جناب دکتر مردانی عزیز، بنده رو از کمای با هوشیاری کمتر از 4 در بیمارستان لاله تهران نجات داده و عمری دوباره به بنده هدیه فرمودند.
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
باسلام تحت نظرایشون بودم بابت بیماریم دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
عمل آپاندیدس پسرم
۱۳۹۹/۰۶/۱۲
بسیار دکتر عاااالی و بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
عالی
عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
کرونا ،
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
جراحی ریه در زمان جنگ
۱۳۹۸/۱۲/۲۵
کرونا. و معالجه شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
مشکل گوارش ومعده درد داشتم که باتوکل به خدا ونسخه دکتر مردانی خوبه،خوبه، خوب شدم، خدا خیرش بده ،خیلی دکتر خوبی هستند.
۱۳۹۹/۰۱/۲۱
کرونا ، خوب
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
مشکل ریوی داشتم حدود15 ساله بیمار ایشون هستم و رازی هستم وضعیتم خیلی خوب شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
بسیار حاذق و فهمیده
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
مشکل عفونت بعد از جراحی .ایشان پزشک حاذقی هستند.
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
عالی بوند
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۴/۲۰
برونشید
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
بله دکتر خوبی هستش
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
بیماری کرونا داشتم و حدود 80 درصد ریه ام درگیر بود و شرایط وخیم داشتم به کمک خدا و آقای دکتر مردانی نجات پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۶
بسیار خ
۱۳۹۹/۰۸/۰۶
بله عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
دکتر بسیار عالی و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
درمان بیماری عفونی گوش پسرم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
دو نفر از بستگان نزدیک عفونت سینوس داشتند که هیچ دکتری جز ایشون نتونستند درمان کتند. بسیار عالی و پنجه طلا هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
.....
برای عفونت ادراری
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
هنوز جواب ازمایشاتم رو پیش اقای دکتر نبردم
۱۳۹۹/۰۵/۲۰
مشکل عفونت ریه و الان ده سال که دیگه مشکلی ندارم بسیار دکتر با تجربه ای هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۵
عالییییییییی
۱۳۹۹/۰۱/۰۸
دکتر بسیار خوبی هستن و شرایط رماتیسم منو خیلی کنترل کردن
۱۳۹۹/۰۵/۲۲
بسیار دکتر خوب و کار بلد هستند
۱۳۹۹/۰۶/۰۵
بیماری عفونی مادرم خوب شد
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
من بار اولمه
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
بهترین
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
کرونا ویروس
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
عفونی خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۶
عالی ه
۱۳۹۹/۰۸/۲۳
اقای دکتر بسیار عالی و باسواد هستن خدا ایشون را حفظ کنن
۱۳۹۹/۰۵/۲۹
عالی تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۸
بسیار پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
زخم عثنی عشر داشتم که با یک نسخه ایشون خوب شدم خداروشکر
بهترین دکتر هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
بسیار با تجربه و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۴/۱۵
بسیار باحوصله و مجرب
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
تمام اعضای خانواده من پیش آقای دکتر ویزیت شدن عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
عالی. خوش اخلاق دانا
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
کوید و تشخیص و درمن فوقالعادا
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
از اقوام دربیمارستان بستری بودند که دکترشون ایشون بدن
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
عالی هست ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
کووید بدون علامت
۱۳۹۹/۰۵/۱۱
سلام بر شما، من برای نوه آن خدمت ایشان رسیدم و عالی بود
۱۳۹۹/۰۱/۱۰
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
با سلام دکتر مسعود مردانی دشتی یکی از پزشکان باسواد و بسیار خوش برخورد هستند من خیلی سال پیش یرقان داشتم که توسط آقای دکتر مردانی دشتی مداوا شدم خدا قوت بهشون میگم ایشون باعث افتخار شهرستان سامان و بالاخص بخش زاینده رود استان چهارمحال و بختیاری هستند
۱۳۹۹/۰۸/۱۳
تشخیص خیلی خوبی دارن.وبه نظرمن جزبهترین دکترهای عفونی تهران هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
بله
مشکل تنفسی دارم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
تازه میخام مشاوره بگیرم
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
عالی هستن بسیار خوش برخورد
۱۳۹۹/۰۴/۱۵
مادرم دچار کوید 19 شده اند ولی رفته رفته رو به بهبودی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۳۰
دکتر خوبی از نظر درمان ریه هستش
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
به دلیل ابتلا به کرونا
من فکر میکردم ریه و قلبم درگیره که اینقدر درد دارم ولی ایشون با شرح حالم داروی معده دادن و خوب شدم
تشخیصشون فوق العاده ست
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
ابسه عفونی
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
ذات الریه دکتر خوبی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۳۰
کرونا
درمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
یکی از همکارانم را درمان کرده اند. موثر و کارامد
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
کرونا ،
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
کرونا داشتم ریه درگیر شده بود وتوسط ایشان مداواشدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
جوش و درمان عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
عالی و خوب
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
تجربه ای نداشتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
عفونت ریه و سرفه خشک
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
عفونت
تشخیص عالی و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۹
کرونا داشتیم ریه چهل درصد درگیری داشتم خداراشکر خوب شدبا تشکر از دکترمردانی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
ریه کرونا
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
بسیار راضی هستن
۱۳۹۹/۰۱/۱۵
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۶
عاللللللی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
بسیار دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
بسیار تشخیص درست و درمان دقیق صورت گرفته
۱۳۹۸/۱۱/۰۲
دکتر ی محترم و دکتری فوقالعاده خوب
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
از تلویزیون
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
بله. عفونت زخم دیابتی
۱۳۹۹/۰۴/۱۵
عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
دکتر خوب و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
مادرم زونا داشت و دکتر مردانی با اولین نوبت تشخیص دادن
۱۳۹۹/۰۷/۱۸
درگیری ریه
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
کرونا.بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
دکتر فوق العاده ای است
۱۳۹۹/۰۴/۱۷
تلویزیون
۱۳۹۹/۰۴/۱۸
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
خیلی دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
اطلاعات و راهنمایی و تشخیص بیماری عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
Ffffvrv
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
عااااااااااالی
۱۳۹۷/۰۴/۰۳
سلام مادرم مشکل ریوی داشت
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
پزشک پسرم بودن
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
مادرم 6ساله بیمار دکتر مردانی است
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
اولین بار
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۲۶
از طریق
۱۴۰۰/۰۲/۱۰
عالی هستند مادرم چند سال پیش عفونت شدید ریه داشتند یا کمک ایشون مداوای کامل شدند
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
کرونا دکاربسیارحاذق هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
تشخیص خوب
۱۳۹۹/۰۴/۱۵
عفونت ادراری بهترشدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
بسیاردکترخوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
کرونا و عالی بودن ایشون
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
دکترای دیگه میگفتن عفونت شدید دارم و داروهای قوی بهم میدادن . ایشون خیلی راحت تشخیص دادن حساسیته نه عفونت
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
خیلی دکتر خوبی هستن واقعا عالی
۱۳۹۷/۰۳/۱۳
ایشان خیلی ماهر هستند و قدرت تشخیص و تجویز داروی بالایی دارند
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
عفونی معده بسیار قهار هستن گفتن نداره استاد
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
مشکل کیست هیداتیک به کمک دکترمردانی ولطف خداخیلی بهترم
۱۳۹۸/۱۲/۰۷
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
عالی خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۵/۲۷
بسیار حاذق و با معلومات و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۴
پزشک بسیار حاذق و خوش برخورد
۱۳۹۸/۱۲/۰۵
پزشک ماهر ومسلطی است بعد از مراجعه به ایشان میاز به نظر پزشک دیگری نیست
۱۳۹۹/۱۰/۱۱
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
به علت اینکه پرسنل دانشگاه شهید بهشتی - شبکه بهداشت و درمان شمیرانات هستم می شناسم
۱۳۹۹/۰۲/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
مشکل عفونی بیار عالی تشخیص دادن
۱۳۹۹/۰۱/۱۸
انسان بسیار خنده رو و برجسته از لحاظ علمی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
دکتر متخصص بیماری های عفونی خوبیست
۱۴۰۰/۰۲/۳۱
بسیار مردخوب دکتری حادق وباعث خوب شدن بیماری من شده
۱۳۹۹/۰۴/۰۵
عالی
بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
بسیار مفید بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
بسیار دکتر خوبی هستند. عفونت روده داشتم. خوب شدم.
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
قبل از اعلان بیماری کرونا با علائم شبیه به این بیماری در بیمارستان مهر بستری شدم ایشان پزشک معالج بودند و بعد از بهبود علائم با توصیه ایشان به مراقبت بعد از پنج روز مرخص شدم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
تشخیص درمانشون فوق العاده بودش
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
آشنایی از تلوزیون
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
من دچار عفونت ریه بودم ،تحت نظر ایشون در بیمارستان بستری بودن
۱۳۹۹/۰۵/۱۱
برای مشکل پوستی
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
خوب عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
عفونت اداری دارو انتی بیوت یمصرف می کنه
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
بسیار دکتر خوب و تشخیص درست من خودم مدیون ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۰۴
فوق العاده
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
تب و سردرد و بیحالی داشتم که چند روز در بیمارستان زیر نظر دکتر مردانی بودم که با آزمایشات مختلف و درمان بهبودی حاصل شد
۱۳۹۷/۰۴/۲۳
عالی واینکه دنیایی از انرژی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
مشکل اعصاب داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
عفونت ریوی
۱۳۹۹/۰۲/۲۲
واقعاعالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
پدرم کرونا داشتن زیرنظر اقای دکتر بهبود پیدا کردن
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
ایشون بیماری کرنا من درمان کردن
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
گزیدگی
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
بیماری کرونا
۱۳۹۹/۰۸/۰۲
بیماری عفونی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۹
میخاهیم برویم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
خیلی خوب بوده
۱۳۹۹/۰۴/۲۵
برای کرونا مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۴
عفونت خون
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
بسیار عالی است
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
خدا را
۱۴۰۰/۰۵/۲۷
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
مشکلمان عفونت ادرار بود.
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
عالی س
۱۳۹۹/۰۷/۲۸
مشکل ریه داشتم
۱۳۹۹/۰۹/۲۱
قبلاب یمارش بودیم و درمان شدیم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
بسیار حاذق
۱۳۹۹/۰۴/۱۵
تشخیص فوق العاده ای دارند و من خیلی بهشون در تخصصشون اعتقاد دارم
۱۳۹۹/۰۳/۳۰
پدرم کرونا داشت بسیار عالی راهنمایی کردن معاینه کردن
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
بسیلر عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۹
تا ویزیت نشدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
تحت درمان
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
عالی، کرونا
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
بسیار دکتر ماهر و درجه یکی هستند و فوقالعاده در کارشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
برادرم سل مغزی گرفتن و ایشون زود متوجه یل مغزی شدن و همچنین مادرم هم رماتیسم گرفتن و هر جا میبرویم گفتن تب مالت داره ولی دکتر مردانی تشخیص دادن رماتیسم هست و الان با دارو کنترل شده خدا رو شکر
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
دکتر مردانی فووووووق العاده است
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
دکتر فوق العاده عالی و کار درستی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۰۷
کرونا داشتم تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
دکتر بسیار عالی مشکل کرونا بود که مریض الان خدا رو شکر خیلی بهتره
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
بی نظیر
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
بیماری کبد
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
خوب وعالی ازاقای دکترممنونم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
یک بار سال 91 پسرم ریه هایش عفونت کرده بود که در بیمارستان مدائن بستری شد و با داروهایی که دکتر تجویز کرد بهبود یافت و یکبار هم زونا داشت آنهم در گلو که باز هم دکتر مردانی با یه نسخه پروانش کرد
۱۳۹۹/۰۶/۰۹
هپاتیت نوع B طی 5 ما قرص خوردم
۱۳۹۹/۰۷/۳۰
بسیار عالی وآرامش بخش هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
بسیار حاذق هستند. درمان به موقع و درست.
من سرطان داشتم و شدیدا عفووت میکنم. داروهای ایشان بسیار کمک میکند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
عفونت ریه عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
بسیار دکتر خوبی هستن و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
عالی بودند جناب اقای دکتر
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
بهترین دکتر
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
مشکل هپاتیت B این تقریبا 7 ماه قرص خوردم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
بیماری عفونی ری
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
من مشکل سیستم ایمنی داشتم که با تجویز درست دکتر رفع شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
مشکوک ب کرونا
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
کرونا و درگیری ریه
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خیلی عالی .وکار بلد
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
علم همراه تجربه ایشان برای بیماران مفید است.
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
عفونت در ازمایش خون دیده شده بود با تشخیص جناب اقای دکتر به موقع و خیلی سریع درمان شدم
۱۳۹۹/۰۱/۰۱
عالی بودن من پدرم کرونا
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
مشکل آبسه مغز
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
دخترم کرونا داشت به ایشون مراجعه کردیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
بسیار ماهر
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
دکتر خوب وفوق العاده حاذق هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
دکترفوق العاده خوب
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
عفونت گلو داشتم هیچ دکتری تشخیص نمیداد بسیارزیاد دکتررفتم ودارو مصرف کردم تایکی از دوستان آقای دکتر مردانی رامعرفی کردند با یک نسخه کاملا خوب شدم از ایشان نهایت تشکررادارم
مشکل عفونتی
۱۳۹۹/۱۲/۱۸بسیار باسواد و تجربه با اخلاق انسانی
۱۳۹۹/۰۶/۱۵خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۳۰بستری در بیمارستان ساسان
۱۳۹۹/۰۳/۱۰جناب دکتر مردانی عزیز، بنده رو از کمای با هوشیاری کمتر از 4 در بیمارستان لاله تهران نجات داده و عمری دوباره به بنده هدیه فرمودند.
۱۴۰۰/۰۷/۱۱عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۷باسلام تحت نظرایشون بودم بابت بیماریم دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۵عمل آپاندیدس پسرم
۱۳۹۹/۰۶/۱۲بسیار دکتر عاااالی و بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷عالی عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۱کرونا ،
۱۴۰۰/۰۱/۱۶جراحی ریه در زمان جنگ
۱۳۹۸/۱۲/۲۵کرونا. و معالجه شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۵مشکل گوارش ومعده درد داشتم که باتوکل به خدا ونسخه دکتر مردانی خوبه،خوبه، خوب شدم، خدا خیرش بده ،خیلی دکتر خوبی هستند.
۱۳۹۹/۰۱/۲۱کرونا ، خوب
۱۳۹۹/۱۱/۲۵مشکل ریوی داشتم حدود15 ساله بیمار ایشون هستم و رازی هستم وضعیتم خیلی خوب شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۰بسیار حاذق و فهمیده
۱۴۰۰/۱۰/۰۸مشکل عفونت بعد از جراحی .ایشان پزشک حاذقی هستند.
۱۴۰۰/۰۲/۲۹عالی بوند
۱۴۰۰/۰۶/۱۶خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۴/۲۰برونشید
۱۳۹۹/۰۶/۳۰بله دکتر خوبی هستش
۱۴۰۰/۰۷/۲۱بیماری کرونا داشتم و حدود 80 درصد ریه ام درگیر بود و شرایط وخیم داشتم به کمک خدا و آقای دکتر مردانی نجات پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۶بسیار خ
۱۳۹۹/۰۸/۰۶بله عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۲دکتر بسیار عالی و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۴درمان بیماری عفونی گوش پسرم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳دو نفر از بستگان نزدیک عفونت سینوس داشتند که هیچ دکتری جز ایشون نتونستند درمان کتند. بسیار عالی و پنجه طلا هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۶..... برای عفونت ادراری
۱۴۰۰/۰۸/۲۲هنوز جواب ازمایشاتم رو پیش اقای دکتر نبردم
۱۳۹۹/۰۵/۲۰مشکل عفونت ریه و الان ده سال که دیگه مشکلی ندارم بسیار دکتر با تجربه ای هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۴خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۵عالییییییییی
۱۳۹۹/۰۱/۰۸دکتر بسیار خوبی هستن و شرایط رماتیسم منو خیلی کنترل کردن
۱۳۹۹/۰۵/۲۲بسیار دکتر خوب و کار بلد هستند
۱۳۹۹/۰۶/۰۵بیماری عفونی مادرم خوب شد
۱۳۹۹/۰۷/۱۹من بار اولمه
۱۳۹۹/۰۸/۱۴بهترین
۱۴۰۰/۰۶/۰۱عالی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۲۹کرونا ویروس
۱۴۰۰/۰۴/۰۳عفونی خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۶عالی ه
۱۳۹۹/۰۸/۲۳اقای دکتر بسیار عالی و باسواد هستن خدا ایشون را حفظ کنن
۱۳۹۹/۰۵/۲۹عالی تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۸بسیار پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۴زخم عثنی عشر داشتم که با یک نسخه ایشون خوب شدم خداروشکر بهترین دکتر هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷بسیار با تجربه و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۴/۱۵بسیار باحوصله و مجرب
۱۴۰۰/۰۵/۰۶تمام اعضای خانواده من پیش آقای دکتر ویزیت شدن عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۱عالی. خوش اخلاق دانا
۱۳۹۹/۰۶/۲۰کوید و تشخیص و درمن فوقالعادا
۱۴۰۰/۱۲/۱۱از اقوام دربیمارستان بستری بودند که دکترشون ایشون بدن
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عالی هست ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۲۶کووید بدون علامت
۱۳۹۹/۰۵/۱۱سلام بر شما، من برای نوه آن خدمت ایشان رسیدم و عالی بود
۱۳۹۹/۰۱/۱۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۹با سلام دکتر مسعود مردانی دشتی یکی از پزشکان باسواد و بسیار خوش برخورد هستند من خیلی سال پیش یرقان داشتم که توسط آقای دکتر مردانی دشتی مداوا شدم خدا قوت بهشون میگم ایشون باعث افتخار شهرستان سامان و بالاخص بخش زاینده رود استان چهارمحال و بختیاری هستند
۱۳۹۹/۰۸/۱۳تشخیص خیلی خوبی دارن.وبه نظرمن جزبهترین دکترهای عفونی تهران هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۷بله مشکل تنفسی دارم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵تازه میخام مشاوره بگیرم
۱۴۰۰/۰۳/۲۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۲بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عالی هستن بسیار خوش برخورد
۱۳۹۹/۰۴/۱۵مادرم دچار کوید 19 شده اند ولی رفته رفته رو به بهبودی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۳۰دکتر خوبی از نظر درمان ریه هستش
۱۴۰۰/۰۴/۱۹به دلیل ابتلا به کرونا من فکر میکردم ریه و قلبم درگیره که اینقدر درد دارم ولی ایشون با شرح حالم داروی معده دادن و خوب شدم تشخیصشون فوق العاده ست
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ابسه عفونی
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ذات الریه دکتر خوبی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۳۰کرونا درمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۲یکی از همکارانم را درمان کرده اند. موثر و کارامد
۱۳۹۹/۰۶/۲۴کرونا ،
۱۴۰۰/۰۴/۲۳کرونا داشتم ریه درگیر شده بود وتوسط ایشان مداواشدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۱جوش و درمان عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۹عالی و خوب
۱۴۰۰/۰۵/۳۰تجربه ای نداشتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹عفونت ریه و سرفه خشک
۱۴۰۰/۰۱/۳۰عفونت تشخیص عالی و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۹کرونا داشتیم ریه چهل درصد درگیری داشتم خداراشکر خوب شدبا تشکر از دکترمردانی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ریه کرونا
۱۴۰۰/۰۶/۰۴عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۱بسیار راضی هستن
۱۳۹۹/۰۱/۱۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۶عاللللللی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۹بسیار دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۸بسیار تشخیص درست و درمان دقیق صورت گرفته
۱۳۹۸/۱۱/۰۲دکتر ی محترم و دکتری فوقالعاده خوب
۱۳۹۹/۱۱/۰۶از تلویزیون
۱۴۰۰/۰۶/۰۸بله. عفونت زخم دیابتی
۱۳۹۹/۰۴/۱۵عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۳دکتر خوب و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۶/۳۰مادرم زونا داشت و دکتر مردانی با اولین نوبت تشخیص دادن
۱۳۹۹/۰۷/۱۸درگیری ریه
۱۴۰۰/۱۱/۲۰کرونا.بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶دکتر فوق العاده ای است
۱۳۹۹/۰۴/۱۷تلویزیون
۱۳۹۹/۰۴/۱۸عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۲۷خیلی دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۶اطلاعات و راهنمایی و تشخیص بیماری عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۴Ffffvrv
۱۴۰۰/۱۲/۲۵عااااااااااالی
۱۳۹۷/۰۴/۰۳سلام مادرم مشکل ریوی داشت
۱۴۰۰/۰۵/۲۴پزشک پسرم بودن
۱۳۹۹/۰۹/۰۳مادرم 6ساله بیمار دکتر مردانی است
۱۴۰۰/۰۵/۰۹اولین بار
۱۴۰۰/۰۸/۲۵خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۲۶از طریق
۱۴۰۰/۰۲/۱۰عالی هستند مادرم چند سال پیش عفونت شدید ریه داشتند یا کمک ایشون مداوای کامل شدند
۱۴۰۰/۰۲/۲۶کرونا دکاربسیارحاذق هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۴تشخیص خوب
۱۳۹۹/۰۴/۱۵عفونت ادراری بهترشدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸بسیاردکترخوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۱کرونا و عالی بودن ایشون
۱۳۹۹/۱۲/۱۲دکترای دیگه میگفتن عفونت شدید دارم و داروهای قوی بهم میدادن . ایشون خیلی راحت تشخیص دادن حساسیته نه عفونت
۱۳۹۹/۰۳/۱۰خیلی دکتر خوبی هستن واقعا عالی
۱۳۹۷/۰۳/۱۳ایشان خیلی ماهر هستند و قدرت تشخیص و تجویز داروی بالایی دارند
۱۴۰۰/۰۴/۱۰عفونی معده بسیار قهار هستن گفتن نداره استاد
۱۴۰۰/۰۶/۱۶مشکل کیست هیداتیک به کمک دکترمردانی ولطف خداخیلی بهترم
۱۳۹۸/۱۲/۰۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۹عالی خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۵/۲۷بسیار حاذق و با معلومات و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۴پزشک بسیار حاذق و خوش برخورد
۱۳۹۸/۱۲/۰۵پزشک ماهر ومسلطی است بعد از مراجعه به ایشان میاز به نظر پزشک دیگری نیست
۱۳۹۹/۱۰/۱۱دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۱۹به علت اینکه پرسنل دانشگاه شهید بهشتی - شبکه بهداشت و درمان شمیرانات هستم می شناسم
۱۳۹۹/۰۲/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۱مشکل عفونی بیار عالی تشخیص دادن
۱۳۹۹/۰۱/۱۸انسان بسیار خنده رو و برجسته از لحاظ علمی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱دکتر متخصص بیماری های عفونی خوبیست
۱۴۰۰/۰۲/۳۱بسیار مردخوب دکتری حادق وباعث خوب شدن بیماری من شده
۱۳۹۹/۰۴/۰۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۵بسیار مفید بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۰بسیار دکتر خوبی هستند. عفونت روده داشتم. خوب شدم.
۱۴۰۰/۰۱/۳۰قبل از اعلان بیماری کرونا با علائم شبیه به این بیماری در بیمارستان مهر بستری شدم ایشان پزشک معالج بودند و بعد از بهبود علائم با توصیه ایشان به مراقبت بعد از پنج روز مرخص شدم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰تشخیص درمانشون فوق العاده بودش
۱۴۰۰/۰۲/۱۲آشنایی از تلوزیون
۱۴۰۰/۰۳/۱۷من دچار عفونت ریه بودم ،تحت نظر ایشون در بیمارستان بستری بودن
۱۳۹۹/۰۵/۱۱برای مشکل پوستی
۱۴۰۰/۰۲/۲۱خوب عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۲عفونت اداری دارو انتی بیوت یمصرف می کنه
۱۴۰۰/۰۱/۱۶بسیار دکتر خوب و تشخیص درست من خودم مدیون ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۰۴فوق العاده
۱۴۰۰/۰۶/۰۱تب و سردرد و بیحالی داشتم که چند روز در بیمارستان زیر نظر دکتر مردانی بودم که با آزمایشات مختلف و درمان بهبودی حاصل شد
۱۳۹۷/۰۴/۲۳عالی واینکه دنیایی از انرژی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۲مشکل اعصاب داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عفونت ریوی
۱۳۹۹/۰۲/۲۲واقعاعالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۰پدرم کرونا داشتن زیرنظر اقای دکتر بهبود پیدا کردن
۱۴۰۰/۰۲/۰۳ایشون بیماری کرنا من درمان کردن
۱۴۰۰/۰۴/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۳۱گزیدگی
۱۴۰۰/۰۱/۳۱عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۷بیماری کرونا
۱۳۹۹/۰۸/۰۲بیماری عفونی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۹میخاهیم برویم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳خیلی خوب بوده
۱۳۹۹/۰۴/۲۵برای کرونا مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۴/۰۹عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۴عفونت خون
۱۴۰۰/۱۰/۳۰بسیار عالی است
۱۴۰۰/۰۴/۲۸خدا را
۱۴۰۰/۰۵/۲۷عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۱مشکلمان عفونت ادرار بود.
۱۴۰۰/۰۶/۰۱عالی س
۱۳۹۹/۰۷/۲۸مشکل ریه داشتم
۱۳۹۹/۰۹/۲۱قبلاب یمارش بودیم و درمان شدیم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶بسیار حاذق
۱۳۹۹/۰۴/۱۵تشخیص فوق العاده ای دارند و من خیلی بهشون در تخصصشون اعتقاد دارم
۱۳۹۹/۰۳/۳۰پدرم کرونا داشت بسیار عالی راهنمایی کردن معاینه کردن
۱۴۰۰/۰۶/۰۸بسیلر عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۹تا ویزیت نشدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۹تحت درمان
۱۳۹۹/۱۲/۰۵عالی، کرونا
۱۴۰۰/۰۷/۰۸بسیار دکتر ماهر و درجه یکی هستند و فوقالعاده در کارشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۰برادرم سل مغزی گرفتن و ایشون زود متوجه یل مغزی شدن و همچنین مادرم هم رماتیسم گرفتن و هر جا میبرویم گفتن تب مالت داره ولی دکتر مردانی تشخیص دادن رماتیسم هست و الان با دارو کنترل شده خدا رو شکر
۱۴۰۰/۰۴/۲۷دکتر مردانی فووووووق العاده است
۱۴۰۰/۱۲/۰۹دکتر فوق العاده عالی و کار درستی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۰۷کرونا داشتم تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲دکتر بسیار عالی مشکل کرونا بود که مریض الان خدا رو شکر خیلی بهتره
۱۴۰۰/۰۶/۰۸بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۴بی نظیر
۱۴۰۰/۰۹/۲۴بیماری کبد
۱۳۹۹/۱۰/۱۷خوب وعالی ازاقای دکترممنونم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸یک بار سال 91 پسرم ریه هایش عفونت کرده بود که در بیمارستان مدائن بستری شد و با داروهایی که دکتر تجویز کرد بهبود یافت و یکبار هم زونا داشت آنهم در گلو که باز هم دکتر مردانی با یه نسخه پروانش کرد
۱۳۹۹/۰۶/۰۹هپاتیت نوع B طی 5 ما قرص خوردم
۱۳۹۹/۰۷/۳۰بسیار عالی وآرامش بخش هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۵بسیار حاذق هستند. درمان به موقع و درست. من سرطان داشتم و شدیدا عفووت میکنم. داروهای ایشان بسیار کمک میکند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عفونت ریه عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۸بسیار دکتر خوبی هستن و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۴عالی بودند جناب اقای دکتر
۱۳۹۹/۰۹/۰۵بهترین دکتر
۱۳۹۹/۰۹/۱۵دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۸عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۱مشکل هپاتیت B این تقریبا 7 ماه قرص خوردم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بیماری عفونی ری
۱۴۰۰/۰۵/۱۰من مشکل سیستم ایمنی داشتم که با تجویز درست دکتر رفع شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۰مشکوک ب کرونا
۱۴۰۰/۰۲/۱۸کرونا و درگیری ریه
۱۳۹۹/۰۹/۱۰خیلی عالی .وکار بلد
۱۴۰۰/۰۵/۲۱علم همراه تجربه ایشان برای بیماران مفید است.
۱۴۰۰/۰۷/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳عفونت در ازمایش خون دیده شده بود با تشخیص جناب اقای دکتر به موقع و خیلی سریع درمان شدم
۱۳۹۹/۰۱/۰۱عالی بودن من پدرم کرونا
۱۴۰۰/۰۶/۱۵مشکل آبسه مغز
۱۴۰۰/۰۴/۳۰دخترم کرونا داشت به ایشون مراجعه کردیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳بسیار ماهر
۱۳۹۸/۱۲/۱۰دکتر خوب وفوق العاده حاذق هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۵دکترفوق العاده خوب
۱۳۹۹/۰۶/۲۲عفونت گلو داشتم هیچ دکتری تشخیص نمیداد بسیارزیاد دکتررفتم ودارو مصرف کردم تایکی از دوستان آقای دکتر مردانی رامعرفی کردند با یک نسخه کاملا خوب شدم از ایشان نهایت تشکررادارم
۱۳۹۷/۰۳/۰۲برای بیماری کرونای پدرم و بسیار عالی درمان شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۵عفونت ریه
۱۳۹۹/۰۸/۱۳