این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
انتهای خیابان حافظ - خیابان وحدت اسلامی - میدان وحدت اسلامی - بیمارستان پوست رازی
خیابان ولیعصر - نرسیده به میدان ونک - جنب مجتمع تجاری خورشید - ساختمان ۱۲۶۶ - طبقه ۲ - واحد ۷
جای جوش بد نبود لیزر کردم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲نتیجه اش
۱۴۰۰/۱۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۶تحت درمانم و تا الان راضی بودم از ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دختر من بیماری هیدرادنیت داشت ومن پیش چند تا دکتر بدم ولی خوب که نشد ،بدترم شد ولی دکتر احسانی که امیدوارم سالیان متوالی تنشون سالم باشه با وجود اینکه وقت کمی صرف ویزیت میکنن ولی معجزه میکنن و دختر من که من کلا از درمانش نا امید بودم صددرصد خوب شد و من مدیون دکتر هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۷پوست بوده مشگلم ونتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۲/۱۷بسیار. عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۹جای جوش و لک صورت جای جوشهای خوب شد ولی داروها روی لکهام هیچ تاثیری نداشت
۱۴۰۰/۰۳/۳۱من مشکل پسوریازیس داشتم ولی هنوز خوب نشدم دکتر اصلا به حرف بیمار توجه نمیکنه
۱۴۰۰/۱۲/۱۷جوش شدیدددددد ، با یه ویزیت 2دیقهای و یه نسخه یه هفتهای خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عالی بودن ایشون خال از صورت فامیلمون برداشتن که همه دکترها گفتن چاله میشه ایشون زحمت کشیدن برداشتن خوب شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۰عفونت پوست خوب شدم ولی مجدد جوشها برگشتند
۱۳۹۹/۰۱/۱۹من چندین ساله فقط پیش ایشون میرم و کاملا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عالی هستنای
۱۴۰۰/۱۰/۲۹باید سروقت می امدیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵خیعی خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۵عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۳دکتر واقعا خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۰۹سلام و خسته نباشید من مشکل شدید اکنه داشتم که فقط با یک دوره تجویز پزشک آینه شدم.متشکرم از آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۳۰بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۴لک پوست
۱۴۰۰/۰۹/۲۹خشکی پوست لب بود که تا حدودی بهتر شد
۱۳۹۹/۰۷/۱۸بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۵/۲۱ریزش سکه ای در صورت
۱۳۹۸/۱۰/۱۱بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۴کارش عالیه دمش گرم
۱۳۹۹/۰۱/۲۲پوستی بود وکمی بهتر شدم باید بازبرم
۱۴۰۰/۰۱/۰۹رازی بودم
۱۳۹۸/۰۷/۰۸خیلی خوب وعالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۶مادر من تحت نظر ایشون بود...خیلی از کار ایشون رضایت داشتن
۱۳۹۸/۱۲/۰۹تزریق چربی درصورت
۱۴۰۰/۰۷/۰۳واسه جوشایی صورتم رفتم پیششون
۱۴۰۰/۰۵/۰۵اگزمای پوستی و با یک جلسه درمان شد
۱۳۹۹/۰۶/۰۹برای نوزاد 2 ماهه مراجعه کردم و نتیجه مطلوبی گرفتم
۱۳۹۹/۰۴/۳۱ایشان پزشک حاذقی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۲برای رفع زگیل پوستی مراجعه کردم و بسیار هم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷روی گونه ها خیلی جوش میزد و جای جوش و لک داشتم ولی با 3دوره مراجعه(9ماه)کاملا پوستم صاف و روشن شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۷تنها دکتری که بیماری پوستی منو تو بارداری تشخیص داد همیشه دعا گویش هستیم آن شالله تنش سالم ودلش خوش همیشه
۱۴۰۰/۰۱/۲۹نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۳چندسال پیش توسط ایشون بابت لک های صورتم ویزیت شدم و نتیجه خوبی از داروهای تجویزیشون دیدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰ایشان یکی از حاذق ترین پزشکان هستند
۱۳۹۹/۰۶/۱۹پزشک بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۲۵با یک جلسه ویزیت تا حدودی نتیجه گرفتم خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۷نتیجه ای حاصل نشد
۱۴۰۱/۰۲/۰۸جوش وعالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۷عااالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۸اگزما و خیلی بهتر شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۸مشکل جوش صورت
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۲۷مشکل پوستی مادرم وتیلیگو
۱۴۰۰/۰۵/۰۱بیماری پیتریازیس خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۹/۱۰ریزش مو شدید داشتم و درمان شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۸خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۳انجام 4D
۱۴۰۰/۱۱/۰۲من قارچ پوستی داشتم کامل خوب شد، ولی خیلی سرشون شلوغه و زیاد وقت نمیذارن برای معاینه
۱۴۰۰/۰۵/۲۲فوق العاده مسلط
۱۳۹۹/۰۴/۰۸پیشنهاد میکنم که فقط پیش این دکتر بیان خیلی تجویزاشون عالی هست
۱۳۹۹/۰۸/۲۸مشکل مو داشتم
۱۳۹۹/۰۵/۱۳دکتربسیارعالی و باعلمی هستند و با یه دیدن موضع ،تشخیص صحیحی میدهند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۷مشکل آکنه .بسیار بسیار عالی و مثمر ثمر بوده.و این دکتر رو به همه آشناها در تهران وشهرستانی معرفی کردم با افتخار و با اطمینان کامل.بالاتر از پنج ستاره هستن ایشون .فقط نوبت دهی بسیار سخت و دیر انجام میشه اگر به دلایلی خواهان پذیرش خارج از نوبت باشی.
۱۳۹۹/۰۷/۱۳جوش صورت
۱۳۹۸/۱۱/۱۸من بیماری ام اف داشتم و تحت نظر دکتر عالی شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۸/۱۸خال اوتا خوب بوده
۱۳۹۹/۰۱/۳۰تشخیص پسوریازیس دادند
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عالی هستن با اخلاق کارشونم حرف نداره
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عالی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۱۵واقعا دکتر عالی است
۱۳۹۸/۱۰/۱۰دکتر خوبی هستش
۱۳۹۹/۰۹/۰۲عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۵مشکل ریزش موی سر داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۹دکتر خوبی بودن هم از لحاظ اخلاق و هم کارکرد
۱۴۰۰/۰۹/۰۹بسیار ع
۱۴۰۰/۱۲/۱۲عالییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۶تشخیص آقای دکتر خیلی عالی است من دخترم ومادرم بیمارش بودند واقعا جواب گرفتند
۱۴۰۰/۱۰/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۱جوش صورت
۱۴۰۰/۰۹/۲۲خوب و مودب
۱۴۰۰/۰۱/۱۴خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۱۰/۰۲بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۱۶قارچ ناخن و عالی بود خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ریزش مو
۱۳۹۸/۰۷/۲۹قبلا عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۲خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۶منتظر نتیجه ام،تحت درمان
۱۴۰۱/۰۲/۰۷با یک نسخه وضعیت بیماری زخم روی پوست رو به بهبودی است تا الان که خداروشکر که در حال مصرف دارو هستم خوبه
۱۴۰۰/۰۸/۱۶ریزش مو
۱۳۹۹/۱۱/۱۱خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹تشخیص خوبی دارد. برخورد خوبی دارد. اما وقت کم میذارن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بسیار پزشک دانایی هستند تشخیص دقیق رو نسبت به بیماری میدن .بیماری لیکن پلان داشتم که با مراجعه به ایشون تونستم کنترل کنم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ریزش مو
۱۳۹۸/۰۷/۰۵عالی بودن
۱۳۹۹/۰۵/۲۷جوش داشتم و برطرف شد
۱۳۹۹/۰۶/۲۶خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۲۰خوب بودند
۱۴۰۰/۰۷/۲۱با سلام بنده از سال 1374 برای مشاوره های پوستی خدمت استاد می رسم.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ریزش مو بسیار کمک کردن
۱۴۰۰/۱۰/۲۳بیماری هیدرآدنبت
۱۳۹۸/۱۱/۱۷جوشهای صورت عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۱۱بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶فوق العاده هستند در تسخیص و داروهای خیلی گران تجویز نمیکنند
۱۴۰۰/۰۳/۲۱زگیل پوستی دکتر عالی درمان کردن
۱۴۰۰/۰۶/۱۰خارش شدید پا داشتم بعد از شش ماه معالجه توسط دکترهای دیگر پوست و داروهای دست ساز ایشان با یک ویزیت مرا معالجه کرد.
۱۴۰۰/۰۵/۰۲پوشت ومو راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عاالی بهترین دکتر،پسوریازیس
۱۳۹۸/۱۱/۱۳سوختگی و با ویزیت ایشان و داروهایی که تجویز کردند در مدت کوتاه کاملا بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۰از بابت جراعی کیست بر روی پوست سر
۱۳۹۹/۱۰/۰۳مو بود و نمیدونم بااینکه نمیزاره حرف بزنی ولی عااز بود ب خدا
۱۴۰۰/۰۴/۲۱در مورد بیماری پسوریازیس عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۴یکبار ویزیت
۱۳۹۹/۱۱/۱۷متخصص متخصص ها
۱۴۰۰/۱۰/۱۴جوش های صورت که نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۱۵در یک کلام عالی
۱۳۹۹/۰۷/۳۰ویتیلیگو
۱۳۹۹/۱۲/۰۵واقعا دکترعالی هستن من برای جای جوش رفتم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳کهیرزیاد میزدم وتحت درمانش بودم ورفع شد مشکلم
۱۳۹۹/۰۳/۱۸بله کمک میکند بیماری ویتیلیگو داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ریزش مو حل شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۸در مورد ایشان فقط شنیده ام
۱۳۹۸/۱۰/۰۸دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۹سلام،من خیلی راضی بودم،من مشکل جوش و جای جوش وچربی پوست پوست داشتم که الان کامل برطرف شده
۱۳۹۹/۰۶/۱۰قارچ پوستی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴خوب بود
۱۳۹۸/۰۶/۲۳زنا داشتم نتیجه عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۸کارش وتشخیصشان عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۴جوش میزدم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹عالی و حرفه ای
۱۴۰۰/۰۱/۰۱جوش صورت
۱۴۰۰/۰۷/۲۹زیگل پوسنی
۱۳۹۹/۰۲/۱۴راضی بودم
۱۳۹۸/۱۱/۱۳ریزش مو و الان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۷به شدت جوش های دردناکی سمت راست صورتم میزد، پس از مصرف داروهاشون خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵تشخیص ودرمان عالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۰بهترین دکتر پوست ایران
۱۳۹۸/۱۲/۱۴سلام خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹من پیش ایشون خال صورتمو برداشتم و خیلی ازشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰عالییییی
۱۳۹۹/۰۵/۰۹مشکل جوش و عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۲دکتری عالی است
۱۳۹۹/۰۲/۱۶واقعا بینظیر وزبردست هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۴بسیار عالی لیزر موی زاید
۱۳۹۹/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۰۱لک صورت داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸خواهرم بیمار ایشان بودند
۱۴۰۰/۱۱/۲۹لیکن پلان داشتم درمان کرد
۱۳۹۸/۱۲/۱۳من ندیدمش فقط تعریفشو شنیدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸Vitiligo
۱۳۹۸/۱۰/۲۴تخصصشون بی نظیره امید الکی به بیمارشون نمیده اگه قابل حل باشه دارو میدن و جواب میگیری اگه نه که میگن هزینه ی الکی نکنید ، من سال 93 بیمارشون بودم و جواب گرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱تشخیص و درمان قطعی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۱10 سال پیش بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۷لک پوستی عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۶برای جوش عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۴بسیار عا لی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶بسیار راضی بودن
۱۳۹۹/۰۵/۲۵کارشون بی نظیر
۱۴۰۰/۰۹/۱۵تشخیص شون عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۵اقای دکتر با ا اخلاق و توانمند
۱۴۰۰/۰۹/۲۶بسیار کار بلد
۱۴۰۰/۱۱/۲۰من سالهای قبل مریض ایشون بودم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳هیدارنیت
۱۴۰۰/۰۸/۱۷مشکل پوستی داشتم وخیلی خوب بود
۱۳۹۸/۱۲/۰۹لک روی پوست صورتم داشتم و نتیجه ش واقعا عالی بود، برای موهامم پیش ایشون رفتم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹جوش داشتم
۱۳۹۹/۰۶/۱۴عالی خیلی بی
۱۳۹۷/۰۶/۰۴بسیار عالی و بهبودی حاصل شد.
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۷فعلا نظری ندارم چون تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۱/۰۶دخترم بیماری کراتودرمی دارد الان تحت درمان است
۱۳۹۷/۱۲/۱۶صورتم جوش میزد مدام.. با داروهای ایشون درمان شد
۱۳۹۹/۱۰/۰۹جوش عالی بودن بی نظیریعنی حتما مراجعه کنیدمن خیلی مریض فرستادم
۱۴۰۰/۱۰/۰۳بعنوان همراه با دوستم رفتم برای مشکل پسوزیاریس بود خداروشکر خوب بود براشون
۱۴۰۰/۱۰/۱۰خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۳دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۱/۲۹مشگل پوستی داشتم و درحال نتیجه گرفتن هستم
۱۳۹۸/۱۰/۲۰بهبودی
۱۳۹۹/۰۴/۱۴لک صورت
۱۳۹۸/۱۰/۰۸راضی هستم از ایشون
۱۴۰۰/۰۲/۰۱عالی مشکل پوست بر طرف شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۲حساسیت پوستی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ریزش مو از 2سال پیش وضعیت خوبی دارم
۱۳۹۹/۰۶/۰۱خیلی کارشون عالیه من با یه بار رفتن تموم جوشام از بین رفت
۱۴۰۰/۰۹/۱۰اکنه داشتم و بهبودی پیدا کردم عالی بود ................
۱۳۹۹/۰۳/۱۲توده روی انگشت بچه 4ماهه
۱۴۰۰/۰۶/۲۷در حال معالجه هستم
۱۳۹۹/۰۵/۰۸جوش صورت تا وقتی دارو مصرف میکردم خوب بود وقتی دوره درمان تموم شد دوباره برگشتن
۱۴۰۰/۰۷/۱۶عالییی
۱۳۹۹/۰۶/۰۳مشکل پوستی و اگزما داشتم
۱۳۹۸/۱۱/۰۱پسوریازیس . خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸روی کتف گوشت اضافه زد که دکتر در یک جلسه درمان کرد
۱۳۹۸/۱۰/۰۷عالییی
۱۳۹۹/۰۳/۲۴نتیجه مثبت بوده
۱۳۹۸/۰۸/۲۱پوست ومو
۱۳۹۹/۰۱/۲۲زگیل. داشتم خوب شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۵عالی و بی نظیر
۱۴۰۰/۰۷/۱۹مشکل پوست خشک
۱۴۰۰/۰۶/۱۶من بابت جوش صورت مراجعه کردم ونتیجه گرفتم
۱۳۹۸/۱۰/۲۵عاااالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۷در اثرلیزر لک زیادی صورتم آورده بود که ایشون خیلی توبهبودیش کمک کردن ، هنوز هم درمانم ادامه داره .
۱۳۹۹/۰۲/۱۵اگزما خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰درمان میخچه
۱۳۹۹/۰۳/۰۷عالی بود
۱۳۹۸/۱۲/۰۳سلام من هم برای پسرم مراجعه کردم هم خودم برای بیماری اگزما و خداروشکر درمان شدم خدا عمرشون بده
۱۳۹۹/۰۸/۲۴مشکل اسکار جوش
۱۴۰۰/۱۲/۰۲جوش صورت ، خوب شدم
۱۳۹۹/۰۵/۲۰بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۲اگزمای شدید پوستی داشتم.بعداز دوبار مراجعه تشخیص درست داده شد و رفع شد.
۱۳۹۸/۱۰/۰۷من ناراحتی صدف داشتم ودرتورنتوکانادانتونستن تشخیص بدن اومدم ایران بایک ویزیت دکتراحسانی تشخیص دادن وخوب شد
۱۴۰۰/۰۴/۳۱بی نظیررررررر
۱۴۰۰/۰۶/۲۱ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۲پوست دستم قرمز رنگ شده بود وتاول میزد یک جلسه رفتم بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸آقای دکتر بسیار باتجربه و در کارشون متخصص هستند. جوش صورت داشتم که خوب شدم.
۱۴۰۰/۰۸/۲۱در رابطه با نمونه برداری پوست سر
۱۳۹۹/۰۱/۲۹تجویز خوبی کردنده من به مصرف دارو ادامه ندادم
۱۳۹۹/۰۷/۱۴از قبل
۱۴۰۰/۱۰/۱۳کارشون خوبه
۱۳۹۹/۰۵/۰۹خوب بودن
۱۳۹۸/۱۰/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۴موی زائد
۱۴۰۰/۰۵/۱۷دکتر بسیار خوب وکار بلدی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۰۶عااااالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۱نتیجه خوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۲۲جوش صوت
۱۳۹۸/۱۰/۲۷صورتم جوش و جای جوش داشت پماد برام نوشت استفاده کردم خیلی خوب بود راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷بهترین بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷جراحی گوش.راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷اون موقع که رفته بودم خیلی خوب بود جوش زیادی داشتم و کاملا پوستم صاف شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۰ریزش مو
۱۴۰۰/۰۷/۱۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۱۰خیلی عالیه
۱۳۹۹/۰۳/۲۵پسوریاسیس
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عالی بودن ریزش ابرو
۱۴۰۰/۰۹/۲۳خوب است
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عالیییییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۹پدرم عمل پوست داشتند خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸بیماری روزاسه و تشخیص دکتر و روند درمان عالی سپری شد.
۱۳۹۹/۰۶/۱۲ایشون تاتو ابروم رو لیزر کردن بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷کم پشتی موداشتم چندویزیت شدم موهام دراومد
۱۴۰۰/۰۱/۱۷مشکلی پیش اومد نتونستم پیگیری کنم تعریف دکتر و زیاد شنیدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵فوق العادس
۱۳۹۷/۰۲/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹