این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
احمدآباد - نبش محتشمی ۱ - پلاک ۷ - ساختمان پزشکان حافظ - طبقه ۲
بلوار فردوسی، بین میدان جانباز و چهارراه مهدی - درمانگاه شوریده
هموروئید بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۶جراح توانمند بسیاربااخلاق و حاذق
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بسیار دکتر صبور مهربان و کامل توضیح میدن استرس بیمار کم میکنن و در جراحی بسیار بسیار با تجربه
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار با تجربه و با دقت در انجام عمل جراحی
۱۳۹۷/۰۷/۰۹عمل آپاندیس
۱۴۰۳/۰۶/۲۰خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عمل توده پستان
۱۴۰۰/۰۹/۱۵کیست سینه
۱۴۰۴/۰۴/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۳۱بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۳سلام عمل کنیسه صفرا
۱۴۰۰/۰۲/۲۰توده ران راست داشتم و جراحی انجام دادم
۱۴۰۳/۱۲/۰۹توده در سینه بهبودی کامل بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۱کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۱۲جراحی ناخن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷من به علت یک مشکل در شکم عمل جراحی انجام دادم با اینکه سه جراح دیگر نتوانستند مشکلم را برطرف کنند ایشان به عنوان چهارمین جراج در عمل چهارم بسیار خوب و عالی مشکلم را برطرف کردند.ایشان بسیار دکتر خوب و کار بلدی هستند.
۱۴۰۰/۰۸/۱۶آپسه درحاله درمان برخوردشون خیلی عالیه
۱۳۹۸/۰۲/۱۲ایشان استاد هر عملی هستند. انسان و بااخلاق و جراح نمونه
۱۳۹۹/۰۴/۱۷فقط ویزیت شدم اشون عالی با حوصله توضیح کامل برا بیمار
۱۴۰۴/۰۱/۲۵خیلی دکتر خوبی هستند در برخورد اول خیلی با حوصله و با اخلاق بودند و خیلی امید و روحیه میدند کلا حس خوبی دارند
۱۳۹۹/۰۹/۲۷آبسه مقعدی داشتم.عمل کردم الحمدلله الان خیلی بهترم
۱۳۹۸/۰۹/۰۶فوق الاده
۱۴۰۳/۱۱/۱۵اپاندیس
۱۴۰۴/۰۵/۱۶بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۸/۲۲بادمفاصل
۱۴۰۰/۰۵/۲۰حرف نداره عاشقشیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۲عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳کیسه صفراعمل داشتم.کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۵مشکل من پرکاری تیرویید بود دوسال تحت نظرشون بودم خیلی دکتر مهربان و پررحوصله ای هستن دقیق ب صحبت های بیمارگوش میدن
۱۴۰۰/۰۶/۳۱عمل توده پستان داشتم و کارشون بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۵در کل عالی هستن ایشون هم تشخیص هم درمان
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عالی و کار بلد
۱۴۰۳/۰۶/۱۰مشکل گوار
۱۴۰۰/۰۸/۱۶باسلام دکتر خوبی هستند من سنگ صفرا داشتم ایشون چند سال پیش عمل کردن خوب شدن حالا خواهر شوهرم سنگ داره گفتم بره میش ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۱بسیار عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۳دکتربسیارعالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بسیار عالی و بینظی
۱۴۰۳/۰۴/۲۷معده وسنگ صفرا
۱۴۰۴/۰۳/۰۳کیست چربی در سر و کیست روی مچ پا،
۱۴۰۳/۰۸/۱۱یه توده داشتم سال ۹۷ ک در آوردن و ختم بخیر بپشد
۱۴۰۴/۰۴/۰۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۵خیلی دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۰۲غدد لنفاوی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۱هنوزتحت معالجه هستم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴انسداد روده
۱۴۰۴/۰۸/۰۷مشکل معده
۱۳۹۹/۰۴/۱۱بواسیر داشتم عمل شدم خدا قوت بهشون عالی ترین هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۵دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۷/۲۵دکتر خوب وبا اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۲۵باسلام جراحی صفرا بود که خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۲عالین ایشون
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ایشون دکتر باتجربه ای هستند
۱۳۹۹/۰۸/۱۷درحال درمان هستم اما تا العان نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵مشکل گوارشی....الحمدا.....نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷مشکل پرکاری تیرویید دلشتم و مداوا شدم خداردشکز
۱۳۹۹/۱۱/۱۶سینوس پیلونیدال
۱۴۰۰/۱۲/۲۷عالی بودشکر
۱۴۰۳/۰۸/۲۱هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۲بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۴توده ی چربی در سر داشتم که ایشون بسیارعالی ودر مطب توده رو بیرون آوردن بدون هیچ مشکلی و بدون عوارض بعدی. و خیلی ازشون ممنونم
۱۳۹۸/۰۴/۲۳عالی بوده راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶نداششم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸دکتر با اخلاق و متعهدی است
۱۴۰۰/۰۵/۰۶عالی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عالی و باحوصله و با اطلاعات
۱۴۰۳/۰۹/۱۲من عمل تیرویید انجام دادم پیش اقای دکتر خیلی کارشون عالیه در صورتی که من ۴ ماهه حامله بودم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳مشکل خاصی نداشتم نظر ایشون برام مهم بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۰کارشون عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۲۲