دکتر وحید گل بوئی نژاد متخصص ارتوپدی (جراح استخوان و مفاصل) با شماره نظام پزشکی 91830 در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در کوهسنگی ۹، جنب بیمارستان مهر، ساختمان فراز، واحد ۲۰۳ واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر وحید گل بوئی نژاد متخصص ارتوپدی (جراح استخوان و مفاصل) است که با شماره نظام پزشکی 91830 در شهر مشهد فعالیت میکند. ایشان دارای تخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی) هستند و بیش از ۱۵ سال سابقه در درمان بیماریهای دیسک کمر، آرتروز زانو، ناهنجاریهای مادرزادی و انجام آرتروسکوپی و جراحی زانو و شانه دارند. دکتر وحید گل بوئی نژاد علاوه بر درمانهای مرسوم ارتوپدی، در زمینه سلولدرمانی بنیادی و اگزوزوم برای درمان آرتروز زانو و شانه نیز تجربه دارد.
مطب دکتر وحید گل بوئی نژاد در شهر مشهد قرار دارد و در نشانی کوهسنگی ۹، جنب بیمارستان مهر، ساختمان فراز، واحد ۲۰۳ واقع شده است. بیماران برای مراجعه به دکتر گل بوئی نژاد میتوانند از امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر استفاده کنند. تخصص ایشان به عنوان متخصص ارتوپدی مشهد، بهویژه در درمان بیماریهای شایع مفاصل، آسیبهای ورزشی، شکستگیها و دررفتگیها مورد توجه بیماران بوده است.
بر اساس نظرات بیماران، دکتر وحید گل بوئی نژاد در تشخیص دقیق بیماری، ارائه راهکارهای درمانی نوین و برخورد حرفهای شناخته شدهاند. بیماران اغلب از مهارت جراحی زانو و شانه و نیز توجه ویژه به درمانهای غیرتهاجمی مانند سلولدرمانی رضایت دارند. تعداد بالای بیماران مراجعهکننده نشاندهنده اعتماد به تجربه و دانش ایشان است. مطب دکتر گل بوئی نژاد همه روزه به جز پنجشنبهها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ آماده پذیرش بیماران است.
دکتر وحید گل بوئی نژاد به عنوان متخصص ارتوپدی در مشهد، با تکیه بر مدرک تخصصی جراحی استخوان و مفاصل، خدمات گستردهای در درمان بیماریهای اسکلتی عضلانی ارائه میدهد. اگر به دنبال متخصص ارتوپدی مجرب در مشهد هستید، دکتر گل بوئی نژاد گزینهای معتبر است.
ایشان متخصص ارتوپدی (جراح استخوان و مفاصل) هستند و در درمان بیماریها و جراحیهای زانو، شانه، دیسک کمر و آرتروز تخصص دارند.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین نوبت دریافت کنند.
مطب ایشان در مشهد، کوهسنگی ۹، جنب بیمارستان مهر، ساختمان فراز، واحد ۲۰۳ قرار دارد.
درمان آرتروز زانو و شانه، دیسک کمر، آسیبهای ورزشی، شکستگیها، دررفتگیها و ناهنجاریهای مادرزادی اسکلتی در حوزه تخصص ایشان است.
مطب هر روز به جز پنجشنبهها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ پذیرای بیماران است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
زانو در
۱۴۰۴/۰۲/۰۵دیسک کمر درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷سلام نوبت به موقع ودکتر خیلی مودب وکار بلدی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳به جز مسئله هزینه خدمات و گچ گیری بقیش عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۰خیلی زیاد دارومیده
۱۴۰۳/۱۲/۱۸ورم پا
۱۴۰۴/۰۷/۰۸سلام نوبت ساعت ۱۸.۳۰ داشتم ولی حدود یک ساعت و نیم تو نوبت نشستیم ، نمیدونم نوبت دهی چطوریه ؟ نوبت میگیری که زیاد معطل نشی ولی بازهم همون انتظار رو باید بکشی .
۱۴۰۴/۰۱/۳۱تزریق سلول بنیادی
۱۴۰۴/۰۵/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۳دکترخوبیه
۱۴۰۴/۰۳/۰۴زانو درد و اثر بخش بوده تا الان
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۱فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۶تشخیصشون خوب بود و خیلی محترمانه رفتار می کنند
۱۴۰۴/۰۳/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۰آسیب در ناحیه مچ دست
۱۴۰۴/۰۵/۱۴بسیار دکتر باتجربه هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دردارنج
۱۴۰۳/۰۵/۱۶عالی و خوش برخورد و انسان
۱۴۰۳/۰۷/۰۱بد نبود عالی هم نبود ولی چنان با داروخانه طبقه همکف بستند ک 1400 برای من الکی ویتامین نوشته بودن منم پس دادم
۱۴۰۴/۰۳/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۴راهنمایی وتوضیحاتشون کافی نیست
۱۴۰۵/۰۳/۲۴بسیار باحوصله و کاردرست هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴سلام واقعا دکتری بی نظیر هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۴برخورد ایشون بسیار عالی و خوش اخلاق هستند و دارو های مناسبی تجویز میکنند
۱۴۰۵/۰۲/۱۴بدنبود
۱۴۰۴/۰۹/۰۲دکتر خوبی هستن اما دو تا عیب دارن ۱ مریضی طرف رو بزرگ جلوه میدن. ۲ تقویتی اینا زیاد مینویسن و میگن از کدوم داروخونه بگیرید چون زد و بند دارن بابت ویتامین ها ک اصن بدت نیاز نداره بهش
۱۴۰۴/۰۱/۳۱ایشون پزشک خیلی خوبی هستند امیدوارم همیشه همینطور عالی باشن
۱۴۰۴/۱۰/۰۸برای مادرم مشکل درد زانو و کمر
۱۴۰۴/۰۳/۱۸سلام دکتر خوبی هستن فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸سلام منشی تون خوش اخلاق نیست از روی اجبار جواب میده
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دکتر با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۸تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۹آسیب قدیمی زانو که توسط ایشان به دقت بررسی شده و با توصیه های درمانی و دارو خوشبختانه بهبود یافتم.
۱۴۰۲/۰۷/۰۵کمر درد
۱۴۰۲/۰۷/۰۴کلاب فوت عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۰۴مینیسک وربا
۱۴۰۴/۰۷/۱۳سیاتیک
۱۴۰۴/۰۷/۰۵در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۴دکتر خوبیه ولی به حرف بیمار گوش نمیکنه
۱۴۰۴/۰۸/۱۱هنوز در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶سلام واقعا دکتر بسیار خوبی هستند درد لگن داشتم بعد از زایمان فقط یک بار رفتم و خوب شدم
۱۴۰۴/۰۳/۲۲عالی من زانو درد داشتم آقای دکتر درمان کردند
۱۴۰۴/۰۴/۰۴کیست روی انگشت پا رودرآوردن وبخیه زدن.فعلاتحت درمانم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۴پزشک حاذق و تشخیصشون عالی از هر نظر منحصر به فرد و درجه یک
۱۴۰۳/۰۸/۰۶نظر خاصی ندارم بیمار مادرم بودن و باید دید درد پاش بهتر شده انشاالله که دسته آقای دکتر خوب باشه
۱۴۰۴/۰۸/۲۸واقعا دکتر باتجربه دیسک کمر و گردن داشتم و نتیجه گزفتم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۰۴خوب بود فقط اگه ساعت عمل با نوبت دهی را تنظیم کنند من 5وقت داشتم دکتر عمل داشتن 6اومدن یک ساعت معطل شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹مشکل صافی کف پای پسرم . بسیار مسلط و کار بلد
۱۴۰۳/۰۹/۰۷گفتن نیاز به عمل نیست این خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۹دفعه اول بودمراجعه کردم ولی وقت گذاشتن و طریقه صحبت کردنشین عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۸دکتر باتجربه
۱۴۰۳/۰۵/۳۱سلام آقای دکتر بسیار با اخلاق و کاردرست هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۸کیست داخل مو دست داشتم که با تزریق کورتون و گچ به تشخیص ایشون خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴بسیارپزشک عالی و محترم و خداشناس وباخانواده می باشند
۱۴۰۴/۱۰/۲۸دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۵تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹درد زانو و کمر
۱۴۰۳/۱۲/۰۵دکتر بسیار خوب و عالی هستند ،کمر درد داشتم کاملا خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۲خیلی دکتر عالی و منصف و مهربانی هستن،انشاالله همیشه موفق باشن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴عالی بود یک بار مراجعه کردم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵سرشان شلوغه
۱۴۰۴/۰۱/۱۵مادرم و چن
۱۴۰۴/۰۲/۲۰زانوی خانمم را عمل کرد
۱۴۰۴/۰۷/۱۶دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۴باسلام خیلی خوبه دکتری کاربلد وحرفه ای هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۸دکتر خیلی با حوصله و حاذقین
۱۴۰۴/۰۸/۰۹سلام برای درد زانو مراجعه کردیم خیلیییی عالییی،مادرم خیلی راضی ان
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۶بسیار دکتر حاذقی هستند . و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۲۶درد زانو.درمان شدم.بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۷/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۱بسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۰۶پارگی رباط صلیبی
۱۴۰۲/۱۱/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۷نینبیاخی
۱۴۰۳/۰۲/۱۶مشکل گردن
۱۴۰۴/۰۱/۱۵بسیار پزشک خوب و عالی هستم اجازه میده بیمار کامل صحبت کنه و بعد نخسه مورد نظر رو تجویز میکنن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عالی دمش گرم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶رباط صلیبی
۱۴۰۳/۰۷/۲۶مشکل دست انگشت راست
۱۴۰۴/۰۱/۲۵برخورد عالی، تشخیص خوب، اخلاق عالی
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خوب چه
۱۴۰۴/۰۳/۰۳مشکل دست درد
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۸یک پزشک مجرب وکاربلدباروابطاجتماعی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۰کیست روی دست
۱۴۰۴/۰۵/۲۹در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۲دیسک کمرداشتم تحت درمان بودم ودارومصرف میکردم که باردارشدم وداروهاموقطع کردم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دکتر خوبی هستن من عمل شدم زیر دست ایشون راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۶ورم معده داشتم.خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹درد مفاصل
۱۴۰۳/۱۰/۲۷دکتر خیلی خو
۱۴۰۴/۰۸/۲۸برخورد بسیار عالی. جراحی داشتم پیششون
۱۴۰۴/۰۶/۱۰دیسک تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۶مویه کردن دست پسرم در اثر بازی در مدرسه.حاذق و ماهر
۱۴۰۲/۱۲/۱۴تشخیص درست عمل کیست پا و برخورد عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۵هنوز مشخص نیست درحال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۲خیلی دکتر خوب و خوش برخوردی هستن فوقالعاده
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عصب دست
۱۴۰۴/۰۳/۲۷کشیدگی رباط، زانو بند داده شد.
۱۴۰۴/۰۹/۲۷دکتر بسیار حاذق و با صبرو حوصله به صحبت های مریضش گوش میده تشخیص شوند هم عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۰درد زانو ودرد شانه سمت چپ
۱۴۰۳/۰۸/۰۸دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷زانو درد
۱۴۰۳/۰۶/۳۱سلام علائم دیسک تشخیص دادن هنوز پروسه درمان کامل نشده
۱۴۰۳/۱۲/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۱درد زانو و درد در یک نقطه لگن و درد در لگن برطرف شد خداروشکر
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بسیلر خوش برخورد و همراه
۱۴۰۴/۰۵/۱۲دکتری بسیتر بااخلاق و حرفه ای در کار
۱۴۰۳/۱۲/۱۴بسیار با حوصله و متین هستن و واقعا دلسوز
۱۴۰۴/۰۷/۰۵ددبدیدذیذیذ بب
۱۴۰۳/۰۷/۱۱سالها پیش کمردرد داشتم درمان شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۱تشخیص خوبی دادن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵مشکل زانو خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۸مشکل دست نتیجه ای عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۶