برای کرونا خدمتشون رفتم که تشخیصشون حتی بدون اسکن ، عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۵
دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
برای کرونا رفتم پیش ایشون بسیار بسیار پزشک با خلاق دقیق حرفه ای هستن و اینقدر آرامش دادن ب من ک اون باعث شد روحیه م خیلی قوی بشه
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
خوببود
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
با بیماری کرونا به ایشان مراجعه کردم و طبیب بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
بیماری کرونا
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
دکتر خیلی خوب و تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
عالی
کرونا
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
کرونا داشتم و خیلی پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
دکتر خوش برخورو مسلط به حرفه آنچه لازم است راودقیق بیان میکند وخوب به حرف بیمار توجه میکند،
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
کرونا داشتم ایشون نجاتم دادن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
عالی است
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
کرونا داشتم دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
دکتر بسیار حاذق و ماهری هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
مشگلی نداشتیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
تسخیص ایشون عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
عاااااااااالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
کرونا تشخیص درمان فوری و بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
من به علت مشکل معده اومده بودم خدمت اقای دمتر بعد مدتها فهمیدم مشکل معده نیست روده هست خیلی بهتر سدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
بسیار متخصص
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
کرونا داشتم کل خانوادمم درگیر بودن به ایشون مراجعه کردیم و خداروشکر ههمون خوب شدیم.
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
کرونا داشتم و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
نمیدونم
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
بیماری کرونا
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
عالی بودن ما کرونا داشتیم با درگیریه ریه
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
کرونا .خیلی تشخیص خوبی دارند .بدون اسکن وآزمایش متوجه میشن
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
تشخیصشان بسیار دقیق و ورسته
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
عاااااالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
دکتر خوبی هستند و در این شرایط به دلیل نیاز به مراجعه فوری و تشخیص بالینی کرونا بسیار کمک می کنند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
کرونا و درمانشون عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
بسیار صبور و بادقت هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
عالی .کرونا و...داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
بسیار صبور و مهربان و با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
بی مظیر با تشخیص عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
بسیار دکتر عالی با دقت و مسئولیت پذیر هستند .
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
کرونا داشتم وخدا راشکر خوب شدمتحت نظر دکتر ثنایی
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
نتیجه خوب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
فوق العاده
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
کرونا خفیف بود با سه عدد قرص در کمتر ازدو روز خوب شدم،واقعا کارش درست
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
برای کرونا مراجعه کردم. تشخیصش و درمانشون درست بود و به خوبی درمان شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
بنده نقرس داشتم تاحدودزیادی خوب بودومیخواهم ادامه بدهم.
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
کرونا بوده و زود خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
کرونا داشتم دکتر بسیار عالی هستن در این زمینه
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
کرونا و تشخیص و درمان عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
عالی هستند از هر نطر
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
عالی است
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
ذات الریه درمان شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
بسیار عالی. خودم و خانواده ام بخاطر بیماری کرونا به ایشان مراجعه کردیم
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
میتونم به جرات بگم عاااالیه نامبر وان
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
کرونا، ایشان عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
آقای دکتر جون دختر منو نجات داد
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
عااااای
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
سرشون خیلی شلوغه و نمیرسن خیلی وقت بذارن. کرونا دارم تو درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
خیلی خوب تشخیص میده مخصوصا کرونا را
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
ایشان پزشک بسیار بااخلاق و انرژی مثبت و حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
کرونا..نتیجه م
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
برای درمان کرونا به ایشان مراجعه کردم دکتر بسیار حاذقی هستن که حتی برای تشخیص بیماری نیازی به اسکن ریه هم ندارند داروها رو متناسب با شرایط شما تجویز می کنن و من بعد از کمک خدا در دو نوبتی که بهشون مراجعه کردم بابت کرونا به لطف ایشون و تشخیص به موقعشون از خطرات احتمالی نجات پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
کرونا با 10 درصد درگیری ریه
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
با سلام، عالی هستن ایشون بنده دو سال هست مراجعه میکنم به ایشان فوق العاده هستن، بدون هیچ تردیدی عرض میکنم. براشون بهترین ها رو آرزو میکنم.
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
دکتر بسیار حاذق و کار درستی هستند. در درمان کرونا، سلامتی رو به 20-30 نفر از اطرافیان من رو با طبابت عالی شون برگردوندن
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
خوبداا
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
دکتر فوقالعادهای خوبی هستن،بنده کروناداشتم که به ایشان مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
کرونا،
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
دکتر بسیا
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
عااااالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
حاذق ، متعهد و حرفه ای
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
خودم مراجعه کننده نبودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
دکتر خیلی خوبیه. و برای مریضهای ما دستشون شفا داشت
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
بیماری برونشیت دارم و چند ماه هست تحت درمان ایشان هستم و بیماریم کاملا خوب شده.
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
من کرونا داشتم دکتر کارش عالیه حرف نداره
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
کرونا و
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
زونا داشتم درمان شدم توسط ایشان
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
مشکل کروناداشتم وبسیارعالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۷
نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
کرونا داشتم.
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
کارشون خوبه
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
فامیل همسرم کرونا داشتند و توسط ایشون معالجه شدند
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
بیشتر اشناها که ویزیت شدن دکتر درمان کرده
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
کرونا و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
کرونا بهبودی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
بی نظیر
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
بیماری کرونا
واقعا دکتر حاذق و با تجربه ای هستند با یه دوره استفاده کردن از داروها به لطف خدا سلامتی حاصل شد.
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
بسیار دکتر حاذق و کار بلدی هستن. من تا حالا 10 تا از اشناهام که بدحال بودن رو معرفی کردم پیش ایشون. و نجات پیدا کردن. خدا خیرشون بده و عمر با عزت بهشون بده ایشالا
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
واقعا متخصص و کار بلد
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
کرونا داشتم و کاملا
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
کرونا داشتیم خودم وهمسرم ...به لطف خدا وزحمات دکتر خوب شدیم وبسیار تشخیص عالی دارد
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
دکتری بسیارعالی ومجرب
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
کرونا داشته وحالش خوب شده
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
بسیار دکتر زبردست و ماهری هستند.خوب معاینه می نمایند.وبرای مریض وقت می گذارندپزشک با حوصله و خوش اخلاق و واقعا کاربلد.
سلام ابسون حرف اول وآخر است
۱۴۰۰/۰۵/۰۵برای کرونا خدمتشون رفتم که تشخیصشون حتی بدون اسکن ، عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۹فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۵دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸برای کرونا رفتم پیش ایشون بسیار بسیار پزشک با خلاق دقیق حرفه ای هستن و اینقدر آرامش دادن ب من ک اون باعث شد روحیه م خیلی قوی بشه
۱۴۰۰/۰۶/۰۶خوببود
۱۴۰۰/۰۱/۳۰با بیماری کرونا به ایشان مراجعه کردم و طبیب بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بیماری کرونا
۱۴۰۰/۰۵/۱۸دکتر خیلی خوب و تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۲/۲۸عالی کرونا
۱۴۰۰/۰۵/۲۳کرونا داشتم و خیلی پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۳دکتر خوش برخورو مسلط به حرفه آنچه لازم است راودقیق بیان میکند وخوب به حرف بیمار توجه میکند،
۱۴۰۰/۰۷/۱۲کرونا داشتم ایشون نجاتم دادن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۹تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲عالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۰۱عالی است
۱۴۰۰/۱۱/۰۶کرونا داشتم دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱دکتر بسیار حاذق و ماهری هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۳مشگلی نداشتیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸تسخیص ایشون عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عاااااااااالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۱کرونا تشخیص درمان فوری و بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷من به علت مشکل معده اومده بودم خدمت اقای دمتر بعد مدتها فهمیدم مشکل معده نیست روده هست خیلی بهتر سدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰بسیار متخصص
۱۴۰۰/۱۱/۱۱کرونا داشتم کل خانوادمم درگیر بودن به ایشون مراجعه کردیم و خداروشکر ههمون خوب شدیم.
۱۴۰۰/۰۷/۰۶کرونا داشتم و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰نمیدونم
۱۴۰۰/۰۳/۳۱بیماری کرونا
۱۴۰۰/۰۵/۱۶دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۹عالی بودن ما کرونا داشتیم با درگیریه ریه
۱۴۰۰/۰۶/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۷کرونا .خیلی تشخیص خوبی دارند .بدون اسکن وآزمایش متوجه میشن
۱۴۰۰/۰۳/۲۶تشخیصشان بسیار دقیق و ورسته
۱۴۰۰/۰۵/۰۳عاااااالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۵دکتر خوبی هستند و در این شرایط به دلیل نیاز به مراجعه فوری و تشخیص بالینی کرونا بسیار کمک می کنند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸کرونا و درمانشون عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۷بسیار صبور و بادقت هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۰عالی .کرونا و...داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲بسیار صبور و مهربان و با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱بی مظیر با تشخیص عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۶بسیار دکتر عالی با دقت و مسئولیت پذیر هستند .
۱۴۰۰/۰۶/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۲کرونا داشتم وخدا راشکر خوب شدمتحت نظر دکتر ثنایی
۱۴۰۰/۰۸/۰۶نتیجه خوب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۰۷فوق العاده
۱۴۰۰/۰۲/۱۵کرونا خفیف بود با سه عدد قرص در کمتر ازدو روز خوب شدم،واقعا کارش درست
۱۴۰۰/۰۴/۲۶برای کرونا مراجعه کردم. تشخیصش و درمانشون درست بود و به خوبی درمان شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶بنده نقرس داشتم تاحدودزیادی خوب بودومیخواهم ادامه بدهم.
۱۴۰۰/۰۹/۲۲کرونا بوده و زود خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶کرونا داشتم دکتر بسیار عالی هستن در این زمینه
۱۴۰۰/۰۵/۰۴کرونا و تشخیص و درمان عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۶عالی هستند از هر نطر
۱۴۰۰/۰۹/۰۴عالی است
۱۴۰۰/۰۵/۱۹ذات الریه درمان شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۰بسیار عالی. خودم و خانواده ام بخاطر بیماری کرونا به ایشان مراجعه کردیم
۱۴۰۰/۰۵/۲۱میتونم به جرات بگم عاااالیه نامبر وان
۱۴۰۰/۰۵/۱۹کرونا، ایشان عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۰آقای دکتر جون دختر منو نجات داد
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عااااای
۱۴۰۰/۱۰/۰۶سرشون خیلی شلوغه و نمیرسن خیلی وقت بذارن. کرونا دارم تو درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳خیلی خوب تشخیص میده مخصوصا کرونا را
۱۴۰۰/۰۴/۲۷ایشان پزشک بسیار بااخلاق و انرژی مثبت و حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۹کرونا..نتیجه م
۱۴۰۰/۰۵/۱۹برای درمان کرونا به ایشان مراجعه کردم دکتر بسیار حاذقی هستن که حتی برای تشخیص بیماری نیازی به اسکن ریه هم ندارند داروها رو متناسب با شرایط شما تجویز می کنن و من بعد از کمک خدا در دو نوبتی که بهشون مراجعه کردم بابت کرونا به لطف ایشون و تشخیص به موقعشون از خطرات احتمالی نجات پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴کرونا با 10 درصد درگیری ریه
۱۴۰۰/۰۵/۰۳با سلام، عالی هستن ایشون بنده دو سال هست مراجعه میکنم به ایشان فوق العاده هستن، بدون هیچ تردیدی عرض میکنم. براشون بهترین ها رو آرزو میکنم.
۱۴۰۰/۰۸/۱۲دکتر بسیار حاذق و کار درستی هستند. در درمان کرونا، سلامتی رو به 20-30 نفر از اطرافیان من رو با طبابت عالی شون برگردوندن
۱۴۰۰/۰۴/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۵دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۶/۱۷خوبداا
۱۴۰۰/۱۰/۲۱دکتر فوقالعادهای خوبی هستن،بنده کروناداشتم که به ایشان مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲کرونا،
۱۴۰۰/۰۴/۳۰دکتر بسیا
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عااااالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۳حاذق ، متعهد و حرفه ای
۱۴۰۰/۰۵/۲۳خودم مراجعه کننده نبودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۲بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۵/۱۸دکتر خیلی خوبیه. و برای مریضهای ما دستشون شفا داشت
۱۴۰۰/۰۵/۱۴بیماری برونشیت دارم و چند ماه هست تحت درمان ایشان هستم و بیماریم کاملا خوب شده.
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵من کرونا داشتم دکتر کارش عالیه حرف نداره
۱۴۰۰/۰۴/۱۶دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۲کرونا و
۱۴۰۰/۰۶/۱۰زونا داشتم درمان شدم توسط ایشان
۱۴۰۰/۰۹/۲۲مشکل کروناداشتم وبسیارعالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۷نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۷کرونا داشتم.
۱۴۰۰/۰۷/۲۶دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۵/۱۳کارشون خوبه
۱۴۰۰/۰۴/۲۶فامیل همسرم کرونا داشتند و توسط ایشون معالجه شدند
۱۴۰۰/۰۴/۰۳بیشتر اشناها که ویزیت شدن دکتر درمان کرده
۱۴۰۰/۰۶/۰۶کرونا و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۵بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۵کرونا بهبودی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بی نظیر
۱۴۰۰/۰۵/۰۶بیماری کرونا واقعا دکتر حاذق و با تجربه ای هستند با یه دوره استفاده کردن از داروها به لطف خدا سلامتی حاصل شد.
۱۴۰۰/۰۷/۱۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۲پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۴بسیار دکتر حاذق و کار بلدی هستن. من تا حالا 10 تا از اشناهام که بدحال بودن رو معرفی کردم پیش ایشون. و نجات پیدا کردن. خدا خیرشون بده و عمر با عزت بهشون بده ایشالا
۱۴۰۰/۰۲/۱۵واقعا متخصص و کار بلد
۱۴۰۰/۰۵/۱۵کرونا داشتم و کاملا
۱۴۰۰/۰۵/۱۹کرونا داشتیم خودم وهمسرم ...به لطف خدا وزحمات دکتر خوب شدیم وبسیار تشخیص عالی دارد
۱۴۰۰/۰۵/۲۹دکتری بسیارعالی ومجرب
۱۴۰۰/۰۲/۲۹کرونا داشته وحالش خوب شده
۱۴۰۰/۰۴/۲۷بسیار دکتر زبردست و ماهری هستند.خوب معاینه می نمایند.وبرای مریض وقت می گذارندپزشک با حوصله و خوش اخلاق و واقعا کاربلد.
۱۴۰۰/۰۶/۱۰بسیار عالی ار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۷