خیلی دکتر خوبی هستند من ازشون راضی ام ایشالا خدا هم ازشون راضی باشه
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
بله کیست هیداتیک در مغز استخوان پا
۱۳۹۸/۰۵/۱۹
نامبر وان عفونی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
دکتر خانوادگی ماست همیشه چه در زمینه درمان و چه در زمینه مشاوره بهره کافی را از دانش واخلاق پزشکی ایشان برده ایم.
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
عاااالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
بسیار تشخیص و درمان عاعی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
دکتری عالی با بهترین تشخیص
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
بینظیییییییر، با سواد، دقیق، باوجدان
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
انسفالین مغزی.درمان کامل
۱۳۹۷/۰۲/۱۳
خیلی عالیه بیماری مامان منو ک هیچ جا تشخیص نمیداد ایشون درمان کرد
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
بسیارررر صبور و فوق العاده در کارشون وارد بودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
فوق العاده
۱۳۹۸/۱۱/۱۴
کرونا، هنوز بهبودی حاصل نشده
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
همکار آزمایشگاهی ایشان در بیمارستان امام حسین ع بودم.
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
بسیار دکتر حاذق و فوق العاده ای هستن و جا داره که کمال تشکر و قدر دانی کنم از ایشون
۱۳۹۸/۰۹/۲۹
بسیار باسواد و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
عالی است
۱۳۹۹/۰۹/۱۱
کرونا - عالی بود تشخیصشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
عالی ، ایشون بی نظیرن. خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
عالی در تشخیص فوق العاده سالهل پیش میوزیت داشتم هیچ دکتری متوجه نمیشد با تشخیصزویه نسخه ساده دو سه روزه به لطف خدا بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
رضایت داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
فوق العاده
بنده ده سال پیش در مدت یک ماه ده کیلو وزن مک کردم پیش دکتر ویزیت شدم بعد معاینه و انجام آزمایش دکتر بیماری بنده که اتو ایمیون کبد بود را تشخیص داد و من و به یک فوق تخصص گوارش معرفی کردند
۱۳۹۷/۰۱/۲۵
مشکل ریه بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
بنده در بیمارستان شهرام با ایشان آشنا شدم
۱۳۹۸/۰۷/۰۷
بهترین و با تجربه ترین دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
عااااااااالی .استاد .خدابهشون سلامتی بده
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
آنفلوانزا
۱۳۹۹/۰۵/۲۹
خیلی خوب بود
۱۳۹۷/۰۳/۱۳
تشخیص دقیق
۱۳۹۹/۰۶/۲۹
عالی هستین
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
با سلام من مشکل زخم دیابت کف پام بود. که با لطف اقای دکتر نبوی معالجه شدم و مشکلی ندارم
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
مادرم کرونا داشتن
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
بسیار با تجربه و دلسوز
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
کرونا که درمان شد
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بنده مقدم هستم زاهدان درخدمت ایشان بودم دربخش عفونی بیمارستان بوعلی سرفه شدیدداشتم ایشان آن موق تشریف برده بودند کردستان که بصورت تلفنی معالجه کردند والان هم چندروزی سرفه می کنم وبه ENT مراجعه کردم نتجه نگرفتم می خواهم باخود استاد صحبت کنم ممنون می شوم .
۱۴۰۰/۰۱/۱۳
تبدیل مالت
۱۳۹۷/۰۹/۱۴
عالی فوق العاده هستن ایشون
۱۳۹۷/۰۹/۱۸
تشخیصشون بسیار دقیقه
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
مالاریا تسخیص عالی
۱۳۹۷/۰۲/۰۱
بسیار پزشک حاذقی می باشند
۱۳۹۸/۰۷/۱۵
هنوز مراجعه نکردم
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
عالی وبی نظیر درمان تبخال برای چندین سال متوالی باتجویز فقط یک دارو
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
مادرم در بیمارستان امام حسین بیمار ایشون بودند و از کرونا نجات پیدا کرد
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
فوق العاده دلسوز و باسواد
۱۳۹۸/۰۲/۲۳
مادرم سل استخوانی دارند تا الان که خداروشکر خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
بیمار کرونا معرفی کردم و بسیار نتیجه ی خوبی گرفتن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
من و خانواده و همکارام کلا برای هر مشکلی اول به ایشون مراجعه میکنیم چون تشخیصشون بینظیره
۱۳۹۹/۰۴/۱۰
عالی خوب و پی گیر توسط خوددکتر
۱۳۹۸/۰۷/۰۸
فعلا کارم به انجام نرسیده
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
عالی عالی حرف نداره این دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
واقعا از نظر تشخیص و درمان عالین
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
بسبار عالی بودند و تشخیص درست دادند
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
بهترین دکتر عفونی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
سابقه داشتم
۱۳۹۷/۱۰/۲۶
پدر بنده سل ریوی داشتن با کمک دکتر نبوی بهبودی کامل حاصل شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
سرفه های شدید
۱۳۹۸/۰۹/۲۷
عفونت ریه و راضی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
گلو درد وتب و عفونت و دکتر بسیار خوب میباشد
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
مادر و خواهرم کرونا داشتند و توسط دکتر درمان شدند و هنوز هم تحت نظر آقای دکتر هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
بیماری کرونا .ونتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
عالی و ماهر
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
انفولانزا،بهبود یافتم
۱۳۹۸/۰۹/۱۲
دکتر حاذقی است وتشخیصش درست است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۷
بیماری کرونا داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
عفونت کف پا بر اثر زخم دیابت
روبه بهبود بود بعد از دو هفته بستری که الانم خوبه اما بعلت کرونا ترخیص شدن
۱۳۹۸/۱۲/۰۶
عالی انشالله خدا بهشون سلامتی بده
مریض کرونایی ما که نیاز به بستری در بیمارستان داشت با کمک دکتر در خانه درمان شد چندین مورد کرونایی دیگر هم که به ایشان معرفی کردم همه راضی بودن و سلامتی شوند بدست آوردن
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
دکتری واقعا خوب با نظریههای دقیق
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
عالی بودن، با یه نسخه کلیه عفونت هایی که به خون وارد شده بود درمان کردن، کارشوشن حرف نداره
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
کرونا داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
یک پزشک فوق العاده
و یک انسان خاص
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
ایشون در تشخیص بیماری عالی هستن و همچنین در درمان با حوصله و مهربون
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
الان دکتر پدرم در بیمارستان امام حسین هستن میخواستم مشاوره بگیرم شنیدهام دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
عاااالیییی
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
بسیار پزشک متعهد و با ایمانی هستند، در تشخیص و درمان حرف نداره. خدا حافظ خودش و خانواده محترم باشه.
۱۳۹۷/۱۱/۰۷
در بیمارستان امام حسین میشناختمشون
۱۳۹۹/۰۷/۳۰
عالی و حرفه ای
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
من گونه ای از بیماری هپاتیت داشتم که هیچ دکتری تشخیص نداده بود و آقای دکتر با تشخیص درست شون من و خواهر برادرم را درمان کردند. بسیار دکتر حاذق و درجه یکی هستند.
پسرم آلرژیش به کمک ایشون کنترل شده است
۱۳۹۸/۰۹/۱۳خیلی دکتر خوبی هستند من ازشون راضی ام ایشالا خدا هم ازشون راضی باشه
۱۳۹۹/۱۰/۲۰بله کیست هیداتیک در مغز استخوان پا
۱۳۹۸/۰۵/۱۹نامبر وان عفونی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲دکتر خانوادگی ماست همیشه چه در زمینه درمان و چه در زمینه مشاوره بهره کافی را از دانش واخلاق پزشکی ایشان برده ایم.
۱۳۹۸/۱۱/۱۵عاااالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹بسیار تشخیص و درمان عاعی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دکتری عالی با بهترین تشخیص
۱۴۰۰/۰۵/۲۳بینظیییییییر، با سواد، دقیق، باوجدان
۱۴۰۰/۱۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۷انسفالین مغزی.درمان کامل
۱۳۹۷/۰۲/۱۳خیلی عالیه بیماری مامان منو ک هیچ جا تشخیص نمیداد ایشون درمان کرد
۱۳۹۹/۱۲/۱۳بسیارررر صبور و فوق العاده در کارشون وارد بودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹فوق العاده
۱۳۹۸/۱۱/۱۴کرونا، هنوز بهبودی حاصل نشده
۱۴۰۰/۱۱/۳۰همکار آزمایشگاهی ایشان در بیمارستان امام حسین ع بودم.
۱۴۰۰/۰۲/۰۴بسیار دکتر حاذق و فوق العاده ای هستن و جا داره که کمال تشکر و قدر دانی کنم از ایشون
۱۳۹۸/۰۹/۲۹بسیار باسواد و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالی است
۱۳۹۹/۰۹/۱۱کرونا - عالی بود تشخیصشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عالی ، ایشون بی نظیرن. خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عالی در تشخیص فوق العاده سالهل پیش میوزیت داشتم هیچ دکتری متوجه نمیشد با تشخیصزویه نسخه ساده دو سه روزه به لطف خدا بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۶رضایت داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۸بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵فوق العاده بنده ده سال پیش در مدت یک ماه ده کیلو وزن مک کردم پیش دکتر ویزیت شدم بعد معاینه و انجام آزمایش دکتر بیماری بنده که اتو ایمیون کبد بود را تشخیص داد و من و به یک فوق تخصص گوارش معرفی کردند
۱۳۹۷/۰۱/۲۵مشکل ریه بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۲بنده در بیمارستان شهرام با ایشان آشنا شدم
۱۳۹۸/۰۷/۰۷بهترین و با تجربه ترین دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۱۰عااااااااالی .استاد .خدابهشون سلامتی بده
۱۴۰۰/۱۲/۲۶آنفلوانزا
۱۳۹۹/۰۵/۲۹خیلی خوب بود
۱۳۹۷/۰۳/۱۳تشخیص دقیق
۱۳۹۹/۰۶/۲۹عالی هستین
۱۴۰۰/۱۲/۲۶با سلام من مشکل زخم دیابت کف پام بود. که با لطف اقای دکتر نبوی معالجه شدم و مشکلی ندارم
۱۳۹۹/۱۱/۰۵مادرم کرونا داشتن
۱۴۰۰/۰۲/۰۵بسیار با تجربه و دلسوز
۱۴۰۰/۰۳/۰۶کرونا که درمان شد
۱۳۹۹/۰۷/۱۵بنده مقدم هستم زاهدان درخدمت ایشان بودم دربخش عفونی بیمارستان بوعلی سرفه شدیدداشتم ایشان آن موق تشریف برده بودند کردستان که بصورت تلفنی معالجه کردند والان هم چندروزی سرفه می کنم وبه ENT مراجعه کردم نتجه نگرفتم می خواهم باخود استاد صحبت کنم ممنون می شوم .
۱۴۰۰/۰۱/۱۳تبدیل مالت
۱۳۹۷/۰۹/۱۴عالی فوق العاده هستن ایشون
۱۳۹۷/۰۹/۱۸تشخیصشون بسیار دقیقه
۱۴۰۰/۰۵/۱۷عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۹مالاریا تسخیص عالی
۱۳۹۷/۰۲/۰۱بسیار پزشک حاذقی می باشند
۱۳۹۸/۰۷/۱۵هنوز مراجعه نکردم
۱۳۹۹/۰۹/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۱عالی وبی نظیر درمان تبخال برای چندین سال متوالی باتجویز فقط یک دارو
۱۴۰۰/۱۲/۱۰مادرم در بیمارستان امام حسین بیمار ایشون بودند و از کرونا نجات پیدا کرد
۱۴۰۰/۰۲/۰۳فوق العاده دلسوز و باسواد
۱۳۹۸/۰۲/۲۳مادرم سل استخوانی دارند تا الان که خداروشکر خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۴بیمار کرونا معرفی کردم و بسیار نتیجه ی خوبی گرفتن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲من و خانواده و همکارام کلا برای هر مشکلی اول به ایشون مراجعه میکنیم چون تشخیصشون بینظیره
۱۳۹۹/۰۴/۱۰عالی خوب و پی گیر توسط خوددکتر
۱۳۹۸/۰۷/۰۸فعلا کارم به انجام نرسیده
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عالی عالی حرف نداره این دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۲۸واقعا از نظر تشخیص و درمان عالین
۱۴۰۰/۰۶/۲۲بسبار عالی بودند و تشخیص درست دادند
۱۴۰۰/۰۹/۱۵بهترین دکتر عفونی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴سابقه داشتم
۱۳۹۷/۱۰/۲۶پدر بنده سل ریوی داشتن با کمک دکتر نبوی بهبودی کامل حاصل شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۴سرفه های شدید
۱۳۹۸/۰۹/۲۷عفونت ریه و راضی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰گلو درد وتب و عفونت و دکتر بسیار خوب میباشد
۱۴۰۰/۱۱/۱۲مادر و خواهرم کرونا داشتند و توسط دکتر درمان شدند و هنوز هم تحت نظر آقای دکتر هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۵بیماری کرونا .ونتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۱عالی و ماهر
۱۴۰۰/۰۳/۲۵انفولانزا،بهبود یافتم
۱۳۹۸/۰۹/۱۲دکتر حاذقی است وتشخیصش درست است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۷بیماری کرونا داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴عفونت کف پا بر اثر زخم دیابت روبه بهبود بود بعد از دو هفته بستری که الانم خوبه اما بعلت کرونا ترخیص شدن
۱۳۹۸/۱۲/۰۶عالی انشالله خدا بهشون سلامتی بده مریض کرونایی ما که نیاز به بستری در بیمارستان داشت با کمک دکتر در خانه درمان شد چندین مورد کرونایی دیگر هم که به ایشان معرفی کردم همه راضی بودن و سلامتی شوند بدست آوردن
۱۴۰۰/۰۱/۱۴دکتری واقعا خوب با نظریههای دقیق
۱۳۹۹/۰۶/۲۴عالی بودن، با یه نسخه کلیه عفونت هایی که به خون وارد شده بود درمان کردن، کارشوشن حرف نداره
۱۳۹۹/۰۷/۱۹کرونا داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۱یک پزشک فوق العاده و یک انسان خاص
۱۳۹۹/۰۷/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۴بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴ایشون در تشخیص بیماری عالی هستن و همچنین در درمان با حوصله و مهربون
۱۴۰۰/۰۳/۲۹الان دکتر پدرم در بیمارستان امام حسین هستن میخواستم مشاوره بگیرم شنیدهام دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۷بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عاااالیییی
۱۴۰۰/۰۶/۰۸بسیار پزشک متعهد و با ایمانی هستند، در تشخیص و درمان حرف نداره. خدا حافظ خودش و خانواده محترم باشه.
۱۳۹۷/۱۱/۰۷در بیمارستان امام حسین میشناختمشون
۱۳۹۹/۰۷/۳۰عالی و حرفه ای
۱۳۹۹/۰۶/۳۰من گونه ای از بیماری هپاتیت داشتم که هیچ دکتری تشخیص نداده بود و آقای دکتر با تشخیص درست شون من و خواهر برادرم را درمان کردند. بسیار دکتر حاذق و درجه یکی هستند.
۱۳۹۹/۰۹/۲۵