من جراحی پستان داشتم ایشون بسیار دکتر مهربان و دلسوز و در کار خود ممتاز هستند
معجزه گر
جراح پستان
عالی بودند
دکتر خوش اخلاق و مهربون
بسیاردکترحاذقی هستند
بسیار دکتر خوب و دانایی هستند
تشخیص عالی و اخلاق بسیار خوب
خیلیخو
عالی هستن
بسیار عالی
سلام خیلی عالی بود
خوب هستن
توده سینه که با معاینه اولیه تشخیص دادن خوش خیم هست
دکتر خوبی هستن ومن نتیجه گرفتم
تحت مراقبت دکتر میباشم
برای جواب سونوگرافی
بسیارمهربان دلسوز وپیگیر
متعهد و حاذق
عالللیه بهترین دکتره
مادر شوهرم کانسر پستان داشتن ،گرید 2 ،عمل کردند و الان 3 سال میگذره، حالشون خیلی خوبه
خوب بوده
عالی بود
بسیار عاللللللییییییی
توده خوش خیم
بسیارعالی هستن
ویزیت مجدد
حاذق وخوش برخورد
همسرم بیماری سینه داشت از دکتر راضی است
دکتر بسیار دلسوزو عالی
پزشک متخصص و در تشخیصشون دقیق هستن
دکتر خوبی هستن
دکتر بسیار عالی
بسیار از طبابت ایشان راضی بودم
خییییلی عالی بود
دکتر عالییی هستن
بسیار راضی بودم
دکتر بسیار خوبی هستن
توده سینه
دکتر بسیار با تجربه ایست
بسیار متبهر وخوش اخلاق
عدم رضایت
سرطان سینه
بسیار عالی هستن
دکتربسیاربااخلاق وحاذقی هستند .مخصوصا درزمینه پستان
توده درسینه چپ وجراحی توسط دکتر انجام شد عالی
در حال معالجه
بسیار دقیق و مهربان
خیلی عالی
کانسر پستان داشتم و الان تحت شیمی درمانی هستم از جراحی هم تا الان راضی هستم
من کیست پستان داشتم و تحت عمل قراررگرفتم توسط ایشان. بسیار صبور و خوش برخورد هستند
باسلام،
دکتر از همه لحاظ عالی
در حال درمان
کارشون عالی و بی نظیره. دعاگوی ایشان هستم تا آخر عمر.
عااااالی
بسیار پزشک با حوصله و خوبی هستند فقط روز ویزیت خیلی معطلی دارد
بسیار عالی و نتیجه بخش
پزشک بسیار مهربان و با حوصله ای هستند وبسیار باسواد
بسیار دکتر خوبی هستند
عالی دقیق وتشخیص درست
عالی.غدد داخل پستان.بسیار عالی بود کار ایشان
دکتربسیار دانا وانسان دوستی هستند
سرطان سینه. عمل کردم
همه چی عالی
بسیارعالی وحاذق ومهربان
بدک نی
خیلی عالی بودن
بسیارعالی
هنوز عمل نکرده اند
دکتر خوبی هستند
ایشون عالی هستن
خوب بودند
کیست در پستان و برای کنترل از رشد دارو مصرف کرده ام اکنون باید برای چکاپ ب دکتر مراجعه کنم
عمل کردن پستانمو تا الان خیلی راضیم
کانسر پستان
دکتر خوبی هستند.
سلام عالی بودن
خانمم سرطان سینه داشتندوتوسط آقای دکتر عمل شدند والحدالله حالشان خوب است
بسیار بسیار دکتر با تجربه ایی هستند..
واقعاعالیه
جراحی داشتم
مشکل توده پستان .تازه عمل کردم
کانسر سینه
دکتر با تجربه وبا تشخیص بالا
از تشخیص و جراحی کاملا راضی هستم
عالی است
عالی در حال ادامه درمانم
پزشکی حاذق هستند
بسیار خوب
من سرطان سینه داشتم دکترجراحم بودن دکترفوق العاده وبی نظیری هست الان هم حالم خیلی خوبه
جهت درمان و جراحی کانسر میانی مری خدمت ایشون رسیدیم
خیلی عالیه
پزشکی بسیارحاذق وکاربلدجراحی بسیار عالی موفقی داشتم
خواهرزاده ام مریض ایشان بوده
من کیست های زیاد داشتم دکتر درمان کرد
سرطان پستان...جراحی شدم ..فعلا که خوبم
کارآقای دکترحرف نداره من سرطان سینهداشتم آقای دکترعمل کردند فعلاخوب هستم
آقای دکتر بسیار با تجربه وخوب است
برای توده سینه اقدام کردم
سرطان پستان جراحی شدم
بسیار صبور و ماهر هستند و چکاپ سالیانه رو پیشنهاد دادند
ماستیت سینه داشتتم در حال درمانم
عمل فتق عالی بودن
توده پستان ؛ عمل جراحی انجام دادم در حال حاضر مشکلی ندارم
تشخیص عالی
کیست پستان
توده در سینه. منتظر انجام بیوبسی هستم
دکتر با اخلاق وممتاز
توده داشت سینه هام فعلا که معالجه نشدم
تشخیص توده سینه ام که نیاز به سونوگرافی مجدد داشت
خوب مراجعه اول بود
فیبروم سینه داشتم و از عملم راضی هستم
دارویی که ایشان تجویزکردند بسیار عالی جواب داد
عالی عالی عالی عالی
من کیست سینه داشتم از وقتیکه ایشونو دیدم و ویزیت شدم خیلی حالم خوبه
نوبت آزمایش داشتیم
برداشتن توده ازپستان
کانسر برست. نتیجه عالی
سرطان پستان
بسیار دقیق و منظم می باشند و تشخیص بسیار عالی
بسیار عالی و با دقت
سرطان ملانوم کارشون عالیست
فوووووق العاده متبهر
هنوز یک مرتبه ویزیت شدم
خوب بود
سه سال پیش توسط ایشان ویزیت شدم
دارای تجربه وبرخوردعالی است
عالیه این دکتر
به مدت 2 سال هست که تحت نظرایشان هستم
درد سینه داشتم و هر سالهجهت معاینه به ایشان مراجعه میکنم
دکتر عالی ودلسوز
یک عمل کوچیک
عمل پستان چپ خوب بود با موفقیت بوده
توده خوش خیم,باموفقیت انجام شد,حتی جای عمل نمونده ,,واقعاکارشون عالیه,باسپاس
به نظر من ایشون واقعا کارشون عالیه همون اول که نمونه از توده پستان گرفت تشخیص چشمی شون درست بود با آزمایشگاه ... احسنت
بسیار عالی می باشند
توده خوش خیم داشتم دارو دادن و نتیجه خوبی گرفتم
راضی هستم
عالی بود و خداروشکرخوب شد
بسیار عالی سرطان سینه و نتیجه فوق العاده
ایشون فوق العاده خوب هستند
سلام من برای غدد پستان به ایشون مراجعه شدم از طریق متخصصان و بهم معرفی کردنشون و تحت درمانم
بهترین دکتری که من میشناسم تو ایران
بسیاردکترخوبی هستن مادرم توده درسینه داشتن توسط اقای دکترجراحی شدند.
فوق العاده هستن
کارشون عالیه
مادرم فتخ
بیماری سینه
سرتان سینه داشتم آقای دکتر فرقانی جراحی نموده و در حال حاضر خوبم
کیست و عالی بود دوره ی درمانشون
جراحی پستان
جراحی پستان فعلا که حوبه
چکاپ و عالی چ
توده پستان
عالی بوده
عالی . یه پزشک متخصص ، متعهد و خوش برخورد
شیمی درمانی شدم وبسیار راضی هستم
خیلی دکتر حاضر و محترمی هستن خیلی خونسرد و در کمال مهربانی و صبر و حوصله با بیمار برخورد میکنن
دکترخیلی خوبی هستن ازهمه نظرمن سرطان سینه داشتم جراحی کردم والان یک سال میشه زیرنظردکترفرقانیم وخداروشکرتابه امروزهیچ مشکلی ندارم
کیست سینه
فعلا باید جواب آزمایش بیاریم
زخم معده زخم معده
دکتر خ خ خوبی هستند
جراحی پستان خوب بود
جراحی داشتم و خیلی راضی هستم
هصتبهحتصثخبثبصثب
کیست سینه دختر خوبی است. بله
جراحی سینه عالی بود
برداشت کیست سینه داشتم و عالی بردن
سینهعملکردم
خیلی عال
کیست پستان و تحت تظر هستم
یک جلسه ویزیت شدم
کانسر پستان داشتم عالی وبی نظیر،فوق العاده صبور ،تشخیص عالی ،بااخلاق
عالی هستند
توده داخل پستان چپ کار آقایدکترحرف نداره
جراحی پستان داشتم وخیلی از ایشان ممنونم
دقیق و
ماشاالله
دکتر بسیار باتجربه ای هستن
فوق العاده
عالی وحاذق
مشکل پستان خیلی خوب
تشخیص عالی تخصص ایشونه
سلام،مادرم توده در سینه داشتند،اقای دکتر فرقانی فقط توده را برداشتند و که عملشون خیلی خوب بود
عالی هستن..وخودم هم برای پستانم رفتم
کانسرپستان
بسیار عالی بود
دکتر خوبی بود
کانسر پستان و جراحی توسط ایشان پزشک فوق العاده حاذق و دلسوز و باحوصله ای هستن خداوند به ایشان جزای خیر و عمر بابرکت بدهد
بسیار عالی و بی نظیر
دکتر خوبی هستن عالی
خیلی خوب است
کیست سینه دارم وتحت نظر می باشم
نتیجه رضایت بخش بود
عالی و بسیار دلسوز
نظری ندارم
سرطان سینه داشتم عمل کردم نزدیک یه سالیه خیلی کارشون عالی بود الانم خیلی بهترم
کانس کلون
تحت درمانم
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار کلاهدوز - کلاهدوز ۲ - پلاک ۶
من جراحی پستان داشتم ایشون بسیار دکتر مهربان و دلسوز و در کار خود ممتاز هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۲معجزه گر
۱۳۹۹/۰۸/۱۶جراح پستان
۱۴۰۰/۰۴/۱۱عالی بودند
۱۳۹۹/۰۶/۰۳دکتر خوش اخلاق و مهربون
۱۳۹۹/۰۷/۰۲بسیاردکترحاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۳بسیار دکتر خوب و دانایی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۵تشخیص عالی و اخلاق بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۸خیلیخو
۱۴۰۰/۰۷/۰۹عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۶سلام خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۴خوب هستن
۱۳۹۷/۰۴/۱۴توده سینه که با معاینه اولیه تشخیص دادن خوش خیم هست
۱۳۹۹/۰۹/۰۵دکتر خوبی هستن ومن نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۴/۲۸تحت مراقبت دکتر میباشم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸برای جواب سونوگرافی
۱۳۹۹/۱۱/۰۷بسیارمهربان دلسوز وپیگیر
۱۳۹۹/۰۵/۰۱متعهد و حاذق
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عالللیه بهترین دکتره
۱۳۹۷/۰۷/۲۵مادر شوهرم کانسر پستان داشتن ،گرید 2 ،عمل کردند و الان 3 سال میگذره، حالشون خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۳/۰۱خوب بوده
۱۳۹۷/۰۵/۱۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۹بسیار عاللللللییییییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲توده خوش خیم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بسیارعالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۰ویزیت مجدد
۱۳۹۹/۰۸/۲۵حاذق وخوش برخورد
۱۳۹۹/۰۵/۲۳همسرم بیماری سینه داشت از دکتر راضی است
۱۴۰۰/۰۸/۲۳دکتر بسیار دلسوزو عالی
۱۳۹۹/۰۲/۱۳پزشک متخصص و در تشخیصشون دقیق هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۲۴دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۵بسیار از طبابت ایشان راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷خییییلی عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۲۷دکتر عالییی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۰۶بسیار راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹خوب بوده
۱۳۹۹/۰۸/۰۳دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۲۷توده سینه
۱۴۰۰/۱۲/۱۶دکتر بسیار با تجربه ایست
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بسیار متبهر وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۴/۱۵سرطان سینه
۱۴۰۰/۰۸/۱۸بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳دکتربسیاربااخلاق وحاذقی هستند .مخصوصا درزمینه پستان
۱۳۹۹/۰۹/۲۸توده درسینه چپ وجراحی توسط دکتر انجام شد عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷در حال معالجه
۱۴۰۰/۰۸/۳۰بسیار دقیق و مهربان
۱۴۰۰/۱۱/۰۵خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۹سرطان سینه
۱۴۰۰/۰۵/۰۲کانسر پستان داشتم و الان تحت شیمی درمانی هستم از جراحی هم تا الان راضی هستم
۱۳۹۸/۱۱/۰۷من کیست پستان داشتم و تحت عمل قراررگرفتم توسط ایشان. بسیار صبور و خوش برخورد هستند
۱۳۹۹/۰۷/۳۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۳باسلام،
۱۴۰۰/۰۲/۲۷دکتر از همه لحاظ عالی
۱۳۹۹/۰۲/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶در حال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۲کارشون عالی و بی نظیره. دعاگوی ایشان هستم تا آخر عمر.
۱۴۰۰/۰۷/۱۳عااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰بسیار پزشک با حوصله و خوبی هستند فقط روز ویزیت خیلی معطلی دارد
۱۳۹۹/۰۹/۱۱بسیار عالی و نتیجه بخش
۱۳۹۹/۰۵/۰۳پزشک بسیار مهربان و با حوصله ای هستند وبسیار باسواد
۱۳۹۸/۰۷/۱۵بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۰۹عالی دقیق وتشخیص درست
۱۴۰۰/۱۱/۱۰عالی.غدد داخل پستان.بسیار عالی بود کار ایشان
۱۳۹۷/۰۱/۲۵دکتربسیار دانا وانسان دوستی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۲۹سرطان سینه. عمل کردم
۱۳۹۹/۱۱/۰۶همه چی عالی
۱۳۹۷/۱۰/۰۵بسیارعالی وحاذق ومهربان
۱۴۰۰/۰۳/۱۴بدک نی
۱۴۰۰/۰۵/۰۱خیلی عالی بودن
۱۳۹۹/۰۵/۲۳بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵هنوز عمل نکرده اند
۱۴۰۰/۱۰/۲۵دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷خوب بودند
۱۳۹۹/۱۲/۱۳کیست در پستان و برای کنترل از رشد دارو مصرف کرده ام اکنون باید برای چکاپ ب دکتر مراجعه کنم
۱۳۹۹/۰۶/۱۴عمل کردن پستانمو تا الان خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۱/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۹کانسر پستان
۱۴۰۰/۰۲/۱۷دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۸/۱۰سلام عالی بودن
۱۳۹۹/۰۵/۱۹خانمم سرطان سینه داشتندوتوسط آقای دکتر عمل شدند والحدالله حالشان خوب است
۱۳۹۹/۰۴/۲۹بسیار بسیار دکتر با تجربه ایی هستند..
۱۳۹۹/۰۵/۱۱واقعاعالیه
۱۳۹۹/۰۶/۱۶بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۸جراحی داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷مشکل توده پستان .تازه عمل کردم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳کانسر سینه
۱۴۰۰/۰۸/۱۷دکتر با تجربه وبا تشخیص بالا
۱۳۹۹/۰۵/۰۱از تشخیص و جراحی کاملا راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۳عالی است
۱۴۰۰/۰۸/۱۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۸عالی در حال ادامه درمانم
۱۳۹۹/۰۷/۰۱عااااالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۴پزشکی حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۴/۰۶من سرطان سینه داشتم دکترجراحم بودن دکترفوق العاده وبی نظیری هست الان هم حالم خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۳/۱۲جهت درمان و جراحی کانسر میانی مری خدمت ایشون رسیدیم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۵پزشکی بسیارحاذق وکاربلدجراحی بسیار عالی موفقی داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷خواهرزاده ام مریض ایشان بوده
۱۳۹۹/۰۷/۳۰من کیست های زیاد داشتم دکتر درمان کرد
۱۴۰۰/۰۵/۲۳سرطان پستان...جراحی شدم ..فعلا که خوبم
۱۳۹۹/۰۳/۱۹کارآقای دکترحرف نداره من سرطان سینهداشتم آقای دکترعمل کردند فعلاخوب هستم
۱۳۹۹/۰۳/۰۱آقای دکتر بسیار با تجربه وخوب است
۱۴۰۰/۰۳/۲۰برای توده سینه اقدام کردم
۱۳۹۸/۱۱/۱۹بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵سرطان پستان جراحی شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۸بسیار صبور و ماهر هستند و چکاپ سالیانه رو پیشنهاد دادند
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ماستیت سینه داشتتم در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عمل فتق عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲توده پستان ؛ عمل جراحی انجام دادم در حال حاضر مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰کیست پستان
۱۴۰۰/۱۱/۰۹توده در سینه. منتظر انجام بیوبسی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱دکتر با اخلاق وممتاز
۱۳۹۹/۰۹/۱۲توده داشت سینه هام فعلا که معالجه نشدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۵تشخیص توده سینه ام که نیاز به سونوگرافی مجدد داشت
۱۴۰۰/۰۵/۱۲خوب مراجعه اول بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۱فیبروم سینه داشتم و از عملم راضی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۰۶دارویی که ایشان تجویزکردند بسیار عالی جواب داد
۱۳۹۹/۰۶/۰۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۸عالی عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰من کیست سینه داشتم از وقتیکه ایشونو دیدم و ویزیت شدم خیلی حالم خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۰۳نوبت آزمایش داشتیم
۱۳۹۹/۰۶/۰۲سرطان سینه
۱۳۹۹/۰۸/۱۰برداشتن توده ازپستان
۱۴۰۰/۰۳/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۲۱کانسر برست. نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۴سرطان پستان
۱۴۰۰/۰۹/۲۳بسیار دقیق و منظم می باشند و تشخیص بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۹بسیار عالی و با دقت
۱۳۹۹/۰۶/۱۶سرطان ملانوم کارشون عالیست
۱۴۰۰/۱۱/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۶فوووووق العاده متبهر
۱۴۰۰/۱۰/۱۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۶هنوز یک مرتبه ویزیت شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵بسیارعالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۱سه سال پیش توسط ایشان ویزیت شدم
۱۳۹۹/۰۷/۰۹دارای تجربه وبرخوردعالی است
۱۴۰۰/۰۶/۲۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عالیه این دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۱۱به مدت 2 سال هست که تحت نظرایشان هستم
۱۳۹۹/۰۳/۲۷درد سینه داشتم و هر سالهجهت معاینه به ایشان مراجعه میکنم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲دکتر عالی ودلسوز
۱۳۹۹/۰۶/۱۵یک عمل کوچیک
۱۳۹۹/۰۴/۰۳عمل پستان چپ خوب بود با موفقیت بوده
۱۴۰۰/۱۲/۰۴توده خوش خیم,باموفقیت انجام شد,حتی جای عمل نمونده ,,واقعاکارشون عالیه,باسپاس
۱۳۹۹/۰۸/۰۹به نظر من ایشون واقعا کارشون عالیه همون اول که نمونه از توده پستان گرفت تشخیص چشمی شون درست بود با آزمایشگاه ... احسنت
۱۳۹۷/۰۵/۱۷بسیار عالی می باشند
۱۳۹۹/۰۵/۰۷توده خوش خیم داشتم دارو دادن و نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۰۲/۳۱راضی هستم
۱۳۹۹/۰۴/۳۰عالی بود و خداروشکرخوب شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۵بسیار عالی سرطان سینه و نتیجه فوق العاده
۱۳۹۹/۰۴/۱۷ایشون فوق العاده خوب هستند
۱۳۹۹/۰۷/۲۶سلام من برای غدد پستان به ایشون مراجعه شدم از طریق متخصصان و بهم معرفی کردنشون و تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸بهترین دکتری که من میشناسم تو ایران
۱۴۰۰/۰۴/۱۷بسیاردکترخوبی هستن مادرم توده درسینه داشتن توسط اقای دکترجراحی شدند.
۱۳۹۹/۰۵/۱۹فوق العاده هستن
۱۳۹۹/۰۴/۳۱کارشون عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۱۲مادرم فتخ
۱۳۹۹/۰۷/۱۹بیماری سینه
۱۳۹۹/۱۰/۲۷سرتان سینه داشتم آقای دکتر فرقانی جراحی نموده و در حال حاضر خوبم
۱۳۹۹/۰۸/۲۶کیست و عالی بود دوره ی درمانشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۵جراحی پستان
۱۴۰۰/۰۲/۱۹جراحی پستان فعلا که حوبه
۱۴۰۰/۰۱/۲۶چکاپ و عالی چ
۱۳۹۹/۱۱/۱۹توده پستان
۱۴۰۰/۱۲/۰۵عالی بوده
۱۴۰۱/۰۱/۱۲عالی . یه پزشک متخصص ، متعهد و خوش برخورد
۱۳۹۹/۰۳/۳۱شیمی درمانی شدم وبسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۷بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۵خیلی دکتر حاضر و محترمی هستن خیلی خونسرد و در کمال مهربانی و صبر و حوصله با بیمار برخورد میکنن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲دکترخیلی خوبی هستن ازهمه نظرمن سرطان سینه داشتم جراحی کردم والان یک سال میشه زیرنظردکترفرقانیم وخداروشکرتابه امروزهیچ مشکلی ندارم
۱۳۹۹/۰۷/۲۲کیست سینه
۱۳۹۹/۰۵/۲۰فعلا باید جواب آزمایش بیاریم
۱۳۹۹/۰۱/۱۷زخم معده زخم معده
۱۳۹۷/۰۲/۲۲جراحی پستان
۱۳۹۹/۱۱/۱۹دکتر خ خ خوبی هستند
۱۳۹۷/۰۷/۲۰جراحی پستان خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۵جراحی داشتم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۳/۱۸هصتبهحتصثخبثبصثب
۱۴۰۰/۰۸/۲۲کیست سینه دختر خوبی است. بله
۱۳۹۹/۰۴/۱۲جراحی سینه عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۷برداشت کیست سینه داشتم و عالی بردن
۱۴۰۰/۰۴/۱۹سینهعملکردم
۱۳۹۹/۰۵/۰۸خیلی عال
۱۴۰۰/۰۳/۳۱کیست پستان و تحت تظر هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱یک جلسه ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳کانسر پستان داشتم عالی وبی نظیر،فوق العاده صبور ،تشخیص عالی ،بااخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۰۳عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۵توده داخل پستان چپ کار آقایدکترحرف نداره
۱۴۰۱/۰۱/۱۱جراحی پستان داشتم وخیلی از ایشان ممنونم
۱۳۹۷/۰۴/۲۹دقیق و
۱۳۹۹/۰۷/۲۳ماشاالله
۱۳۹۹/۰۳/۲۱دکتر بسیار باتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸فوق العاده
۱۴۰۰/۰۳/۱۸عالی وحاذق
۱۴۰۰/۰۲/۱۵مشکل پستان خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۶/۲۷تشخیص عالی تخصص ایشونه
۱۳۹۷/۰۹/۲۴سلام،مادرم توده در سینه داشتند،اقای دکتر فرقانی فقط توده را برداشتند و که عملشون خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۳۰عالی هستن..وخودم هم برای پستانم رفتم
۱۳۹۹/۰۶/۰۵کانسرپستان
۱۴۰۰/۰۳/۱۷بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۴بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۸دکتر خوبی بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۶کانسر پستان و جراحی توسط ایشان پزشک فوق العاده حاذق و دلسوز و باحوصله ای هستن خداوند به ایشان جزای خیر و عمر بابرکت بدهد
۱۳۹۹/۰۴/۳۱عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۱بسیار عالی و بی نظیر
۱۴۰۰/۰۲/۱۸دکتر خوبی هستن عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸خیلی خوب است
۱۳۹۹/۱۰/۲۲کیست سینه دارم وتحت نظر می باشم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴نتیجه رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عالی و بسیار دلسوز
۱۳۹۹/۰۳/۲۱نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۵/۰۶سرطان سینه داشتم عمل کردم نزدیک یه سالیه خیلی کارشون عالی بود الانم خیلی بهترم
۱۳۹۹/۱۲/۱۱کانس کلون
۱۳۹۹/۰۴/۲۵تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۷/۱۴