۱۹۱ نفر
دکتر حسین شقایق

دکتر حسین شقایق

متخصص جراحی عمومی

لاپاروسکوپی

متخصص شماره نظام: ۷۶۲۰۲
دوشنبه۲۵ خرداد
امروز
سه شنبه۲۶ خرداد
فردا
چهارشنبه۲۷ خرداد
پس فردا
پنج شنبه۲۸ خرداد
۳ روز دیگر
شنبه۳۰ خرداد
۵ روز دیگر
یکشنبه۳۱ خرداد
۶ روز دیگر
۲۰۸ نفر

ای کاش از اول پیش ایشون میومدم.الان درحال طی کردن دوران نقاهت از جراحی هستم که پیش دکتر دیگه ای انجام دادم ولی با پیگیری های دکتر شقایق و داروهای خوبشون حالم بهترشده.انشاالله همیشه سالم باشن

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

دکتر حاذق و خوش برخوردی هستند و برای بیمار وقت میگذارند.

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

سلام عالی خدانگهدارشون باشه با کمک راهنمایی دکتر دارم خوب میشم

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

من ده سال پیش صفرابم را دکتر شقایق انجام داد خیلی عالی بود و راضی هستم و به تازگی هم همسرم را عمل کردند خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

دکتر با تحربه متعهد و با انصافی هستن من پیششون عمل جراحی با لیزر داشتم کاملا خوب شدم و اصلا مشگلی ندارم در کل پیشنهادشون میکنم به همه

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

کیسه صفرا.عمل کردم

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

دکتر بسیار حاذقی هستن و تشخیص سریع

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

بسیار دکتر با تجربه خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

خوب بود

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

دکتر با تجربه خوش برخورد حاذق و مهربان من عمل کیست مویی داشتم بسیار رضایت دارم الان کاملا خوبم با خیال راحت ایشونو انتخاب کنید

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۳/۰۵

سلام جراحی لیزر همورویید داشتم بسیار راضی. ممنون از صبرو شکیبایی آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

خیلییی خیلییی دکتر خوبی هستن من شقاق بودم دوهفته خیلی درد دارم دوبار دکتر رفتم ولی خوب نشدم پیش آقای دکتر که اومدم با یه نسخه خوب خوب شدم

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

عالیترین با وجدان ترین و حاذق ترین پزشک یه عالمه مرسی آقای دکتر

۱۴۰۳/۱۱/۱۲

دکترخوبی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

واقعا خداشناس وحاذق وتوانمند بودند وواقعا راضی هستم

۱۴۰۳/۰۷/۰۵

خوب بودن و تشخیص درست دادن

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

بسیار پزشک عالی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

جراحی فیبروز کشاله ران

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

بسیار پزشک حاذق و بااخلاق و باتجربه و باحوصله ای بودن و جراحی بسیار خوبی بدون عوارضی رو برای فرزندم انجام دادن

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

خوب بود

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

فعلا که در حال معالجه هستم

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

بسیار خوش برخورد و باحوصله و دقت فروان ممنونم از ایشون

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

سلام دکتر خوبی بودن من رفتم مشکلم خدا را شکر برطرف شد

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

بسیار علمشون زیاد هست و اخلاقشون درجه یک از روند درمان بسیار راضی بودم و خدارو شکر همه چیز به بهترین نحو بود

۱۴۰۳/۰۶/۰۴

شقاق داشتم و در کوتاه مدت عالی بود . اما ایشون از اول هم گفتند باید عمل کنم .

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

با سلام و درود دکتر بسیار حاذق مهربان با حوصله تشخیص دقیق

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

بسیار دکتر مهربان صبور و خوش اخلاق.بیماری آبسه مقعدی بدون نیاز به عمل با دارو برطرف کردند

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

سلام متخصص باتجربه و عالی

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

عرض ادب من شقاق مقعد همراه بادردوالتهاب بسیارشدیدبه همراه دفع دردناک همراه باخون داشتم بایک نسخه ی ایشون به لطف خدا درمان شدم وهمیشه دعاگوشون هستم امیدوارم خداوندبهترینهارانصیبشان کند

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

تشخیص و درمان دکتر عالیست

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

دکتر با اخلاق کاربلد دلسوز

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

دکتر خوب واقعن عالی

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

پزشک خوش اخلاق ، کاربلد و حاذقی هستند

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

سلام،دکتربسیاربسیارعالی،خوش اخلاق،محترم ودوست داشتنی.من عمل هموروئیدبالیزر پیش آقای دکترانجام دادم خیلی راضیم وکارشون فوق العاده عالیه

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

هموروئید داخلی داشتم ایشان دارو تجویز کردن بعد از مصرف یک هفته بیماری رفع شد

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

کیست داشتم و عالی عمل کردن

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

جراحی کیسه صفرا . خیلی دکتر مهربون و با شخصیت

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

باسلام بنده پیش آقای دکتر عمل داشتم و ضمن تشکر از ایشون،باید بگم هم از عملم بسیار راضی هستم هم از برخورد بسیار عالی آقای دکتر ممنونم،وبه اطرافیانی که مشکل مشابه دارن آقای دکترو پیشنهاد دادم

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

دکتر بسیار خوش برخورد و کاربلد

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

مشکل جای بخیه داشتم و خیلی خوب راهنمایی کردند

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۱۹

خیلی دکتر حاذقی هستن خیلی خیلی مهربون وباحوصله به درد های بیماران گوش میدهندخدابهشون سلامتی وعمرطولانی بده انشاالاه ..علت مراجعه سنگ کیسه صفرا

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

بسیار پزشک حاذق و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

خوب شدم ،ولی الان مشکل دارم

۱۳۹۹/۱۲/۰۹

خوب بودن

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

خدا را شکر پسرم را بردم جای آقای دکتر دوروزه خوب واقعا دستش درد نکنه عالی بودن

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

با سلام و احترام مشکل من ناخن شصت پا رفته بود داخل گوشت و درد داشت که با جراحی ناخن کشیده شد و الان مشکلی ندارم

۱۴۰۴/۰۵/۲۳

عالی برای سنگ کیسه صفرا مادرم رفتم پیششون بی نهایت آدم خوش اخلاق خوش برخورد بودن و کارشون هم واقعا عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

جراحی داشتم

۱۴۰۳/۰۸/۲۵

تلویزیون و تشخیصشون عالی بود

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

با سلام من از عسلویه اومدم و با احترام بسیار و خوش برخورد بودن

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

اینقدر منشیاشون تو اتاق راحت رفتو آمد میکردم و درگیر گوشیشون بودن ،در حین صحبتم میگن برو بکش پائین شلوارتو،در این حین منشیان هم که رفتو آمد،والا تشخیصشونم اگه درست بوده،داروهاشونو نگرفتم و برای فردا از یک جراح دیگه نوبت گرفتم.بهشونم گفتم از شهرستان اومدم لطفا ب حرفام گوش کنید

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

انسان با انصاف و با وجدان

۱۴۰۳/۰۱/۰۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

خیلی فهیم و باشعور، مودب و اخلاق مدار

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

بسیار رضایت

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

کار درست و مهربان

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

دکتربسیاربااخلاق ومهربان عمل جراحی کیسه صفرا انجام دادن برای من بسیار عالی واقعا از ایشون متشکرم

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

عالیبودن ایشون

۱۴۰۱/۱۰/۲۰

دکتر بسیار با شخصیت و مودب اما در مورد مشکل بنده نتونستن تشخیص کامل بدهند و کن با رفتن پیش یه دکتر دیگه متوجه تشخیص ناقص ایشان شدم اما در کل از لحاظ شخصیت بسیار عالی

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

مشکل همورئید داشتم با یک نسخه ایشان خدا رو سکر الان خیلی بهترم

۱۴۰۴/۰۲/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

بسیار مهربان و کاربلد

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

دکتر خیلی خوب با معرفت خوش اخلاق است کیست مو داشتم به راحتی عمل کرد خدارخیرش بده

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

س خدانگهدارش باشه دکتر خوبیه دلسوز ومهربان

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

زیاد با جدیت برخورد نشد سرشون تو نسخه نوشتنه تا گوش دادن به حرفای بیمار باید راه دور روکه مریض میاد بیشتر توجه کنه معمولی بود

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

سلام دکتر خیلی عالی من خیلی راضی هستم من دو تا غدد داشتم آقای دکتر زحمت کشید برداشت

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

بسیار عالی وحاذق

۱۴۰۲/۱۰/۲۳

دکتر عالی و خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

هنوز در مرحله درمان هستم

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

بسیار دکتر محترم و با شخصیتی هستش و از نظر کاری عالی

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

عالی بود

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

سلام جراحی غده چربی داشتم روی گردن که واقعا بدون درد انجام شد و آقای دکتر هم نهایت همکاری رو کردن بابت بحث مالی

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

با سلام دکتر خوبی هستند مشکل بواسیر داشتم که خوب شد

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

عالی از نظر رفتار و اخلاق فوق العاده

۱۴۰۴/۰۵/۰۳

سلام دکت

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

سلام برای عمل جراحی رفته بودم بسیار عالی و ظریف و با دقت جراحی کردند ممنون از دکتر و کادر عالیشون

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

دکتر بسیار حاذق، خوش اخلاق و باخدایی هست. بهش میگن: دکتر پنجه طلا. دستاش برای ما چند نفر از اطرافیانمون فقط شفا بود و بس.

۱۴۰۵/۰۳/۲۲

دکتر خوب

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

شقاق و هموروئید در بارداری،عالی هستن عااااااااالی

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

عمل جراحی با لیزر داشتم که بسیار راضی هستم از ایشان متشکرم نه درد داشتم و نه خونریزی و هزینه ی جراحی ایشان نسبت به دیگر پزشکان خیلی بهتر و مناسبتر بود

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

سلام متخصص و جراح بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

همورید شدید داشتم با لیزر عمل کردم و خداروشکر الان همه کار میتونم انجام بدمو مشکلی ندارم

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

سلام دکتر حاذق وعالی هستند تشخیص به موقع باعث نجات جان بیمار می شود که ایشان توانایی آنرا دارند سپاس از زحمات فراوان ایشان

۱۴۰۲/۰۸/۲۳

باسلام ایشون دکتر بسیار خوبی هستند و واقعا از کارشون راضی هستم

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

عمل بود انجام شد

۱۴۰۴/۰۱/۰۸

دکتر خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

خوش برخورد بودن و کارشون عالی هست

۱۴۰۴/۰۲/۲۶

دکترخیلی آدم خوش اخلاق خوش برخوردکارشونم حرف نداره بهترین هستن من ازکاشمراومدم مشهد هیچ دکتری قبولم نمیکرد غده عفونتی زیربعضم بود تا این ک آقای دکترشقایق به نحو احسن خداروشکرعمل کردن ممنونم دکتر

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

خیلی مهربون و با حوصلست

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

تشخیص عالی، با حوصله و مهربان و دلسوز.

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

بنده بارها

۱۴۰۱/۰۷/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

بسیار محترم و مجرب و حرفهای، با محیط آروم و مناسب

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

بسیار محترم و با سواد هستند . به تمام نکاتی که بیمار بازگو میکند با دقت توجه کرده و بهترین راهکار و درمان را ارائه میدهند. قدردان ایشان هستم .

۱۴۰۴/۱۲/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۲/۰۸

ا ظتظت

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

باسلام مشکل من نفق هرنی بود ودکتر من را به دکتر دیگری معرفی کردن

۱۴۰۴/۰۲/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

رضایت کامل دارم بسیار با اخلاق و تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

چکاپ کامل

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

بشدت با اخلاق وخوش برخورد بودند و مشکل کیسه صفرام با حداقل قیمت حل شد

۱۴۰۳/۰۲/۰۹

دکتر بسیار با حوصله و منصفی هستند بسیار دلسوز و بادقت و حرفه ای هستند واقعا ازشون راضی بودم

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

توصیه بیماران قبلی

۱۴۰۲/۱۲/۰۶

هموروئید داشتم کارشون عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

هنوز نتیجه ا

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

مشکل بواسیرم به پیشنهاد خود دکتر با عمل لیزر به بهترین نحو ممکن حل شد خیلی برای بیمار وقت میذارن و هزینه هاشونم نبست ب بقیه جاها معقول تره

۱۴۰۳/۰۶/۰۹

هر انچه از خوبی و درک و انسانیت و تخصص باید برای یک پزشک باشه در ایشون هست دست پسرم یک توده داشت پیش دکتر دراوردیم بصورت سرپایی دست و پنجشون شفا بود خدا خیرشون بده که اینقدر حرفه ای همراهیمون کردن واقعا تو این زمونه مثل ایشون کم پیدا میشه ازشون متشکرم خدا پشت و پناهشون باشه

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

با سلام..آقای دکتر بسیار مهربان و صبور همه چی تموم هستند..من کیست در قوزک پا داشتم جراحی کردم و خیلی راضیم انشالله خداوند طول عمر با عزت بهشون عطا کنه

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

بیماری هیدرادنیت دارم،تحت نظر ایشون هستم،دکتر بشدت باحوصله وهمیشه دردسترس،بسیار خوش اخلاق وموجه هستن،برای بیمار کاملا وقت میذارن

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

مشکل بواسیر داشتم ودر حال درمانم

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

مشکل شقاق ولی یک جلسه رفتم به دستوردکتربعدازاتمام دارودوباره بایدبرم

۱۴۰۰/۰۴/۱۳

سلام دکتر همشهری بنده بوده بعد گرفتن دارو متوجه شدم کارشون عالی و تحت درمان هستم دکتر یه دونه اس

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

دوره کرونا خدمتشون مراجعه کردم

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

سلام بسیار دکتر ماهر و کار درست حتما تشریف ببرید من عمل جراحی داشتم خیلی عالی و خوش رو

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

خوش برخورد

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

خیلی دکتر مهربان وبا تجربه و کار بلد و با انصافی هست پسرم آبسه مویی داشت خیلی سریع وبا مهارت آبسه رو تخلیه کردن

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

زخم مقعد دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

بسیار پزشک حاذق مومن باخدا با دست سبک.من شقاق داشتم یک ماه درد کشیدم آقای دکتر با یک نسخه درمان کرد

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

جناب دکتر جراح منصف و حاذقی هستند . خوش برخورد و بااخلاق و جواب پرسشهای بیمار را باحوصله می دهند. عمل آبسه مقعدی داشتم .

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

انسان شریفی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

بسیار دکتر با سواد و با تجربه ای هستند ، غده چربی پشت کمرم پیش ایشون دربیمارستان شریعتی عمل کردم ، و بعد از ۳ روز جهت تعویض پانسمان که مطب رفتم ، ایشون با تخفیف دستمزد جراحیشون رو حساب کردند . بسیار حاذق و منصف ...

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

از نظر برخورد، سطح علمی، مهارت در جراحی و شرافت کاری بسیار عالی و دارای پرسنل بااخلاق و محترم.

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

خیلی عالی

۱۴۰۳/۱۰/۱۲

خوش اخلاق مهربون بادقت زیاد تشخیص درست ممنون ازدکتر

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

سلام من مشکل هموریید خیلی شدید و شقاق داشتم ۴ سال بود و خیلی اذیت بودم پیش آقای دکتر عمل لیزر انجام دادم خیلییی راضی بودم هم خیلی واقعا دکتر دلسوز و مهربونی هستن هم خیلی باتجربه و وارد و واقعا منصف من الان یه هفته است عمل کردم هیچ مشکلی نداشتم شقاق و همورییدم کاملا برطرف شود

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

عفونت ناف عالی و با حوصله

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

خیلی عالین

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

بااخلاق،بامرام،متعهد،

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

اولین دفعه بود مراجعه کردم برای درمان بواسیر بسیار دکترصبور ب حرفهای. ب حرفهای بیمار ب دقت گو ش میدن دکتری خوش اخلاق صبور تشخیص درست تحت درمانم خدارو شکر بهترم راضیم دستشون درد نکنه

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

برای مشکل بواسیر و عمل لیزر به ایشون مراجعه کردم، برخورد خوب بود و با داروهایی که پیشنهاد دادن در حال گذراندن دوره درمان هستم. در کل پیشنهاد میکنم .

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

خیلی خوش برخورد بودن و مشکل بنده رو حل کردن کارشون عالیه . از شیراز اومدم

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

برای درمان فیشر مراجعه کردم و تقریبا بهبود پیدا کردم . هنوز طول درمان کامل نشده

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

یه غده پشت کمرم داشتم که با دارو رفع شد کارشون عالیه با تجربه ومهربان

۱۴۰۴/۰۶/۲۱

بسیار عالی، راهنمایی های متخصصانه و کابردی

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

پزشک دانا،با اخلاق و منصف همینکه نیمهشب پاسخگوی مشکل بیمار من بودن و تماس گرفتند، نشان از تعهد و اخلاق والای ایشان هست

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

خوب بود

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

سنگ صفرا و فقط دارو مصرف کردم وخداروشکر رفع شد

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

جراحی کیست داشتم و بسیار رضایت داشتم

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

با سواد هستند وخوش برخورد

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

عالی و با حوصله

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

دکتر عالی و واقعا کارشون بیست

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

سلام و خسته نباشید عالی بی نظیر

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

بی نظیرند ودر یک جلسه مشکلم رفع شد

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

خداخیرش بد

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

عالی بودن برای کشیدن ناخن

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

پدرم هموروئید

۱۴۰۱/۰۹/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

دکتر. مهربونم

۱۴۰۴/۰۲/۳۱
آدرس و تلفن مطب دکتر حسین شقایق
مشهدبلوار وکیل آباد، بلوار شهید فخرایی یا وکیل آباد ۳۹، چهارراه تقاطع شهید فخرایی و بلوار فرهنگ، طبقه ۵، بالای کترینگ اعیونی
صبح‌ها ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰ ظهر، عصر‌ها ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰ شب
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰
    ۳ روز دیگر
    ۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰

    دکتر حسین شقایق، متخصص جراحی عمومی در مشهد، خدمات درمانی و جراحی متنوعی را با امکان نوبت‌دهی آنلاین ارائه می‌دهد.

    دکتر حسین شقایق متخصص جراحی عمومی در مشهد است که خدمات درمانی و جراحی را برای بیماران با شرایط مختلف ارائه می‌کند. ایشان با دانش تخصصی خود در حوزه جراحی عمومی، به درمان بیماری‌هایی مانند فتق، کیست، توده‌های زیرپوستی و مشکلات گوارشی می‌پردازد و بیماران را در مسیر درمان تا بهبود کامل همراهی می‌کند. در مطب دکتر شقایق واقع در مشهد، بیماران می‌توانند با خیالی آسوده برای مشاوره و جراحی‌های سرپایی و تخصصی مراجعه کنند. همچنین با توجه به امکان نوبت‌دهی آنلاین، مراجعه‌کنندگان می‌توانند به راحتی زمان مراجعه خود را هماهنگ کرده و از خدمات پزشکی بهره‌مند شوند. دکتر شقایق با توجه به تخصص خود، جراحی‌های لازم را مطابق با استانداردهای علمی و با رعایت اصول ایمنی برای بیماران انجام می‌دهد و همواره تلاش می‌کند بهترین نتیجه درمانی را برای مراجعه‌کنندگان فراهم کند.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    چه بیماری‌هایی توسط متخصص جراحی عمومی درمان می‌شود؟

    بیماری‌هایی مانند فتق، کیست، توده‌های زیرپوستی، آپاندیسیت و مشکلات صفراوی توسط متخصص جراحی عمومی درمان می‌شوند.

    آیا امکان دریافت نوبت آنلاین برای ویزیت وجود دارد؟

    بله، بیماران می‌توانند از طریق نوبت‌دهی آنلاین برای مراجعه به مطب دکتر حسین شقایق اقدام کنند.

    آیا جراحی‌های سرپایی در مطب انجام می‌شود؟

    برخی جراحی‌های سرپایی و ساده توسط متخصص جراحی عمومی در مطب قابل انجام است.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    بلوار وکیل آباد، بلوار شهید فخرایی یا وکیل آباد ۳۹، چهارراه تقاطع شهید فخرایی و بلوار فرهنگ، طبقه ۵، بالای کترینگ اعیونی

    مطب

    بلوار وکیل آباد، بلوار شهید فخرایی یا وکیل آباد ۳۹، چهارراه تقاطع شهید فخرایی و بلوار فرهنگ، طبقه ۵، بالای کترینگ اعیونی