آقای دکتر بسیار با حوصله و با آرامش کامل با بیمار برخورد کردن ... خانم منشی شون هم بسیار محترم و مودبانه پاسخگو بودن
عالی هستند
بسیا عالی هستن
دکتر علی صدری زاده واقعا عالی است
آب ریه بسیار علی
مشکل ریه پدرم بود که ایشان عملشون کردن و خدارو شکر عمل خوبی داشتند
خوب بود
بسیارعالی
نوبت عمل داده شده
مشکل ریه داشتم
بهترین
بهارینن
کانسر ریه
عمل کانسر مری
بهترین دکتر مشکلات ریوی هستند
دکتر خوبی هستن
ریه عالی بودن
بسیار عالی و خوش برخورد
عمل ریه .بسیار راضیم و از جناب آقای دکتر کمال تشکر را دارم.خدواند متعال به ایشان اجر زحماتشان را بدهد انشاا..
عمل جراحب بسییار عالی
بسیار دکتر خوب و خوشبرخورد،و بسیار کاربلدهستن،من تومور ریه داشتم عمل کردن
من دو تا غده داشتم توی ریه هام خیلی کارشون خوب بود عالی بود خدا خیرشون بده فقط میتونم بگم عالی بود عمل منکه خیلی راضی بودم
عمل قفسه سینه داشتم .علم و اخلاق ایشان عالیست
بیماری آشالازی داشتم. به دستان مبارک ایشان زندگی دوباره به من بخشیدن
خداخیرشون بده عالی بود کانسر تیرویید
جراحی توده معده داشتم
عمل ریه
عالی هستن
کیست هوا درریه داشتم که توسط اقای دکتر تشخیص داده شد وجراحی انجام دادن خیلی از عملشون راضی هستم خداروشکر خداانشالله حفظشون کنه اقای دکتر عزیزو
درددر قفسه سینه و کتف چپ
تیرودکتومی
بسیار عالی. وخوش بر خورد
عالی بودن
بسیار عالی
بسیار مهربان....با حوصله...
خاله ی منو عمل کردن و بسیار راضی هستند و منم میخوام ایشون گواتر منو عمل کنن
ان شا الله بعد عمل جراحی نظر میدم
عمل تیروییدکتومی...بسیار عالی بود
جراحی مری
مشکل تنفسی
بسایر حا
خوب عالی هستن
نظری ندارم
عمل مری خیلی خوب بودن جراح درجه یک هستن
عمل تیروئید داشتم عالییییئ
دکترپنجه طلا تیروییدمو کامل برداشتن واقعا راضیم از عملم خیلی جای بخیه م کوچیکه یه دنیا ممنونم ازشون خدا حفظشون کنه
معرفی کردن
سلام علیکم ایشون نمونه هستند همتای مثل خودشون ندارند
واقعا دکتر عالی هستن هرچی بگم کم گفتم
بسیار دکتر حاذق وتوانمند
تیرویید برداشتم عالی بودن
اوکی 4
ایشان بسیار زبردست وعالی هستند خدا خیرشان دهد من عمل تیروییدکتومی شدم صدام مثل قبلا هست والان هیچ مشکلی ندارم 5
بسیار عالی است
بسیار متبحر و فوق تخصص
بسیار خوب
خوب است
دکتر بسیار خوبی هستند
عمل صفرا
عمل توده در مری
دکتر بسیار خوب وبا تجربه ای هستند
عالی عالی
ایشون زندگی دوباره داد ب همسرم
مشکل ریه داشتم جراحم بودند بیمارستان رضوی
مشکل ریه
مشکل ریه نتیجه خوب
بسیار با اخلاق و بی نظیر در جراحی
دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق و باتجربه
عمل تیروئید
پاراتیروئید
افژیون پلور
کیست ریه داشتم واز عمل دکتر راضی هستم والان بعد اتمام داروهای کمی تب دارم
خوبه انسان اخلاق مداری هستند
خیلی خوب و عالی
در حال معالجه
پنجه طلا
بسیار بسیار عالی . دکتری فوق العاده و دوست داشتنی
مشکل غددی دارم
عمل جراحی تیروئید عالی بودن
فوق العاده هستن این دکتر هفته پیش تیروید من عمل کردن وخیلی راضی هستم از ایشون بدون هیچ درد خیلی زود مرخص شدم .
مشکل تیروئید ، بسیار خوش اخلاق و کاربلد
عفدنت ریه . خوب شدن
سرطان مری 5 سال پیش عمل کردم خداراشکر خوبم
تجربه و تبحر ایشون در عمل جراحی تیرویید فوق العاده می باشد. باتشکر از ایشون
جراحی تیموس
ایشون بی نظیرن
همسرم کیست هیداتیک داشت که آقای دکتر عمل کردن وخیلی موفق بود
من عمل برداشتن مری داشتم ایشان بسیار حاذق و خوش برخورد هستند براشون آرزوی موفقیت روز افزون دارم
عالی ممنون از تلاش ایشان
در حال درمانم
جراحی ریه بسیار دکتر خوبی هستن دلسوز و مهربان خدا حفظشون کنه
ایشان دکتر حاذقی هستند
سرطان تیرویید،برداشت غده عالی
سرطان معده وعمل ب خوبی انجام شد
عالی بودن تا الان تازه میخوایم بریم واسه عمل تیروید
بسیار عالی و ماهر
خیلی خوب
جراحی شدم عالی بودند
من 34 سالم هست و درگیر سرطان مری بودم . توسط دکترصدری زاده عزیز جراحی شدم . ایشون فوق العاده قابل و مهربان و خوش برخورد هستن. امیدوارم تنشون سالم باشه
فوق العاده
دکتر بسیار عالی هستن پدرم پیش هر دکتری رفت دردش را نفهمیدن دکتر صدری زاده تشخیص داد که مریضیش چیه
تیروئیدمو عمل کردن خیلی کارشون عالی بود اذیت نشدم
ایشون یکی از بهترین دکترهایی هستند که میشناسم.تنشون همیشه سلامت
بریدگی درگلو داشتم وعلا بهترم بعد از عمل
با سلام نتیجه درمان با ایشان نسسبت به سایر اطبا بسیار متفاوت میباشد
توده در ریه و عمل حراحی توسط ایشان. رضایت کامل دارم
جراحی برادرم عالی بود خداوند حفظشون کنه
ایشان نمونه هستند
خیلیخوب
عالی ب
کانسر دیه داشتم توسط جناب دکتر صدری زاده جراحی شدم واقعا دستشان درد نکنه بسیار از دکتر راضی هستیم
بی نظر
تیروییدکتومی عالی
بهترین جراح عمومی در مشهد
دکتری با تجربه و انسان دوست و بزرگوار
کیست تشخیص نهایی و جراحی سلامتی مجدد
سلام مشکل آقای من عفونت ریه بود آقای صدری زاده باعملی ک انجام دادحالش عالی شده خداروشکر مشکلش حل شده خیلی دکتر وظیفه شناس وباشخصیت هستن
سلام عالی هستمد
عالی و فراتر از عالی
سلام.عالی ،مهربان و دقیق
بی نظیر هستن ایشون. عمل تیروئید داشتم جز یک خط سفید نازک هیچ ردی نمونده بدون هیچ اذیتی. بعد عمل هر وقت تماس گرفتم کاملا وقت گذاشتن و راهنمایی کردن
تیروئید عمل کردم خیلی رازی ام
عمل تیروئید داشتم .واقعا دکتر خوبی عالیی هستن و باموفقیت و عالی عمل را انجام دادن
واقعا تشخیص دهی عالی دارن
کار ایشان در کل جهان درجه 1 است. زندگیم مدیون ایشان است
بسیار دکتر عالی و صبوری هستن وبا مهربانی ومتانت به حرفهای بیمار گوش میکنن
عالی بوده دکتر.یه دونه واسه نمونه
بسیار دکتر خوبی هستند
باسلام
بسیار مفید بوده است
مورد عمل جراحی ریه شدم چون یک توده داشتم 0 عمل بخوبی انجام شد مممونم از زحمات جناب دکتر صدری زاده
من کیست هیداتیک ریه داشتم که ایشون عمل کردن واقعا راضی بودم بسیار پزشک ماهر و مهربانی هستند
منتیروئد داشتم برداشتم فوق العاده راضی بودم ازشون ممنون سایشون مستدام
بهترین دکتر
جراحی عالی تیرویید
بسیار عالی بود
جراحی کانسر تیروئید عالی بودن
دکتر صدری زاده عالی هستن،من تیروئید پیش ایشون عمل کردم و کارشون یکه
بسیار خوب وبا تجربه
فقط باید بگم بهترین دکتر برای محمد رضای من معجزه کرده اقای دکتر
عالی هستند اقای
بسیار دکتر با تجربه و با علمی هستن
خیلی خوبه
دکتر خوبیست
مشکل تیرویید. بسیار عالی
ایشون فوق العادن . تیرویید من توسط ایشون عمل شدو من وااااقعا راضی هستم و ازشون ممنونم .
اخلاق مدار، متعهد و متخصص
پزشک حاذق و خیلی دلسوز هستن ایشون
جراحی تیرویید بسیار عالی و ماهر هستند بسیار با اخلاق
پزشک بسیار
از کار افتادن ریه و بهترم
عمل تیروئید داشتم نتیجه عالی بود
جز بهترین دلسوز ترین جراحان هستند
مشکل ترئید
فوقالعاده و
توده در ستون فقرات
بی نظیر
خیلی خوب هستند.
در سال 1395 مری ا م راعمل کردم به دلیل آشالازی عالی بود
خداخیرشون بده من عمل تیرویی داشتم فوق العاده بودن ایشون
پدرم سرطان داشتند ایشان عمل کردند و 13 سال است که خوب هستند. دکتر عالی هستن
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار ملاصدرا - بلوار بعثت - پلاک ۱۰
آقای دکتر بسیار با حوصله و با آرامش کامل با بیمار برخورد کردن ... خانم منشی شون هم بسیار محترم و مودبانه پاسخگو بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بسیا عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۷دکتر علی صدری زاده واقعا عالی است
۱۳۹۸/۱۱/۲۵آب ریه بسیار علی
۱۳۹۹/۰۴/۱۸مشکل ریه پدرم بود که ایشان عملشون کردن و خدارو شکر عمل خوبی داشتند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸خوب بود
۱۳۹۷/۰۲/۲۳بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱نوبت عمل داده شده
۱۴۰۰/۰۵/۱۴مشکل ریه داشتم
۱۳۹۹/۰۹/۱۴بهترین
۱۳۹۸/۱۱/۱۰بهارینن
۱۳۹۷/۰۸/۰۷کانسر ریه
۱۳۹۹/۰۶/۱۶عمل کانسر مری
۱۳۹۷/۱۰/۱۱بهترین دکتر مشکلات ریوی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۲دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۵ریه عالی بودن
۱۳۹۷/۱۱/۲۳بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عمل ریه .بسیار راضیم و از جناب آقای دکتر کمال تشکر را دارم.خدواند متعال به ایشان اجر زحماتشان را بدهد انشاا..
۱۳۹۷/۰۶/۲۲عمل جراحب بسییار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بسیار دکتر خوب و خوشبرخورد،و بسیار کاربلدهستن،من تومور ریه داشتم عمل کردن
۱۳۹۹/۰۷/۲۷من دو تا غده داشتم توی ریه هام خیلی کارشون خوب بود عالی بود خدا خیرشون بده فقط میتونم بگم عالی بود عمل منکه خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عمل قفسه سینه داشتم .علم و اخلاق ایشان عالیست
۱۳۹۷/۰۶/۰۴بیماری آشالازی داشتم. به دستان مبارک ایشان زندگی دوباره به من بخشیدن
۱۳۹۹/۰۳/۱۸خداخیرشون بده عالی بود کانسر تیرویید
۱۴۰۰/۰۵/۱۴جراحی توده معده داشتم
۱۳۹۸/۱۱/۰۵عمل ریه
۱۳۹۷/۱۱/۲۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۷کیست هوا درریه داشتم که توسط اقای دکتر تشخیص داده شد وجراحی انجام دادن خیلی از عملشون راضی هستم خداروشکر خداانشالله حفظشون کنه اقای دکتر عزیزو
۱۴۰۰/۱۱/۱۷درددر قفسه سینه و کتف چپ
۱۳۹۹/۰۶/۱۷تیرودکتومی
۱۴۰۰/۰۷/۲۱بسیار عالی. وخوش بر خورد
۱۴۰۰/۰۹/۲۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۰۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۵بسیار مهربان....با حوصله...
۱۴۰۰/۰۶/۱۹خاله ی منو عمل کردن و بسیار راضی هستند و منم میخوام ایشون گواتر منو عمل کنن
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ان شا الله بعد عمل جراحی نظر میدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۹عمل تیروییدکتومی...بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۳۰جراحی مری
۱۳۹۹/۱۱/۱۸مشکل تنفسی
۱۳۹۹/۰۶/۲۴بسایر حا
۱۴۰۰/۱۲/۱۵خوب عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۰نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عمل مری خیلی خوب بودن جراح درجه یک هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۳عمل تیروئید داشتم عالییییئ
۱۴۰۰/۱۲/۰۳دکترپنجه طلا تیروییدمو کامل برداشتن واقعا راضیم از عملم خیلی جای بخیه م کوچیکه یه دنیا ممنونم ازشون خدا حفظشون کنه
۱۳۹۹/۱۰/۲۱معرفی کردن
۱۳۹۹/۰۸/۰۷سلام علیکم ایشون نمونه هستند همتای مثل خودشون ندارند
۱۳۹۷/۱۱/۰۸واقعا دکتر عالی هستن هرچی بگم کم گفتم
۱۳۹۹/۱۰/۰۷بسیار دکتر حاذق وتوانمند
۱۴۰۰/۰۸/۱۹تیرویید برداشتم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۳اوکی 4
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ایشان بسیار زبردست وعالی هستند خدا خیرشان دهد من عمل تیروییدکتومی شدم صدام مثل قبلا هست والان هیچ مشکلی ندارم 5
۱۳۹۷/۰۳/۰۱بسیار عالی است
۱۴۰۰/۰۴/۲۶بسیار متبحر و فوق تخصص
۱۳۹۷/۰۱/۲۳بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۸/۲۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۹خوب است
۱۴۰۰/۱۰/۳۰دکتر بسیار خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۰۲بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عمل صفرا
۱۳۹۹/۰۵/۲۱عمل توده در مری
۱۳۹۹/۰۸/۰۵دکتر بسیار خوب وبا تجربه ای هستند
۱۳۹۹/۰۸/۲۷عالی عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۳ایشون زندگی دوباره داد ب همسرم
۱۳۹۹/۰۳/۱۸مشکل ریه داشتم جراحم بودند بیمارستان رضوی
۱۳۹۹/۱۲/۱۵مشکل ریه
۱۳۹۹/۰۲/۲۴مشکل ریه نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۳بسیار با اخلاق و بی نظیر در جراحی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق و باتجربه
۱۳۹۹/۰۸/۱۸عمل تیروئید
۱۴۰۰/۱۲/۰۲مشکل ریه
۱۳۹۷/۰۸/۳۰پاراتیروئید
۱۳۹۷/۱۰/۱۰افژیون پلور
۱۳۹۸/۱۲/۰۸کیست ریه داشتم واز عمل دکتر راضی هستم والان بعد اتمام داروهای کمی تب دارم
۱۳۹۷/۰۷/۰۳خوبه انسان اخلاق مداری هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۶خیلی خوب و عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۶در حال معالجه
۱۴۰۰/۰۴/۱۳پنجه طلا
۱۴۰۰/۰۹/۲۵بسیار بسیار عالی . دکتری فوق العاده و دوست داشتنی
۱۳۹۷/۱۲/۲۵مشکل غددی دارم
۱۴۰۰/۰۶/۱۲عمل جراحی تیروئید عالی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۰۸فوق العاده هستن این دکتر هفته پیش تیروید من عمل کردن وخیلی راضی هستم از ایشون بدون هیچ درد خیلی زود مرخص شدم .
۱۳۹۷/۰۸/۲۲مشکل تیروئید ، بسیار خوش اخلاق و کاربلد
۱۳۹۹/۰۴/۰۳عفدنت ریه . خوب شدن
۱۳۹۹/۰۸/۱۳سرطان مری 5 سال پیش عمل کردم خداراشکر خوبم
۱۳۹۷/۱۲/۱۷تجربه و تبحر ایشون در عمل جراحی تیرویید فوق العاده می باشد. باتشکر از ایشون
۱۳۹۸/۱۱/۲۶جراحی تیموس
۱۳۹۹/۰۴/۱۵ایشون بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲همسرم کیست هیداتیک داشت که آقای دکتر عمل کردن وخیلی موفق بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۵من عمل برداشتن مری داشتم ایشان بسیار حاذق و خوش برخورد هستند براشون آرزوی موفقیت روز افزون دارم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عالی ممنون از تلاش ایشان
۱۴۰۰/۰۳/۰۹در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۴/۱۷جراحی ریه بسیار دکتر خوبی هستن دلسوز و مهربان خدا حفظشون کنه
۱۳۹۹/۰۳/۱۶ایشان دکتر حاذقی هستند
۱۳۹۷/۰۶/۰۳سرطان تیرویید،برداشت غده عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴سرطان معده وعمل ب خوبی انجام شد
۱۳۹۸/۰۴/۱۹عالی بودن تا الان تازه میخوایم بریم واسه عمل تیروید
۱۴۰۰/۰۲/۰۷بسیار عالی و ماهر
۱۳۹۹/۰۵/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۲خیلی خوب
۱۳۹۸/۱۱/۱۴جراحی شدم عالی بودند
۱۳۹۹/۰۴/۰۲من 34 سالم هست و درگیر سرطان مری بودم . توسط دکترصدری زاده عزیز جراحی شدم . ایشون فوق العاده قابل و مهربان و خوش برخورد هستن. امیدوارم تنشون سالم باشه
۱۴۰۰/۰۴/۲۷فوق العاده
۱۳۹۹/۰۳/۱۵دکتر بسیار عالی هستن پدرم پیش هر دکتری رفت دردش را نفهمیدن دکتر صدری زاده تشخیص داد که مریضیش چیه
۱۳۹۹/۰۹/۱۸تیروئیدمو عمل کردن خیلی کارشون عالی بود اذیت نشدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ایشون یکی از بهترین دکترهایی هستند که میشناسم.تنشون همیشه سلامت
۱۴۰۰/۰۱/۱۴بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۶بریدگی درگلو داشتم وعلا بهترم بعد از عمل
۱۳۹۹/۱۲/۱۲با سلام نتیجه درمان با ایشان نسسبت به سایر اطبا بسیار متفاوت میباشد
۱۴۰۰/۱۰/۰۷توده در ریه و عمل حراحی توسط ایشان. رضایت کامل دارم
۱۳۹۹/۰۲/۲۸جراحی برادرم عالی بود خداوند حفظشون کنه
۱۴۰۰/۱۰/۲۹ایشان نمونه هستند
۱۳۹۹/۰۸/۱۹خیلیخوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۹عالی ب
۱۴۰۰/۰۴/۱۲کانسر دیه داشتم توسط جناب دکتر صدری زاده جراحی شدم واقعا دستشان درد نکنه بسیار از دکتر راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱بی نظر
۱۴۰۰/۰۲/۰۷تیروییدکتومی عالی
۱۳۹۸/۰۲/۲۲بهترین جراح عمومی در مشهد
۱۳۹۹/۰۵/۲۶دکتری با تجربه و انسان دوست و بزرگوار
۱۳۹۷/۰۴/۲۷کیست تشخیص نهایی و جراحی سلامتی مجدد
۱۳۹۹/۱۰/۳۰سلام مشکل آقای من عفونت ریه بود آقای صدری زاده باعملی ک انجام دادحالش عالی شده خداروشکر مشکلش حل شده خیلی دکتر وظیفه شناس وباشخصیت هستن
۱۳۹۸/۰۳/۰۵خوب است
۱۳۹۹/۱۱/۲۵سلام عالی هستمد
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عالی و فراتر از عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۸سلام.عالی ،مهربان و دقیق
۱۳۹۹/۰۷/۲۰بی نظیر هستن ایشون. عمل تیروئید داشتم جز یک خط سفید نازک هیچ ردی نمونده بدون هیچ اذیتی. بعد عمل هر وقت تماس گرفتم کاملا وقت گذاشتن و راهنمایی کردن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۳تیروئید عمل کردم خیلی رازی ام
۱۳۹۹/۱۱/۱۹عمل تیروئید داشتم .واقعا دکتر خوبی عالیی هستن و باموفقیت و عالی عمل را انجام دادن
۱۴۰۰/۰۱/۰۳واقعا تشخیص دهی عالی دارن
۱۳۹۹/۰۹/۱۱کار ایشان در کل جهان درجه 1 است. زندگیم مدیون ایشان است
۱۳۹۷/۰۴/۰۴بسیار دکتر عالی و صبوری هستن وبا مهربانی ومتانت به حرفهای بیمار گوش میکنن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عالی بوده دکتر.یه دونه واسه نمونه
۱۴۰۰/۰۵/۱۶خوب بود
۱۳۹۷/۰۴/۰۷بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۷باسلام
۱۳۹۷/۱۱/۲۳بسیار مفید بوده است
۱۴۰۰/۰۸/۱۵مورد عمل جراحی ریه شدم چون یک توده داشتم 0 عمل بخوبی انجام شد مممونم از زحمات جناب دکتر صدری زاده
۱۳۹۹/۰۷/۲۵عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۳۰من کیست هیداتیک ریه داشتم که ایشون عمل کردن واقعا راضی بودم بسیار پزشک ماهر و مهربانی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۲منتیروئد داشتم برداشتم فوق العاده راضی بودم ازشون ممنون سایشون مستدام
۱۳۹۹/۰۹/۱۱بهترین دکتر
۱۳۹۹/۱۲/۱۰جراحی عالی تیرویید
۱۴۰۰/۰۲/۰۸بسیار عالی بود
۱۳۹۷/۱۱/۲۸جراحی کانسر تیروئید عالی بودن
۱۳۹۷/۱۲/۰۶دکتر صدری زاده عالی هستن،من تیروئید پیش ایشون عمل کردم و کارشون یکه
۱۳۹۷/۰۵/۰۱بسیار خوب وبا تجربه
۱۴۰۰/۱۲/۱۸فقط باید بگم بهترین دکتر برای محمد رضای من معجزه کرده اقای دکتر
۱۳۹۸/۰۴/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۶عالی هستند اقای
۱۴۰۱/۰۲/۰۷بسیار دکتر با تجربه و با علمی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۰۸خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۰۷خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۰۴دکتر خوبیست
۱۳۹۹/۰۲/۱۳مشکل تیرویید. بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ایشون فوق العادن . تیرویید من توسط ایشون عمل شدو من وااااقعا راضی هستم و ازشون ممنونم .
۱۳۹۸/۰۱/۲۳اخلاق مدار، متعهد و متخصص
۱۴۰۰/۱۰/۱۳مشکل ریه
۱۴۰۰/۰۳/۰۲پزشک حاذق و خیلی دلسوز هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۰۳جراحی تیرویید بسیار عالی و ماهر هستند بسیار با اخلاق
۱۳۹۹/۱۱/۰۶پزشک بسیار
۱۴۰۰/۰۶/۱۶از کار افتادن ریه و بهترم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲عمل تیروئید داشتم نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۵جز بهترین دلسوز ترین جراحان هستند
۱۳۹۷/۰۸/۰۳مشکل ترئید
۱۴۰۰/۰۹/۱۶فوقالعاده و
۱۴۰۰/۱۱/۱۰توده در ستون فقرات
۱۳۹۷/۰۹/۱۰بی نظیر
۱۴۰۰/۱۰/۰۳خیلی خوب هستند.
۱۳۹۷/۰۶/۰۹در سال 1395 مری ا م راعمل کردم به دلیل آشالازی عالی بود
۱۳۹۷/۱۰/۰۸خداخیرشون بده من عمل تیرویی داشتم فوق العاده بودن ایشون
۱۳۹۷/۰۶/۲۳پدرم سرطان داشتند ایشان عمل کردند و 13 سال است که خوب هستند. دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۶