دکتر حسین شقایق، متخصص جراحی عمومی در مشهد، خدمات درمانی و جراحی متنوعی را با امکان نوبتدهی آنلاین ارائه میدهد.
دکتر حسین شقایق متخصص جراحی عمومی در مشهد است که خدمات درمانی و جراحی را برای بیماران با شرایط مختلف ارائه میکند. ایشان با دانش تخصصی خود در حوزه جراحی عمومی، به درمان بیماریهایی مانند فتق، کیست، تودههای زیرپوستی و مشکلات گوارشی میپردازد و بیماران را در مسیر درمان تا بهبود کامل همراهی میکند. در مطب دکتر شقایق واقع در مشهد، بیماران میتوانند با خیالی آسوده برای مشاوره و جراحیهای سرپایی و تخصصی مراجعه کنند. همچنین با توجه به امکان نوبتدهی آنلاین، مراجعهکنندگان میتوانند به راحتی زمان مراجعه خود را هماهنگ کرده و از خدمات پزشکی بهرهمند شوند. دکتر شقایق با توجه به تخصص خود، جراحیهای لازم را مطابق با استانداردهای علمی و با رعایت اصول ایمنی برای بیماران انجام میدهد و همواره تلاش میکند بهترین نتیجه درمانی را برای مراجعهکنندگان فراهم کند.
بیماریهایی مانند فتق، کیست، تودههای زیرپوستی، آپاندیسیت و مشکلات صفراوی توسط متخصص جراحی عمومی درمان میشوند.
بله، بیماران میتوانند از طریق نوبتدهی آنلاین برای مراجعه به مطب دکتر حسین شقایق اقدام کنند.
برخی جراحیهای سرپایی و ساده توسط متخصص جراحی عمومی در مطب قابل انجام است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار وکیل آباد، بلوار شهید فخرایی یا وکیل آباد ۳۹، چهارراه تقاطع شهید فخرایی و بلوار فرهنگ، طبقه ۵، بالای کترینگ اعیونی
ای کاش از اول پیش ایشون میومدم.الان درحال طی کردن دوران نقاهت از جراحی هستم که پیش دکتر دیگه ای انجام دادم ولی با پیگیری های دکتر شقایق و داروهای خوبشون حالم بهترشده.انشاالله همیشه سالم باشن
۱۴۰۵/۰۲/۱۲دکتر حاذق و خوش برخوردی هستند و برای بیمار وقت میگذارند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۱سلام عالی خدانگهدارشون باشه با کمک راهنمایی دکتر دارم خوب میشم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۴من ده سال پیش صفرابم را دکتر شقایق انجام داد خیلی عالی بود و راضی هستم و به تازگی هم همسرم را عمل کردند خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲دکتر با تحربه متعهد و با انصافی هستن من پیششون عمل جراحی با لیزر داشتم کاملا خوب شدم و اصلا مشگلی ندارم در کل پیشنهادشون میکنم به همه
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۷کیسه صفرا.عمل کردم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰دکتر بسیار حاذقی هستن و تشخیص سریع
۱۴۰۲/۱۱/۲۳بسیار دکتر با تجربه خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۲دکتر با تجربه خوش برخورد حاذق و مهربان من عمل کیست مویی داشتم بسیار رضایت دارم الان کاملا خوبم با خیال راحت ایشونو انتخاب کنید
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عالی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۰۵سلام جراحی لیزر همورویید داشتم بسیار راضی. ممنون از صبرو شکیبایی آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۲۳خیلییی خیلییی دکتر خوبی هستن من شقاق بودم دوهفته خیلی درد دارم دوبار دکتر رفتم ولی خوب نشدم پیش آقای دکتر که اومدم با یه نسخه خوب خوب شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۷عالیترین با وجدان ترین و حاذق ترین پزشک یه عالمه مرسی آقای دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۱۲دکترخوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۹واقعا خداشناس وحاذق وتوانمند بودند وواقعا راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۵خوب بودن و تشخیص درست دادن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار پزشک عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۸جراحی فیبروز کشاله ران
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیار پزشک حاذق و بااخلاق و باتجربه و باحوصله ای بودن و جراحی بسیار خوبی بدون عوارضی رو برای فرزندم انجام دادن
۱۴۰۴/۰۸/۳۰خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۶فعلا که در حال معالجه هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بسیار خوش برخورد و باحوصله و دقت فروان ممنونم از ایشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۱سلام دکتر خوبی بودن من رفتم مشکلم خدا را شکر برطرف شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۱بسیار علمشون زیاد هست و اخلاقشون درجه یک از روند درمان بسیار راضی بودم و خدارو شکر همه چیز به بهترین نحو بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۴شقاق داشتم و در کوتاه مدت عالی بود . اما ایشون از اول هم گفتند باید عمل کنم .
۱۴۰۳/۰۷/۲۱با سلام و درود دکتر بسیار حاذق مهربان با حوصله تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بسیار دکتر مهربان صبور و خوش اخلاق.بیماری آبسه مقعدی بدون نیاز به عمل با دارو برطرف کردند
۱۴۰۰/۰۶/۰۸سلام متخصص باتجربه و عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۱عرض ادب من شقاق مقعد همراه بادردوالتهاب بسیارشدیدبه همراه دفع دردناک همراه باخون داشتم بایک نسخه ی ایشون به لطف خدا درمان شدم وهمیشه دعاگوشون هستم امیدوارم خداوندبهترینهارانصیبشان کند
۱۴۰۴/۰۴/۲۹تشخیص و درمان دکتر عالیست
۱۴۰۴/۰۳/۰۶دکتر با اخلاق کاربلد دلسوز
۱۴۰۴/۰۲/۲۰دکتر خوب واقعن عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷پزشک خوش اخلاق ، کاربلد و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۸سلام،دکتربسیاربسیارعالی،خوش اخلاق،محترم ودوست داشتنی.من عمل هموروئیدبالیزر پیش آقای دکترانجام دادم خیلی راضیم وکارشون فوق العاده عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۲۰هموروئید داخلی داشتم ایشان دارو تجویز کردن بعد از مصرف یک هفته بیماری رفع شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۱کیست داشتم و عالی عمل کردن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳جراحی کیسه صفرا . خیلی دکتر مهربون و با شخصیت
۱۴۰۴/۰۹/۱۴باسلام بنده پیش آقای دکتر عمل داشتم و ضمن تشکر از ایشون،باید بگم هم از عملم بسیار راضی هستم هم از برخورد بسیار عالی آقای دکتر ممنونم،وبه اطرافیانی که مشکل مشابه دارن آقای دکترو پیشنهاد دادم
۱۴۰۳/۱۱/۰۳دکتر بسیار خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۴/۰۶/۲۹مشکل جای بخیه داشتم و خیلی خوب راهنمایی کردند
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۹خیلی دکتر حاذقی هستن خیلی خیلی مهربون وباحوصله به درد های بیماران گوش میدهندخدابهشون سلامتی وعمرطولانی بده انشاالاه ..علت مراجعه سنگ کیسه صفرا
۱۴۰۳/۱۱/۰۳بسیار پزشک حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۸خوب شدم ،ولی الان مشکل دارم
۱۳۹۹/۱۲/۰۹خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷خدا را شکر پسرم را بردم جای آقای دکتر دوروزه خوب واقعا دستش درد نکنه عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳با سلام و احترام مشکل من ناخن شصت پا رفته بود داخل گوشت و درد داشت که با جراحی ناخن کشیده شد و الان مشکلی ندارم
۱۴۰۴/۰۵/۲۳عالی برای سنگ کیسه صفرا مادرم رفتم پیششون بی نهایت آدم خوش اخلاق خوش برخورد بودن و کارشون هم واقعا عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۱جراحی داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۵تلویزیون و تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۶با سلام من از عسلویه اومدم و با احترام بسیار و خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۲اینقدر منشیاشون تو اتاق راحت رفتو آمد میکردم و درگیر گوشیشون بودن ،در حین صحبتم میگن برو بکش پائین شلوارتو،در این حین منشیان هم که رفتو آمد،والا تشخیصشونم اگه درست بوده،داروهاشونو نگرفتم و برای فردا از یک جراح دیگه نوبت گرفتم.بهشونم گفتم از شهرستان اومدم لطفا ب حرفام گوش کنید
۱۴۰۴/۰۶/۰۴انسان با انصاف و با وجدان
۱۴۰۳/۰۱/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۴خیلی فهیم و باشعور، مودب و اخلاق مدار
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۹کار درست و مهربان
۱۴۰۰/۰۹/۱۵دکتربسیاربااخلاق ومهربان عمل جراحی کیسه صفرا انجام دادن برای من بسیار عالی واقعا از ایشون متشکرم
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عالیبودن ایشون
۱۴۰۱/۱۰/۲۰دکتر بسیار با شخصیت و مودب اما در مورد مشکل بنده نتونستن تشخیص کامل بدهند و کن با رفتن پیش یه دکتر دیگه متوجه تشخیص ناقص ایشان شدم اما در کل از لحاظ شخصیت بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶مشکل همورئید داشتم با یک نسخه ایشان خدا رو سکر الان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بسیار مهربان و کاربلد
۱۴۰۵/۰۲/۳۰دکتر خیلی خوب با معرفت خوش اخلاق است کیست مو داشتم به راحتی عمل کرد خدارخیرش بده
۱۴۰۵/۰۳/۰۴س خدانگهدارش باشه دکتر خوبیه دلسوز ومهربان
۱۴۰۳/۱۱/۰۵زیاد با جدیت برخورد نشد سرشون تو نسخه نوشتنه تا گوش دادن به حرفای بیمار باید راه دور روکه مریض میاد بیشتر توجه کنه معمولی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۸سلام دکتر خیلی عالی من خیلی راضی هستم من دو تا غدد داشتم آقای دکتر زحمت کشید برداشت
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بسیار عالی وحاذق
۱۴۰۲/۱۰/۲۳دکتر عالی و خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵هنوز در مرحله درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بسیار دکتر محترم و با شخصیتی هستش و از نظر کاری عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۶سلام جراحی غده چربی داشتم روی گردن که واقعا بدون درد انجام شد و آقای دکتر هم نهایت همکاری رو کردن بابت بحث مالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۸با سلام دکتر خوبی هستند مشکل بواسیر داشتم که خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عالی از نظر رفتار و اخلاق فوق العاده
۱۴۰۴/۰۵/۰۳سلام دکت
۱۴۰۳/۰۷/۲۵سلام برای عمل جراحی رفته بودم بسیار عالی و ظریف و با دقت جراحی کردند ممنون از دکتر و کادر عالیشون
۱۴۰۴/۰۳/۰۲دکتر بسیار حاذق، خوش اخلاق و باخدایی هست. بهش میگن: دکتر پنجه طلا. دستاش برای ما چند نفر از اطرافیانمون فقط شفا بود و بس.
۱۴۰۵/۰۳/۲۲دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۵/۱۸شقاق و هموروئید در بارداری،عالی هستن عااااااااالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۳عمل جراحی با لیزر داشتم که بسیار راضی هستم از ایشان متشکرم نه درد داشتم و نه خونریزی و هزینه ی جراحی ایشان نسبت به دیگر پزشکان خیلی بهتر و مناسبتر بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۶سلام متخصص و جراح بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۱همورید شدید داشتم با لیزر عمل کردم و خداروشکر الان همه کار میتونم انجام بدمو مشکلی ندارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶سلام دکتر حاذق وعالی هستند تشخیص به موقع باعث نجات جان بیمار می شود که ایشان توانایی آنرا دارند سپاس از زحمات فراوان ایشان
۱۴۰۲/۰۸/۲۳باسلام ایشون دکتر بسیار خوبی هستند و واقعا از کارشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۲۴عمل بود انجام شد
۱۴۰۴/۰۱/۰۸دکتر خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۰۵خوش برخورد بودن و کارشون عالی هست
۱۴۰۴/۰۲/۲۶دکترخیلی آدم خوش اخلاق خوش برخوردکارشونم حرف نداره بهترین هستن من ازکاشمراومدم مشهد هیچ دکتری قبولم نمیکرد غده عفونتی زیربعضم بود تا این ک آقای دکترشقایق به نحو احسن خداروشکرعمل کردن ممنونم دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۳۱خیلی مهربون و با حوصلست
۱۴۰۵/۰۳/۱۷تشخیص عالی، با حوصله و مهربان و دلسوز.
۱۴۰۴/۱۱/۰۶بنده بارها
۱۴۰۱/۰۷/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۵بسیار محترم و مجرب و حرفهای، با محیط آروم و مناسب
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بسیار محترم و با سواد هستند . به تمام نکاتی که بیمار بازگو میکند با دقت توجه کرده و بهترین راهکار و درمان را ارائه میدهند. قدردان ایشان هستم .
۱۴۰۴/۱۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۰۸ا ظتظت
۱۴۰۳/۱۲/۱۵باسلام مشکل من نفق هرنی بود ودکتر من را به دکتر دیگری معرفی کردن
۱۴۰۴/۰۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۹رضایت کامل دارم بسیار با اخلاق و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶چکاپ کامل
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بشدت با اخلاق وخوش برخورد بودند و مشکل کیسه صفرام با حداقل قیمت حل شد
۱۴۰۳/۰۲/۰۹دکتر بسیار با حوصله و منصفی هستند بسیار دلسوز و بادقت و حرفه ای هستند واقعا ازشون راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸توصیه بیماران قبلی
۱۴۰۲/۱۲/۰۶هموروئید داشتم کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۱هنوز نتیجه ا
۱۴۰۳/۰۷/۲۸مشکل بواسیرم به پیشنهاد خود دکتر با عمل لیزر به بهترین نحو ممکن حل شد خیلی برای بیمار وقت میذارن و هزینه هاشونم نبست ب بقیه جاها معقول تره
۱۴۰۳/۰۶/۰۹هر انچه از خوبی و درک و انسانیت و تخصص باید برای یک پزشک باشه در ایشون هست دست پسرم یک توده داشت پیش دکتر دراوردیم بصورت سرپایی دست و پنجشون شفا بود خدا خیرشون بده که اینقدر حرفه ای همراهیمون کردن واقعا تو این زمونه مثل ایشون کم پیدا میشه ازشون متشکرم خدا پشت و پناهشون باشه
۱۴۰۴/۱۲/۰۲با سلام..آقای دکتر بسیار مهربان و صبور همه چی تموم هستند..من کیست در قوزک پا داشتم جراحی کردم و خیلی راضیم انشالله خداوند طول عمر با عزت بهشون عطا کنه
۱۴۰۴/۱۱/۲۱بیماری هیدرادنیت دارم،تحت نظر ایشون هستم،دکتر بشدت باحوصله وهمیشه دردسترس،بسیار خوش اخلاق وموجه هستن،برای بیمار کاملا وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۶/۳۱مشکل بواسیر داشتم ودر حال درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۲مشکل شقاق ولی یک جلسه رفتم به دستوردکتربعدازاتمام دارودوباره بایدبرم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳سلام دکتر همشهری بنده بوده بعد گرفتن دارو متوجه شدم کارشون عالی و تحت درمان هستم دکتر یه دونه اس
۱۴۰۵/۰۲/۱۵دوره کرونا خدمتشون مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴سلام بسیار دکتر ماهر و کار درست حتما تشریف ببرید من عمل جراحی داشتم خیلی عالی و خوش رو
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۱۵خیلی دکتر مهربان وبا تجربه و کار بلد و با انصافی هست پسرم آبسه مویی داشت خیلی سریع وبا مهارت آبسه رو تخلیه کردن
۱۴۰۴/۱۰/۰۹زخم مقعد دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۸بسیار پزشک حاذق مومن باخدا با دست سبک.من شقاق داشتم یک ماه درد کشیدم آقای دکتر با یک نسخه درمان کرد
۱۴۰۴/۰۵/۰۴جناب دکتر جراح منصف و حاذقی هستند . خوش برخورد و بااخلاق و جواب پرسشهای بیمار را باحوصله می دهند. عمل آبسه مقعدی داشتم .
۱۴۰۳/۱۱/۱۳انسان شریفی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار دکتر با سواد و با تجربه ای هستند ، غده چربی پشت کمرم پیش ایشون دربیمارستان شریعتی عمل کردم ، و بعد از ۳ روز جهت تعویض پانسمان که مطب رفتم ، ایشون با تخفیف دستمزد جراحیشون رو حساب کردند . بسیار حاذق و منصف ...
۱۴۰۳/۱۱/۰۴از نظر برخورد، سطح علمی، مهارت در جراحی و شرافت کاری بسیار عالی و دارای پرسنل بااخلاق و محترم.
۱۴۰۴/۰۲/۲۹خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۲خوش اخلاق مهربون بادقت زیاد تشخیص درست ممنون ازدکتر
۱۴۰۴/۰۶/۲۷سلام من مشکل هموریید خیلی شدید و شقاق داشتم ۴ سال بود و خیلی اذیت بودم پیش آقای دکتر عمل لیزر انجام دادم خیلییی راضی بودم هم خیلی واقعا دکتر دلسوز و مهربونی هستن هم خیلی باتجربه و وارد و واقعا منصف من الان یه هفته است عمل کردم هیچ مشکلی نداشتم شقاق و همورییدم کاملا برطرف شود
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عفونت ناف عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۳/۲۵خیلی عالین
۱۴۰۳/۰۸/۰۶بااخلاق،بامرام،متعهد،
۱۴۰۴/۰۲/۲۷اولین دفعه بود مراجعه کردم برای درمان بواسیر بسیار دکترصبور ب حرفهای. ب حرفهای بیمار ب دقت گو ش میدن دکتری خوش اخلاق صبور تشخیص درست تحت درمانم خدارو شکر بهترم راضیم دستشون درد نکنه
۱۴۰۵/۰۳/۱۸برای مشکل بواسیر و عمل لیزر به ایشون مراجعه کردم، برخورد خوب بود و با داروهایی که پیشنهاد دادن در حال گذراندن دوره درمان هستم. در کل پیشنهاد میکنم .
۱۴۰۴/۱۰/۱۰خیلی خوش برخورد بودن و مشکل بنده رو حل کردن کارشون عالیه . از شیراز اومدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶برای درمان فیشر مراجعه کردم و تقریبا بهبود پیدا کردم . هنوز طول درمان کامل نشده
۱۴۰۴/۱۱/۲۱یه غده پشت کمرم داشتم که با دارو رفع شد کارشون عالیه با تجربه ومهربان
۱۴۰۴/۰۶/۲۱بسیار عالی، راهنمایی های متخصصانه و کابردی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵پزشک دانا،با اخلاق و منصف همینکه نیمهشب پاسخگوی مشکل بیمار من بودن و تماس گرفتند، نشان از تعهد و اخلاق والای ایشان هست
۱۴۰۵/۰۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۷سنگ صفرا و فقط دارو مصرف کردم وخداروشکر رفع شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۱جراحی کیست داشتم و بسیار رضایت داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۳۰با سواد هستند وخوش برخورد
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۱/۱۶دکتر عالی و واقعا کارشون بیست
۱۴۰۴/۰۳/۱۲سلام و خسته نباشید عالی بی نظیر
۱۴۰۴/۱۰/۰۹بی نظیرند ودر یک جلسه مشکلم رفع شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۱خداخیرش بد
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عالی بودن برای کشیدن ناخن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳پدرم هموروئید
۱۴۰۱/۰۹/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷دکتر. مهربونم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱