سلام من رگ سیاتیکم گرفته بود وخیلی درد داشتم اومدم پیش ایشون یه سری دارودادن گفتن اگه تا چند روز دیگه خوب نشدی بیا برا ام ار ای ومن میخوام برم پیششون دوباره
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
دیسک کمر بوده نوبت برای عمل میخوام بگیرم
۱۳۹۹/۰۶/۰۲
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
بسیار عالی و خبره
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
عالی ترین
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۷/۲۰
سل ستون فقرات، تشخیص درست و ب موقع،
۱۳۹۹/۰۸/۲۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
دیسک کمر عمل توسط دکتر امیدی کاشانی انجام شده
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
نه هنوز مشکل حل نشده
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
دیسک کمر
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
عاااااااالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۸
استادم بودند
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
مادرم عمل کردن هنوز نتیجه کامل نگرفتن
۱۳۹۹/۰۶/۱۶
با سلام.دکتری خوش اخلاق و کاربلد.
حدود 7سال پیش مادرم ازدرد کمر به خودش میپیچید،آقای دکتر رو یکی از شاگردهاشون معرفی کردن،با اینکه عمل سختی مادرم داشتند و 4تا از مهره های کمرشون جابجا شده بودن،فردای عمل اومدن گفتن باید کم کم راه برین،هممون تعجب کردیم و الآن 7سال گذشته هیچ آثاری از درد و ناراحتی مادرم ندارن به لطف خدا.ممنونم از خدا که ایشون وسیله ای برا تسکین درد مادرم قرار دادن.
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
خوبه بود
۱۳۹۸/۰۷/۳۰
دیسک کمر عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
اسکولیوز،عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
kjlhlujlkj
6+256+26
۱۳۹۷/۰۲/۱۶
فوق العاده
۱۳۹۷/۱۰/۲۳
هنوز برای درمان میرم امیدوارم به امید خدا مشکل حل شود
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
بسیار دکتر صبور و مجربی هستن حقیقتا مامانم رو بعد خداوند با کمک ایشون تونست راه بره سالم و سلامت باش انشالله
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
کمر درد خیلی شدید داشتم نمی تونستم بلند شوم
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۲۷
راهنمایی و مشاوره جهت عمل که بسیار ارزشمند بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
پزشک خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
دررابطه مفاصل تبحرخاصیدارند
۱۳۹۹/۰۲/۰۴
خیلی دکتر عالی وخوبی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۰۸
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
فعلا در
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
دیسک کمر داشتم و با مراجعه به آقای دکتر امیدی کاشانی، ایشان کلیه داروهای بنده را حذف کردند و یادمه فقط دو بسته قرص به من دادند و تذکید داشتند اگر استخر و پیاده روی در اب میروی خوب میشوی وگرنه پیش من نیا و من با رفتن پیاده روی در آب طی 1 ماه و استفاده از داروها الان 4 سال است که خدا رو شکر اصلا دردی حس نمی کنم و ضمن اینکه ملاحظه میکنم که سنگینی برندارم و ....
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
دیسک کمر .بهبودی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
گمردرد بهترم
۱۳۹۸/۰۶/۱۳
تحت نظر هستم برای عمل
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
کمردرد
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
بسیار دکتر حاذق و زبردست
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
عمل کردم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
آشنایی
۱۳۹۷/۰۸/۲۱
خوب بودند
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
بسیار دک
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
پزشکی بسیار بادقت و علم ب روز
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
سلام
ایشونو قبول دارم دکتر فوق العاده ایه
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
کج بودن پا و بر اثر قالی بافی که اقلی دکتر کمک کردن حدود 40سال پیش
۱۳۹۹/۰۸/۲۵
بیماری من درد در کتف و بازو بود و مشاوره تلفنی با آقای دکتر داشتم و بدلیل شیوع کرونا تاکنون موفق به حضور در مطب نشدم ولی اکنون قصد دارم وقت حضوری بگیرم .
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
زود رفتنش و نوبت نداشتن همش مرخصی
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
دکتربسارخوب وباتجربه ای هستن.
۱۳۹۸/۱۲/۰۳
بسیار پزشک حاذقی هستن
و
۱۳۹۹/۰۴/۰۴
دکتری محترم وباعلم و تشخیص بالا
۱۳۹۸/۰۴/۱۵
کمردرد.راضی ام
۱۳۹۸/۱۰/۰۵
عا لیه
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
دکت. خوبیه
۱۳۹۸/۰۷/۱۲
باسلام
حدود 3 سال قبل بیرون زدگی دیسک مهره 4-5 داشتم که دکتر گفتند یا عمل یا استراحت مطلق و مراقبت. بنده هم استراحت و مراقبت را انتخاب کردم. تا الان مشکل حادی نداشتم ولی نباید بار سنگین بردارم یا فشار به کمر وارد کنم. اخیرا مقداری درد در پای چپ و کمر دارم که لازمه مجدد چکاپی بکنم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
در رفتگی لگن
۱۳۹۹/۰۷/۱۴
باسلام بنده قبلا درسال 95 توسط آقای دکتر ویزیت شدم برای مشکل دیسک کمرم و با تجویز بعد از 10 جلسه ویزیوتراپی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
دیسک کمر رو عمل کردن، بی نهایت راضی ام. بسیار کاربلد و با اخلاق هستن.
۱۴۰۰/۰۱/۱۱
کافور پست عمل شدم نتیجه عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۶
درحال درمان
۱۳۹۹/۰۲/۳۰
مشکل تنگی کانال نخاع
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
هنوز تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
عالی بوده
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
بند 10 سال قبل زانو راستمو عمل کرده و خوب شدم
۱۳۹۸/۱۱/۱۸
توسط مهندس امجد چیت گر
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
مشکل کمردرد
۱۳۹۷/۱۰/۲۲
مشکل دیگه ای پیش اوند
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
دیسک کمر داشتم عمل کردم
۱۳۹۸/۰۲/۰۲
خوب است
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
فقط بگم بهترینن
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
دکتر خوبین
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
کمر درد شدید که بهبودی حاصل آمد
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
دیسک پدرم را عمل کردن عالی بوده
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
کمرد رد و خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
تشخیص و طبابت عالی و بی نقص و موثر بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
دیسک کمر ، و عالی بودن
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
پیش ایشون عمل کردم
و راضی ام
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
رسوب رگ های دست
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
دیسک کمر و زانو درد .فعلا نتیجه ای حاصل نشده
۱۳۹۹/۰۳/۲۱
دیسک کمر درمان شدم
۱۳۹۷/۰۵/۲۷
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
عمل کردم
۱۳۹۸/۰۷/۰۳
من تجربه ای نداشتم اما خاله و شوهر خاله من را عمل کرده که بسیار راضی بوده اند ممنون از دکتر عزیز
دکتر بسیار با حوصله و از همه مهمتر دلسوز بیمار می باشد و بهترین درمان را برای شما تجوبز خواهد نمود
۱۳۹۹/۰۵/۰۷
کارشون خوبه همچنین اخلاقشون
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
معمولی
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
کمر درد داشتم خوب شدم
۱۳۹۷/۱۱/۱۸
khib
khob
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
بسیار عالی
من دیسک کمر عمل کردم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
عالییییی
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
خوبه...
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
عمل دیسک
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
دکتر خیلی عالی مهربان و کار درست
۱۳۹۹/۰۵/۲۶
دکتر بسیار متخصص و عالی هستن با آرزوی توفیق روز افزون برای آقای دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
پارگی دیسک گردن... بدون جراحی و با تدابیر ایشون کاملا درمان شد... بی نهایت دکتر عالی و خبره ای هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
عمل ستون فقرات و تا به حال هیچ مشکلی نداشتم.
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
دیسک خوب شد
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
مشکل دیسک کمر دارم با توجه به سابقه درخشان ایشان توسط چند پزشک دیگر ایشان را انتخاب کردم برای عمل دیسک کمر
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
برای پسرم مراجعه کردم و خوب بودند
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
عمل دیسک کمر و درد های مکرر در محل پلاتین ها روحیه بیمار را تضعیف کرده.
۱۳۹۹/۰۳/۲۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
خواهرم جراحی شدن پیششون کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
خیلی مجرب
۱۳۹۹/۰۴/۱۱
عمل ستون فقرات
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
دکتر خوب و متخصصی است
۱۳۹۹/۱۱/۰۲
بله خوب بودند
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
عالی است
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
فقط یک بار ویزیت شدم تا کنون
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
دیسک 3 و4 دارم و ... هر دکتری میرفتم عمل وپیشنهاد میکردن ایشون با توضیحاتشون فهموندن که مهره های استخوان آدمی پیچ ومهره که نیست بیاییم تعویض کنیم مراقبت بهتر از عمل کردن مراقب بودن است با حرفاشون واقعا استرس ونارحتی از ترس عملم وبرداشتن که همه دکترا مستقیم تنها راه چاره میپنداشتن تشکر فروان دارم
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت دکتر کاشانی عزیز
بنده وچندنفر از فامیل نزد ایشون عمل جراحی داشتیم وازکار ایشون بسیااااااااار راضی هستیم
گذشته از تشخیص بجا ودقیق ایشون
ایشون فردی بسیار فروووتن ودلسوز هستن
خدا ازشون راضی باشه
خدا خیردنیا وآخرت را نصیب ایشون وپدرومادرشون کنه که همچین فرزندی را پروش دادان.
۱۳۹۹/۰۴/۳۱
سلام دکتر دستم روعمل کرده قرارهای بخیه بکشه خداروشکربهترم
۱۳۹۸/۰۲/۰۲
تعریف شو نو از یکی از دوستانم که تحت درمان ایشون بودن شنیدم
خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
بسیار خوش اخلاق و حاذق
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
سلام یکبار مراجعه داشته ومدارک تجویز نمودند
۱۳۹۹/۰۵/۱۸
اسکولیوز
۱۳۹۸/۰۳/۲۷
نتیجه رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
تسکین درد با مسکن
۱۳۹۹/۰۷/۱۶
بسیاردکتربا اخلاق با تجربه وبی نظیری هستن 3مهره من سرخوردگی داشت بهترین جراحی وواسه من وپسرم انجام دادن ایشون هم کمرش مشکل داشت تاابددعاگوی آقای دکترهستیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
دکتری خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
پزشک معالج دخترم.عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
از پرسنل اقای دکتر در بخش اورژانس جراحی بیمارستان امام رضا میشناسم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
سلام
من چند سال پیش هم برای دیسک کنر به ایشان مراجعه نموده وراضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
عالی عالی عالی بینظیرن ایشون
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
دیسک کمر و الان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
مامانم مشکل ستون فقرات داشت آقای دکتر عمل کردن خدارو شکر بهترن
۱۳۹۷/۰۷/۱۸
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۳
اسکولیوز
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
عالی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۰۴
دکتر ب
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
بسیار را
۱۳۹۸/۰۸/۱۸
بسیار عالی.. مشکل جدی بود که داکتران دیگر عمل تشخیص داده بودند و ایشان با فیزیوتراپی مشکل را برطرف کردند
۱۳۹۹/۱۰/۱۹
جراحی عصب کارپ مچ دست مادرم،رضایتمندی از جراحی
۱۳۹۷/۱۱/۰۶
عمل دیسک کمر خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۴
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
دخترم فیزیوتراپیسته وایشون معرفی کرده
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
تنکی نخا داشتم عمل کزدم خوب شدام
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
عالییی
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
درد استخوان و نگرانی بابت گودی کمر که ایشون با ارامش برام توضیح دادن که گودی کمر من یک فرم طبیعی از بدن من هست و جای نگرانی نداره و در مورد در استخوان به علت ضعف در ماهیچه ها اعلام کردن و ورزش های مخصوص باید انجام بدم .
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
دیسک کمر داشتم عمل شدم و عاااالی بود
۱۳۹۸/۰۷/۰۷
مهره5 بنده دچار مشکل بود
۱۳۹۷/۱۰/۰۲
برای مریض وقت میگذارند و امید می دهند
۱۳۹۷/۱۱/۲۴
دکترخوبی
۱۳۹۸/۰۴/۱۶
عدم رضایت
۱۳۹۷/۱۰/۲۸
اسکولیوز داشتم ، دکتر کاشانی خیلی بهم کمک کرد،الان شکر خدا مشکلی ندارم دیگ .
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
انحراف ستون فقرات داشتم که 2 سال پیش توسط دکتر امیدی کاشانی عمل شدم وخداروشکر تا الان خیلی خوبم.وبه خیلی از همشهریام ایشون رو معرفی کردم واونها هم نتیجه گرفتند.خداقوت جناب دکتر.
۱۳۹۸/۱۱/۰۴
دکتر باتجربه ای هستند
۱۳۹۷/۰۹/۰۶
عالی کمر درد داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
بعلت سرخوردگی مهره 4و5عمل کردم حدود دوسال پیش راضی هستم.ولی از دیروز درد دارم.شاید از سرما باشد
عا لی ورصایت بخش بود.
۱۴۰۰/۰۷/۲۶دیسک کمر
۱۳۹۸/۰۱/۲۴عمل دست
۱۴۰۰/۱۰/۰۸دررفتگی مهره پنجم کمری بعد عمل عالیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲سلام من رگ سیاتیکم گرفته بود وخیلی درد داشتم اومدم پیش ایشون یه سری دارودادن گفتن اگه تا چند روز دیگه خوب نشدی بیا برا ام ار ای ومن میخوام برم پیششون دوباره
۱۳۹۹/۱۲/۲۳دیسک کمر بوده نوبت برای عمل میخوام بگیرم
۱۳۹۹/۰۶/۰۲بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۰۸بسیار عالی و خبره
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عالی ترین
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۷/۲۰سل ستون فقرات، تشخیص درست و ب موقع،
۱۳۹۹/۰۸/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۸عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۳بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹دیسک کمر عمل توسط دکتر امیدی کاشانی انجام شده
۱۳۹۹/۰۸/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۶نه هنوز مشکل حل نشده
۱۴۰۰/۱۰/۲۰دیسک کمر
۱۳۹۹/۱۱/۰۷عاااااااالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۸استادم بودند
۱۳۹۹/۱۱/۲۳مادرم عمل کردن هنوز نتیجه کامل نگرفتن
۱۳۹۹/۰۶/۱۶با سلام.دکتری خوش اخلاق و کاربلد. حدود 7سال پیش مادرم ازدرد کمر به خودش میپیچید،آقای دکتر رو یکی از شاگردهاشون معرفی کردن،با اینکه عمل سختی مادرم داشتند و 4تا از مهره های کمرشون جابجا شده بودن،فردای عمل اومدن گفتن باید کم کم راه برین،هممون تعجب کردیم و الآن 7سال گذشته هیچ آثاری از درد و ناراحتی مادرم ندارن به لطف خدا.ممنونم از خدا که ایشون وسیله ای برا تسکین درد مادرم قرار دادن.
۱۳۹۹/۱۱/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲خوبه بود
۱۳۹۸/۰۷/۳۰دیسک کمر عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲اسکولیوز،عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷kjlhlujlkj 6+256+26
۱۳۹۷/۰۲/۱۶فوق العاده
۱۳۹۷/۱۰/۲۳هنوز برای درمان میرم امیدوارم به امید خدا مشکل حل شود
۱۴۰۰/۰۷/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۲بسیار دکتر صبور و مجربی هستن حقیقتا مامانم رو بعد خداوند با کمک ایشون تونست راه بره سالم و سلامت باش انشالله
۱۳۹۹/۱۲/۰۳کمر درد خیلی شدید داشتم نمی تونستم بلند شوم
۱۳۹۹/۰۶/۳۰عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۲۷راهنمایی و مشاوره جهت عمل که بسیار ارزشمند بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۸پزشک خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۳۱دررابطه مفاصل تبحرخاصیدارند
۱۳۹۹/۰۲/۰۴خیلی دکتر عالی وخوبی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۰فعلا در
۱۴۰۰/۰۵/۱۳دیسک کمر داشتم و با مراجعه به آقای دکتر امیدی کاشانی، ایشان کلیه داروهای بنده را حذف کردند و یادمه فقط دو بسته قرص به من دادند و تذکید داشتند اگر استخر و پیاده روی در اب میروی خوب میشوی وگرنه پیش من نیا و من با رفتن پیاده روی در آب طی 1 ماه و استفاده از داروها الان 4 سال است که خدا رو شکر اصلا دردی حس نمی کنم و ضمن اینکه ملاحظه میکنم که سنگینی برندارم و ....
۱۳۹۹/۱۲/۱۲دیسک کمر .بهبودی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴گمردرد بهترم
۱۳۹۸/۰۶/۱۳تحت نظر هستم برای عمل
۱۴۰۰/۰۳/۲۹کمردرد
۱۴۰۰/۰۴/۱۶بسیار دکتر حاذق و زبردست
۱۴۰۰/۰۲/۱۱عمل کردم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۱/۱۴آشنایی
۱۳۹۷/۰۸/۲۱خوب بودند
۱۴۰۰/۰۳/۲۸بسیار دک
۱۴۰۰/۰۸/۱۶پزشکی بسیار بادقت و علم ب روز
۱۳۹۹/۱۱/۰۶سلام ایشونو قبول دارم دکتر فوق العاده ایه
۱۳۹۹/۱۰/۲۵کج بودن پا و بر اثر قالی بافی که اقلی دکتر کمک کردن حدود 40سال پیش
۱۳۹۹/۰۸/۲۵بیماری من درد در کتف و بازو بود و مشاوره تلفنی با آقای دکتر داشتم و بدلیل شیوع کرونا تاکنون موفق به حضور در مطب نشدم ولی اکنون قصد دارم وقت حضوری بگیرم .
۱۳۹۹/۱۰/۲۰راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲زود رفتنش و نوبت نداشتن همش مرخصی
۱۳۹۹/۱۲/۱۷دکتربسارخوب وباتجربه ای هستن.
۱۳۹۸/۱۲/۰۳بسیار پزشک حاذقی هستن و
۱۳۹۹/۰۴/۰۴دکتری محترم وباعلم و تشخیص بالا
۱۳۹۸/۰۴/۱۵کمردرد.راضی ام
۱۳۹۸/۱۰/۰۵عا لیه
۱۴۰۰/۰۱/۰۸دکت. خوبیه
۱۳۹۸/۰۷/۱۲باسلام حدود 3 سال قبل بیرون زدگی دیسک مهره 4-5 داشتم که دکتر گفتند یا عمل یا استراحت مطلق و مراقبت. بنده هم استراحت و مراقبت را انتخاب کردم. تا الان مشکل حادی نداشتم ولی نباید بار سنگین بردارم یا فشار به کمر وارد کنم. اخیرا مقداری درد در پای چپ و کمر دارم که لازمه مجدد چکاپی بکنم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵در رفتگی لگن
۱۳۹۹/۰۷/۱۴باسلام بنده قبلا درسال 95 توسط آقای دکتر ویزیت شدم برای مشکل دیسک کمرم و با تجویز بعد از 10 جلسه ویزیوتراپی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دیسک کمر رو عمل کردن، بی نهایت راضی ام. بسیار کاربلد و با اخلاق هستن.
۱۴۰۰/۰۱/۱۱کافور پست عمل شدم نتیجه عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۶درحال درمان
۱۳۹۹/۰۲/۳۰مشکل تنگی کانال نخاع
۱۴۰۰/۰۶/۲۵هنوز تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸عالی بوده
۱۴۰۰/۰۵/۱۴بند 10 سال قبل زانو راستمو عمل کرده و خوب شدم
۱۳۹۸/۱۱/۱۸توسط مهندس امجد چیت گر
۱۴۰۰/۰۷/۲۰مشکل کمردرد
۱۳۹۷/۱۰/۲۲مشکل دیگه ای پیش اوند
۱۴۰۰/۰۹/۱۵دیسک کمر داشتم عمل کردم
۱۳۹۸/۰۲/۰۲خوب است
۱۴۰۰/۱۲/۱۵فقط بگم بهترینن
۱۴۰۰/۰۹/۰۴دکتر خوبین
۱۴۰۰/۱۰/۱۵کمر درد شدید که بهبودی حاصل آمد
۱۴۰۰/۰۴/۰۵دیسک پدرم را عمل کردن عالی بوده
۱۳۹۹/۰۸/۰۵دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۱کمرد رد و خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵تشخیص و طبابت عالی و بی نقص و موثر بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۲دیسک کمر ، و عالی بودن
۱۳۹۸/۱۰/۲۱پیش ایشون عمل کردم و راضی ام
۱۳۹۹/۰۹/۲۹رسوب رگ های دست
۱۴۰۰/۰۳/۱۰دیسک کمر و زانو درد .فعلا نتیجه ای حاصل نشده
۱۳۹۹/۰۳/۲۱دیسک کمر درمان شدم
۱۳۹۷/۰۵/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۱دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۶عمل کردم
۱۳۹۸/۰۷/۰۳من تجربه ای نداشتم اما خاله و شوهر خاله من را عمل کرده که بسیار راضی بوده اند ممنون از دکتر عزیز
۱۴۰۰/۰۷/۲۹بسیار دکتر عالی میباشند
۱۳۹۸/۰۷/۲۴معاینه عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۲عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۸لغزندگی مهره - جراحی ستوان فقرات
۱۳۹۹/۱۲/۱۵دکتر کار درستی است
۱۳۹۹/۰۶/۲۲فعلا در حال ویزیت و نوبت گیری برای عمل هستم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ایشان پزشک خوبی هستن وبیماری پسرم رابه خوبی تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۹تشخیص شون عالیه
۱۳۹۹/۰۹/۰۶زانو دزد
۱۴۰۰/۰۷/۲۰خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۱بسیار حاذق
۱۳۹۹/۰۹/۳۰کمردرد
۱۳۹۹/۰۹/۱۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۴دکتر بسیار با حوصله و از همه مهمتر دلسوز بیمار می باشد و بهترین درمان را برای شما تجوبز خواهد نمود
۱۳۹۹/۰۵/۰۷کارشون خوبه همچنین اخلاقشون
۱۳۹۹/۱۱/۱۸معمولی
۱۳۹۹/۱۱/۲۷کمر درد داشتم خوب شدم
۱۳۹۷/۱۱/۱۸khib khob
۱۳۹۹/۰۸/۰۷بسیار عالی من دیسک کمر عمل کردم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵عالییییی
۱۳۹۹/۱۱/۱۷خوبه...
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عمل دیسک
۱۴۰۰/۰۳/۲۹دکتر خیلی عالی مهربان و کار درست
۱۳۹۹/۰۵/۲۶دکتر بسیار متخصص و عالی هستن با آرزوی توفیق روز افزون برای آقای دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۱۳پارگی دیسک گردن... بدون جراحی و با تدابیر ایشون کاملا درمان شد... بی نهایت دکتر عالی و خبره ای هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عمل ستون فقرات و تا به حال هیچ مشکلی نداشتم.
۱۴۰۰/۱۰/۱۴دیسک خوب شد
۱۳۹۹/۱۲/۱۱مشکل دیسک کمر دارم با توجه به سابقه درخشان ایشان توسط چند پزشک دیگر ایشان را انتخاب کردم برای عمل دیسک کمر
۱۳۹۹/۱۲/۱۵برای پسرم مراجعه کردم و خوب بودند
۱۴۰۰/۰۷/۲۰عمل دیسک کمر و درد های مکرر در محل پلاتین ها روحیه بیمار را تضعیف کرده.
۱۳۹۹/۰۳/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۱خواهرم جراحی شدن پیششون کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۶خیلی مجرب
۱۳۹۹/۰۴/۱۱عمل ستون فقرات
۱۴۰۰/۰۱/۱۹دکتر خوب و متخصصی است
۱۳۹۹/۱۱/۰۲بله خوب بودند
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عالی است
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۴فقط یک بار ویزیت شدم تا کنون
۱۴۰۰/۰۸/۲۶دیسک 3 و4 دارم و ... هر دکتری میرفتم عمل وپیشنهاد میکردن ایشون با توضیحاتشون فهموندن که مهره های استخوان آدمی پیچ ومهره که نیست بیاییم تعویض کنیم مراقبت بهتر از عمل کردن مراقب بودن است با حرفاشون واقعا استرس ونارحتی از ترس عملم وبرداشتن که همه دکترا مستقیم تنها راه چاره میپنداشتن تشکر فروان دارم
۱۳۹۹/۱۱/۱۴زانو درد بحمداالله خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۶/۲۵بسیار پزشک حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۴در حال مداوا هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۹دکتر خوبی اند
۱۴۰۰/۱۰/۰۴درحال وزیت
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۴بهترین دکتره
۱۳۹۹/۱۲/۱۵نسبتا خوب
۱۳۹۹/۰۷/۲۷جراحی ستون فقرات باپلاتین
۱۴۰۰/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۱۴اسکولیوز
۱۴۰۰/۱۰/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۹دیسک گردن دارم .تشخیص شون عالی .تحت درمان هستم .از عملکردشان بسیار راضی هستم.
۱۴۰۰/۰۶/۲۰اسکولیوز و نتیجه عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۲بله حتما به دیگر بیماران پیشنهاد می دهم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶عالی بوده
۱۳۹۷/۱۲/۰۷دیسک کمر - با یک استراحت ده روزه مشکل حل شد
۱۳۹۹/۰۵/۱۱بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۱پزشک بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۳جمله نگران نباش خیلی مهم نیست خیلی بهم امید داد
۱۳۹۷/۰۲/۰۷دکتر خوبین
۱۴۰۰/۱۰/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۶سلام، بله، کاملا رضایت بخش
۱۳۹۹/۰۴/۱۰سلام. پا در داشتم. عالی بودن
۱۳۹۹/۰۶/۰۱عمل جراحی دیسک کمرمهره 4و5
۱۴۰۰/۰۵/۰۴بسیارعالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۳باعرض سلام وخسته نباشید خدمت دکتر کاشانی عزیز بنده وچندنفر از فامیل نزد ایشون عمل جراحی داشتیم وازکار ایشون بسیااااااااار راضی هستیم گذشته از تشخیص بجا ودقیق ایشون ایشون فردی بسیار فروووتن ودلسوز هستن خدا ازشون راضی باشه خدا خیردنیا وآخرت را نصیب ایشون وپدرومادرشون کنه که همچین فرزندی را پروش دادان.
۱۳۹۹/۰۴/۳۱سلام دکتر دستم روعمل کرده قرارهای بخیه بکشه خداروشکربهترم
۱۳۹۸/۰۲/۰۲تعریف شو نو از یکی از دوستانم که تحت درمان ایشون بودن شنیدم خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۱۰/۰۵بسیار خوش اخلاق و حاذق
۱۳۹۸/۱۱/۱۹سلام یکبار مراجعه داشته ومدارک تجویز نمودند
۱۳۹۹/۰۵/۱۸اسکولیوز
۱۳۹۸/۰۳/۲۷نتیجه رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۵تسکین درد با مسکن
۱۳۹۹/۰۷/۱۶بسیاردکتربا اخلاق با تجربه وبی نظیری هستن 3مهره من سرخوردگی داشت بهترین جراحی وواسه من وپسرم انجام دادن ایشون هم کمرش مشکل داشت تاابددعاگوی آقای دکترهستیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰دکتری خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۱پزشک معالج دخترم.عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵از پرسنل اقای دکتر در بخش اورژانس جراحی بیمارستان امام رضا میشناسم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸سلام من چند سال پیش هم برای دیسک کنر به ایشان مراجعه نموده وراضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۸/۰۱عالی عالی عالی بینظیرن ایشون
۱۳۹۹/۰۷/۱۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۳دیسک کمر و الان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۴/۲۴مامانم مشکل ستون فقرات داشت آقای دکتر عمل کردن خدارو شکر بهترن
۱۳۹۷/۰۷/۱۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۳اسکولیوز
۱۳۹۹/۰۹/۲۲تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عالی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۰۴دکتر ب
۱۴۰۰/۰۱/۱۶بسیار را
۱۳۹۸/۰۸/۱۸بسیار عالی.. مشکل جدی بود که داکتران دیگر عمل تشخیص داده بودند و ایشان با فیزیوتراپی مشکل را برطرف کردند
۱۳۹۹/۱۰/۱۹جراحی عصب کارپ مچ دست مادرم،رضایتمندی از جراحی
۱۳۹۷/۱۱/۰۶عمل دیسک کمر خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۴عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۰۲دخترم فیزیوتراپیسته وایشون معرفی کرده
۱۴۰۰/۱۲/۱۰تنکی نخا داشتم عمل کزدم خوب شدام
۱۴۰۰/۱۰/۱۳عالییی
۱۳۹۹/۱۱/۰۹درد استخوان و نگرانی بابت گودی کمر که ایشون با ارامش برام توضیح دادن که گودی کمر من یک فرم طبیعی از بدن من هست و جای نگرانی نداره و در مورد در استخوان به علت ضعف در ماهیچه ها اعلام کردن و ورزش های مخصوص باید انجام بدم .
۱۴۰۰/۰۵/۰۲دیسک کمر داشتم عمل شدم و عاااالی بود
۱۳۹۸/۰۷/۰۷مهره5 بنده دچار مشکل بود
۱۳۹۷/۱۰/۰۲برای مریض وقت میگذارند و امید می دهند
۱۳۹۷/۱۱/۲۴دکترخوبی
۱۳۹۸/۰۴/۱۶عدم رضایت
۱۳۹۷/۱۰/۲۸اسکولیوز داشتم ، دکتر کاشانی خیلی بهم کمک کرد،الان شکر خدا مشکلی ندارم دیگ .
۱۴۰۰/۰۷/۱۹عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۶انحراف ستون فقرات داشتم که 2 سال پیش توسط دکتر امیدی کاشانی عمل شدم وخداروشکر تا الان خیلی خوبم.وبه خیلی از همشهریام ایشون رو معرفی کردم واونها هم نتیجه گرفتند.خداقوت جناب دکتر.
۱۳۹۸/۱۱/۰۴دکتر باتجربه ای هستند
۱۳۹۷/۰۹/۰۶عالی کمر درد داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵بعلت سرخوردگی مهره 4و5عمل کردم حدود دوسال پیش راضی هستم.ولی از دیروز درد دارم.شاید از سرما باشد
۱۳۹۷/۱۲/۲۱