نارسایی عروق اندام تحتانی،بسیار عالی و با سواد،متشخص
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
اسکیمی پا داشتم.دکتر با اخلاق و با کمالات هستند.
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
خیلی خوب هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
من بمادرم را بردم برای جراحی عروق که می خواستند فیستول بزارن ، کارشون بسیار عالی بود وبا حوصله ویزیت کردند وبعداز عمل هم به سوالات پیش آمده با حوصله پاسخ دادند ومنشی ایشان هم بسیار خوش برخورد وصبور بودند و بقیه پرسنل هم که در بخش سونو گرافی بودند بسیار خوش برخورد وبا حوصله بودن وبه بیماران کمک می کردند
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
باسلام رویا روحی هستم از بیماران ۳ سال گذشته جناب آقای دکتر،زندگی دوباره ام را مرهون زحمات ایشان هستم پزشک بسیار فرهیخته و مهربان
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
بسیار خوش برخورد و دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
جناب دکتر نمازی پزشکی حاذق است
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
همانزیوم عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۱
درمان زخم نوروپاتی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
خیلی خوب
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
مشکل دیالیز
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
ایسکمی عروق پا
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
عمل فیستول
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
پورت گذاشتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
سلام من هنوز اولین بار است میخوام برم پیش آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
از دوستان خدمت ایشان رفتن و بسیار راضی بودن واسه همین مجددا درخواست شماره ایشان رو کردن..
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
عمل جراحی وعالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
بهترین هم از نظر اخلاق هم حرفه و کار آنژیو و زخم دیابتی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
جناب دکتر سعید نمازی با حوصله و دقت ویزیت کردند و تشخیص شون در مورد واریس های پای من بسیار عالی بود
فارغ التحصیل رشته فوق تخصصی جراحی عروق و آنژیوگرافی عروق محیطی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد. رتبه برتر بورد فوق تخصص جراحی عروق عضو عیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۴پزشک حاذق و دلسوز
۱۴۰۴/۰۹/۲۱رگ مصنوعی برای پسرم گذاشتن
۱۴۰۴/۰۴/۲۳نارسایی عروق اندام تحتانی،بسیار عالی و با سواد،متشخص
۱۴۰۴/۰۵/۲۰اسکیمی پا داشتم.دکتر با اخلاق و با کمالات هستند.
۱۴۰۴/۰۱/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خیلی خوب هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۶من بمادرم را بردم برای جراحی عروق که می خواستند فیستول بزارن ، کارشون بسیار عالی بود وبا حوصله ویزیت کردند وبعداز عمل هم به سوالات پیش آمده با حوصله پاسخ دادند ومنشی ایشان هم بسیار خوش برخورد وصبور بودند و بقیه پرسنل هم که در بخش سونو گرافی بودند بسیار خوش برخورد وبا حوصله بودن وبه بیماران کمک می کردند
۱۴۰۴/۰۵/۱۵باسلام رویا روحی هستم از بیماران ۳ سال گذشته جناب آقای دکتر،زندگی دوباره ام را مرهون زحمات ایشان هستم پزشک بسیار فرهیخته و مهربان
۱۴۰۳/۱۱/۰۳بسیار خوش برخورد و دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۲۵جناب دکتر نمازی پزشکی حاذق است
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۱همانزیوم عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۱درمان زخم نوروپاتی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۴/۱۲/۰۲مشکل دیالیز
۱۴۰۳/۱۲/۰۲ایسکمی عروق پا
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عمل فیستول
۱۴۰۳/۱۱/۲۸پورت گذاشتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴سلام من هنوز اولین بار است میخوام برم پیش آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۰۶از دوستان خدمت ایشان رفتن و بسیار راضی بودن واسه همین مجددا درخواست شماره ایشان رو کردن..
۱۴۰۴/۰۱/۲۶عمل جراحی وعالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱بهترین هم از نظر اخلاق هم حرفه و کار آنژیو و زخم دیابتی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶جناب دکتر سعید نمازی با حوصله و دقت ویزیت کردند و تشخیص شون در مورد واریس های پای من بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۰سلام وقت بخیر
۱۴۰۴/۰۳/۰۵فوقالعاده هم در اخلاق پزشکی هم طبابت
۱۴۰۴/۰۵/۲۷خواهرم واریس داشت عمل شد والان خوبه خدارو شکر
۱۴۰۴/۰۷/۲۵تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۶