۲۲۴ نفر
دکتر مهدی عطائی عظیمی

دکتر مهدی عطائی عظیمی

متخصص ارتوپدی - فلوشیپ جراحی دست و اعصاب محیطی

فلوشیپ شماره نظام: ۹۷۲۰۵
۲۹۸ نفر

خارپاشنه باقرص حل شدممنون ازایشان

۱۴۰۲/۱۱/۲۱

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۲/۱۴

موفق امیزبود

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

دکتر با حوصله و خوش برخورد،دست همسرم عمل کردن،فعلا تا ۴۰ روز داخل پین هست

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

سلام من یه بار دیگه هم رفته بودم پیش دکتر عظیمی با کمی توضیح بیمار سریع تشخیص دقیق میزارن دستشون تند است بسیار به کارشون واردن و دکتر حاذقی ان

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

عالی بدون نقص

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

بسیار دکتر خوبی است

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

تونل کارپال

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

مراجعه برای دست دخترم بود. بسیار حاذق و با تجربه هستند برخورد با متانت تواهم با خوش رویی با بیمار دارند. در یک کلمه ایشان برای من خاص خواهند بود .

۱۴۰۴/۱۱/۳۰

پارگی تاندن کتف

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

مادرم بودن برخورد دکتر عالی نتیجه هنوز حاصل نشده چون یک جلسه رفتن

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

بسیار دکتر باحوصله و خوش برخوردی هستند من انگشت دستم ب مشکل خورده بود رفتم بودم دکتر مشابه همین دکتر اما تاداری صحبت میکنی دکتر زنگ رو میزنه ک بلند شی بری بیرون اما اقای دکتر برای مریضاشون ارزش قائل هستند و گوش میکنن ب صحبت های مریضاشون و همین هست ک ایشون رو متمایز کرده .خدا پشت و پناهشون باشه

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

فوق العاده

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

هنوز تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۵/۰۳

تاندونیت دکوئرون داشتم با تزریق خوب شد بسیار مهربان با حوصله هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

خوب بود

۱۴۰۴/۰۳/۲۶

درحال درمان

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

پارگی تاندون داشتم فعلا درمان با آتل تجویز کردن انشاالله که بهبود حاصل شود

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

پاره گی تاندوم انگشت بود گفتن نیاز به عمل نداره آتل بستن بقیه میگفتن عمل جراحی درنهایت متوجه شدیم نیاز به عمل نداشته

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

دکتر بسیار خوب هست خوش برخورد من مادرم برده بودم رازی هستم

۱۴۰۴/۰۶/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

تشخیص درست و درمان عالی

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

با حوصله

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

من یه اومدم

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

بسیار بسیار حرفه ای

۱۴۰۵/۰۳/۲۵

درد تاندون دست ، برای درمان مشورت کردم، خیلی صبور و مهربان پاسخ دادن

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

خواب رفتن دست تحت درمان

۱۴۰۳/۰۲/۲۰

بسیار دکتر متبحری هستند

۱۴۰۴/۰۴/۰۴

عالی و خوش برخورد

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

مشکل شانه یخ زده بسیار عالی از نظر برخوردوتشخیص هم آقای دکتر وهم منشی ایشون بسیار خوش برخوردوباحوصله بودن

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

خوش اخلاق و با تجربه

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

برای درد دست مادرم مراجعه کردیم تشخیص عالی . ممنون از اقای دکتر و منشی با اخلاقشون

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

دکتر بسیار خوش برخوردو با مهارت بسیار بالا ، قسمت مچ دستم کیست داشتم با بی حسی عمل کردن

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

گرفتگی کانال دست عالی

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

بسیار آقای دکتر با اخلاق هستند ..

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

دکتر بسیار خوش اخلاق و ماهری هستن

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

برای مشکل تاندون دست مراجعه کردم تزریق در ناحیه بازو و در حال حاضر در حال فیزیو تراپی خداروشکر خیلی بهترم

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

هزینه هاشون از جاهای دیگه بالاتره

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

خیلی دکتر مهربون و عالی

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

بسیار حرفه ای و کار بلد

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

تحت درمانم فعلا .دیسک گردن تشخیص دادن .فیزیو تراپی هم پیشنهاد دادن .و تزریق توی کتففم هم انجام شد توسط خودشون .تزریق تاثیری نداشت اما

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

مادرم تاندوم شونه شون پارگی شدید داشتن تقریبا ۲ ماهه عمل کردن واقعا عالی هستن خدا خیرشون بده واقعا دکتر خوبی هستن برخورد منشیشون هم عالی و بی نظیره خدا خیر بهشون بده

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

تومور خوش خیم روی مفصل انگشت دست .. با اخلاق بسیار عااالی جراحی سرپایی کردند. بهبود کامل حاصل شد

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

تاندون انگشت شستم

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

تاندون دست چپم کشیده شده بود

۱۴۰۳/۰۲/۳۱

فوقالعاده

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

خیلی ع

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

سلام ع

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

دکتر بسیار خوبی بودند

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۱۰

عالی بهترین دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

خوش اخلاق و با تجربه

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

با سلام و ضمن تشکر از آقای دکتر عطایی و منشی بسیار خوش برخورد و محترم ایشان ، لطفا به طریق ممکن در زمان اخذ نوبت به عدم قبول بیمه از سوی دکتر و نرخ ویزیت اشاره شود .

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

دکتر خوبیه بسیار خوش اخلاق و صبور و مهربون

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

بسیار دکتر خوبه و عالی است

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

برخوردبسیارعالی هم منشی وهم آقای دکتر .من دردمچ وانگشتان داشتم و نوارعصب عضله انجام دادم وبایدجراحی بشم

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۵/۰۷

برای ما عالی بود. در حال درمان هستیم

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

بسیار دکتر خوب هستندبا حوصله به گفتار مریض گوش میدهند.معاینه کامل و خیلی خوب انجام میدهند.

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

سلام من حدود ۷-۸ ماه دست راستم کنار آرنج به شدت درد میکرد و حتی دکتر دیگه ای هم رفته بودم و باز هم خوب نشدم و پیش دکتر اومدم و الان حدود دوسه هفته ای زیر نظر ایشون قرص دادن و مصرف میکنم عالی شده دستم و حتی یک یک کوچولو هم درد ندارم خدا خیرشون بده . و الان برای پدرم نوبت گرفتم انشالله ایشونم درمان بشن

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

انگشت پسرم قطع شده تحت درمان است. پزشک حاذقی هستند.

۱۴۰۲/۰۵/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

خواب شدن دست ها. دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

با معطلی معقول ویزیت شدم

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

خوش برخورد و کار بلد تنگی کانال کارپال که عمل شد

۱۴۰۵/۰۳/۲۷

سلام .من 15 دقیقه دیر رسیدم 1 ساعت بیشتر منتظر موندم ..اگه اینترنتی نوبت میدن باید نظم داشته باشه دفعه قبل ده دقیقه زود رفتم بازم کلی علاف شدم

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

پیگیری

۱۴۰۳/۱۰/۱۴

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۸/۳۰

بسیار مسلط در تشخیص و درمان کیست کف دست

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

بسیار دکتر خوب و با اخلاق هستند تشخیص عالی

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۱۴

قبلا که هنوز تخصص نداشتن ویزیت شدم دکتر با اخلاق وکاربلدی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

بسیار دکتر خوبی هستند من برای دست درد مراجعه کردم با یک نسخه الان خیلی بهترم

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

خوب هستند

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هستند و در ضمن دکتر حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

سلام آقای دکتر خیلی خوش برخورد وبا آرامش بودن من آرنج دست چپم درد میکرد طوری ک اصلا دستم بالا نمیآمد و نمیتوانستم کاری انجام بدهم آقای دکتر تزریق در ناحیه آرنج انجام دادن میتونم کارامو انجام بدم دستم خیلی بهتر شده فقط مورمور داره ک امیدوارم اینم برطرف بشه درضمن برخورد منشی هم عالی عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

پارگی تاندون انگشت دیر مراجعه کردم آتل تجویز کردند ولی بی فایده بود

۱۴۰۲/۱۱/۲۰

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

سلام بسیار دکتر حاذق توانمندی هستند ومن هربار که به ایشان مراجعه کردم مشکل را درست تشخیص دادند و درمان راهم درست انجام دادند ممنون از آقای دکتر عطایی انشالله همیشه سلامت باشند ️️️️

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

بسیار حرفه ای و کار بلد و باادب هم منشی و هم دکتر

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

موقعی که پزشک عمومی بودن ویزیت شدم

۱۴۰۳/۰۲/۳۰

تزریق در دست انجام دادم خیلی خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

دکترخوبی هستند درکارشان تخصص دارند

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۵/۲۲

دستام خواب میرفت وبی حس میشد .درگیری عصب تشخیص دادن کورتون تزریق کردم فعلا که خوبم .پزشک خوب وخوش برخورد

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

شانه یخ زده

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

مهربان باحوصله وتشخیص درست

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

تحت نظر

۱۴۰۳/۰۶/۰۹

خیلی دکتر خوبی است

۱۴۰۳/۰۴/۰۴

خیلی خوب و مجرب

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

دکتر بسیار خوبی است

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

بررسی سرسری

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

دکتر خوبی است

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

برخورد خود دکتر و منشی عالی بود ،جهت سندرم تونل کارپال مراجعه کردم فعلا کورتون به دستم زدن تا ببینم نتیجه چی میشه

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

بسیار دکتر عالی و درجه یک بود درصد فهمیدن پنجاه درصد متوسط

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

برخوردبسیارمناسب واقعابرابیماروقت میزارن وبه حرفهای بیمارگوش میدن وتوضیح کامل درمورد درمان به بیمارمیدهد.بسیارمهربان.برخوردمنشی بسیارعالی.بیماری کین باخ ازناحیه مچ دست که گفتن بایدعمل بشه

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

معلوم نیست هنوز

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

کمرداشت با مراجعه به این دکتر حالشان بهتر شد

۱۴۰۳/۱۰/۰۴

سلام عمل دست داشتم ایشون خوش اخلاق وبا حوصله هستن

۱۴۰۳/۰۶/۱۴

دکتر عالی از همه لحاظ.برخورد و اخلاق بیست با ویزیت دفعه اول تشخیص درد دستم که تنیس آلبو بود رو دادند و درد شدید که شبها نمیذاشت بخوابم دو روز بعد کاملا از بین رفت تحت درمان هستم و دارو مصرف میکنم

۱۴۰۵/۰۳/۱۴

خوب نشدم

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

خوب صحبت بیمار رو میشنون و بعد از بررسی وضعیت نظرشونو اعلام میکنن

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

سلام به نظر من ایشون معمولی بودن البته من برای زانو رفته بودم تخصص ایشون دست هستش

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

خوب و خوش اخلاق و تشخیص خوب

۱۴۰۴/۰۹/۳۰

عالی بودند

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

سلام دکتر خوبی هستن واقعا ممنون من پدرم و بردم پیش ایشون برای دستشون

۱۴۰۴/۰۲/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

دکتر خوش برخورد و کاربلدی هستند

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

چون از عملم مدتی گذشته بود کار خاصی نمیشد انجام داد

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

دکتر خوش برخورد و تشخیص درست

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

دکترخیلی خوبیه اول به حرفای بیمارگونه میکنه بدتجویزدارو

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

بسیارباصبروحوصله وخوش اخلاق من پدرم وبردم پیششون هنوزتحت درمانه اماتاهمینجاخوب جواب داده انشاالله که آقای دکترپاینده باشن

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

خوش اخلاق و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

خارپاشنه

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

دست درد داشتم الان بهترم

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

ویزیت نشدم هنوز

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

عالی ،محیط مطب عالی پرسنل مطب خوش برخورد دکتر وقت کافی برای ویزیت گذاشتند

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

جراحی زانوی پای راست

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

با سلام ویزیت دقیق برخورد خوب درک متقابل از بیمار

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

عمل انگشت دست

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

بسیار خوش برخورد هم منشی شون هم خود دکتر. من برای دستم رفتم واقعا در این زمینه حرفه ای و کاربلد بودند. ایشون رو توصیه میکنم

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

عالی هستن آقای دکتر و خوش برخورد و با سواد

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

فوقالعادس

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

عالی و صبور

۱۴۰۳/۰۸/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

نسبتا خوب بود

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

هنوز ویزیت نشدم

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

مشکل مچ دست

۱۴۰۴/۰۱/۰۹

انسان بسیار شریف و مهربان که در کار خودشون فوق العاده خبره هستند خدا عمرتون بده

۱۴۰۳/۰۱/۰۴

عالییییییییییییی هنوز نه

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

باسلام پزشک خوش اخلاق وبا حوصله مشکل درد در ناحیه کتف وارنج دست راست وبا تشخیص درست و درمان الحمدلله درحال بهبودی هستم باتشکر

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

باحوصله

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

نوبت دهی اینترنتی خوب بود ولی مث همه دکترهاوقتی مراجعه حضوری میکنی یک ساهت بعد از نوبتی که گرفتی نوبت میشه

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

به دلیل بد برخوردی و بی تربیتی منشی ایشان،دیگر روند درمان را با ایشان ادامه ندادم.

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

مادرم رو بردیم واقعا خوب بود. یه کم هزینه بالا بود اما واقعا ارزش داشت

۱۴۰۴/۱۲/۰۹

تحت درمان درد مچ دست

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

درددستوخوبشودم

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

درد شانه

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

بنظرم خوب هستند. هنوز در حال درمان هستم.

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

مادرم مراجعه کردن وبا تزریق ،دست شون خوب شد

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

بنده خودم پزشک هستم از گرگان مراجعه کردم مشکل عصب و رباط تنیس آلبو داشتم برطرف شد بسیار حرفه ای دکتر پر حوصله و عالی

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

خوب است

۱۴۰۲/۰۹/۱۳

مشکل من پارگی تاندون انگشت بود که بعد از ۴ سال تصمیم به درمان گرفتم برای مشاوره رفتم که گفتن میشه عمل کرد اما خب چون ایشون فقط در مطب عمل میکنه و من میخام از بیمه م استفاده کنم دیگه مراحل باهاشون ادامه ندادم

۱۴۰۴/۰۹/۳۰

فی الحال رفتیم ام آر ای نوشتن ولی دارو هنوز نگرفتیم

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۳/۰۱

تشخیص صحیح ،زمان مناسب برای ویزیت و توضیحات دارویی

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

برای غده های زیر پوستم رفتم گفتن نیاز به کاری نیست لیپوما هست خیلی مهربون و خوش برخورد هستن من رو آروم کردن

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

التهاب تاندون شانه

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

تشخیص ودرمانشون عالی بود

۱۴۰۳/۰۴/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

خوببود

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

,,عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

دکتر عطایی عظیمی انسان بسیار شریف و با حوصله ای است .بخاطر انگشت دخترم معاینه شدند ولی از عمل به دلیل مسایل شخصی انصراف دادم

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

کلیه دست و پا اراده ندارند

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

ارتوپت

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

مشکل درد ارنج تنیس باز داشتم تزریق کردن بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

دکتر خوب بسیار خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

آقای دکتر بسیار خوش برخورد و صبور هستند کارشون عالی هست

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

سلام و عرض ادب. ضمن خسته نباشید خدمت جناب دکتر عطائی. تشکر و قدردانی خودم از جناب دکتر دارم و از منشی ایشون که با صبر و شکیبایی پاسخگو مراجعین هستند سپاس گزارم.

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

خوش برخورد و کاربلد

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

اقای دکتر خیلی خوش برخورد بودن من ازشون راضی هستم

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

تشخیص عالی عمل عالی اخلاق عالی نوبت دهی عالی منشی با اخلاق

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

درحال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

عدم نتیجه

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

دستم خیلی درد می کرد و اکنون تحت درمان هیتم ، اما چندین نفر خیلی توصیف ایشون کردند....

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

بسیار عال

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

عالی عمل شدم

۱۴۰۲/۱۲/۲۲

سلام خار پاشنه پا داشتم فعلا در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

جراحی دست و عالی

۱۴۰۴/۰۱/۱۸

بسیار صبور و با اطلاع

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

زانو درد شدید ،با یک نسخه درد بر طرف شد

۱۴۰۳/۰۹/۰۱

آسیب دست

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

دکتر خوبه و با حوصله

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

مریض توریست دارم

۱۴۰۲/۰۴/۱۰

دکتر بسیار مهربان و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

فرستادن MRI برای شنیدن مشکل بیمار به اندازه کافی صبور نیستن.

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

من دوهفته پیش برای دستم پیش آقای دکتر مراجعه کردم با یک نسخه و در خود مطب معالجه شدم و خیلی راضی بودم. دستشون درد نکنه و از ایشون تشکر میکنم

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

ایشان بسیار خوش برخورد و با حوصله به حرفای بیمار گوش میکنن

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

دکتر عطایی بادقت به حرفهای بیمارش گوش میده فقط مشکل من پرداخت تزریق کورتون وازون بود که گفتن ۳میلیون که بخاطر قیمت بالا تزریق نکردم

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

خیلی خوبن

۱۴۰۳/۰۶/۱۸
اطلاعات تکمیلی
متخصص ارتوپدی و فلوشیپ جراحی دست از مشهد
درمان شکستگی ها، آسیبهای عصبی و تاندونی، اختلالات مادرزادی اندام فوقانی
مطب احمد آباد
مشهداحمد آباد عارف یک ساختمان بزرگمهر
شنبه تا چهارشنبه
  • مطب در روز ۲ تیر تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۶ تیر تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۷ تیر تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۸ تیر تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۹ تیر تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۱۰ تیر تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۱۱ تیر تعطیل می باشد.
اینستاگرام دکتر مهدی عطائی عظیمی

دکتر مهدی عطائی عظیمی متخصص ارتوپدی و فلوشیپ جراحی دست و اعصاب محیطی با شماره نظام پزشکی ۹۷۲۰۵ در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در احمد آباد، عارف یک، ساختمان بزرگمهر واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.

دکتر مهدی عطائی عظیمی با تخصص ارتوپدی و فلوشیپ جراحی دست و اعصاب محیطی، یکی از پزشکان شناخته‌شده در زمینه درمان بیماری‌های استخوان و مفاصل در شهر مشهد است. ایشان با شماره نظام پزشکی ۹۷۲۰۵ و دارا بودن مدارک تخصصی جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی) و فلوشیپ جراحی دست، به طور تخصصی به درمان انواع شکستگی‌ها، آسیب‌های عصبی و تاندونی و همچنین اختلالات مادرزادی اندام فوقانی می‌پردازد. بیماران در مشهد می‌توانند با مراجعه به مطب دکتر مهدی عطائی عظیمی در خیابان احمد آباد، عارف یک، ساختمان بزرگمهر، از خدمات تخصصی ایشان بهره‌مند شوند.

دکتر مهدی عطائی عظیمی به عنوان متخصص ارتوپدی و جراح دست، سابقه درمان موفق انواع آسیب‌های اندام فوقانی را دارد و بیماران با مشکلاتی مانند پارگی تاندون، آسیب به اعصاب محیطی و ناهنجاری‌های مادرزادی دست، جهت بررسی و درمان به ایشان مراجعه می‌کنند. در مسیر درمان، توجه ویژه به تشخیص دقیق و انتخاب روش‌های جراحی یا غیرجراحی مناسب، از ویژگی‌های بارز عملکرد دکتر عظیمی است.

بر اساس نظرات بیماران، دکتر مهدی عطائی عظیمی در تشخیص بیماری‌های ارتوپدی و جراحی‌های دست، دقت و مهارت بالایی دارد و بسیاری از مراجعه‌کنندگان از برخورد حرفه‌ای و راهنمایی‌های صادقانه ایشان رضایت داشته‌اند. مطب دکتر عطائی عظیمی در احمد آباد مشهد از شنبه تا چهارشنبه فعال است و امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم شده است. این موضوع به بیماران کمک می‌کند بدون نیاز به انتظار طولانی، وقت ملاقات خود را به‌سادگی رزرو کنند.

با توجه به تخصص فلوشیپ جراحی دست، سابقه موفق در درمان آسیب‌های عصبی و عضلانی اندام فوقانی و فعالیت رسمی با شماره نظام پزشکی ۹۷۲۰۵، دکتر مهدی عطائی عظیمی یکی از مراجع معتبر درمانی در حوزه ارتوپدی و جراحی دست در مشهد به شمار می‌رود.

زمینه‌های درمانی:
خدمات:
دکتر مهدی عطائی عظیمی چه تخصصی دارد؟

دکتر مهدی عطائی عظیمی متخصص ارتوپدی و دارای فلوشیپ جراحی دست و اعصاب محیطی است.

آدرس مطب دکتر عطائی عظیمی در مشهد کجاست؟

مطب دکتر عطائی عظیمی در مشهد، احمد آباد عارف یک، ساختمان بزرگمهر قرار دارد.

آیا امکان نوبت‌دهی اینترنتی برای ویزیت دکتر عطائی عظیمی وجود دارد؟

بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای دکتر عطائی عظیمی فراهم است.

دکتر عطائی عظیمی چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

تشخیص و درمان شکستگی‌ها، آسیب‌های عصبی و تاندونی، جراحی دست و درمان اختلالات مادرزادی اندام فوقانی از خدمات ایشان است.

شماره نظام پزشکی دکتر مهدی عطائی عظیمی چیست؟

شماره نظام پزشکی دکتر عطائی عظیمی ۹۷۲۰۵ است.

این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

مسیریابی
مطب احمد آباد

احمد آباد عارف یک ساختمان بزرگمهر