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۲پزشک خیلی خوش برخورد و با ایمانی هستند در کار خود تخصص لازم را دارند مادربزرگ من ایشون عمل کردن فقط معطلی خیلی داره
۱۴۰۴/۰۹/۲۸خوش اخلاق و خاکی و با شرایط بیمار راه میاد
۱۴۰۰/۰۷/۱۱دکتر خ
۱۴۰۰/۰۹/۲۰شوهرم زخم دیابتی داره ویرای نوبت دوم باید ویزیت بشیم چون هنوز بهبودی کامل حاصل نشده
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بله کمک میکنند هنوز کار دارم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۰/۲۴گونه نداشتم پیشونی چروک زیاد داشت برطرف شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۱تحت درمانم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶بسیار رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عمل واریس
۱۴۰۰/۰۷/۱۲عالی هستن ایشون پر از انرژی و مسلط به کار ایشون من و عمل کردن و خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۷/۲۷قلب و عروق
۱۴۰۰/۰۴/۰۶عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۲جراحی داشتن خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۶بسیار دکتر حرفه ای هستند وبرای بیمار وقت میگذارند من عمل واریس کردم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳من دوتا عمل واریس سال ۹۶ دوتاپاهام و عمل پورت سال ۹۹ پیش ایشون داشتم و امسالم ۴۰۴ برای برداشتن پورت پیش ایشون جراحی شدم دکتر خوش اخلاق و کار بلدی هستن واقعا ممنونم ازشون بابت عمل های موفقیت امیزم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۲/۲۴مادرم را بردم چندین بار بابت رگ مصنوعی و در مجموع راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۷عالی هستن واریس طنابی داشتم خیلی بهترم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۳۰خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۶خوب بوده
۱۴۰۰/۱۲/۲۶سلام عمل واریس
۱۴۰۰/۰۶/۱۴واریس پا
۱۴۰۰/۰۶/۲۴خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۵/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۲مشکل گرفتگی عروق داشتم که عمل کردم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹خودم را چک کردم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲سلام بسیاردکترخوب وماهری هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۷عمل فیستول
۱۳۹۹/۱۲/۲۸دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۰تجربه عالی و رو به بهبودی
۱۴۰۳/۱۲/۲۰ایشون عالیییییییی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۷قند و بابت
۱۴۰۰/۰۸/۳۰واریس .بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴دکتر فوق العاده عالی است
۱۴۰۰/۱۱/۱۴ایشان بسیارخوش برخوردبابیماررفتارمیکنن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۳زخم پای دیابتی، تحت جراحی قطع انگشت شست پا قرار گرفتم و الان عفونت و زخم ندارم و قرار است بخیه ها کشیده شوند .
۱۴۰۰/۰۹/۱۴دکتر حاذق و ماهر
۱۴۰۰/۱۰/۱۰دکترخیلی خوبی هستن البته من برای پدرم وقت گرفتم خیلی راضی بودند
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عالی بودد
۱۴۰۰/۱۲/۱۶واریس داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۶ازطریق دیگرپزشکان راهنمایی شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲در تشخیص و تجویز و اخلاق عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴بله گرفتگی عروق جراحی واریس
۱۴۰۴/۰۱/۰۳هماتوم شدید ران پا داشتم ایشون عمل کردن و پام خوب شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۸بیماری واریس پا
۱۴۰۰/۰۸/۱۶عمل واریس
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۲گذاشتن فیستول دردست راست
۱۴۰۰/۰۳/۰۳مشکل پادرد
۱۴۰۴/۰۱/۰۵دکتر بسیار قابل و حاذق در جراحی و عروق میباشند
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۰دکتر خیلی خوب وشایسته ای هستند جراحی واریس داشتم و رضایت دارم
۱۳۹۹/۱۲/۲۰خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۲/۰۷بسیار عالی و قابل اعتماد و باتجربه هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۹جراحی کتی تیر.
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ایشان خیلی عالی و با حوصله به سوالاتم پاسخ دادن
۱۴۰۰/۰۱/۱۷خیلی دکتر باتجربه وماهری هستند وخوش برخورد،در حیطه کاری خیلی هوای بیمارانشون رو از نظر مالی و روحی دارند،من عمل واریس دوتا پا داشتم خیلی راضی ام،ممنونم از ایشون
۱۴۰۴/۱۲/۰۴پدرم و خ
۱۴۰۰/۰۹/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۳خیلی خوب بودآقای دکترمن یک دنیاممنونم ازایشون
۱۳۹۹/۱۱/۱۹بد نبود
۱۳۹۹/۱۲/۰۶در ارایه وقت مناسب تشکر میکنم
۱۴۰۴/۱۰/۱۳گزاشتن پورت
۱۴۰۰/۰۵/۲۳ایشاندر تشخیص و درمان دقیق هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۷علمداری
۱۴۰۰/۰۴/۰۲منتظر عمل واریس
۱۴۰۰/۰۹/۰۶جراحی انجام شده
۱۴۰۰/۰۵/۲۰بسیار حاذق و باحوصله
۱۴۰۰/۰۲/۰۸بهترین دکتر با حوصله خوش اخلاق مهربان ودلسوز
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بسیار دکتر خوش برخوردند،وتشخیص خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۸واقعا عالی خستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عالی و حاذق
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ایشون دکتر فوق العاده هستن و اخلاق عالی دارن
۱۴۰۰/۰۴/۱۴عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸