دکتر مهدی عطائی عظیمی متخصص ارتوپدی و فلوشیپ جراحی دست و اعصاب محیطی با شماره نظام پزشکی ۹۷۲۰۵ در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در احمد آباد، عارف یک، ساختمان بزرگمهر واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر مهدی عطائی عظیمی با تخصص ارتوپدی و فلوشیپ جراحی دست و اعصاب محیطی، یکی از پزشکان شناختهشده در زمینه درمان بیماریهای استخوان و مفاصل در شهر مشهد است. ایشان با شماره نظام پزشکی ۹۷۲۰۵ و دارا بودن مدارک تخصصی جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی) و فلوشیپ جراحی دست، به طور تخصصی به درمان انواع شکستگیها، آسیبهای عصبی و تاندونی و همچنین اختلالات مادرزادی اندام فوقانی میپردازد. بیماران در مشهد میتوانند با مراجعه به مطب دکتر مهدی عطائی عظیمی در خیابان احمد آباد، عارف یک، ساختمان بزرگمهر، از خدمات تخصصی ایشان بهرهمند شوند.
دکتر مهدی عطائی عظیمی به عنوان متخصص ارتوپدی و جراح دست، سابقه درمان موفق انواع آسیبهای اندام فوقانی را دارد و بیماران با مشکلاتی مانند پارگی تاندون، آسیب به اعصاب محیطی و ناهنجاریهای مادرزادی دست، جهت بررسی و درمان به ایشان مراجعه میکنند. در مسیر درمان، توجه ویژه به تشخیص دقیق و انتخاب روشهای جراحی یا غیرجراحی مناسب، از ویژگیهای بارز عملکرد دکتر عظیمی است.
بر اساس نظرات بیماران، دکتر مهدی عطائی عظیمی در تشخیص بیماریهای ارتوپدی و جراحیهای دست، دقت و مهارت بالایی دارد و بسیاری از مراجعهکنندگان از برخورد حرفهای و راهنماییهای صادقانه ایشان رضایت داشتهاند. مطب دکتر عطائی عظیمی در احمد آباد مشهد از شنبه تا چهارشنبه فعال است و امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم شده است. این موضوع به بیماران کمک میکند بدون نیاز به انتظار طولانی، وقت ملاقات خود را بهسادگی رزرو کنند.
با توجه به تخصص فلوشیپ جراحی دست، سابقه موفق در درمان آسیبهای عصبی و عضلانی اندام فوقانی و فعالیت رسمی با شماره نظام پزشکی ۹۷۲۰۵، دکتر مهدی عطائی عظیمی یکی از مراجع معتبر درمانی در حوزه ارتوپدی و جراحی دست در مشهد به شمار میرود.
دکتر مهدی عطائی عظیمی متخصص ارتوپدی و دارای فلوشیپ جراحی دست و اعصاب محیطی است.
مطب دکتر عطائی عظیمی در مشهد، احمد آباد عارف یک، ساختمان بزرگمهر قرار دارد.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای دکتر عطائی عظیمی فراهم است.
تشخیص و درمان شکستگیها، آسیبهای عصبی و تاندونی، جراحی دست و درمان اختلالات مادرزادی اندام فوقانی از خدمات ایشان است.
شماره نظام پزشکی دکتر عطائی عظیمی ۹۷۲۰۵ است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
احمد آباد عارف یک ساختمان بزرگمهر
خارپاشنه باقرص حل شدممنون ازایشان
۱۴۰۲/۱۱/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۲/۱۴موفق امیزبود
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دکتر با حوصله و خوش برخورد،دست همسرم عمل کردن،فعلا تا ۴۰ روز داخل پین هست
۱۴۰۳/۰۶/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸سلام من یه بار دیگه هم رفته بودم پیش دکتر عظیمی با کمی توضیح بیمار سریع تشخیص دقیق میزارن دستشون تند است بسیار به کارشون واردن و دکتر حاذقی ان
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عالی بدون نقص
۱۴۰۴/۰۶/۱۰بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۷/۰۱تونل کارپال
۱۴۰۴/۰۶/۱۵مراجعه برای دست دخترم بود. بسیار حاذق و با تجربه هستند برخورد با متانت تواهم با خوش رویی با بیمار دارند. در یک کلمه ایشان برای من خاص خواهند بود .
۱۴۰۴/۱۱/۳۰پارگی تاندن کتف
۱۴۰۴/۰۵/۰۴مادرم بودن برخورد دکتر عالی نتیجه هنوز حاصل نشده چون یک جلسه رفتن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بسیار دکتر باحوصله و خوش برخوردی هستند من انگشت دستم ب مشکل خورده بود رفتم بودم دکتر مشابه همین دکتر اما تاداری صحبت میکنی دکتر زنگ رو میزنه ک بلند شی بری بیرون اما اقای دکتر برای مریضاشون ارزش قائل هستند و گوش میکنن ب صحبت های مریضاشون و همین هست ک ایشون رو متمایز کرده .خدا پشت و پناهشون باشه
۱۴۰۴/۰۹/۱۸فوق العاده
۱۴۰۴/۰۷/۱۷هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۰۳تاندونیت دکوئرون داشتم با تزریق خوب شد بسیار مهربان با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۶درحال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۸پارگی تاندون داشتم فعلا درمان با آتل تجویز کردن انشاالله که بهبود حاصل شود
۱۴۰۴/۰۳/۱۲پاره گی تاندوم انگشت بود گفتن نیاز به عمل نداره آتل بستن بقیه میگفتن عمل جراحی درنهایت متوجه شدیم نیاز به عمل نداشته
۱۴۰۴/۰۲/۳۱دکتر بسیار خوب هست خوش برخورد من مادرم برده بودم رازی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۸تشخیص درست و درمان عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۷با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۲۲من یه اومدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بسیار بسیار حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۲۵درد تاندون دست ، برای درمان مشورت کردم، خیلی صبور و مهربان پاسخ دادن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷خواب رفتن دست تحت درمان
۱۴۰۳/۰۲/۲۰بسیار دکتر متبحری هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۴عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۲/۰۴مشکل شانه یخ زده بسیار عالی از نظر برخوردوتشخیص هم آقای دکتر وهم منشی ایشون بسیار خوش برخوردوباحوصله بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۴خوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۴/۰۳/۱۳برای درد دست مادرم مراجعه کردیم تشخیص عالی . ممنون از اقای دکتر و منشی با اخلاقشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۴دکتر بسیار خوش برخوردو با مهارت بسیار بالا ، قسمت مچ دستم کیست داشتم با بی حسی عمل کردن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶گرفتگی کانال دست عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۱بسیار آقای دکتر با اخلاق هستند ..
۱۴۰۴/۰۹/۲۷دکتر بسیار خوش اخلاق و ماهری هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶برای مشکل تاندون دست مراجعه کردم تزریق در ناحیه بازو و در حال حاضر در حال فیزیو تراپی خداروشکر خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱هزینه هاشون از جاهای دیگه بالاتره
۱۴۰۵/۰۳/۱۲خیلی دکتر مهربون و عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۹بسیار حرفه ای و کار بلد
۱۴۰۳/۰۸/۲۱تحت درمانم فعلا .دیسک گردن تشخیص دادن .فیزیو تراپی هم پیشنهاد دادن .و تزریق توی کتففم هم انجام شد توسط خودشون .تزریق تاثیری نداشت اما
۱۴۰۴/۰۵/۱۱مادرم تاندوم شونه شون پارگی شدید داشتن تقریبا ۲ ماهه عمل کردن واقعا عالی هستن خدا خیرشون بده واقعا دکتر خوبی هستن برخورد منشیشون هم عالی و بی نظیره خدا خیر بهشون بده
۱۴۰۴/۰۶/۱۸تومور خوش خیم روی مفصل انگشت دست .. با اخلاق بسیار عااالی جراحی سرپایی کردند. بهبود کامل حاصل شد
۱۴۰۴/۰۳/۰۴تاندون انگشت شستم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۲تاندون دست چپم کشیده شده بود
۱۴۰۳/۰۲/۳۱فوقالعاده
۱۴۰۴/۱۱/۱۱خیلی ع
۱۴۰۴/۰۶/۲۶سلام ع
۱۴۰۳/۱۰/۲۹دکتر بسیار خوبی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۰عالی بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۲۶خوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۴/۰۳/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶با سلام و ضمن تشکر از آقای دکتر عطایی و منشی بسیار خوش برخورد و محترم ایشان ، لطفا به طریق ممکن در زمان اخذ نوبت به عدم قبول بیمه از سوی دکتر و نرخ ویزیت اشاره شود .
۱۴۰۴/۰۲/۲۵دکتر خوبیه بسیار خوش اخلاق و صبور و مهربون
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیار دکتر خوبه و عالی است
۱۴۰۴/۰۶/۲۲برخوردبسیارعالی هم منشی وهم آقای دکتر .من دردمچ وانگشتان داشتم و نوارعصب عضله انجام دادم وبایدجراحی بشم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷عالی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۰۷برای ما عالی بود. در حال درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بسیار دکتر خوب هستندبا حوصله به گفتار مریض گوش میدهند.معاینه کامل و خیلی خوب انجام میدهند.
۱۴۰۵/۰۲/۳۱سلام من حدود ۷-۸ ماه دست راستم کنار آرنج به شدت درد میکرد و حتی دکتر دیگه ای هم رفته بودم و باز هم خوب نشدم و پیش دکتر اومدم و الان حدود دوسه هفته ای زیر نظر ایشون قرص دادن و مصرف میکنم عالی شده دستم و حتی یک یک کوچولو هم درد ندارم خدا خیرشون بده . و الان برای پدرم نوبت گرفتم انشالله ایشونم درمان بشن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷انگشت پسرم قطع شده تحت درمان است. پزشک حاذقی هستند.
۱۴۰۲/۰۵/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۸خواب شدن دست ها. دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۵با معطلی معقول ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵خوش برخورد و کار بلد تنگی کانال کارپال که عمل شد
۱۴۰۵/۰۳/۲۷سلام .من 15 دقیقه دیر رسیدم 1 ساعت بیشتر منتظر موندم ..اگه اینترنتی نوبت میدن باید نظم داشته باشه دفعه قبل ده دقیقه زود رفتم بازم کلی علاف شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴پیگیری
۱۴۰۳/۱۰/۱۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۳۰بسیار مسلط در تشخیص و درمان کیست کف دست
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بسیار دکتر خوب و با اخلاق هستند تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۴قبلا که هنوز تخصص نداشتن ویزیت شدم دکتر با اخلاق وکاربلدی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بسیار دکتر خوبی هستند من برای دست درد مراجعه کردم با یک نسخه الان خیلی بهترم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خوب هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۳بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هستند و در ضمن دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۷سلام آقای دکتر خیلی خوش برخورد وبا آرامش بودن من آرنج دست چپم درد میکرد طوری ک اصلا دستم بالا نمیآمد و نمیتوانستم کاری انجام بدهم آقای دکتر تزریق در ناحیه آرنج انجام دادن میتونم کارامو انجام بدم دستم خیلی بهتر شده فقط مورمور داره ک امیدوارم اینم برطرف بشه درضمن برخورد منشی هم عالی عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۳پارگی تاندون انگشت دیر مراجعه کردم آتل تجویز کردند ولی بی فایده بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶سلام بسیار دکتر حاذق توانمندی هستند ومن هربار که به ایشان مراجعه کردم مشکل را درست تشخیص دادند و درمان راهم درست انجام دادند ممنون از آقای دکتر عطایی انشالله همیشه سلامت باشند ️️️️
۱۴۰۴/۱۲/۰۴بسیار حرفه ای و کار بلد و باادب هم منشی و هم دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۳موقعی که پزشک عمومی بودن ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰تزریق در دست انجام دادم خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۳دکترخوبی هستند درکارشان تخصص دارند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۲دستام خواب میرفت وبی حس میشد .درگیری عصب تشخیص دادن کورتون تزریق کردم فعلا که خوبم .پزشک خوب وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۲۲شانه یخ زده
۱۴۰۴/۰۲/۱۴مهربان باحوصله وتشخیص درست
۱۴۰۵/۰۲/۲۸تحت نظر
۱۴۰۳/۰۶/۰۹خیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۴/۰۴خیلی خوب و مجرب
۱۴۰۴/۰۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۹دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بررسی سرسری
۱۴۰۵/۰۳/۱۷دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۴/۱۸برخورد خود دکتر و منشی عالی بود ،جهت سندرم تونل کارپال مراجعه کردم فعلا کورتون به دستم زدن تا ببینم نتیجه چی میشه
۱۴۰۴/۰۲/۰۳بسیار دکتر عالی و درجه یک بود درصد فهمیدن پنجاه درصد متوسط
۱۴۰۵/۰۳/۱۷برخوردبسیارمناسب واقعابرابیماروقت میزارن وبه حرفهای بیمارگوش میدن وتوضیح کامل درمورد درمان به بیمارمیدهد.بسیارمهربان.برخوردمنشی بسیارعالی.بیماری کین باخ ازناحیه مچ دست که گفتن بایدعمل بشه
۱۴۰۴/۰۹/۱۸خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۲معلوم نیست هنوز
۱۴۰۴/۰۴/۳۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۱کمرداشت با مراجعه به این دکتر حالشان بهتر شد
۱۴۰۳/۱۰/۰۴سلام عمل دست داشتم ایشون خوش اخلاق وبا حوصله هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۴دکتر عالی از همه لحاظ.برخورد و اخلاق بیست با ویزیت دفعه اول تشخیص درد دستم که تنیس آلبو بود رو دادند و درد شدید که شبها نمیذاشت بخوابم دو روز بعد کاملا از بین رفت تحت درمان هستم و دارو مصرف میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۴خوب نشدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۰خوب صحبت بیمار رو میشنون و بعد از بررسی وضعیت نظرشونو اعلام میکنن
۱۴۰۴/۰۶/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶سلام به نظر من ایشون معمولی بودن البته من برای زانو رفته بودم تخصص ایشون دست هستش
۱۴۰۴/۰۶/۲۴خوب و خوش اخلاق و تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۹/۳۰عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۰۸سلام دکتر خوبی هستن واقعا ممنون من پدرم و بردم پیش ایشون برای دستشون
۱۴۰۴/۰۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دکتر خوش برخورد و کاربلدی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۰چون از عملم مدتی گذشته بود کار خاصی نمیشد انجام داد
۱۴۰۴/۰۸/۲۹دکتر خوش برخورد و تشخیص درست
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دکترخیلی خوبیه اول به حرفای بیمارگونه میکنه بدتجویزدارو
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بسیارباصبروحوصله وخوش اخلاق من پدرم وبردم پیششون هنوزتحت درمانه اماتاهمینجاخوب جواب داده انشاالله که آقای دکترپاینده باشن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰خوش اخلاق و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۱۸خارپاشنه
۱۴۰۴/۰۶/۱۰دست درد داشتم الان بهترم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶ویزیت نشدم هنوز
۱۴۰۴/۰۳/۲۱عالی ،محیط مطب عالی پرسنل مطب خوش برخورد دکتر وقت کافی برای ویزیت گذاشتند
۱۴۰۴/۰۲/۰۲جراحی زانوی پای راست
۱۴۰۳/۱۲/۰۸با سلام ویزیت دقیق برخورد خوب درک متقابل از بیمار
۱۴۰۵/۰۲/۱۶عمل انگشت دست
۱۴۰۳/۰۶/۱۶بسیار خوش برخورد هم منشی شون هم خود دکتر. من برای دستم رفتم واقعا در این زمینه حرفه ای و کاربلد بودند. ایشون رو توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۲۳عالی هستن آقای دکتر و خوش برخورد و با سواد
۱۴۰۴/۰۳/۰۱فوقالعادس
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عالی و صبور
۱۴۰۳/۰۸/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۵نسبتا خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۵هنوز ویزیت نشدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸مشکل مچ دست
۱۴۰۴/۰۱/۰۹انسان بسیار شریف و مهربان که در کار خودشون فوق العاده خبره هستند خدا عمرتون بده
۱۴۰۳/۰۱/۰۴عالییییییییییییی هنوز نه
۱۴۰۴/۰۲/۰۲باسلام پزشک خوش اخلاق وبا حوصله مشکل درد در ناحیه کتف وارنج دست راست وبا تشخیص درست و درمان الحمدلله درحال بهبودی هستم باتشکر
۱۴۰۴/۰۹/۱۵باحوصله
۱۴۰۳/۰۸/۰۷نوبت دهی اینترنتی خوب بود ولی مث همه دکترهاوقتی مراجعه حضوری میکنی یک ساهت بعد از نوبتی که گرفتی نوبت میشه
۱۴۰۴/۰۶/۰۳به دلیل بد برخوردی و بی تربیتی منشی ایشان،دیگر روند درمان را با ایشان ادامه ندادم.
۱۴۰۴/۰۲/۱۰مادرم رو بردیم واقعا خوب بود. یه کم هزینه بالا بود اما واقعا ارزش داشت
۱۴۰۴/۱۲/۰۹تحت درمان درد مچ دست
۱۴۰۳/۱۱/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۴درددستوخوبشودم
۱۴۰۳/۱۰/۱۵درد شانه
۱۴۰۳/۰۸/۰۸بنظرم خوب هستند. هنوز در حال درمان هستم.
۱۴۰۴/۰۵/۱۹مادرم مراجعه کردن وبا تزریق ،دست شون خوب شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۳بنده خودم پزشک هستم از گرگان مراجعه کردم مشکل عصب و رباط تنیس آلبو داشتم برطرف شد بسیار حرفه ای دکتر پر حوصله و عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۳خوب است
۱۴۰۲/۰۹/۱۳مشکل من پارگی تاندون انگشت بود که بعد از ۴ سال تصمیم به درمان گرفتم برای مشاوره رفتم که گفتن میشه عمل کرد اما خب چون ایشون فقط در مطب عمل میکنه و من میخام از بیمه م استفاده کنم دیگه مراحل باهاشون ادامه ندادم
۱۴۰۴/۰۹/۳۰فی الحال رفتیم ام آر ای نوشتن ولی دارو هنوز نگرفتیم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۰۱تشخیص صحیح ،زمان مناسب برای ویزیت و توضیحات دارویی
۱۴۰۴/۰۳/۱۷برای غده های زیر پوستم رفتم گفتن نیاز به کاری نیست لیپوما هست خیلی مهربون و خوش برخورد هستن من رو آروم کردن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳التهاب تاندون شانه
۱۴۰۳/۰۷/۰۸تشخیص ودرمانشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۳خوببود
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۶,,عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۴دکتر عطایی عظیمی انسان بسیار شریف و با حوصله ای است .بخاطر انگشت دخترم معاینه شدند ولی از عمل به دلیل مسایل شخصی انصراف دادم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲کلیه دست و پا اراده ندارند
۱۴۰۴/۰۶/۲۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۲ارتوپت
۱۴۰۳/۱۰/۲۹مشکل درد ارنج تنیس باز داشتم تزریق کردن بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دکتر خوب بسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۱۴آقای دکتر بسیار خوش برخورد و صبور هستند کارشون عالی هست
۱۴۰۴/۰۸/۲۰سلام و عرض ادب. ضمن خسته نباشید خدمت جناب دکتر عطائی. تشکر و قدردانی خودم از جناب دکتر دارم و از منشی ایشون که با صبر و شکیبایی پاسخگو مراجعین هستند سپاس گزارم.
۱۴۰۴/۰۶/۳۰خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۳/۰۶/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۶اقای دکتر خیلی خوش برخورد بودن من ازشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷تشخیص عالی عمل عالی اخلاق عالی نوبت دهی عالی منشی با اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۵درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عدم نتیجه
۱۴۰۴/۰۵/۰۹دستم خیلی درد می کرد و اکنون تحت درمان هیتم ، اما چندین نفر خیلی توصیف ایشون کردند....
۱۴۰۳/۰۷/۱۰بسیار عال
۱۴۰۴/۰۵/۰۵عالی عمل شدم
۱۴۰۲/۱۲/۲۲سلام خار پاشنه پا داشتم فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴جراحی دست و عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۸بسیار صبور و با اطلاع
۱۴۰۳/۰۷/۳۰زانو درد شدید ،با یک نسخه درد بر طرف شد
۱۴۰۳/۰۹/۰۱آسیب دست
۱۴۰۳/۰۷/۰۸دکتر خوبه و با حوصله
۱۴۰۳/۰۶/۲۸مریض توریست دارم
۱۴۰۲/۰۴/۱۰دکتر بسیار مهربان و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۳۰فرستادن MRI برای شنیدن مشکل بیمار به اندازه کافی صبور نیستن.
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۱من دوهفته پیش برای دستم پیش آقای دکتر مراجعه کردم با یک نسخه و در خود مطب معالجه شدم و خیلی راضی بودم. دستشون درد نکنه و از ایشون تشکر میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹ایشان بسیار خوش برخورد و با حوصله به حرفای بیمار گوش میکنن
۱۴۰۴/۰۶/۰۹دکتر عطایی بادقت به حرفهای بیمارش گوش میده فقط مشکل من پرداخت تزریق کورتون وازون بود که گفتن ۳میلیون که بخاطر قیمت بالا تزریق نکردم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲خیلی خوبن
۱۴۰۳/۰۶/۱۸