میتونم به جرات بگم من فقط به کار ایشون اعتماد دارم.پدر من رو 4 سال پیش جراحی کردن کارشون عالیه و دستاشون مقدس
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
دو سال گذشته،واریس پاداشتم ،اقای دکتر بهجای جراحی باز،لیزر داخل عروقی واسم انجام دادن،دوره ی نقاهتم خیلی کوتاه بود و خیلی راضی هستم
ممنون از اقای دکتر که خیلی صبور و با دانش هستن
خداحفظشون کنه
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
من برای واریس مرجعه کردم و خدارو شکر معجزه کردند ممنونم از دکتر ایزد پناه که برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
انژو پای دیابتی
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
جراحی محدود برداشتن پورت
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
برای جراحی دیالیز رفته بودم که راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
برای درمان پای دیابت مادرم خدمت دکتر رسیدم کاملا درمان شد واقعا خدا خیرشون بده ممنونم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
با عرض سلام دکتر بسیار خوش اخلاق وواقعا برای مریض وقت میزارن من برای واریس پا رفتم اما با اینکه تزریق ولیزر انجام دادم جوراب هم میپوشم فرقی نکردم باز هم ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
عالی یود و ایشون تاثیر مثبتی در روند بیماری بنده داشتن
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
نتیجه خیلی خوب حاصل شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
انسداد عروق انگشت پا داشتم که فقط دکتر تشخیص داد و درمان شدم دستشون درد نکنه
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
من پیش چند متخصص برای واریس رفتم افاقه نداشت الان تحت درمان پیش آقای دکتر 80 درصد تاثیر گذار بوده که هنوز هم تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
خوش برخورد و از نظر حرفه و تشخیص بیماری هم عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
پدرم زخم دیابتی داشتند که بعد از بررسی در کلینیک خانه سلامت مشخص شد تنگی و انسداد عروقی دارند و توسط آقای دکتر آنژیو شدندو خونرسانی برقرار گردید.الان خداروشکر در مراحل پایانی درمان زخم قرارداریم. از حسن برخورد و درمانشون کمال رضایت رو داریم.
۱۴۰۴/۰۱/۰۳
پا درد
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
فوق العاده دکتر خوب و متعهد میباشد
۱۴۰۴/۰۱/۰۷
سلام دکتر ایزد پناه به نظر بنده که عمل واریس برای هر دوتا پا انجام نزد ایشان عالی ترین و خونسرد ترین دکتر هستن خدا خیرش بده
واریس داشتم پاهام واقعا درد میکرد هنوز دارم درمان میشم خیلی بهترم ممنونم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵میتونم به جرات بگم من فقط به کار ایشون اعتماد دارم.پدر من رو 4 سال پیش جراحی کردن کارشون عالیه و دستاشون مقدس
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دو سال گذشته،واریس پاداشتم ،اقای دکتر بهجای جراحی باز،لیزر داخل عروقی واسم انجام دادن،دوره ی نقاهتم خیلی کوتاه بود و خیلی راضی هستم ممنون از اقای دکتر که خیلی صبور و با دانش هستن خداحفظشون کنه
۱۴۰۳/۱۲/۲۲من برای واریس مرجعه کردم و خدارو شکر معجزه کردند ممنونم از دکتر ایزد پناه که برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۳/۱۲/۱۴انژو پای دیابتی
۱۴۰۴/۰۵/۰۴جراحی محدود برداشتن پورت
۱۴۰۴/۰۶/۲۵برای جراحی دیالیز رفته بودم که راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵برای درمان پای دیابت مادرم خدمت دکتر رسیدم کاملا درمان شد واقعا خدا خیرشون بده ممنونم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵با عرض سلام دکتر بسیار خوش اخلاق وواقعا برای مریض وقت میزارن من برای واریس پا رفتم اما با اینکه تزریق ولیزر انجام دادم جوراب هم میپوشم فرقی نکردم باز هم ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عالی یود و ایشون تاثیر مثبتی در روند بیماری بنده داشتن
۱۴۰۳/۱۲/۱۸نتیجه خیلی خوب حاصل شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۸انسداد عروق انگشت پا داشتم که فقط دکتر تشخیص داد و درمان شدم دستشون درد نکنه
۱۴۰۳/۱۲/۱۵من پیش چند متخصص برای واریس رفتم افاقه نداشت الان تحت درمان پیش آقای دکتر 80 درصد تاثیر گذار بوده که هنوز هم تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵خوش برخورد و از نظر حرفه و تشخیص بیماری هم عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶پدرم زخم دیابتی داشتند که بعد از بررسی در کلینیک خانه سلامت مشخص شد تنگی و انسداد عروقی دارند و توسط آقای دکتر آنژیو شدندو خونرسانی برقرار گردید.الان خداروشکر در مراحل پایانی درمان زخم قرارداریم. از حسن برخورد و درمانشون کمال رضایت رو داریم.
۱۴۰۴/۰۱/۰۳پا درد
۱۴۰۴/۰۳/۱۷فوق العاده دکتر خوب و متعهد میباشد
۱۴۰۴/۰۱/۰۷سلام دکتر ایزد پناه به نظر بنده که عمل واریس برای هر دوتا پا انجام نزد ایشان عالی ترین و خونسرد ترین دکتر هستن خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۲/۲۶مشکل واریس پا .معاینه دقیق باحوصله
۱۴۰۴/۰۵/۰۴