سلام واقعا از کار لیفت ایشون راضی بودم واقعا عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
خوب است
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
برادرم بیمارشان بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
عالی بوده
۱۴۰۱/۰۸/۱۵
بلفاروانجام دادم
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
عااااالی واقعا از نظر اخلاق و حرفه کاری
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
با نام خدا
سلام
ایشون نمونه یک دکتر با اخلاق و با وجدان هستن
خدا حفظشون کنه، با تشخیص درست و به جا
پسرم رو که میگفتن باید عمل آپاندیس انجام بده، ایشون عمل نکردن و گفتن آپاندیس نیست. و خداروشکر حال پسرم خوب شد.
خدا امثال دکتر پیوندی رو زیاد کنه..
موفق باشی دکتر️
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۱۰
جراحی عمل بینی انجام دادم خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
من عمل ابدوولیپوماتیک داشتم وازایشون راضی بودم خداخیرشون بده.خداب کارش ن برکت بده ان شاالله
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
بلفارو انجام دادم وراضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
آپاندیس
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
عالییییی
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
بلفارو داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
یکی از اقوام عمل کردن برم پیشش
۱۴۰۴/۰۴/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
دکترخوب و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
جراحی بینی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
بینی مو عمل کردم واز کارشون راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
عالی واقعا
۱۴۰۱/۰۵/۱۵
منکه یه بارجراحی کردم ولی به بقیه توصیه نمیکنم چون بدجراحی کردن
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
بلفارو
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۲۷
بسییار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
مشکل هزینه داشتم عمل نکردم
۱۴۰۳/۰۳/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
واقعا دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
مشاوره خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
پزشک حاذق ودوست داشتنی
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
بهترین پزشک زیبایی مشهد هستند .دکتر بااخلاق و حاذق
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷سلام واقعا از کار لیفت ایشون راضی بودم واقعا عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۹خوب است
۱۴۰۴/۰۵/۰۵برادرم بیمارشان بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۰عالی بوده
۱۴۰۱/۰۸/۱۵بلفاروانجام دادم
۱۴۰۲/۱۱/۲۷عااااالی واقعا از نظر اخلاق و حرفه کاری
۱۴۰۴/۱۲/۰۵با نام خدا سلام ایشون نمونه یک دکتر با اخلاق و با وجدان هستن خدا حفظشون کنه، با تشخیص درست و به جا پسرم رو که میگفتن باید عمل آپاندیس انجام بده، ایشون عمل نکردن و گفتن آپاندیس نیست. و خداروشکر حال پسرم خوب شد. خدا امثال دکتر پیوندی رو زیاد کنه.. موفق باشی دکتر️
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۱۰جراحی عمل بینی انجام دادم خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱من عمل ابدوولیپوماتیک داشتم وازایشون راضی بودم خداخیرشون بده.خداب کارش ن برکت بده ان شاالله
۱۴۰۳/۰۷/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۴بلفارو انجام دادم وراضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۴آپاندیس
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عالییییی
۱۴۰۰/۰۵/۲۹بلفارو داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۰یکی از اقوام عمل کردن برم پیشش
۱۴۰۴/۰۴/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دکترخوب و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۱۷جراحی بینی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵بینی مو عمل کردم واز کارشون راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۶عالی واقعا
۱۴۰۱/۰۵/۱۵منکه یه بارجراحی کردم ولی به بقیه توصیه نمیکنم چون بدجراحی کردن
۱۴۰۰/۰۶/۰۳بلفارو
۱۴۰۲/۰۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۲۷بسییار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۳۰مشکل هزینه داشتم عمل نکردم
۱۴۰۳/۰۳/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۰واقعا دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۲مشاوره خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۲۱پزشک حاذق ودوست داشتنی
۱۴۰۰/۰۳/۲۸بهترین پزشک زیبایی مشهد هستند .دکتر بااخلاق و حاذق
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عمل لیپو و....
۱۴۰۴/۰۵/۱۶